15 Οκτ 2013

Ἱερισσος: Ὑποδοχὴ ποὺ δὲν ξανάγινε!

Ἀπὸ τὸ ἰστολόγιο τοῦ ἀρχιμανδρίτη π. Χριστοδούλου Ἀγγελόγλου 
Σήμερα ἡ δικαιοσύνη μίλησε καὶ ἔκρινε ὅτι οἱ δύο πρῶτοι προφυλακισθέντες εἶναι ἄδικο νὰ παραμένουν μέσα, καὶ τοὺς ἄφησε  ὄχι μόνο ἐλεύθερους, ἀλλὰ καὶ χωρὶς καμμία ἀπολύτως ἐγγυοδοσία. Καὶ ἡ δικαιοσύνη γνωρίζει πολὺ καλά τους λόγους καὶ γιατί ἔκρινε τὴν ἀποφυλάκισή τους, καὶ γιατί εἰσηγεῖται καὶ τὴν ὑπόθεση τῶν «Σκουριῶν» καὶ τοῦ «Δημαρχείου τῆς Ἱερισσοῦ» στὴν Ὁλομέλεια τοῦ Συμβουλίου Ἐφετῶν γιὰ ἐφαρμογὴ τοῦ Ἄρθρ. 29, πάρ. 1,2 Κ.Π.Δ., γιὰ νὰ ἀναλάβει Ἐφέτης Ἀνακριτὴς νὰ ἐξετάσει ὅλα τὰ «θαύματα» ποὺ ἔγιναν στὴν προανάκριση. 
Ἡ Ἱερισσὸς σήμερα γιὰ μία ἀκόμα φορᾶ ἔδειξε ὅτι πάνω ἀπὸ ὅλα ξέρει νὰ τιμᾶ τὰ παιδιά της. Ἐπεφύλαξε ὑποδοχὴ ποὺ δὲν ἔχει ξαναγίνει ποτὲ στὴν Ἱερισσὸ οὔτε σὲ ἀρχηγοὺς κομμάτων οὔτε σὲ Πατριάρχη, Ἀρχιεπίσκοπο κ.λ.π. Μὲ τὸ ἄκουσμα ὅτι οἱ δύο ἀγωνιστὲς ἀποφυλακίζονται, ἄρχισαν νὰ σημαίνουν οἱ καμπάνες χαρμόσυνα καὶ ἡ κοσμοσυρροὴ ἄρχισε νὰ πλημμυρίζει τοὺς δρόμους, ἄρχισαν νὰ στρώνουν τὸν δρόμο μὲ κλάδους βαΐων καὶ ὅλα θύμιζαν «εἴσοδο στὰ Ἱεροσόλυμα» μὲ σκηνὲς εὐαγγελικές. Τὰ συναισθήματα τοῦ ἐνθουσιασμοῦ καὶ τῆς συγκίνησης, ἐναλλάσσοντο. Τὸ ἀποκορύφωμα ἦταν ὅταν συνοδεία μοτοσυκλετιστῶν τὰ αὐτοκίνητα τῶν παιδιῶν μπῆκαν στὴν Ἱερισσό, τὸ ποτάμι τοῦ κόσμου ξεχύθηκε πάνω στὰ παιδιὰ καὶ τὰ ἔραιναν μὲ κλάδους βαΐων καὶ ροδοπέταλα. Ὅ,τι καὶ νὰ ποῦμε ἐμεῖς εἶναι λίγο· οἱ εἰκόνες ποὺ.... 
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΔΑΚΡΥΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΝΑ ΥΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ....
ἐκτυλίχθηκαν μιλοῦν μόνες τους. 

