4 Φεβ 2014

Ὅσοι Ἕλληνες, ὅσοι ζωντανοί, ἀντισταθεῖτε...


Στιγμιότυπο ἀπό παλαιότερους ἀγῶνες τῶν κατοίκων τῆς Καλύμνου γιά τό Μακεδονικό ζήτημα
Γράφει ὁ Δημήτριος Νατσιός, Δάσκαλος
«Ἡ βλακεία, ἡ ἐγωπάθεια, ἡ μωρία καί ἡ γενική ἀναπηρία τῆς ηγετικῆς τάξης στή σημερινή Ἑλλάδα  σέ φέρνει στήν ἀνάγκη νά ξεράσεις...» (Γ.Σεφέρης, «Πολιτικό ἡμερολόγιο», 1945)
Ἄφησαν τό σκοπιανό ὑποκείμενο «νά ξερνάει», μές στή Βουλή τῶν Ἑλλήνων, τίς ἀθλιότητες περί Μακεδονίας  καί… «ἀφωνότεροι τῶν ἰχθύων καί ἀπραγέστεροι τῶν βατράχων» οἱ ἀσήμαντοι  τῆς σήμερον. Ἄρα εἶναι ἕτοιμοι νά ὑπογράψουν, μέ χέρια καί ποδάρια, τό ξεπούλημά μας.  Διάβασα τήν εἴδηση καί… «κάπνισαν τά μάτια μου». Ἄν μου ἀφαιρέσουν, μοῦ καταστρέψουν, μοῦ ἐξευτελίσουν ἐμένα τόν Μακεδόνα-γεννήθηκα στήν Πιερία-τό ἔσχατο καταφύγιο τῆς ἀξιοπρέπειάς μου, τήν ἱστορία μου, την  ἰθαγένειά μου, τήν μνήμη μου, τότε νά γνωρίζουν ὅτι:
Πρώτον: Θά ἀντιμετωπίσουν, σέ περίπτωση ὑπογραφῆς τῆς προδοσίας, ὅ,τι ἀντιμετώπισαν οἱ παπόδουλοι ἐπίσκοποι, ὅταν γύρισαν στήν Κωνσταντινούπολη τό 1438, μετά τήν ψευτοσύνοδο Φερράρας-Φλωρεντίας. Ὑπέγραψαν ἕνωση-ὑποταγή τῆς Ὀρθοδοξίας-τῶν Ἐκκλησιῶν καί φτάνοντας στήν Πόλη τούς ἀνέμεναν οἱ πιστοί... Ὅταν μαθεύτηκε ὅτι λατινοφρόνησαν καί ὑπέκυψαν στά «φλωρία» τοῦ Πάπα, ὁ εὐσεβής λαός τούς....
προπηλάκισε καί δέν ἔμεινε μόνο στόν πηλό… ἔπεσαν καί καρπαζιές. Ταραγμένοι καί μετανιωμένοι ψέλλιζαν οἱ ταλαίπωροι: «Πεπράκαμεν (πουλήσαμε) τήν πίστην ἠμῶν, ἀντηλλάξαμεν τή ἀσεβεία τήν εὐσέβειαν, προδόντες τήν καθαράν θυσίαν (τήν Ὀρθοδοξία), ἀζυμῶται (παπικοί) γεγόναμεν. Κόψατε τήν δεξιάν ἠμῶν τήν ὑπογράψασαν (κόψτε τό χέρι πού ὑπέγραψε), ἐκριζώσατε τήν γλώσσαν ἠμῶν τήν τοιαῦτα ὁμολογήσασαν». (Δ.Παναγόπουλου, «Εἰς ἔναντι μυρίων»). Χέρι πού θά ὑπογράψει καί γλώσσα πού θά ὁμολογήσει «Βόρεια, Ἄνω ἤ Νέα Μακεδονία» θέλουν κόψιμο ἤ ξερίζωμα. Τελεία καί παύλα. Σέ θέματα πατρίδος καί πίστεως δέν χωρεῖ συγκατάβασις.
Δεύτερον: Ἡ στάση μας στό θέμα τῆς Μακεδονίας εἶναι ἡ λυδία λίθος γιά τό σύνολο τῆς ἐξωτερικῆς μας πολιτικῆς. Ἄν ὑποκύψουμε στούς ὠμούς ἐκβιασμούς καί παραδώσουμε ἀμαχητί τό ὄνομα, ἀνοίγει ὁ ἀσκός τοῦ Αἰόλου. Πέραν τῆς διεθνοῦς ἀνυποληψίας καί περιφρόνησης, δημιουργεῖται κακό προηγούμενο. Ὅλοι θά ἀπαιτοῦν καί ἐμεῖς θά ἐπαιτοῦμε τήν σύμπραξη ἀνύπαρκτων συμμάχων. Ὡς γνωστόν οἱ μεγάλες δυνάμεις συναγάγουν συμπεράσματα γιά τήν πολιτική τους, ὄχι μέ κριτήριο τήν «ἑτοιμότητα ὑποκλίσεων», ἀλλά μέ κριτήριο τήν