1 Φεβ 2020

Γιορτή τῆς Μητέρας

Γιορτὴ τῆς Μητέρας σήμερα καὶ ὅλες οἱ μανοῦλες δέχονται εὐχὲς καὶ ἀγάπη ποὺ ἐκφράζεται μὲ διάφορους τρόπους ἀπὸ τὰ παιδιά τους.
Στὴν Ἑλλάδα, ἠ Γιορτή τῆς Μητέρας γιορτάστηκε γιὰ πρώτη φορὰ στὶς 2 Φεβρουαρίου τοῦ 1929, γιὰ νὰ συνδυαστεῖ ἡ Γιορτὴ αὐτὴ μὲ τὴν χριστιανικὴ γιορτὴ τῆς Ὑπαπαντῆς.
Κατὰ τὴν διάρκεια τῆς δεκαετίας τοῦ 1960 ὅμως, μεταφέρθηκε στὴν 2η Κυριακή τοῦ Μαΐου (μιμούμενοι τούς εὐρωπαίους, ἀποκόπτοντας τήν ἱερή αὐτή γιορτή ἀπό τήν Πίστη μας.).
Μητέρες καὶ παιδιά, πᾶρτε καὶ δῶστε τρυφερὲς ἀγκαλιές, φιλιά,ἀγάπη, γιατὶ ὡς γνωστόν...
Μάνα εἶναι μόνο μία!

47 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ♥️♥️♥️ Απεραντη Αγαπη και Σεβασμο στο πιο ΙΕΡΟ και για παντα
      ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ προσωπο της ζωης μας
      την Μ Α Ν Α Μ Α Σ.♥️♥️♥️

      Διαγραφή
    2. Αυτή η αντίληψη είναι κοσμική και απαράδεκτη για τους Χριστιανούς ανώνυμη 5:03 μμ.

      Το πιο ΙΕΡΟ Πρόσωπο της ζωής μας είναι ο ΧΡΙΣΤΟΣ. Και απο τους ανθρώπους είναι η Παναγία Μητέρα Του!
      Ακολουθούν μετά οι Απόστολοι, και οι άλλοι Αγιοι και οι Αγγελοι.
      Και μετά τα πρόσωπα που μας αναγέννησαν πνευματικά και μας έφεραν στον Χριστό και την Εκκλησία Του!

      Μετά ως αγαπητά πρόσωπα και όχι ιερά, ακολουθούν οι συγγενείς.

      Εκκλησιαστικός

      Διαγραφή
  2. Αυτα που εγραψες, να μου επιτρεψεις να σου πω πως τα γνωριζω καλυτερα απο εσενα,ανωνυμε 7:41 μ.μ.
    Αναφερομαι ΜΟΝΟ απο την ανθρωπινη πλευρα και παντα στους γονεις μας
    και ειδικωτερα στην μανα μας.
    Η ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΘΕΙΟ ΑΣΦΑΛΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ
    ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΓΙΟΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ.
    Οσο για το οτι λεω την φραση,
    το "πιο ιερο προσωπο" να ειναι υπερβολικο,αλλα θελω να δηλωσω ετσι,-ποιητικη αδεια- την μοναδικοτητα και την αξια της φυσικης παρουσιας της μανας μας
    στην ζωη μας,σαν τον πρωτο ανθρωπο εκεινο που ερχομαστε σε επικοινωνια
    στη ζωη μετα την γεννηση μας και που δεχομαστε το πρωτο χαδι,το πρωτο φιλι,την στοργη,το χαμογελο...
    Με αυτην την εννοια το λεω αγαπητε.
    Πιστευω να εγινα κατανοητος.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφησε τις δικαιολογίες ανώνυμε 9:09 μμ...
      Δεν τα γνωρίζεις. Αν τα γνώριζες δεν θα έγραφες αυτά που έγραψες.
      Αφησε και τα περι ποιητικής αδείας...
      Αυτά, που ονομάζουν ανθρώπους αγαπητούς σαν ιερά πρόσωπα, τα λένε οι κοσμικοί γιατί αυτά πιστεύουν και αυτά ξέρουν.
      Μην μπερδεύουμε τον κόσμο με κοσμικές δοξασίες που θεοποιούν ανθρώπινα πρόσωπα!
      Και μην δικαιολογούμαστε σε ό,τι σφάλλουμε...

      Διαγραφή
    2. Αλλο μοναδικότητα, άλλο ιερότητα.
      Μην μπερδεύουμε τα αμπέρδευτα!

      Διαγραφή
  3. Αποψη σου,κρατησε τη για τον εαυτο σου...ισως δεν εχεις νιωσει καποια πραγματα που εχω νιωσει εγω.
    Δεν πειραζει ο καθενας κατα την διανοια του και την καρδια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν θέλω να το παίξω ούτε δάσκαλος ούτε έξυπνος.
    Ο δάσκαλος Δημήτριος Νάτσιος, είχε πει.
    Την προσωπική αντωνυμία ΕΓΏ, την αναφέρουμε μόνο.

    Όταν ρωτήσει κάποιος στο πλήθος, και του πει ποιος φταίει;
    Μόνο τότε λέμε την λέξη, ΕΓΏ.

    Αλλιώς αυτή η λέξη, ΕΓΏ, γίνεται εωσφορική υπερηφάνεια.

    Η ΜΗΤΈΡΑ ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΙΕΡΌ ΠΡΌΣΩΠΟ, (ΜΕ ΤΟΝ ΌΡΟ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ).

    Πίσω από μεγάλους Αγίους, κρύβεται μία, ΑΓΊΑ ΜΗΤΈΡΑ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΆΡΧΕΣ, ΕΊΧΑΝ ΆΓΙΕΣ ΜΗΤΈΡΕΣ.
    Μέγας Βασίλειος, μητέρα του η Αγία Εμμέλεια.
    Άγιος Γρηγόριος ο Θεολόγος, μητέρα του η Αγία Νόννα.
    Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, μητέρα του η Αγία Ανθούσα.
    Ιερός Αυγουστίνος, μητέρα του η Αγία Μόνικα.
    ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΆΛΛΟΙ ΆΓΙΟΙ. ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΉΡΧΑΝ ΑΥΤΈΣ ΟΙ ΆΓΙΕΣ ΜΗΤΈΡΕΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΊΧΑΜΕ ΌΛΟΥΣ ΑΥΤΟΎΣ ΤΟΥΣ ΑΓΊΟΥΣ.

    Ο μακαριστός πατήρ Αθανάσιος Μυτιληναίος.
    Μάζευε λουλούδια και τα πήγαινε στην εικόνα της Παναγίας μας, και έλεγε.
    Ο Χριστός έφτιαξε τον κόσμο για να γεννηθεί η Μητέρα Του.
    Όλος ο κόσμος έγινε για την Παναγία μας.

    Ο Χριστός Πατέρα είχε. Μητέρα δεν είχε.

    Και μία άνθρωπομορφηκί έκφραση λέει:
    ΕΠΕΙΔΉ Ο ΘΕΌΣ ΔΕΝ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΊΝΕ ΌΛΑ, ΈΔΩΣΕ ΤΗΝ ΜΆΝΑ.

    Και επειδή η ευλογία ή η κατάρα της μητέρας, έχει άμεσο αντίκτυπο στο παιδί.

    ΟΙ ΜΑΝΆΔΕΣ ΜΌΝΟ ΕΥΛΟΓΊΕΣ ΝΑ ΔΊΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπητέ Χρήστο και εσύ έχεις μπερδέψει κάποια πράγματα.

      Γράφεις ότι το πρόσωπο της μητέρας είναι ιερό φτάνει να είναι Χριστιανή.
      Δηλαδή για σένα όλοι οι Χριστιανοί είναι ιερά πρόσωπα;
      Εννοείς και τους αιρετικούς που δεν ανήκουν στην Ορθοδοξία;
      Αλλά και πάλι, για σένα όλοι οι Ορθόδοξοι είναι ιερά πρόσωπα;
      Πού το βρήκες αυτό;

      Δεν γνωρίζεις ότι ιερός σημαίνει άγιος;

      Επειτα για να πείσεις ως επιχείρημα αναφέρεις αγίες μητέρες Αγίων της Εκκλησίας.
      Μα δεν μιλήσαμε για τις αγίες μητέρες!
      Μιλήσαμε γενικά για τις μητέρες!!
      Πώς έμπλεξες το ένα με το άλλο;

      Διαγραφή
    2. Μπερδεμενε 6:58 μ.μ. μην... "μπλεκουμε τα αμπερδευτα" και αμα τα ξεμπερδεψεις εγω θα γινω αστροναυτης για παρτη σου.

      Διαγραφή
    3. Μας έπεισες μπερδεμένε 1:10 μ.μ. ... Η ...πειστική απάντηση σου 1:10μμ βρίθει από ...καθαρά επιχειρήματα....!!!
      Μας ...έπεισες...

