Μιὰ μαύρη τελετὴ γεμάτη δαιμονικοὺς συμβολισμοὺς γιὰ τὴν καθυπόταξη τῆς ἀνθρωπότητας, ποὺ δὲν εἶχε καμία σχέση μὲ τὴν ὀλυμπιακὴ εἰρήνη.
Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης
Πιστὴ στὸ ἀντίχριστο πνεῦμα τῆς τελετῆς ἔναρξης, ἡ φρικιαστικὴ τελετὴ λήξης τῶν Ὀλυμπιακῶν Ἀγώνων στὸ Παρίσι ἦταν τὸ μεγαλύτερο ἑωσφορικὸ μανιφέστο ποὺ ἔχει προβληθεῖ ποτὲ στὰ χρονικὰ τῆς τηλεθέασης. Καὶ δυστυχῶς αὐτὸ τὸ εἰκαστικὸ ἔρεβος ἔφερε καὶ τὴ σφραγῖδα τῆς Ἑλλάδας. Καὶ ἀκόμα δυστυχέστερα, πολλοὶ Ἕλληνες θεώρησαν ὅτι ἡ προβολὴ τῆς Ἑλλάδας σὲ αὐτὸ τὸ μαῦρο τελετουργικὸ βλασφημίας, ἦταν... τιμὴ γιὰ τὴ χώρα μας.
Ἡ τελετὴ λήξης ἦταν ἕνα δαιμονικὸ πρελούδιο ποὺ σχεδιάστηκε γιὰ νὰ εἰσάγει τὴν ἀνθρωπότητα... στὸν σατανοκίνητο, παγκοσμιοποιημένο φασισμὸ τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων. Χωρὶς περιστροφὲς καὶ χωρὶς δυσνόητους συμβολισμοὺς πλέον, ἀνακοινώνουν (σχεδὸν) ἐπίσημα ὅτι προετοιμάζουν τὴν ἀνθρωπότητα γιὰ τὴ λατρεία τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἤδη ἀπὸ τὴν κυκλοφορία τῆς ἀνατριχιαστικῆς ἀφίσας γιὰ τὴν τελετὴ λήξης, γινόταν σαφὲς ὅτι τὸ δρώμενο θὰ συνδεόταν μὲ τὴν ἀρχαία πτώση τοῦ Ἑωσφόρου ἀπὸ τὶς τάξεις τῶν Ἀγγέλων. Ἕνα φωτεινὸ ὀν (Ἑωσφόρος σημαίνει αὐτὸς ποὺ φέρει το φῶς) παρουσιαζόταν νὰ πέφτει ἀπὸ τὸν οὐρανὸ πρὸς μιὰ ἄχρωμη Γῆ, καὶ συγκεκριμένα ἡ κάθοδος τοῦ κατευθυνόταν πρὸς τὴν Εὐρώπη.
Ἡ τελετή, ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ὡς τὸ τέλος της, δὲν εἶχε ἴχνος εἰρήνης, ἑνότητας, ἀλληλεγγύης, χαρᾶς, ἀνθρωπισμοῦ, ὀλυμπιακοῦ ἰδεώδους. Μιὰ κατάμαυρη γῆ μὲ ἠπείρους ποὺ ἔχουν ὀξυμένες γωνίες, μοιάζει μὲ πὰζλ ποὺ εἶναι ἕτοιμο νὰ ἑνωθεῖ. Ἡ μουσικὴ καθ’ ὅλη τὴ διάρκεια εἶχε σκοτεινὸ καὶ ἀπειλητικὸ τόνο ποὺ δημιουργοῦσε ταραχή. Οἱ ἤπειροι μοιάζουν ἔρημοι ἀπὸ κόσμο, ἀναβοσβήνουν μὲ ἐφὲ ποὺ παραπέμπουν σὲ βομβαρδισμούς, καὶ καπνοὶ σηκώνονται ἀπὸ κάθε γωνιὰ τῆς γῆς.
