12 Νοε 2025

Ἐρωτήσεις καὶ Ἀπαντήσεις γιὰ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμό – Ἕνας Χρηστικὸς Ὁδηγός

Προσωπικὸς Ἀριθμός – Διαλύοντας τὴν Κρατικὴ Προπαγάνδα 

Ἐρώτηση: Τί εἶναι ὁ Προσωπικὸς Ἀριθμός; 
Ἀπάντηση: Σύμφωνα μὲ τὸν ν. 4727/2020 ὁ Προσωπικὸς Ἀριθμὸς θεσπίστηκε ἀπὸ τὴν Κυβέρνηση ὡς ἕνας χρηστικὸς ἀριθμὸς ἐπαλήθευσης, ποὺ ὑποτίθεται ὅτι θὰ συνδέσει ὅλους τοὺς διαφόρους τομεακοὺς ἀριθμοὺς ποὺ ἔχουμε ὡς πολῖτες στὶς ἀντίστοιχες βάσεις δεδομένων τοῦ κράτους (πχ γιὰ φορολογικὰ στοιχεῖα – ΑΦΜ, γιὰ ἀστυνομικὰ μητρῶα – Ἀριθμὸς στυν. Ταυτότητας, γιὰ ἰατρικὰ καὶ συνταξιοδοτικὰ δεδομένα ΑΜΚΑ, κλπ) ὥστε νὰ ἐπιτευχθεῖ ἡ ἐξάλειψη λαθῶν καὶ διπλοεγγραφών. 
Γιὰ τὴν ἀκρίβεια ὁ ν. 4727/2020, ἄρθρο 11 παρ. 1 ὁρίζει ὅτι: 
"1. Καθιερώνεται προσωπικὸς ἀριθμὸς (Π.Α.) ὡς ἀριθμὸς ὑποχρεωτικῆς ἐπαλήθευσης τῆς ταυτότητας τῶν φυσικῶν προσώπων" 
Ἐρώτηση: ΑΡΑ Ὁ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗΣ. ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΔΙΑΦΟΡΑ; 
Ἀπάντηση: ΝΑΙ 
Τὸ ἐξηγεῖ ὁ νόμος στὴν παράγραφο 3 τοῦ ἴδιου ἄρθρου:..."3. Ἡ Γενικὴ Γραμματεία Πληροφοριακῶν Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) εἶναι ἀποκλειστικὰ ἁρμόδια γιὰ τὴν παροχὴ ὑπηρεσιῶν ἐπαλήθευσης ταυτότητας τῶν φυσικῶν προσώπων πρὸς τοὺς φορεῖς τοῦ δημόσιου τομέα καὶ γιὰ τὴν ἀντιστοίχιση τῶν Π.Α. μὲ τοὺς ἀναγνωριστικοὺς ἀριθμοὺς τῶν μητρώων (εἰδικοὺς τομεακοὺς ἀριθμοὺς) τῶν φορέων τοῦ δημόσιου τομέα, ἰδίως Α.Φ.Μ. καὶ Α.Μ.Κ.Α., μὲ σκοπὸ τὴν ἐπαλήθευση τῆς ταυτότητας τῶν φυσικῶν προσώπων καὶ τὴν ἐπίτευξη διαλειτουργικότητας τῶν πληροφοριακῶν συστημάτων τῶν ἁρμόδιων φορέων μέσῳ τοῦ Κέντρου Διαλειτουργικότητας, ὑπὸ τοὺς ὅρους προστασίας τῶν δεδομένων προσωπικοῦ χαρακτῆρα, ὅπως προβλέπονται στὸν Γενικὸ Κανονισμὸ γιὰ τὴν Προστασία Δεδομένων καὶ τὴν ἐθνικὴ νομοθεσία." 

