16 Απρ 2014

Ἡ Ὀρθόδοξη Θεολογική Σχολή τῆς Μέκκας!

τοῦ Κῶστα Ζουράρι
Ἡ εἰρηνικὴ ἀλλὰ καὶ ἐριστικὴ συνύπαρξη ἀπαιτοῦν ἀμοιβαιότητα. Ἔτσι, ἐὰν τὸ Σεβαστὸν Ὑπουργεῖον τῆς μὴ Ἐθνικῆς μας Παιδείας (ἔκοψαν τὸ «Ἐθνικῆς» καὶ τὸ Σύνταγμα, ποὺ τὸ προβλέπει), ἂν ἱδρύσει τμῆμα Μουσουλμανικῆς Θεολογίας στὴ Θεολογικὴ Θεσσαλονίκης, ἔτσι κι ἡ Σαουδικὴ Ἀραβία: τὸ ἴδιο στὴ Μέκκα. Ή, ἔστω, στὴ Μεδίνα. Κι ὄχι στὴν Πόλη, λόγω Χάλκης, ὅπως βλακωδῶς μᾶς λέει τὸ Σεβαστόν μας τῆς Μὴ παιδείας, διότι, λέει, μᾶς ἐκβιάζουν οἱ Τουρκαλάδες! (Ἡ ἔκφρασή μου αὐτὴ εἶναι πολιτικῶς μὴ ὀρθή, ἀλλὰ Ὀρθία).
Ἡ Χάλκη εἶναι ἐσωτερικὸ τουρκοτουρκικὸ ἀγκάθι γιὰ τοὺς Νέο-Ὀθωμανούς, καὶ ἁπλῶς ἀναδεικνύει τὸ κτηνῶδες της κεμαλικῆς ἀρβύλας. Ἡ Ψωροκώσταινα δὲν ἔχει καμμία δουλειὰ ν' ἀνακατευθεῖ, ἐκεῖ. Ἄρα; Ἄρα, ἡ ἀμοιβαιότης μόνον μεταξὺ Θεσσαλονίκης, ποὺ διαθέτει τὸ παγκόσμιο κύρος γιὰ τὴν Ὀρθόδοξη...
θεολογία της, καὶ τῆς Μέκκας, ποὺ διαθέτει τὴν ἱερὴ Πέτρα καὶ τὰ πετροδολλάριά της. Τόσο ἠρέμως ἥμερα, ἀκόμη καὶ γιὰ τὸν ἐνεστώτα γραμματέα τοῦ Ὑπουργείου μας τῆς Μὴ Ἐθνικῆς Παιδείας. Ἀμοιβαιότης Μέκκας-Θεσσαλονίκης.
Αὐτὰ τὰ νηπιώδη καὶ ἄλλα ἐπικινδυνώδη, δὲν τὰ κατέγραψε ἕνα «ρεπορτάζ», ὅπως ἀναγράφεται ἐκεῖ, στὸ φύλλο τῆς 29-30 Μαρτίου φετεινοῦ, τῶν ἐκκρίτων «ΤΑ ΝΕΑ». Ρεπορτὰζ ἢ ἀγγλιστὶ «πευθήν», σημαίνει ὅτι ὁ-ἡ ρεπόρτερ εἶναι ἐκεῖ, παροῦσα-παρὼν καὶ τὰ καταγράφει χωρὶς δικά του σχόλια. Τὰ σχόλιά του, ἀλλοῦ, ὄχι στὸ «ρεπορτὰζ» - πευθήνα. Ἔτσι, τοιουτοτρόπως.
Τὸν κανόνα ὅμως αὐτόν, δὲν τὸν ἐτήρησε ἡ ἔκκριτος ἐφημερὶς «ΤΑ ΝΕΑ», τοῦ ὡς ἄνω εἰρημένου τῆς φύλλου. Διότι ὑπὸ τὴν ὑπόμνησιν (τετυπωμένην) «ρεπορτάζ», ἄρα εἶμαι παρὼν-παροῦσα, ἐκεῖ, Κυρία Ρεπορτερίνα-Πευθὴν τίς, ὀνόματι Ἀριστοτελία Πελώνη, κατέγραψε -ἀφοῦ ἦταν παροῦσα (;)- ἀλλὰ κατέγραψε ἀναμφιρήστως ὡς τυλφοκωφὴ ἢ καὶ ὡς κακὴν ἔχουσα τὴν βουλήν της. Διότι, ἐκεῖ στὴν «ἐκδήλωση» τῆς 18ης Φεβρουαρίου, ἤμουν καὶ ἐγώ, ἐκ τῶν κεντρικῶν ὁμιλητῶν. Ἡ πευθῶ-ρεπορτὰζ ὅμως τῆς ἐν λόγω ἐκκρίτου ἐφημερίδος, ἐκκρίνει διὰ τῆς γραφίδος της ὡς ἄνω Κυρίας (ἢ δεσποινίδος;), σχήματα γραπτοῦ λόγου, ἀσυντάκτου τάξεως, τὰ ὁποία προσβάλλουν βαρέως τὰ εὐαίσθητα καὶ κυρίως τὰ ἀναίσθητα προσωπικά μου δεδομένα. Κι ἐπειδὴ μ' αὐτὰ ἔχω νὰ φυτοζωήσω στὰ νῦν ἀρξάμενα γεράματά μου, ὑπογραμμίζω στὸ δίπολον Κυρία - Ἐφημερίς, τὰ ἑξῆς:
