3 Ιουλ 2025

Ἁγιορειτική Ἀνοικτή Ἐπιστολή περί τῆς ἐπικειμένης ἐπισκέψεως στόν Ἄθωνα τοῦ Πρωθυπουργοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη

Ἐπίκειται λοιπόν, κατά θεία παραχώρηση, ἐπίσκεψη τοῦ Πρωθυπουργοῦ τῆς φιλτάτης Πατρίδος μας Ἑλλάδος Κυριάκου Μητσοτάκη, στό Ἅγιον Ὄρος, τό Περιβόλι τῆς Παναγίας μας! Ἆραγε μέ ποιό φρόνημα ἀφικνεῖται τίς προσεχεῖς ἡμέρες ὁ Πρωθυπουργός μας στό Ἁγιώνυμον Ὄρος; Ἔρχεται ὡς προσκυνητής, γιά νά ἐκζητήσει τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ, ὅπως κάθε Ὀρθόδοξος Χριστιανός; Ἔρχεται ὡς προσκυνητής τῆς Θεομήτορος, τῆς Ὑπερμάχου Στρατηγοῦ, γιά νά Τῆς «ἀναγράψει», νά Τῆς ἀποδώσει, «τά νικητήρια» γιά τίς παρελθοῦσες ἐπιτυχίες καί νά ζητήσει ταπεινῶς Ἐκείνη νά λυτρώσει καί τόν ἴδιο καί τό Κράτος ἀπό τίς παγίδες τῶν ἐχθρῶν, «ὡς Ἔχουσα τό κράτος ἀπροσμάχητον»;
Μήπως, ἀντιθέτως, ἔρχεται ἐν μέσῳ δεινῶν ἀποτυχιῶν καί ἡττῶν τῆς ὑπ’ αὐτόν Ἑλληνικῆς Κυβερνήσεως, σκανδάλων διαφθορᾶς, γεωπολιτικῶν... ὑποχωρήσεων καί ἐπωδύνων εὐτελισμῶν τῆς Πατρίδος μας, μεταξύ τῶν ὁποίων κατέχει θλιβερή πρωτιά τό θέμα τῆς Ἱ. Μονῆς τοῦ Θεοβαδίστου Ὄρους Σινᾶ, ὥστε ὁ Πρωθυπουργός νά «ἐκπλυθεῖ» ἐπικοινωνιακῶς ἐνώπιον τῆς – κατά παράδοσιν – συντηρητικῆς βάσεως τῶν ψηφοφόρων τῆς παρατάξεώς του;

Δυστυχῶς, ὁ κ. Πρωθυπουργός δέν «μετέβαλε νοῦν» μετά τόν πρό ἐτῶν δίκαιο (καί διά τοῦτο πάντοτε ἔγκυρο) ἀφορισμό του ἀπό Ἱεράρχη τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὥστε νά εὐλογηθεῖ καί ὁ ἴδιος καί τά ἔργα τῆς Κυβερνήσεως· ἡ παροῦσα Κυβέρνηση ἀντιμάχεται ὅσα συνιστοῦν ἱερόν ἀξίωμα πού ἡ Ἁγία Τριάς, ὁ Θεός ἡμῶν, χάρισε ἰδιαιτέρως σέ ἐμᾶς τούς Ἕλληνες, τά ὁποῖα καί διαφυλάττει «ὡς κόρην ὀφθαλμοῦ» ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας, γαλουχοῦσα μέχρι πρό ἐτῶν καί τήν εὐλογημένη αὐτή ἐπίγεια Πατρίδα, τήν Ἑλλάδα.