ἰσχύ τῶν κρατῶν στίς περιφέρειες, τήν ἱκανότητα-ἀποφασιστικότητα τῶν κυβερνήσεών τους νά ὑπερασπίσουν τά ἐθνικά τους συμφέροντα καί τό εἰδικό γεωπολιτικό βάρος, πού ἀναπτύσσουν στούς περιφερειακούς συσχετισμούς ἰσχύος. Ἔλεγε, ὁ Παπαρρηγόπουλος στόν πρόλογο τῆς «Ἱστορίας τοῦ Ἑλληνικοῦ Ἔθνους»: «Οὐδέν ἔθνος ὑποχρεοῦται νά εἶναι μεγαλοφυές. Ἀλλ’ οὐδέν ἔθνος δύναται νά ὑπάρξει ἄνευ κοινοῦ νοός. Κοινός δέ νοῦς τῶν ἐθνῶν εἶναι ἡ κυβέρνησις». Ὁ κοινός νοῦς φρονεῖ ὅτι στήν παροῦσα συγκυρία καί μέχρι νά ἐκπαραθυρωθοῦν οἱ Τρόικες καί τά ἡμέτερα πειθήνια ἐνεργουμενᾶ τους, δέν πρέπει ὁ λαός νά ὑποκύψει σέ κανέναν ἐκβιασμό. Τούτη τήν πατρίδα τήν ἔχομεν ὅλοι μαζί καί κυρίως οἱ 8.500 νεκροί ἀξιωματικοί καί στρατιῶτες πού ἔπεσαν στό Κιλκίς, καί οἱ χιλιάδες ἥρωες στά πεδία τῶν μαχῶν.
Τρίτον, σέ συνάφεια μέ τά προηγούμενα. Ὅλα δείχνουν πώς οἱ Σκοπιανοί κατανοοῦν πώς εὐνοϊκή ἀπόληξη τοῦ ζητήματος θά πετύχουν μόνο ἐπί τῆς νῦν μνημονιακῆς τάχα καί κυβέρνησης.  Ἄρα ὁδεύουμε πρός ἀτιμωτική συναλλαγή.  Ἄν συμβεῖ τό ἀπευκταῖο εἶναι σίγουρο πώς οἱ κλεφτοσκοπιανοί εὐθύς θά καταπατήσουν τίς ὑπογραφές τους καί θά θέσουν, ἀπό θέσεως ἰσχύος πλέον, ὅλα τα συμπαρομαρτούντα μέ τό σκοπιανό ζητήματα: ἀλυτρωτισμός, περιουσίες, ὀνοματοδοσία προϊόντων, τοπονυμίων, ἀεροδρομίων, «μακεδονική» ἐκκλησία, ἱστορική κληρονομιά. Μᾶς ἀναμένει, δέν ἔχει σημασία ἄν εἶναι τό ἐγγύς ἤ τό ἀπώτερο μέλλον, τό μακεδονικό Κόσοβο. Καί τότε θά ἐρωτηθοῦμε ἐμεῖς οἱ Μακεδόνες, οἱ γηγενεῖς. «Εἶστε Ἕλληνες ἤ Μακεδόνες; Ὅσοι Ἕλληνες κάτω ἀπό τόν Ὄλυμπο... ἡ Μακεδονία ἀνήκει στούς Μακεδόνες».
Τέταρτον: «Τήν δέ τήν Πόλιν σοί δοῦναι οὔτ’ἐμόν ἐστί οὔτ’ ἄλλου τῶν κατοικούντων ἐν αὐτή...». Ὁ Κωνσταντῖνος Παλαιολόγος, ὁ ἡρωικός αὐτοκράτορας, διδάσκει ἔς ἀεί. Κανείς δέν ἔχει τό δικαίωμα νά πουλήσει πατρίδα. Στήν πατρίδα ἀνήκουμε καί δέν μᾶς ἀνήκει. Αὐτό πού κερδήθηκε μέ αἷμα δέν μπορεῖ κανείς νά τό περιφέρει σέ συνέδρια παρανόμων, νά τό διαγράψει μέ τό μελάνι μιᾶς ὑπογραφῆς. Κάποιοι θέλουν νά «ρευστοποιήσουν», κόκαλα ἱερά, σέ σταδιοδρομίες, ἀξιώματα, ἕδρανα πρωθυπουργικά. «Παίζουνε πασιέντζες τό ἔθνος ὁλάκερο γιά νά ἱκανοποιήσουν τίς μωροφιλοδοξίες τους», ὅπως ἔλεγε ὁ Πάν. Κολοκοτρώνης. Ματαιοπονοῦν. Πολλές φορές σταυρώθηκε ὁ Ἑλληνισμός ἀπό ξένους καί βαρβάρους, πολιτισμένους καί ἀπολίτιστους, πολλές φορές καί ἀπό τούς δικούς μας, τούς ἐφιάλτες καί μηδίζοντες, παλαιούς καί νέους, ἀλλά, «ἰδού ζῶμεν». «Τρῶνε ἀπό μας καί μένει καί