26 Αυγ 2011

Κεραυνοὶ ἀπὸ τὸν Σιατίστης Παῦλο γιὰ τὴν κατάντια τῆς παιδείας

siatistis2
«Ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Πατροκοσμᾶς θὰ γκρέμιζε τὰ σημερινὰ σχολειά!!! - Τὸ σημερινὸ Σχολεῖο βασανίζει τὰ παιδιά!!! - Ἐὰν δὲν ὑπῆρχε ὁ Πατροκοσμᾶς πολλοὶ θὰ φορούσαμε σήμερα φέσι!!! - Θέλουν νὰ μᾶς ἀλλάξουν τὴν Πίστη!!! - Ὁ Σκάι εἶναι πουλημένος στὶς ξένες δυνάμεις!!! - Ρίχτερ ἀφύπνισης ἀπὸ τὸν πλέον εἰδήμονα Μητροπολίτη σὲ θέματα Παιδείας καὶ Νεότητας! Ἄξιος!
Λάβρος κατὰ τῶν σύγχρονων ἐφιαλτῶν ποὺ προσπαθοῦν νὰ ἀλλάξουν τὴν ἱστορίας μας, νὰ ἀλώσουν τὶς ψυχές μας, νὰ ξεριζώσουν τὴν πίστη μας, ἦταν ὁ Σέβ. Μητροπολίτης Σιατίστης κ. Παῦλος. Ὁ Μητροπολίτης Σιατίστης ἀναφερόμενος στὸν ἑορτάζοντα Ἅγιο Κοσμᾶ τὸν Αἰτωλό, μεταξὺ ἄλλων τόνισε ὅτι «ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλὸς ἤθελε τὰ παιδιὰ στὸ σχολεῖο νὰ μαθαίνουν τὴν ἀλήθεια, προσωπικὰ δὲν ἔχω καμία ἀμφιβολία πὼς ἂν ζοῦσε σήμερα ὁ Ἅγιος θὰ γκρέμιζε τὰ σχολεῖα. Γιατί τὰ σχολεῖα τὰ σημερινὰ προσπαθοῦν νὰ μάθουν στὰ παιδιὰ ἡ νὰ μὴν μάθουν, ὅλα αὐτὰ ποὺ ἤθελε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς». Ἐπίσης ὁ Μητροπολίτης Παῦλος τόνισε: «Τὸ γεγονὸς ὅτι σήμερα ἀκοῦμε νέα παιδιὰ ποὺ δυστυχῶς καταστρέφουν τὴν ζωή τους, παίρνοντας ναρκωτικὰ νὰ μᾶς λένε, πές μου ἐσεῖς γιατί νὰ μὴν πάρω… αὐτὸ σημαίνει ὅτι ἡ σημερινὴ παιδεία καὶ ἡ οἰκογένεια εἶναι χρεοκοπημένες. Γιατί εἶναι ἀνίκανες νὰ ἐξηγήσουν στὰ παιδιὰ τὸ γιατί νὰ ζοῦν!»
«Τὸ σημερινὸ σχολεῖο εἶναι ἕνα σχολεῖο ποὺ βασανίζει τὰ παιδιά. Τὸ σημερινὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας λέει: πρῶτα ὁ μαθητής, ἐγὼ ἐρωτῶ ποῦ εἶναι ὁ μαθητής, ποῦ βρίσκεται ὁ μαθητής; Δὲν ὑπάρχει πουθενά, γι’ αὐτὸ ἔχουμε αὐτὰ ποὺ ἔχουμε, δηλαδὴ τὴν ἀντίδραση τῶν...

 παιδιῶν μας», πρόσθεσε χαρακτηριστικὰ ὁ κ. Παῦλος.
Χαρακτηριστικὴ ἦταν στιγμὴ ὅταν ὁ Μητροπολίτης Σιατίστης, ἀναφέρθηκε στὴν προσφορὰ τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ γιὰ τὴν σωτηρία τοῦ Γένους μας.
«Ἐὰν δὲν ὑπῆρχε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός, πολλοὶ σήμερα θὰ φορούσαμε φέσι. Χάρις τὸ μοναδικό του ἔργο, ποιὸς ἄλλος γύρισε τὴν Ἑλλάδα ὁλόκληρη», ἀνέφερε ὁ κ. Παῦλος.
Γιὰ νὰ προσθέσει: «Δὲν εἶναι διαφορετικὲς οἱ ἐποχές μας, τότε ὑπῆρχε ἡ Τουρκιὰ ποὺ ἤθελε νὰ ἀφαιρέσει τὴν πίστη ἀπὸ τὶς ψυχὲς τῶν Ἑλλήνων. Γιατί ἤθελαν οἱ Τοῦρκοι νὰ ἀλλάξουν τὴν πίστη; Γιατί ἤξεραν…»
«Σήμερα λοιπὸν ἐπιχειροῦν πάλι, σήμερα οἱ παγκοσμιοποίηση ποὺ ἀπειλεῖ νὰ μᾶς κάνει πολτὸ καὶ κιμὰ ὅλους μας, χωρὶς ἰδιαίτερα χαρακτηριστικά, χωρὶς πίστη, χωρὶς ἀγάπη στὴν πατρίδα», συμπλήρωσε χαρακτηριστικὰ ὁ Μητροπολίτης Σιατίστης.
Ἐπίσης τόνισε: «Βλέπω μπροστά μου τὸν πόλεμο γιὰ τὴν ἱστορία μας, καὶ δυστυχῶς ὁ πόλεμος αὐτὸς γίνεται ἀπὸ σύγχρονους ἐφιάλτες, ἀπὸ ἀνθρώπους μὲ ἑλληνικὴ φωνή, ἀλλὰ πουλημένος στὶς δυνάμεις ἐκεῖνες ποὺ θέλουν νὰ τσακίσουν τοὺς Ἕλληνες».
Ο ΣΚΑΙ εἶναι πουλημένος
Ὁ κ. Παῦλος ἀναφερόμενος στὰ ντοκιμαντὲρ τοῦ τηλεοπτικοῦ σταθμοῦ «ΣΚΑΙ», τόνισε τὰ ἑξῆς: «Ο ΣΚΑΙ εἶναι ἕνας σταθμὸς πουλημένος στὶς ξένες δυνάμεις καὶ τὸ λέω μετὰ λόγου γνώσεως, ἕνας σταθμὸς ποὺ πάλι προκάλεσε τὴν ἀγανάκτηση τοῦ κ. Μπαμπινιώτη. Ὅταν τὴν Μ. Παρασκευὴ τὴν ἱερότερη ἡμέρα τοῦ Ὀρθοδόξου Χριστιανισμοῦ πρόβαλε ἕνα ἄθλιο ντοκιμαντὲρ ἀνιστόρητο καὶ ἀτεκμηρίωτο ἱστορικά, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ὑβρίσει καὶ νὰ βλασφημήσει τὸ πρόσωπο τοῦ Θεανθρώπου Θεοῦ.»
«Οἱ ἐφιάλτες εἶναι παρόντες καὶ εἶναι σημαντικὸ νὰ τὸ καταλάβουμε, ὥστε νὰ ξυπνήσουμε γιατί γι’ αὐτοὺς τοὺς ἐφιάλτες ἀγωνίστηκε ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὁ Αἰτωλός. Ὅλοι σήμερα ἐπιχειροῦν νὰ ξεχάσουμε τὴν ἱστορία μας», συμπλήρωσε ὁ κ. Παῦλος.
Ὁ Μητροπολίτης Σιατίστης κ. Παῦλος, ἀνέφερε ἕνα φοβερὸ γεγονὸς τονίζοντας ὅτι «ἕνας δημοσιογράφος λίγο πρὶν κοιμηθεῖ ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος, μοῦ ἐμπιστεύθηκε τὰ ἑξῆς: ἑτοιμάζεται νέο τσουνάμι ἐναντίον τῆς Ἐκκλησίας, ἔγινε σύσκεψη καναλαρχῶν μὲ ἕνα στόχο, νὰ πολεμήσουμε τὴν Ἐκκλησία. Νὰ ποὺ ἐφιάλτες εἶναι σήμερα ἐδῶ.»
Τέλος ἀναφερόμενος στὴν οἰκονομικὴ κρίση, ὁ δυναμικὸς Ἱεράρχης τόνισε: «Μὴ γελιέστε ὁ τόπος μας, δὲν εἶναι στὸ χεῖλος τοῦ γκρεμοῦ, ἔχει ἀρχίσει νὰ πέφτει. Αὐτὰ ποὺ ἔρχονται σὲ πολὺ λίγο χρόνο θὰ εἶναι πάρα πολὺ δύσκολα, θὰ ματώσουμε ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα ὅλοι μας.»

8 σχόλια:

  1. Η υποχρεωτική παιδεία είναι δημιούργημα της Δύσης.

    Το Βυζάντιο(Ρωμανία) και η Αρχαία Ελλάδα δεν είχαν υποχρεωτική παιδεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραία η επιλογή σας.

    Φιλήμονας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δηλαδή τι εννοείς μεγάλε Ανατολικέ;να μένει ο κόσμος αγράμματος για να ορθώνονται ολοκληρωτισμοί και δεισιδαιμονίες;ξέρεις και η Βασιλεία Ρωμαίων και η αρχαία εποχή (την οποία επικαλείσαι για ξεκάρφωμα) πέρασαν!τέλειωσαν!δεν σημαίνει ότι ό,τι γινόταν τότε ήταν και σωστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον άλλον να μάθει κάτι με το ζόρι.

    Και η παιδεία πρέπει να είναι ελεύθερη.

    Παραγάγαμε πολιτισμό όταν δεν είχαμε υποχρεωτική παιδεία.

    Το "υποχρεωτικό" και ο Ελληνισμός, το "υποχρεωτικό" και ο Χριστιανισμός, είναι αντίθετες έννοιες.

    Πρέπει να ελευθερώσουμε το πνεύμα, για να ξαναγίνουμε το παγκόσμιο κέντρο της παιδείας και του πολιτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ναι πες το αυτό περί υποχρεωτικού και μη στο μικρό παιδάκι που δεν το νοιάζει άλλο από το να παίξει ή στον μέθυσο πατέρα και την ανεύθυνη μάνα ή σε ιδρύματα ή σε κηδεμόνες!μπορούν όλοι αυτοί να πάρουν απόφαση τόσο σημαντική...!ευτυχώς το κράτος μας έχει θεσμοθετήσει την υποχρεωτική παιδεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έτσι γίνεται μαζική αποχαύνωση και τελικά κανείς δεν μορφώνεται, ενώ από την άλλη βγαίνουν ρομποτάκια, καταργείται η πρωτοβουλία ο εθελοντισμός, δεν υπάρχει ελεύθερο πνεύμα.

    Όσο καλό και να ήταν το σχολείο, η υποχρεωτικότητα τα χαλάει όλα. Το γεγονός ότι κάποιος θα ήταν εκεί χωρίς την θέλησή του, με το ζόρι, θα τα χάλαγε όλα.

    Να μορφωθεί κάποιος όταν θέλει να μορφωθεί, ότι θέλει, όσο θέλει, όποτε θέλει.

    Μόνο αν απελευθερωθεί η παιδεία, θα ξαναγίνουμε παγκόσμιο κέντρο πολιτισμού.

    Η υποχρεωτικότητα/καταναγκασμός και η παιδεία είναι ασυμβίβαστες έννοιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΟΡΑΜΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΜΕ ΤΑ
    ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΛΟΓΙΑ
    1. Ο ρόλος του σχολείου πρέπει να είναι θρησκευτικός και να προετοιμάζει τον άνθρωπο για το μοναστήρι: "Να μαζευθήτε όλοι να κάμετε ένα σχολείον καλόν, να βάλετε και επιτρόπους να το κυβερνούν, να βάνουν διδάσκαλον να μανθάνουν όλα τα παιδιά γράμματα, πλούσια και πτωχά. Διότι από το σχολείον μανθάνομεν τι είνε Θεός, τι είνε Αγία Τριάς, τι είνε Άγγελοι, δαίμονες, παράδεισος, κόλασις, αρετή, κακία· τι είνε ψυχή, σώμα κ.λ.π. Διότι χωρίς το σχολείον περιπατούμεν εις το σκότος· από το σχολείον ανοίγει το μοναστήριον"(Διδαχή Α΄).
    "Και αν δεν σπουδάσης τα ελληνικά, αδελφέ μου, δεν ημπορείς να καταλάβης εκείνα οπού ομολογεί η Εκκλησία μας. Καλύτερον, αδελφέ μου, να έχης ελληνικόν σχολείον εις την χώραν σου, παρά να έχης βρύσες και ποτάμια· και ωσάν μάθης το παιδί σου γράμματα, τότε λέγετε άνθρωπος. Το σχολείον ανοίγει τας εκκλησίας· το σχολείον ανοίγει τα μοναστήρια" (Διδαχή Ε΄).
    2. Το σχολείο έχει σαν σκοπό τη γνωριμία με την ορθοδοξία: "Διατί πάντα εις τα σχολεία γυμνάζονται οι άνθρωποι και ηξεύρουν και μανθάνουν το τι εστί ο Θεός, το τι είνε οι άγιοι άγγελοι, τι είνε οι καταραμένοι δαίμονες και το τι είνε η αρετή των δικαίων. Το σχολείον φωτίζει τούς ανθρώπους. Ανοίγουν τα ομάτια των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών να μανθάνουν τα μυστήρια". (Διδαχή ΣΤ΄).
    3. Οποιαδήποτε γνώση εκτός της ορθοδοξίας είναι του Διαβόλου: "Έμαθα και πέντε εξ ελληνικά και έμαθα πολλών λογιών γράμματα, εβραϊκά, τουρκικά, φράγκικα και από όλα τα έθνη, με την χάριν του Χριστού μας και πολλά τα εδιάβασα. Και όλα τα εθνικά κάλπικα τα ηύρα· όλα ευρέματα και σπέρματα του Διαβόλου, και κατά αλήθειαν, αδελφοί μου, τόσον τα εμελέτησα τα γράμματα". (Διδαχή Η΄).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.