Ἡ λαϊκὴ παροιμία λέει ὅτι «ἡ ἐλπίδα πεθαίνει τελευταία». Ἁπλὰ στὴν Ἱερισσὸ ἡ ἐλπίδα «ποτὲ δὲν πεθαίνει», διότι τὸ δίκαιο ποὺ εἶναι μὲ τὸ μέρος τῶν κατοίκων εἶναι «ἀθάνατο» καὶ ὅσο κι ἂν κατασταλεῖ, ὅσες διώξεις κι ἂν ὑπάρξουν, στὸ τέλος θὰ λάμψει ὅπως ὁ χρυσός· γιὰ νὰ λάμψει πρέπει προηγουμένως νὰ περάσει ἀπὸ φωτιά. Ὁ πρωθυπουργὸς εἶπε ὅτι ἡ ἐπένδυση αὐτὴ θὰ γίνει μὲ «κάθε κόστος». Οἱ Ἱερισσιῶτες καὶ οἱ λοιποὶ κάτοικοι ἀποδεικνύουν ὅτι εἶναι ἕτοιμοι νὰ ἐπωμισθοῦν κάθε κόστος προκειμένου μὲ κάθε νόμιμο τρόπο (συμπεριλαμβανομένης «τῆς νόμιμης ἄμυνας»)  νὰ μὴ γίνει ἡ καταστροφικὴ ἐπένδυση. Σὲ ὅσους στέλνουν δεκάδες τὶς κλήσεις γιὰ διώξεις, ἔχουμε νὰ τοὺς ὑπενθυμίσουμε αὐτὸ ποὺ ἔλεγαν σοφὰ οἱ Σπαρτιάτες: «Δὲν πρέπει συχνὰ νὰ κάνουμε πόλεμο μὲ τοὺς ἐναντίους, διότι θὰ τοὺς μάθουμε νὰ πολεμοῦν». Ἤδη οἱ Ἱερισσιῶτες καὶ οἱ λοιποὶ «Μάθαμε, πάθαμε, ξέρουμε τώρα».
ΔΕΙΤΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΕΔΩ

25 σχόλια:

  1. Έτσι πρέπει να υποδέχονται και τους αγωνιστές της Εκκλησίας όχι μόνο τους αγωνιστές για τα νόμιμα υλικά συμφέροντα του λαού.

    Φιλόθεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού τους είδατε αυτούς τους "αγωνιστές της Εκκλησίας", που δεν τους υποδέχθηκε ο λαός όπως τους έπρεπε;

      Έπειτα, τι θα πει "υλικά συμφέροντα"; Το να συνεργαστώ με τον κατακτητή-μεγαλοεργολάβο, μόνο και μόνο επειδή θα μου δώσει "δουλειά", βάζοντας σε κίνδυνο την υγεία των συγχωριανών μου και υπονομεύοντας το μέλλον του τόπου μου, είναι "υλικό" παράπτωμα; Δεν έχει κατ' εξοχήν πνευματική διάσταση; Ας αφήσουμε λοιπόν τις μανιχαϊστικές διακρίσεις για τους φράγκους, που τις γέννησαν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε δεν είναι μανιχαϊστικές διακρίσεις αυτά αλλά εσύ έχεις ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ απόψεις.
      Η Εκκλησία διαβαθμίζει τα πνευματικά πάνω απο τα υλικά και δεν τα ισοπεδώνει όπως κάνεις εσύ αιρετικά επηρεασμένος απο την υλιστική κοινωνία!

      Αν πάλι δεν βλέπεις τους λίγους αγωνιστές της Εκκλησίας είσαι μυωπάζεις και δείχνεις την ασχετοσύνη σου!