μαγιά». Καί ἄλλη φορᾶ ἡ Μακεδονία χάθηκε μέ τό μελάνι τῆς ὑπογραφῆς. Τό 1878 ἡ συνθήκη τοῦ Ἁγίου Στεφάνου τήν παραχωροῦσε σχεδόν ἐξ ὁλοκλήρου στή Βουλγαρία. Εἰς μάτην. Κατέπεσε μέσα σέ λίγους μῆνες τό ψεῦδος καί ἡ ἀδικία. Ἡ συνθήκη τοῦ Βερολίνου ἀποκατέστησε τήν τότε τάξη τῶν πραγμάτων. Σ’ αὐτά τά ζητήματα λειτουργοῦν καί πνευματικοί νόμοι. «Τοῦ Κυρίου ἡ γῆ καί τό πλήρωμα αὐτῆς, ἡ οἰκουμένη καί πάντες οἱ κατοικοῦντες ἐν αὐτή». (Ψαλμός, ΚΔ’).
Πέμπτον: Τυχόν ὑπογραφή σέ κείμενο καταισχύνης καί διασυρμοῦ, πού θά ἀναγνωρίζει κράτος μέ τό ὄνομα τῆς Μακεδονίας, θά τινάξει στόν ἀέρα τήν ἑλληνική ἐκπαίδευση. Θά παρουσιαστοῦμε, ἐμεῖς οἱ δάσκαλοι,  ἐνώπιόν των μαθητῶν μᾶς ψεῦτες, ὑποκριτές, μέ ἔλλειψη φιλοπατρίας, ἀφοῦ τόσα χρόνια διδάσκουμε μία καί μοναδική Μακεδονία, ἀναπόσπαστο τμῆμα τοῦ Ἑλληνισμοῦ. Ἐλεγχόμαστε ἔτσι γιά τήν πνευματική μας ἐντιμότητα, γιά τήν παιδαγωγική μας εἰλικρίνεια. Ὅταν ἀντικρίσουν οἱ μαθητές μας στίς ὀθόνες τούς Σκοπιανούς νά πανηγυρίζουν γιά τήν ὑποκλοπή, καί τούς χάρτες νά ἐμφανίζουν «Βόρεια ἤ Ἄνω Μακεδονία», τί θά τούς ποῦμε τό ἄλλο πρωί; Πῶς ὁ φιλότιμος καί εὐαίσθητος Ἕλληνας δάσκαλος θά ἀτενίσει τό βλέμμα τῶν μαθητῶν του; Πῶς θά ἀντέξουμε τήν ντροπή; Θά μᾶς τοξεύει ἀλύπητα ἡ ἀπορία, ἡ εἰρωνεία, ἡ ἀγωνία τῶν παιδιῶν γιά τήν δειλία μας, γιά την  ἐπερχόμενη θύελλα.
Κλείνω μ’ ἕνα «ἐπεισόδιο» τό ὁποῖο περιέχεται στό βιβλίο «Τό ἐθνικό μας τραγούδι», τοῦ Βασίλη Περσείδη, ἔκδ. «Τ. Πιτσίλος», Ἀθήνα 1983, σελίδα 32.
«Ὅταν ὁ Ἑλληνικός Στρατός μπῆκε στά Σέρβια ἐλευθερωτής τό 1912, βρῆκε σφαγμένους ἀπό τούς Τούρκους τούς 115 πρόκριτους τῆς πόλης, πού τούς εἶχαν κρατήσει γιά ὅμηρους. Τήν ἄλλη μέρα γινόταν μνημόσυνο τῶν μαρτύρων αὐτῶν σε πάνδημη συγκέντρωση λαοῦ καί στρατοῦ.  Ὁ παπάς ἄρχισε νά ἀπαγγέλει τήν ἐπιμνημόσυνον ἀκολουθίαν, ὅταν μία βροντερή φωνή ἀκούσθηκε: Στάσου παπά!
Ἦταν ἡ φωνή τοῦ ἰδρυτοῦ τοῦ Λευκοῦ Σταυροῦ Σπύρου Ματσούκα. Καί τό αὐτοσχέδιον τραγούδι πού ἔκαμε τόν παπά νά σιγήση καί 3.500 στρατιῶτες καί ἄλλους τόσους πολίτας νά γονατίσουν καί ν’ ἀναλυθοῦν εἰς δάκρυα ἔλεγε:
«Ξυπνᾶτε ἀπό τά μνήματα, ἀδικοσκοτωμένοι,
νά ἰδῆτε τήν Πατρίδα σας, ἐλευθερωμένη.
Ξυπνᾶτε κι ἀναστήσαμε, δέν εἶστε πιά ραγιάδες
Ξυπνᾶτε κι ἦρθε Πασχαλιά, χαθῆκαν οἱ ἀγάδες».
Ἄν ὑπογράψουν, νά πᾶνε στά μνήματα, πού ἀναπαύονται τά ἱερά κόκκαλα τῶν ἀδικοσκοτωμένων καί νά τούς ποῦν:
«Ξανακοιμηθεῖτε, εἶστε καί πάλι ραγιάδες...»
Ὅσοι Ἕλληνες, ὅσοι ζωντανοί, ἀντισταθεῖτε...