Ἀντιθέτως ὁ κ. Μητσοτάκης, προσθέτων «ἁμαρτίας ἐφ’ ἁμαρτίας» (Ἠσ. 30, 1) καί ἔχων ὡς ἀνεπίγνωστον (;) προορισμόν «πληρῶσαι τό μέτρον τῶν πατέρων αὐτοῦ» (Ματθ. 23, 32), δηλαδή τῶν προηγουμένων ἀντιθέων καί ἐκκλησιομαχικῶν ἑλληνικῶν κυβερνήσεων, ἀπεργάζεται τήν κατάργηση τῆς ἱερότητος καί μοναδικότητος τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου, τήν μετατροπή του ἀπό πρόσωπο, ἀπό εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ καί Θεοῦ, σέ ἕνα ἁπλό κρίκο μιᾶς ἀλυσίδος σειριακῶν ἀριθμῶν· μέσω αὐτῆς ἀπειλεῖται νά ὑποδουλωθοῦν οἱ ἄνθρωποι καί στόν ἀναποφεύκτως ἐρχόμενο Ἀντίχριστο, τόν Μεσσία τῶν ἀντιχρίστων νεοταξικῶν δυνάμεων (Ἀποκ. 13, 15-18).

1.Ἡ Κυβέρνηση τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη ἐπέβαλε τούς ὑποχρεωτικούς ἐμβολιασμούς σέ ὅλη τήν Ἑλλάδα, ὑπό τό κράτος ποικίλου ἐκφοβισμοῦ τῶν δημοσίων ὑπαλλήλων καί ἰδίως τῶν ὑγειονομικῶν, τῶν ἀνημπόρων ἀσθενῶν, τῶν ἡλικιωμένων κ.ἄ. Καί τόν ἴδιο καιρό Ὑπουργοί τῆς κυβερνήσεώς του ἀπαγόρευαν διαφημιστική ἐκστρατεία κατά τῶν ἐκτρώσεων, «ὑπέρ τῆς ζωῆς», προφασιζόμενοι τό δικαίωμα τῶν γυναικῶν στήν «αὐτοδιάθεση τοῦ σώματός τους». Λοιπόν, ἡ «σωματική αὐτοδιάθεση» ἰσχύει στήν κυβερνητική ἰδεολογία, ὅταν προκαλεῖ φόνο ἀνυπεράσπιστου ἐμβρύου, ἀλλά ὄχι ὅταν ὑπερασπίζεται τό δικαίωμα τοῦ ἀνθρώπου νά ἀρνηθεῖ νά γίνει πειραματόζωο δυνητικά θανατηφόρων δοκιμαστικῶν ἐμβολίων! Ἡ καταστρατήγηση τοῦ θεμελιώδους αὐτοῦ ἀνθρωπίνου δικαιώματος, θεμελιωμένου στό κοινό Διεθνές Δίκαιο, καί ὁ ἀνυπολόγιστος ἀριθμός θυμάτων βαρύνει τήν Κυβέρνηση τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη καί τόν ἴδιο. Τό ἴδιο βαρύνουσα εἶναι καί ἡ ἀσχημοσύνη τῆς Κυβερνήσεως πρός τά σκηνώματα τόσων χιλιάδων συνανθρώπων μας, Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, πού ἐτάφησαν μέ συνοπτικές διαδικασίες, μέ ἀπρεπῆ περιβολή καί μέσα σέ πλαστικά περιτυλίγματα, γιά νά τηρηθοῦν τά ἐπαίσχυντα καί ἀμφιβόλου ἀξίας «ἰατρικά πρωτόκολλα» … Τώρα πού οἱ μή ἀναστρέψιμες ἤ καί θανατηφόρες συνέπειες τῶν πειραματικῶν, γενετικῆς τροποποιήσεως, ἐμβολίων ἀποκαλύπτονται σέ ὅλη τους τήν ἔκταση στίς Η.Π.Α. καί ἀλλοῦ, τί θά ποῦν ἆραγε οἱ συμμετασχόντες στό μαζικό αὐτό ἔγκλημα;