      Διαγραφή
  5. 3:54 μ.μ. δινεις ρεσιταλ ορθοδοξιας
    ειδικα σ'αυτους που λενε :
    "Μην μπερδευουμε τα αμπερδευτα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάνε υπομονή 4:47 μμ, μην βιάζεσαι και η συνέχεια της κουβέντας θα δείξει ποιός έχει το δίκιο.

      Διαγραφή
    2. Αδερφέ μου σε ευχαριστώ, για τον έπαινο σου.

      Αλλά θα ήθελα να γνωρίζεις ότι όλα τα κάνει Η ΧΆΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΎ,
      οταν είμαστε ταπεινοί και δεν κατακρίνουμε τον αδερφό μας,

      Γιατί όταν κατακρίνουμε, φεύγει Η ΧΆΡΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΎ, από πάνω μας,
      Και γινόμαστε 10 φορές χειρότεροι από αυτόν που κατακρίναμε.

      Διαγραφή
  6. Αδελφε χρηστο,δεν κατακρινω κανεναν
    την γνωμη μου εκφραζω,οπως καθε ανθρωπος εχει αυτο το δικαιωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αδερφέ μου αυτό που είπα για την κατάκριση, τον εαυτό μου εννοούσα ότι θα γίνω ο πιο χειρότερος από όλους.

    Και στον άλλο αδερφό θα τον απαντήσω για τελευταία φορά, πιστεύω είναι καλοπροαίρετος και θα το καταλάβει.

    Λες ιερός σημαίνει άγιος.
    Τους ναούς μας, τους ονομάζουμε ιερούς ναούς. Και όταν λέμε ιερός ναός εννοούμε από οτι αποτελείται.
    Τους τοίχους, τα στασίδια, Ιερά άμφια, Ιερά σκεύη και λοιπά.

    Ενώ εκεί που γίνεται η Αναίμακτη Θυσία ΤΟΥ ΚΥΡΊΟΥ ΜΑΣ μας, ΤΗΝ ΟΝΟΜΆΖΟΥΜΕ ΑΓΊΑ ΤΡΆΠΕΖΑ.

    Τώρα για την μητέρα αν είναι ιερό πρόσωπο;
    Θα σου απαντήσω όχι μόνο για την μητέρα αλλά για όλους τους ανθρώπους.

    Στο Άγιο Όρος υπάρχουν κάτι Γεροντάκια που ζουν μέσα στις σπηλιές.
    Όταν σε αντικρίζουν ξέρεις τι λένε;
    ΕΊΔΕΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΌ ΣΟΥ, ΕΊΔΕΣ ΚΎΡΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΌ ΣΟΥ.
    ( Μην προσπαθήσεις ποτέ να ερμηνεύσεις, την θεολογία αυτών των Γερόντων, δεν είναι για τα μέτρα μας ).

    Και όσο για τις άλλες ερωτήσεις σου, τους αιρετικούς και λοιπά,
    Επειδή δεν μπορώ να τα γράψω όλα σε ένα σχόλιο.
    ΠΡΏΤΑ Ο ΘΕΌΣ, θα δοθεί η ευκαιρία και σε άλλα άρθρα να γράψω σχόλια που να είναι σχετικά με τις ερωτήσεις σου.
    Κάνε υπομονή, (είναι το εισιτήριο για τον παράδεισο).

    Και ένα να θυμάσαι αδερφέ μου, και όλοι μας.

    Η Αρετή των αρετών είναι η ΔΙΆΚΡΙΣΗ.
    Και είναι καρπός της ΤΑΠΕΙΝΏΣΕΩΣ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μπερδεμένα τα έχεις στο μυαλό σου Χρήστο!!
      Το μπέρδεμα και οι άγνοια δεν είναι ούτε διάκριση, oύτε ταπείνωση!!

      Πιάστηκες απο μια φράση των Γερόντων του Αγίου Ορους και την παίρνεις κυριολεκτικά και φθάνεις σε αιρέση!
      Της ιεροποίησης πάντων των ανθρώπων! Μεγάλη αίρεση!
      Κάποιος άλλος ερμηνεύοντας πιο πολύ κυριολεκτικά τη φράση των Γερόντων του Αγίου Ορους που αναφέρεις θα έφθανε στη θεοποίηση όλων των ανθρώπων και στην εξίσωση τους με τον Θεό!!!!
      Στον πολυθεϊσμό δηλαδή!!!

      Λοιπόν πλανάσαι πολύ Χρήστο!
      Αυτά δεν τα πιστεύει η Εκκλησία!
      Η Εκκλησία δεν ονομάζει τον κάθε άνθρωπο ιερό!!
      Η Εκκλησία ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους ιερούς για συγκεκριμένους λόγους.

      Ούτε την κάθε μάνα την ονομάζει ιερή!!

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
    2. Διόρθωση στο σχόλιο μου 10:20 μ.μ. στη 2η σειρά σε βιαστικό ορθογραφικό λάθος μου.
      "οι άγνοια" σε "η άγνοια".

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  8. Επειδή διαβάζει τα σχόλια αρκετός κόσμος.
    Και η γλώσσα σου έχει πολύ θράσος, και μιλάς για άγνοια.
    Όχι η άγνοια, αλλά η άγνοια της άγνοιας,
    είναι ο θάνατος της γνώσεως.

    Και από τα λεγόμενά σου, για τους Γέροντες του Αγίου Όρους,
    Μάλλον δεν έχεις πάει ποτέ στο περιβόλι της Παναγιάς μας, για αυτό κρίνεις τους πάντες και τα πάντα.

    Και μία παροιμία λέει Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται.
    Και εσύ μάλλον δεν έχεις ούτε ιερό ούτε Όσιο επάνω σου,
    Για αυτό δεν βλέπεις και σε κανέναν άλλον, να έχει.

    Ο ίδιος Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ, μας είπε.
    διότι γέγραπται. άγιοι γίνεσθε ότι εγώ άγιος είμαι. ( Α Πέτρου. 1 16 ).

    Με τις δικές σου ερμηνείες. Που λες ότι όλοι θα θεοποιηθον και θα γίνουν ίδιοι με τον Θεό.
    Θα σκανδάλιστης και με τον Κύριό μας Ιησού Χριστό.

    Μάθε να μην σκανδαλίζεις.

    Γιατί ο Κύριος μας είπε βαριές κουβέντες για αυτούς που σκανδαλίζουν.

    Ος δ’ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ,
    συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ
    καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης. ( Ματθ. 18 6 ).



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη τρικυμία εν κρανίω φαίνεται ότι έχεις αδελφέ Χρήστο και πολλή μεγάλη άγνοια και στα δύο τελευταία σου σχόλια!
      Πραγματικά καταλαβαίνεις τί διαβάζεις και σε τί απαντάς;

      Κάνεις πρώτα μάθημα στους άλλους για διάκριση, ταπείνωση και να μην κατακρίνουμε και μόλις κάποιος σε διορθώσεις στην πλάνη σου, αμέσως εξάπτεσαι και τον κατακρίνεις και βλέπεις θράσος και στρεβλώνεις αυτά που γράφει και απαντάς άλλα αντ΄ άλλων!!!

      Λοιπόν κοίταξε να διαβάζεις πιο ήρεμα και προσεκτικά τί γράφω και να μην στρεβλώνεις τα όσα γράφω.

      Δεν είπα τίποτα κακό και τίποτα υποτιμητικό για τους Γέροντες του Αγίου Όρους. Είπα για την παρερμηνεία που κάνεις εσύ της φράσης των Γερόντων του Αγίου Όρους, όπου πιάνεσαι από μια φράση τους και την ερμηνεύεις αιρετικά όπως εσύ θέλεις!

      Έπειτα το να διορθώνει κανείς μια πλάνη δική σου δεν είναι κρίση των πάντων! Δεν είσαι εσύ το πάν ούτε οι πάντες είσαι εσύ! Χαμήλωσε τον εγωισμό σου! Αφήνω ότι σήμερα υπάρχει πλάνη πολλή στον κόσμο και πολλούς να διορθώνει κάποιος δεν είναι κακό. Καλό είναι και σωστικό!

      Ξέρεις λέει ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΑΣ στο Α Πέτρου. 1 16;
      Ξέρεις να κάνεις μια απλή ερμηνεία στο εύκολο εδάφιο στο "άγιοι γίνεσθε ότι εγώ άγιος είμαι"; Απλά ελληνικά είναι και πώς δεν τα καταλαβαίνεις;
      Λέει ο Κύριος στο Α΄ Πέτρου 1,16: "Να γίνετε άγιοι, διότι Εγώ ο Θεός είμαι άγιος". Είναι προτροπή για να γίνουμε άγιοι. Δεν είναι παρασημοφόρηση ότι όλοι είμαστε άγιοι!! Στην πραγματικότητα λίγοι κατορθώνουν από τους πολλούς να γίνουν άγιοι!!