Ἐρώτηση: ΑΡΑ Ὁ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΛΗΘΕΥΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΜΗΤΡΩΩΝ. ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟ; 
Ἀπάντηση: Συνέπεια αὐτοῦ εἶναι ὅτι σύμφωνα μὲ τὴν παράγραφο 7 τοῦ ἴδιου ἄρθρου: 
"7. Ὁ Π.Α. δὲν τηρεῖται ἀπὸ τοὺς ἐπί μέρους φορεῖς τοῦ δημόσιου τομέα, οἱ ὁποῖοι ἀποδίδουν στὰ φυσικὰ πρόσωπα ἀναγνωριστικὸ ἀριθμὸ ἐσωτερικοῦ τους μητρώου, γιὰ τὴν ἐπίτευξη τῆς λειτουργικότητας τῶν πληροφοριακῶν συστημάτων τους καὶ τῶν εἰδικῶν ἀνεξάρτητων μητρώων τους." 

Ἐρώτηση: ΑΡΑ Ὁ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΕΝ ΤΗΡΕΙΤΑΙ Ἀπὸ ΑΛΛΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ (ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ) ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΤΟΜΕΑΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ (ΔΗΛ. ΑΜΚΑ ΑΦΜ ) ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. 
Ἀπάντηση: Τὰ ἀνωτέρω συμπεράσματα τὰ ἐπιβεβαίωσε καὶ τὸ ΣτΕ μὲ τὴν 60/2024 γνωμοδότησή του κατὰ τὴν ἐπεξεργασία τοῦ σχετικοῦ Προεδρικοῦ Διάταγματος 40/2025 ποὺ προβλέπει τὴ διαδικασία ἔκδοσης καὶ χορήγησης τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ. 
Εἰδικότερα τὸ ΣτΕ ἔλαβε ὑπόψη την ὑπ’αρίθμ. 1/2024 γνωμοδότηση τῆς Ἀρχῆς Προστασίας Δεδομένων ποὺ τόνισε ὅτι ὁ Π.Α "δὲν θὰ ἀναγράφεται σὲ ἄλλο δημόσιο ἔγγραφο (ὅπως γιὰ παράδειγμα στὸ δελτίο ἀστυνομικῆς ταυτότητας)" (!!!) καὶ ζήτησε νὰ τεθεῖ ἡ λέξη "Ἀποκλειστικὸς" πρὶν τὴ λέξη σκοπὸς ὥστε νὰ ἀναφέρεται ρητὰ στὸ ἄρθρο 7 τοῦ Προεδρικοῦ Διατάγματος 40/2025 ὅτι "Ἀποκλειστικὸς σκοπὸς τῆς ἐπεξεργασίας δεδομένων προσωπικοῦ χαρακτῆρα στὸ πλαίσιο τοῦ παρόντος (ἐνν. διατάγματος) εἶναι ἡ ἐπαλήθευση τῆς ταυτότηταςτων φυσικῶν προσώπων....." 

Ὁμοίως ἡ καὶ ἡ Ἀρχὴ Προστασίας Δεδομένων μὲ τὸ ὑπ’ ἀρίθμ. πρώτ. 2501/14-7-2025 ἔγγραφό της τόνισε ὅτι: "Ἀπὸ τὸ σχεδιασμὸ τοῦ ΠΑ εἶναι σαφὲς ὅτι ὁ ἀριθμὸς αὐτὸς δὲν ἀντικαθιστᾶ τοὺς τομεακοὺς ἀριθμούς, οὔτε τηρεῖται ἀπὸ ἄλλους δημόσιους φορεῖς, πλὴν τοῦ Ὑπουργείου Ψηφιακῆς Διακυβέρνησης." καθὼς καὶ ὅτι "δὲν ὑφίσταται πρόβλεψη γιὰ χρήση τοῦ ΠΑ σὲ φορεῖς τοῦ ἰδιωτικοῦ τομέα" 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ 
Ὁ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΧΡΗΣΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΘΗΚΕΥΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ. ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΖΗΤΟΥΝ ΙΔΙΩΤΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Προϋποθεση ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΚΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΑ ΟΠΩΣ ΟΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ 

