5 Οκτ 2013

Γιὰ νὰ μᾶς παραδώσει ἡ Παναγία τὴν Πόλη πρέπει τό Πατριαρχεῖο νὰ «φρουρεῖ» τὴν Πόλη!!!

Γράφει ὁ Δρ. Κωνσταντῖνος Βαρδάκας
Οἱ γεωπολιτικὲς ἐνδείξεις πλήθυναν τόσο πολὺ γιὰ νὰ ἀσχοληθοῦμε μὲ μία πραγματικὴ Αὐγὴ καὶ ὄχι μὲ χρυσὲς αὐγές. Αὐτὴ ἡ αὐγὴ εἶναι κατεξοχὴν πνευματικὴ καὶ εἶναι ἡ Ρωμαίικη αὐγὴ τοῦ Ἑλληνισμοῦ ποὺ ἤδη φωτο-ἀχνίζει ἀπὸ τὴν καθ΄ἠμᾶς Ἀνατολὴ τῆς καρδιᾶς μας.
Παράκληση: Ἂν διαπιστώσετε ὅτι τὸ παρακάτω κείμενο ἀπὸ τὴν ἀνάγνωση καὶ μόνο τῆς ἐπικεφαλίδας του τυχὸν «σᾶς ἐξαγριώνει» λόγω φρονημάτων καὶ πιστεύω καὶ ἔχετε πίεση, σάκχαρο, καρδιὰ ἡ ὁποιαδήποτε ἄλλη ἀνωμαλία  σύγχυση καλὸν εἶναι νὰ μὴν τὸ ἀναγνώσετε.
Πρόσφατες δημοσιεύσεις μιλᾶνε γιὰ στρατηγικὴ ἀνυπαρξία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου! Μὲ λογικοφανεῖς ἐπισημάνσεις: «Δὲν φυλάει τίποτα τὸ Πατριαρχεῖο στὴν Πόλη, παρὰ μόνο φαντάσματα… καὶ ἐνισχύει τὴν Τουρκικὴ οἰκονομία ἀπὸ ὅλους αὐτοὺς τοὺς "ξέγνοιαστους" ἑλλαδίτες τουρίστες».
Συνεχίζουν μὲ  δῆθεν  λύσεις καὶ προτάσεις ποὺ εἶναι γεωπολιτικὰ ρεαλιστικὲς ὅπως «ἄμεση αὐτοεξορία τοῦ Πατριάρχη καὶ τοῦ Πατριαρχείου ἐκτὸς Τουρκίας μὲ πρώτη ἐπιλογὴ τὸ Ἅγιον Ὅρος, τοῦ ὁποίου ἐξάλλου τελεῖ Πνευματικὸς Ἡγέτης» κ.α.
Καὶ  τελειώνουν μὲ λογικὲς νουθεσίες τοῦ τύπου: "Εἶναι κρίμα νὰ ἔχεις «τόξα στὴν φαρέτρα σου» καὶ νὰ μὴν...
τὰ χρησιμοποιεῖς. Ὁ Πατριάρχης ἔχει δυνάμεις ἐκ τῆς θέσεώς του καὶ τῆς Ἱστορίας ποὺ σήμερα οὔτε ποὺ τὶς φαντάζεται. Εἶναι ὁ Πνευματικὸς Ἡγέτης ἑκατοντάδων ἑκατομμυρίων ἀνθρώπων. Κανεὶς δὲν τοῦ ἀπαγορεύει νὰ γίνει καὶ Πολιτικὸς Ἡγέτης μίας ὑπερεθνικῆς Κρατικῆς Ἀρχῆς.
Καὶ ἂς μὴν ξεχνοῦμε: Ὅποιος δὲν ἑλίσσεται, τελικὰ δὲν ἐξελίσσεται."

Τὸ ἔναυσμα γιὰ ὅλα αὐτὰ τὰ δημοσιεύματα τὸ ἔδωσε ἡ ἀποτυχία ποὺ ὑπῆρξε στὸ ἀνατολίτικο παζάρι ποὺ γινόταν τόσα χρόνια γιὰ τὸ ἄνοιγμα τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τῆς Ἁγίας Τριάδος στὴν Χάλκη καὶ φυσικὰ μετὰ ἀπὸ αὐτὸ ἦρθαν στὸ προσκήνιο ὅλα τὰ τρωτὰ σημεῖα τῆς Φαναριώτικης Πολιτικῆς τῶν τελευταίων δεκαετιῶν.
Δὲν πρόκειται νὰ σταθοῦμε πάνω σὲ αὐτὰ τὰ ὁποία  μᾶς θλίβουν βαθύτατα, ἀλλὰ θὰ ἐπισημάνουμε ἕνα οὐσιαστικὸ παραλληλισμό.  Ἂν ὁ φυσικός μας πατέρας ἦταν μέθυσος καὶ πήγαινε μὲ ἄλλες γυναῖκες, θὰ βγαίναμε στὴν ἀγορὰ νὰ τὸν ξεφωνίσουμε; Θὰ φεύγαμε ἀπὸ τὸ πατρικό μας σπίτι μὲ εὐκολία ἀφήνοντας τὴν δύσμοιρη μάνα μόνη, γνωρίζοντας μάλιστα καὶ πόσο δύσκολο εἶναι γιὰ τὰ παιδιὰ νὰ «νουθετήσουν» αὐτὸν τὸν πατέρα;
Τί μᾶς μένει λοιπόν; Ἡ πνευματικὴ διάσταση τοῦ νόμου: «Τίμα τὸν πατέρα σου καὶ τὴν μητέρα σου, ἴνα εὖ σοὶ γένηται καὶ ἴνα μακροχρόνιος γένη ἐπὶ τς γς».
Νὰ γιατί ἡ Ρωμηοσύνη εἶναι μακροχρόνια γιατί ξέρει νὰ τιμάει μὲ τὸν ἀληθινὸ τρόπο της τὸν Οἰκουμενικὸ Θρόνο καὶ τὴν Ὀρθοδοξία.

