18 Φεβ 2012

Πῶς δικαιολογοῦν τήν «γενοκτονία» οἱ τσάμηδες: Φάσεις καί ἀντιφάσεις στήν ὁμολογία τους

Τό τεράστιο ποσό πού διαθέτουν –γνωστες ο πηγές πό πού τό προμηθευτκαν- ο Τσάμηδες γιά τήν νέγερση νός μεγάλου μνημείου στό Κλόγγερι, κοντά στά λβανό-λληνικά σύνορα, γιά τήν «γενοκτονία» τους πό τούς λληνες, ζητ καί τήν παιτούμενη ρμηνεία μπροστά στό ερύ κοινό καί δίως στούς ξένους παρατηρητές καί ργανισμούς πού θά τό μάθουν καί θά καλέσουν τήν μέρα τν γκαινίων καί σως -ν ξυπνήσει καί λλάδα πό τό λήθαργο- γίνει θέμα καί δέν θά περάσει παρατήρητο.
στερα πό 67 χρόνια βγαζουν στό φς τήν μυστική κθεση το βρετανο στρατηγού Palmer, βάσει τς ποίας καθρεφτίζονται λεπτομερειακς λα τά δεινά πού πέστησαν ο τσάμηδες πό τό στρατηγό Ζέρβα καί πό τούς μοναρχοφασίστες λληνες μέ τή λήξη το Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Κι ατό, διά στόματος  Μ. Tare  φυπουργο τν σωτερικν ριθμό δύο τν μυστικν λβανικν πηρεσιν στήν κομμουνιστική δικτατορική λβανία τν πρώτων...
χρόνων.
Σέ συνέντευξη πού παραχώρησε στήν λβανική φημερίδα «Panorama» Τάρε μιλάει γιά τό μεγάλο κατόρθωμα τς λβανικς σφάλειας πού πέσπασε πό τό ρχεο τν βρετανν διπλωματν στά Τίρανα τήν μυστική κθεση το στρατηγο Palmer.
Τάρε στήν συνέντευξή του ρχεται διος σέ φάσεις καί ντιφάσεις ς πρό τά γεγονότα καί τήν δια τήν πόθεση.
ταν Palmer στήν κθεσή του παρουσιάζει μέ μελανά χρώματα τά «πάνθρωπα καί κτηνδες μακελειά» πρός τούς λβανούς Τσάμηδες, γιατί τήν φησε στίς βρετανικές διπλωματικές ρχές τν Τιράνων καί δέν τήν παρέδωσε στίς ρχές τς Βρετανίας στούς ντολοδόχους του,  ν πρχαν;
πό τό 1945 πού Τάρε μέ τούς πράκτορές του μπόρεσε νά ποσπάσει τήν κθεση ατή, πού βαριοκοιμόνταν καί ξύπνησε τώρα μαζί μέ τό μνημεο τς «γενοκτονίας»;
δρύθηκε, λέει Τάρε μία πιτροπή μέ μερικανούς, Βρετανούς, λληνες καί λβανούς παρατηρητές που, μετά πό τρες βδομάδες ντονου διαλόγου συνεχίστηκαν ο πισκέψεις στά ωάννινα,  στή Θεσσαλονίκη κι π’ κε στήν Κορυτσά. Πέρασε νας μήνας καί σάν ατές ο συναντήσεις δέν καρποφόρησαν,  μετακομίσαμε, μέ δική μας πρόταση,   στήν γουμενίτσα, στούς Φιλιάτες καί τελευταία στήν Κονίσπολη. 
φο λόγος ταν γιά τά γκλήματα τν λλήνων-δίως το Ζέρβα- πρός τούς Τσάμηδες, τότε γιατι γιναν ο συναντήσεις στήν Θεσσαλονίκη, ωάννινα καί Κορυτσά, μήπως πρχαν Τσάμηδες κι κε σάν «λβανικές πόλεις»;
Στήν γουμενίτσα καί Φιλιάτες, συνεχίζει Τάρε, πιτροπή δέν μπόρεσε νά ποσπάσει πό τούς κε κατοίκους δεδομένα, γιατί στά σπίτια τν διωχθέντων Τσάμηδων ρθαμε ντιμέτωποι μέ μεταβιβασμένες λβανικές οκογένειες καί ξορισμένους λβανούς πού  παρουσιάζονταν πιό πιθετικοί πρός τούς συμπατριτες τούς λβανούς. ν πιτροπή συγκέντρωσε πάρα πολύ λικό στήν Κονίσπολη.
Πο βρίσκονται τά χνη, κ. φυπουργέ τς δικτατορικς κομμουνιστικς δικτατορίας, στόν τόπο το «γκλήματος», στήν πλατιά λαϊκή μάζωξη πο ξέρατε μόνον σες νά τό κατορθώνατε;
σφαλς πού στά μέρη κενα ταν ο Τσάμηδες ο χριστιανοί πού δέν κηλίδωσαν τά χέρια τους μέ γκλήματα καί οτε συνεργαστκαν μέ τούς ναζιστές, γι’ ατό καί επαν τήν πραγματικότητα. Στη λαϊκή μάζωξη, τί θελες νά πον;
ταν πιτροπή, πού περιόδευσε τόσα μέρη καί εδε καί κατέγραψε τά τόσα πολλά γκλήματα, γιατί βαλε τήν πόθεση στό χρονοντούλαπο καί ο Τσάμηδες χαρακτηρίστηκαν ς συνεργάτες τν Γερμανν; Μήπως τα γκλήματα (κι ατό εναι τό ληθές) τν Τσάμηδων πρός τόν μαχο χριστιανικό λληνικό πληθυσμό περτεροσαν;
Ο  Τάρε δικαιολογε τήν καθυστέρηση στό λβανικό κομμουνιστικό σύστημα πού μπασε τή χώρα σέ μία τεράστια πομόνωση, πομακρύνοντας τήν πό τούς φυσικούς συμμάχους τούς γγλο-μερικανούς πό τήν μία καί πό τήν λλη, στίς μεγάλες προσπάθειες τς πίσημης θήνας ποία συνεχίζει νά ποστηρίζει τά ναχρονιστικά της  ψευδοστοιχεα.
Ψευδοστοιχεα χετε σες κ. Τάρε καί προσπαθετε νά κάνετε τό μαρο-σπρο. στορία, μως, δέ γίνεται μέ ψευδοστοιχεα. στορία μαρτυρε.