      Τάσος

      Διαγραφή
    3. Αν δεν μπορείς να καταλάβεις μη βιάζεσαι να κρίνεις πολλώ δε μάλλον να κατακρίνεις. Προφανώς σου θίξαμε κάποιον γνωστό και έσπευσες να τον υπερασπιστείς. Γενικώς, το έχω διαπιστώσει και άλλοτε το πνεύμα αυτό και στο συγκεκριμένο και σε άλλα χριστιανικά ιστολόγια όπου γίνεται "ελεύθερος διάλογος". Παρά ταύτα, κάνω αγάπη και αρχίζω το μάθημα: κανείς δεν ισοπεδώνει τα υλικά με τα πνευματικά, αλλά κανείς δεν αδιαφορεί για την ύλη, παριστάνοντας δήθεν τον πνευματικό άνθρωπο (μάλλον αγνοείς ότι κατά την Ορθόδοξη Θεολογία και η ψυχή ακόμη είναι "λεπτή ύλη" -απολύτως άυλος είναι μόνο ο Θεός). Έπειτα, χρησιμοποίησα συγκεκριμένο παράδειγμα όπου φαίνεται ΚΑΘΑΡΑ (απορώ πώς δεν το βλέπεις -έσπευσες να υπερασπιστείς τον θιγμένο φίλο σου αλλά τελικώς εκτέθηκες περισσότερο) η οτπική γωνία που χρησιμοποιώ. Φυσικά, δε λες κουβέντα για το παράδειγμα που χρησιμοποίησα. Δες λοιπόν και τούτο: ο Χρυσόστομος που ήρθε σε ρήξη με την αυτοκράτειρα για το οικόπεδο μιας χήρας, πάλευε για υλική υπόθεση; Βάλε το μυαλό σου να δουλέψει και άφησε τις (εύκολες, όσο και επικίνδυνες) κραυγές.

      Τους λίγους αγωνιστές και τους βλέπω και προσπαθώ να τους ακολουθώ -κάποιους είχα την ευλογία να τους ζήσω από κοντά: ο μακαριστός Αυγουστίνος πάντως (δε νομίζω να αμφισβητείς την αγωνιστικότητά του), είχε ξεσηκωθεί όταν η ΔΕΗ επρόκειτο να ξεσπιτώσει ολόκληρο χωριό για να εκμεταλλευτεί τα κοιτάσματα λιγνίτη που υπήρχαν στο υπέδαφός του. Προφανώς αγωνιζόταν για "υλικές" υποθέσεις...

      (να το πεις πάντως στον πνευματικό σου ότι έριξες στην κόλαση, αποκαλώντας αιρετικό έναν εν Χριστώ αδελφό σου...)

      Διαγραφή
    4. Ανόητε ανώνυμε 7,46πμ συνεχίζεις να γίνεσαι αιρετικός ισοπεδώνοντας υλικά και πνευματικά. Αν διαβάσεις ΛΙΓΟ τον άγιο Ιωάννη Χρυσόστομο που με αμάθεια και αφέλεια επικαλείσαι, θα δεις ότι πάρα πολλές φορές κάνει ΔΙΑΚΡΙΣΗ μεταξύ πνευματικών και υλικών και τα πνευματικά τα θέτει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΑΝΩ απο τα υλικά πράγματα.

      Να πεις στον πνευματικό σου ότι είσαι αιρετικός και συγχέεις τα πνευματικά και τα υλικά και τα βάζεις στην ίδια μοίρα.

      Ούτε ο Τάσος ούτε ο Φιλόθεος είπαν να μην ασχολούμαστε με τα υλικά πράγματα αλλά είπαν ότι πρέπει να δείχνουν το ίδιο και περισσότερο ενδιαφέρον για τα πνευματικά ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ στην εποχή μας, του υλισμού την εποχή. Μάταια λοιπόν αναφέρεις τον μακαριστό Αυγουστίνο και τον ιερό Χρυσόστομο. Και οι δύο έγραψαν και αγωνίστηκαν ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ για τα πνευματικά ΠΑΡΑ για τα υλικά και έκαναν ΣΑΦΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ μεταξύ τους και αξιολόγησαν τα ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΥΛΙΚΑ, κάτι που δεν το βλέπουμε στους κατοίκους της Ιερισσού και των άλλων περιοχών που υποδέχονται με τιμές μόνο αγωνιστές για τα υλικά συμφέροντα και όχι τους αγωνιστές για τα πνευματικά συμφέροντα. Όπως και οι κάτοικοι των άλλων περιοχών της Ελλάδας.

      Διονύσης

      Διαγραφή
    5. Καλά σου λέει ο Τάσος ότι μυωπάζεις και δείχνεις στραβισμό αθεράπευτο ανώνυμε Ανώνυμος16 Οκτωβρίου 2013 - 7:46 π.μ. Και παρεξηγήσεις και αυτά που είπαν οι Τάσος και Φιλόθεος.

      Διαγραφή
    6. Φιλόθεος, Τάσος, Διονύσης... Άλλος της παρέας υπάρχει;
      ΔΕΝ ΣΕ ΕΙΠΑ ΑΝΟΗΤΟ, ΟΠΟΤΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ.
      Φυσικά ούτε εσύ κατάλαβες ή παριστάνεις τον παλαβό γυρνώντας αλλού το θέμα.
      ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ότι εξίσωσα τα υλικά με τα πνευματικά;
      Ξαναρωτώ: ο Χρυσόστομος, ο Φλωρίνης Αυγουστίνος, που ανέφερα παραπάνω σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ περιστατικά, έκαναν λάθος;
      Και μια που το έφερε η κουβέντα, πες μου εσύ ποιους "αγωνιστές για τα πνευματικά συμφέροντα" δεν υποδέχτηκαν οι κάτοικοι της Ιερισσού; Αν έχεις κάτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ, ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. Περιμένω ξεκάθαρη τοποθέτηση.

      Διαγραφή
    7. Εσύ να κατεβάσεις τους τόνους ανώνυμε και σταματήσεις να μιλάς υποτιμητικά για όσους δεν συμφωνούν με τις λανθασμένες απόψεις σου. (Άλλος της παρέας υπάρχει;) Εσύ να κοιτάξεις την δική σου επικίνδυνη παρέα του υλισμού.

      Δεν παριστάνω τον παλαβό εσύ παριστάνεις τον παλαβό . Ξαναδιάβασε προσεκτικά όλες τις απαντήσεις που σου έγραψα εγώ και οι υπόλοιποι (της παρέας όπως τους λες) και κοίταξε να διορθω΄σεις τα λάθη σου. Στα ερωτήματα που ρωτάς φαίνεται ότι παριστάνεις τον παλαβό, σου έχουν απαντηθεί αν διώξεις την στραβομαρα σου και ξαναδιαβάζεις τις απαντήσεις θα δεις ότι σου έχουν απαντηθεί.

      Σε προκαλώ να μου πεις και με στοιχεία να μου δείξεις πότε οι κάτοικοι της Ιερισσού έκαναν τέτοια υποδοχή σε πνευματικούς αγωνιστές, σε ανθρώπους που υπερασπίστηκαν όχι υλικά συμφέροντα νόμιμα, αλλά την Ορθοδοξία και κονταροχτυπήθηκαν με αιρετικούς. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!

      Ο κόσμος έχει μάθει να σκέφτεται και να δρα υλιστικά και να αγωνίζεται με πάθος για μισθούς, συντάξεις και άλλα υλικά ενδιαφέροντα όχι για την Ορθοδοξία . Πόσα συλλαλητήρια γίνονται για πνευματικά θέματα; Πόσα εναντίον των αιρέσεων; Πόσα εναντίον της πορνοτηλεόρασης; Πόσα κατα του οικουμενισμού;

      Ανώνυμε 3,01μμ το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να κατεβάσεις το κεφάλι κάτω και να παραδεχθείς τα λάθη σου και να πάψεις να εξισώνεις πνευματικά και υλικά πράγματα και να παραδεχθείς ότι κόσμος έχει φύγει απο τον Χριστό, όπως το διαπιστώνουν οι ΠΑΝΤΕΣ ΟΙ ΝΟΗΜΟΝΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ

      Τάσος


      Διαγραφή
    8. Όχι φιλαράκο. Πρώτα θα μου πεις εσύ ποιους αγωνιστές της Ορθοδοξίας θα έπρεπε να υποδεχτούν έτσι οι κάτοικοι της Ιερισσού; Περιμένω να μου πεις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) ποιοι είναι αυτοί που "κονταροχτυπήθηκαν με αιρετικούς" και ο λαός δεν τους υποδέχτηκε. Κάποιους θα έχεις στο νου σου. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΣ ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙΣ;

      Διαγραφή
    9. Αντί να ξεφεύγεις σε πεζοδρομιακούς χαρακτηρισμούς "φιλαράκο" και να κάνεις τον κινέζο χθεσινε ανώνυμε 7:43 πμ να απαντήσεις πότε υποδέχτηκαν αγωνιστές της Εκκλησίας ; ΠΟΤΕ!

