7 Μαρ 2011

Συμπαράσταση πρὸς τὸν ἀδίκως διωκόμενον Ἐπίσκοπον Ἀρτέμιον

 
CYNAΞH OPΘOΔOΞΩN KΛHPΙKΩN KΑΙ ΜONAXΩN
 ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ TON ΑΔΙΚΩΣ ΔΙΩKOMENON ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ APTEMION
τυπη Σύναξη Κληρικν κα Μοναχν στν τελευταία της συνέλευση (17-2-2011) ποφάσισε μόφωνα ν συντάξει κείμενο συμπαραστάσεως πρς τν διωκόμενο νέο μολογητ τς ρθοδόξου Πίστεως πίσκοπο Ράσκας κα Πριζρένης κα θνάρχη το Κοσσυφοπεδίου κ. ρτέμιο.
κτιμομε ν πρώτοις τι ο πίμονοι γνες το δι κηρυγμάτων, συγγραμμάτων κα πομνημάτων γι τν ποχώρηση τς Σερβικς κκλησίας π τ Παγκόσμιο Συμβούλιο κκλησιν κα τν διακοπ τν θεολογικν διαλόγων, διαίτερα μετ τν Παπικν, ο ποοι, σν τοῖς λλοις, αματοκύλισαν πολλάκις τν Σερβία, πάλαι τ κα π' σχάτων, ποτελον τν βασικ ατία τς ναντίον το κάμπτου κα σθεναρο πισκόπου πολεμικς τν αρετικν κα τν αρετιζόντων «ρθοδόξων» συνεπισκόπων του. κ μέρους το μάλιστα πογραφὴ καὶ διάδοση τς καταλυτικς κα πολ καρποφόρου «μολογίας Πίστεως κατ το Οκουμενισμο», τν ποία συνέταξε κα κυκλοφόρησε τ 2009 Σύναξή μας, μ τς πογραφς πλειάδος προκρίτων πισκόπων, γουμένων, πρεσβυτέρων, μοναχν κα λαϊκών της ν τν ...
Οκουμένην Καθολικῆς ρθοδόξου κκλησίας, κορύφωσε τν π τη καλλιεργούμενη ναντίον το χθρότητα, ποία τελικς κδηλώθηκε χι μόνο μ τν καθαίρεση κ το πισκοπικο του θρόνου λλ κα τν ξορία το κ τς παρχίας, τς ποίας θεόθεν ρίσθη, κα ξακολουθεῖ ν εναι, κανονικς ποιμήν.
πως πέδειξε περίτρανα πίσης μολογητς κα πανταχόθεν βαλλόμενος π τν δυνάμεων το σκότους, δι τν λεγκτικν γλώσσαν κα γραφίδα σεβασμιώτατος μητροπολιτης Πειραις κ. Σεραφείμ, μ δειλιάσας φιλαδέλφως ν πικρίνει τν φιλάδελφη στάση τς ερς Συνόδου τῆς κκλησίας τς Σερβίας, ο ναντίον το πισκόπου ρτεμίου ποφάσεις «παρεβίασαν καταφώρως πάσαν ννοιαν Κανονικο Δικαίου κα Κανονικς δικονομικς εταξίας· πάσχουν κανονικς μ μεσον ποτέλεσμα ν ποβαίνουν κυροι, νεπέρειστοι κα νυπόστατοι καὶ ν τιτρώσκουν νεπανορθώτως κα βαναύσως τν Κανονικν ξιοπιστίαν τν ερημένων Διοικητικν κα Δικαστικν ργάνων τς γιωτάτης γιοσαββαϊτικς κκλησίας τς Σερβίας».