Ὁ οὐρανὸς φωτίζεται μὲ ἀκτῖνες καὶ ἀπὸ τὴν κορυφὴ τοῦ Stade de France ἐμφανίζεται αἰωρούμενος ὁ «Golden Voyager» (Χρυσὸς ταξιδευτῇς/ ἐξερευνητής), ἕνας συγκεκαλυμμένος ἀλλὰ σαφέστατος Ἑωσφόρος μὲ χρυσῆ στολή, κέρατα στὸ κεφάλι σὲ μορφὴ κεραιῶν, σκελετοειδὲς πρόσωπο, φτερὰ καὶ μεγάλα νύχια. Θὰ μποροῦσε ἐπίσης νὰ συμβολίζει καὶ τὸν Ἀντίχριστο, ἀλλὰ τὸ νόημα τῶν ὅσων ἀναφέρουμε δὲν ἀλλάζει.
Ἡ τελετὴ λήξης ἦταν ἕνα δαιμονικὸ πρελούδιο ποὺ σχεδιάστηκε γιὰ νὰ εἰσάγει τὴν ἀνθρωπότητα... στὸν σατανοκίνητο, παγκοσμιοποιημένο φασισμὸ τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων. Χωρὶς περιστροφὲς καὶ χωρὶς δυσνόητους συμβολισμοὺς πλέον, ἀνακοινώνουν (σχεδὸν) ἐπίσημα ὅτι προετοιμάζουν τὴν ἀνθρωπότητα γιὰ τὴ λατρεία τοῦ Ἀντιχρίστου.
Ἤδη ἀπὸ τὴν κυκλοφορία τῆς ἀνατριχιαστικῆς ἀφίσας γιὰ τὴν τελετὴ λήξης, γινόταν σαφὲς ὅτι τὸ δρώμενο θὰ συνδεόταν μὲ τὴν ἀρχαία πτώση τοῦ Ἑωσφόρου ἀπὸ τὶς τάξεις τῶν Ἀγγέλων. Ἕνα φωτεινὸ ὀν (Ἑωσφόρος σημαίνει αὐτὸς ποὺ φέρει το φῶς) παρουσιαζόταν νὰ πέφτει ἀπὸ τὸν οὐρανὸ πρὸς μιὰ ἄχρωμη Γῆ, καὶ συγκεκριμένα ἡ κάθοδος τοῦ κατευθυνόταν πρὸς τὴν Εὐρώπη.
Ἡ τελετή, ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ὡς τὸ τέλος της, δὲν εἶχε ἴχνος εἰρήνης, ἑνότητας, ἀλληλεγγύης, χαρᾶς, ἀνθρωπισμοῦ, ὀλυμπιακοῦ ἰδεώδους. Μιὰ κατάμαυρη γῆ μὲ ἠπείρους ποὺ ἔχουν ὀξυμένες γωνίες, μοιάζει μὲ πὰζλ ποὺ εἶναι ἕτοιμο νὰ ἑνωθεῖ. Ἡ μουσικὴ καθ’ ὅλη τὴ διάρκεια εἶχε σκοτεινὸ καὶ ἀπειλητικὸ τόνο ποὺ δημιουργοῦσε ταραχή. Οἱ ἤπειροι μοιάζουν ἔρημοι ἀπὸ κόσμο, ἀναβοσβήνουν μὲ ἐφὲ ποὺ παραπέμπουν σὲ βομβαρδισμούς, καὶ καπνοὶ σηκώνονται ἀπὸ κάθε γωνιὰ τῆς γῆς.
Ὁ οὐρανὸς φωτίζεται μὲ ἀκτῖνες καὶ ἀπὸ τὴν κορυφὴ τοῦ Stade de France ἐμφανίζεται αἰωρούμενος ὁ «Golden Voyager» (Χρυσὸς ταξιδευτῇς/ ἐξερευνητής), ἕνας συγκεκαλυμμένος ἀλλὰ σαφέστατος Ἑωσφόρος μὲ χρυσῆ στολή, κέρατα στὸ κεφάλι σὲ μορφὴ κεραιῶν, σκελετοειδὲς πρόσωπο, φτερὰ καὶ μεγάλα νύχια. Θὰ μποροῦσε ἐπίσης νὰ συμβολίζει καὶ τὸν Ἀντίχριστο, ἀλλὰ τὸ νόημα τῶν ὅσων ἀναφέρουμε δὲν ἀλλάζει.