      Εγώ δεν είπα ότι όλοι όσοι γίνονται άγιοι γίνονται Θεοί! Εγώ είπα για την φράση των Γερόντων του Αγίου Όρους που ανέφερες (όχι για τους αγίους) που εσύ παρερμηνεύεις, ότι κάποιοι άλλοι παρεξηγώντας ακόμα περισσότερο από ό,τι εσύ την φράση των Γερόντων του Αγίου Όρους που ανέφερες θα φθάσουν στον πολυθεϊσμό!! Όμως η φράση των Γερόντων του Αγίου Όρους δεν ερμηνεύεται όπως την ερμηνεύεις εσύ, δηλαδή ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ιεροί. Η σωστή ερμηνεία της είναι να βλέπεις τους άλλους με τέτοια μεγάλη διάθεση αγάπης.

      Σκανδαλισμός δεν είναι να εκφράζουμε την αντίθεση μας στις πλάνες όπως έκανα εγώ συγκεκριμένα στην πλάνη της ιεροποίησης των πάντων! Σκανδαλισμός είναι αυτό που έκανες εσύ που δίδαξες πλάνη.

      Πρόσεξε λοιπόν εσύ τις βαριές κουβέντες του Κυρίου γι΄ αυτούς που σκανδαλίζουν!

      Ος δ’ ἂν σκανδαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόντων εἰς ἐμέ,
      συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύλος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ
      καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης. ( Ματθ. 18 6 ).

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
    2. Πού είδες ότι εγώ δεν αναγνωρίζω σε κανέναν να έχει ιερό και όσιο; Τόση τρικυμία εν κρανίω;
      Εγώ αναγνωρίζω αυτούς που αναγνωρίζει η Εκκλησία ότι είναι ιεροί και όσιοι και άγιοι που είναι χιλιάδες και μυριάδες!
      Πολύ θράσος έχεις για να γράφεις ότι δεν έχει ιερό και όσιο αυτός που δεν δέχεται την αίρεση που διδάσκεις, την αίρεση της ιεροποίησης των πάντων!
      Σου αρέσει να σου επιστρέψω την κατηγορία και να σου πω ότι εσύ δεν έχεις ιερό και όσιο; Γι΄ αυτό αν θέλεις μίλα με επιχειρήματα και όχι με συκοφαντίες.

      Η ιεροποίηση πάντων των ανθρώπων είναι αιρετική άποψη και δεν διαφέρει στο τέλος τίποτα από τον οικουμενισμό!!! Και ο οικουμενισμός εκεί καταλήγει στην ιεροποίηση των πάντων!
      Ενώ η Εκκλησία όπως είπα και πριν, δεν ονομάζει τον κάθε άνθρωπο ιερό!!
      Η Εκκλησία ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους ιερούς για συγκεκριμένους λόγους.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  9. Όλοι οι άνθρωποι είναι κάτ' εικόνα. Του Χριστού μας.
    Και όλοι έχουν τη δυνατότητα να φτάσουν στο καθομοίωση.

    Ο ίδιος ο κύριος μας Ιησούς Χριστός μας είπε

    Παντες ανθρωποι θέλει σωθηναι και εις επίγνωσιν αληθείας ελθείν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταλαβαίνεις τί γράφεις στο 2:03 π.μ.; Είναι αυτά επιχειρήματα υπερ της άποψης σου;

      Όλοι οι άνθρωποι είναι κατ΄ εικόνα Θεού, του Χριστού μας και όλοι έχουν την δυνατότητα να φτάσουν στο καθομοίωση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι φθάνουν στο καθ΄ ομοίωση! Όλοι οι άνθρωποι δεν φθάνουν στο καθ΄ ομοίωση, άλλοι γίνονται αντίχριστοι, πολλοί ανυπάκοοι στο Θέλημα του Θεού και χάνονται και κερδίζουν την Κόλαση!

      Δεν το είπε ο Ίδιος ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός την φράση που γράφεις λάθος. Η φράση είναι "ὃς πάντας ἀνθρώπους θέλει σωθῆναι καὶ εἰς ἐπίγνωσιν ἀληθείας ἐλθεῖν." και την είπε ο Απόστολος Παύλος στο Α΄ Τιμ. β΄4. Βέβαια θεόπνευστη είναι πάλι, αλλα την είπε ο Απόστολος Παύλος.
      Η φράση αυτή δεν καταλαβαίνεις τί σημαίνει; Σημαίνει ότι ο Θεός θέλει όλους τους ανθρώπους να σωθούν και να έλθουν στην επίγνωσης της αλήθειας.
      Δεν σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι θα σωθούν και θα έλθουν στην επίγνωσης της αλήθειας. Άλλο πράγμα το τί θέλει ο Θεός και άλλο πράγμα το συμβαίνει στο τέλος εξ΄ αιτίας της ελευθερίας του ανθρώπου. Ο Θεός ήθελε να σωθεί και ο Ιούδας αλλά ο Ιούδας δεν σώθηκε, χάθηκε.

      Φρόντισε λοιπόν να μην είσαι επιπόλαιος και να μην έχεις τόσο εγωισμό και να προσέχεις τί διαβάζεις και τί γράφεις και να παραδέχεσαι τα λάθη σου.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
    2. Όταν έγραψα αυτό το σχόλιο το τελευταίο δεν είχα διαβάσει,σε αυτό που σου απαντάω τώρα.

      Χαίρομαι και σε θαυμάζω για την Καινή διαθήκη που με διόρθωσες.
      Ήμουνα στην εργασία μου και το μετέφερα όπως το θυμόμουν χωρίς να δω την Καινή Διαθήκη,γιατί δεν είχα μαζί μου.

      Τον Απόστολο Παύλο, οι Θεοφόροι Πατέρες της Εκκλησίας μας,
      Τον ονόμασαν, Ο ΠΡΏΤΟΣ ΜΕΤΆ ΤΟΝ ΈΝΑΝ.

      ΚΑΙ Ο ΑΠΌΣΤΟΛΟΣ ΠΑΎΛΟΣ ΉΤΑΝ ΤΟ ΣΤΌΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ ΜΑΣ.

      ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΈΣ ΤΟΥ, ΈΓΙΝΑΝ ΚΑΙΝΉ ΔΙΑΘΉΚΗ.
      ( Επιστολές γράψανε και πολλοί άλλοι Άγιοι μας, Άγιος Ιγνάτιος ο θεοφόρος, Άγιος Πολύκαρπος, και άλλοι πολλοί αλλά δεν γίνανε Καινή Διαθήκη).

      ΚΑΙ Ο ΆΓΙΟΣ ΙΕΡΌΣ ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ, ΉΤΑΝ ΤΟ ΣΤΌΜΑ ΤΟΥ ΑΓΊΟΥ ΠΑΎΛΟΥ.

      ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΦΌΡΟΙ ΠΑΤΈΡΕΣ ΜΑΣ ΕΊΝΑΙ ΤΟΝ ΜΌΝΟ ΆΓΙΟ ΠΟΥ ΟΝΌΜΑΣΑΝ ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟ. (ΕΔΏ ΚΑΙ 2.000 ΧΡΌΝΙΑ).

      ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΌ ΤΟΥ ΤΟ ΑΥΤΊ ΕΊΝΑΙ ΆΦΘΑΡΤΟ, ΓΙΑΤΊ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟΎΣΕ Ο ΑΠΌΣΤΟΛΟΣ ΠΑΎΛΟΣ.

      Διαγραφή
    3. Συμφωνώ σ' όλα Χρήστο με το σχόλιο σου 3:42 μ.μ. για τον Απόστολο Παύλο και όλα όσα γράφεις. Γι΄αυτό και είπα στο σχόλιο μου 12:07 μ.μ., "Βέβαια θεόπνευστη είναι πάλι" που σημαίνει έχει την ίδια αξία.
      Είμαι πολύ ικανοποιημένος που γνωρίζεις όλα αυτά για τον Ιερό Χρυσόστομο και τον Απόστολο Παύλο.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  10. Επειδή εχθές τα δύο σχόλιά μου τα έγραψα εν βρασμώ ψυχής.
    Ζητάω συγνώμη για το ύφος μου.
    Οτιδήποτε άλλο χαρακτηρισμό και να μου έκανες και τον πιο χυδαίο,
    Θα σου έλεγα ( να ναι ευλογημένο ).
    Και δεν θα σου απαντούσα. Αλλά ούτε λίγο, ούτε πολύ, με αποκάλεσες αιρετικό.
    Ο αμαρτωλός σώζεται ο αιρετικός όχι, ( γιατί αποκόπτεται από το Σώμα
    Του Χριστού μας ).

    Θα σου κάνω κάποιες ερωτήσεις.

    Γνωρίζεις τι είναι η αίρεση; και πού αποσκοπεί.

    Τι είναι το ΔΌΓΜΑ;

    Γιατί γράφτηκε ΤΟ ΣΎΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΊΣΤΕΩΣ ΜΑΣ; (Στις δύο πρώτες Οικουμενικές Συνόδους ).

    Και προ της αναγνώσεως του ΠΙΣΤΕΥΩ στην Θεία Λειτουργία ο ιερέας φωνάζει, (τας θύρας, τας θύρας).
    Να κλείσουν οι πόρτες του ναού. Και να μείνουν έξω όχι μόνο οι αλλόθρησκοι, αλλά ακόμα και οι κατηχούμενοι, από τη στιγμή εκείνη και μετά της Θείας Λειτουργίας.

    Και ποιος ήταν ο λόγος που έγιναν οι 9 ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΕΣ ΣΎΝΟΔΟΙ;

    Ο διάβολος διαβάλει το ΘΈΑΝΘΡΩΠΙΝΟ Πρόσωπο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού.

    ΤΟ ΔΌΓΜΑ ΤΗΣ ΑΓΊΑΣ ΤΡΙΆΔΟΣ.

    ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗΤΈΡΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΊΑ ΜΑΣ.

    Ρώτησέ τον πνευματικό σου και θα μάθεις τι είναι η αίρεση.


    Αυτά στην αγάπη σου Ρωμιέ. Μην περιμένεις άλλη απάντηση από μένα, ότι απορία έχεις στον πνευματικό σου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο είμαι ικανοποιημένος που χαμήλωσες τους τόνους και χωρίς κατακριτικούς χαρακτηρισμούς και με ηρεμία άρχισες να συζητάς. Φαίνεσαι και εσύ για καλοπροαίρετος άνθρωπος.
      Αν και δεν καταλαβαίνω το νόημα των ερωτήσεων σου περι άλλων ζητημάτων θα σου απαντήσω θετικά σε όλες τις ερωτήσεις σου του 3:23 μμ χθεσινού σχολίου σου. Ναι, γνωρίζω όλα αυτά που με ρωτάς.

      Αίρεση είναι κάθε άποψη αντίθετη προς την διδασκαλία της Εκκλησίας.
      Είναι λογικό να σε στενοχωρήσει ότι σου είπα ότι η άποψη σου είναι αιρετική, αλλά αυτό θα πρέπει να σε προβληματίσει, γιατί δεν είσαι ο Αββάς Αγάθων που δεν έλεγε κάτι αιρετικό και γι΄αυτό και διαμαρτυρήθηκε εύλογα και αρνήθηκε ότι είναι αιρετικός.
      Αν και δεν σου είπα ότι είσαι αιρετικός. Ένας αιρετικός εμμένει στην αιρετική σου άποψη και δεν αλλάζει ενώ ένας Ορθόδοξος κάποτε μπορεί να κάτι κάπου λάθος, αλλά μόλις τον διορθώσουν να παραδεχθει το λάθος του και να πετάξει την αιρετική άποψη που χωρίς να το καταλάβει πίστευε ως αλήθεια από άγνοια.
      Δεν σε είπα αιρετικό, αλλά ότι τώρα η άποψη η συγκεκριμένη της ιεροποίησης των πάντων είναι αιρετική και μάλιστα πολύ αιρετική. Αυτή είναι η αλήθεια όσο και εαν σε στενοχωρεί. Αν όμως την πετάξεις αυτήν την αιρετική άποψη τότε θα φύγει και η στενοχώρια σου.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  11. Και επειδή είσαι καλοπροαίρετος όταν γίνεται μία συζήτηση, σκοπός δεν είναι ποιος έχει δίκιο, αλλά να μάθουμε την αλήθεια.
    Και η αλήθεια δεν είναι μία αφηρημένη έννοια αλλά είναι Πρόσωπο.
    Όλοι οι άνθρωποι όταν ξεκινάνε να μιλάνε, μας λέγουν, σας λέμε την αλήθεια. Κανένας άνθρωπος από καταβολής κόσμου, δεν τόλμησε να πει εγώ είμαι η αλήθεια
    Μόνο ο Ο ΚΎΡΙΟΣ ΜΑΣ ΙΗΣΟΎΣ ΧΡΙΣΤΌΣ, μας είπε Εγώ ειμί η Αλήθεια, η Οδός και η Ζωή.
    Και η προσωπική αντωνυμία < εγώ > μπαίνει μόνο σε πρόσωπο, για αυτό και η αλήθεια έλαβε υπόσταση.

    και όταν έγραψα τα τελευταία 2 σχόλια μου δεν είχα διαβάσει τα δικά σου 3 σχόλια γιατί δεν είχαν αναρτηθεί ακόμα.

    Και αυτό που είπα για τους Γεροντάδες του Αγίου Όρους,δεν το λένε μόνο αυτοί, αλλά όλοι οι Πατέρες στο Άγιο Όρος.
    ΕΊΔΕΣ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΌ ΣΟΥ, ΕΊΔΕΣ ΚΎΡΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΌ ΣΟΥ.

    ΣΕ ΛΊΓΟ, ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΜΕΓΆΛΗ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΉ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΉ ΤΩΝ ΑΠΌΚΡΕΩ.
    ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΈΛΙΟ ΤΗΣ ΚΡΊΣΕΩΣ. ΚΑΙ Ο ΚΎΡΙΟΣ ΜΑΣ, ΜΑΣ ΛΈΕΙ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΌΠΟ ΘΑ ΚΡΊΝΕΙ ΤΟΝ ΚΌΣΜΟ.
    Παραθέτω ένα μικρό απόσπασμα γιατί είναι μεγάλο το Ευαγγέλιο.

    επείνασα γάρ, καὶ εδώκατέ μοι φαγεῖν, εδίψησα, καὶ εποτίσατέ με, ξένος ήμην, καὶ συνηγάγετέ με, γυμνός, καὶ περιεβάλετέ με, Ματθ. κ ε' 31-46.

    Ο Κύριος μας μας λέει επείνασα, χρησιμοποιεί πρώτο Πρόσωπο, δηλαδή ο Ίδιος. Και όχι τρίτο πρόσωπο, πείνασε.

    Και όταν θα τον ρωτήσουν οι δίκαιοι, που σε είδαμε;

    Θα τους απαντήσει ο βασιλεύς,αμήν λέγω υμίν.
    Αληθινά σας λέγω, με ανθρώπινη έκφραση μας μιλάει, Αυτός που είναι η Αλήθεια.
    Εφόσον τα κάνατε, στους αδελφούς μου σε Εμένα τα κάνατε.

    ΜΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΊΖΕΙ ΌΤΙ ΣΤΟ < ΠΡΌΣΩΠΟ > ΤΟΥ ΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΚΆΘΕ ΠΡΆΞΗ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΥΝΆΝΘΡΩΠΌ ΜΑΣ.

    Και ας λέμε όλη την ευχή του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά.

    ΚΎΡΙΕ ΗΜΏΝ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΈ ΦΩΤΙΣΌΝ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΌΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο ως απάντηση στο 3:40 μ.μ. σχόλιο σου. Δεν καταλαβαίνω την αναφορά σου στην προσωπική αντωνυμία "εγώ". Ποιός μίλησε για την προσωπική αντωνυμία "εγώ";

      Σωστά συσχετίζεις τον λόγο των Γερόντων του Αγίου Όρους που ανάφερες με την δίήγηση για την Κρίση του εδαφίου Ματθ. κ ε' 31-46. Όμως και τα δύο έχουν την έννοια που σου είπα στο 11:47 πμ χθεσινό σχόλιο, ότι η σωστή ερμηνεία της είναι να βλέπεις τους άλλους με τέτοια μεγάλη διάθεση αγάπης και όχι την ερμηνεύεις εσύ, δηλαδή ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ιεροί. Η άποψη της ιεροποίησης των πάντων, θα το ξαναπώ για άλλη μια φορά είναι και άλογη και αιρετική και δεν την δέχεται η Εκκλησία.
      η Εκκλησία όπως είπα και πριν, δεν ονομάζει τον κάθε άνθρωπο ιερό!
      Η Εκκλησία ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους ιερούς για πολύ συγκεκριμένους λόγους.
      Αυτά είχα να σου πω Χρήστο στην αγάπη σου για σήμερα. Διάβασε τα ήρεμα.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  12. Ας ξεκινήσουμε από τα απλά, από την αρχή,για να βγάλουμε μία άκρη.
    Υπάρχουν 30 σχόλια, και μόνο το δικό μου όνομα. Είναι σεβαστή η ανωνυμία του καθενός.
    Αλλά επειδή εσύ είσαι Ομολογητής, θα αναγράψεις το όνομά σου.
    ΌΛΟΙ ΟΙ ΆΓΙΟΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΈΣ ΓΡΆΦΟΥΝ ΤΟ ΌΝΟΜΆ ΤΟΥΣ. ΤΙΜΉ ΑΓΊΟΥ, ΜΊΜΗΣΙΣ ΑΓΊΟΥ.
    Το όνομά μου που είναι γραμμένο, με μπλε χρώμα, είναι μέσω email και υπάρχουν τα στοιχεία μου, σε αυτόν που βλέπει το email.
    Αλλά ιστολόγια για να γράψεις ζητούν email, για να έχεις και την ευθύνη, των αστικών και ποινικών κυρώσεων, των γραφων σου.

    Άλλωστε το είπε και ο ίδιος ο Κύριος μας.
    Παν ουν όστις ομολογήσει εν εμοί έμπροσθεν των ανθρώπων, Ματθ ι' 32.

    Οπότε το πρώτο βήμα είναι να γράψεις το όνομά σου.
    Όσοι εν Χριστώ έχουμε βαπτιστή, τον Χριστό έχουμε ενδυθεί. ΤΙΜΉ ΚΑΙ ΚΑΜΆΡΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΌ ΜΑΣ ΌΝΟΜΑ.

    Δεύτερον, ανέφερες δύο φορές τη λέξη, < εν κρανίω >, αυτό είναι δείγμα αγάπης; Όταν το διαβάζει κάποιος, του έρχεται στο μυαλό, το κρανίο τόπος.

    Τρίτον, όταν ο δάσκαλος κάνει μία ερώτηση στον μαθητή, και ο μαθητής δώσε την απάντηση το ξέρω, η βαθμολογία του είναι 0.
    Η σωστή απάντηση είναι να γράψεις τι ξέρεις.

    Δεν μου είχες απαντήσει σε εκείνα τα ερωτήματα, αλλά δεν πειράζει άστο για άλλη φορά είναι πολύπλοκα.

    Στο σχόλιο μου 4 Φεβρουαρίου 3:44, γράφω για τον ιερό ναό, και ξαναρωτάω συγκεκριμένα.

    Αναφέρομαι στον τοίχο, το ντουβάρι, που λένε στο χωριό μου, του ιερού ναού. Όταν κάποιος πάρει ένα spray και το γράψει. Αμαρτάνει;
    Το ντουβάρι είναι ιερό ή όχι;
    Και αν ναι, πώς λέγεται η πράξη του και ο ίδιος τι αμαρτία πράττει;

    Και κάποιος που έγραψε σε κάποιο σχόλιο ιερό = Άγιο, εσύ ήσουν;

    Γιατί όλη αυτή η συζήτηση έγινε αν η μητέρα είναι ιερό πρόσωπο.
    Θα σου απαντάω μέσα από τον ιερό Χρυσόστομο.

    ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΉ ΤΩΝ ΑΠΌΚΡΕΩ ΠΟΥ ΜΑΣ ΈΡΧΕΤΑΙ. ΔΙΆΒΑΣΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΊΑ ΤΟΥ ΙΕΡΟΎ ΧΡΥΣΟΣΤΌΜΟΥ.
    Και αυτό που είπα
    ΕΊΔΕΣ ΤΟΝ ΑΔΕΡΦΌ ΣΟΥ ΕΊΔΕΣ ΚΎΡΙΟΝ ΤΟΝ ΘΕΌ ΣΟΥ.
    Αυτό που αναφέρεις για την αγάπη είναι πολύ ρηχό.

    Αρκετά έγραψα τώρα, και μάθε τι είναι ο οικουμενισμός; και πού αποσκοπεί. Και δεν είναι η θεοποίηση των πάντων,
    ΔΙΆΒΑΣΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΌΡΉΜΩΝ ΠΑΤΉΡ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΊΑΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο, αν και θέλω να επικεντρωθούμε το ζήτημα που συζητούμε και μην πλατιάζουμε σε άλλα ζητήματα, θα σου απαντήσω σύντομα σε όλα του τελευταίου σου σχολίου.

      Δεν είμαι ομολογητής. Ξέρεις τί θα πει ομολογητής; Δυστυχώς σήμερα γίνεται μεγάλη κακή χρήση της λέξης. Ψάξε να μάθεις τί θα πει ομολογητής. Τότε θα καταλάβεις ότι ούτε τώρα, ούτε αν βάλω το όνομα μου, ούτε όσοι λένε τη γνώμη τους με το όνομα τους είναι ομολογητές. Χρειάζεται και άλλα πολύ πιο δύσκολα πράγματα για να γίνει κανείς ομολογητής. Τότε θα καταλάβεις και την σωστή ερμηνεία της ομολογίας του Ματθ. ι'32.

      Δεύτερον. Μην με κακίζεις που χρησιμοποίησα τη γνωστή φράση "τρικυμία εν κρανίω" και μην νομίζεις ότι δεν υπάρχει αγάπη. Η απάντηση μου στα δικά σου σχόλια που και εσύ παραδέχθηκες ότι ήταν εν βρασμώ και ζήτησες και συγγνώμη, είναι 100 φορές πιο ήπια. Δεν γνωρίζεις τί σημαίνει η φράση "τρικυμία εν κρανίω"; Αυτή ήταν η αλήθεια για τα σχόλια που έγραψες. Και η αγάπη δεν είναι τα γλυκόλογα, είναι και η αυστηρότητα εκεί που χρειάζεται.

      Τρίτον. Εσύ δεν είσαι ο δάσκαλος και εγώ δεν είμαι ο μαθητής σου, για να χρησιμοποιείς το παράδειγμα δασκάλου-μαθητή. Με ρώτησες αν γνωρίζω και σου απάντησα ότι τα γνωρίζω. Με ρώτησες για το τί είναι αίρεση και σου απάντησα. Εσύ θα πρέπει να μας πεις τί σχέση έχουν όλες οι υπόλοιπες ερωτήσεις σου με το το ζήτημα της ιερότητας των πάντων που υποστηρίζεις. Αν δείξεις ότι υπάρχει κάποια σχέση τότε μόνο θα μπορείς να ζητάς από τους άλλους να σου απαντήσουν στις ερωτήσεις σου. Αν και εγώ αρχικά δεν απάντησα διότι νόμισα ότι μόνο με ρωτάς αν γνωρίζω και όχι να κάτσω να σου γράψω κατεβατά. Δεν είναι πολύπλοκα αυτά που ρωτάς, απλά είναι, αλλά θα μας βγάλουν απο τη συζήτηση.

      Στο σχόλιο σου 4 Φεβρουαρίου 3:44 τώρα που ρωτάς, σου απαντώ ότι ναι, βέβαια αμαρτάνει όποιος γράφει με spay πάνω στα ντουβάρια της Εκκλησίας. Τα ντουβάρια του ι. Ναού είναι μέρος του ι. Ναού και είναι αφιερωμένα στον Θεό. Η πράξη του ονομάζεται ασέβεια.

      Και βέβαια το ιερό σημαίνει άγιο. Εσύ πώς και δεν το ξέρεις; Είναι δύσκολο; Και μόνο απο αυτό καταλαβαίνει κανείς πόσο πολύ αιρετική είναι η άποψη σου περι της ιεροποίησης των πάντων. Η Εκκλησία δεν αναγνωρίζει αγιότητα και ιερότητα σε όλους τους ανθρώπους. Η Εκκλησία ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους ιερούς για πολύ συγκεκριμένους λόγους.

      Δεν καταλαβαίνεις σωστά τον ιερό Χρυσόστομο. Αν θέλεις δώσε συγκεκριμένη φράση που παρεξηγείς να σου την εξηγήσω για να την καταλάβεις σωστά και όχι αόριστη παραπομπή σε ομιλία του. Ο ιερός Χρυσόστομος δεν εξηγείται αποσπασματικά γιατί τότε παρεξηγείται, ο ιερός Χρυσόστομος εξηγείται συνολικά. Αν διαβάσεις ιερό Χρυσόστομο, αρνείται σε ορισμένους εμπαθείς ανθρώπους ακόμα και το όνομα του ανθρώπου. Και εσύ προσπαθείς να μας πεις ότι ο ιερός Χρυσόστομος αποκαλεί ιερούς όλους τους ανθρώπους; Μεγάλη παρερμηνεία του ιερού Χρυσοστόμου είναι αυτή. Διάβαζε καλύτερα τον ιερό Χρυσόστομο, σωστότερα.

      Ξέρω πολύ καλά τί είναι οικουμενισμός και σε τί αποσκοπεί. Εσύ μάθε καλύτερα τί είναι οικουμενισμός και πού οδηγεί. Ο οικουμενισμός οδηγεί και στην ιεροποίηση των πάντων (π.χ. ιερός Βούδδας, ιερός Μωάμεθ, ιερός Δαλάι Λάμα, ιεροί ραββίνοι και δεν συμμαζεύεται). Αυτό όμως είναι κατάργηση της αληθινής ιερότητας που η Εκκλησία αναγνωρίζει μόνο σε ορισμένους με αυστηρά κριτήρια.

      Θα επαναλάβω για μια ακόμα φορά. Ο κάθε άνθρωπος (και κάθε μητέρα) δεν είναι ιερός.
      Η άποψη η συγκεκριμένη της ιεροποίησης των πάντων είναι αιρετική και μάλιστα πολύ αιρετική.
      Η άποψη της ιεροποίησης των πάντων, θα το ξαναπώ για άλλη μια φορά είναι και άλογη και αιρετική και δεν την δέχεται η Εκκλησία.
      Η Εκκλησία όπως είπα και πριν, δεν ονομάζει τον κάθε άνθρωπο ιερό!
      Η Εκκλησία ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους ιερούς για πολύ συγκεκριμένους λόγους.

      Αυτά είχα να σου πω με αγάπη Χρήστο στην αγάπη σου.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σου απαντήσω ότι η ερμηνεία που έδωσα του λόγου των Γερόντων του Αγίου Όρους και της διήγησης για την Κρίση του εδαφίου Ματθ. κ ε' 31-46 είναι ότι η σωστή ερμηνεία της είναι να βλέπεις τους άλλους με τέτοια μεγάλη διάθεση αγάπης και όχι την ερμηνεύεις εσύ, δηλαδή ότι όλοι οι άνθρωποι είναι ιεροί, είναι η σωστή ερμηνεία. Και αυτή η ερμηνεία δεν είναι καθόλου ρηχή όπως λαθεμένα την χαρακτηρίζεις. Η αγάπη που διδάσκει τόσο ο λόγος των Γερόντων του Αγίου Όρους όσο και η διήγηση για την Κρίση του εδαφίου Ματθ. κε' 31-46, έχει αμέτρητο βάθος και πλάτος. Απλά δεν είναι αιρετική, δεν φθάνει στην πολύ αιρετική άποψη της ιεροποίησης των πάντων.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  13. Τώρα που γράφω αυτό το σχόλιο δεν έχω δει αναρτημένο κάτι από σένα αδερφέ Ρωμιέ.
    Δυστυχώς έπεσα στην παγίδα του διαβόλου, και πήγα να το παίξω δάσκαλος.
    Ενώ ο μόνος Διδάσκαλος μας είναι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός.
    Να με συγχωρέσει. Πρώτα ο Κύριος μας, και μετά εσύ.
    Ο Χριστός, μας λέει, υπερηφάνοις αντιτάσσεται.
    Πρώτα ο Θεός θα βρούμε χρόνο να μιλήσουμε και σε άλλα άρθρα.
    Συνέχισε τον καλόν αγώνα σου. Με τη βοήθεια του πνευματικού σου.
    Να ακούσεις την ομιλία στο YouTube του μακαριστού πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου.
    Με θέμα Κυριακή των απόκρεω, μιλάει και για τον Ιερό Χρυσόστομο.

    Και όσο για τον οικουμενισμό, Θα μας δοθεί χρόνο να μιλήσουμε.
    Δοξάζω τον Θεό γιατί τώρα ήρθε η Γαλήνη μέσα μου.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο μετά την αποστολή και της δεύτερης απάντησης μου είδα αναρτημένο το σχόλιο σου 11:49 μμ.
      Έτσι διάβασε τα, ως σχόλια που έγιναν χωρίς να δω το 11:49 μ.μ. γι΄ αυτό και αναφέρθηκα στην σχέση δασκάλου και μαθητή στο 1ο σημερινό μου σχόλιο και σου είπα ότι δεν είσαι δάσκαλος.

      Θα ακούσω στο YouTube του μακαριστού πατρός Αθανασίου Μυτιληναίου την ομιλία με θέμα Κυριακή των απόκρεω, μιλάει και για τον Ιερό Χρυσόστομο. Σ΄ ευχαριστώ.
      Και θα το σχολιάσω αν δω ότι κάτι χρειάζεται σχολιασμού.
      Να σε 'χει καλά ο Σωτήρ και Κύριος μας.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  14. Ακούστε την ομιλία στο YouTube του μακαριστού γέροντα Γρηγορίου μονής Δοχειαρίου στο 2ο λεπτό
    Μας λέει τι είναι ομολογία πίστεως

    https://youtu.be/s1w7pCM3hpg

    Αύριο που θα έχω χρόνο θα αναφερθώ στα δόγματα γιατί υπάρχει άγνοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα αναρτήσω το κείμενο σου που λες δεν είσαι ομολογητής.

    ΣΕ ΠΙΣΤΕΎΩ.


    Δεν είμαι ομολογητής. Ξέρεις τί θα πει ομολογητής; Δυστυχώς σήμερα γίνεται μεγάλη κακή χρήση της λέξης. Ψάξε να μάθεις τί θα πει ομολογητής. Τότε θα καταλάβεις ότι ούτε τώρα, ούτε αν βάλω το όνομα μου, ούτε όσοι λένε τη γνώμη τους με το όνομα τους είναι ομολογητές. Χρειάζεται και άλλα πολύ πιο δύσκολα πράγματα για να γίνει κανείς ομολογητής. Τότε θα καταλάβεις και την σωστή ερμηνεία της ομολογίας του Ματθ. ι'32.

    Ακούστε την ομιλία στο YouTube που ανάρτησα στο σχόλιο,
    8 Φεβρουαρίου 7.52.

    Να κάνουμε το σταυρό μας όλες τις ώρες της ημέρας.
    Πριν φύγουμε από το σπίτι, και όταν επιστρέφουμε.
    Πριν να φάμε, και μετά το φαγητό. (Καλό είναι να λέμε και μία προσευχή για να ευλογεί ο Κύριος μας την βρώση και την πόση ).

    Προσευχή μιας Νηπιαγωγού.
    ΚΆΝΤΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΌ ΣΑΣ,
    Έλα Χριστούλη μας κοντά μας και ευλόγησε όλα τα φαγητά μας,
    ΚΑΛΉ ΌΡΕΞΗ.

    Στην εργασία μας, και ούτω καθεξής.
    ΠΑΝΤΟΎ ΚΑΙ ΠΆΝΤΟΤΕ ΕΊΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΊΑ ΠΊΣΤΕΩΣ.

    ΌΛΟΙ ΟΙ ΆΓΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΆΡΤΥΡΕΣ, δεν έχουν προσωνύμιο.
    Άλλους τους Ονόμασε ΜΈΓΑΣ,
    Άλλους Θεολόγους
    Άλλους Ηγιασμένος
    Άλλους Θαυματουργούς, Ιαματικούς, Ομολογητες, κλπ.

    ΑΛΛΆ ΌΛΟΙ ΟΙ ΆΓΙΟΙ, ΟΙ ΜΆΡΤΥΡΕΣ, ΟΙ ΟΣΙΟΙ, ΟΙ ΣΤΥΛΙΤΕΣ
    ΟΙ ΕΓΓΡΑΤΕΥΤΕΣ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΏΣ ΌΛΟΙ ΟΙ ΆΓΙΟΙ.

    ΕΊΝΑΙ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ.

    Όταν τους περνούσαν από συναγωγές και δικαστήρια,
    Και οποιουδήποτε τύπου ανάκριση.

    ΣΕ ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΉΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΆΝΑΝΕ:
    Το όνομά σου;
    Το επάγγελμά σου;
    Έχεις οικογένεια;
    Ποια είναι η πατρίδα σου;
    Και σε οποιαδήποτε ερώτηση.

    Η απάντησή τους ήταν δύο λέξεις:

    ΧΡΙΣΤΙΑΝΌΣ ΕΙΜΊ.

    Ας συνηθίσουμε να κάνουμε τον Σταυρό μας μέρα νύχτα.

    Σύντομα θα έρθει καιρός που θα μας απαγορεύσουν να κάνουμε και τον σταυρό μας δημόσια.
    Με την δικαιολογία να μην προκαλούμε τους αλλόθρησκους.

    Για το δόγμα θα μιλήσω την επόμενη φορά ΠΡΏΤΑ Ο ΘΕΌΣ.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρήστο δεν άκουσα ακόμα τις ομιλίες που μου έδωσες, αλλά θα σου απαντήσω γρήγορα στα λάθη που κάνεις.

      Πρώτον. Πλατειάζεις αναφέροντας άσχετα ζητήματα που δημιουργούν σύγχυση.

