Ὅλοι οἱ σύγχρονοι ἅγιοι, χαρακτήρισαν τὸν Οἰκουμενισμὸ ὡς αἵρεση, καὶ συγκεκριμένα ὡς παναίρεση καθὼς συμπεριλαμβάνει ὅλες τὶς αἱρέσεις – ‘πᾶν’αἵρεση. Ὅλοι τους μίλησαν ἢ ἔπραξαν ἐναντίον τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Θὰ παρουσιάσουμε αὐτούσια μερικὲς μόνον ἀναφορές τους στὸ θέμα τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ – ὁρισμένες ἐκ τῶν ὁποίων δημοσιεύονται γιὰ πρώτη φορά – οὕτως ὥστε νὰ μὴν εἶναι δυνατὸν νὰ παρερμηνευθοῦν κατὰ τὴν βούληση τοῦ καθενός, καὶ νὰ φανεῖ ἡ κοινὴ ὁμολογία τῶν ἁγίων μας, κατατροπώνοντας ὅσους ὑποστηρίζουν ὅτι "ὁ οἰκουμενισμὸς δὲν ὑπάρχει, καὶ ἀποτελεῖ νοσηρὴ φαντασία ὁρισμένων ἀκραίων, ζηλωτῶν πιστῶν".
Ὅσιος Ἰουστῖνος Πόποβιτς
Ἂς ξεκινήσουμε μὲ τὸν μεγάλο Σέρβο Πατέρα τῆς Ἐκκλησίας καὶ μὲ ἕνα μικρὸ ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ βιβλίο του "Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία καὶ ὁ Οἰκουμενισμός":... «Ὁ Οἰκουμενισμὸς εἶναι κοινὸν ὄνομα διὰ τοὺς ψευδοχριστιανισμούς, διὰ τὰς ψευδοεκκλησίας τῆς Δυτικῆς Εὐρώπης. Μέσα του βρίσκεται ἡ καρδιὰ ὅλων τῶν εὐρωπαϊκῶν οὑμανισμῶν, μὲ ἐπί κεφαλῆς τὸν Παπισμόν. Ὅλοι δὲ αὐτοὶ οἱ ψευδοχριστιανισμοί, ὅλαι αἱ ψευδοεκκλησίαι, δὲν εἶναι τίποτα ἄλλο παρὰ μία αἵρεσις παραπλεύρως εἰς τὴν ἄλλην αἵρεσιν. Τὸ κοινὸ εὐαγγελικὸ ὄνομά των εἶναι παναίρεσις. Διατί; Διότι εἰς τὸ διάστημα τῆς ἱστορίας αἱ διάφοροι αἱρέσεις ἠρνοῦντο ἢ παρεμόρφωνον ἰδιώματά τινα τοῦ Θεανθρώπου καὶ Κυρίου Ἰησοῦ, αἱ δὲ εὐρωπαϊκαι αὗται αἱρέσεις ἀπομακρύνουν ὁλόκληρον τὸν Θεάνθρωπον καὶ εἰς τὴν θέσιν του τοποθετοῦν τὸν Εὐρωπαῖον ἄνθρωπον. Ἐδῶ δὲν ὑπάρχει οὐσιαστικὴ διαφορὰ μεταξὺ τοῦ Παπισμοῦ, Προτεσταντισμοῦ καὶ ἄλλων αἱρέσεων ὤν τὸ ὄνομα λεγεών... Ὁ γυμνὸς ἠθικιστικὸς μινιμαλισμὸς καὶ ὁ ἀνθρωπιστικὸς εἰρηνισμὸς τοῦ σύγχρονου Οἰκουμενισμοῦ πράττουν μόνον ἕν πρᾶγμα: φέρουν εἰς φῶς τὰς φυματικὰς οὐμανιστικὰς ρίζας των».
Ὅσιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης
Ὁ ὅσιος εἶχε γνήσιο ὁμολογιακὸ πνεῦμα καὶ αὐτὸ γίνεται φανερὸ καὶ σὲ ἠχογραφήσεις ποὺ ἀκούγεται ἡ ἴδια ἡ φωνή του, νὰ συνομιλεῖ μὲ πνευματικά του παιδιά. Μεταφέρουμε ἀπομαγνητοφωνημένα ὁρισμένα:
«Τώρα ὅμως ὅλος ὁ κόσμος, διάφορες νοοτροπίες, ἄνθρωποι καὶ μεγάλοι, ποὺ οὔτε κἂν πιστεύουν ὅτι ὑπάρχει Θεός, ἔχουνε τὴ γνώμη ὅτι δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχουνε πολλὲς θρησκεῖες, διότι διχάζουν τοὺς ἀνθρώπους καὶ τοὺς φέρνουνε σὲ ἔχθρα. Καὶ ὅλοι φροντίζουν, μικροί-μεγάλοι καὶ κράτη καὶ ὁλόκληρες αὐτές, νὰ γίνει μία θρησκεία! Καὶ θὰ γίνει μὲ ἕνα τρόπο τέτοιο. Ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι τὸ ἴδιο, νὰ φτιάξουμε μία νέα θρησκεία, αὐτὸ τὸ κάνουνε οἱ Σιωνισταί, καὶ ἐργάζονται πολὺ γιὰ αὐτὸ τὸ πρᾶγμα, οἱ ἄνθρωποι νὰ βγάλουν μία νέα θρησκεία καλή, καὶ νὰ ἀφήσουμε ὅτι ὑπάρχει κόλαση ὅτι ὑπάρχει Σατανᾶς καὶ κάτι τέτοια... Δὲν τὸ θέλω, βέβαια, νὰ προπαγανδίζετε ὁ ἕνας στὸν ἄλλον καὶ νὰ λέτε ὅτι οἱ θρησκεῖες ὅλες, εἶναι μία. Δὲν ἔχουν διαφορά, "Τοῦ Θεοῦ εἶναι ὅλες", σὲ ὅποια θέλεις, πηγαίνεις. Καὶ ὅποιο Θεὸ θέλεις προσκυνᾶς. Δέν... δέν... δὲν τὰ θέλω ἐγὼ αὐτά. Δὲν τὰ μπορῶ. Εἶναι ἔτσι τὸ πνεῦμα μου.»
Ὁ καθηγητὴς δογματικῆς κ.Δ.Τσελεγγίδης, ἀναφέρει χαρακτηριστικὰ σὲ ὁμιλία του:
«Ρώτησα ἀνθρώπους ποὺ ἦταν κοντά του. Ρώτησα: Ἐσεῖς ποὺ τὸν ζήσατε, ἐσᾶς ποὺ σᾶς ἔχει τόση ἐκτίμηση, ἐσεῖς ποὺ βλέπετε ἀκόμη τὸν Ἅγιο στὴ ζωή σας, δὲν ἔχει πάρει αὐτὸ τὸ ἐρώτημα ἀπὸ κανέναν: Τί εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός; "κ.καθηγητά πὼς δὲ πῆρε; Ἀλίμονο, μᾶς τὸ ἔλεγε, τὸν ρωτούσαμε καὶ μᾶς εἶπε ὅτι εἶναι βρομερὰ πράγματα, ἀκαθαρσία πνευματική"»
«Τώρα ὅμως ὅλος ὁ κόσμος, διάφορες νοοτροπίες, ἄνθρωποι καὶ μεγάλοι, ποὺ οὔτε κἂν πιστεύουν ὅτι ὑπάρχει Θεός, ἔχουνε τὴ γνώμη ὅτι δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχουνε πολλὲς θρησκεῖες, διότι διχάζουν τοὺς ἀνθρώπους καὶ τοὺς φέρνουνε σὲ ἔχθρα. Καὶ ὅλοι φροντίζουν, μικροί-μεγάλοι καὶ κράτη καὶ ὁλόκληρες αὐτές, νὰ γίνει μία θρησκεία! Καὶ θὰ γίνει μὲ ἕνα τρόπο τέτοιο. Ὅτι ὅλες οἱ θρησκεῖες εἶναι τὸ ἴδιο, νὰ φτιάξουμε μία νέα θρησκεία, αὐτὸ τὸ κάνουνε οἱ Σιωνισταί, καὶ ἐργάζονται πολὺ γιὰ αὐτὸ τὸ πρᾶγμα, οἱ ἄνθρωποι νὰ βγάλουν μία νέα θρησκεία καλή, καὶ νὰ ἀφήσουμε ὅτι ὑπάρχει κόλαση ὅτι ὑπάρχει Σατανᾶς καὶ κάτι τέτοια... Δὲν τὸ θέλω, βέβαια, νὰ προπαγανδίζετε ὁ ἕνας στὸν ἄλλον καὶ νὰ λέτε ὅτι οἱ θρησκεῖες ὅλες, εἶναι μία. Δὲν ἔχουν διαφορά, "Τοῦ Θεοῦ εἶναι ὅλες", σὲ ὅποια θέλεις, πηγαίνεις. Καὶ ὅποιο Θεὸ θέλεις προσκυνᾶς. Δέν... δέν... δὲν τὰ θέλω ἐγὼ αὐτά. Δὲν τὰ μπορῶ. Εἶναι ἔτσι τὸ πνεῦμα μου.»
