17 Φεβ 2012

Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνός: «Οἱ Ὀρθόδοξοι «ἀντιδυτικοί» εἶναι εὐεργέται τῆς Εὐρώπης καί τοῦ «Χριστιανισμοῦ»

Το Πρωτ. π. Γεωργίου Δ. Μεταλληνο
ΟΙ ΕΝΤΕΤΑΓΜΕΝΟΙ στό στρατόπεδο το Οκουμενισμο καί «παδοί» τς Μεταπατερικς Θεολογίας, γιά τήν προώθησή του, κάνουν συστηματικό λόγο γιά «δύο συμπτώματα,πού ποτελον μόνιμους πειρασμούς τς νεώτερης λληνικς ρθόδοξης θεολογίας, κόμη καί στίς σοβαρότερες κδοχές της:
α) τήν ξιδανίκευση καί γιοποίηση το παρελθόντος, τήν λατρεία το θνους καί το λαο (π.Γ.Μ.: τρέμε Παπαδιαμάντη καί Ντοστογιέφσυ) καί β) τόν λληνοκεντρισμό καί τόν νέξοδο ντιδυτικισμό, πού στίς μέρες μας εναι σχεδόν συνώνυμος το ντιευρωπαϊσμο»
Διαβάζοντας τίς γραμμές ατές, ατόματα φερα στή μνήμη μου λους τούς νεωτέρους μολογητές καί μάρτυρες στή σύγχρονη Ερώπη, πως σιος ουστνος (Πόποβιτς), πού χαρακτηρίζει ς τό «μεταλύτερο πίτευγμα» τς Ερώπης τόν «νθρωπο ρομπότ», καί γιος...
Νικόλαος (Βελιμίροβιτς), τό καλλίνικο θύμα το Ναζισμο –τς συνέχειας δηλαδή τς Ερώπης το Παπισμο τς ερς ξετάσεως, το Καρλομάγνου, τς Γαλλικς καί Μποσελβιστικς παναστάσεως. Παρακαλ δέ νά μελετηθε τό βιβλίο: «ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΤΗΣ ΦΥΛΑΚΗΣ-ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΟ ΛΑΟ» το γίου Νικολάου, πισκόπου χρίδος, πού φιλότιμα ξέδωσαν πρόσφατα ο κδόσεις «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΚΥΨΕΛΗ».
Στήν πατερική ρθοδοξία ατό, πού νδιαφέρει ς «κανών βίου», εναι τά βιώματα τν γίων μας καί χι ο πολιτικάντικοι λιγμοί τν ποιων καιροσκόπων, πού νεργον μέ βάση καί κριτήριο τά συμφέροντά τους, «χοντες μόρφωσιν εσεβείας, τήν δέ δύναμιν ατς ρνημένοι» (Β´ Τιμ. 3,5). Τό τι τάσεις, πως ο λεγχόμενες παραπάνω, εναι δυνατόν νά πάρχουν καί νά κφράζονται κατά καιρούς, δέν τό ρνούμεθα. κανόνας μως καί δ εναι συνείδηση τν γίων μας, τήν ποία ναγνωρίζουν ς ρθοδοξία ο κολουθοντες ταπεινά τά χνη καί τόν γώνα τους γωνισταί τς Πίστεως καί εναι φυσικό νά τήν γνοον παραβλέπουν ο βαδίζοντες τήν «ερύχωρον δόν» (Ματθ. 7,13) τς οκουμενιστικς καί νεοεποχίτικης μανίας.
Δυστυχς ο οκουμενιστές μας ργάζονται μέ βασικό ργαλεο τήν γενίκευση καί τήν νοχοποίηση τς λλης πλευρς, γιά τήν μνήστευση τς δικς τους ντιπαραδοσιακότητας. ν τούτοις τό πατερικό παρελθόν μες ο ρθοδοξοντες δέν τό γιοποιομε στό σύνολό του, ναγνωρίζουμε μως τήν γιότητά του στά πρό-πού πάντα θά πάρχουν. Τό θνος καί λαός δέν εναι γιά μς ντικείμενα λατρείας, λλά γώνας μας ποβλέπει στό νά μείνουν τά δύο ατά μεγέθη στά ρια το «γίου θνους» καί το «λαο ες περιποίησιν» τς Α´ Πέτρου (2,9). λοι μες ο «Ρωμηοί»–«Νεο-ρωμαοι», ς πνευματικά (σήμερα) πολίτες τς Νέας Ρώμης, δέν δουλεύουμε σέ κανένα λληνοκεντρισμό, μέ τήν στενή- ρατσιστική το ρου ννοια, ς λλαδοκεντρισμό, λλά στά ρια τς παγκόσμιας πνευματικς Ρωμηοσύνης, στήν ποία νήκουμε λοι ο ρθόδοξοι καί δυνάμει λη Οκουμένη.
σο γιά τήν κτοξευομένη ναντίον τν πατερικά ρθοδόξων μομφή ς «ντιδυτικν», δείχνει τουλάχιστον πουσία στορικς μνήμης, φο ς τόν 11ον αώνα (σχίσμα το 1054) Ρωμηοσύνη-ρθοδοξία, στά πρόσωπα τν Πατέρων νατολς-Δύσεως, ταν πόθεση λης τς (ς τότε) νωμένης -πνευματικά- Ερώπης. πέλαση το Φραγκισμο καί το Παπισμο καί μετά τν Προτεσταντισμν, δημιούργησε τήν σημερινή Ερώπη το Οκουμενισμο καί τν Οκουμενιστν μας μεταπατερικν θεολόγων, μέ τήν ποίαν οδεμία (πνευματική) σχέση χουμε. Μόνο άν ναφανε κάποια κίνηση μετανοίας στή σημερινή «Δύση» καί ληθινή ναζήτηση τς πρό το σχίσματος ταυτότητός της, λλά καί διάθεση γιά δυναμική «πιστροφή» σ ατήν, θά εμεθα πρόθυμοι νά γκαλιάσουμε νθέρμως καί νά στηρίξουμε ατήν τήν προσπάθεια, γιά τήν πανασυνάντηση λων μας ντός τς Μις, γίας, Καθολικς καί ποστολικς κκλησίας, πού συνεχίζεται στασίαστα στήν Πατερική ρθοδοξία, στήν ποία θέλουμε μέ τήν χάρη το Θεο νά κινούμεθα καί νά ζομε (πρβλ. Πράξ. 17,28).
Ατό εναι τό πνεμα καί πράξη τν γίων μας Πατέρων, τν γνησίων «γουμένων» καί «ποιμένων» μας λων τν αώνων, ο ποοι γρυπνοσιν πέρ τν ψυχν μν ς λόγον ποδώσοντες» (βρ. 13,17). Καί ατό κριβς φαίνεται καί πό τόν «ντιδυτικισμό» τν Μεγάλων Πατέρων καί Διδασκάλων μας Φωτίου το Μεγάλου, Γρηγορίου Παλαμ καί Μάρκου το Εγενικο, πού Δύση καί ο δικοί μας Οκουμενισταί, μαθαν νά βλέπουν ς «ντιδυτικούς», ν εναι κενοι, πού ληθινά γαπον τήν Δύση, διότι θέλουν νά τήν θεραπεύσουν πό τήν θανατηφόρο ρρώστια της, τήν ΑΙΡΕΣΗ.
πηγή: Ορθόδοξος Τύπος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.