2.Ἦταν ἡ Κυβέρνηση τοῦ σημερινοῦ Πρωθυπουργοῦ μας, ἐκείνη πού ἐπέβαλε πρό τεσσάρων καί πέντε ἐτῶν τήν ἀπαγόρευση ἤ τήν στό ἔπακρον περιστολή τῆς Θείας Λειτουργίας καί τῶν Ἱερῶν Ἀκολουθιῶν, ἀκόμη καί τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος καί τῶν Χριστουγέννων, καί τήν ἀθεολόγητη μεταφορά τῆς ὥρας καί ἡμέρας τῆς τριημέρου Ἀναστάσεως τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ, τόν ἴδιο καιρό πού ἐπέτρεπε σιωπηρῶς τήν αὐθόρμητη συρροή τοῦ κόσμου γιά τήν διεξαγωγή «πολιτικῶν καί πολιτιστικῶν ἐκδηλώσεων» ! Καί ἦταν ἡ ἰδία πολιτική ἀθλιότητα πού ἐπέβαλε τήν μεταγενέστερη δικαστική δίωξη ὅσων εὐσυνειδήτων Κληρικῶν ἐτόλμησαν μέ τήν Χάρη τοῦ Θεοῦ νά διακονήσουν τίς πνευματικές ἀνάγκες τῶν πιστῶν κατά τήν πανδημία.

3.Τό ὀδυνηρότερο σύμπτωμα τῆς βαρέως νοσούσης, ἴσως τῆς περισσότερο πολιτισμικά διεφθαρμένης μετά τήν Μεταπολίτευση, Κυβερνήσεως, ὑπῆρξε ἡ πανηγυρική υἱοθέτηση τοῦ «γάμου τῶν ὁμοφύλων», τόν Φεβρουάριο τοῦ 2024. Ἕνα αἶσχος, ἕνας κατά πρόσωπον ἐμπτυσμός ὄχι μόνον κατά τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας Του, ἀλλά καί κατά τῆς ἀρχαίας ἑλληνικῆς ἀρετῆς καί παραδόσεως, ἡ ὁποία ὀνόμασε τήν ὁμοφυλοφιλία «κιναιδισμό», δηλαδή πράξη πού προξενεῖ τήν ἐντροπή (πού «κινεῖ τήν αἰδῶ»)! Δέν ἔφθαναν οἱ παρελάσεις τῶν ΛΟΑΤΚΙ, προσετέθη ἀπό τόν Κυριάκο Μητσοτάκη καί ἡ ἀλλοίωση καί ὑπονόμευση τοῦ ἱεροῦ καί εὐλογημένου θεσμοῦ τῆς οἰκογενείας, ἀπό ὅπου ἕλκουμε ὅλοι τήν ὕπαρξή μας, καί πολλοί ἐξ ἡμῶν καί τίς ἐν Χριστῷ ἀπαρχές μας, ὥστε νά ἀκολουθήσει στό μέλλον καί ἡ νομιμοποίηση τῆς τεκνοθεσίας ἀπό ζεύγη ὁμοφυλοφίλων, μέ «παρένθετη κυοφορία», καί ὁ κατά συνέπειαν ψυχικός θάνατος ἀθώων παιδιῶν. Ὅσα δέν μπόρεσε νά ἐπιβάλει στήν Ἑλλάδα ἡ παραδοσιακά ἐκκλησιομάχος εὐρωπαϊκή ἀριστερά, ἡ ἐν «πολλαῖς ἁμαρτίαις περιπεσοῦσα», τά «ἐμβολίασε» στήν Πατρίδα μας ἡ «δεξιά τοῦ Ὑψίστου» τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη. Μιά τέτοια «δεξιά», τήν ἀποκόπτει ὁ Κύριος, ὁ Ὁποῖος ἀφαιρεῖ «καί τήν δεξιάν αὐτοῦ, ἥν ἐξέτεινεν ὑπερηφάνως» (Α΄ Μακ. 7, 47).

