Γράφει ὁ Νίκος Χειλάδακης,
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Ἡ πρώτη θεατρικὴ πράξη ἦταν ἐκείνη ἡ περίφημη παράσταση τοῦ Γιωργάκη στὸ ἀκριτικὸ Καστελόριζο ὅταν ἀνακοίνωνε μὲ τὸ χαρακτηριστικό του ὕφος, (τὸ χαμόγελο τῆς «δολοφονικῆς ἀναισθησίας»), ὅτι ἡ χώρα ἔμπαινε «κάτω» ἀπὸ τὸ Διεθνὲς Νομισματικὸ Ταμεῖο. Ἀκολούθησαν πολλὰ ἐπεισόδια στὸ σήριαλ τῶν μνημονίων καὶ ἄλλαξαν τρεῖς πρωθυπουργοὶ καὶ τέσσερεις κυβερνήσεις. Τώρα, ἀφοῦ κατέστρεψαν τὸ ἔθνος καὶ τὴν κοινωνία ἔχουμε μπεῖ στὴν καταπληκτικὴ φάση νὰ πιστέψουμε ὅτι σωθήκαμε ὁριστικὰ καὶ ὅτι ἀρχίζει ἡ χώρα νὰ βρίσκει τὴν… χαμένη τῆς εὐτυχία.
Εἶναι καταπληκτικὸ νὰ παρατηρεῖς πὼς μία φανταστικὴ πραγματικότητα ποὺ προβάλλεται ἀπὸ τὰ διάφορα πουλημένα καὶ ἐθνοπροδοτικὰ ΜΜΕ ἀντικαθιστᾶ τὴν καθημερινὴ πραγματικότητα καὶ ἐπιδιώκει μὲ χίλια μέσα νὰ σὲ κάνει νὰ αἰσθάνεσαι εὐτυχισμένος ἐπειδὴ εἶσαι δυστυχισμένος καὶ δὲν ἔχεις τὴν δυνατότητα ἀκόμα καὶ νὰ ἐπιβιώσεις. Σίγουρα αὐτὸ ἀποτελεῖ ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα θαύματα τῆς μνημονιακῆς ἑλληνικῆς κυβέρνησης. Βάσει αὐτῆς τῆς πολιτικῆς τὸ ψέμα προβάλλεται σὰν ὑπέρτατη ἀλήθεια, οἱ ἀποτυχημένοι καὶ ξευτιλισμένοι ὑπουργοὶ προβάλλονται σὰν ἐθνοσωτῆρες, ἡ διάλυση τῆς κοινωνίας καὶ ἡ καταστροφὴ κάθε κοινωνικοῦ ἱστοῦ σὰν ἡ ἀναγκαία κάθαρση ἀπὸ ἕνα ἁμαρτωλὸ παρελθὸν στὸ ὁποῖο αὐτοὶ ποὺ μᾶς ἔριξαν εἶναι αὐτοὶ ποὺ θὰ μᾶς ἀπαλλάξουν ἀπὸ αὐτό. Ἡ ἀπώλεια μὲ ἐξευτελιστικὸ τρόπο τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας παρουσιάζεται σὰν ἡ μεγάλη ἀγκαλιὰ τῆς.... στοργικῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης ἡ ὁποία μὲ πόνο καὶ «γερμανικὴ εὐσπλαχνία» θυσιάζεται γιὰ νὰ σώσει τὸ ἀπολωλὸς πρόβατο ποὺ εἶναι ἡ Ἑλλάδα. Οἱ μεγάλοι κλέφτες, οἱ ἀπατεῶνες ποὺ λεηλάτησαν τὸ κράτος, οἱ μεγλαοκαναλάρχες καὶ μεγαλύτεροι φοροφυγάδες ποὺ χρεωστᾶνε δισεκατομμύρια, προβάλλονται σὰν τὰ μεγαλύτερα στηρίγματα αὐτῆς τῆς ἐθνοσωτήριας προσπάθειας νὰ ἀνορθωθεῖ ἡ χώρα καὶ νὰ πάει μπροστὰ στὸν δρόμο της… δόξας καὶ τῆς προόδου. Οἱ κολλημένοι σὲ ἰδεολογίες τῆς αὐτοκτονίας, σὲ ἰδεολογίες τοῦ περασμένου αἰώνα ποὺ ξεφούσκωσαν σὲ μία παταγώδη συχνὰ αἱματηρὴ ἀποτυχία, προβάλλονται σὰν οἱ πραγματικοὶ δημοκράτες καὶ γελοιοποιοῦν κάθε προοδευτικὴ ἰδεολογία στὸ ὄνομα ἑνὸς δολοφονικοῦ ἀνθρωπισμοῦ ποὺ καθημερινὰ σκορπίζει θύματα στοὺς δρόμους τῶν ἑλληνικῶν πόλεων. Ἰδεολογίες νεκρὲς ποὺ δὲν ἔχουν πιὰ κανένα νόημα, γίνονται τὰ εὔκολα καὶ τὰ ὡραία σλόγκαν γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν τραγική τους ἀνεπάρκεια καὶ τὴν ἐθνοκτόνο πολιτική τους. Ἡ ὁλοκληρωτικὴ ἐξόντωση κάθε οἰκονομικῆς δραστηριότητας παρουσιάζεται σὰν ἡ ἀναγκαία μετάβαση πρὸς ἕνα νέο μοντέλο ποὺ κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ μᾶς ἐξηγήσει τί θὰ εἶναι καὶ πὼς θὰ μπορέσει νὰ ξεπεράσει ὅλη αὐτὴ τὴν οἰκονομικὴ καὶ κοινωνικὴ λαίλαπα. Σχέδια ἐπὶ σχεδίων ποὺ ἐνῶ ἀνακοινώνονται σὰν ἀναγκαία μέτρα τὸ μόνο ποὺ πετυχαίνουν εἶναι νὰ βυθίζουν ὅλο καὶ πιὸ βαθειὰ τὸ πλοῖο στὸν πάτο τῆς ἐθνικῆς καταστροφῆς. Καὶ ὅλα αὐτὰ ἐνῶ γύρω μας ἡ περιοχὴ φλέγεται ἀπὸ ἐκρηκτικὲς ἐξελίξεις στὶς ὁποῖες ἐμεῖς εἴμαστε τραγικὰ ἀποντες. Αἴγυπτος, Συρία, Τουρκία, Κύπρος, Ἰσραήλ, Ἰρᾶν, Ρωσία, Εὐρώπη, ΗΠΑ, σὲ ἕνα παιχνίδι τοῦ θανάτου μὲ πολλοὺς παῖκτες ἀλλὰ ὄχι τὴν χώρα μας ποὺ εἶναι ἀνύπαρκτη. Ἔτσι μᾶς κατάντησαν.
Σὲ ὅλα αὐτὰ ἕνας κόσμος ποὺ παρακολουθεῖ αὐτὲς τὶς ἀτέλειωτες καὶ ἀλλεπάλληλες παραστάσεις ἔχει χάσει τὴν φωνή του, ἔχει χάσει τὸν ἔλεγχο τῶν κινήσεών του, ἔχει μείνει παράλυτος καὶ ἀνήμπορος νὰ ἀντιδράσει. Αὐτὴ εἶναι ἡ Ἑλλάδα τοῦ εἰκοστοῦ πρώτου αἰώνα. Μία Ἑλλάδα στὴν χώρα τῶν θαυμάτων, στὴν χώρα τῆς αὐταπάτης καὶ τοῦ φανταστικοῦ κόσμου τῆς εἰκονικῆς πραγματικότητας. Μία