1 Τὸ δίπολον ἐφημερὶς «ΤΑ ΝΕΑ» - Κυρία Πευθὴν-ρεπόρτερ, γράφει ἕνα πρῶτο ψέμα: ἡ «ἐκδήλωση» στὴ Θεολογικὴ σχολὴ Θεσσαλονίκης ἔγινε στὶς 18 Φεβρουαρίου, ἄρα πρὶν κι ὄχι «μετὰ τὴν σχετικὴ ἀπόφαση τοῦ Τμήματος Θεολογίας», ὅπως ψευδῶς ἀναγράφεται ἀπὸ τὸ ἐπίδικον ρεπορτὰζ-πευθήνα, ἐκεῖ παρόν (!). Ἡ ἀπόφαση τοῦ Τμήματος ἀπεφασίσθη στὶς 7 Μαρτίου! Πρῶτο, λοιπόν, χοντρὸ ψέμα. Καὶ ἐναρκτήριόν της! Δόλιον;
2Το μάθημα τοῦ καθηγητοῦ Σιάσου, βεβαίως δὲν εἶναι «μὲ ὑποχρεωτικὴ παρακολούθηση», ὅπως δολίως ἀναγράφεται ἀπὸ τὸ δίπολον. Ὁ Λάμπρος Σάσος, λαμπρὸς ἀριστοτελιστής, ἔρχεται κατ' εὐθείαν γραμμὴν ἀπὸ τὴν Κλεφτουριὰ τῆς Ρούμελής του, κι ἔχει τόση σχέση μὲ «συμπαθοῦντες τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς», ὅπως γράφει ἡ πεύσις τῆς παρούσης (;) ρεπορτίνας-πευθήνας, ὅσο καὶ ἡ κυρία ρεπορτίνα μὲ τὴν ἀλήθεια τῆς ἐν τὴ ἐκδηλώσει παρουσίας της.
3Τώρα στὰ πιὸ δικά μου: ἀπὸ τὰ ἐκτρωματικὰ ἑλληνικά, ἢ τῆς Κυρίας πευθήνας ἢ καὶ τῆς ἐφημερίδας της, φαίνεται συντακτικῶς, πώς, ἀφοῦ «συμμετεῖχε καὶ» ὁ τάδε, ἀλλὰ συμμετεῖχε καὶ ὁ Κώστας Γ. Ζουράρις, ἀγνώστων -κατὰ τὴν Κυρία- λοιπῶν στοιχείων, ἄρα καὶ ὁ Κώστας Ζουράρις, ποὺ «συμμετεῖχε» ὡς κεντρικὸς ὁμιλητῆς, ἀνήκει σ' αὐτοὺς ποὺ «ὀργάνωσαν ἡμερίδα». Κι αὐτοὶ εἶναι «ἡ ὁμάδα τῶν ἀντιδρώντων, συμπαθοῦντες τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς καὶ τῶν ἰδεῶν της». Ναί! Ὁ Κώστας Ζουράρις! Κι ὄχι ἡ κυβερνητικὴ «συνιστώσα» τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ἢ τοῦ Σαμαρὰ-Μπαλτάκου!
Λοιπόν, Κυρία πευθήνα καὶ ἐφημερίς: Ἐσεῖς, κι ὄχι ἐγώ, μετὰ ἀπὸ τὰ ἐξηντατόσα μου χρόνια του πολιτικοῦ μου βίου, ὀφείλετε νὰ ἀποδείξετε ὅτι εἶμαι ἐλέφας. Ὡς ἑξῆς: θὰ γράψετε, εἰς τὴν αὐτὴν θέσιν σας, μὲ τὰ αὐτά, ἔστω καὶ ἀστοιχείωτα στοιχεῖα σας ὅτι:
α) ὁ Κώστας Γ. Ζουράρις, ἀγνώστων λοιπῶν στοιχείων, ἔχει -ἀπὸ τὰ γεννοφάσκια τοῦ- σχέση μόνο μὲ τὸν «Ριζοσπάστη» καὶ τὴν «Αὐγή». «Αὐγὴ» σκέτα. Οὔτε Χρυσή, οὔτε Γαλάζια, οὔτε Φαιοπρασίνην. Καὶ καταδικάστηκε ἀπὸ στρατοδικεῖο χουντοεθνικοφρόνων στρατοδικῶν Καβάλας. Τότε! Λοιπόν, πολιτικῶς ἀνεπίψογε ἐφημεροπευθήνα, τὰ σχόλιά σου κατ' εὐθείαν εἰς τὸ κατώτερόν του στεατοπυγικοῦ ὑποσυστήματος, ὡς αὐτὸ διατίθεται ἀπὸ τὸν κάθε Ἕλληνα Ἀντάρτη, ὅταν τὸν κατασυκοφαντοῦν.
β) Πρὶν ἀπὸ τριάντα χρόνια, πάνω - κάτω, ὁ μακαριστὸς Μανόλης Ἀναγνωστάκης κι ἡ ἀφεντιά μου, ὡς μάρτυρες κατηγορίας, ἀποκαταστήσαμε τὴν τιμὴ τῆς συντρόφισσάς μας, τῆς ὑπέροχης Ζώγιας Χρονάκη. Τὸ ἰσχυρὸν Συγκρότημα, τότε, πευθὴν καὶ ἐφημερίς, καταδικάστηκε.
Ἀναμένω λοιπὸν ἀποκατάστασιν ἢ ἐπανάληψιν.
Καί, γνώτω ἡ δεξιά σου, αὐτὰ ποὺ ἀγνοεῖ ἡ μὴ ἀριστερά σου:
Μετὰ ἀπὸ τριάντα χρόνια, εἶμαι χειρότερος. Χείρων πυρίκαυστος.