Ἡ Ὀρθοδοξία καὶ ἡ Ὀρθοπραξία τοῦ Πατερικοῦ Πνεύματος δὲν ἔχει καμία ἀπολύτως σχέση μὲ τὴν real politic τῶν γεωπολιτικῶν ἀναλυτῶν γιατί δὲν συγχρωτίζεται μὲ τὸ πνεῦμα τοῦ κόσμου τούτου.
Ὅλες οἱ γεωπολιτικὲς ἰσορροπίες σὲ συνδυασμὸ μὲ οἰκουμενιστικὲς ἀναφορές, ὅλα τὰ διπλωματικὰ παίγνια τῶν κατὰ τόπων Πατριαρχείων μὲ τοὺς δυνατούς τς Γς ἁπλῶς γεμίζουν σελίδες κειμένων, χώρους συνάξεων καὶ συνεδρίων καὶ φυσικὰ φορτώνουν τὶς πλάτες κάποιων μὲ  πνευματικὰ βάρη.
Ὁ παραλογισμὸς καὶ ἡ αἵρεση ἀπὸ ὅπου καὶ ἂν προέρχεται ἔχει φτάσει ἤδη στὸ ὑψηλότερο ἄκρο τοῦ «γύρου τοῦ θανάτου», αὐτὸν ποὺ παρακολουθούσαμε παιδιὰ στὰ τσίρκο καὶ στὰ πανηγύρια. Τώρα ἀκολουθεῖ ἡ Κάθοδος τῆς Ἀνθρωπότητας ἐν τῷ Ἄδει σύμφωνα μὲ τὰ σχέδια κάποιων.

Τελικὰ ὅμως θὰ γίνει τὸ σχέδιο τοῦ Θεοῦ ἔλεγε ὁ Γέροντας Παΐσιος. Καὶ ὁ ἴδιος  μαρτύρησε  σὲ πολλοὺς ὅτι  ἡ Πόλις θὰ δοθεῖ σὲ ἐμᾶς καὶ  μάλιστα θὰ τὸ δοῦμε!!!
Τώρα λοιπὸν ποὺ φτάσαμε στὸ τέλος τοῦ Πνευματικοῦ μας Κανόνα (βλέπε Γέρων Ἰωσὴφ ὁ Βατοπαιδινὸς κ.α.) δηλ. στὴν οὐρὰ τοῦ γαϊδάρου τῶν δοκιμασιῶν μας, ἂν μάλιστα ἀναλογισθοῦμε τὰ 555 καὶ χρόνια αὐτοῦ, ἔρχονται τινὲς καὶ προτείνουν τὴν «ἡρωικὴ ἔξοδο» τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἀπὸ τὴν Βασιλεύουσα καὶ τὴν μετεξέλιξή του σὲ κρατίδιο τύπου Βατικανοῦ, ἂν καὶ ἐγὼ ἀκόμα προσπαθῶ νὰ καταλάβω τί ἐξυπηρετοῦν μὲ αὐτά;
Οὐσιαστικὰ οἱ θέσεις αὐτῶν φαίνεται νὰ ταυτίζονται ἐν μέρει μὲ διατυπωθεῖσες ἀπόψεις κάποιων ταγῶν μας στὸ παρελθὸν γιὰ μεταβολὴ  καὶ συρρίκνωση τῶν συνόρων  ἡ μείωση τοῦ ζωτικοῦ μας χώρου.

Ἡ πολιτικὴ τῶν Ὀθωμανῶν εἶναι ἀπαράλλακτα ἡ ἴδια τόσους αἰῶνες σὲ σχέση μὲ τὸ Πατριαρχεῖο τῆς Κωνσταντινουπόλεως. Ἄραγε θὰ μποροῦσαν νὰ  προτείνουν τὰ ἴδια στοὺς  Γρηγόριο Ε΄ (10 Ἀπριλίου 1821), Γεννάδιο Σχολάριο,  Ἰωάσαφ Ι΄ (1465-1466) Ραφαὴλ Ι΄ (1475-1476), Ραφαὴλ Β΄ (1603-1607), Κύριλλο Ι΄ τὸν Λούκαρη, Κύριλλο Β΄ τὸν Κονταρὴ (1633-1639), Παρθένιο Β΄ (1644-1646, 1648-1651), Παρθένιο τὸν Γ΄ (1656-1657), Γαβριὴλ Β΄ (23/4-5/5-1657), Μελέτιο Β΄ (1768-1769), Κύριλλο Στ΄ (1813-1818) Εὐγένιος Β΄ (1821-1822) ;;; ποῦ μετὰ τὴν Ἅλωση τῆς Πόλης  αὐτοὶ οἱ Οἰκουμενικοὶ Πατριάρχες ποὺ ἀνῆλθαν στὸν θρόνο ἦλθαν ἀντιμέτωποι μὲ τὴν βάρβαρη Ὀθωμανικὴ Διοίκηση, τῆς Ὑψηλῆς Πύλης μὲ ἀποτέλεσμα ὁρισμένοι ἀπαγχονίσθηκαν, ἄλλους τοὺς ἔπνιξαν στὴν θάλασσα, ἄλλους τοὺς ἐξανάγκασαν σὲ παραίτηση, ἄλλους τοὺς ἔστειλαν σὲ ἐξορία, ἄλλοι ἄφησαν τὴν τελευταία τους πνοὴ στὶς φυλακές. Καὶ ὅλα αὐτὰ μετὰ ἀπὸ ἀποφάσεις τῆς στυγνῆς Ὀθωμανικῆς Διοίκησης.