      Βάζεις φανταστικές σκέψεις στο μυαλό σου ότι δήθεν οι συνομιλητές σου που έχουν διαφορετική άποψη με τη δική σου, έχουν κάτι στο μυαλό τους (ΕΝΩ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΥΤΟ) και ζητάς και απο πάνω να αποδείξουν αυτά τα ΣΤΡΑΒΑ και ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ που έχεις στο μυαλουδάκι σου.
      Επειδή ακριβώς δεν μιλάνε για υποδοχή συγκεκριμένου ή συγκεκριμένων αγωνιστών της Εκκλησίας, ΣΟΥ ΖΗΤΑΩ ΚΑΙ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ να μας πεις απο όλους τους αγωνιστές της Εκκλησίας ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΥΠΟΔΟΧΗ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ. Η επιλογη να διαλέξεις εσύ απο όλους τους αγωνιστές της Εκκλησίας ΕΝΑΝ και μόνο για ΔΕΙΓΜΑ είναι δική σου. ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ!

      ΣΙΩΠΗ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΑΡΜΟΖΕΙ ΚΑΙ ΣΚΥΨΙΜΟ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΣΟΥ !

      Διαγραφή
    10. Ο λαλίστατος ανώνυμος 7:43 μμ δεν απάντησε στις ερωτήσεις επειδή δεν είχε τί να πει!

      "Πόσα συλλαλητήρια γίνονται για πνευματικά θέματα; Πόσα εναντίον των αιρέσεων; Πόσα εναντίον της πορνοτηλεόρασης; Πόσα κατα του οικουμενισμού; "
      θα προσθέσω: "πόσες ΤΕΤΟΙΕΣ υποδοχές ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ; "

      Σιωπή και μουγγαμάρα απο τον λαλίστατο ανώνυμο!

      Θα έπρεπε αν είχε την εντιμότητα του απλου ανθρώπου να ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΙΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!

      Διαγραφή
    11. Εγώ δεν ξέρω ΚΑΝΕΝΑΝ αγωνιστή της Ορθοδοξίας που δεν τιμήθηκε από το Λαό.
      Εσείς που ξέρετε ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΤΟΝΟΜΑΣΕΤΕ;
      ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΣΟΥΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.

      Διαγραφή
    12. Μην παριστάνεις τον κινέζο ανώνυμε 11:09 μμ!
      ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΠΟΤΕ ΕΓΙΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΛΑΪΚΗ ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
      ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΤΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ
      Ή ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ, ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ, ΕΓΚΡΙΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ

      ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΚΥΨΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΞΕΥΤΕΛΙΖΕΣΑΙ!

      ΔΙΚΑΙΟΣ

      Διαγραφή
    13. ΕΣΕΙΣ που ρίξατε τη μομφή κατά του λαού ΕΣΕΙΣ θα δείξετε ΠΟΤΕ και ΠΟΥ ο λαός δεν υποδέχτηκε ΠΟΙΟΥΣ αγωνιστές της Πίστεως; ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ ΠΟΥ Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΕ;

      Διαγραφή
    14. ΑΝΩΝΥΜΕ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ!
      ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΔΟΧΗ που έγινε ΕΣΤΩ ΣΕ ΕΝΑ απο όλους αυτούς. Δεν σου ζητάμε να είναι της επιλογής μας όπως ΣΚΟΠΙΜΑ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΑ παρερμηνεύεις τον λόγο μας, μιας και δεν έχει τί να απαντήσεις.