Ὁ καθηγητὴς δογματικῆς κ.Δ.Τσελεγγίδης, ἀναφέρει χαρακτηριστικὰ σὲ ὁμιλία του:
«Ρώτησα ἀνθρώπους ποὺ ἦταν κοντά του. Ρώτησα: Ἐσεῖς ποὺ τὸν ζήσατε, ἐσᾶς ποὺ σᾶς ἔχει τόση ἐκτίμηση, ἐσεῖς ποὺ βλέπετε ἀκόμη τὸν Ἅγιο στὴ ζωή σας, δὲν ἔχει πάρει αὐτὸ τὸ ἐρώτημα ἀπὸ κανέναν: Τί εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός; "κ.καθηγητά πὼς δὲ πῆρε; Ἀλίμονο, μᾶς τὸ ἔλεγε, τὸν ρωτούσαμε καὶ μᾶς εἶπε ὅτι εἶναι βρομερὰ πράγματα, ἀκαθαρσία πνευματική"»
Ὅσιος Παΐσιος ὁ Ἁγιορείτης
Πλῆθος σχετικῶν ἀναφορῶν θὰ βροῦμε στὸ "Βίος Γέροντος Παϊσίου" του γ.Ισαάκ:
«Καταπολέμησε τὸν οἰκουμενισμὸ καὶ μιλοῦσε γιὰ τὸ μεγαλεῖο καὶ τὴν μοναδικότητα τῆς Ὀρθοδοξίας. Γιὰ ἕνα διάστημα εἶχε διακόψει, μαζὶ μὲ ὅλο σχεδὸν τὸ ὑπόλοιπο Ἅγιον Ὅρος, τὸ μνημόσυνο τοῦ πατριάρχου Ἀθηναγόρα γιὰ τὰ ἐπικίνδυνα ἀνοίγματά του πρὸς τοὺς Ρωμαιοκαθολικούς».
«Καταπολέμησε τὸν οἰκουμενισμὸ καὶ μιλοῦσε γιὰ τὸ μεγαλεῖο καὶ τὴν μοναδικότητα τῆς Ὀρθοδοξίας. Γιὰ ἕνα διάστημα εἶχε διακόψει, μαζὶ μὲ ὅλο σχεδὸν τὸ ὑπόλοιπο Ἅγιον Ὅρος, τὸ μνημόσυνο τοῦ πατριάρχου Ἀθηναγόρα γιὰ τὰ ἐπικίνδυνα ἀνοίγματά του πρὸς τοὺς Ρωμαιοκαθολικούς».
Καὶ στὸ βιβλίο "Λόγοι Γέροντος Παϊσίου ἁγιορείτου":
«Ὁ διάβολος ἔχει τρία πλοκάμια. Γιὰ τοὺς φτωχούς τον κουμμουνισμό, γιὰ τοὺς πιστοὺς τὸν οἰκουμενισμὸ καὶ γιὰ τοὺς πλουσίους την μασσωνία. Εἶναι καὶ μερικοὶ ποὺ ξεκινοῦν μὲ καλὴ διάθεση. Ἀλλά, ὅταν μαζεύωνται τί μάγοι, τί πυρολάτρες, τί Προτεστάντες, ἕνα σωρό – ἄκρη δὲν βρίσκεις -, γιὰ νὰ φέρουν τὴν εἰρήνη στὸν κόσμο, πῶς νὰ βοηθήσουν; Ὁ Θεὸς νὰ μὲ συγχωρέση, αὐτὰ εἶναι κουρελοῦδες τοῦ διαβόλου.»
«Οἰκουμενισμός, καὶ κοινὴ ἀγορά, ἕνα κράτος μεγάλο, μιὰ θρησκεία στὰ μέτρα τους. Αὐτὰ εἶναι σχέδια διαβόλων. Οἱ Σιωνιστὲς ἑτοιμάζουν κάποιον γιὰ Μεσσία.»
«Οἰκουμενισμός, καὶ κοινὴ ἀγορά, ἕνα κράτος μεγάλο, μιὰ θρησκεία στὰ μέτρα τους. Αὐτὰ εἶναι σχέδια διαβόλων. Οἱ Σιωνιστὲς ἑτοιμάζουν κάποιον γιὰ Μεσσία.»