Γιατί δὲν δραπέτευσαν καὶ αὐτοὶ σὲ ἡσύχια μέρη;
Τοὺς ἐμπόδιζε κανένας;
Περίμεναν τίποτε ἄλλο;

Γνώριζαν ὅμως ὅτι μὲ τὶς αἱματοβαμμένες θυσίες τους πότιζαν τὸ  Δένδρο τοῦ Ποθούμενου, ὅπως καὶ οἱ δεκάδες Μητροπολίτες, οἱ ἑκατοντάδες Ἱερεῖς καὶ Μοναχοὶ καὶ τὰ χιλιάδες θύματα τῆς Τουρκικῆς Βαρβαρότητας.
Ἡ Κυρία Δέσποινα στὰ χρόνια αὐτὰ «πολυδάκρυζε» καὶ «σιώπαινε», γνώριζε ὅμως ὅτι ἡ δικιά Της (πόλις) θὰ γίνει κάποια στιγμὴ πάλι δικιά μας.
«Σώπασε κυρα-Δέσποινα καὶ μὴ πολυδακρύζεις, πάλι μὲ χρόνια μὲ καιροὺς πάλι δικά μας θ΄ἄναι»
Τὸ μοιρολόγι ποὺ ἔγινε εὐχὴ καὶ προσευχὴ καὶ σήμερα Θέλημα τοῦ Ἁγίου Τριαδικοῦ Θεοῦ.

Νὰ γιατί σήμερα  μαίνεται τέτοιος λυσσαλέος ὁρατὸς καὶ ἀόρατος πόλεμος; Νὰ γιατί πολεμᾶν ὅλα τὰ ὑποχθόνια  σκοτάδια τῆς  γς τὸ μικρὸ Ἑλληνικὸ ἁλωνάκι καὶ δὲν λένε νὰ σταματήσουν. Ἀκριβῶς γιατί ἡ στιγμὴ τῆς Παναγίας ἦρθε νὰ δώσει τὴν δικιά Της στοὺς νόμιμους ἰδιοκτῆτες.

Καὶ ποιοὶ εἶναι αὐτοὶ οἱ νόμιμοι ἰδιοκτῆτες καὶ οἱ φυσικοὶ κληρονόμοι; 
Εἶναι οἱ καταφρονημένοι ραγιάδες τῆς πρώην Τουρκοκρατίας καὶ τῆς νῦν Κλεπτοκρατίας.

Μήπως ὁ Ἅγιος Δημήτριος ποὺ πέρσι δὲν ἄνοιγε ἡ Λάρνακά του στὴν Θεσσαλονίκη ἤδη βρίσκεται στὸ Πατριαρχεῖο στὴν Πόλη καὶ περιμένει σύντομα  τὸν Ἅγιο Γεώργιο  ποῦ ἀφοῦ καθαρίσει πρῶτα τὸν νοητὸ δράκοντα ποῦ κατατρώγει τὰ σπλάχνα τῆς Ἑλλάδος νὰ συναντηθοῦν ἐκεῖ γιὰ νὰ ἀνοίξουν τὴν κλεισμένη Πύλη, νὰ μπεῖ ἐπιτέλους καθαρὸς Ρωμαίικος-Ὀρθόδοξος ἀγέρας στὴν Βασιλεύουσα τῶν Πόλεων;

20 σχόλια:

  1. Ζαχαρίας Τομπούλης5 Οκτωβρίου 2013 στις 6:00 μ.μ.

    Ελλογιμώτατε, Δρ. Βαρδάκα,

    Πολύ σωστά όσα λέτε για την άτυχη υιοθέτηση της πολιτικής διπλωματίας εκ μέρους εκκλησιαστικών ταγών, προς επίσπευση της ποθουμένης επαναλειτουργίας της Σχολής της Χάλκης (φείδομαι να την ονομάσω θεολογική) και είναι σοβαροί και αποχρώντες οι λόγοι για την μη μεταφορά της έδρας του Πατριαρχείου εκτός ΚΠολεως.

    Επειδή, όμως, αναφερθήκατε στο ανάλογον της συμπεριφοράς μας έναντι των γονέων μας και της προφυλάξεώς τους έναντι του κοινού αισθήματος, κατά την ευλογία του Ιάφεθ και του Σήμ, επιτρέψτε μου να καταθέσω κι εγώ μερικές σκέψεις. Πράγματι, είναι πολλά πράγματα (όχι περί Πίστεως) τα οποία θα μπορούσαν να καταμαρτυρηθούν στο Οικουμενικό Πατριαρχείο, χωρίς να ωφελήσουν, αλλά αντιθέτως, δυνάμενα μόνο να σκανδαλίσουν. Στο θέμα του Οικουμενισμού όμως, στο οποίο αναφερθήκατε και δεδομένης της αίρεσης και του παραλογισμού που επικρατεί παγκοσμίως, όπως σωστά λέγετε, η πατερική ορθοδοξία και ορθοπραξία δεν μάς παρέδωσαν την σιωπή ως ενδεδειγμένο τρόπο σωτηρίας, αλλά τη διαμαρτυρία. Μη λησμονείτε, ότι πολλές φορές την Ορθοδοξία την διέσωσαν στην ΚΠολη με τη βοήθεια της Ρώμης και των άλλων Πατριαρχείων, όπως βεβαίως συνέβη και το αντίθετο στη Ρώμη και σε άλλα Πατριαρχεία. Και αυτό γιατί η Εκκλησία δεν κρίνει την αλήθεια από τον τόπο, αλλά από τον τρόπο.

    Ιδού, λοιπόν, η σιωπή που ασκείται στα οικουμενιστικά παραστρατήματα των ιθυνόντων του Πατριαρχείου μας εδώ και 50 έτη από της εποχής του Αθηναγόρα : Ποιά η ωφέλεια από την σιωπηρή αναμονή των Ορθοδόξων έναντι του (αποδεδειγμένως) μασονοκινήτου οικουμενισμού του Πατριάρχου Αθηναγόρα; Βελιτώθηκε η Ορθοδοξία του Πατριαρχείου; Ουδαμώς ! Βελτιώθηκε η πολιτική θέση του Θρόνου έναντι των Τούρκων; Ουδαμώς ! Διότι έχει πει το αλάνθαστον στόμα του Κυρίου ότι "ουκ ενετείλατο ουδενί ασεβείν και ουκ έδωκεν άδειαν ουδενί αμαρτάνειν" και ότι δεν θα ευλογήσει αυτούς που παρακούουν τις εντολές Του, και μάλιστα σε θέματα Πίστεως.