      Αυτό που σου ζητάμε είναι να μας δείξεις ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΥΠΟΔΟΞΗ ΕΞΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΜΕ ΚΟΡΝΕΣ, ΜΕ ΡΟΔΟΠΕΤΑΛΑ, ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΟΣΜΟ που να έγινε όχι σε αγωνιστές υλικών συμφόντων νόμιμων και καλών, αλλά σε ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

      ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΥΤΕ ΜΙΑ! ΚΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΚΙΝΕΖΟ! ΚΑΙ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμε 4,48μμ ψυχάκιας είσαι; Δεν καταλαβαίνεις τί σου λένε;; Δείξε μας μια υποδοχή που έγινε σε πνευματικούς αγωνιστές να σε πιστέψουμε. Διαφορετικά όσο και να χτυπιέσαι και να κάνεις τον παλαβό, δεν πρόκειται να σε πιστέψει κανείς, απλά δείχνεις την ΑΝΑΝΔΡΙΑ ΣΟΥ να παραδεχτείς το λάθος σου. Εκτός και αν είσαι πραγματικά Ψυχάκιας.

      Διαγραφή
    16. Συνεχίζοντας τους υβριστικούς χαρακτηρισμούς τι νομίζετε ότι πετυχαίνετε; Δεν καταλαβαίνετε ότι εκτίθεστε;
      Λοιπόν, να το ξαναγράψω: εγώ ΔΕΝ ΞΕΡΩ κάποιον αγωνιστή που μπήκε φυλακή για την Πίστη και δεν τον υποδέχτηκε ο λαός όπως του άρμοζε. Εσείς που ξέρετε ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΟΝΟΜΑΖΕΤΕ; ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑΝ. Δεν πιστεύω να ...φοβάστε να πείτε ένα όνομα έστω και ανωνύμως!!!

      Διαγραφή
    17. Γιατί πρέπει να μπει στη φυλακή κάποιος αγωνιστής της Εκκλησίας για να τον υποδεχτούν έτσι; Διαφορετικά δεν αξίζει τέτοιας υποδοχής;
      Διαφορετικά είναι κατώτερος απο ένα αγωνιστή για υλικά νόμιμα συμφέροντα; Δεν ντρέπεσαι λίγο να έχεις τόσο μικρή υπόληψη τους αγωνιστές της Εκκλησίας;;
      Δεν σου ζήτησε κανείς να μας πεις για αγωνιστή της Εκκλησίας που μπήκε σε φυλακή! Μην κάνεις πάλι τον παλαβό. Σου ζήτησε να μας πεις για αγωνιστή της Εκκλησίας (που δεν έχει πάει φυλακή)! Έστω για δείγμα να μας πεις έναν! Έναν της δικής σου επιλογής !
      ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ!
      Μόνο για τα υλικά είναι ο λαός μας! ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΚΡΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΠΟΝΑΕΙ!

      Διαγραφή
    18. Θα βοηθούσε να μας έλεγες έναν αγωνιστή (έστω και μη φυλακισθέντα) που έχεις στο νου σου. Ως προς το "μόνο για τα υλικά είναι ο λαός μας" πρόσεχέ το γιατί είναι λογισμός και μάλιστα "εκ δεξιών" (άρα υπουλότερος). Υπάρχουν πάρα πολλοί ακόμη "οἵτινες οὐκ ἔκαμψαν γόνυ τῷ Βάαλ". Χάρη σε αυτούς μας ανέχεται ο Θεός όσους παριστάνουμε τους θρησκευόμενους. Αυτός ο λαός, που δεν είμαστε άξιοι να τον διακονούμε, διακρίνει ποιος αγωνιστής αξίζει να τον ακολουθήσει και ποιος όχι. Αυτός ο λαός ακολουθούσε τον Αυγουστίνο σε κάθε μορφής αγώνα (ακόμη και στην περίοδο της χούντας που είχε μπει στ οστόχαστρο του καθεστώτος), αυτός ο λαός ακολουθούσε το Σεβαστιανό στον αγώνα για τη Β. Ήπειρο, ο ίδιος λαός έκανε τη φυλακή του ηγουμένου Εφραίμ πιο πολυσύχναστη κι απ' το κέντρο των Αθηνών. Ας μην τον καταδικάζουμε εύκολα λοιπόν... Όταν δεν μας ακολουθεί, ας ψάξουμε τι δεν κάνουμε εμείς οι ίδιοι σωστά...
      Καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμε 9:20μμ
      Ούτε τον π. Αυγουστίνο τον ακολουθούσε ο λαός, ελάχιστος λαός τον ακολουθούσε σε σχέση με τον λαό που τον χλεύαζε ως τρελλό , τρώγοντας τις συκοφαντίες των πουλημένων εφημερίδων.
      Αρκετές φορές ο π. Αυγουστίνος έμεινε μόνος. Κάποτε είχε ως ακροατήριο ένα άνθρωπο!
      Ο λαός μας είναι υλιστικός. Έτσι τον έκαναν και καθέ αρνηση αυτού του γεγονότος είναι ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΙΑ!

      Κώστας

      Διαγραφή
    20. Πρέπει να παραδεχτούμε ΄τετοια ΜΕΓΑΛΕΙΩΔΗ υποδοχή όπως την χαρακτήρισε το ίδιο το μπλογκ αυτό, δεν έγινε για ΚΑΝΕΝΑ αγωνιστή της Εκκλησίας τουλάχιστον τα τελευταία 20 χρόνια!
      Ξέρει να τιμά ο λαός αγωνιστές υλικών αγώνων και όχι αγώνων της Εκκλησίας.