Λυπούμεθα, διότι τοῦ σατανοκινήτου ατο κα ξοντωτικο πολέμου ναντίον το σεμνο κα ρθς πολιτευομένου, κα κατ τν πίστιν κα κατ τν βίον, ληθος κκλησιαστικο γέτου κα ποιμένος, πισκόπου ρτεμίου, γονται τρες πίσκοποι, κατ πνεμα δελφοί του, ἐκπεσόντες τς ρθοδόξου γραμμς το κοινο τν τεσσάρων Διδασκάλου κα Πατρός, το ν γίοις Πατρς μν κα Οκουμενικο Διδασκάλου ουστίνου (Πόποβιτς), συμπροσευχόμενοι, συσκεπτόμενοι κα συσχηματιζόμενοι μετ τν παναιρετικν Παπικν κα Προτεσταντῶν, π βαθυτάτη λύπη κα σκανδαλισμ τν κτιμώντων πάλαι ατος ν τν Οκουμένην ρθοδόξων πιστῶν.
Δὲν διαφεύγει τν προσοχήν μας τι πάρχει κα δεύτερος πίσης σχυρς λόγος το ναντίον το πισκόπου ρτεμίου κα τν συνεργατν το διωγμο. ψωσαν τὸ μικρν νθρωπίνως νάστημα τν ναντίον τν γιγάντων τς Οκουμένης πανισχύρων γετν τς Νέας ποχς, ο ποοι σχεδίασαν κα πραγματοποιον τν σλαμοποίηση το Κοσσυφοπεδίου, πολιτιστικς κα πνευματικς κοιτίδος τς ρθοδόξου Σερβίας, το ποίου πνευματικὸς πατρ κα θνάρχης εναι διωκόμενος κα συκοφαντούμενος π τος νέους καίσαρες πίσκοπος ρτέμιος. Πς ν νεχθε τν βεβήλωση τν ερν κα σίων, τν γκατάλειψη ες χείρας βαρβάρων του γιοβαδίστου κα αματοποτίστου Κοσσυφοπεδίου, τν πυρπόληση μονῶν κα τος στεναγμος το ποιμνίου του; Πς μπορε ν εχεται κα ν ψάλλει, τ «ψωσον κέρας Χριστιανν ρθοδόξων» κα τ «Σσον Κύριε τν λαόν σου κα ελόγησον τν κληρονομίαν σου, νίκας τος βασιλεύσει κατ βαρβάρων δωρούμενος κα τ σν φυλάττων διὰ το Σταυρο σου πολίτευμα», ταν ποτάσσεται στος σχυρος κα παραδίδει κα προδίδει τ ερ κα τ σια, ταν φήνει τ ποίμνιό του προστάτευτο στς διαθέσεις τν λύκων; Τώρα τ παγκοσμιοποιημένο θεο πολίτευμα τν ν τν κόσμον βαρβάρων καὶ χθρν του Σταυρο χει βάλει ς στόχο τ πολίτευμα τν ρθοδόξων Χριστιανν, τος ρθοδόξους λαούς, ρχίζοντας π τος σκληροτράχηλους ρθοδόξους Σέρβους, τν ποίων τ λοκαύτωμα π τος «Καθολικος» Οστάσι το «γίου» Καρδιναλίου Στέπινατς δν παραπέμφθηκε ποτὲ σ διεθνς δικαστήριο οτε ναγνωρίσθηκε π τος μεροληπτικος προβολες κα κριτς τν λλων λοκαυτωμάτων. Μόνον ν κάμψουν σους κόμη νθίστανται κα στέκονται ρθιοι κα σιγήσουν τν φωνή τους, τότε μόνον θ συχάσουν, γιατί γνωρίζουν, ὅπως λεγε γιος ωάννης Χρυσόστομος, στ χνη το ποίου πορεύεται πίσκοπος ρτέμιος, τι ρκε νας κα μόνο νδρας, πυρπολημένος π θεο ζλο, ν ξεσηκώσει κα ν διορθώσει λόκληρο τ πλῆθος.
σκηση βίας κα διωγμν ναντίον τς ληθείας στορικ ποδείχθηκε ναποτελεσματικ δι τος διώκτας κα συμφέρουσα γι τν διωκομένη λήθεια κα τος ποστηρικτς της. Ο νηλεες κα πάνθρωποι διωγμο τς Οκουμενικς Ρωμαϊκς Ατοκρατορίας κατ τος τρεῖς πρώτους αώνας θρεψαν τν Χριστιανισμό, ποος τελικς γινε πίσημη κα κυρίαρχη πίστη τς μεταμοφωθείσης σ χριστιανικ πολιτεία παγκόσμιας Ρωμαϊκς Ατοκρατορίας. Κα ταν ττηθες ωσφόρος πεχείρησε μ τς αρέσεις πο κατ καιρος νέπνεε καὶ καθοδηγοσε, ρειανισμό, Νεστοριανισμό, Μονοφυσιτισμό, Εκονομαχία, Παπισμό, ν πλήξει τν κκλησία κα ν καταστρέψει τν πιτευχθεσα νότητα το κόσμου, χρησιμοποιώντας βία κα διωγμούς, μ ργανα αρετικος ατοκράτορες κα πισκόπους, πως κριβς πράττει κα σήμερα μ τν παναίρεση το Οκουμενισμο κα τος γέτας τς Νέας ποχς, πολιτικος κα κκλησιαστικούς, βρέθηκαν τότε θαρραλέοι πίσκοποι, στύλοι τς κκλησίας, κα πολλο λλοι μολογητα κα μάρτυρες κ τν ερέων, τν μοναχν κα τν λαϊκῶν, πο δειξαν πς μόνος σχυρς κα δυνατς εναι παντοκράτωρ Κύριος, ποος τος νίσχυσε ν ντέξουν τος διωγμος κα τ μαρτύρια κα ν καταπατήσουν τν πηρμένην φρν τν σχυρν της γής, πως πράττουν τώρα στ Σερβία πίσκοπος ρτέμιος καὶ στν λλάδα μητροπολίτης Πειραις Σεραφείμ, κα λλαχο πολλο λλοι. Μέγας θανάσιος ερεθες στ στόχαστρο τν ποστηρικτν το ρείου κα ποστς μακροχρόνιους διωγμος κα ξορίες π τν ατοκράτορα Κωνστάντιο κα τν πλειοψηφία τν τότε πισκόπων γράφει ὅτι Διάβολος, «πε μηδν ληθείας χει, ν πελέκει κα λαξευτηρίω πιβαίνων κατεάσσει τς θύρας τν δεχομένων ατόν». ντίθετα Χριστός, πράος κα ερηνικός, ζητε π τος νθρώπους ν Τν κολουθήσουν λεύθερα-«ε τς θέλει πίσω μου λθεῖν». Κρούει ερηνικ τν θύρα, κα εσέρχεται μόνον ες σους τν νοίξουν, ναχωρε δέ, ταν δν τν θέλουν, διότι γνωρίζει τι «ο ξίφεσιν βέλεσιν οδ δι στρατιωτν λήθεια καταγγέλλεται, λλ πειθο κα συμβουλία». Κάνουν λάθος σοι πιστεύουν τι, ὅπως μπορον ν μεταστρέψουν κάποιους νθρώπους, μπορον ν μεταστρέψουν κα τν λήθεια. Ο Σαδδουκαοι κα ο ρωδιανο κατάφεραν ν πάρουν μ τ μέρος τους κα τος Φαρισαίους ναντίον το Χριστο, δν μπόρεσαν μως ν σκεπάσουν κα ν νικήσουν τν Ἀλήθεια (Ἱστορία ρειανν πρς Μοναχος 32-33, PG 25, 729-732).
Οἱ ν τν κόσμο σχεδιαστα τς πιβολς τς Νέας Τάξεως πραγμάτων μ συμμάχους τν Παπισμό, τ Παγκόσμιο Συμβούλιο κκλησιν κα κ τν ρθοδόξων τους Οκουμενιστς, πατριάρχας, ρχιεπισκόπους καὶ πισκόπους, κατάφεραν ν πάρουν μ τ μέρος τος ναντίον το ρτεμίου τν Σύνοδο τν ρχιερέων τς Σερβικς κκλησίας, διαίτερά τους τρες παρ τ γίω ουστίνω πνευματικος δελφούς του, κα ν κινήσουν βία, συκοφαντίες, διωγμος κα ξορίες ναντίον του, δὲν θ καταφέρουν μως ν πλήξουν κα ν λλάξουν τν λήθεια· «ο γρ ξίφεσιν βέλεσιν, οδ δι στρατιωτν, λήθεια καταγγέλλεται, λλ πειθο κα συμβουλία».
μες εχαριστομε τν ν Τριάδι Θεόν, τν νεργοντα κα ες τς μέρας μς νδοξα κα θαυμάσια, πως εναι νάδειξη μολογητν κα γίων, το Γέροντος ουστίνου Πόποβιτς κα το πιστο μαθητο κα κολούθου το πισκόπου ρτεμίου. Συμμεριζόμαστε πολύτως τοὺς γνες κα τς γωνίες του· ς μέλη το ατο Σώματος το Χριστο, τς κκλησίας, συμπάσχουμε στς θλίψεις κα στς δοκιμασίες το (’ Κόρ. 12, 26). Προσευχόμαστε Κύριος ν τν τηρήσει κλιν κα μετακίνητο ς στύλο τς ρθοδόξου Πίστεως. Κα παρακαλοῦμε ν γάπη πολλ τν πάλαι θαυμαστ κκλησία τς Σερβίας, ν ποδεσμευθε π τν γκάλη τν σχυρν, πο διώκουν κα σταυρώνουν στ πρόσωπο το ρτεμίου τν γίαν κκλησίαν το Χριστο, «ν περιεποιήσατο τ δίω αματι» (Πράξ. 20, 28). Ν παναψηλαφήσουν κανονικῶ τ τρόπω τ πράγματα κα μαζ μ τν παναφορ το μόνου κανονικο πισκόπου ρτεμίου στν παρχία του ν παναφέρουν τν ερήνη κα τν νότητα, πο τώρα χουν φυγαδευθ. Μετ π να τος σταυρικς πορείας κα ν ψει το Πάσχα «συγχωρήσωμεν πάντα τὴ ναστάσει». ς μς δώσουν τν χαρ ν συμπανηγυρίσουμε κα ν συλλειτουργήσουμε μ τν πίσκοπο ρτέμιο κα λλους πισκόπους της Σερβικς κκλησίας στ ρωικ κα γιοβάδιστο Κοσσυφοπέδιο ψάλλοντες τ «Χριστς νέστη».
Παρακαλοῦμε δ κα τοὺς ἀν τν Οκουμένη ρθοδόξους πισκόπους κα γουμένους, πρς τος ποίους μ πιστολ πευθύνθηκε πίσκοπος ρτέμιος, ν μν διαφορήσουν, ν γκύψουν φιλαδέλφως ες τ καταγγελόμενα κα ν συμπαρασταθον ες τν δίκως διωκόμενο κα σταυρούμενο κανονικὸ πίσκοπο Ράσκας, Πριζρένης, Κοσσυφοπεδίου κα Μετοχίων κ. ρτέμιο.

Γιὰ τν Σύναξη Κληρικν κα Μοναχῶν

ρχιμ. Γρηγόριος
Καθηγούμενος Ι. M. Ἁγίας Τριάδος
νω Γατζέας Βόλου
Γέρων Ἱερομόναχος Εστράτιος
Ι. M. Μεγίστης Λαύρας
γίου ρους
Πρωτοπρ. Γεώργιος Μεταλληνὸς
μότιμος Καθηγητς Θεολογικς Σχολς Πανεπιστημίου θηνῶν
Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης
μότιμος Καθηγητς Θεολογικς Σχολς Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.