Καθὼς κατεβαίνει ἡ χρυσῆ ὀντότητα, προσέξτε ὅτι τὰ πόδια του ἔχουν τὴ στάση τοῦ «κρεμασμένου» ποὺ παραπέμπει στὶς ἀποκρυφιστικὲς κάρτες ταρώ, δηλαδὴ τὸ ἕνα πόδι εἶναι διπλωμένο πίσω ἀπὸ τὸ ἄλλο. Ὅπως ἐξηγοῦν οἱ ἴδιοι οἱ ἀποκρυφιστές, ὁ κρεμασμένος σχηματίζει μὲ τὰ πόδια τοῦ ἕνα τρίγωνο ποὺ συμβολίζει τὴν κάθοδο τοῦ πνεύματος στὴν ὕλη, τοῦ ἀνώτερου στὸ κατώτερο, τὴν παράδοση τοῦ ἑαυτοῦ στὴν ἀνώτερη δύναμη, προκειμένου ν’ ἀποκτήσει «σοφία». Ἐξ ἀρχῆς λοιπὸν ἡ κερασφόρος μορφή, καταφθάνει ὡς κατακτητὴς τῆς οἰκουμένης.
Ὁ «ταξιδευτῇς» προσγειώνεται στὸν ἐρημωμένο πλανήτη καὶ λάμπει (ὡς φορέας τοῦ «φωτὸς» ὅπως εἴπαμε) πάνω ἀπὸ τὸ γκρίζο τῆς ἄφαντης ἀνθρωπότητας. Σκοπίμως ἡ παράσταση διατηρεῖ μιὰ χρονικὴ ἀσάφεια, καθὼς δίνει τὴν ἐντύπωση ὅτι ἐξελίσσεται ταυτόχρονα καὶ σὲ παρελθοντικὸ καὶ σὲ μελλοντικὸ χρόνο. Καὶ αὐτὸ διότι ἀφορᾶ καὶ τὴν ἀρχαία πτώση τοῦ Ἑωσφόρου, ἀλλὰ καὶ τὴν «ἀναγέννησή» του στὴ Γῆ μέσῳ τῆς δικτατορίας τοῦ Ἀντίχριστου.
Ὁ τριαδικὸς Θεὸς δὲν ὑπάρχει πουθενά, δὲν ὑφίσταται κἂν στὸ παρελθὸν καὶ τὸ μέλλον τῆς ἱστορίας, καὶ μοναδικὸς «θεὸς» εἶναι ὁ «Golden Voyager» ποὺ ψάχνει τὰ ἐρείπια τῆς Γῆς γιὰ νὰ ξεκινήσει τὴ σύσταση τῆς παγκόσμιας αὐτοκρατορίας του. Ξάφνου ἀκούγεται ὁ (σὲ σημεῖα ἀλλοιωμένος) ἐθνικὸς ὕμνος τῆς Ἑλλάδας καὶ 2 κουκουλοφόροι ἀπρόσωποι ἄνδρες ἔρχονται στὸ προσκήνιο, γιὰ νὰ παραδώσουν τὴν ἑλληνικὴ σημαία στὸ κερασφόρο ὀν. Μιὰ σατανικὴ τριάδα ποὺ πιθανότατα παραπέμπει στὴν ἀνεστραμμένη τριάδα τῆς Ἀποκάλυψης, τὸν Σατανᾶ, τὸν Ἀντίχριστο καὶ τὸν Ψευδοπροφήτη (ὁ πρόδρομος καὶ ὑπασπιστὴς τοῦ Ἀντίχριστου, ὅπως λένε οἱ Πατέρες).