      Δεύτερον. Όπως γράφεις και εσύ υπάρχει ειδική κατηγορία Ομολογητών για τους αγίους. Δεν ανήκουν ούτε όλοι οι άγιοι σ΄ αυτή την κατηγορία, ούτε όλοι οι Ορθόδοξοι.
      Ψάξε να μάθεις για να καταλάβεις αυτό που σου είπα σε προηγούμενο σχόλιο, ότι ούτε αν βάλει κανείς το όνομα του, ούτε αν πει κανείς τη γνώμη του με το όνομα του γίνεται ομολογητής. Χρειάζεται και άλλα πολύ πιο δύσκολα πράγματα για να γίνει κανείς ομολογητής.

      Τρίτον. Τα υπόλοιπα που γράφεις στο σχόλιο σου 9-2-2020 9:56 μ.μ. είναι σωστά, αλλά άσχετα για την ιερότητα των πάντων που συζητάμε.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  16. Και για να κλείσουμε με αυτό το θέμα.

    Αναρτήζω τι έγραψες.

    Τα ντουβάρια του ι. Ναού είναι μέρος του ι. Ναού και είναι αφιερωμένα στον Θεό. Η πράξη του ονομάζεται ασέβεια.

    Και βέβαια το ιερό σημαίνει άγιο.

    Ακόμα και η λέξη ιερό έχει διαφορετική σημασία πολλές φορές.
    Ο ναός ονομάζεται ιερός φυσικά, και επιτρέπεται να μπει οποιοσδήποτε μέσα.
    Το ιερό του ναού, πού βρίσκεται η Αγία Τράπεζα, και αυτό ονομάζεται ιερό, αλλά απαγορεύεται οι γυναίκες να μπούνε μέσα, και φυσικά ο οποιοσδήποτε μη βαπτισμένος.
    Και όταν λέμε ο ιερός ναός είναι στραμμένος προς τα ανατολικά,
    ενώ είναι όλος ο ναός ιερός, εννοούμε συγκεκριμένα το ιερό πού βρίσκεται η Αγία Τράπεζα.
    Η πράξη στο ντουβάρι λέγεται βεβήλωση, και όχι ασέβεια.
    Η ασέβεια απευθύνεται στα Θεία.
    Κι αν το ντουβάρι ήταν ιερό = Άγιο, θα έπρεπε να το προσκυνούσαμε.

    Όταν λέμε Εκκλησία, δεν εννοούμε τον ναό, αλλά μόνο τους πιστούς,
    ( Δηλαδή τους ανθρώπους ).

    Ο Χριστός ίδρυσε την Εκκλησία μας.
    Για αυτό Ο ΧΡΊΣΤΟΣ είναι η ΚΕΦΆΛΙ ΤΗΣ και οι πιστοί το σώμα.

    Η Εκκλησία μας αποτελείται, από την Θριαμβεύουσα, πού βρίσκεται στον ουρανό.
    Και από την Στρατευομένη που βρίσκεται στην γη.
    Και οι Στρατευομένη αποτελείται από τον κλήρο και τον λαό.

    Και όταν το Πατριαρχείο κάνει μία Αγιοκατάταξη, δεν σημαίνει ότι, ως τότε δεν ήταν Άγιος και μετά έγινε.
    Γιατί αλλιώς θα ονομαζόταν αγιοποίηση.

    Και η Εκκλησία μας ονομάζεται, ΑΓΊΑ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ.

    ΚΑΙ ΌΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΓΙΑ ΜΗΤΈΡΑ,
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΈΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΘΕΌ ΓΙΑ ΠΑΤΈΡΑ.

    Ο Χριστός μας μας διαβεβαίωσε ( ότι και πύλαι άδου ού κατισχύσουσιν αυτής ) Ματθ. ιστ' 18.
    Και οι σκοτεινές δυνάμεις δεν θα μπορούν να Την νικήσουν.
    ΚΑΙ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΑΙΏΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΙΝΉ.

    Ενώ οι ναοί μας είναι του αιώνος τούτου.
    Στις κατακόμβες δεν υπήρχανε ντουβάρια,
    Και στα χρόνια του αντίχριστου η Εκκλησία θα ξαναγυρίσει στις κατακόμβες.

    Καλό και ευλογημένο τριώδιο εύχομαι σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου 11-2-2020 11:15 μμ Χρήστο είναι γεμάτο σύγχυση. Και για να με καταλάβεις γίνομαι πιο σαφής.

      Πρώτον. Δεν υπάρχουν πολλές έννοιες του ιερού. Μια έννοια υπάρχει του ιερού και αυτή ταυτίζεται με την έννοια του αγίου.

      Δεύτερον. Τα ντουβάρια έχουν μια ιερότητα, γι΄ αυτό και είναι και ασέβεια και βεβήλωση η οποιαδήποτε πράξη ατιμωτική που γίνεται ακόμα και στα ντουβάρια του ιερού Ναού όσο παραμένουν ντουβάρια του ι. Ναού, αλλά και η οποιαδήποτε άλλη χρήση τους. Και τα ντουβάρια είναι μέρος του ι. Ναού και έχουν και αυτά ιερότητα.

      Τρίτον. Ο ι. Ναός λέγεται πολλές φορές και Εκκλησία, με την έννοια ότι εκεί συνάζεται η Εκκλησία, οι πιστοί, το Σώμα της Εκκλησίας με παρόντα και την Κεφαλή τον Χριστό.

      Τέταρτον. Αυτά που γράφεις για την Εκκλησία που χωρίζεται σε Θριαμβεύουσα και σε Στρατευομένη, για την αγιότητα, για τις κατακόμβρες, για τα χρόνια του Αντίχριστου είναι όλα σωστά, αλλά δεν έχουν σχέση με την ιεροποίηση των πάντων.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  17. Και να κάνω μία διευκρίνιση που είπα, είναι η Αγία Εκκλησία του Χριστού μας.
    Όταν αναφερόμαστε στα δόγματα, πρέπει να είμαστε ακριβείς στον λόγο μας.
    Για αυτό και η ΕΚΚΛΗΣΊΑ μας ονομάζεται όπως την λέμε στο ΠΙΣΤΕΎΩ.

    ΕΙΣ ΜΊΑΝ ΑΓΊΑΝ ΚΑΘΟΛΙΚΉΝ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΉΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστό είναι και το σχόλιο σου 11-2-2020 11:37 μ.μ., αλλά και αυτό δεν έχει σχέση με τη συζήτηση μας για την ιεροποίηση των πάντων.

      Τίποτα απ΄ όσα έγραψες δεν δικαιολογούν να ονομάζουμε την κάθε μητέρα, τον κάθε πατέρα, τον κάθε άνθρωπο, ακόμα και τον κάθε Ορθόδοξο ως ιερό.

      Επαναλαμβάνω ότι η άποψη της ιεροποίησης των πάντων είναι αιρετική και μάλιστα πολύ αιρετική και δεν την δέχεται η Εκκλησία.
      Η άποψη της ιεροποίησης των πάντων είναι και άλογη.
      Η Εκκλησία όπως είπα και πριν, δεν ονομάζει τον κάθε άνθρωπο ιερό!
      Η Εκκλησία ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους ιερούς για πολύ συγκεκριμένους λόγους.

      Αυτά είχα να σου πω Χρήστο στην αγάπη σου.
      Καλό και ευλογημένο Τριώδιο.

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  18. ΦΥΣΙΚΆ ΚΑΙ ΔΕΝ ΆΚΟΥΣΕΣ ΤΙΣ ΔΎΟ ΟΜΙΛΊΕΣ.

    ΦΑΊΝΕΤΑΙ ΑΠΌ ΤΑ ΓΡΑΦΌΜΕΝΆ ΣΟΥ, ΓΡΆΦΕΙΣ ΌΤΙ ΣΟΥ ΚΑΤΈΒΕΙ.

    ΚΑΙ ΌΤΙ ΈΓΡΑΨΕΣ ΩΣ ΤΏΡΑ, ΜΌΝΟ ΟΙ ΘΕΟΦΌΡΟΙ ΠΑΤΈΡΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΕΊΠΑΝΕ.

    Δυστυχώς εσύ έχεις ιεροποιήσει τα πάντα, ακόμα και τα ΝΤΟΥΒΆΡΙΑ.

    ΕΚΤΌΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΊΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ ΜΑΣ, που μόνο Αυτήν έχω ιεροποιήση.

    Όλοι οι άνθρωποι είναι κάτ' εικόνα του Χριστού μας.

    Όμως στο καθομοίωση μπορούμε να γίνουμε μόνο μέσα στην Εκκλησία.

    Ο ΆΓΙΟΣ ΙΩΆΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ ΜΑΣ ΕΊΠΕ:

    ΌΣΟ ΔΎΣΚΟΛΟ ΕΊΝΑΙ, Ο ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΌΣ ΉΛΙΟΣ ΝΑ ΛΙΏΣΕΙ ΈΝΑ ΜΙΚΡΌ ΚΟΜΜΆΤΙ ΠΆΓΟΥ

    ΆΛΛΟ ΤΌΣΟ ΕΎΚΟΛΟ ΕΊΝΑΙ ΝΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΈΨΕΙΣ ΈΝΑΝ ΑΙΡΕΤΙΚΌ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΛΑΝΉ
    ΤΟΥ.

    Σε συμβουλεύω από το ψευδώνυμό σου αφαίρεσε το Αντί

    ΚΑΙ ΚΡΆΤΗΣΈ ΤΟ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΤΑΙΡΙΆΖΕΙ.

    Υ.Γ. αν έχεις πνευματικό, πού πολύ το αμφιβάλλω, δείξτου τα σχόλια για να σε συμβουλέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό που γράφει ο ι. Χρυσόστομος για την δυσκολία επιστροφής του αιρετικού, να το προσέξεις εσύ!
      Ο Αντιαιρετικός Ρωμιός καλά και ορθόδοξα τα γράφει.

      Διαγραφή
    2. Χρήστο βρίσκεσαι σε τρικυμία εν κρανίω και πάλι, ενώ σου μίλησα πολύ ευγενικά και απάντησα στο ζουμί όλων των απόψεων σου που έχουν σχέση με το ζήτημα που συζητάμε.
      Αυτό συμβαίνει γιατί δεν έχεις κάτι Ορθόδοξο που δεν χωρά αμφισβητήσεις για να στηρίξεις την άποψη σου και βρέθηκες στριμωγμένος χωρίς να μπορείς να αρθρώσεις λόγο με γερές βάσεις. Στην αρχή επικαλέστηκες άσχετα εδάφια από την Αγία Γραφή (τα Ματθ. κε' 31-46, Α Πέτρου. 1 16, Α΄ Τιμ. β΄4) και αποδείχθηκε πόσο άγνοια έχεις και πόσο άσχετα χωρίς επικαλέστηκες. Τώρα με μέμφεσαι και στρεβλώνεις αυτά που είπα χωρίς να μπορείς να τα βασίσεις σε κάπου, γιατί θα γελάνε μαζί σου αν επιχειρήσεις σε άλλα άσχετα χωρία να τα βασίσεις.

      Σου απαντώ και πάλι στις αερολογίες σου και στις άδικες μομφές σου.

      Πρώτον. Φαίνεται από τα γραφόμενα μου ότι ξέρω πολύ καλά τί γράφω και αυτά πιστεύει και η Εκκλησία που ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας ως αγίους και για πολύ συγκεκριμένους λόγους. Αυτός που γράφει αιρετικές αντιλήψεις της ιεροποίησης όλων των ανθρώπων και παρερμηνεύει την Αγία Γραφή είσαι εσύ!

      Δεύτερον. Με κατηγορείς 100% άδικα όταν γράφεις έχοντας τρικυμία εν κρανίω, ότι εγώ ιεροποιώ τα πάντα. Δεν ιεροποίησα ποτέ τα πάντα, μάλιστα το αντίθετο προσπαθώ με τόσες ημέρες να σε πείσω εσένα που έχεις την άποψη της ιεροποίησης όλων των ανθρώπων.
      Δεν ιεροποίησα τα ντουβάρια, αλλά όσα έχουν αφιερωθεί στην Εκκλησία έχουν ιερότητα, δηλαδή οι τοίχοι της Εκκλησίας που ονομάζεις εσύ περιφρονητικά "ντουβάρια", όσο είναι τοίχοι της Εκκλησίας, όπως σου τόνισα και χθες στο 14-2-2020 - 1:02 μ.μ. σχόλιο μου, "έχουν μια ιερότητα, γι΄ αυτό και είναι και ασέβεια και βεβήλωση η οποιαδήποτε πράξη ατιμωτική που γίνεται ακόμα και στα ντουβάρια του ιερού Ναού όσο παραμένουν ντουβάρια του ι. Ναού, αλλά και η οποιαδήποτε άλλη χρήση τους. Και τα ντουβάρια είναι μέρος του ι. Ναού και έχουν και αυτά ιερότητα".

      Τρίτον. Τώρα γράφεις ότι εσύ ιεροποίησες "μόνο την Εκκλησία του Χριστού μας". Ψέμα! Λες ψέματα! Εσύ ιεροποίησες όλους τους ανθρώπους και αυτό φαίνεται σε αρκετές προσπάθειες σε αρκετά σχόλια σου. Όλοι οι άνθρωποι δεν ανήκουν στην Εκκλησία του Χριστού μας! Άρα έχεις λάθος και εκκλησιολογία! Νέα αίρεση είναι αυτή αν το πιστεύεις. Οικουμενιστική σε ακραίο βαθμό.

      Τέταρτον. Για το κατ΄εικόνα που επικαλείσαι για να στηρίξεις την αιρετική άποψη της ιεροποίησης των πάντων, σου απαντώ όπως σου είπα και πριν από λίγες ημέρες:
      "Όλοι οι άνθρωποι είναι κατ΄ εικόνα Θεού, του Χριστού μας και όλοι έχουν την δυνατότητα να φτάσουν στο καθομοίωση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι φθάνουν στο καθ΄ ομοίωση! Όλοι οι άνθρωποι δεν φθάνουν στο καθ΄ ομοίωση, άλλοι γίνονται αντίχριστοι, πολλοί ανυπάκοοι στο Θέλημα του Θεού και χάνονται και κερδίζουν την Κόλαση!"

      Πέμπτον. Σωστά τα γράφει ο ΆΓΙΟΣ ΙΩΆΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΌΣΤΟΜΟΣ για τους αιρετικούς.
      Αλλά αιρετικοί δεν είναι αυτοί που πιστεύουν Ορθόδοξα όπως εγώ, αλλά αυτοί που πιστεύουν αιρετικά και δεν θέλουν να μετανοήσουν.

      Εκτόν. Πώς σου μπήκε η φανταστική πλανεμένη ιδέα ότι όλοι οι πνευματικοί πιστεύουν στην αιρετική άποψη της ιεροποίησης των πάντων. Εδώ δεν κατόρθωσες ούτε 2-3 ιερείς, μη οικουμενιστές, μη μοντερνιστές, να μου φέρεις ότι πιστεύουν αυτή την αιρετική αντίληψη! Μην προσπαθείς να μας πεις ότι είναι με το μέρος σου όλους τους πνευματικούς και άρα εγώ που πιστεύω στην ορθόδοξη άποψη της μη ιεροποίησης όλων των ανθρώπων, δεν θα βρίσκω πνευματικό να έχω! Βρίσκεσαι σε φανταστική σφαίρα, αν το πιστεύεις αυτό.

      Καλή αποβολή από την ψυχή σου της πολύ αιρετικής άποψης της ιεροποίησης όλων των ανθρώπων, σου εύχομαι με αγάπη!

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή
  19. Δυστυχώς δεν άκουσα τον Απόστολο Παύλο, τη συμβουλή που έδωσε στον μαθητή του Τίτο.

    αιρετικὸν άνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτού,
    είδὼς ότι έξέστραπται ο τοιουτος καὶ αμαρτάνει όν αυτοκατάκριτος.
    Τίτον γ' 10-11.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το Τιτ.γ'10-11 έπρεπε να το πει ο Αντιαιρετικός Ρωμιός!!
      Αλλά προσπάθησε να σε συνεφέρει στην ορθόδοξη αντίληψη που δυστυχώς δεν θέλεις να καταλάβεις!

      Διαγραφή
    2. Τα έγραψα αυτά όλα γιατί πίστευα ότι έχεις καλή προαίρεση, αλλά και γιατί ελπίζω ότι θα συνέλθεις και θα καταλάβεις το σφάλμα σου μόλις μάθεις περισσότερο, γιατί τώρα έχεις μεγάλη άγνοια!

      Θα τελειώσω ξανά με αυτό που έχω πει: "Η ιεροποίηση πάντων των ανθρώπων είναι αιρετική άποψη και δεν διαφέρει στο τέλος τίποτα από τον οικουμενισμό!!! Και ο οικουμενισμός εκεί καταλήγει στην ιεροποίηση των πάντων!
      Ενώ η Εκκλησία όπως είπα και πριν, δεν ονομάζει τον κάθε άνθρωπο ιερό!!
      Η Εκκλησία ονομάζει μόνο συγκεκριμένους ανθρώπους ιερούς για συγκεκριμένους λόγους".

      Αντιαιρετικός Ρωμιός

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.