18 σχόλια:

  1. Προσωπικά δάσκαλε της ρωμιοσύνης μας έχω κουραστεί και έχω βαρεθεί να ακούω συνεχώς διαπιστώσεις , καταγγελίες , και εκκλήσεις για αγώνες και αντιστάσεις. Ναι να αγωνιστούμε , ναι να αντισταθούμε, πώς όμως; Με ποιο τρόπο; Σε ποια κατεύθυνση ; Με ποιους στόχους δηλαδή ;Ποιός ή ποιοί θα μπουν μπροστά ;Στις επερχόμενες εκλογές π.χ.τι θα πράξουμε δάσκαλε της ρωμιοσύνης μας Θα κάνουμε το χρέος μας ως ορθ. χριστιανοί να συμπαραταχθούμε με τους αδελφούς μας που μάχονται μέσα από τη πολιτική παράταξη ΚΟΙΝΩΝΙΑ η θα συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους υπευθύνους της μεγάλης προδοσίας της πατρίδας μας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ΄μεις βαρεθήκαμε ν΄ακούμε την ΚΟΙΝΩΝΙΑ να μιλάει απ΄τη μια για μάχες, κι απ΄την άλλη...να απέχει στο θέμα της κάρτας του πολίτη και να μας λέει πως θα φτιάξει ειδικά σχολεία για αλλοδαπούς για να διδάσκονται το κοράνι κι ότι άλλο θέλουν!

      Όταν αγαπάμε την πατρίδα μας, την αγαπάμε και την υπερασπιζόμαστε ΟΛΟΚΛΗΡΗ μαζί μ΄αυτά που παραλάβαμε, δεν επιτρέπουμε , στο όνομα της δήθεν αγάπης και ανεκτικότητας την αισχρή αυτή αλλοίωση που γίνεται εις βάρους του Έθνους μας και της υπόστασής μας.

      Διαγραφή
    2. Τελικά το κόμμα κάνει τον άνθρωπο πραγματικά ΚΟΥΤΟ. Ότι ανάρτηση και αν δουν, πάνε και προβάλουν την "ΚΟΙΝΩΝΙΑ". Μας περνάνε για "κουτορνίθια". Το τι είναι η το κόμμα σας δυστυχώς το ξέρουμε. Γι αυτό και δεν έχει απομείνει ούτε ένας εκκλησιαστικός φορέας/μοναστήρι./αδελφότητα να το στηρίζει στην Θεσσαλονίκη. Αντί να ανεβαίνετε σε ψήφους πλέον κατεβαίνετε.

      Διαγραφή
  2. Η πολιτική παρ. ΚΟΙΝΩΝΙΑ αγωνίζεται από τη πρώτη στιγμή της ιδρύσεώς της για να φύγουν οι πολιτικοί , αριστεροί και δεξιοί ,που εκδίδουν κάρτες του πολίτη σε αντίθεση με κάποιους άλλους που από τη μία αγωνίζονται εναντίον της κάρτας του πολίτη και από την άλλη ψηφίζουν αυτούς που τις εκδίδουν. Η πολιτική της ΚΟΙΝΩΝΙΑ είναι η πολιτική της ρωμιοσύνης μας που δίνει προτεραιότητα στη παιδεία σε μια παιδεία που έχει στο κέντρο της το Χριστό και τους αγίους μας σε αντίθεση με κάποιους άλλους που λένε ότι αγαπούν τη πατρίδα αλλά δεν μας λένε καθαρά σε ποιο Θεό πιστεύουν.Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ είναι παράταξη αγωνιζόμενων χριστιανών με καθαρές θέσεις που αγωνίζονται όχι για τη ψήφο αλλά για το ήθος σε αντίθεση με κάποιους άλλους που και τη ψήφο τους χαρίζουν ως κουτορνίθια σε άθεους και απάτριδες και το ήθος τους χάνουν συκοφαντώντας χωρίς ντροπή και επιχειρήματα αδελφούς τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια και μιλάμε για "ήθος", βγάλε τις κομματικές παρωπίδες και ρίξε μια ματιά στη νέα αποκάλυψη: η κοινωνία συνεχίζει να προβάλει την δήλωση του κ.Ασλανίδη ενώ γνωρίζει ότι αυτός δεν την στηρίζει πλέον και τους το έχει δηλώσει ρητώς.
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blog-post_5.html
      Πριν λίγο μπήκα στην ιστοσελίδα της και το διαπίστωσα. Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα λοιπόν για την Κοινωνία. Αρκεί να μαζεύουν ψήφους.

      Διαγραφή
    2. Έλεος κύριοι της παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ!
      Δε βάλατε μυαλό με την πάλαι ποτέ Χριστιανική Δημοκρατία του Ψαρουδάκη που μέχρι και με το μαρξιστικό ΠΑΣΟΚ είχε συνεργαστεί το 1985;Για πόσο κάφρους περνάτε τους πιστούς;
      Απαράδεκτη η εκμετάλλευση του θρησκευτικού φρονήματος επειδή , πλησιάζουν οι εκλογές!

      Διαγραφή
  3. Πάλι διαίρεση. Παραμίνετε ενωμένοι ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ότι δεν συμφωνούμε και δεν στηρίζουμε την ΚΟΙΝΩΝΙΑ και τις τοποθετήσεις της, δεν σημαίνει πως νοιώθουμε διαιρεμένοι με τους αδελφούς που την στηρίζουν.

      Πάνω απ΄όλα είμαστε Έλληνες Χριστιανοί Ορθόδοξοι και το ότι δεν συμφωνούμε δεν μας κάνει εχθρούς.

      Διαγραφή
    2. Επειδή ένας ιερέας ίδρυσε κόμμα, σημαίνει ότι είμαστε υποχρεωμένοι να το ψηφίσουμε; Ειδικά όταν έχει τέτοιες θέσεις για τις εκτρώσεις και υπόσχεται την δημιουργία "σχολείων αθέων" για να επιμορφώνονται με κρατικά χρήματα οι ανθέλληνες και οι άθεοι;;

      Και τι θα γίνει αν ένας δεύτερος ιερέας ή ένας μητροπολίτης ιδρύσει άλλο κόμμα; Θα βάλουμε τις ενορίες να μαλώνουν μεταξύ τους ποιος θα εκλεγεί; Τελικά τα κόμματα πάντα κομματιάζουν.

      Διαγραφή
  4. Τελικά είσαι τόσο εμπαθής εναντίον μας -το ομολογείς άλλωστε στο ιστολόγιο σου --που σε έχουν πἀρει είδηση και άλλοι κρίνοντας από τα σχόλια που έχουν δημοσιεύσει εκεί σοβαροί άνθρωποι που ούτε καν μας γνωρίζουν. Αν είσαι ειλικρινής και νομίζεις ότι έχεις δίκιο και θέλεις να πάρεις απαντήσεις για τις απορίες σου γιατί δεν δέχεσαι το δημόσιο διάλογο στον οποίο σε έχουμε καλέσει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σας έστειλε 4 επιστολές (για την κάρτα του πολίτη και με επισημάνσεις για τα λάθη σας), πριν κάνει οποιαδήποτε δημοσίευση; Δεν επιμένατε στις θέσεις σας;
      Δείτε στο http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blog-post_5.html τις ειρωνικές απαντήσεις σας και την επιμονή στις θέσεις σας. Δεν είναι αυτό δημόσιος διάλογος;
      Τι άλλο πρέπει να κάνει ένας blogger για να του επιτρέψετε να γράψει την άποψη του δηλαδή;

      Είναι δυνατόν να αποκαλύπτετε ονοματεπώνυμο blogger ενώ αποδεικνύεται ότι σας στήριξε από το 2009:
      http://antiparakmi.blogspot.com/2009/10/blog-post.html
      επειδή αρνείται να παραμείνει στο κομματικό σας μαντρί;
      Καλά, ενορία είστε εσείς ή συμμορία εκβιαστών;

