Γράφει τὸ περιοδικὸ Ἐπίκαιρα (31/01 - 07/02/2013): "Ἄν, ὅμως ὁλοκληρωθεῖ ἡ (κὰθ΄ὅλα
ἐπικίνδυνη γιὰ τὰ ἐθνικὰ συμφέροντα καὶ ὑποκινούμενη ἀπὸ κερδοσκοπικὴ λογικὴ)
ἀναστύλωση καὶ τοῦ τέταρτου μεντρεσέ, τότε αὐτόματα ἡ Καβάλα στὰ μάτια τῶν
Τούρκων ἀποκτᾶ καθεστὼς ἱερῆς πόλης - ὅπως κάποτε ἡ πόλη τῆς Χετζάζης ποὺ
βρισκόταν στὴν Ἀραβία καὶ εἶχε τέσσερις μεντρεσέδες ἀλλὰ καταστράφηκε καὶ τότε
ἡ μόνη πόλη ποὺ ἔμεινε μὲ ἀνάλογο ἀριθμὸ μεντρεσέδων στὴν ἐπικράτεια τῆς
Ὀθωμανικῆς Αὐτοκρατορίας ἦταν ἡ Καβάλα. Σὲ μία τέτοια περίπτωση, ὅπως προβλέπουν
παράγοντες τῆς πόλης ἀνοίγει ὁ δρόμος γιὰ αὐξημένη (ὅσο καὶ ἐπικίνδυνη)
τουρκικὴ παρουσία στὴν πόλη τῆς Ἀνατολικῆς Μακεδονίας ποὺ γειτνιάζει μὲ τὴ
Δυτικὴ Θράκη
Γράφει
ὁ ΔΡ. Κ ΒΑΡΔΑΚΑΣ
Ὅταν τὸ 1391 ἰσοπεδώθηκε ἡ πόλη ἀπὸ τὴν
ἰσλαμικὴ μανία ἔφερε τὴν ὀνομασία ΧΡΙΣΤΟΥ-ΠΟΛΗ. Φυσικὰ δὲν ἦταν δυνατὸν οἱ
Ἀγαρηνοὶ-Τοῦρκοι νὰ ἀφήσουν πέτρα πάνω στὴν πέτρα ποὺ νὰ τοὺς θυμίζει κάτι ἀπὸ
μία πολιτεία ποὺ ἔφερε τὸ ΥΠΕΡ ΠΑΝ ΟΝΟΜΑ τοῦ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ. Μὲ τοὺς
ἐξισλαμισμοὺς ποὺ ἐπέβαλλαν θέλησαν νὰ ἐξισλαμίσουν καὶ τὸ ὄνομα τῆς πόλεως
γιατί αἰσθανόταν ἄβολα καὶ δυσκολευόταν νὰ ζήσουν σὲ αὐτὸ τὸ μέρος σὰν
κατακτητὲς μὲ τὴν ἱστορικὴ παρουσία τῆς ὀνομασίας τοῦ ΧΡΙΣΤΟΥ.
Σήμερα προσφέρουμε μὲ παρρησία τὸ ἀντίδωρο τῆς
ἀλήθειας στὴν ἰδέα τοῦ στρατηγικοῦ
βάθους τοῦ ΥΠΕΞ τῆς Τουρκίας μὲ τὸ παρακάτω ἄρθρο μας ποὺ....
δημοσιεύθηκε πρὶν λίγους μῆνες στὸ διαδίκτυο ὡς μία ἀπάντηση στὰ ἄνομα σχέδια
τῶν νοθευτῶν τῆς ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΧΡΙΣΤΟΠΟΛΙΤΙΣΣΑ - ἡ Πύλη στὴν
πραγματικὴ Εὐρώπη.