Ὁ τριαδικὸς Θεὸς δὲν ὑπάρχει πουθενά, δὲν ὑφίσταται κἂν στὸ παρελθὸν καὶ τὸ μέλλον τῆς ἱστορίας, καὶ μοναδικὸς «θεὸς» εἶναι ὁ «Golden Voyager» ποὺ ψάχνει τὰ ἐρείπια τῆς Γῆς γιὰ νὰ ξεκινήσει τὴ σύσταση τῆς παγκόσμιας αὐτοκρατορίας του. Ξάφνου ἀκούγεται ὁ (σὲ σημεῖα ἀλλοιωμένος) ἐθνικὸς ὕμνος τῆς Ἑλλάδας καὶ 2 κουκουλοφόροι ἀπρόσωποι ἄνδρες ἔρχονται στὸ προσκήνιο, γιὰ νὰ παραδώσουν τὴν ἑλληνικὴ σημαία στὸ κερασφόρο ὀν. Μιὰ σατανικὴ τριάδα ποὺ πιθανότατα παραπέμπει στὴν ἀνεστραμμένη τριάδα τῆς Ἀποκάλυψης, τὸν Σατανᾶ, τὸν Ἀντίχριστο καὶ τὸν Ψευδοπροφήτη (ὁ πρόδρομος καὶ ὑπασπιστὴς τοῦ Ἀντίχριστου, ὅπως λένε οἱ Πατέρες).
Οἱ 2 κουκουλοφόροι συμβολίζουν μυστηριώδη πρόσωπα ποὺ θὰ φανερωθοῦν ὅταν ἔρθει τὸ πλήρωμα τοῦ χρόνου καὶ πρὸς τὸ παρὸν παραμένουν ἄγνωστα. Ἐπιπλέον, κανένα ἀπὸ τὰ μέλη αὐτῆς τῆς σατανικῆς τριάδας δὲν ἔχει φανερὸ πρόσωπο (ὁ «Golden Voyager» φορὰ μάσκα) διότι ἡ παγκόσμια δικτατορία βασίζεται στὴν κατάργηση τοῦ προσώπου καὶ τὴ μετατροπὴ τοῦ ἀνθρώπου σὲ ἀριθμό.
Τὸ νὰ κρατάει καὶ νὰ ἀνεμίζει τὴν ἑλληνικὴ σημαία ἕνα ὀν ποὺ συμβολίζει τὸν Διάβολο, ὄχι μόνο δὲν εἶναι τιμὴ γιὰ τὴ χώρα μας, ἀλλὰ ὕψιστη βλασφημία καὶ χλευασμὸς πρὸς κάθε ἱερὸ καὶ ὅσιο ποὺ πρεσβεύει ἡ ἑλληνορθοδοξία.
Ἀμέσως μετὰ ἀναδύεται μιὰ κακόγουστη κόπια τῆς Νίκης της Σαμοθράκης (ποὺ ἅρπαξε ὁ Σαμπουαζὸ ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες) ἡ ὁποία φαντάζει σὰν ἄγγελος μὲ κομμένο κεφάλι, φτερὸ καὶ χέρι, ἴσως μιὰ ἐκδίκηση τοῦ Ἑωσφόρου γιὰ τὸν ἐξορισμό του ἀπὸ τοὺς οὐρανοὺς καὶ ἕνα λάφυρο τῆς ἐπικράτησής του στὴ Γῆ.
Στὴ συνέχεια, γιὰ πρώτη φορὰ ἐμφανίζονται δεκάδες γκρίζα ὄντα ποὺ συμβολίζουν τοὺς λαοὺς τῆς ἀνθρωπότητας. Φοροῦν στολὲς ποὺ μοιάζουν μὲ ἐργατικὲς (ἤ... ὑγειονομικὲς τύπου χημικῆς προστασίας), δὲν ἔχουν πρόσωπα ἀλλὰ φοροῦν μάσκες, μοιάζουν μὲ ἕνα ὁμογενοποιημένο πλῆθος δούλων χωρὶς ταυτότητα, μιὰ παγκοσμιοποιημένη ἀγέλη χωρὶς ἔθνη καὶ θρησκεῖες. Οἱ ἄνθρωποι κατευθύνονται καὶ ἐνορχηστρώνονται ἀπὸ τὶς κινήσεις τοῦ «Golden Voyager».
