ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΣΚΟΠΙΑ»
«Μετάφραση Νέου Κόσμου»
Ἄννας Μπουρδάκου
Στὸν πρόλογο τῆς Μ.Ν.Κ. λένε οἱ συγγραφεῖς: «Οἱ μεταφραστὲς αὐτοῦ του ἔργου, ποὺ φοβοῦνται καὶ ἀγαποῦν τὸν θεϊκὸ συγγραφέα τῆς Ἁγίας Γραφῆς, νοιώθουν τὴν ἰδιαίτερη εὐθύνη ποὺ ἔχουν ἀπέναντί Του, νὰ μεταδώσουν τὶς σκέψεις καὶ τὶς ἐξαγγελίες του μὲ τὴ μεγαλύτερη δυνατὴ ἀκρίβεια. Νοιώθουν ἐπίσης εὐθύνη ἀπέναντι στοὺς ἐπιμελεῖς ἀναγνῶστες, οἱ ὁποῖοι βασίζονται σὲ μία μετάφραση τοῦ θεόπνευστου Λόγου τοῦ Ὑψίστου Θεοῦ γιὰ τὴν αἰώνια σωτηρία τους».Ἔχουμε λοιπὸν μία μετάφραση τῆς ἁγίας Γραφῆς ποὺ μὲ φόβο θεϊκὸ παραδίδεται στοὺς ἀναγνῶστες γιὰ τὴν σωτηρία τους. Ἂς ἀρχισουμε τὴν μελέτη ἀπὸ τὴν Παλαιὰ Διαθήκη μὲ λίγα ἐδάφια.
Γένεσις Γ’8: «Καὶ ἤκουσαν τῆς φωνῆς τοῦ Κυρὶ οὐ τοῦ Θεοῦ περιπατοῦντος ἐν τῷ παραδείσω τὸ δειλινόν….»
Μ.Ν.Κ. Γένεσις Γ’8: «Ἀργότερα ἄκουσαν τὴ φωνὴ τοῦ Ἰεχωβὰ Θεοῦ ὁ ὁποῖος περπατοῦσε στὸν κῆπο κατὰ τὸ διάστημα τῆς ἡμέρας ποὺ φυσάει τὸ ἀεράκι…» Ἔτσι ἁπλὰ κατὰ τοὺς συγγραφεῖς, ὅταν φυσάει ἀεράκι κατὰ τὸ διάστημα τῆς ἡμέρας, ἔχομε δειλινό, μπορεῖ νὰ εἶναι καὶ πρωὶ ἢ καὶ...μεσημέρι.
Ἔξοδος Γ’14: «καὶ εἶπεν ὁ Θεὸς πρὸς τὸν Μωυσὴν λέγων• ἐγὼ εἰμὶ ὁ ὧν, καὶ εἶπεν• οὕτως ἐρεῖς τοῖς υἱοῖς Ἰσραὴλ ὁ ὧν ἀπέσταλκε μὲ πρὸς ὑμᾶς».
Μ.Ν.Κ. Ἐξ. Γ’14: «Τότε ὁ Θεὸς εἶπε στὸν Μωυσῆ “ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΩ” καὶ προσέθεσε αὐτὸ θὰ πεῖς στοὺς γιοὺς τοῦ Ἰσραὴλ “Ο ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΩ” μὲ ἔστειλε σὲ ἐσᾶς». Μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο οἱ Ἕλληνες ὀπαδοὶ τῆς Σκοπιᾶς πρέπει νὰ ξεχάσουν τὴν Ἑλληνικὴ Γραμματικὴ καὶ νὰ κατανοῆ σοῦν ὅτι ὁ “ΩΝ” θὰ πεῖ “ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΤΩ”.
Στὴν Καινὴ Διαθήκη, ἡ κακοποίηση τῆς ἁγίας Γραφῆς, μέσα ἀπὸ τὶς διάφορες ἀλλοιώσεις, στόχο ἔχει τὴν θεότητα τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ.
Ματθαῖος ΙΗ’ 11: «ἦλθε γὰρ ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρῶ ποὺ σῶσαι τὸ ἀπολωλός».
Μ.Ν.Κ. Μάτθ. ΙΗ 11: …….δὲν ὑπάρχει
Μάτθ. ΚΓ’ 14: «Οὐαὶ δὲ ὑμὶν γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι…. »
Μ.Ν.Κ. Μάτθ. ΚΓ’ 14: ……………δὲν ὑπάρχει
Στὸ μεν Ματθ. ΙΗ’ 11, Σωτὴρ εἶναι ὁ Θεάνθρω πὸς Ἰησοῦς Χριστός, κάτι ποὺ ἡ Ἑταιρεία πολεμᾶ, ἀφοῦ ἡ σωτηρία ἑξαρτᾶται ἀπὸ τὴν θεοκρατικὴ κὺ βέρνηση. Στο ΚΓ’14 βεβαίως κλείνει ἡ «Σκοπιὰ» τὴν Βασιλεία τῶν οὐρανῶν ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων ἀφοῦ εἰσέρχονται σ’αὐτὴν μόνον 144.000 καὶ ἡ θὺ ρὰ ἔκλεισε τὸ 1935.