Τὸ κλειδὶ τῶν ἐπερχόμενων ἐξελίξεων τὸ κρατάει
ἡ ἱστορία τῆς Ἑλλάδος.. Τὸ χέρι τῆς
Ἑλλάδος τὸ κρατάει ἡ Παναγία καὶ μαζὶ μὲ αὐτὸ κρατάει καὶ τὸ μέλλον της, γιατί
ἡ ἀλήθεια δὲν κρύβεται καὶ γιὰ τὴν Ὑπερμάχω Στρατηγῶ ἰσχύει τὸ ρηθὲν
"ἀθέων ἀγαρηνῶν τὰ βέλη συντριψον Δέσποινα καὶ πάσαν ἐπιβουλὴν δαιμόνων
ματαίωσον , λαὸν ΧΡΙΣΤΕΠΩΝΥΜΟΝ σκέπον καὶ φύλαττον ἴνα πόθω Σὲ δοξάζομεν"
Σὲ
αὐτὲς τὶς δύσκολες στιγμὲς πρέπει νὰ ὁπλισθοῦμε μὲ τὴν ἀληθινὴ ἱστορία τῆς
πατρίδας μας καὶ νὰ τὴν ὁμολογήσουμε στοὺς ἐχθροὺς καὶ στοὺς φίλους της.
Αὐτοὶ εἶναι οἱ λόγοι ποὺ μᾶς ὁδηγοῦν νὰ
ἀναφερθοῦμε γιὰ πρώτη φορὰ στὰ βιβλιογραφικὰ δεδομένα στὴν ἐπονομασία τῆς
ΠΑΝΑΓΙΑΣ ὡς ΧΡΙΣΤΟΠΟΛΙΤΙΣΣΗΣ καὶ μάλιστα
μέσω τοῦ διαδικτύου ποὺ στὶς μέρες μᾶς ἀναδεικνύεται οὐσιαστικὸς ἄμβωνας
ὁμολογίας.
Παραμερίζοντας τὰ συντρίμμια "τῆς νέας
ἐποχῆς" ποὺ βρίσκονται δίπλα μας καὶ ἀνασηκώνοντας τὸ πνευματικὸ
ξίφος τῆς Ρωμαίικης ἱστορίας μας, δηλαδὴ
τῆς Ἑλληνοχριστιανικῆς χιλιόχρονης καὶ πέραν πορείας καὶ παράδοσής μας, ἀνατρέχουμε
στὸ ἡρωικὸ παρελθὸν τοῦ γένους μας.
Ἡ καθαρὴ ἱστορία εἶναι ἡ ἀμύθητη περιουσία καὶ
τὸ στρατηγικὸ πλεονέκτημα τῆς ράτσας μᾶς μέσα στὸ παγκόσμιο γίγνεσθαι, ἀλλὰ
εἶναι καὶ τὸ διαμορφωτικὸ στοιχεῖο- καταλύτης τῆς πολιτισμικῆς ἐξέλιξης. Νὰ γιατί τὴν κτυπᾶνε ὅλα τὰ σκοτάδια τῆς
γής...μὲ πρῶτο στόχο νὰ διασπάσουν τὸ
ἑλληνικὸ ἀπὸ τὸ χριστιανικὸ στοιχεῖο καὶ στὸ τέλος νὰ διαλύσουν καὶ τὰ δύο.
Ἄραγε ἀναρωτηθήκαμε ποὺ ἔγινε αὐτὴ ἡ ἕνωση
τῶν δύο ἀνωτέρω πνευματικῶν μεγεθῶν στὸ δικό μας μάλιστα ἑλλαδικὸ χῶρο καὶ ἀπὸ ἐδῶ ἀλλοιώθηκε πρὸς τὸ
καλύτερο ὁ μετέπειτα παγκόσμιος πολιτισμός. ..
Ὅλοι γνωρίζουμε ἀπὸ τὶς ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ὅτι ὁ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ἐξ αἰτίας τοῦ
ὁράματος ΤΟΥ μὲ τὸν Μακεδόνα ἄνδρα ἀποβιβάσθηκε γιὰ πρώτη φορὰ στὴν Εὐρώπη δὴλ
στὸ τότε γνωστὸ Δυτικὸ κόσμο στὴν ἀκτογραμμὴ τῆς Ἀνατολικῆς Μακεδονίας στὸ
λιμένα τῆς Ἀποστολικῆς Νεάπολης, στὴν σημερινὴ ἐπονομαζόμενη πόλη τῆς Καβάλας.