Ἑλλάδα ποὺ αἱμορραγεῖ ἀκατάπαυστα καὶ οἱ ἠθοποιοὶ-δολοφόνοι τῆς παρουσιάζονται σὰν οἱ μεγάλοι σωτῆρες τῆς ἀκονίζοντας τὰ μαχαίρια γιὰ τὸ τελειωτικὸ δράμα. Ἀκόμα καὶ θεσμοὶ ποὺ κάποτε ἦταν τὸ μεγαλύτερο στήριγμα τῆς ἐθνικῆς μας ὑπόστασης ὅπως στρατὸς καὶ ἐκκλησία, ἔχουν γίνει θλιβεροὶ κομπάρσοι σὲ ὅλο αὐτὸ τὸ ἀτελείωτο δράμα. Ἀλήθεια ὑπάρχει κάποια ἐλπίδα μέσα σὲ ὅλο αὐτὸ τὸ σκηνικό της συνεχιζόμενης ἐθνικῆς καταστροφῆς ; Ποιοὶ μποροῦν νὰ ἀντιδράσουν;
Ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς ὅταν εἶχε ἀρχίσει τὶς περιοδεῖες του σὲ μία σκλαβωμένη χώρα ἔβρισκε ἕνα κόσμο ποὺ εἶχε σχεδὸν χάσει τὴν ἐθνική του συνείδηση καὶ τὴν θρησκευτική του ταυτότητα ἐνῶ οἱ συνθῆκες διαβίωσης ἦταν οἱ σκληρότερες ποὺ εἶχε νὰ ἀντιμετωπίσει στὴν μακρόχρονη ἱστορία του. Καὶ ὅμως τὸ τόλμησε καὶ ἄρχισε τὸ ἔργο τῆς ἐπανάκτησης τῆς ταυτότητας αὐτοῦ του ἱστορικοῦ λαοῦ. Σήμερα ψάχνουμε ἀγωνιωδῶς ἕνα Κοσμᾶ Αἰτωλό, ψάχνουμε ἕνα Παπαφλέσσα ποὺ δὲν λογαρίασε τὴν ἴδια τοῦ τὴν ζωὴ γιὰ νὰ ὑπερασπίσει τὸν λαό του. Ψάχνουμε γιὰ ἕνα πυρπολητή, ἕνα Κανάρη ποὺ θὰ ἀνέβει πάνω στὴ σκηνὴ γιὰ νὰ κατεβάσει ὅλους αὐτοὺς τοῦ τσαρλατάνους νὰ τοὺς πυρπολήσει καὶ νὰ τοὺς ρίξει στὸν Καιάδα ἀπελευθερώνοντας τὴν χώρα ἀπὸ τὸ θέατρο τῆς μεγαλύτερης ἐθνικῆς προδοσίας. Ἡ ἐλπίδα πεθαίνει τελευταία.
Ἡ πρώτη θεατρικὴ πράξη ἦταν ἐκείνη ἡ περίφημη παράσταση τοῦ Γιωργάκη στὸ ἀκριτικὸ Καστελόριζο ὅταν ἀνακοίνωνε μὲ τὸ χαρακτηριστικό του ὕφος, (τὸ χαμόγελο τῆς «δολοφονικῆς ἀναισθησίας»), ὅτι ἡ χώρα ἔμπαινε «κάτω» ἀπὸ τὸ Διεθνὲς Νομισματικὸ Ταμεῖο. Ἀκολούθησαν πολλὰ ἐπεισόδια στὸ σήριαλ τῶν μνημονίων καὶ ἄλλαξαν τρεῖς πρωθυπουργοὶ καὶ τέσσερεις κυβερνήσεις. Τώρα, ἀφοῦ κατέστρεψαν τὸ ἔθνος καὶ τὴν κοινωνία ἔχουμε μπεῖ στὴν καταπληκτικὴ φάση νὰ πιστέψουμε ὅτι σωθήκαμε ὁριστικὰ καὶ ὅτι ἀρχίζει ἡ χώρα νὰ βρίσκει τὴν… χαμένη τῆς εὐτυχία.