πηγή: thriskeftika.blogspot.gr

1 σχόλιο:

  1. Πολύ μπλα - μπλα, αγαπητέ κύριε Ζουράρι. Πολύ μπλα - μπλα.

    Εντάξει, το εμπεδώσαμε ότι είχατε σχέσεις μόνο με τον "Ριζοσπάστη" και την "Αυγή" - και ποτέ ( προς Θεού !!! ) με την Χρυσή Αυγή.

    Εντάξει, το καταλάβαμε ότι θέλετε να δώσετε κι εσείς τα "δημοκρατικά" σας πιστοποιητικά στο σύστημα - προς Θεού, δεν ταυτίζεστε με τους "κακούς φασίστες".

    Πολύ μπλα - μπλα και πολλά λόγια περί Ελληνορθοδοξίας κύριε Ζουράρι, αλλά την κρίσιμη στιγμή κατεβαίνετε υποψήφιος ευρωβουλευτής με τους ΑΝΕΛ, δηλαδή ένα κόμμα που βάζει την μασωνική σημαία της ΕΕ δίπλα στην Γαλανόλευκη και φλερτάρει ανοιχτά με τον ανθελληνικό ΣΥΡΙΖΑ.

    Δεν αμφισβητώ τον πατριωτισμό σας κύριε Ζουράρι... Αλλά το να ομιλείτε περί Ρωμιοσύνης και ταυτοχρόνως να πηδάτε από το ένα στο άλλο συστημικό κόμμα ( ΚΚΕ, ΝΔ, ΑΝΕΛ κλπ ) σας κατατάσσει μάλλον στην κατηγορία των φαιδρών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.