7 Ιουν 2017

Ρεπορτὰζ γιὰ τὴν ΛΟΑΤΚΙ κοινότητα στὴν Ἑλλάδα καὶ τὴν "καταπίεση" ποὺ ὑφίστανται λόγω τῆς ἐπιρροῆς τῆς Ἐκκλησίας στὴν κοινωνία!


Τὸ βίντεο ἀποτελεῖ ρεπορτὰζ τῆς Barbara Estrada γιὰ λογαριασμὸ τοῦ USC Annenberg Media! Σχολιάζει τὴν ἀντιμετώπιση τῆς ΛΟΑΤΚΙ κοινότητας ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία ἐνῶ ὑπάρχουν ἀναφορὲς στὴν ἔντονη θρησκευτικότητα τῶν Ἑλλήνων! Παρουσιάζονται μεταξὺ ἄλλων:
- Μιὰ κοπέλα ποὺ θέλει νὰ εἶναι ἀγόρι. Σὲ κάποιο σημεῖο τοῦ ρεπορτὰζ δείχνει τὴν πολυτεκνικὴ (!!!) της ταυτότητα, γιὰ νὰ δοῦμε πὼς ἦταν ὡς μικρὸ κοριτσάκι.
- Δίνει συνέντευξη ὁ "δάσκαλος" μὲ τὸν κολιὲ καὶ τὰ τακούνια, φωτογραφία τοῦ ὁποίου εἶχε δημοσιεύει ἡ "Δημοκρατία" ἀπὸ τὴν διημερίδα ποὺ ἔγινε στὸ 66ο Δημοτικὸ Σχολεῖο Ἀθηνῶν μὲ τὴν ὑποστήριξη/προτροπὴ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας.
Ἡ δημοσιογράφος σχολιάζει στὸν λογαριασμό της στὸ facebook: "Μετὰ ἀπὸ πολὺ κλάμα καὶ σκληρὴ δουλειά, μπορῶ ἐπιτέλους νὰ δημοσιεύσω τὸ πιὸ περήφανό μου ἐπίτευγμα: τὸν πρῶτο μου μίνι-ντοκυμαντέρ. Ὅταν ἤμουν στὴν Ἑλλάδα, πῆγα σὲ μιὰ ἀποστολὴ γιὰ ἕνα drag club καὶ πὼς ἡ ἑλληνικὴ Ὀρθοδοξία ἔπαιξε σημαντικὸ ρόλο σὲ ὅλα αὐτά σε μιὰ....
συντηρητικὴ χώρα. Ὅταν ἤμουν ἐκεῖ, ἡ ἱστορία ἄλλαξε καὶ ἔγινε κάτι ποὺ ἦταν ἕνα βαθύτερο ζήτημα. Θὰ ἤθελα νὰ εὐχαριστήσω τὸν Σπυρίδωνα, τὸν Γιῶργο, τὸν Πέτρο, τὸν Maxwell , τὴ Δάφνη, τὸν καθηγητὴ Περσελὴ στὸ Πανεπιστήμιο τῆς Ἀθήνας καὶ ὅλους τους ἄλλους ποὺ μὲ βοήθησαν νὰ κάνω αὐτὴ τὴν ἱστορία νὰ ἔχει φωνή!
Ἐλπίζω ὅλοι νὰ μάθουν κάτι καινούριο. Μὲ τὸ ρεπορτὰζ αὐτὸ ἔννοιωσα τί σημαίνει νὰ εἶσαι ἕνας LGBTQI ἄνθρωπος στὴν Ἑλλάδα."

2 σχόλια:

  1. ΞΕΝΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΝΟΙ ΤΩΡΑ ΑΝ ΒΡΗΚΑΝ 1/2 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ; ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝΙΣΤΕΙ ΟΤΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Η υπόθεση με τους ὁμοφυλόφιλους και με τους κάθε είδους «παρδαλούς» μου θύμισε την ιστορία του Αισώπου , της Αλεπούς με την κομμένη ουρά. Εκείνο που δεν θέλουν νά καταλάβουν όλοι οι «παρδαλοί» είναι ότι δεν μπορούν να επιβάλουν το «χούϊ» και στούς άλλους σαν κάτι φυσικό. Το κακό με τήν κοινωνία μας σήμερα είναι ότι έχουμε χάσει πιά τον μπούσουλά μας και δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε «τον σανό από το στάρι». Και έρχεται ο κάθε ένας κατεργάρης και μας πουλάει «φύκια για μεταξωτές κορδέλες» και πολλοί τα «αγοράζουν» και τα πλασάρουν σαν τις πιό «όμορφες» κορδέλες, και οι μοντέρνες «Αλεπούδες» τις φοράνε και καμαρώνουν.
    Επίσης δεν μπορούν, οἱ κάθε εἴδους παρδαλοί, να καταλάβουν ότι δεν μπορούν να έχουν την απαίτηση να δεχτούμε όλοι μας το «κουσούρι» τους σαν κάτι το φυσικό. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον κάθε «παρδαλό» στην Κοινωνία μας. Ο κάθε άνθρωπος είναι ελεύθερος νά «ζήσει» όπως θέλει, και πρέπει να είμαστε ελεύθεροι, αλλά δεν μπορεί να θέλει να μου επιβάλλει τον «τρόπο» της ζωής του. Δεν μπορεί να μου επιβάλει νά δεχτώ κι'εγώ το κουσούρι του σαν κάτι το φυσικό. Δεν μπορεί να έχει την απαίτηση να διαφημίζει το κουσούρι του σαν κάτι αποδεκτό και από την άλλη μεριά να μου απαγορέψει να έχω την δική μου γνώμη ότι αυτό που θεωρώ ανώμαλο είναι για μένα ανώμαλο. Δυστυχώς πάντα υπήρχαν άνθρωποι που δεν είχαν το αίσθημα της ντροπής. Νομίζω ότι λίγη ντροπή δεν βλάπτει κανέναν. Και να μήν ξεχνάμε ότι μπορεί να είμαστε ελεύθεροι να κάνουμε ότι θέλουμε, , αλλά «πάντα μοι έξεστι , αλλ' ού πάντα συμφέρει».


    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.