Σὲ αὐτὸ τὸ μέρος ἡ ΕΥΡΩΠΗ καὶ ὁ τότε γνωστὸς
κόσμος ὑποδέχθηκαν ΤΟΝ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ διὰ τοῦ Ἀποστόλου Παύλου ποὺ
πλέον τὸν διέδιδε μὲ τὴν Ἑλληνικὴ γλωσσολαλιὰ , ἡ ὁποία ἔγινε καὶ τὸ ἐργαλεῖο τῆς ΘΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ νὰ
καρπώσει ἡ Χριστιανικὴ Πίστη στὴν Ρωμαικὴ Εὐρωπαικὴ Ἐπικράτεια.
Ἀπὸ αὐτὸ τὸ μέρος ὁ Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν
μεταφέρει τὸ μήνυμα τοῦ ΕΣΤΑΥΡΩΜΕΝΟΥ καὶ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟΥ Θεάνθρωπου Κυρίου Ἠμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ μὲ τὴν
βοήθεια τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας καὶ ἀρχίζει νὰ ἑδραιώνεται ἡ Ἑλληνοχριστιανικὴ
σκέψη στὸν πολιτισμὸ καὶ στὴν ἀνθρώπινη διανόηση.
ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΣΕ ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΕΓΙΝΕ ΑΘΟΡΥΒΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΓΑΜΟΣ-ΕΝΩΣΗ τῆς
Ἑλληνόγλωσσης Κλασσικῆς Ἀρχαιότητας μὲ τὸ μήνυμα τοῦ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ.
Καὶ φυσικὰ οἱ πρόγονοί μας γιὰ νὰ τιμήσουν
δεόντως αὐτὸ τὸ μέρος τὸ ὀνόμασαν ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΗ. Στὴν ἐπίσκεψη τοῦ Ἀποστόλου Παύλου εἶδαν τὴν
παρουσία τοῦ ἴδιου του Κυρίου μᾶς ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ποὺ πλέον τὸν τιμοῦσαν σὰν
Πρόσωπο μέσα στὴν ἀνθρώπινη ἱστορία περιγράφοντας ΑΥΤΟΝ μὲ τὴν ὀνομασία μιᾶς
ὁλόκληρης πολιτείας.
Ἡ Χριστώνυμος αὐτὴ ὀνομασία τῆς πόλεως
ὁμολογοῦσε ΧΡΙΣΤΟ μὲ δύο Φύσεις τὴν Θεικὴ καὶ τὴν Ἀνθρώπινη, σὲ
ἀντίθεση μὲ τὶς φοβερὲς αἱρέσεις τοῦ μονοφυσιτισμοῦ καὶ τῆς εἰκονομαχίας.
Ἀπὸ τὶς ἱστορικὲς πηγὲς καταδεικνύεται ὅτι στὰ
βυζαντινὰ χρόνια της χιλιόχρονης Ρωμέικης Αὐτοκρατορίας ἡ σημερινὴ πόλη τῆς
Καβάλας ὀνομαζόταν ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΗ ἀπὸ τὸ 746 μ.Χ μέχρι τὴν καταστροφή της ἀπὸ τοὺς
Ὀθωμανοὺς τὸ 1391 μ.Χ, ἀλλὰ καὶ μετὰ
μέχρι τὸ 1549 μ.Χ ,ὅταν ἐμφανίσθηκε ἡ νέα ὀνομασία τῆς πόλεως σὰν
Καβάλλα.
Αὐτὴν τὴν δόξα τῆς ἀλλοίωσης ὀνομάτων ζήλεψε
καὶ ὁ πολὺς Γερμανὸς ἱστορικὸς Ἱερώνυμος Wolf
τὸ 1562 μ.Χ παραχαράσσοντας τὴν
ὀνοματολογία ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΡΩΜΑΙΚΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ μὲ τὴν λέξη
βυζάντιο γιὰ νὰ ἐπιτευχθοῦν εὐκολότερα οἱ στόχοι τοῦ Καρλομάγνου ἀπὸ τὶς
συνέπειες τῶν ὁποίων καὶ μέχρι σήμερα ὑποφέρουμε...