Ὅσιος Ἐφραὶμ Κατουνακιώτης
Ὁ καθηγητὴς κ.Γ.Μαντζαρίδης μᾶς μεταφέρει σὲ ὁμιλία του τὰ ἑξῆς:
«Μολονότι δὲν διέθετε εἰδικὲς θεολογικὲς γνώσεις, ἦταν ἐξαιρετικὰ εὐαίσθητος γιὰ τὰ δογματικὰ θέματα. Συχνὰ ἔλεγε ὅτι ὁρισμένες βαριὲς ἁμαρτίες τὶς αἰσθανόταν σὰν δυσοσμία. Διαπίστωνε ὅτι ἡ ἁμαρτία ἔχει ἀποφορά. Ὅταν δὲ κάποτε κάποιος ἐπισκέπτης τὸν ρώτησε γιὰ τὸν Οἰκουμενισμό, ἔκανε προσευχὴ γιὰ νὰ τὸν πληροφορήσει ὁ Θεός: "Μία δυσωδία, μία γεύση ξινή, ἁλμυρή, πικρή. Νά! αὐτὸ ἦταν τὸ ἀποτέλεσμα" ἔλεγε μὲ ἀποτροπιασμό.»
Ὁμοίως καὶ ὁ κ.Δ.Τσελεγγίδης:
«Ἐγὼ προσωπικὰ ρώτησα τὸν π.Εφραίμ τὸν Κατουνακιώτη (γιὰ τὸν Οἰκουμενισμὸ) καὶ μοῦ εἶπε: "Τί νὰ σοῦ πῶ; Ἐγὼ εἶμαι 50 χρόνια ἐδῶ καὶ ἔχω ξεχάσει καὶ τὰ ἑλληνικά. Δὲ διαβάζω. Ποὺ νὰ ξέρω τί εἶναι ὁ Οἰκουμενισμός; Μοῦ τὸ ρώτησε λίγο νωρίτερα, πρὶν ἀπὸ σένα κάποιος θεολόγος, καὶ πῆγα καὶ τὸ ρώτησα στὸ Χριστό, καὶ μὲ πληροφόρησε εἶναι ἕνας χῶρος τῶν ἀκαθάρτων πνευμάτων"».
Ὅσιος Ἀρσένιος Μπόκα
«Ὁ Οἰκουμενισμός; Εἶναι ἡ αἵρεση ὅλων τῶν αἱρέσεων! Ἡ πτώση τῆς Ἐκκλησίας ἀπὸ τοὺς ἰδίους της τοὺς ὑπηρέτες, τὰ ὄργανα τῆς Δύσης. Τὰ ἀποτελέσματά του εἶναι τὰ σάπια συντρίμμια ποὺ πέφτουν, ἀκόμα κι ἂν εἶναι ἐπίσκοποι, ἱερεῖς, μοναχοὶ ἢ λαϊκοί... Ἂς ἐπιστρέψουμε στὴν ἁγία Παράδοση, στὰ Δόγματα καὶ στοὺς Κανόνες τῶν ἁγίων Πατέρων τῶν ἑπτὰ οἰκουμενικῶν Συνόδων. Διαφορετικά, θὰ πᾶμε στὴν κόλαση, συμπεριλαμβανομένων καὶ τῶν ἐπισκόπων μας! Θεὸς φυλάξοι!»
Ὅσιος Γαβριὴλ ὁ διὰ Χριστὸν σαλός
«Στὴν ἀρχὴ θὰ εἶναι μία αἵρεση καὶ ἀργότερα θὰ γίνει μεγάλο μπέρδεμα. Μετὰ τὴν ἐμφάνιση τοῦ Oικουμενισμοὺ θὰ ἔρθει ὁ Ἀντίχριστος».