Ἐρώτηση: Τηρεῖ ἡ Κυβέρνηση τὰ παραπάνω; 
Ἀπάντηση: Ὄχι, νύχτα, στὶς ἕντεκα καὶ εἴκοσι τὸ βράδυ, κατέθεσε στὴ Βουλὴ τροπολογία ποὺ πρόσθεσε ἕνα ἄρθρο ἀκόμη στὸ νόμο 4727/2020, τὸ ἄρθρο 11Α ποὺ προβλέπει τὴν ἀναγραφὴ τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ πάνω στὶς νέες ταυτότητες! Οἱ ἀγωνίες τοῦ Ἀνωτάτου Ἀκυρωτικοῦ Δικαστηρίου καὶ τῆς Ἀνεξάρτητης Ἀρχῆς ἀγνοήθηκαν καὶ πλέον οἱ νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες θὰ περιέχουν ἀλλὰ καὶ θὰ ἀναγράφουν τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμό. Ἔχουν κατατεθεῖ προσφυγὲς στὸ Συμβούλιο τῆς Ἐπικρατείας γιὰ αὐτὸ καὶ ἀναμένεται ἡ ἐκδίκασή τους. 

Ἐρώτηση: Ἰσχύουν τὰ δημοσιεύματα ποὺ μεταφέρουν Κυβερνητικὲς ἀπειλὲς ὅτι ὅποιος πολίτης δὲν χρησιμοποιεῖ τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμὸ θὰ χάσει τὸν μισθό του, τὶς καταθέσεις του στὴν Τράπεζα καὶ τὴν πρόσβαση σὲ Νοσοκομεῖο καὶ ἄλλες Δημόσιες καὶ Ἰδιωτικὲς Ὑπηρεσίες; 
Ἀπάντηση: Ὄχι. Ὅπως ἀναλυτικὰ ἀναφέρθηκε παραπάνω ἡ σχετικὴ νομοθεσία δὲν ἐπιτρέπει τέτοιους ἀποκλεισμούς. Κανένας ἐργοδότης, καμία τράπεζα καὶ κανένας ἰδιώτης δὲν ἔχει δικαίωμα νὰ ζητήσει τὸν προσωπικὸ ἀριθμό. Ἂν τὸ κάνει, παραβιάζει τὸν νόμο καὶ μπορεῖ νὰ τοῦ ἐπιβληθεῖ πρόστιμο ἀπὸ τὴν Ἀρχὴ Προστασίας Δεδομέων. 
Ὁμοίως κανεὶς Δημόσιος Ὑπάλληλος δὲν μπορεῖ νὰ ἀρνηθεῖ τὴν ἐξυπηρέτηση Ἕλληνα πολίτη ἐπειδὴ δὲν κάνει χρήση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ. Αὐτὸ θὰ ἦταν παράνομο ἀφοῦ ἀποκλειστικὸς σκοπὸς τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ εἶναι ἡ ἐπαλήθευση καὶ ὄχι ἡ ταυτοποίηση τοῦ Πολίτη ποὺ ὅπως ἐξηγήσαμε παραπάνω εἶναι διαφορετικὲς ἔννοιες. Οἱ πολῖτες ποὺ δὲν χρησιμοποιοῦν τὸν Προσωπικὸ Ἀριθμὸ δὲν διατρέχουν κανέναν ἀπολύτως κίνδυνο νὰ ἀποκλειστοῦν ἀπὸ ὑπηρεσίες ἢ συναλλαγές. 

