27 Οκτ 2010

ΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΕΠΟΥΣ ΤΟΥ 1940


 χει λεχθε κα εναι φυσικ λήθεια ναμφισβήτητη τι τ θνη κα ο λαοί, δν πορεύονται τν δ τν πεπρωμένων τους ς δι μαγείας κα π μόνοι τους. Καθοδηγονται π πρόσωπα πο ζον ο διοι τν ζωνταν παράδοση το τόπου τους, ντας ο διοι γνήσια τέκνα το λαο πο προΐστανται.
ν ψει τς πετείου το ρωικο πους το 1940, κα μετ π βδομήντα κριβς χρόνια, πάνω στν πραγματικότητα τν νθρώπων πο καθοδηγον τ θνη, θ χαράξουμε κάποιες σκέψεις, χι βεβαίως γι ν μς καταλάβει πνεμα καταθλίψεως, λλ’ ντιθέτως ν συνειδητοποιήσουμε τι χουμε χρέος, φ’ νς μν ν πορρίψουμε τος σύγχρονους γραικύλους, φ’ τέρου δέ, ν ναζητήσουμε κα ν ναδείξουμε τς φωτεινς ατς προσωπικότητες πο βιώνουν κα μπνέουν τ αώνια δανικ τς φυλς μας: ρθοδοξία, Πατρίδα κα Οκογένεια.
ς νοίξουμε λοιπν γι λίγο τν Βίβλο τς θνικς μας στορίας, στν μοναδικ κα χρυσ ποχ το 1940 κα μ τ μάτια τς ψυχς μας, ς τενίσουμε τς στιβαρς λληνικς προσωπικότητες πο βρίσκονταν στς κορυφς τς κκλησίας, τς Πολιτείας κα φυσικά του νδοξου κα ρωικο μας Στρατο.
μολογουμένως λιγγος μς καταλαμβάνει ταν συνειδητοποιομε τν ξία κα τ πνευματικ κτόπισμα το καθενς π ατούς, στ διο του τν τομέα, λλ κα γενικώτερα στν στορικ σκην τς ποχς τους.
1. ς ξεκινήσουμε μ τν πολιτειακ κορυφή. Βασιλες Γεώργιος  Β΄. Βασιλες τς νίκης. Το νθρώπου το ποίου κα μόνο πνευματικ διαθήκη πο βρέθηκε μετ τν θάνατό του, τν κατατάσσει νεπιφυλάκτως στος θνομάρτυρες κα στς ψηλς προσωπικότητες τς λλαδικς κκλησίας  μας.
Τοτο μόνο ν πογραμμίσουμε: ταν τέτοια κα τόση δύναμη τς προσωπικότητάς του, στε κόμα κα νθρωποι πο εχαν πολιτικ κοσμοθεωρία διαφορετικ κα κρως ντίθετη μ ατ πο ντιπροσώπευε Βασιλες Γεώργιος, στς τρομερ δύσκολες κα τραγικ πικίνδυνες διασκέψεις τν Μεγάλων Δυνάμεων, σχετικ μ τς σφαρες πολιτικς πιρρος κα τς θνικές μας  προαιώνιες διεκδικήσεις, τν διο τν Βασιλέα Γεώργιο μπιστεύονταν, στε ν κπροσωπήσει τ θνος μας κα ν διεκδικήσει τ παράγραπτα δίκαιά μας!
Θ πρέπει δ ν εναι κανες πολ ρηχς θικς κα μορφωτικ λλιπς γι ν μ σταθε μ τν νάλογο σεβασμ κα τ θνικ δέος, μπροστ στν νεπανάληπτη ατ λληνικ προσωπικότητα, ποία, δυστυχς, παραμένει ν πολλος γνωστη στν σύγχρονη στορική μας πραγματικότητα κα βιβλιογραφία. Δν θ εμαστε περβολικο ν τονίσουμε τι Βασιλες Γεώργιος Β΄ θ πρεπε ν προβάλλεται πισήμως   (ν πρχαν λληνόψυχοι κυβερντες),  ς γέτης πο εναι καθημερινς τοιμος γι τν θυσία πρ το θνους του!
2. Κυβερνήτης – Πρωθυπουργός: ωάννης Μεταξάς.
στρατιώτης τς λλάδος, φ’ του εσλθε στν Σχολ Εελπίδων, ως κα τν μέρα το παραδόξου θανάτου του! Εχε τν τύχη ν τν βρε θάνατος μέσα στ μεγαλεο της δόξας κα το θριάμβου κα διηνεκς ν σελαγίζει ρωική του μορφ στ στερέωμα το θάνατου λληνικο μας θνους.