      Διαγραφή
  2. Μα στα βίντεο βλέπω παππούδες, γιαγιάδες, παιδιά ηλικίας δημοτικού και γυμνασίου. Είναι αυτοί "τρομοκράτες" όπως τους αποκαλεί η κυβέρνηση και τα εξωνημένα ΜΜΕ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κουραστεί να βλέπω και να ακούω για το δίκιο που έχουν οι κάτοικοι της Ιερισσού.
    Την επίθεση που έγινε ενάντια στους εργαζόμενους στο εργοστάσιο,με πυροβολισμούς και μολότοφ,πως πρέπει
    να την βλέπουμε;Σαν πράξη αντίστασης ή σαν δολοφονική επίθεση με σχέδιο και οργάνωση;
    Εάν αυτή η επίθεση γινόταν από εμένα σε κάποιον από τους επιχειρηματίες της περιοχής γιατί μολύνει το περιβάλον,
    πως θα αντιδρούσαν οι κάτοικοι;
    Δεν είμαι κάτοικος της περιοχής,λόγω τς δουλειάς μου όμως πηγαίνω πολύ συχνά στο τρίτο πόδι τα τελευταία 10 χρόνια.
    Έχω δει απίστευτη ρύπανση στο λιμάνι της Ιερισσού,κατεστραμένες παραλίες από τα "ξεπλύματα" που κάνουν τα φορτηγά μπετονιέρες,φορτηγά λυμμάτων να αδειάζουν στη θάλασσα και όλα αυτά από κάτοικους-επαγγελματίες της περιοχής, όχι από τουρίστες.
    Μια από τις πιο όμορφες περιοχές της Μεσογείου(από Σταυρό έως Ουρανούπολη),η νοοτροπία των κατοίκων την άφησε αναξιοποίητη.Τους βόλευε όλα αυτά τα χρόνια ο τουρισμός(των δωματίων-πολλά λεφτά εύκολα και γρήγορα χωρίς πολλές υποχρεώσεις),η υπεραξία των χωραφιών που έγιναν τα πιο περιζήτητα οικόπεδα.Για ποιο λόγο να βάλουν κόπο,χρήματα,μυαλό να δημιουργήσουν κάτι μοναδικό,κάτι όμορφο,κάτι ασυναγώνιστο;Κάτι που τώρα που ήρθε η κρίση θα έδινε δουλειά σε όλους τους κατοίκους;(θα μπορούσε να γίνει πολύ καλύτερο από το Μονακό).
    Πιθανόν να απαντήσει κάποιος ότι αυτό είναι έργο της κυβέρνησης και όχι των κατοίκων.Και έτσι να είναι ,
    γιατί δεν οργανώθηκαν όλα αυτά τα χρόνια;Γιατί δεν απαίτησαν τόσο δυναμικά όσο κάνουν τώρα;
    Αυτοί που πρωτοστατούν ,κοιτάνε μόνο τα συμφέροντά τους και όχι το περιβάλλον.Τους βλέπω,τους μιλάω,τους καταλαβαίνω....
    Είναι οι ίδιοι που ψαρεύουν στα νερά του Αγίου Όρους 50 μέτρα από την ακτή με τράτες.(ανάμεσα στην ακτή και το πλοίο που πηγαίνει στην Δάφνη!!!).
    Δεν είμαι και υπέρ του Μπόμπολα.Είναι ένας επιχειρηματίας που μπροστά στα κέρδη είναι πολύ πιθανό να κάνει διάφορα πράγματα (στα όρια της νομιμότητας;).
    Σίγουρα το περιβάλλον θα υποστεί ζημιά.Για συμπαράσταση στους αγωνιστές της Ιερισσού,να ζητήσουμε από τους κατοίκους της Πτολεμαίδας να προβούν σε παρόμοιες κοινητοποιήσεις(την ζημιά την βλέπουν και την αισθάνονται),να αναγκάσουν την ΔΕΗ να κλείσει τα εργοστάσια και μετά όλοι μαζί να κλαίμε την μοίρα μας...υπό το φως των κεριών.
    Η αντίσταση δεν γίνεται με τέτοιου τύπου δολοφονικές επιθέσεις.Ρωτώ όλους αυτούς που βγήκαν στην υποδοχή αυτών που αφέθηκαν:εάν στην επίθεση χανόταν ζωή ,θα υποστήριζαν πάλι τέτοιας μορφής αγώνα;(εάν ήταν το παιδί τους νεκρό,τι θα κάνανε;)
    Εάν θέλουν να αντιδράσουν ας πάνε στον Μπόμπολα,όχι στους ανυπεράσπιστους εργαζόμενους.
    Αλλά εκεί χρειάζονται τα κότσια.Υπάρχουνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αστεία τοποθέτηση, με εμφανή τη στόχευση (μερικά πράγματα δεν κρύβονται). Θέτεις το αφελές δίλημμα "ή κάνουμε το χωριό σου κρανίου τόπο ή ζήσε με τα κεριά" όπως οι γιωργαντωνοστουρναραίοι μας λένε ότι αν δεν ξεπουλούσαμε την Πατρίδα δεν θα είχαμε λεφτά για συντάξεις και μισθούς. Το γυρνάς βεβαίως και στο ανθρωπιστικό, αλλά παρόλο που έχεις τέτοιον καημό για τους εργαζόμενους των πολυεθνικών δεν βλέπω να διαμαρτύρεσαι που τους ταΐζουν με ψίχουλα για να συσσωρεύουν οι λίγοι τρομακτικά κέρδη... (εδώ στέρεψε η ευαισθησία σου...). Μέχρι και οικολογικές ευαισθησίες επιστράτευσες για να υπερασπιστείς τις πολυεθνικές, δηλαδή το σύστημα που ρήμαξε το περιβάλλον σε όλο τον πλανήτη. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ!!! (ο τρόπος σκέψης σου μπάζει πανταχόθεν...)
      Ως προς την Πτολεμαΐδα πάντως, ρώτα γιατί αντέδρασε ο μακαριστός Αυγουστίνος (το γράφω και πιο πάνω) στην προοπτική μεταφοράς ενός ολόκληρου χωριού. Σίγουρα ήταν εχθρός της "ανάπτυξης"...

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.