Ἐρώτηση: Μπορεῖ ἡ Κυβέρνηση νὰ νομοθετήσει ἀποκλεισμοὺς καὶ συνέπειες γιὰ ὅσους δὲν κάνουν χρήση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ; 
Ἀπάντηση: Ναί. Δὲν τὸ ἔχει κάνει ἀκόμη ἀλλὰ δὲν μποροῦμε νὰ ἀποκλείσουμε ὅτι δὲν θὰ τὸ κάνει. Τέτοιοι ἀποκλεισμοὶ ὅμως θὰ εἶναι ἀντισυνταγματικοὶ καὶ καταχρηστικοὶ καὶ οἱ πολῖτες ἔχουμε κάθε δικαίωμα νὰ τοὺς ἀμφισβητήσουμε καὶ νὰ ἀντισταθοῦμε σὲ τέτοιες αὐθαιρεσίες. 

Ἐρώτηση: Ὁ Προσωπικὸς Ἀριθμὸς ὅπως ἰσχύει αὐτὴ τὴ στιγμὴ εἶναι ἀποδεκτός; 
Ἀπάντηση: Ὄχι. Γιατί ἀκόμη καὶ ὡς ἕνας ἀριθμὸς ἐπαλήθευσης, ἑνοποιεῖ ὅλες τὶς βάσεις δεδομένων τῶν πολιτῶν ὥστε νὰ εἶναι εὔκολο σὲ κάθε κακόβουλο ποὺ θὰ ἀποκτήσει πρόσβαση στὸν προσωπικό μας ἀριθμὸ νὰ μπορεῖ νὰ ἔχει πρόσβαση σὲ ὅλα μας τὰ δεδομένα. Ἔτσι ἀποκτᾶ ὅλο τὸ προφίλ μας ἔναντι τοῦ Κράτους. Αὐτὸ λέγεται profiling ἄλλως φακέλωμα καὶ ἀπαγορεύεται. Ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς ὡς σύλληψη μᾶς κάνει εὐάλωτους σὲ αὐτὸ καὶ τὸ πρόβλημα γίνεται ἀκόμη χειρότερο ἐπειδὴ ἡ Κυβέρνηση ὑποχρέωσε ὁ ΠΑ νὰ μπεῖ πάνω στὶς νέες ἠλεκτρονικὲς ταυτότητες διακινδυνεύοντας ἀκόμη περισσότερο τὰ στοιχεῖα μας. Ἐπίσης τίθενται ζητήματα Ἐθνικῆς Ἀσφάλειας γιατί ὁ Προσωπικὸς Ἀριθμὸς θὰ δωθεῖ ἀκόμη καὶ στὶς Ἔνοπλες Δυνάμεις κάτι ποὺ ὅπως εἴδαμε στὴν πρόσφατη σύγκρουση Ἰσραὴλ Ἰρὰν ἔχει μεγάλους κινδύνους καθὼς ἡ διαρροὴ προσωπικῶν στοιχείων τῶν Ἀξιωματικῶν μας μπορεῖ νὰ ὁδηγήσει σὲ ἐκβιασμοὺς ἡ ἀκόμη καὶ τὴν ἐξόντωσή τους. Καὶ φυσικὰ ὁ Προσωπικὸς Ἀριθμὸς δημιουργεῖ κινδύνους γιὰ τὴν Δημοκρατία μας καὶ τὴν Ἐλευθερία μας. Ὅταν ὁ Πολίτης ξέρει τὰ πάντα γιὰ τὸ κράτος ἔχουμε Δημοκρατία .Ὅταν τὸ κράτος ξέρει τὰ πάντα γιὰ τοὺς πολῖτες ἔχουμε Δικτατορία. Ἂν δοῦμε πὼς χρησιμοποιεῖται ὁ Προσωπικὸς Ἀριθμὸς στὴν Κίνα θὰ δοῦμε ὅτι ὁ πραγματικὸς στόχος δὲν εἶναι ἡ ἁπλῆ ταυτοποίηση τῶν πολιτῶν, ἀλλὰ ἡ σταδιακὴ δημιουργία ἑνὸς ἀριθμοῦ-ταυτότητας δικαιώματος, ἑνὸς μηχανισμοῦ πλήρους καταγραφῆς καὶ ἐλέγχου τῶν πολιτῶν. Ποιός μπορεῖ νὰ ἐμπιστευτεῖ τὴν τωρινὴ ἢ τὴν ἑπόμενη Κυβέρνηση ὅτι δὲν θὰ ἐπωφεληθεῖ αὐτῆς τῆς δυνατότητας ποὺ δίνει ἡ ὑποχρεωτικὴ ἐφαρμογὴ ΠΑ καὶ ἠλεκτρονικῶν ταυτοτήτων γιὰ νὰ ἀποκτήσει ἀκόμη περισσότερη ἰσχὺ σὲ βάρος τῶν πολιτῶν της. 
Ἡ κυβέρνηση μὲ τὴν ἐπιμονή της στὴν ὑποχρεωτικότητα ἐνδεχομὼς νὰ ἐπιχειρεῖ νὰ περάσει αὐτοὺς τοὺς περιορισμοὺς στὶς ἐλευθερίες τῶν πολιτῶν κομμάτι-κομμάτι. Ἂν δεχθοῦμε τὸν προσωπικὸ ἀριθμὸ τώρα, αὔριο θὰ συνδεθεῖ μὲ τὶς ταυτότητες, μετὰ μὲ τὶς τραπεζικὲς συναλλαγές, ὕστερα μὲ τὸ διαδίκτυο. Ὀφείλουμε νὰ σταματήσουμε αὐτὴ τὴν ἐξέλιξη ἀπὸ τὸ πρῶτο της βῆμα. 

Ἐρώτηση: Πὼς μποροῦμε νὰ κάνουμε κάτι τέτοιο; Ὁ προσωπικὸς ἀριθμὸς ποὺ μᾶς ἀντιστοιχεῖ ἔχει ἤδη ἐκδοθεῖ. Μοῦ ἦρθε μὲ μήνυμα στὸ ἠλεκτρονικὸ ταχυδρομεῖο. Τί νὰ κάνω γιὰ αὐτό; 
Ἀπάντηση: Ἀγνοεῖστε τὸ μήνυμα. Μπορεῖτε ἄνετα νὰ τὸ διαγράψετε. Εἶναι ἐνημερωτικὸ καὶ δὲν ἐπιφέρει δυσμενεῖς συνέπειες γιὰ ἐσᾶς. Μὴν ἀπαντᾶτε. Οὕτως ἢ ἄλλως ἡ ἠλεκτρονικὴ διεύθυνση ποὺ σᾶς τὸ ἀπέστειλε δὲν δέχεται ἀπαντήσεις. Μὴν συνδέεστε μὲ τὴν πλατφόρμα ποὺ σᾶς προτρέπει τὸ μήνυμα νὰ ἐπισκεφτεῖτε ὥστε νὰ ἐπιβεβαιώσετε τὸν προσωπικὸ ἀριθμὸ καὶ τὰ στοιχεῖα σας. Ὅπως εἴπαμε εἶναι ἀριθμὸς ἐπαλήθευσης καὶ ὄχι ταυτοποίησης. Ἂν ὁ πολίτης δὲν ἐπαληθεύσει τὰ στοιχεῖα του πὼς μπορεῖ νὰ ἐνεργοποιηθεῖ; Γιὰ αὐτὸ καὶ συστήνουμε νὰ μὴν ἀσχοληθοῦν μαζί του οἱ πολῖτες, νὰ μὴν τὸν ἐπιβεβαιώσουν καὶ νὰ συνεχίσουν κανονικὰ νὰ χρησιμοποιοῦν τοὺς ἄλλους ἀριθμοὺς ὅπως πρίν. 
Ἡ μὴ χρήση τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ εἶναι τὸ μοναδικὸ καὶ νόμιμο μέσο ἀντίστασης σὲ αὐτὸν τὸν ψηφιακὸ ὁλοκληρωτισμὸ ποὺ προσπαθεῖ νὰ ἐπιβληθεῖ σὲ βάρος μας 

Ἐρώτηση: Πότε λήγουν οἱ γαλάζιες ταυτότητές μας; Πότε τὰ διαβατήρια; 
Ἀπάντηση: Ὡς ταξιδιωτικὰ ἔγγραφα στὶς χῶρες τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης λήγουν τὸν Αὔγουστο τοῦ 2026. Ὡς μέσο ταυτοποίησης σύμφωνα μὲ ἀπόφαση τοῦ ΣτΕ κανονικὰ δὲν λήγουν ποτὲ ἀλλὰ μὲ τροποποίηση τοῦ σχετικοῦ νόμου ποὺ ἐπέβαλε ἡ Κυβέρνηση οἱ ὑφιστάμενες ταυτότητες ἰσχύουν κανονικὰ μέχρι τὸν Σεπτέμβριο τοῦ 2027, ἐνῷ ὑπάρχει πάντα ἡ δυνατότητα παράτασης ἐφόσον ὁ κόσμος δὲν βιαστεῖ νὰ πάει νὰ τὶς ἀλλάξει. Τὰ διαβατήρια ἰσχύουν γιὰ 10 ἔτη ἀπὸ τὴν ἔκδοσή τους. 

Ἐρώτηση: Ποιά ἄλλα μέσα ταυτοποίησης ἔχουμε ἐκτὸς ἀπὸ τὴν ἀστυνομική μας ταυτότητα; 
Ἀπάντηση: Σύμφωνα μὲ τὸ ἄρθρο 3 παρ 4 τοῦ Κώδικα Διοικητικῆς Διαδικασίας οἱ πολῖτες μποροῦν νὰ ἐξυπηρετοῦνται ἀπὸ τὴ Διοίκηση κατόπιν αἰτήσεώς τους καὶ σχετικῆς ταυτοποίησης ποὺ μπορεῖ νὰ γίνει "ἀπὸ τὸ δελτίο ἀστυνομικῆς ταυτότητας ἢ τὴ σχετικὴ προσωρινὴ βεβαίωση τῆς ἁρμόδιας ἀρχῆς ἢ τὸ διαβατήριο ἢ τὴν ἄδεια ὁδήγησης ἢ τὸ ἀτομικὸ βιβλιάριο ὑγείας ὅλων τῶν ἀσφαλιστικῶν φορέων." 

Ἐρώτηση: Γιατί ἀξίζει νὰ ἀγωνιζόμαστε; 
Ἀπάντηση: Ἡ Ἐλευθερία μας εἶναι πάνω ἀπὸ ὅλα. Μᾶς δόθηκε ἀπὸ τὸν Θεὸ γιὰ τὴ σωτηρία τῆς ψυχῆς μας καὶ πρέπει νὰ ἀγωνιζόμαστε γιὰ αὐτὴ ὅπως ὅλα αὐτὰ τὰ χρόνια ἀγωνίστηκαν οἱ πρόγονοί μας. Μὲ τὴν μαζική μας ἀντίσταση καὶ μὴ χρήση του θὰ μπορέσουμε νὰ ἐμποδίσουμε τὴν ἐγκαθίδρυση αὐτοῦ τοῦ ἀνελεύθερου καὶ ἀντιδημοκρατικοῦ συστήματος. Ἡ Κυβέρνση πρέπει νὰ ἐπαναξιολογήσει τὴ χρησιμότητα τοῦ Προσωπικοῦ Ἀριθμοῦ καὶ ἕως τότε νὰ ἄρει τὴν Ὑποχρεωτικότητά του. Οἱ Ἕλληνες Πολῖτες δὲν τὸν ἀποδεχόμαστε. Δὲν τὸν χρησιμοποιοῦμε καὶ θὰ περιφρουρήσουμε τὰ Δικαιώματά μας καὶ τὴν Νομιμότητα ἀντάξιοι τῆς Ἱστορίας μας καὶ τῶν ἀγώνων τῶν προγόνων μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.