Ἦταν φυσικὸ λοιπὸν καὶ γιὰ τοὺς Ἀγαρηνοὺς
κατακτητὲς Τούρκους νὰ ἰσοπεδώσουν τὴν ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΗ γιὰ νὰ μὴν τοὺς θυμίζει
τίποτε ἀπὸ τὸ ΥΠΕΡ ΠΑΝ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΜΑΣ. Ἀλλὰ καὶ νὰ δεχθοῦν τὸν
ἐξισλαμισμὸ τοῦ ὀνόματος τῆς ΧΡΙΣΤΩΝΥΜΟΥ πόλεως μὲ ἕνα κακόηχο ὄνομα ,ὅπως
εἶναι αὐτὸ τῆς Καβάλας.
Δηλαδὴ ἡ πόλη αὐτὴ ποὺ ἦταν ἡ Πύλη τοῦ
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ στὴν Εὐρώπη ἔπεσε στὰ χέρια τῶν Τούρκων σὰν ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΗ καὶ
ἐλευθερώθηκε τὸ 1913 σὰν Καβάλα .....καὶ ἑτοιμάζεται νὰ ἑορτάσει τὰ 100 χρόνια
της ἀπελευθέρωσής της μὲ τὴν νέα της ὀνομασία σὰν Καβάλα....
Ὁ ὁποιοσδήποτε καλοπροαίρετος ἀναγνώστης
μπορεῖ νὰ προβληματισθεῖ καὶ νὰ βγάλει τὰ συμπεράσματά του...
Ὅμως ἐμεῖς ἐμμένουμε στὶς ἀλήθειες τῆς
Ρωμαίικης Ἱστορίας μας, στὰ δόγματα τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων καὶ στὰ
θεμέλια του Ἑλληνοχριστιανικοῦ Πολιτισμοῦ ποὺ μὲ τὴν ὀνομασία τῆς ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΕΩΣ
ἀπέδωσαν τιμὴ στὴν ΘΕΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ τοῦ ΚΥΡΙΟΥ, ἀλλὰ καὶ στὴν ἴδια τὴν Παναγία
Μητέρα ΤΟΥ ποὺ ΤΟΥ δάνεισε τὴν ἀνθρώπινη φύση γιὰ νὰ τὴν Θεώσει (Ἄγ. Νικόλαος Καβάσιλας) .
Ἡ Παναγία ἐπάνω στὴν φυσικὴ χερσόνησο τῆς
πόλεως ποὺ φέρει καὶ τὸ ὄνομα τῆς , παραμένει μέχρι καὶ σήμερα μὲ τὴν ἱστορικὴ
παρουσία τῆς ,διαχρονικὸ σημεῖο ἀναφορᾶς, κόντρα στὰ νοητὰ κύματα καὶ σὰν
πραγματικὴ ((ΧΡΙΣΤΟΠΟΛΙΤΙΣΣΑ)) περιβλέπει τὸν κάτωθι αὐτῆς λιμένα (βλέπε
φωτογραφία), ὅπου ἀποβιβάσθηκε ὁ ΥΙΟΣ ΤΗΣ, Ο ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, διὰ
τοῦ Ἀποστόλου Παύλου, μεταφέροντας τὸ μήνυμα ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ στὴν Εὐρώπη ποὺ
περιμένει καὶ σήμερα περισσότερο ἀπὸ κάθε ἄλλη φορᾶ τὸν ΕΠΑΝΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟ τῆς, μὲ
τὴν ἀναστήλωση τοῦ Ὀρθοδόξου φρονήματος καὶ τῆς ἀληθινῆς ἱστορικῆς παραδόσεως.
Ὁ τίτλος τοῦ ΧΡΙΣΤΟΥΠΟΛΙΤΗ καὶ τῆς ΧΡΙΣΤΟΠΟΛΙΤΙΣΣΑΣ εἶναι τιμητικὸς καὶ
ὁμολογιακὸς καὶ ἀποδίδει ΕΥΛΟΓΙΑ στὸ ἔθνος ἐκεῖνο ποὺ τιμάει τὴν μακρόχρονη
αἱματοβαμμένη ἱστορία του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου