Ἡ Γιορτὴ τῶν Φώτων
«Τὰ Φῶτα στὴν ἑλληνικὴ χριστιανικὴ παράδοση δὲν ἦταν μόνο μία γιορτὴ ἱστορικῆς ἀνάμνησης, δηλαδὴ ἀναφορᾶς στὴ Βάπτιση τοῦ Χριστοῦ -καμιὰ γιορτὴ τῆς χριστιανοσύνης δὲν ἔχει, ἁπλὰ καὶ μόνο, ἀναμνηστικὸ χαρακτῆρα. Στὶς ὀρθόδοξες ἐκκλησιὲς τὴ μέρα αὐτὴ γιορτάζεται ὁ ἁγιασμὸς τῶν ὑδάτων, ἡ εἴσοδος τοῦ ὑλικοῦ στοιχείου στὴν ἀμεσότητα τῆς σχέσης ἀνθρώπου καὶ Θεοῦ…
Ἡ Γιορτὴ τῶν Φώτων σημαίνει ὅτι κάθε μορφὴ ὑλικῆς ὕπαρξης φωτίζεται στὴν προοπτική της μεταποίησής της σὲ προσωπικὴ σχέση, στὸν τρόπο ποὺ δὲν γνωρίζει περιορισμοὺς χρόνου καὶ φθορᾶς».
Χρῖστος Γιανναρᾶς
ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.
Δεν ντρέπεστε λιγάκι να μας πλασάρετε τον αιρετικό Γιανναρά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΛίγο την νεολαία που έχει παρασύρει στην ανηθικότητα δεν την αγαπάτε; 100 φορές ντροπή σας.
δεν μπορώ να γνωρίζω "ανώνυμε" το λογο που οι διαχειριστές έβαλαν αυτήν την ανάρτηση, ούτε λέω πως ο Γιανναράς ορθοτομεί σε θέματα πίστεως, όμως στο συγκεκριμένο δεν έχει καθόλου λάθος. Ορθοτόμησε Θεολογικώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ.
Επειδή μπαίνει πολλές φορές και κάθε μέρα στο "ρωμαίϊκο" και παρακολουθώ τα πάντα, θα ήθελα να σου κάνω και μια ερώτηση.
Για τον Γιανναρά υπό μία έννοια καλά έκανες και διαμαρτρήθηκες για τον μακράκη γιατί δεν τους επαίνεσες;
Εσύ ανώνυμε 11:25πμ σε πείραξε που διαμαρτυρήθηκε ένας άνθρωπος; Δεν θα έπρεπε πρώτος εσύ να διαμαρτυρηθείς; Εσύ έχεις πρόβλημα με τον Μακράκη; Εσύ γιατί δεν διαμαρτυρήθηκες για τον Γιανναρά; Ο Μακράκης αν και έπεσε σε λάθη, ούτε νικολαϊτης ήταν ούτε πρόσβαλλε το αειπάρθενο της Θεοτόκου όπως έκανε ο Γιανναράς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΡΑΓΑΣΟΣ
Ο ΓΙΑΝΝΑΡΑς ΙΣΩΣ ΕΧΕΙ ΠΛΑΝΗΘΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ! ΣΕ ΑΛΛΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ,ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΡΘΡΟ !! ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΤΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ Κ ΟΛΟΙ ΚΑΤΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ !! (ΕΚΤΟΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ) ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΙΔΙΑ !!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε μου επειδή προκαλείς και για να σου κοπεί λίγο αυτός ο "οργανωσιακός" εγωϊσμός σου ρίξε μια ματιά εδώ:http://www.orthodoxia-ellhnismos.gr/2011/11/blog-post_2495.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να δεις πως βλέπει τον Μακράκη (αιρετικό) οι απόλυτος Ρωμηός Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης. Ξυδάκι και καλή χώνεψη...
αγαπητοί διαχειριστές του "Ρωμαίϊκου Οδοιπορικού" σας παρακαλώ, μην δέχεστε σχόλια κολλημένων και οργανωσιακών, γιατί προκαλούν το δημόσιο αίσθημα! Έλεος και με σας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα σας και καλή χρονιά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ βλέπω αυτό το ιστολόγιο πολλές φορές να βάζει πάρα πολύ καλά άρθρα και με ευχαριστεί αυτό το γεγονός. Όμως βάζει και κάποια θέματα που είναι λάθος όπως για παράδειγμα το παραπάνω. Δεν μπορείς να προβάλεις έναν άνθρωπο ο οποίος έχει αιρετικές απόψεις. Δεν μπορείς να προβάλεις τα αγκάθια μέσα στα λουλούδια....
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΙΑ ΣΑΣ...ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΡΑ? ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΙΑΚΟΙ?ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΟΛΛΗΜΕΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΟΥΣ Π.Χ. ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ? ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΟΥΝΤΑ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ...ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ....
Δεν τον βρίζουν οι οργανωσιακοί όπως υβριστικά τους αποκαλείς. Ο π. Πορφύριος ήταν οργανωσιακός;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ορθόδοξος Τύπος ήταν οργανωσιακός που δημοσίευσε άρθρα εναντίον του;
Ο π. Θεόκλητος Διονυσιάτης ο αγιορείτης ήταν οργανωσιακός;;;
Οι ανώνυμοι 7 Ιαν. 10:10μμ και 6:20μμ να σταματήσουν να βρίζουν και να κοιτάξουν την στραβομάρα τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μακράκης δεν εκπροσωπεί καμιά αδελφότητα. Ούτε υπήρξε ιδρυτής ούτε μέλος καμίας αδελφότητας απο τις σημερινές τις ορθόδοξες.
ΑπάντησηΔιαγραφήαχαχαχ καλό αστείο είπες....ε ρε τον μακράκη....αχαχαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιανναράς είναι αιρετικός αυτό είναι γνωστό απο πολλές πλευρές και παραδεκτό απο όσους ασχολούνται. Αν τώρα οι Αδελφότητες του άσκησαν κριτική αυτό είναι στα θετικά τους στοιχεία και δείχνει ότι κάνουν αυτό που είναι πρώτα πρώτα δουλειά των επισκόπων και όλων των άλλων. Είναι πρώτες στο καλό αυτό πράγμα και πρέπει όλοι να τις συγχαρούμε διότι μας ανοίγουν τα μάτια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαχειριστές καταρχήν ντροπή σας για το άρθρο εφόσον ο Γιανναράς είναι νικολαΐτης και δεύτερον για ποιο λόγο δεν απαντάτε στα σχόλια των αναγνώστων σας; Αυτό το κάνετε συνέχεια αλλά δεν είναι σωστό. Όσο αναφορά εσένα ανώνυμε 7 Ιανουαρίου 2012 6:16 μ.μ. δεν ντρέπεσε που μιλάς έτσι. Άκου εκεί ξυδάκι και καλή χώνεψη νομίζεις πως μπορεί να έρθει σωτηρία μιλώντας έτσι; Τι να σου πω ο Θεός να σε φωτίσει να μετανοήσεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιασκεδάζω να συνομιλώ με κολλημένα άτομα. Τέλος πάντων πάμε στο ζουμί. Κατα΄αρχήν λες ντροπή στους διαχειριστές εσύ ο φωτισμένος που έβαλαν μία ρήση Ορθοδοξότατη. Δεν έχει σημασία ποιος το έγραψε σημασία έχει το περιεχόμενο, διότι σαν καλές μέλισσες τα παιδιά του "ρωμαίϊκου" συλλέγουν τα καλύτερα...(Δεν ξέρω για ποιον πάει η ντροπή...). Πάντως οφείλω να σου ζητήσω συγγνώμη γιατί εγώ φταίω που δεν διευκρίνησα την πρότασή μου. Ήθελα να πω ξυδάκι καλαματιανό το πρώτο στο είδος του. Χωνεύει κατευθείαν και την χειρότερη τάπα! Ευχαριστώ πολύ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕντάξει μίστερ Ξυδάκι Καλαματιανέ πιες λίγο εσύ ξύδι μπαλσάμικο είναι πιο ποιοτικό. Ο Γιανναράς είναι αιρετικός είτε το θέλεις είτε ο όχι. Και ο αυτό το λένε και άνθρωποι που δεν έχουν σχέσεις με οργανώσεις. Είναι σαν να δημοσιεύσουν ένα ''καλό'' άρθρο του πάπα. Ο Άγιος Ιωάννης έλεγε πως στους αιρετικούς ούτε καλημέρα πόσο μάλλον να διαβάζεις και άρθρα τους. Άμα το πας έτσι μπορεί και στη «σκοπιά» να βρεις ένα καλό άρθρο αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι αίρεση οι ιεχωβάδες. Λοιπόν μίστερ ξύδι ο χριστιανισμός δεν είναι να χώνεις τάπες στους άλλους αλλά να αγαπάς τους άλλους και όχι να τους μιλάς έτσι. Λοιπόν και για να ξεκαθαρίζουμε και με το θέμα τον οργανώσεων πες μου ένα δογματικό λάθος που βρήκες σε αυτές και είσαι εναντίον τους. Ειδάλλως βούλωσε το και άσε μας ήσυχους. Εγώ δεν έχω τίποτα με το Ρωμαΐκό οδοιπορικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν κάνουν και λάθη.
ΑπάντησηΔιαγραφήο γιανναρας πριν απο λιγο καιρο συναντηθηκε με τον βασιλειαδη της αδελφοτητος του σωτηρος, ασπαστηκαν και συγχωρηθηκαν. αυτη η κινηση ειναι ορθοδοξη και απεχει κατα πολυ απο τους οπαδισμους που δειχνετε στσ σχολια και οι δυο πλευρες.
ΑπάντησηΔιαγραφήὁ Γιανναρᾶς ἔχει κάνη πολλά σοβαρά δογματικά λάθη σέ θέματα Πίστεως. ὡστόσο βρήκαμε ἕναν καλό του λόγο καί τόν ἀνηρτήσαμε. Τό νά γίνεται ὅμως τό ἰστολόγιο πεδίο μάχης μεταξῦ ὀρθοδόξων δείχνει πνευματική νηπιότητα. ὅλοι αὐτοί οἱ ἀπαράδεκτοι χαρακτηρισμοί πίσω ἀπό τήν εὐχέρεια τοῦ "ἀνωνύμου", καταδεικνύουν τήν πραγματική πνευματική μας κατάσταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΘΑ ΕΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