      Διαγραφή
  5. Είναι απαράδεκτο αυτό που γίνεται. Ορθόδοξοι, κατά τα άλλα, Χριστιανοί συκοφαντούν την πολιτική παράταξη "Κοινωνία", που επιθυμεί να φέρει τον Χριστό στο κέντρο της πολιτικής μας ζωής, την πολιτική ζωή στην τροχιά της Ρωμηοσύνης. Ορθόδοξοι, κατά τα άλλα, Χριστιανοί, που στηρίζουν, ακόμη και τώρα, πολιτικές δυνάμεις οι οποίες υπηρετούν τυφλά ξένα κέντρα, λέσχες και στοές, "για να μην βγει ο Τσίπρας". Ορθόδοξοι, κατά τα άλλα, Χριστιανοί, που στηρίζουν πολιτικά μορφώματα που ευνοούν το νταηλίκι και τον παγανισμό!
    1. Κύριοι, διαφωνείτε με κάποιες θέσεις της "Κοινωνία"; Συναντήστε τους ανθρώπους αυτούς, κάντε πολιτισμένο διάλογο, διατυπώστε τις αντιρρήσεις σας, κάντε τις προτάσεις σας! Εφόσον καταφεύγετε μόνον στη συκοφαντία και στη λάσπη, αλλού στοχεύετε. Θέλετε, από εμπάθεια, να πλήξετε την παράταξη αυτή. Λυπούμαι που το λέω.
    2. Οι εκπρόσωποι της πολιτικής παρατάξεως "Κοινωνία" εμπνέονται από τον Ιωάννη Καποδίστρια, που πολιτεύθηκε με γνώμονα το ήθος του και τις αρχές του και επιθυμούσε να ανασυστήσει την Ρωμανία, στην οποία θα δέσποζε η Ορθόδοξη πίστη, η ελληνική παιδεία και η δικαιοσύνη. Εσείς από ποιον εμπνέεσθε; Ποιο είναι το όραμά σας;
    3. Συγκρίνετε την "Κοινωνία" με το κόμμα του Ψαρουδάκη, που κατήντησε να συνεργαστεί με το ΠΑΣΟΚ. Το κόμμα αυτό, όπως κι άλλα παρόμοια, δεν ταυτίζει την πολιτική με την πνευματική ζωή. Οι παράγοντες των κομμάτων αυτών δεν θεωρούν αυτονόητο να παίρνουν οδηγίες από την εκκλησιαστική εμπειρία των πνευματικών πατέρων. Έπειτα, αρκεί να μελετήσει κανείς τις πολιτικές αρχές και το όραμα της "Κοινωνία" με αμεροληψία και νηφαλιότητα, για να συνειδητοποιήσει ότι η παράταξη αυτή είναι κάτι άλλο...
    4. Επιχαίρετε, διότι, όπως λέτε, "ούτε μια χριστιανική κίνηση, ούτε ένα μοναστήρι", ούτε πολλοί ιερείς ή επίσκοποι -θα προσθέσω εγώ - δεν στηρίζουν την "Κοινωνία". Δυστυχώς, η πνευματική κρίση έχει πλήξει και την πνευματική μας ηγεσία...Με πόνο το λέμε αυτό....
    5. Η "Κοινωνία, πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια" ευθαρσώς έχει αποκηρύξει την Μασωνία. Επιπλέον, έχει ζητήσει να κάνουν το ίδιο όλες οι πολιτικές δυνάμεις, εντός κι εκτός βουλής. ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ δεν την αποκήρυξε. Επ' αυτού τι έχετε να μας απαντήσετε;
    6. Τελειώνω με το εξής ερώτημα: Συκοφαντείτε και επιτίθεσθε με σφοδρότητα στην "Κοινωνία", ωσάν να φταίει η παράταξη αυτή για το κατάντημα της Ελλάδος. Πέστε μας, λοιπόν, εσείς τι να ψηφίσουμε!
    Τόσα χρόνια παραπονιόμασταν που δεν υπήρχε πολιτική παράταξη με ήθος, πατριωτισμό, αληθινή πίστη των μελών της, εκκλησιαστικό φρόνημα, πνεύμα αυτοθυσίας. Τώρα που υπάρχει, την βρίζουμε και την συκοφαντούμε....Ε, τελικά, δεν ξέρουμε τι θέλουμε και γι' αυτό είμαστε άξιοι της μοίρας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συγγνώμη, αδερφοί της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, αλλά...από πότε οι Χριστιανοί δεν μπορούν να κρίνουν μια πολιτική παράταξη που ζητάει την ψήφο μας;!

      Από πότε η επισήμανση των λαθών και των παραλήψεων έγινε "συκοφαντία" και "λάσπη";

      Από πότε το ότι εμπνέεστε απ΄τον Καποδίστρια, κάνει "μονοπωλιακή" την σχέση σας μαζί του;

      Προσωπικά, όταν πρωτογνώρισα την ΚΟΙΝΩΝΙΑ με πολύ χαρά, νηφαλιότητα και αμεροληψία, και έκανα αγώνα υπέρ της, ακριβώς γιατί πίστεψα πως μια παράταξη με γνώμονα τον Χριστό δεν μπορούσε παρά σε θέματα που αφορούσαν και επηρέαζαν όχι μόνο τη ζωή αλλά την ψυχή των Χριστιανών θα ήταν ξεκάθαρη, αντ΄αυτού το μόνο που είδα ήταν σκανδαλώδης αδιαφορία και λοιδορία.
      Σε κατ΄ιδίαν "πολιτισμένους διαλόγους" που προσπάθησα να κάνω με τον πρόεδρο και τα στελέχη σας, πάλι την ίδια αντιμετώπιση είχα , η θλιβερή μου διαπίστωση ήταν πως κάπου είστε "μπερδεμένοι" κάτι που δεν αρμόζει σε ανθρώπους που έχουν κέντρο τον Χριστό, εμπνέονται απ΄τον Καποδίστρια και...θέλουν να κυβερνήσουν την Ελλάδα.

      Επιτρέπεται, άλλοι πολιτικοί φορείς να έχουν πιο ξεκάθαρη στάση, απέναντι σε θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία και την Ελλάδα από εσάς, που όπως λέτε παίρνετε οδηγίες απ΄την εκκλησιαστική εμπειρία των πνευματικών πατέρων;

      Και μην σας ταράξω ...αλλά ...και η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν δέχεται κανέναν ο οποίος να ανήκει σε Μασωνικές και άλλες αποκρυφιστικές οργανώσεις.

      Με ειλικρινή, κατά Θεόν αγάπη!

      Διαγραφή
    2. Ποιοι είναι οι άλλοι πολιτικοί φορείς που έχουν πιο ξεκαθαρη στάση απέναντι σε θέματα που αφορούν την Ορθοδοξία και την Ελλάδα; Η Χρυσή Αυγή; Αλήθεια, δηλώνεις Ορθόδοξος Χριστιανός και αποδέχεσαι το νταηλίκι και τον παγανισμό της Χρυσής Αυγής; Τι σχέση έχει η Ρωμηοσύνη μ' αυτές τις εκτροπές; Όσο για το ότι "και η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν δέχεται κανέναν ο οποίος να ανήκει σε Μασωνικές και άλλες αποκρυφιστικές οργανώσεις" είναι προσωπική σου άποψη. Δημόσια το κόμμα αυτό δεν έχει κάνει καμιά αποκήρυξη της Μασωνίας. Ενοχλείσαι, επειδή σου λέμε ότι συκοφαντείς και λασπολογείς. Μα αυτό κάνεις. Εφόσον απομονώνεις φράσεις, ακρωτηριάζοντας τα κείμενα, τα γραφόμενα και τα λεγόμενα του προέδρου και άλλων στελεχών της πολιτικής παρατάξεως "Κοινωνία", δημιουργώντας ψευδείς εντυπώσεις και βγάζοντας ψευδή συμπεράσματα, τι κάνεις; Υπηρετείς την αλήθεια; Μάλλον το αντίθετο. Γιατί δεν παραθέτεις ολοκληρωμένες τις θέσεις της "Κοινωνία", για τα ζητήματα που διαφωνείς, και τις ακρωτηριάζεις; Θα γνωρίζεις πως σε τέτοιες αθλιότητες καταφεύγουν οι θλιβεροί Μάρτυρες του Ιεχωβά (χιλιαστές), διαστρεβλώνοντας έτσι την Αγία Γραφή, για να προωθήσουν τις κακοδοξίες τους...
      Δυστυχώς, την ίδια τακτική ακολουθείς και συ, για να σπιλώσεις τον αγνό αγώνα των εκπροσώπων της "Κοινωνία, πολιτική παράταξη συνεχιστών του Καποδίστρια". Αίσχος, ντροπή και κρίμα...

      Διαγραφή
    3. Αυτό κατάντησε να είναι το επιχείρημα της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Όχι ότι οι ίδιοι αξίζουν, αλλά ότι οι άλλοι είναι χειρότεροι.
      Σαν να πηγαίνεις σε έναν κρεοπώλη, να του λες "γιατί πουλάς σάπιο κρέας", και να σου απαντάει: "Και από που θα πας να αγοράσεις; οι άλλοι είναι εξίσου βρώμικοι".

      Ντροπή.΄Όταν "χριστιανοί" καταντάνε να επικαλούνται το δίλημμα των κομμάτων ότι "οι άλλοι είναι χειρότεροι", θα έπρεπε να ντρέπονται.

      Διαγραφή
  6. Που το είδες αλήθεια αυτό το επιχείρημα και το δίλλημα ανώνυμε 4.29 μ.μ; Διαβάζεις άραγε καλά; Οταν ένας blοgger επιτίθεται με τόσο μένος και με ειρωνείες εναντίον ενός κληρικού, της οικογένειας του, και λαίκών αρνούμενος να συζητήσει δημόσια ,πρόσωπο με πρόσωπο, τις όποιες απορίες του -όχι μέσω επιστολών η διαδικτίου- ποιος θα πρέπει να ντρέπεται; Είναι ήθος χριστιανικό αυτό;Ας μπει όποιος θέλει στην ιστοσελίδα του να δει τις αυστηρές συστάσεις που του κάνει για όσα γράφει, πολύ σοβαρό πρόσωπο του εκκλησιαστικού χώρου που δεν γνωρίζει τα μέλη και τα στελέχη της ΚΟΙΝΩΝΙΑ . Προσωπικά νομίζω ότι δεν αξίζει το κόπο να συνεχίσει κανείς τη αντιπαράθεση μαζί του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 1) βρε πότε θα μάθεις να απαντάς στο σωστό σχόλιο!!! πάλι σε άλλο σχόλιο απάντησες!
      2) Όταν ένας κληρικός έχει πει τόσο άθλια πράγματα για τον π.Παϊσιο και ο ίδιος κληρικός έχει βάλει τον γιό του Πρόεδρο σε κόμμα που ίδρυσε ο ίδιος ο κληρικός -όπως λέει ο ίδιος- και έβαλε τα πνευματικοπαίδια του στην Κεντρική επιτροπή του κόμματος, ΕΦ ΟΡΟΥ ΖΩΗΣ για να μην μπορέσει ποτέ να μπει πιστός από άλλη "κλίκα", όταν χρησιμοποιεί το περιοδικό της ενορίας του για να κάνει προπαγάνδα για το κόμμα του γιού του, ε , τότε σας φταίει ο blogger που τον αποκαλύπτει;

      Βρε ποιον διάλόγο; Ρώτησε ποτέ ο πατήρ Βασίλειος Βολουδάκης τους ενορίτες του αν τους αρέσει να προπαγανδίζει μέσα στην ενορία του το κόμμα που ίδρυσε ο ίδιος; έκανε ποτέ διάλογο ο πατήρ βολουδάκης με το ποίμνιό του που ανήκει σε άλλα κόμματα; Τους ρώτησε ποτέ πως αισθάνονται όταν ακούνε την προπαγάνδα του;
      Έχετε δει ξανά στην Ορθοδοξία ιερέα να προπαγανδίζει για πολιτικό κόμμα; σας αρέσει αυτό; είναι Ορθόδοξη πρακτική να γυρνάει ο ιερέας όλη την Ελλάδα για να παρουσιάζει το βιβλίο του (υποτίθεται) και πάντα να είναι εκεί ο Πρόεδρος του κόμματος; Βρε δεν ντρέπεστε. τολμάτε και να μιλάτε;

      "Προσωπικά νομίζω ότι δεν αξίζει το κόπο να συνεχίσει κανείς τη αντιπαράθεση μαζί του."
      -Μην μου πεις!!!
      Εγώ προσωπικά νομίζω ότι αποδείχθηκε ποιος είχε δίκιο:
      http://antiparakmi.blogspot.com/2014/02/blogger.html

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 8 Φεβρουαρίου 2014 - 12:06 π.μ.
      Νομίζω πως έχεις την εσφαλμένη εντύπωση πως διαφωνείς μόνο με ένα άτομο ο οποίος είναι και blogger.

      Σου επισημαίνω πως ... αν δεις και απ΄τα ποσοστά της ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ πως οι περισσότεροι Χριστιανοί Ορθόδοξοι διαφωνούν μαζί σας.

      Μήπως είναι η ώρα να κάνετε κι εσείς την αυτοκριτική σας, κι αντί να κωλοτουμπιάζετε να βγείτε σαν Χριστιανοί ( με πνευματικό πατέρα, καθοδηγητή που έχετε) να παραδεχθείτε τα λάθη σας και να ζητήσετε συγνώμη;

      Το μόνο βέβαιο είναι το πως το να επιτίθεστε με τόση σφοδρότητα και υπεροψία, σ΄όποιον Χριστιανό τολμήσει να διαφωνήσει μαζί σας , μόνο ανθρώπους με πνευματικότητα δεν δείχνει.

      http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2014/02/blog-post_1936.html

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.