3 σχόλια:

  1. Ε Ξ Ω ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΑ ΑΠΟΛΙΦΑΔΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΧΟΤΖΙΣΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. H νοσηρότατη αναμόχλευση και ανακίνηση του θέματος των Μωαμεθανών Αλβανοτσάμηδων αποτελεί πάγια και μόνιμη αιχμή του δόρατος της Σκιπερίας έναντι της Ελλάδος.
    Η ε λ λ η ν ι κ ή Τσαμουριά,η περιοχή του ποταμού Θύαμη-Καλαμά αριθμούσε το 1923 20.319 Μουσουλμάνους με μητρική γλώσσα τα ασχημάτιστα και αδιαμόρφωτα σκιπταρικά σε σύνολο 60.705 κατοίκων της όλης περιοχής,ενώ σύμφωνα με την απογραφή του 1928 ήσαν 17.008 και,τέλος,το 1940 μόνο 16.661 πρόσωπα.Οι Μωαμεθανοί Αλβανοτσάμηδες δεν είχαν ουδόλως ''αλβανική'' εθνική συνείδηση,τουλάχιστον ω ς το 1925.
    Η αλλοίωση του γηγενούς ε λ λ η ν ι κ ο ύ θεσπρωτικού πληθυσμού υπήρξε σταθερά εχθρική αντίληψη και στάση των,υποκινημένοι από την ''πρωτεύουσα'' Τίρανα και συμπράττοντας,προς τούτο,με τους φασίστες και ναζιστές του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.
    Σήμερα, η αλβανική κυβέρνη­ση προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τους Τσάμηδες ως αντίβαρο στους Βορειοηπειρώτες. Η από­πειρα αυτή βασίζεται, κυρίως, στην άγνοια και λήθη που χαρα­κτηρίζουν την ελληνική πλευρά. Τονίστηκε ποτέ από την Αθήνα ότι οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου αποτελούν ε θ ν ι κ ή και όχι γλωσσική ή θρησκευτική μειονότητα; Υπογραμμίστηκε πως οι Μουσουλμάνοι της Τσαμουριάς εξαιρέθηκαν από την ανταλλαγή των πληθυσμών εξαι­τίας της καλής θέλησης των ελλήνων ιθυνόντων; Ειπώθηκε με σαφήνεια ότι δεν υφίσταται ούτε μία διεθνής πράξη που να αναγνωρίζει τους Τσάμηδες ως μειονότητα;

    Αν η ελληνική κυβέρνηση δεν τα έχει πει ακόμη όλα αυτά, τι περιμένει για να τα πει;
    (τα στοιχεία ερεύνησα από το history-of-macedonia.com και το άρθρο του κ.Δημ.Μιχαλόπουλου,επικούρου καθηγητή της Διπλωματικής Ιστορίας του Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης στην κατηγορία ''Albanian Propaganda'')

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.