24 Απρ 2011

ΆΓΙΟΝ ΠΑΣΧΑ

 
σο κι ν νθρωπος προσπαθε ν κρατ τ μάτια του, πεισματικ κλειστά, ποτ δν θ μπορέσει ν ξαφανίσει τ λάμψη το λίου. Κα σο κι ν προσπάθησαν ο βραοι ν κρατήσουν σφραγισμένο τν τάφο το Κυρίου ησο, τελικς τ μόνο πο κατόρθωσαν εναι, μ τ νόητα καμώματά τους, λοένα κα περισσότερο ν ποδεικνύουν τ μοναδικό, τ νεπανάληπτο, τ πανθαύμαστο γεγονς τς ναστάσεως.
 Τ ν κάνει κανες λόγο γι τν νάσταση το Χριστο, εναι σ ν θέλει ν ποδείξει τι λιος εναι λαμπερς κα καταυγάζει τ πέρατα τς οκουμένης...
 μες θ δομε να γεγονς μοναδικ πο παναλαμβάνεται κάθε χρόνο, σ σχέση μ τς ντιρρήσεις κα νστάσεις πο προβάλλονται. να γεγονς πο κάνει τος πιστούς της κάθε ποχς ν χαίρονται, ν γάλλονται κα ν πλημμυρίζουν π τ νέσπερο Φς το Ζωοδόχου τάφου, ν π τν λλη, κάνει τος πίστους κα τος ρνητς ν λυσσον κφράζοντας τν κακία τους κα τν περισκεψία τους. Φυσικά, τ διο γεγονς κάνει τς λεγόμενες χριστιανικς μολογίες πο ντιτίθενται στν ρθοδοξία, μ τν νοχη...
σιωπ τος π το θέματος, ν δηλώνουν κ τν πραγμάτων τι κκλησία μς εναι αθεντικ κα μοναδικ κφραση το Χριστιανισμο.
 Κα τ μοναδικ ατ γεγονς εναι φ το γίου Φωτς στν πανάγιο τάφο κατ τν μέρα το Μεγάλου Σαββάτου.
 Βέβαια, γι τ θέμα ατ χουν γραφε κα χουν λεχθε τόσα πολλ π ατόπτες μάρτυρες, κα παλαιότερους λλ κα σύγχρονους, στε κάθε καλοπροαίρετος ναζητητς ν χει τν δυνατότητα ν ρευνήσει λες τς πτυχές του, σν τ τι μπορε ποιοσδήποτε ν πισκεφτε τ να τς ναστάσεως στ Πατριαρχεο τν εροσολύμων, κα ν διαπιστώσει δίοις μμασι κα χι μόνον, το λόγου τ ληθές.
 δ τώρα θ σταθομε σ μία νσταση πο κούγεται κατ κόρον τ τελευταία τη, κυρίως τέτοιες μέρες, νομίζοντας σοι τν προβάλλουν τι καταρρίπτουν τν λήθεια το γίου Φωτός. Βέβαια κα στν περίπτωση ατή, πως κα σ τόσες λλες παρόμοιες, τ μόνο πο κατορθώνουν εναι ν κάνουν τν λήθεια ν λάμψει τι πλέον.
 Κα τί λένε ο «σοφς ατς κεφαλές»; τι δθεν τ γιο Φς βγαίνει μ κτίνες laser.
 λλ’ «γαθο» νθρωποι! Πς μιλετε χωρς ν σκέπτεστε;
 Πότε γαπητοί μου ο κτίνες laser παρουσιάστηκαν στν πιστημονικ χρο, κα πόσους αἰῶνες πρν τ γιο Φς διατράνωνε τν λήθεια τς ναστάσεως;
 Πότε, χι ο ν λόγω κτίνες, λλ κα ατ τ λεκτρικ ρεμα φευρέθηκε, κα π πότε τ γιο Φς καταυγάζει μ τ λάμψη του κα ποδεικνύει τν αθεντικότητα τς ρθοδοξίας μας;
 λλ ἐὰν ποθέσουμε πρς στιγμν τι τσι χουν τ πράγματα, προσέξατε τώρα πόσα προβλήματα κατορθώνετε ν ρίξετε πάνω στ τραπέζι τς συζητήσεως, πο ς μπούμερανγκ σς πιστρέφουν κατακέφαλα.
ν ταν μ τεχνητς κτίνες φ το γίου Φωτός, εναι δύνατον ν ξηγηθε τ πς πραγματοποιετο πάτη πρν μφανιστε λεκτρισμς κα ο κτίνες laser.
