
Ἡ μέχρι σήμερα ὑπουργικὴ ἀδιαλλαξία καὶ ἐμμονὴ στὴν ὑποβάθμιση τοῦ θρησκευτικοῦ μαθήματος στὸ Νέο Λύκειο (μὲ τὴ μετατροπή του σὲ μονόωρο στὴ Β΄ Λυκείου, σὲ ἐπιλογῆς στὴ Γ΄ Λυκείου καὶ τὴν ἀλλαγὴ στὸ περιεχόμενό του στὶς δύο αὐτὲς τάξεις) πρέπει νὰ...
ἀπαντηθεῖ μὲ δυναμικὴ παρέμβαση τῶν μελῶν τῆς Ἐπιτροπῆς ποὺ θὰ ἐκπροσωπήσουν τὴν Ἐκκλησία. Ἡ μέχρι σήμερα τακτικὴ τῶν καλῶν σχέσεων καὶ τοῦ καλόπιστου διαλόγου ὄχι μόνο δὲν ἔφερε ἀποτελέσματα ἀλλὰ ἐπιβεβαίωσε τοὺς κυβερνητικοὺς ὑπολογισμοὺς ὅτι τὸ σχέδιο ὑποβάθμισης τῆς θρησκευτικῆς χριστιανικῆς παιδείας μπορεῖ νὰ προχωρήσει χωρὶς νὰ συναντήσει σοβαρὲς ἐκκλησιαστικὲς ἀντιδράσεις.
ἀπαντηθεῖ μὲ δυναμικὴ παρέμβαση τῶν μελῶν τῆς Ἐπιτροπῆς ποὺ θὰ ἐκπροσωπήσουν τὴν Ἐκκλησία. Ἡ μέχρι σήμερα τακτικὴ τῶν καλῶν σχέσεων καὶ τοῦ καλόπιστου διαλόγου ὄχι μόνο δὲν ἔφερε ἀποτελέσματα ἀλλὰ ἐπιβεβαίωσε τοὺς κυβερνητικοὺς ὑπολογισμοὺς ὅτι τὸ σχέδιο ὑποβάθμισης τῆς θρησκευτικῆς χριστιανικῆς παιδείας μπορεῖ νὰ προχωρήσει χωρὶς νὰ συναντήσει σοβαρὲς ἐκκλησιαστικὲς ἀντιδράσεις.
Ἡ μεγάλη πλειονότητα τῶν Ἑλλήνων ἔχει ἀντιληφθεῖ ὅτι ἡ παροῦσα κυβέρνηση μᾶς ἐμπαίζει σὲ πολλὰ ἐπίπεδα. Γι’ αὐτὸ καὶ ὁ καθένας ἀντιδρᾶ μὲ ὅποιο τρόπο ἐκεῖνος κρίνει καλύτερο. Πολὺ περισσότερο ἡ Πολιτεία μᾶς ἐμπαίζει στὰ θέματα τῆς χριστιανικῆς παιδείας. Δὲν ὑπάρχουν πλέον περισσότερες παρὰ μόνο δύο ἐπιλογές. Ἢ δυναμικὴ παρέμβαση καὶ ἀπαίτηση διατήρησης τοῦ θρησκευτικοῦ μαθήματος στὸ Λύκειο τουλάχιστον στὴ θέση καὶ στὶς ὧρες ποὺ διδάσκεται σήμερα ἢ χαμόγελα, δήλωση καλῶν προθέσεων καὶ ἀναβολὴ λήψης ἀπόφασης μέχρι τὴν ἑπόμενη συνάντηση τῶν μελῶν τῆς Ἐπιτροπῆς διαλόγου Ἐκκλησίας –Πολιτείας. Στὴ δεύτερη περίπτωση τὰ Θρησκευτικὰ στὸ Νέο Λύκειο θὰ δεχτοῦν καίριο πλῆγμα καὶ τὸ μόνο ποὺ θὰ ἔχουμε νὰ ἀναμείνουμε θὰ εἶναι ἡ ἑπόμενη νομοθετικὴ πρωτοβουλία ποὺ θὰ ὑποβαθμίζει ἐκ νέου τὸ μάθημα ἕως τὴν ἐπίτευξη τοῦ τελικοῦ στόχου τῆς πλήρους κατάργησής του.
Οἱ μετέχοντες στὴν Ἐπιτροπὴ διαλόγου μὲ τὴν Πολιτεία ἂς ἀναλογιστοῦν τὶς εὐθύνες τους…
Η υποχρεωτική παιδεία είναι δημιούργημα της Δύσης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Αρχαία Ελλάδα και το Βυζάντιο δεν είχαν υποχρεωτική παιδεία.