17 Απρ 2022

Ἡ ἀπαξίωση τῶν ὑγειονομικῶν-ἀπεργῶν πείνας, ὡς καρπός τῆς πλάνης τοῦ μητροπολίτη Δωδώνης

Ἀναστάσιος Ὀμ. Πολυχρονιάδης
Μετά βαθυτάτης λύπης διαπιστώσαμε τήν ἀπαξιωτική συμπεριφορά πού ἐπέδειξε ὁ μητροπολίτης Δωδώνης πρός τούς ὑγειονομικούς τῆς ἀναστολῆς, τούς εὐρισκόμεμνους σέ ἀπεργία πείνας. Τό γεγονός συνέβη ἔξω ἀπό τό Ὑπουργεῖο Ὑγείας στίς 12/4/2022.
Μέ ἀφορμή, λοιπόν, τό ἐφιαλτικό πέρασμά του ἀπό ἐκεῖ, μνημονεύουμε τά γραφόμενα ἑνός ἁγίου ἐπισκόπου, τοῦ μακαριστοῦ μητροπολίτη Χαλκίδος, Νικόλαου Σελέντη, ἀπό μιά ἐπίσκεψή του στίς φυλακές: «Ὁ ἄνθρωπος» τονίζει «ὅταν τόν... προσέχεις συγκινεῖται». Ἐπίσης, σημειώνει: «Ἐπίσκοπος σημαίνει σήμερα ἕνας μάρτυς. Νά μαρτυρεῖς ἀπ' ὅλες τίς μεριές καί πρό πάντων μέ τόν ἑαυτό σου, πού θέλει ὅλο νά ξεφύγει»*.
Εἴδαμε, λοιπόν, τόν Δωδώνης, νά ἐπιβιβάζεται, ἐν συνεχείᾳ, μέ ὕφος πολλῶν καρδιναλίων, σέ ὑπηρεσιακό ὄχημα, πού ἔφερε στήν πινακίδα τά διακριτικά «Μ Ζ», δηλαδή ἐκεῖνα τῆς Μητροπόλεως Ζακύνθου. Καί θέτουμε τό ἐρώτημα: Ποιά εἶναι ἡ νῦν ὑπηρεσιακή σχέση του μέ τή Μητρόπολη Ζακύνθου, ὥστε ὡς τιτουλάριος Δωδώνης νά χρησιμοποιεῖ τό ἐν λόγῳ αὐτοκίνητο, θαρρεῖς καί πρόκειται γιά ΙΧ; Ποιός ὁ ὁδηγός τοῦ ὀχήματος; Μήπως ἐκεῖνος πού πληρώνεται ἀπό τό Ἑλληνικό Δημόσιο γιά λογαριασμό τῆς Μητροπόλεως Ζακύνθου;
Ἐν ὀλίγοις, ὁ διανύων τό 84ο ἔτος τῆς ἡλικίας του, μητροπολίτης Δωδώνης, ἀπό τή μιά ἀπαξίωσε τόν ἀγῶνα τῶν ὑγειονομικῶν-ἀπεργῶν πείνας καί, ἀπό τήν ἄλλη, ἐπιβιβάσθηκε σέ ὑπηρεσιακό ὄχημα μιᾶς ξένης, πρός αὐτόν, Μητροπόλεως, ἀπό τήν ὁποία ἔχει παραιτηθεῖ, ἐδῶ καί πάνω ἀπό μιά δεκαετία. Καί ὅμως τολμᾶ καί μιλάει...
Ἐμμένοντας, μάλιστα, στή γνώμη του, σέ ἐκπομπή τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ, σχετικά μέ τό ἀνωτέρῳ γεγονός, ἔκανε λόγο καί πάλι περί ὑποχρεωτικότητας τοῦ ἐμβολιασμοῦ γιά ὅλους, ὅσους «ἀμείβονται ἀπό τό δημόσιο ἤ ἀπό ΝΠΔΔ», συμπεριλαμβανομένων τῶν ἱερέων. Στήν ἐρώτηση τῆς δημοσιογράφου ἐάν: «Ἀνεμβολίαστοι ἱερεῖς μποροῦν νά ἐπιστρέψουν στίς ἐκκλησιές», ἀπάντησε: «Ὄχι, ἐμεῖς τούς ἀπαγορεύουμε. Στή Ζάκυνθο ἦταν ὅλοι ἀργοί». Καί τόν ρωτοῦμε: Πῶς χρησιμοποιεῖ πληθυντικό ἀριθμό γιά μιά ξένη μητρόπολη;
Στήν ἴδια συνάφεια, τόνισε γιά τούς ἀνεμβολίαστους κληρικούς ὅτι: «Δέν μπορεῖ νά πίνει ἀπό τό Ἅγιο Ποτήριο καί μετά νά δίδει στόν ἄλλον»**. Τί χρειάζεται, λοιπόν, νά ποῦμε περισσότερο γιά τήν πλάνη τοῦ μητροπολίτη Δωδώνης; Ὅταν τολμᾶ καί μιλᾶ γιά μετάδοση φθορᾶς ἀπό τά Ἄχραντα Μυστήρια, δηλαδή ἀπό τό Σῶμα καί Αἷμα τοῦ Χριστοῦ...
Ἀναστάσιος Ὀμ. Πολυχρονιάδης

*Νικόλαος Σελέντης, Μητροπολίτης Χαλκίδος, Ξεσπάσματα τῆς καρδιᾶς μου, ἐκδόσεις «Τό Σήμαντρο», Ἀθήνα 1976.

1 σχόλιο:

  1. Ήδη κέκριται! Άφετε αυτόν υπάγειν! Αυτός δεν ήταν που αρνούνταν το Άγιο Ευαγγέλιο λέγοντας πως η πορνεία δεν είναι αμαρτία; Αυτός πάλι αποκαλύπτει την σκληροκαρδία του, το απερίτμητον της καρδίας του, το υψηλοκάρδιον, ως ψευδεπίσκοπος! Ναι, διότι στην περίπτωσή του αρμόζει κυριολεκτικώς το λαϊκό απόφθεγμα:"Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά", πόσο μάλλον τον πνευματικό πατέρα, τον ποιμένα, τον εις τόπον και τύπον Χριστού, όταν γυρίζει τον π...νό του στα παιδιά του!!! Μπορεί να φορά ράσα, αλλά είναι κατ' ουσίαν αράσωτος και κατά τον άγιο Παΐσιο "άρα άσωτος"! Πού άπτεται και αρμόζει το της ηλικίας του μέγεθος στο αγιογραφικό: "... γήρας γαρ ου το πολυχρόνιον, πολιά δε εστί φρόνησις και ηλικία γήρως βίος ακηλίδωτος";
    ΑΜΑΣΕΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.