ν ταν τεχνητ τ ποτέλεσμα, τότε θ  μποροσαν ν τ χρησιμοποιήσουν χι μόνο κα ο λλες χριστιανικς μολογίες (ρμένιοι, Μονοφυσίτες, Παπικοί), πο δυνατον ν χουν στ χέρια τος τέτοιο ποτέλεσμα, λλ ν ταν τεχνητ θ μποροσαν ν τ χουν κόμα κα ο θεοι κα ο πιστοι, κα γενικς ποιος θ θελε. Κα τ ρώτημα παραμένει: Γιατί στος ρθοδόξους κα μόνο στος ρθοδόξους πραγματοποιεται τ ς νω ερ γεγονς το γίου Φωτός;
Θ πρέπει ν γνωρίζουμε πώς, κατ θαυμαστ τρόπο, τ πρτα λεπτά, τ γιο Φς δν καίει (στν ρχ χει περίπου γαλάζιο χρμα). Μπορε κανες ν τ γγίξει στ χέρια του, στ ροχα του, στ μαλλι κα γένια, χωρς ν καε ν πάθει γκαύματα, πράγμα φυσικ πο δν συμβαίνει ταν φωτι προκαλεται μ τεχνητ τρόπο! Τί πάντηση τώρα θ δώσουν ο ρνητς στν πραγματικότητα ατή;
Λησμονον μλλον ποσιωπον ο λιστς κα ο ρνητς κάτι τ πολ σημαντικό. Πρν π τν τελετ τς φς το γίου Φωτός, χρος το Παναγίου Τάφου, ρευνται ξονυχιστικ π τν σραηλιν στυνομία κα κάστοτε Πατριάρχης, νδύεται τ ρχιερατικά του μφια π τος διους τους σραηλινος στυνομικούς, στε ν μν πάρχει π’ ατο κάτι πο θ μποροσε ν προκαλέσει θέμα.
ρωτνται τώρα σοι εκαίρως καίρως νοίγουν τ πύλωτα στόματά τους γι ν κατηγορήσουν τν πίστη μας. Θ πέτρεπαν ποτ ο σραηλινς ρχς ν πραγματοποιηθε κάτι τ ποο οσιαστικ ποτελε τ σχυρότερο ράπισμα πο δέχονται κα πο ποδεικνύει τ αώνιο κα συνεχιζόμενο γκλημά τους; Δηλαδή, τν Σταύρωση το Θεανθρώπου κα τν ρνησή τους ν πιστέψουν στ Σωτήρα το κόσμου ησο Χριστό;
 ν τ γιο Φς δν ταν αθεντικ κα ζωνταν πραγματικότητα, δν θ εχε ξεκινήσει παγκόσμια κστρατεία ποδεικνύοντας μ στοιχεα κλόνητα τν πάτη το φαινομένου κα μάλιστα π τος διους τους σραηλινούς;
 ν τώρα, θέλοντας κα μή, μέσα στ κέντρο τν σταυρωτν του Θεανθρώπου, κάθε χρόνο, τ Μέγα Σάββατο, ποδεικνύεται νάσταση κα λήθεια τς Πίστεώς μας.
 Κα τόσο ο χριστοκτόνοι βραοι, σο κα τ λλα δόγματα κτς ρθοδοξίας κλείνουν τ στόμα κα ναγκάζονται ν ταπεινωθον μπροστ στν πραγματικότητα, ως του ποδεχθον το λόγου τ ληθές...
 Τ λοιπν δελφοί μου. ς κοάζουν ο βάτραχοι τς θεΐας κα τς ρνήσεως. ς λυσσον ο ντίχριστοι.
  Πίστη μς εναι ζωνταν κα σο θ περν καιρς τόσο κα ναστς Θεάνθρωπος θ κατακτ τς νθρώπινες καρδις πρς πεσμα τν δαιμόνων κα τν ργάνων τους.
 Μακάριοι σοι ποδέχονται τν Σταυρωθέντα κα ναστάντα Κύριόν της Δόξης, τν Λατρευτό μας ησον Χριστόν.
 «ναστήτω Θες κα διασκορπισθήτωσαν ο χθρο Ατο κα φυγέτωσαν π προσώπου Ατο, ο μισοντες Ατόν».
 δελφοί μου. Χριστς νέστη.
             ληθς νέστη.
     μήν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.