Τ δ ρώτημα πο προβάλλεται, τέτοιες μέρες, εκαίρως-καίρως, γι τ ποις επε στος ταλος τ «ΟΧΙ», μόνο ς κακόγουστο στεο θ μποροσε ν τ κλάβει κανείς, στν στεία το πλευρά, ν στν σοβαρή του, ποδεικνύει τν νοησία ατν πο τ θέτουν κα τ πόσο δαες κα χι μόνο περ τν στορικ πραγματικότητα εναι σοι τ ποβάλλουν.
3. λέξανδρος Παπάγος: ρχηγς το Γενικο πιτελείου κα κατόπιν στρατάρχης. Μ τν καταμάχητη στρατιωτική του πιβολ κα τν λη σχυρ κα λύμπια προσωπικότητά του, δήγησε τν λληνικ Στρατ στν δόξα τν βουνν τς Βορείου πείρου κα κατόπιν σωσε τ θνος μας π τν πάρατο συμμοριτισμό.
4. Προκαθήμενος τς λλαδικς κκλησίας. Μία νεπανάληπτη μορφή. ρωϊκός, τρόμητος κα γιος ρχιεπίσκοπος θηνν, π Τραπεζοντος Χρύσανθος Φιλιππίδης. νδρας μ τς τόσες θνικς κα κκλησιαστικς περγαμηνές, πο τίμησε σο οδες λλος τν ψηλή του θέση, φο, γι σους γνωρίζουν, προτίμησε ν χάσει τ θέση του, παρ ν ταπεινώσει τν λλαδικ κκλησία μπροστ στος χιτλερικος κα ταυτοχρόνως ν χάσει τν προσωπική του ξιοπρέπεια.
ς μ λησμονομε ποτ τι ρχιεπίσκοπος Χρύσανθος εναι πρτος αθεντικς θνικς ντιστασιακός, πο μ τν πράξη το πογραμμίζει σ λους τους μετέπειτα πς πρέπει ν συμπεριφέρεται λληνας ρθόδοξος κληρικός...
Κα τίθεται κατόπιν ατν, μείλικτο τώρα τ ρώτημα, χι ποιο π λο τν συρφετ τν ξένων πο θρονιάστηκαν στν γλυκιά μας πατρίδα, λλά, ποι λληνόπουλα σήμερα, γνωρίζουν στω χουν κούσει κάτι γι τς θρυλικς ατς μορφς πο ζησαν κα πεσαν γι ν μς χαρίσουν λεύθερη πατρίδα κα λεύθερη κα Ζωνταν κκλησία;
Ποι σύγχρονα σχολικ γχειρίδια πανεπιστημιακ συγγράμματα, κάνουν λόγο γι τος νδρες ατος κα τ ργο τους; ν γίνεται κάποια ναφορ σ’ ατούς, γίνεται μόνο κα μόνο, στε ν μαυρώσουν τ στραπτερ τος μέτωπα.
Σ ποις δος χουν χαρίσει (ο θνοπατέρες κα γενικώτερα τοπικ ατοδιοίκηση), τιμητικς τ ρωικά τους νόματα; Κα σ ποι σημεα το κράτους (πλν το Καλπακίου), βρίσκονται ο σεπτς προτομές τους;
Ν περάσουμε τώρα ν κάνουμε σύγκριση μ τ νάλογα πρόσωπα τ ποα κατέχουν σήμερα τος νάλογους θώκους; Οτε καν τ τολμομε.
 Κα μετ π ατ τν ζοφερή, τ λιγώτερον  πραγματικότητα, τν ποία βιώνουμε σήμερα, τί μς μέλλει; πογοήτευσις; χι δά. Τ επαμε κα στν ρχή. Προβάλλουμε τς θνικές μας προσωπικότητες, γι ν φυπνιστομε, ν γωνιστομε κα ταυτοχρόνως ν παρακαλέσουμε θερμς τν Θε κα τν πέρμαχο Στρατηγό, τν Κυρία Θεοτόκο, ν προστατεύσουν κα πάλι τ θνος μας. Ν προστατεύουν κα ταχέως ν μς χαρίσουν ρθοδόξους λληνες ρχοντες, πρς πεσμα τν σκοτεινν δυνάμεων κα πρς δόξαν τς αωνίας λλάδος.
 Ν μς χαρίσουν νθρώπους πο θ φαρμόζουν τ θάνατα δανικά μας, τώρα μάλιστα πο ο τόσοι ξένοι πο κατοικον στν πατρίδα μας, χουν νάγκη π ρθόδοξο κα αθεντικ λληνοχριστιανικ πολιτισμό.
Τν δ πρωτεργατν το χρυσο πους το 1940, αωνία μνήμη. μήν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.