    Είναι πολύ ενοχλητικό (μού έχει συμβεί) να μάς κατηγορούν οι ξένοι Ορθόδοξοι, ότι είμαστε οι Ρωμηοί πολύ επιεικείς έναντι της αιρέσεως ΕΘΝΟΦΥΛΕΤΙΚΩΣ, μόνο και μόνο επειδή αφορά το θέμα στο Πατριαρχείο ΚΠόλεως. Πράγματι, αν η περιωπή του θεσμού χρησιμοποιείται για να διαδίδει τα μηνύματα της αιρέσεως, ότι όλες οι θρησκείες οδηγούν στον Θεό και όλες οι "εκκλησίες' στον Χριστό, δικαιούμαστε να σωπαίνουμε μόνο και μόνο "για τα μάρμαρα της Πόλης";

    Η Εκκλησία της Ελλάδος παρά τα προβλήματα, ετήρησε την Πίστη και αντιστάθηκε στην αίρεση μέχρι πρό τινος και μέχρι τούτου διασωζόταν και πολιτικο-οικονομικώς. Μετά την αρχή των οικουμενιστικών παραχωρήσεων και πτώσεων και στην Ελλάδα τα τελευταία 10-15 χρόνια, αρχίσαν και τα δικά μας θέματα να βαίνουν κάκιστα. Πράγματι, αν θα περιμένουμε άφωνοι έναντι της αιρέσεως του Οικουμενισμού, μόνο και μόνο αναμένοντες την θαυμαστή εκπλήρωση όσων υποσχέθηκαν οι άγιοι Γεροντάδες, παρά ταύτα νομίζουμε ότι το Πατριαρχείο θα αναστηθεί με τα ίδια αφερέγγυα πρόσωπα στο τιμόνι; Μού είναι αδιανόητο. Διότι ο πιστός εν ελαχίστω και εν πολλώ άπιστός εστιν. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιότιμε κύριε Τομπουλίδη,

      Ενστερνίζομαι και ασπάζομαι απόλυτα τις θέσεις σας όσον αφορά το θέμα του οικουμενισμού και ως Ορθόδοξος δεν δέχομαι ουδεμία "έκπτωση" της Αληθούς Πίστεώς μας. Μέχρι πρόσφατα μάλιστα θεωρούσα, όπως κι εσείς, ότι στο τιμόνι του Οικουμενικού Πατριαρχείου βρίσκονται αφερέγγυα πρόσωπα, για να μην χρησιμοποιήσω βαρύτερους χαρακτηρισμούς...

      Όμως για να κρίνουμε κάτι, πρέπει να γνωρίζουμε όλη την αλήθεια γύρω από αυτό, και όλη την αλήθεια την γνωρίζει μόνο ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός, ως ο μόνος καρδιογνώστης. Εκείνος είναι ο μόνος που μπορεί να πέμψει τα "ΟΥΑΙ", όπου και όταν είναι απαραίτητο.

      Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι έχει μέσα στην καρδιά του ο Οικουμενικός Πατριάρχης. Ίσως οι ενέργειες τις οποίες εμείς καταδικάζουμε, να γίνονται εντός του Θεϊκού Σχεδίου και να εξυπηρετούν σκοπούς που εμείς ούτε καν μπορούμε να φανταστούμε, κρίνοντας και "βλέποντας με τα θνητά μάτια μιας ζωής".

      Η τελευταία φράση ήταν η απάντηση του ίδιου του Οικουμενικού Πατριάρχη στον Στρατηγό Φράγκο Φραγκούλη, όταν κατά την διάρκεια ενός γεύματος, ο τελευταίος με μια δόση ειρωνίας, μεταξύ αστείου και σοβαρού, είπε στον πρώτο: "Μα καλά, γιατί δεν πάς στο Άγιον Όρος; Τι κάθεσαι και κάνεις εκεί πέρα;"

      Η απάντηση του Πατριάρχη ήταν η εξής: "Έχεις δίκαιο να το λες αυτό, αν βλέπεις τα πράγματα με τα θνητά μάτια μιας ζωής. Όμως και το 1500 έτσι ήμασταν. Ποιός ξέρει πως μπορεί να εξελιχθεί η κατάσταση μέσα στα επόμενα χρόνια;"

      Κατά τα λεγόμενα του ίδιου του Στρατηγού Φραγκούλη, με αυτή του την απάντηση ο Πατριάρχης τον αποστόμωσε και τον έβαλε στην θέση του:
      http://www.defencenet.gr/defence/item/παρουσίαση-του-νέου-του-βιβλίου-«ποια-τουρκία-ποιοι-τούρκοι»

      ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ: "Δεν προδίδουμε την Ορθοδοξία - Δεν είμαστε οικουμενιστές":
      http://yiorgosthalassis.blogspot.com/2013/09/blog-post_2076.html

      Ας μην ξεχνάμε ότι όταν έγινε Πατριάρχης ο Βαρθολομαίος, ο Γέροντας Παΐσιος είπε: «Μας έδωσε ο Θεός τον καλύτερο Πατριάρχη»:
      http://www.egolpion.com/zhlwtes_poioi.print.el.aspx

      Για να το είπε αυτό ο Γέροντας, κάτι παραπάνω θα ήξερε...
      Ως γνωστόν, τα φαινόμενα πολλές φορές απατούν...

      Η ταπεινή μου άποψη είναι ο καθένας μας να εστιάσει την προσοχή του στον προσωπικό πνευματικό του αγώνα και να αφήσουμε τον Θεό να κανονίσει ο ίδιος τα του Οίκου Του...

      Με τιμή και αγάπη αδελφική,

      Ρωμανός Διογένης

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση: "Αξιότιμε κύριε Τομπούλη", όχι Τομπουλίδη.
      Ζητώ συγνώμη για το λάθος.

      Διαγραφή
  2. Ο μεταμεσονύκτιος κόπος της συγγραφής αυτού του κειμένου ήταν αποκλειστικα η αγωνία που μας διακατέχει για τα τεκταινόμενα μεταξύ των οποίων είναι η ανάσυρσης σεναρίων εκ μέρους κάποιων για την έξοδο του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΘΡΟΝΟΥ εκτός της ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ και μάλιστα σε αυτήν την γεωπολιτική συγκυρία που ((παίζονται τα πάντα))
    Πιστεύω ότι και οι αναγνώστες και οι σχολιαστές αυτού του ομολογιακού μπλόγκ καταλαβαίνουν γιατί γίνονται όλα αυτά και που αποσκοπούν . ΗΜΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΕ παρά ένα χρέος που οφείλουμε ευγνωμόνως στην ΠΑΤΡΙΔΑ μέσα στην οποία γαλουχηθήκαμε με το ΡΩΜΑΙΙΚΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ και είμασθε διατεθειμενοι να αγωνισθούμε μέχρι τέλους γι αυτό νόμιμα, δημοκρατικά απλά και παστρικά. Την τελευταία παράγραφο ιδιαιτέρως την αφιερώνω στους υπεναντίους υπηρεσιών που προσπαθούν να κατανοήσουν τα κίνητρα μου, τα οποία είναι ΧΡΙΣΤΟΣ και ΠΑΤΡΙΔΑ και η πεφιλημένη ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ.. ΜΕΤΑ ΤΙΜΗΣ ΔΡ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξιότιμε κύριε Βαρδάκα,

      Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω θερμά για τα γεμάτα Χριστό και Ρωμηοσύνη κείμενά σας, με το οποία δίνετε ελπίδα, δύναμη και κουράγιο σε όλους μας. Εύχομαι ολόψυχα ο Θεός να σας δίνει πάντα υγεία, δύναμη και φώτιση, για να συνεχίσετε να μεταλαμπαδεύετε το φως της ελπίδας εμφυσώντας ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΠΝΕΥΜΑ ΡΩΜΑΙΙΚΟ στον γονατισμένο Ελληνικό λαό, που ζει σήμερα την πιο σκοτεινή του ώρα...

      ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΙΩΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ Β' ΦΩΚΑΣ:
      http://www.youtube.com/watch?v=mNV0GjEy4OA

      Με τιμή,

      Ρωμανός Διογένης

      Διαγραφή
  3. Ζαχαρίας Τομπούλης5 Οκτωβρίου 2013 στις 11:26 μ.μ.

    Ευχαριστώ αμφοτέρους, τον ελλογιμώτατο κ. Βαρδάκα και τον αξιότιμο Ρωμανό Διογένη, για την απάντησή τους. Νομίζω ότι όλων οι θέσεις μας, παρά την απ΄ αλλήλων απόκλισή τους, είναι σαφείς.

    Προς τον κ. Ρωμανό Διογένη, έχω να πώ τα εξής: (α) δεν διεκδικώ την καρδιογνωσία επ' ουδενός ανθρώπου, διότι αυτή την έχει μόνον ο Θεός. Και επειδή ο Κύριος δεν μπορεί να αφήσει την πορεία της Εκκλησίας του στην άγνοια και ανικανότητά μας, γι αυτό το λόγο έχει δια του Αγίου Του Πνεύματος σε Σύνοδο Αγίων ξεκαθαρίσει τί είναι ορθόδοξο και τί δεν είναι και τί δέον γενέσθαι όταν εμφανίζεται μιά αίρεση. Ο καθένας μας ελέγχεται από τις πράξεις του, για το πώς τοποθετείται, διότι τα πράγματα είναι εν προκειμένω ξεκάθαρα. Το Άγιον Πνεύμα είπε ότι όποιος αμαρτάνει, δεν γνώρισε τον Θεό (Α΄ ιω. 3,6). Μπορούμε εμείς να πούμε ότι δεν είναι έτσι, διότι δεν γνωρίζουμε την καρδιά του αμαρτάνοντος; Και οι Άγιοι Πατέρες με άφατη θλίψη αφόριζαν τους αιρετικούς από την Εκκλησία, όταν διαπιστωνόταν ότι αυτοί εμμένουν αμετανοήτως στην αίρεσή τους· και για να προφυλάξουν εμάς, τόνισαν ότι όποιος υποστηρίζει αιρέσεις ήδη καταδικασμένες μπορεί να αποκόπτεται πάραυτα από την Εκκλησία (ΙΕ΄ Κανών της ΑΒ΄ Συνόδου). Αυτός ο "καλός λογισμός", όταν τα πράγματα είναι καταφανή, δεν γνωρίζω που ερείδεται: στην απλότητά μας; Όποιου η καρδία είναι καλοδιάθετη, δέχεται ελέγχους και διορθώνεται. Εδώ δεν έχουμε μόνον αναισθησία έναντι των ελέγχων, αλλά και κρυφό διωγμό έναντι όσων αντιδρούν στον Οικουμενισμό (να δώσω παραδείγματα;)

    (β) Το επιχείρημα για τον προσωπικό μας αγώνα ισχύει και αντίστροφα: αν ο Θεός κανονίζει τα του οίκου Του (και έτσι είναι), τότε να πολεμούμε την αίρεση του Οικουμενισμού (όπως έχουμε εκ Θεού εντολή) στην οποία πρωτοστατεί παγκοσμίως το Οικουμενικό μας Πατριαρχείο, χωρίς να φειδόμαστε των "αλησμόνητων πατρίδων" και χωρίς να υπολογίζουμε τις πιέσεις των άλλων επί του Πατριάρχη, διότι ο Θεός, αν φροντίζουμε εμείς πρωτίστως την Ορθοδοξία, τότε θα φροντίσει τα υπόλοιπα και την Πόλη. Αυτή ήταν η αιώνια "πολιτική" του Πατριαρχείου, όταν το κυβερνούσαν Άγιοι.

    (συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ζαχαρίας Τομπούλης5 Οκτωβρίου 2013 στις 11:26 μ.μ.