Εἶναι καταπληκτικὸ νὰ παρατηρεῖς πὼς μία φανταστικὴ πραγματικότητα ποὺ προβάλλεται ἀπὸ τὰ διάφορα πουλημένα καὶ ἐθνοπροδοτικὰ ΜΜΕ ἀντικαθιστᾶ τὴν καθημερινὴ πραγματικότητα καὶ ἐπιδιώκει μὲ χίλια μέσα νὰ σὲ κάνει νὰ αἰσθάνεσαι εὐτυχισμένος ἐπειδὴ εἶσαι δυστυχισμένος καὶ δὲν ἔχεις τὴν δυνατότητα ἀκόμα καὶ νὰ ἐπιβιώσεις. Σίγουρα αὐτὸ ἀποτελεῖ ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα θαύματα τῆς μνημονιακῆς ἑλληνικῆς κυβέρνησης. Βάσει αὐτῆς τῆς πολιτικῆς τὸ ψέμα προβάλλεται σὰν ὑπέρτατη ἀλήθεια, οἱ ἀποτυχημένοι καὶ ξευτιλισμένοι ὑπουργοὶ προβάλλονται σὰν ἐθνοσωτῆρες, ἡ διάλυση τῆς κοινωνίας καὶ ἡ καταστροφὴ κάθε κοινωνικοῦ ἱστοῦ σὰν ἡ ἀναγκαία κάθαρση ἀπὸ ἕνα ἁμαρτωλὸ παρελθὸν στὸ ὁποῖο αὐτοὶ ποὺ μᾶς ἔριξαν εἶναι αὐτοὶ ποὺ θὰ μᾶς ἀπαλλάξουν ἀπὸ αὐτό. Ἡ ἀπώλεια μὲ ἐξευτελιστικὸ τρόπο τῆς ἐθνικῆς κυριαρχίας παρουσιάζεται σὰν ἡ μεγάλη ἀγκαλιὰ τῆς.... στοργικῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἕνωσης ἡ ὁποία μὲ πόνο καὶ «γερμανικὴ εὐσπλαχνία» θυσιάζεται γιὰ νὰ σώσει τὸ ἀπολωλὸς πρόβατο ποὺ εἶναι ἡ Ἑλλάδα. Οἱ μεγάλοι κλέφτες, οἱ ἀπατεῶνες ποὺ λεηλάτησαν τὸ κράτος, οἱ μεγλαοκαναλάρχες καὶ μεγαλύτεροι φοροφυγάδες ποὺ χρεωστᾶνε δισεκατομμύρια, προβάλλονται σὰν τὰ μεγαλύτερα στηρίγματα αὐτῆς τῆς ἐθνοσωτήριας προσπάθειας νὰ ἀνορθωθεῖ ἡ χώρα καὶ νὰ πάει μπροστὰ στὸν δρόμο της… δόξας καὶ τῆς προόδου. Οἱ κολλημένοι σὲ ἰδεολογίες τῆς αὐτοκτονίας, σὲ ἰδεολογίες τοῦ περασμένου αἰώνα ποὺ ξεφούσκωσαν σὲ μία παταγώδη συχνὰ αἱματηρὴ ἀποτυχία, προβάλλονται σὰν οἱ πραγματικοὶ δημοκράτες καὶ γελοιοποιοῦν κάθε προοδευτικὴ ἰδεολογία στὸ ὄνομα ἑνὸς δολοφονικοῦ ἀνθρωπισμοῦ ποὺ καθημερινὰ σκορπίζει θύματα στοὺς δρόμους τῶν ἑλληνικῶν πόλεων. Ἰδεολογίες νεκρὲς ποὺ δὲν ἔχουν πιὰ κανένα νόημα, γίνονται τὰ εὔκολα καὶ τὰ ὡραία σλόγκαν γιὰ νὰ δικαιολογήσουν τὴν τραγική τους ἀνεπάρκεια καὶ τὴν ἐθνοκτόνο πολιτική τους. Ἡ ὁλοκληρωτικὴ ἐξόντωση κάθε οἰκονομικῆς δραστηριότητας παρουσιάζεται σὰν ἡ ἀναγκαία μετάβαση πρὸς ἕνα νέο μοντέλο ποὺ κανεὶς δὲν μπορεῖ νὰ μᾶς ἐξηγήσει τί θὰ εἶναι καὶ πὼς θὰ μπορέσει νὰ ξεπεράσει ὅλη αὐτὴ τὴν οἰκονομικὴ καὶ κοινωνικὴ λαίλαπα. Σχέδια ἐπὶ σχεδίων ποὺ ἐνῶ ἀνακοινώνονται σὰν ἀναγκαία μέτρα τὸ μόνο ποὺ πετυχαίνουν εἶναι νὰ βυθίζουν ὅλο καὶ πιὸ βαθειὰ τὸ πλοῖο στὸν πάτο τῆς ἐθνικῆς καταστροφῆς. Καὶ ὅλα αὐτὰ ἐνῶ γύρω μας ἡ περιοχὴ φλέγεται ἀπὸ ἐκρηκτικὲς ἐξελίξεις στὶς ὁποῖες ἐμεῖς εἴμαστε τραγικὰ ἀποντες. Αἴγυπτος, Συρία, Τουρκία, Κύπρος, Ἰσραήλ, Ἰρᾶν, Ρωσία, Εὐρώπη, ΗΠΑ, σὲ ἕνα παιχνίδι τοῦ θανάτου μὲ πολλοὺς παῖκτες ἀλλὰ ὄχι τὴν χώρα μας ποὺ εἶναι ἀνύπαρκτη. Ἔτσι μᾶς κατάντησαν.
Σὲ ὅλα αὐτὰ ἕνας κόσμος ποὺ παρακολουθεῖ αὐτὲς τὶς ἀτέλειωτες καὶ ἀλλεπάλληλες παραστάσεις ἔχει χάσει τὴν φωνή του, ἔχει χάσει τὸν ἔλεγχο τῶν κινήσεών του, ἔχει μείνει παράλυτος καὶ ἀνήμπορος νὰ ἀντιδράσει. Αὐτὴ εἶναι ἡ Ἑλλάδα τοῦ εἰκοστοῦ πρώτου αἰώνα. Μία Ἑλλάδα στὴν χώρα τῶν θαυμάτων, στὴν χώρα τῆς αὐταπάτης καὶ τοῦ φανταστικοῦ κόσμου τῆς εἰκονικῆς πραγματικότητας. Μία Ἑλλάδα ποὺ αἱμορραγεῖ ἀκατάπαυστα καὶ οἱ ἠθοποιοὶ-δολοφόνοι τῆς παρουσιάζονται σὰν οἱ μεγάλοι σωτῆρες τῆς ἀκονίζοντας τὰ μαχαίρια γιὰ τὸ τελειωτικὸ δράμα. Ἀκόμα καὶ θεσμοὶ ποὺ κάποτε ἦταν τὸ μεγαλύτερο στήριγμα τῆς ἐθνικῆς μας ὑπόστασης ὅπως στρατὸς καὶ ἐκκλησία, ἔχουν γίνει θλιβεροὶ κομπάρσοι σὲ ὅλο αὐτὸ τὸ ἀτελείωτο δράμα. Ἀλήθεια ὑπάρχει κάποια ἐλπίδα μέσα σὲ ὅλο αὐτὸ τὸ σκηνικό της συνεχιζόμενης ἐθνικῆς καταστροφῆς ; Ποιοὶ μποροῦν νὰ ἀντιδράσουν;
Ὁ Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς ὅταν εἶχε ἀρχίσει τὶς περιοδεῖες του σὲ μία σκλαβωμένη χώρα ἔβρισκε ἕνα κόσμο ποὺ εἶχε σχεδὸν χάσει τὴν ἐθνική του συνείδηση καὶ τὴν θρησκευτική του ταυτότητα ἐνῶ οἱ συνθῆκες διαβίωσης ἦταν οἱ σκληρότερες ποὺ εἶχε νὰ ἀντιμετωπίσει στὴν μακρόχρονη ἱστορία του. Καὶ ὅμως τὸ τόλμησε καὶ ἄρχισε τὸ ἔργο τῆς ἐπανάκτησης τῆς ταυτότητας αὐτοῦ του ἱστορικοῦ λαοῦ. Σήμερα ψάχνουμε ἀγωνιωδῶς ἕνα Κοσμᾶ Αἰτωλό, ψάχνουμε ἕνα Παπαφλέσσα ποὺ δὲν λογαρίασε τὴν ἴδια τοῦ τὴν ζωὴ γιὰ νὰ ὑπερασπίσει τὸν λαό του. Ψάχνουμε γιὰ ἕνα πυρπολητή, ἕνα Κανάρη ποὺ θὰ ἀνέβει πάνω στὴ σκηνὴ γιὰ νὰ κατεβάσει ὅλους αὐτοὺς τοῦ τσαρλατάνους νὰ τοὺς πυρπολήσει καὶ νὰ τοὺς ρίξει στὸν Καιάδα ἀπελευθερώνοντας τὴν χώρα ἀπὸ τὸ θέατρο τῆς μεγαλύτερης ἐθνικῆς προδοσίας. Ἡ ἐλπίδα πεθαίνει τελευταία.
Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ!!!MOTHER HELLAS.
ΑπάντησηΔιαγραφή