Τὸ νὰ κρατάει καὶ νὰ ἀνεμίζει τὴν ἑλληνικὴ σημαία ἕνα ὀν ποὺ συμβολίζει τὸν Διάβολο, ὄχι μόνο δὲν εἶναι τιμὴ γιὰ τὴ χώρα μας, ἀλλὰ ὕψιστη βλασφημία καὶ χλευασμὸς πρὸς κάθε ἱερὸ καὶ ὅσιο ποὺ πρεσβεύει ἡ ἑλληνορθοδοξία.
Ἀμέσως μετὰ ἀναδύεται μιὰ κακόγουστη κόπια τῆς Νίκης της Σαμοθράκης (ποὺ ἅρπαξε ὁ Σαμπουαζὸ ἀπὸ τοὺς Ἕλληνες) ἡ ὁποία φαντάζει σὰν ἄγγελος μὲ κομμένο κεφάλι, φτερὸ καὶ χέρι, ἴσως μιὰ ἐκδίκηση τοῦ Ἑωσφόρου γιὰ τὸν ἐξορισμό του ἀπὸ τοὺς οὐρανοὺς καὶ ἕνα λάφυρο τῆς ἐπικράτησής του στὴ Γῆ.
Στὴ συνέχεια, γιὰ πρώτη φορὰ ἐμφανίζονται δεκάδες γκρίζα ὄντα ποὺ συμβολίζουν τοὺς λαοὺς τῆς ἀνθρωπότητας. Φοροῦν στολὲς ποὺ μοιάζουν μὲ ἐργατικὲς (ἤ... ὑγειονομικὲς τύπου χημικῆς προστασίας), δὲν ἔχουν πρόσωπα ἀλλὰ φοροῦν μάσκες, μοιάζουν μὲ ἕνα ὁμογενοποιημένο πλῆθος δούλων χωρὶς ταυτότητα, μιὰ παγκοσμιοποιημένη ἀγέλη χωρὶς ἔθνη καὶ θρησκεῖες. Οἱ ἄνθρωποι κατευθύνονται καὶ ἐνορχηστρώνονται ἀπὸ τὶς κινήσεις τοῦ «Golden Voyager».
Προσέξτε μάλιστα ὅτι οἱ γκρίζοι μετα – ἄνθρωποι ἔχουν καὶ καρδιὲς ποὺ λάμπουν στὸ στῆθος τους, ποὺ μοιάζει ὡς συμβολισμὸς τῆς ἐκφυλισμένης «ἀγάπης» ποὺ χρησιμοποιεῖται σήμερα ὡς δικαιολογία γιὰ τὴν ἀποκτήνωση τῶν ἀνθρώπων. Αὐτὴ ἡ «ἀγάπη» δὲν εἶναι τίποτε ἄλλο ἀπὸ τὴ θεοποίηση τοῦ σεξουαλικοῦ θελήματος (Law of Thelema), καὶ ἡ τελετή μας ἔδειξε ὅτι αὐτὸ τὸ θέλημα εἶναι ἡ κινητήρια δύναμη τῶν λαῶν γιὰ νὰ συναινέσουν καὶ νὰ ὑποταχθοῦν στὴ δικτατορία τοῦ Ἀντίχριστου.