    (συνέχεια)

    (γ) Το πρόβλημα με την επαινετική φράση του Οσίου Γέροντος Παϊσίου, είναι σύνθετο: (1) διότι έχω πολύ σοβαρές πληροφορίες από πρόσωπο που παρευρέθη σε συνάντηση του Γέροντος Παϊσίου με τον μακαριστό π. Αδριανό τον Σιναΐτη και ο Γέρων Παΐσιος είπε με λύπη του, ότι το όλο θέμα ήταν στημένο και κατασκευασμένο (δεν μπαίνω τώρα σε λεπτομέρειες). (2) πολύ συχνά βλέπουμε να προκρίνεται η γνώμη ενός Αγίου από τις γνώμες όλων των υπολοίπων μαζί. Αρκεί, λοιπόν, η γνώμη του Γέροντος Παϊσίου να "ξεπλύνει" την υποστήριξη αιρετικών θέσεων από τον Πατριάρχη; Τόσο το έργο "Commonitoria" του Αγίου Βικεντίου, όσο και του Μεγάλου Φωτίου το "Περί της του Αγίου Πνεύματος Μυσταγωγίας", αλλά και του Αγίου Παλαμά οι Λόγοι κατά Λατίνων, ξεκαθαρίζουν το θέμα ότι δεν μπορούμε να ταυτιστούμε με την εσφαλμένη γνώμη ενός Αγίου (λ.χ. του ιερού Αυγουστίνου), όταν η ομοφωνία της Εκκλησίας μαρτυρεί περί του αντιθέτου. Ο Άγιος Βικέντιος, μάλιστα, προχωρεί στο να τονίσει ότι ο Θεός επιτρέπει να σφάλει κάποιος Άγιος, για να δοκιμάσει αν εμείς έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στον Άγιο, ή στο Σώμα του Χριστού, την Εκκλησία.

    (δ) Σάς παρακαλώ, δείτε το κείμενο του Πόρτο Αλέγκρε (2006), τη Συμφωνία του Balamad (1993) και το κείμενο της Ραβέννας (2007) και θα δείτε αν πράγματι είναι ή δεν είναι Οικουμενιστής ο κ. Βαρθολομαίος.

    Προς τον κ. Βαρδάκα, θέλω να πώ, ότι συμμερίζομαι την ανησυχία του για την ΚΠολη, η οποία είναι αδιαμφισβήτητα το όνειρο κάθε Ρωμηού. Παρά ταύτα, κάποιοι για να σώσουν την ΚΠολη το 1452 τα Χριστούγεννα, έκαναν κάποια υποχώρηση στην Πίστη, και μετά από λίγους μήνες η Πόλη έπεσε. Μήπως ο Πατριάρχης Γεννάδιος Β΄ Σχολάριος δεν αγαπούσε την ΚΠολη περισσότερο από εμάς; Και όμως προφήτευσε, ότι "ει καταλίποι το Πατριαρχείον τα της Ορθοδόξου Πίστεως, εις ουδέν έσται τοις Ορθοδόξοις". Μήπως με την "υπερπροστατευτικότητά" μας και τη σιωπή έναντι του Πατριαρχείου, οι εκεί ιθύνοντες συνεχώς ενθαρρύνονται στην "τόλμη" των οικουμενιστικών ανοιγμάτων τους; Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Ζαχαρία,

      Από την πρώτη στιγμή δήλωσα ότι ενστερνίζομαι και ασπάζομαι απόλυτα τις θέσεις και τις ανησυχίες σας όσον αφορά το θέμα του οικουμενισμού. Όπως προανέφερα, μέχρι πρόσφατα θεωρούσα ότι στο τιμόνι του Οικουμενικού Πατριαρχείου βρίσκονται όχι απλά αφερέγγυα πρόσωπα, αλλά κάτι πολύ χειρότερο...

      Η απάντησή μου σε καμία περίπτωση δεν είχε ως πρόθεση την στηλίτευση των θέσεών σας και των πολύ εύλογων ανησυχιών σας, τις οποίες άλλωστε μοιραζόμαστε.

      Ζητώ ειλικρινά συγνώμη αν άθελά μου έδωσα οποιαδήποτε εσφαλμένη εντύπωση κατά την αρχική μου απάντηση, καθώς αυτή είχε ως μόνο σκοπό την ανάδειξη της αναγκαιότητας επικράτησης πνεύματος αγάπης, συγχωρήσεως, ομονοίας και ΑΠΟΛΥΤΗΣ εμπιστοσύνης στην Πρόνοια του Θεού, υπό το πρίσμα της ΠΛΗΡΟΥΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ των ημερών που ζούμε, της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ σημασίας και ακτινοβολίας του Πατριαρχικού Θρόνου της Κωνσταντινουπόλεως (παρούσας -και το κυριότερο- ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ), των ΡΑΓΔΑΙΩΝ γεωπολιτικών εξελίξεων στην περιοχή της καθ’ημών Ανατολής και των ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΩΝ γεγονότων που αναμένει όλος ο πλανήτης να ξεσπάσουν από στιγμή σε στιγμή, με κομμένη την ανάσα…

      “Θα έρθη καιρός που οι Ρωμηοί θα τρώγονται αναμεταξύ τους. Εγώ συστήνω ομόνοιαν και αγάπην”.

      Ταπεινή μου άποψη είναι ότι μάλλον έχει έρθει η ώρα για να τεθεί σε πλήρη εφαρμογή η ανωτέρω σύσταση του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, καθώς σύντομα όλη η Ελλάδα, από την Θράκη έως την Κρήτη και από την Κέρκυρα έως την Κύπρο, θα βρίσκεται στα γόνατα και θα επαναλαμβάνει από το πρωί μέχρι το βράδυ τα παρακάτω λόγια:

      «Ταῖς πρεσβείαις τῆς Θεοτόκου, Σῶτερ, σῶσον ἡμᾶς».

      «Αθέων Αγαρηνών τα βέλη σύντριψον Δέσποινα, και πάσαν επιβουλήν δαιμόνων ματαίωσον, λαόν χριστεπώνυμον σκέπων και φυλάττων, ίνα πόθω σε δοξάζωμεν».

      Με τιμή και αγάπη αδελφική,

      Ρωμανός Διογένης

      Διαγραφή
  5. ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΖΑΧΑΡΙΑ η σιωπή και η ατολμία ομολογίας όσον αφορά τα ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ ΜΑΣ συνιστά για τις στιγμές που βιώνουμε ΣΥΝΑΊΝΕΣΗ σε πλάνη.Σε αυτό πρέπει να συμφωνεί και ο αγαπητός εν ΧΡΙΣΤΩ αδελφός Ρωμανός.τον οποίο και ευχαριστώ για τους στηρικτικούς του λόγους.
    Όμως τίποτε δεν μπορεί να μας εμποδίσει να εκφρασθούμε έστω και με αυτά τα λίγα επιχειρήματα που εμπεριέχονται στο παραπάνω κείμενο απο ενέργειες που γίνονται μεθοδευμένα και στοχεύουν στην ΑΠΑΞΙΩΣΗ του ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ και θεωρώ ότι γνωρίζεται πολύ καλά το γεωπολιτικό παιχνίδι το οποίο παίζεται.
    ¨ ο σχεδιασμός του οικουμενισμού έχει στραβώσει και δρομολογείται προς το τέλος του και ήδη άλλοι γεωπολιτικοί- στρατηγικοί παίκτες ακονίζουν τα μαχαίρια τους στην περιοχή ΤΗΣ ΚΑΘ ΗΜΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ¨¨
    Αυτό δεν σημαίνει εφησυχασμός, αλλα μας δίνει ένα στίγμα για συνολική ψυχική ενότητα και ΟΜΟΛΟΓΙΑΚΟ αγώνα ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑΣ εν όψει επερχομένων αποκαλυπτικών γεγονότων.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ και ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ συνειδητά ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ.
    επιτρέψτε μου να σας ΧΑΙΡΕΤΙΣΩ με την ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και τέλος.
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΡΔΑΚΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζαχαρίας Τομπούλης6 Οκτωβρίου 2013 στις 6:35 μ.μ.

      Ναι, κύριε Βαρδάκα, και εγώ σάς ασπάζομαι εν Κυρίω· ευχαριστώ για τις διευκρινίσεις και εσάς και τον αγαπητό εν Χριστώ Ρωμανό. Η χάρις του Θεού ημών της Αγίας Τριάδος, να μάς οδηγεί εις νομάς σωτηρίους στους όντως αποκαλυπτικούς καιρούς μας.

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ απόλυτα, αγαπητέ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ αδελφέ Κωνσταντίνε!

      Εὐλογία Κυρίου καὶ ἔλεος αὐτοῦ ἔλθοι ἐφ᾿ ημᾶς, τῇ αὐτοῦ θείᾳ χάριτι καὶ φιλανθρωπίᾳ πάντοτε, νῦν καὶ ἀεὶ καὶ εἰς τοὺς αἰῶνας τῶν αἰώνων.

      Ἀμήν.

      Διαγραφή
  6. Μία ταπεινή σύστασις προς τους οικουμενιστάς αρχιερείς
    Τοῦ κ. Νικολάου Σωτηροπούλου, Θεολόγου
    http://niksothropoulos.wordpress.com/2012/06/05/%ce%bc%ce%af%ce%b1-%cf%84%ce%b1%cf%80%ce%b5%ce%b9%ce%bd%ce%ae-%cf%83%cf%8d%cf%83%cf%84%ce%b1%cf%83%ce%b9%cf%82-%cf%80%cf%81%ce%bf%cf%82-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αμφισβήτηση ή άρνηση της διαδιδόμενης ως φράσης του Γέροντος Παϊσίου για τον πατριάρχη Βαρθολομαίο
    http://niksothropoulos.wordpress.com/2013/05/20/a-276/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατ' αρχήν εξ αρχής επιλέξατε να αρνηθείτε να ασχοληθείτε με τα "τρωτὰ σημεῖα τῆς Φαναριώτικης Πολιτικῆς".
    Στην συνέχεια με το ψευτοδίλλημα:
    "Ἂν ὁ φυσικός μας πατέρας ἦταν μέθυσος καὶ πήγαινε μὲ ἄλλες γυναῖκες, θὰ βγαίναμε στὴν ἀγορὰ νὰ τὸν ξεφωνίσουμε;"
    οδηγείτε τον αναγνώστη στο συμπέρασμα: Ας μην σχολιάζω λοιπόν τις διαρκώς εντεινόμενες πτώσεις του Οικ/κού Πατριάρχη, και ας το "βουλώσω".

    κ.Βαρδάκα,
    αν ο πατέρας μου ήταν "μέθυσος καὶ πήγαινε μὲ ἄλλες γυναῖκες", ΔΕΝ θα τον έβαζα με τις παλλακίδες του, στο σπίτι και στο σαλόνι μου. ΔΕΝ θα τον τιμούσα.
    Εδώ όμως συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο: Ο Οικ/κός Πατριάρχης τιμάται ως άλλος Πάπας, στις μόνιμες πλέον επισκέψεις του στην ελεύθερη Ελλάδα, με τεράστια πόστερ, με αεροπανό, με τελετές, με πανάκριβα ξενοδοχεία, με λιμουζίνες, με άπειρα δώρα με ... με...
    Δείτε ενδεικτικά εδώ: http://antiparakmi.blogspot.com/2012/11/blog-post_9.html
    και εδώ: http://antiparakmi.blogspot.com/2012/10/blog-post_24.html

    Δυστυχώς εκατονταετίες τώρα, μας έχουν υποχρεώσει να αποδεχθούμε ότι το Φανάρι θα ταυτίζεται με την Φαναριώτικη "πολιτική", με κενούς λόγους, με άφθονο δόλο, και αντί να διαπιστώσουμε ότι όλα αυτά είναι Φαρισαϊσμός και δεν έχουν καμία σχέση με τον καθάριο λόγο του Ιησού Χριστού, επιλέγουμε να αποδεχόμαστε την πτώση αυτή ως δεδομένο.

    Σας ρωτάω λοιπόν ευθέως, χιλιάδες χριστιανοί στην Συρία σφαγιάζονται καθημερινά. Γιατί δεν τόλμησε να αρθρώσει μια λέξη ο Οικ/κός Πατριάρχης (και συνεπώς και κανείς σχεδόν Ελλαδίτης Ιεράρχης);
    Σας απαντώ: για να μην δυσαρεστήσει τους τούρκους. Προτιμάει να δυσαρεστεί τον Θεό παρά τους τούρκους.

    Σας ρωτάω ακόμη: Προς τι όλες αυτές οι ανταλλαγές επισκέψεων με τους Καθολικούς στις μεγάλες εορτές και οι συμπροσευχές και τα συλλείτουργα; Θα έκανε ποτέ ο Χριστός τέτοιους συμβιβασμούς;

    50 χρόνια οι πιστοί σιωπούν. Ε λοιπόν φτάνει. Αρκετά ανεχθήκαμε τον εξευτελισμό της εκκλησίας μας. Αφού δεν φοβούνται τον Χριστό, ας φοβηθούν τουλάχιστον τις αποκαλύψεις μας.


    Ας αποφασίσει το Οικ/κό Πατριαρχείο: θα ορθοτομήσει ποτέ τον λόγο της αληθείας ή όχι; Αν δυσκολεύεται να το κάνει στην Τουρκία, ας το κάνει από το Άγιο Όρος. Πολλοί Κούρδοι αγωνιστές εγκατέλειψα την τουρκία και όμως δίνουν τον αγώνα τους εξόριστοι από ευρωπαϊκά κράτη. Πιθανώς η 2η πρόταση (για να γίνει το Πατριαρχείο κρατική οντότητα, να είναι τελείως λανθασμένη). Η ουσία όμως είναι ότι πηγάζει από την αηδία που μας προκαλεί ασταμάτητα όλη αυτή η προδοσίααπό το Οικουμενικό Πατριαρχείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ξεχάσατε τον αφορισμό του Θεολόγου Νικολαου Σωτηρόπουλου απο τον Βαρθολομαίο

      Διαγραφή
    2. αντί να αφορίσουν τους αιρετικούς και τους Μασόνους,
      αφορίζουν τους αγωνιστές που υπερασπίζονται την Ορθοδοξία από τις κάθε είδους αιρέσεις. Χωρίς καν απολογία.. Πότε θα αρθεί αυτή η αδικία;

      Διαγραφή
  9. Επειδή απ'όσα έχουν γραφεί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος παρανόησης της θέσεως του Γέροντος Παϊσίου επί του ζητήματος των φαναριώτικων οικουμενιστικών ανοιγμάτων, ας μη λησμονούμε τα όσα είχε γράψει ο Γέροντας για τον Πατριάρχη Αθηναγόρα (στη γραμμή και τις απόψεις του οποίου στοιχεί πλήρως και ο νυν οικουμενικός). Επι λέξει είχε γράψει: "Ο πατέρας μας (σ.σ. ο πατριάχης) αγάπησε άλλη γυναίκα (την παπική εκκλησία) κι έχουμε μείνει ορφανοί".
    Πόσο βαρύτερη έκφραση από την ανωτέρω θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει για να αντιληφθούμε ότι τον θεωρούσε προδότη της Πίστεως, αγαπητέ Ρωμανέ Διογένη; Συμβιβάζεται η ιδιότητα του αρχηγού της Ορθοδοξίας με αυτήν του μέλους στοών...; Κι αν αντιτείνεις ότι περί Αθηναγόρου ο λόγος και όχι περί Βαρθολομαίου, θα λάβεις την απάντηση "μια απ'τα ίδια". Ίδια Σχολή (ευτυχώς που δεν την ανοίγουν οι Τούρκοι), ίδια κοπή, ίδια αιρετική διδασκαλία και τακτική. Ας μην παραθεωρούμε ότι γέροντας του νυν οικουμενικού ήταν ο Χαλκηδόνος Μελίτων. Και ο νοών νοείτω. Είναι τραγικό να επιχειρείται να ωραιοποιηθούν καταστάσεις, ώστε να μην εξαχθούν τα οφθαλμοφανή συμπεράσματα. Και, τέλος, δεν είναι η μοναδική περίοδος κρίσεως στη μακραίωνη ιστορία του Πατριαρχείου. Έτσι, πολιτικάντικα συμπεριφέρθηκαν οι Άγιοι προκάτοχοι του οικουμενικού;
    Να σημειωθεί, βεβαίως, πως, παρά τα ανωτέρω, καμία διάθεση ιεροκατάκρισεως δεν πρέπει να μας διακατέχει όταν απλώς παραθέτουμε γεγονότα προς φωτισμό αγνώστων στους πολλούς πτυχών της εκκλησιαστικής ιστορίας, αφού αφενός κανένας δε μας έχει καταστήσει επιγείους κριτάς και, αφετέρου, έκαστος (και ο οικουμενικός) αποδώσει λόγον διά τας πράξεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, δεν διαφωνώ καθόλου μαζί σας.

      Η πρώτη μου τοποθέτηση σε καμία περίπτωση δεν είχε ως σκοπό να δικαιώσει τις λανθασμένες ενέργειες οποιουδήποτε. Άλλο ήταν το πνεύμα της ανάρτησής μου και το εξηγώ αναλυτικότερα στην δεύτερη τοποθέτησή μου, προς αποφυγή οποιασδήποτε παρεξήγησης.

      Εύχομαι ο Θεός να ελεεί και να φωτίζει πάντας ημάς, ιδιαίτερα δε τους εκάστοτε πολιτικούς και εκκλησιαστικούς μας ηγέτες, η ευθύνη των οποίων είναι τεράστια ενώπιον του Θεού, ο οποίος τους παρέδωσε πρόσκαιρα κάποια εξουσία, προκειμένου να υπηρετούν το λαό και να ποιμένουν τα πρόβατά Του, οδηγώντας τα εις τόπον σωτηρίας.

      Όπως είπατε, έκαστος αποδώσει λόγον διά τας πράξεις του.

      Με τιμή και αγάπη αδελφική,

      Ρωμανός Διογένης

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.