Λίγα, πολὺ λίγα παρουσιάσαμε σὲ αὐτὸ τὸ ἄρθρο. Ἀρκεῖ ὅμως γιὰ νὰ δοῦμε τὴν ὁμοψυχία καὶ ὁμολογία ὅλων τῶν ἁγίων στὶς μέρες μας ἐνάντια στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Κατακλείοντας, ἂς ἀκούσουμε τὸ λόγο τοῦ ἁγιασμένου γέροντος παπα-Στεφάνου τοῦ Καρουλιώτη, καὶ ἂς τὸν ἀκολουθοῦμε στὴ ζωή μας:
«Γιὰ νὰ γίνουμε ἅγιοι δὲν εἶναι δύσκολο καὶ ἀπαιτοῦνται οἱ παρακάτω προϋποθέσεις: 1. Πρέπει νὰ ἔχει κανεὶς καθαρὴ Ὀρθόδοξη πίστη. Δὲν πρέπει νὰ εἶναι οἰκουμενιστής, οὔτε αἱρετικός. 2. Πρέπει νὰ ἔχει ἐξομολόγο καὶ νὰ ἐξομολογεῖται ὅλες τὶς ἁμαρτίες ποὺ ἔχει κάνει ἀπὸ μικρὸ παιδί. 3. Πρέπει νὰ πολεμάει νὰ μὴν ξανακάνει τὰ ἴδια ἁμαρτήματα. Ἂν ξαναπέσει, νὰ τρέξει ἀμέσως στὸν πνευματικὸ νὰ τὸ ἐξομολογηθεῖ. 4. Νὰ Κοινωνεῖ συχνὰ τὸ Αἷμα καὶ τὸ Σῶμα τοῦ Χριστοῦ». Ἀμήν.
Λίγα, πολὺ λίγα παρουσιάσαμε σὲ αὐτὸ τὸ ἄρθρο. Ἀρκεῖ ὅμως γιὰ νὰ δοῦμε τὴν ὁμοψυχία καὶ ὁμολογία ὅλων τῶν ἁγίων στὶς μέρες μας ἐνάντια στὴν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ.
Κατακλείοντας, ἂς ἀκούσουμε τὸ λόγο τοῦ ἁγιασμένου γέροντος παπα-Στεφάνου τοῦ Καρουλιώτη, καὶ ἂς τὸν ἀκολουθοῦμε στὴ ζωή μας:
«Γιὰ νὰ γίνουμε ἅγιοι δὲν εἶναι δύσκολο καὶ ἀπαιτοῦνται οἱ παρακάτω προϋποθέσεις: 1. Πρέπει νὰ ἔχει κανεὶς καθαρὴ Ὀρθόδοξη πίστη. Δὲν πρέπει νὰ εἶναι οἰκουμενιστής, οὔτε αἱρετικός. 2. Πρέπει νὰ ἔχει ἐξομολόγο καὶ νὰ ἐξομολογεῖται ὅλες τὶς ἁμαρτίες ποὺ ἔχει κάνει ἀπὸ μικρὸ παιδί. 3. Πρέπει νὰ πολεμάει νὰ μὴν ξανακάνει τὰ ἴδια ἁμαρτήματα. Ἂν ξαναπέσει, νὰ τρέξει ἀμέσως στὸν πνευματικὸ νὰ τὸ ἐξομολογηθεῖ. 4. Νὰ Κοινωνεῖ συχνὰ τὸ Αἷμα καὶ τὸ Σῶμα τοῦ Χριστοῦ». Ἀμήν.
Μπράβο στην Ι. Μητρόπολη Πάφου και στον Μητροπολίτη της για το Γραφείο κατά των αιρέσεων, που έγραψαν και κατά του Νεονικολαϊτισμού και κατά του Οικουμενισμού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράδειγμα προς μίμηση και για τις άλλες Μητροπόλεις!
Ρωμιός
Ευχάριστο να βγαίνουν μητροπολίτες μπροστά
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήτε στην αίρεση του Οικουμενισμού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήτε στα παλαιοημερολογίτικα σχίσματα!
Μήτε στην πλάνη της καταναγκαστικής αποτείχισης!
Να βλέπουν αυτά και κάποιοι αποτειχισμένοι που έχουν και διαδίδουν την πλάνη της καταναγκαστικής αποτείχισης και που έχουν μπλογκ και κόβουν τα σχόλια που απαντούν στα "επιχειρήματά τους" υπερ της πλάνης της καταναγκαστικής αποτείχισης με φθηνές δικαιολογίες και ενώ οι ίδιοι μιλούν άπρεπα και αγενώς και άδικα, δεν αφήνουν τα σχόλια που τους απαντούν με το ίδιο ύφος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαρατηρητής
Ο Μητροπολιτης Πάφου Τιχικος είναι Πατερικος και ομολογητης!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχικός γράφεται κ. Δημήτρη και όχι Τιχικος όπως το γράψατε (στο σχόλιο σας 8,33 μμ)
ΔιαγραφήΜπράβο στον Μητροπολίτη Πάφου Τυχικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι άδικες και βάναυσες επιθέσεις εναντίον του, δείχνουν την αξία του.