Ποῦ πορεύεσθε, κ. Πρωθυπουργέ; Ποῦ ἔρχεσθε, τό γνωρίζετε; Τό συνειδητοποιεῖτε; Στό Περιβόλι τῆς Ἀειπαρθένου καί Θεοτόκου, στό ἐνδιαίτημα τῶν παρθενευόντων καί σωφρονούντων, ὅπου ἡγίασαν καί ἐσώθησαν διά τῆς ἀρετῆς καί τῆς ἀγγελικῆς πολιτείας τόσοι μέγιστοι Ἅγιοι, ἔρχεσθε ἐσεῖς ὁ χαρούμενος καί ἐγκαυχώμενος ὑποστηρικτής τοῦ παρά φύσιν ἔρωτος τῶν ΛΟΑΤΚΙ; Δέν γνωρίζετε σέ ποιόν ἀπευθύνει ἡ Ἁγία Γραφή τό «οἱ δέ ἐχθροί ἡμῶν ἀνόητοι. Ἐκ γάρ ἀμπέλου Σοδόμων ἡ ἄμπελος αὐτῶν, καί ἡ κληματίς αὐτῶν ἐκ Γομόρρας· ἡ σταφυλή αὐτῶν σταφυλή χολῆς, βότρυς πικρίας αὐτοῖς» (Δευτ. 32, 32). Ἀλήθεια, ἄν δέν εἶχε ἐπέλθει ἡ πρόσφατη πολιτική ἀλλαγή στίς Ἡνωμένες Πολιτεῖες τῆς Ἀμερικῆς, τί ἀκόμη θά ἐκαλεῖτο νά βιώσει ἡ Ὀρθοδοξία στήν Ἑλλάδα;

4.Ὁ καλλιτεχνικός σατανισμός ἀνθεῖ ἐπί τῶν ἡμερῶν τοῦ Πρωθυπουργοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη· καί ὁ σατανισμός αὐτός συνίσταται στήν ἀνάμειξη ἱερῶν συμβόλων καί Προσώπων τοῦ Χριστιανισμοῦ μέ χυδαιότητες, ὑπό τό πρόσχημα τῆς «ἐλευθερίας τῆς Τέχνης» («ἡ τέχνη γιά τήν τέχνη») μέ προφανῆ παραβίαση τῶν θρησκευτικῶν δικαιωμάτων καί περιφρόνηση τῶν εὐαισθησιῶν τῶν Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων! Ἀπό τά «Ἀδέσποτα κορμιά» μέχρι τά γκανζουφικά ἐκθέματα τῆς «Σαγήνης τοῦ Ἀλλόκοτου», ἤ μᾶλλον τῆς σαγήνης τοῦ σατανᾶ, στήν Ἐθνική Πινακοθήκη, ὁ ἐκλαϊκευμένος καί ὑποδόριος αὐτός σατανισμός στήν χώρα μας φέρει ἐμφανῶς τήν ἄδεια καί ὑπογραφή τοῦ Πρωθυπουργοῦ καί τῶν ἐπιτελῶν του.

5.Ἡ πτωχοποίηση τῆς Ἑλλάδος μέ τήν ὑπερβολική φορολογία τῶν ἀδυνάμων, ἡ παγίωση τοῦ βιοτικοῦ ἐπιπέδου στά χαμηλότερα εὐρωπαϊκά ἐπίπεδα, ὁ κρατικός ἀφανής πόλεμος κατά τῆς πολυτεκνίας, ἡ ἄθεσμη καί ἀνήθικη κατάργηση τῆς διακρίσεως τῶν ἐξουσιῶν, γιά τήν ὁποία βοοῦν θεσμικῶς ἀκόμη καί οἱ σύμμαχοί μας τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως, ἡ δημιουργία κινήτρων γιά τήν ἀντικατάσταση τῶν ἀφανιζομένων καί μεταναστευόντων Ἑλλήνων ἀπό ξένους καί ἀλλοθρήσκους μετανάστες καί ὁ κατ’ οὐσίαν ἐξαναγκασμός τῶν νέων Ἑλλήνων πολιτῶν νά μεταναστεύσουν ἐκτός Ἑλλάδος· ὅλα αὐτά κάνουν καί τόν πλέον ἀφελῆ ἤ καλοπροαίρετο πολίτη νά διερωτᾶται ἄν πράγματι τήν χώρα μας τήν κυβερνοῦν Ἕλληνες ἤ κάποιες ξένες μυστικές ἑταιρεῖες μέ ἀγάπη γιά τόν πολυ-πολιτισμό, σέ μία ἐκ τῶν ὁποίων, τήν Λέσχη Bilderberg, ὁ Πρωθυπουργός μας, κατά ἰδική του παραδοχή, ἀνήκει παλαιόθεν.

6.Ἡ Κυβέρνηση Μητσοτάκη ἐξελέγη λόγῳ τῶν ἀποτυχιῶν τῶν προηγουμένων κυβερνήσεων καί τῆς διαψεύσεως τῶν ἐλπίδων τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ μας ἀπό αὐτές. Καί ὡστόσο, δυστυχῶς, στελέχη τῆς τωρινῆς Κυβερνήσεως ἤ σύμβουλοι καί συνεργάτες τοῦ Πρωθυπουργοῦ ἀνεφάνησαν πολλοί ἀπό τούς παράγοντες ἐκείνους οἱ ὁποῖοι πολέμησαν τίς παραδοσιακές ἀξίες τοῦ Γένους μας στίς προηγούμενες κυβερνήσεις. Χαρακτηριστικῶς, ὁ μείζων συνεργάτης τοῦ Πρωθυπουργοῦ καί Ὑπουργός Ἐξωτερικῶν Γεώργιος Γεραπετρίτης (προερχόμενος ἀπό ἄλλο κόμμα) ἔχει ταχθεῖ σαφῶς ὑπέρ τοῦ χωρισμοῦ Ἐκκλησίας καί Κράτους ὡς συντάκτης μαζί μέ ἄλλους τῆς προτάσεως «Ἕνα καινοτόμο Σύνταγμα γιά τήν Ἑλλάδα» (ἐκδ. Ἡ Καθημερινή, 2016), ὅπου προτείνεται (ἄρθρο 12) ἡ καθιέρωση τῆς θρησκευτικῆς οὐδετερότητος, ἡ κατάργηση τοῦ ἄρθρου 3, ἀλλά καί ὁ πλήρης καί αὐστηρός χωρισμός Κράτους καί Ἐκκλησίας. Ἤδη τίς τελευταῖες ἡμέρες ἔχει ἀνακινηθεῖ ἐκ νέου τό θέμα τῆς ἀναθεωρήσεως τοῦ Συντάγματος. Ἡ ἀναφορά τοῦ Συντάγματός μας στήν Ἁγία καί Ὁμοούσιο καί Ἀδιαίρετο Τριάδα καί ἡ δημοσία ἐπίκλησή Της, ἡ ἀναγνώριση τῆς Ὀρθοδοξίας ὡς τροφοῦ τοῦ Γένους, ὁ ἐπίσημος κρατικός ἑορτασμός ἐκκλησιαστικῶν Ἑορτῶν, ἡ χριστιανική Παιδία τῶν παιδιῶν μας, ἡ συνύφανση τῆς Ἐκκλησίας μας μέ τήν ἐθνική σωτηρία καί τήν πορεία τοῦ Γένους μας, ὅλα, ὅλα ἀπειλοῦνται μέ ἐξοβελισμό στίς «ἀποθῆκες καί τά ἀρχεῖα τῆς Ἱστορίας» ἀπό τήν Κυβέρνηση τοῦ «προσκυνητοῦ στό Ἅγιον Ὄρος» Πρωθυπουργοῦ μας.

7.Τέλος, τό μεγάλο καύχημα τῆς Κυβερνήσεως, ὑπό τόν «προσκυνητή τῆς Παναγίας» Πρωθυπουργό μας, μέλλει νά εἶναι καί τό χειρότερο ἐπίτευγμά του. Ἡ ψηφιακή διακυβέρνηση ἐν γένει, ἀλλά κυρίως ἡ ὑποχρεωτική ἀλλαγή ταυτότητος καί ἡ ἐπιβολή τοῦ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ, χωρίς νά ἔχουν κἄν ὑποχρεωτικό χαρακτῆρα στήν λοιπή Εὐρωπαϊκή Ἕνωση ἤ νά ἐπιβάλλονται σέ ἐμᾶς ἀπό αὐτήν, φανερώνουν ὅτι ὁ Πρωθυπουργός Μητσοτάκης θεληματικῶς θέτει τά θεμέλια στήν Ἑλλάδα γιά τήν παγκόσμια ἐκείνη δικτατορία γιά τήν ὁποία ἐμφανῶς μᾶς ὁμιλοῦν ἡ Ἁγία Γραφή καί οἱ ἑρμηνευτές Της θεῖοι Πατέρες, καθώς καί τά κείμενα τῶν ἐπισήμων θεωρητικῶν τῆς Νέας Τάξεως Πραγμάτων. Ὁ ἄνθρωπος, ἡ κορωνίς τῆς δημιουργίας, φυλακίζεται ψηφιακά, σέ συνθῆκες μετανθρωπισμοῦ πού περιγράφονται ἀπό τούς Ὄργουελ, Ἄ. Χάξλεϋ κ.ἄ. μέ σκοπό τόν παγκόσμιο ἔλεγχο. Καί ὁ παγκόσμιος ἔλεγχος μέ τήν ψηφιακή ταυτότητα καί τόν ἑνοποιημένο προσωπικό ἀριθμό θά φέρει πολύ γρήγορα τήν ἠλεκτρονική ἐμφύτευση τῶν στοιχείων ταυτότητος μέ βιομετρικά δεδομένα, γιά λόγους ἀσφαλείας δῆθεν, καί ἀπό ἐκεῖ τό χάραγμα τοῦ Ἀντιχρίστου, ὅπως ἔχουν προΐδει καί προφητεύσει πολλοί Ἅγιοι τοῦ Θεοῦ καί τελευταῖος ὁ Ἅγιος Παΐσιος. Ἄν κάποιοι ἀμφιβάλλουν γιά τό ὅτι ἡ «ψηφιακή περιχαράκωση τῆς περιουσίας, τῶν δεδομένων καί τῆς ἀσφάλειάς μας» ἀποσκοποῦν στήν τελική ἐπιβολή τοῦ χαράγματος τοῦ Ἀντιχρίστου, ἄς ρίψουν μιά ματιά στά ὑπόλοιπα σατανικά ἔργα τῶν Κυβερνήσεων τῆς Ἑλλάδος καί τῆς Εὐρώπης, καί θά πεισθοῦν.

Καλεῖται λοιπόν ἡ Ἱερά Κοινότης τοῦ Ἁγίου Ὄρους ἱσταμένη ἐνώπιον ἱστορικῶν εὐθυνῶν νά ἀρθεῖ στό ὕψος τῶν περιστάσεων· νά ἀποσείσει τόν φόβο ἐνδεχομένων συνεπειῶν, νά καλέσει τόν Πρωθυπουργό σέ μετάνοια καί δημόσια ἀλλαγή στάσεως καί σέ ἄλλη περίπτωση νά ἀρνηθεῖ τήν ὑποδοχή του στό Περιβόλι τῆς Παναγίας μας· «Τίς γάρ μετοχή δικαιοσύνῃ καί ἀνομίᾳ; Τίς δέ κοινωνία φωτί πρός σκότος; Τίς δέ συμφώνησις Χριστῷ πρός Βελίαλ; Ἤ τίς μερίς πιστῷ μετά ἀπίστου;» (Β΄ Κορ. 6, 14.15) Ἅς ἐκτιμήσουμε ὀρθῶς τήν πνευματική αἰτία τῶν σεισμικῶν θεοσημειῶν πού ταλαιπωροῦν τήν Πατρίδα καί τό Ὄρος τοῦ Ἄθωνος τούς τελευταίους μῆνες. Ἄς φοβηθοῦμε τήν συνευθύνη ἐνώπιον τοῦ ἀδεκάστου Κριτοῦ γιά ὅσα διαπράττονται κατά τῆς Πίστεως. Τά πράγματα εἶναι σαφῆ καί ἀναμφισβήτητα· θετική ἀνταπόκριση στήν ἔλευση τοῦ Πρωθυπουργοῦ στό Ἅγιον Ὄρος εἶναι ἀκόμη μία δόση δηλητηρίου, ἴσως ἡ τελευταία καί «χαριστική», κατά τῆς τιμῆς καί εὐλογίας τοῦ Ἱεροῦ αὐτοῦ Περιβόλου. Ἡ βοήθεια τοῦ ἀσεβοῦς Ὀζά, τοῦ ἁπλώσαντος θρασέως τήν χεῖρα πρός βοήθειαν τῆς Κιβωτοῦ, δέν μᾶς χρειάζεται, ἀλλά μᾶς βλάπτει, ὡς πρόξενος τῆς θείας ὀργῆς: «Καί ἐθυμώθη ὀργῇ Κύριος τῷ Ὀζᾴ, καί ἔπαισεν αὐτόν ἐκεῖ ὁ Θεός, καί ἀπέθανεν ἐκεῖ παρά τήν Κιβωτόν τοῦ Κυρίου ἐνώπιον τοῦ Θεοῦ … καί ἐκλήθη ὁ τόπος ἐκεῖνος Διακοπή Ὀζά ἕως τῆς ἡμέρας ταύτης» (Β΄ Βασ. 6, 7.8).

Ἄς ἀναλογισθοῦμε ὡς Ἁγιορεῖτες τίς εὐθῦνες μας ἀπέναντι στόν Κύριο ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστό, τήν Ὑπεραγία Θεοτόκο, Ἔφορο καί Προστάτιδα τοῦ Ἄθωνος, τήν Ὀρθόδοξο Ἐκκλησία, τό Γένος μας, καί τήν ἀναζητοῦσα τό Φῶς τοῦ Θεανθρώπου ταλαίπωρον ἀνθρωπότητα.

1.Γέρων Γαβριήλ, Ἱ. Κ. Ὁσίου Χριστουδούλου, Ἱ.Μ. Κουτλουμουσίου

2.Γέρων Ἱερομ. Ἀρσένιος, Παναγούδα

3.Μοναχός Ἠσαΐας, Παναγούδα

4.Γέρων Παΐσιος μετά τῆς συνοδείας αὐτοῦ, Ἱ. Κ. Ἀρχαγγέλων (Ἀβερκαίων), Καρυαί

5.Γέρων Ἱερομ. Παντελεήμων, Κατουνάκια

6.Γέρων Θεόληπτος μετά τῆς συνοδείας αὐτοῦ, Ἱ. Κ. Τιμ. Προδρόμου, Ἁγία Ἄννα

7.Γέρων Νικόλαος μετά τῆς συνοδείας αὐτοῦ, Ἱ. Κ. Ἁγ. Δημητρίου, Ἱ. Μ. Χιλανδαρίου

8.Γέρων Ἰωσήφ μετά τῆς συνοδείας αὐτοῦ, Ἱ. Κ. Ἁγ. Θεοδώρων, Ἱ. Μ. Ἁγ. Παύλου

9.Γέρων Συμεών, Ἱ. Κ. Παναγίας Καζάν, Καψάλα

10.Γέρων Βενέδικτος, Ἱ. Κ. Ἁγ. Νικολάου, Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου

11.Μοναχός Παΐσιος, Ἱ. Κ. Ἀρχαγγέλων (Σαββαίων)

12.Μοναχός Ἀγάθων, Ἱ. Κ. Ἀρχαγγέλων (Σαββαίων)

13.Μοναχός Δοσίθεος, Ἱ. Κάθισμα Ἁγ. Μαξίμου

14.Μοναχός Ἱλαρίων, Καρυαί

15.Ἱερομόναχος Εἰρηναῖος

16.Γέρων Σπυρίδων, Ἱ. Κ. Ἁγ. Νικολάου, Ἱ. Μ. Κουτλουμουσίου

17.Γέρων Νικόδημος, Ἱ. Κ. Ἁγ. Ἰωάννου τοῦ Θεολόγου, Ἱ. Μ. Μεγίστης Λαύρας

18.Γέρων Ἀβραάμ, Ἱ. Κ. Μεταμορφώσεως τοῦ Σωτῆρος, Προβάτα

2 σχόλια:

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.