Οἱ γκρίζοι λαοὶ ξεκινοῦν μὲ κόπο ἀπὸ κάθε ἤπειρο νὰ ὑψώνουν τροχοὺς καὶ νὰ χορεύουν γύρω ἀπὸ αὐτούς, ἀναπαριστῶντας τὴν κοινωνικοπολιτικὴ δράση γιὰ τὴν ἑνοποίηση τοῦ κόσμου σὲ ἕνα ὑπερ – κράτος. Ἕνας πιανίστας ὑψώνεται ἀπὸ τὴ θάλασσα («καὶ εἶδον ἐκ τῆς θὰλάσσης θὴρίον ἀναβαῖνον»...;), παίζοντας τὸν ὕμνο τοῦ Ἀπόλλωνα (ὅπως μᾶς εἶπαν στὴν μετάδοση), δηλαδὴ τὸν «θεὸ» τοῦ Φωτὸς (καὶ πάλι τὸ ἑωσφορικὸ φῶς σὲ πρῶτο ρόλο) καὶ τῆς Μαντείας.
Οἱ ἀπρόσωποι λαοὶ ὡς ἐργάτες καὶ δοῦλοι τοῦ «Golden Voyager» συγκεντρώνουν ὅλους τοὺς τροχοὺς ποὺ συμβολίζουν τοὺς κύκλους τοῦ Ὀλυμπιακοῦ σήματος καὶ τὶς πέντε ἠπείρους. Ὅταν καὶ ὁ τελευταῖος κρίκος τῆς παγκόσμιας τάξης πραγμάτων ὑψώνεται στὸν οὐρανὸ καὶ μπαίνει στὴ θέση του, ἡ γκρίζα ἀνθρωπότητα σχηματίζει ἕναν ἀνθρώπινο πύργο καὶ ὑψώνει τὸν Ἑωσφόρο (ἢ τὸν Ἀντίχριστο – λίγη σημασία ἔχει) στὴν κορυφή του, ἀποθεώνοντάς τον.
Ἔτσι τελειώνει μιά... «πεφωτισμένη» τελετὴ βαπτίσματος τῆς ἀνθρωπότητας στὴν προσμονὴ τοῦ Θηρίου τῆς Ἀποκαλύψεως. Ἐὰν εἶναι τόση ἡ πρεμούρα τους νὰ δείξουν ὅτι ὑπάρχει Διάβολος καὶ τοὺς κυβερνάει, ἀποδεικνύεται ὅτι ὑπάρχει καὶ Θεὸς ποὺ θὰ τοὺς ἰσοπεδώσει, καθὼς Ἐκεῖνος ἔχει τὸν τελευταῖο λόγο. Τὰ ὑπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας...
Ἔτσι τελειώνει μιά... «πεφωτισμένη» τελετὴ βαπτίσματος τῆς ἀνθρωπότητας στὴν προσμονὴ τοῦ Θηρίου τῆς Ἀποκαλύψεως. Ἐὰν εἶναι τόση ἡ πρεμούρα τους νὰ δείξουν ὅτι ὑπάρχει Διάβολος καὶ τοὺς κυβερνάει, ἀποδεικνύεται ὅτι ὑπάρχει καὶ Θεὸς ποὺ θὰ τοὺς ἰσοπεδώσει, καθὼς Ἐκεῖνος ἔχει τὸν τελευταῖο λόγο. Τὰ ὑπόλοιπα συμπεράσματα δικά σας...
Άκουγα τους άλλους δίπλα μου να λένε ότι τίμησαν την Ελλάδα οι Γάλλοι, ενώ είχα ανατριχιάσει από το σκοτεινό και άψυχο θέαμα με την χρυσή κατσαρίδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί όμως η Ελλάδα δια της σημαίας της, παρουσιάστηκε ως η κομβική χώρα για να ξεκινήσει αυτή η αποτρόπαια διαδικασία;
Για εμένα ο ασεβής πόθος όλων αυτών των ζώων είναι να παραδοθεί η Ελλάδα με ότι αυτή αντιπροσωπεύει για τον παγκόσμιο πολιτισμό ως φύλακας της Αλήθειας και της πραγματικής Ζωής. Τότε θεωρούν οι υπήκοοι του διαβόλου, ότι ο δρόμος θα έχει ανοίξει για την επιθυμία του να καθυποτάξει όλη τη γη.Αυτό όμως δεν πρόκειται να συμβεί. Ο Θεός δεν θα το επιτρέψει.
🙏
Διαγραφή