Διαβάζουμε στὴν Ἅγια Γραφὴ στον Ιωάννη Γ’3: «καὶ οὐδεὶς ἀναβέβηκεν εἰς τὸν οὐρανὸν εἰ μὴ ὁ ἐκ τοῦ οὐρανοῦ καταβὰς ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, ὁ ὧν ἐν τῷ οὐρανῶ».
Μ.Ν.Κ. Ἰωάν. Γ’3: «Ἐπιπλέον κανεὶς δὲν ἔχει ἀνεβεῖ στὸν οὐρανὸ ἐκτὸς ἀπὸ αὐτὸν ποὺ κατέβηκε ἀπὸ τὸν οὐρανὸ τὸν Γιὸ τοῦ ἀνθρώπου». Δὲν ἔχει τὴν συνέχεια «ὁ ὧν ἐν τῷ οὐρανῶ» διότι τὸν Ἰησοῦ Χριστό, τὸν «υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου», ἡ Ἑταιρεία «Σκοπιὰ» τὸν θέλει μόνο ἐπὶ τῆς γής, καὶ ἀρνεῖται τὴν πανταχοῦ παρουσία Του.
Πράξεις Κ’28: «προσέχετε οὒν ἐαυτοῖς καὶ παντὶ τῷ ποιμνίω ἐν ὢ ὑμᾶς τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον ἔθετο ἐπισκόπους, ποιμαίνειν τὴν ἐκκλησίαν τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ, ἢν περιποιήσατο διὰ τοῦ ἰδίου αἵματος».
Μ.Ν.Κ. Πρ. Κ’ 28: «Προσέχετε τοὺς ἑαυτούς σας καὶ ὅλο τὸ ποίμνιο μέσα στὸ ὁποῖο τὸ ἅγιο πνεῦμα σᾶς διόρισε ἐπισκόπους γιὰ νὰ ποιμαίνετε τὴν ἐκκλη σία τοῦ Θεοῦ τὴν ὁποία ἀγόρασε μὲ τὸ αἷμα τοῦ ἴδιου του Γιου τοῦ» Ἑπομένως δὲν ἀναγνωρίζουν οἱ συγγραφεῖς τῆς Ἑταιρείας τὴν θεότητα τοῦ Ἰησοϋ οὔτε καὶ τὴν ἐκκλησία Του.
Οἱ ἀλλοιώσεις δὲν τελειώνουν: Ὁ Ἰησοῦς στον Ματθαῖο ΚΣΤ 26-28 εἶναι σαφὴς ὅταν λέει στοὺς μαθητές του: «λάβετε φάγετε τοῦτο ἐστὶ τὸ σῶμα μου… πίετε ἐξ αὐτοῦ πάντες τοῦτο ἐστὶ τὸ αἷμα μου τὸ περὶ πολλῶν ἐκχυνόμενον εἰς ἄφεσιν ἁμαρτιῶν».
Μ.Ν.Κ. Μάτθ. ΚΣΤ 26-28: «Καθὼς συνεχίζουν νὰ τρῶνε, ὁ Ἰησοῦς πῆρε ἕνα ψωμὶ καὶ ἀφοῦ εἶπε μία εὐλογία, τὸ ἔσπασε καὶ δίνοντας τὸ στοὺς μαθητὲς τοῦ εἶπε «Πάρτε φᾶτε. Αὐτο σημαίνει, τὸ σῶμα μου…. πιεῖτε ἀπὸ αὐτὸ ὅλοι σας, διότι αὐτο σημαίνει τὸ αἷμα μου….».
Μὲ αὐτὸ τὸν τρόπο ὁ ὀπαδὸς «κατανοεῖ» ὅτι πρὸ κειται γιὰ σύμβολα (ὅπως ἀκριβῶς τὰ χαρακτηρίζει ἡ «Σκοπιὰ») τὰ ὁποία δὲν ἔχουν πραγματικὴ ἀξία.
Τέλος, μία ἀναφορὰ στὸν Σταυρὸ τοῦ Κυρίου ποὺ τόσο πολεμᾶ ἡ ὀργάνωση.
Ἰωάννης ΙΘ’ 15: «Ἄρον, ἄρον σταύρωσον αὐτόν…. »
Μ.Ν.Κ. Ἰωάν. ΙΘ’ 15: «Πάρε τὸν, πάρε τὸν, κρέμασε τὸν στὸ ξύλο».
Ματθαῖος ΚΖ’ 23: «….οἱ δὲ περισσῶς ἔκραζον λὲ γοντες σταυρωθήτω».
Μ.Ν.Κ. Μάτθ. ΚΖ’ 23: «…Ὡστόσο ἐκεῖνοι κραὺ γάζαν ὅλο καὶ περισσότερο “Νὰ κρεμαστεῖ στὸ ξύλο“.
Πηγή:Ἀντιαιρετικὸν Ἐγκόλπιον
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου