26 Φεβ 2020

Ἦρθε ἡ ὥρα νὰ πέσουν οἱ μάσκες… Θὰ ξυπνήσουμε χριστιανοί;

31 σχόλια:

  1. Οι χριστιανοί θα ψηφίζουν Κούλη μέχρι τη δευτέρα παρουσία!!
    Δεν ξυπνάνε με τίποτα!
    Ειδικά συγκεκριμένων θρησκευτικών κύκλων είναι υπέρ της δεξιά του Κυρίου!
    Καληνύχτα Ελλάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ΝΔ είναι ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ! Το λάθος των χριστιανών και αρκετών πατριωτών που την ψηφίζουν δεν είναι ότι θέλουν να ψηφίζουν δεξιό κόμμα, αλλά ότι επιμένουν να θεωρούν τη ΝΔ δεξιό κόμμα.

      Διαγραφή
    2. Το λαθος το δικο σου ειναι οτι εμεινες στα αριστερα κ δεξια..

      Διαγραφή
    3. Παθαίνεις αλλεργία με την Αριστερά ; και εγώ με τη Δεξιά. Ο ίσιος δρόμος χάθηκε ;

      Η ΝΔ ΔΕΝ είναι ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΚΟΜΜΑ, αλλά BILDEBERG.

      Διαγραφή
    4. Η πολιτική ιδεολογία που χρησιμοποιεί η Bilderberg είναι, κυρίως, ο Πολιτικός Φιλελευθερισμός και τα παράγωγα του! Άρα κάποιος που παίρνει εντολές από αυτήν, εφαρμόζει αριστερές πολιτικές.

      Διαγραφή
    5. > Άρα κάποιος που παίρνει εντολές από αυτήν, εφαρμόζει αριστερές πολιτικές.

      Και αριστερές, και δεξιές, και κεντρώες, και πράσινες, και κόκκινες, και θαλασσιές πολιτικές εφαρμόζει.
      Ότι γουστάρουν κάνουν.
      Αυτοί δεν έχουν εγκεφαλική αγκύλωση όπως εμάς για να τα βλέπουν όλα αριστερά ή δεξιά.
      Ο διαχωρισμός δεξιάς-αριστεράς υπάρχει μόνο για να διχάσει τα πρόβατα.
      Χωρίς διχασμό και φαινόμενα γηπεδοποίησης, το πολιτικό σύστημα, που απευθύνεται ολοφάνερα σε ηλίθιους, θα είχε καταρρεύσει.
      Ακριβώς όπως θα είχαν καταρρεύσει οικονομικά και οι ποδοσφαιρικές ομάδες. Γιατί και αυτές σε ηλίθιους απευθύνονται.

      Διαγραφή
  2. Απλα,κρεμασμα στον ψευτη γιο του Τερρυ Χρυσου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ντροπή σου για το ελεεινό σου σχόλιο. Ντροπή και για το ιστολόγιο που το δημοσίευσε.

      Διαγραφή
    2. 6 06 το σχολιο σου προς εμε,παρασημο κ τιμη. Πολλα φιλια κ ονειρα γλυκα.

      Διαγραφή
    3. @6:06 μ.μ.
      Ίσα ίσα.
      Τον τιμάει τον Δρακουμέλ junior με το να λέει ότι ο Μητσοτάκης δεν είναι πατέρας του.
      Φεύγει μια ρετσινιά από πάνω του.
      Αλλά τελικά, μάλλον πατέρας του είναι. Εκτός κι αν ο "Τέρρυ" είναι και αυτός ανθέλληνας, ανώμαλος και μασόνος, σαν τον Μητσοτάκη, και τράβηξε "γονίδια" από εκεί. Εγώ, ούτε τον ξέρω τον κύριο.
      Αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Κανείς δεν αμφιβάλλει ότι είναι ένα ανώμαλο σόι.

      Διαγραφή
  3. Για 4:15 μμ και όμοιους στη σκέψη.

    Αυτό που δεν μπορείτε μερικοί να καταλάβετε είναι ότι μερικά πράγματα τα επιλέγουμε σε σχέση με τί επιλογές άλλες έχουμε.
    Μέχρι στιγμής κυβερνητικά κόμματα είναι 2: Ν.Δ. και Σύριζα.
    Με ξεκάθαρο πλεονέκτημα της Ν.Δ. ως λιγότερο εκκλησιομάχο και λιγότερο διεθνιστικής χροιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτο που δεν μπορεις να καταλαβεις εσυ ειναι οτι η ψηφος σου ή η δειλια σου κανει ενα κομμα κυβερνητικο.

      Υ.Γ Το οτι θεωρεις τη ν.δ λιγοτερο εκκλησιομαχο κ λιγοτερο διεθνιστικο κομμα απο τον συριζα φανερωνει δυο πραγματα : Η εισαι βαλτος απ τον μητσωτο να γραφεις στα blog υπερ της ν.δ ή δεν εχεις καμια απολυτως πραγματικη επαφη κ σχεση με την εκκλησια του Κυριου ημων Ιησου Χριστου.
      Πολυ πιθανον να συμβαινουν κ τα δυο ταυτοχρονα.
      Καλη μετανοια.

      Διαγραφή
    2. ομίχλη με μηδέν ορατότητα !

      Διαγραφή
    3. Ομίχλη με ορατότητα μηδέν είναι το σχόλιο 9:57 μμ.
      Καμία μα καμία σχέση με την πραγματικότητα και την Εκκλησία του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και την Ελληνορθόδοξη Παράδοσή μας.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμε 11:53 μ.μ. πως φαίνεσαι ότι μετέχεις κομματικής αγέλης. Έχεις ισχυρή κομματική συνείδηση ασυμβίβαστη με το Ευαγγέλιο. Έχει δίκαιο ο Ανώνυμος - 9:57 μ.μ.

      Διαγραφή
    5. ΒΡΕ ΚΑΛΩΣ ΤΟΝ ΦΙΛΕΛΕ ΝΟΥΔΟΥ.
      ΟΤΑΝ ΛΕΒΕΝΤΗ ΣΟΥ ΜΠΕΙ ΤΟ ΓΚΛΟΜΠ...ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΝΟΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΙΗΣΗ κ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.
      ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ κ ΤΟΝ ΓΟΝΙΟ ΣΟΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
      ΔΙΟΤΙ ΕΜΕΝΑ ΣΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΑ ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ.
      ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΤΙ ΛΟΙΠΟΝ.
      ΚΑΝΕ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΟΤ ΣΠΟΤ ΣΤΟ ΧΩΡΑΦΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΚΟΣΑΡΙΑ ΑΠΟ ΔΑΥΤΟΥΣ ΤΑΙΣΕ ΤΟΥΣ ΠΟΤΙΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΖΑΜΙ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ κ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΟΥ.ΝΑ ΤΡΩΣ ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΥΧΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
      ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ κ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ η ΕΙΣΑΙ η ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ.
      ΤΑ ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΠΟΝΗΡΟΥ.ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ κ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΟΡΚΙΣΜΕΝΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ κ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.
      ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ.
      Ο ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΣ

      Διαγραφή
    6. Ένας χριστιανός δεν ψηφίζει αντίχριστα κόμματα.
      Ακόμα και αν δεν έχει επιλογή.
      Αυτό ξέρω εγώ.
      Αν το κάνει, πρέπει να το εξομολογηθεί σαν αμαρτία. Γιατί αυτό ακριβώς είναι.
      Και ο 9:57 μ.μ. έχει απόλυτο δίκαιο.
      Κυβερνητικά κόμματα δεν υπάρχουν. Κόμματα φτιαγμένα για να τα ψηφίζουν τηλεορασόπληκτα γίδια υπάρχουν.

      Δεξιά και αριστερά δεν υπάρχει και ποτέ δεν υπήρξε στην Ελλάδα. Τα ίδια αφεντικά υπηρετούν όλοι τους και με χαρά εναλλάσσονται στην εξουσία ο ένας μετά τον άλλον, συνεχίζοντας το ίδιο σχέδιο. Αλλά, ακόμα και να υπήρχε, η έννοια της αριστεράς και της δεξιάς είναι ξένη προς την παράδοσή μας και αντίχριστη. Είναι βλακώδες και αντίχριστο το να σκέφτεσαι πολιτικά με βάση το ποια κοινωνική ομάδα θα τρώει τα πιο πολλά λεφτά και αν θα πρέπει να παραδώσεις την χώρα σου σε αντίχριστες επιχειρήσεις της δεξιάς ή σε αντίχριστους "ιδεολόγους" της αριστεράς. Τέτοια διλήμματα είναι εκ του πονηρού και δεν θα έπρεπε να τα σκέφτεται καν ένας χριστιανός.

      Όσο για τις πολιτικές και τα άτομα των αριστεροδέξιων κομμάτων στην Ελλάδα, είναι ξεκάθαρα αντίχριστα, όπου και να κοιτάξεις. Το ίδιο αντίχριστα και το ίδιο επικίνδυνα. Όσοι λένε ότι η ΝΔ είναι καλύτερη από τον ΣΥΡΙΖΑ, μάλλον έχουν μνήμη χρυσόψαρου.

      Διαγραφή
    7. ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΑΣ ! ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΑΚΤΕΟΥ,ΤΙ ΨΗΦΙΖΕΤΕ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ;;;
      Καλλιόπη

      Διαγραφή
    8. Ο βασικός ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ λόγος που ΝΔ=ΣΥΡΙΖΑ είναι ότι και οι δυο ανήκουν στην ίδια κατηγορία πολιτικών ιδεολογιών και κοσμοθεωρήσεων, την Αριστερή.

      Διαγραφή
    9. @Καλλιόπη
      Εγώ ψηφίζω Κοινωνία.
      Δεν συμφωνώ με ΟΛΑ όσα λένε, αλλά δεν είναι και αντίχριστοι.
      Και όταν δεν κατεβαίνουν στις εκλογές, οποιοδήποτε κόμμα που δεν έχει μπει ποτέ στην βουλή και που δεν έχει άκρως αντίχριστες θέσεις (όπως όλα τα κόμματα που πέρασαν από την βουλή).
      Το λευκό είναι μια άλλη επιλογή, αλλά δε νομίζω ότι φτάσαμε σε τέτοιο σημείο απελπισίας ακόμα.

      Διαγραφή
    10. Καλλιοπη ψηφιζεις χρυση αυγη.κοινωνια,εθνικο μετωπο,ελασυν η οτι αλλο θεωρεις εσυ τελοσπαντων καλυτερο για τον τοπο σου.
      ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ Κ ΤΑ ΙΔΙΑ.
      Το δις εξαμαρτειν λεγαν οι αρχαιοι..

      Διαγραφή
    11. ΣΩΣΤΑ ! ΤΑ ΨΗΦΙΖΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ !
      ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ,ΠΑΡΑ ΤΟ ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ.ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ,ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ;;
      Η ''ΚΟΙΝΩΝΙΑ''ΔΕΝ ΧΑΙΡΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ.ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΚΟ,ΝΑ ΠΡΟΔΙΔΕΣΑΙ
      ΑΠΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ !!
      Καλλιόπη

      Διαγραφή
    12. Ρε συ Καλλιοπη,αφου ρε κοριτσι μου την αποφαση σου να ψηφιζεις ν.δ την εχεις παρει κ δεν την αλλαζεις τι μας ρωτας τι να ψηφισεις επι του πρακτεου ;
      Σε παρακολουθω μηνες τωρα σχολιαζεις κατα του οικουμενισμου,κατα των προδοτων πολιτικων,υπερ της πατριδος κλπ κ ψηφιζεις ν.δ κ μου διαμαρτυρεσαι ξανα ;;
      Eισαι με τα καλα σου ;;;;;;;;;;;;;;;;;
      Ασε μας βρε Καλλιοπη μ αυτο το χαλι της ν.δ κ του μη χειρον βελτιστον.....
      Αηδια κατηντησε πια.

      Διαγραφή
    13. ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΜΙΛΑΩ,ΜΑ ΤΙ Ν ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΚΟΥΦΟΣ !
      ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΙΚΟ ΖΟΥΜΕ,ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ,
      Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΕΘΑΝΕ ΠΡΟ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ !
      ΤΟ 2015 ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ.ΚΑΙ ΕΦΑΓΑ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΤΟ ΤΣΟΓΛΑΝΙ.
      ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΓΕΙ,ΨΗΦΙΣΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ,ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ
      ΕΔΙΩΧΝΕ ΤΟΝ ΤΣΟΓΛΑΝΟ.ΕΣΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΣΕΣ ΤΗΝ ΤΣΟΓΛΑΝΟΠΑΡΕΑ !
      ΕΝΤΑΞΕΙ.ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ !! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ,ΠΟΥ ΗΤΑΝ
      Ο ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ !;
      ΣΤΟ''ΚΟΙΝΩΝΙΑ'';;ΣΤΗΝ ΧἌ;;Ο ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ;; ΠΑΣ ΚΑΛΑ;;
      Καλλιόπη

      Διαγραφή
    14. Καλλιόπη, επιλογή έχεις και το ξέρεις.
      Αυτά που λες είναι λογική που την προωθούν τα βορθοκάναλα.
      Η δημοκρατία λειτουργεί με τον καθέναν να ψηφίζει αυτόν που θεωρεί καλύτερο, όχι με το να φοβάται μελλοντικά σενάρια εκλογής του χειρότερου.
      Τα κόμματα βγαίνουν στην εξουσία μαζεύοντας ψήφους σιγά-σιγά. Αν όλοι σκέφτονταν όπως εσύ πως θα εμφανίζονταν νέα κόμματα στο πολιτικό σκηνικό της χώρας; Μόνο μέσω των πουλημένων ΜΜΕ που βαφτίζουν τα κόμματα που θέλουν ως "κυβερνητικά" και τους δίνουν απεριόριστο τηλεοπτικό χρόνο (βλέπε Ποτάμι, Κινάλ, Μέρα24, κ.α.);

      Εμπιστοσύνης δεν χαίρει ΚΑΝΕΙΣ.
      Και θα ήταν ανόητος όποιος εμπιστεύονταν τυφλά κάποιο άτομο ή κόμμα.
      Ακόμα και οι άγιοι κάνουν λάθη.
      Αλλά αυτούς που είναι μέσα στη βουλή τους ξέρουμε πολύ καλά ότι είναι ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ. Όχι μερικοί από αυτούς, αλλά όλοι τους. Αν πας σαν ανόητος και να τους δώσεις την ψήφο σου, το μόνο που καταφέρνεις είναι να τους αποθρασύνεις. Πλέον θεωρούν τους χριστιανούς ψηφοφόρους τους πανίβλακες και τους φέρονται ανάλογα. Και δεν τους αδικώ καθόλου. Και εγώ το ίδιο θα έκανα στην θέση τους.

      Την ΧΑ δεν θα την ψήφιζα. Ο αρχηγός τους είναι σατανιστής και οι ενέργειες του κόμματος έχουν σαν στόχο την καταστολή των υγειών αντιδράσεων με την απόδοση της ταμπέλας "χρυσαυγίτη" σε όποιον αντιστέκεται υγιώς.

      Τον Νικολόπουλο δεν τον ξέρω, αλλά πέρασε πολύ καιρό στην ΝΔ και αυτό δεν είναι καθόλου καλό σημάδι. Επομένως, ούτε αυτόν θα τον ψήφιζα.

      Με την Κοινωνία, αλλά και με τον π. Βασίλειο Βολουδάκη, έχω πολλά με τα οποία δε συμφωνώ (θεολογικά, πολιτικά, κ.α.), αλλά το κόμμα τους το ψηφίζω. Με ποια λογική τους λες μη-χριστιανούς ή κακούς χριστιανούς; Και αν είναι κακοί χριστιανοί, εσύ θα πας να ψηφίζεις τον αντίχριστο; Που πήγε η "ελιά με τον λιγότερο δάκο" που εσείς οι ίδιοι αναφέρατε, ως δικαιολογία για να ψηφίσετε την ΝΔ; Το λάδι της ΝΔ ελπίζω πως το είδατε έμπρακτα πλέον. Όταν εμείς τα λέγαμε δεν μας πιστεύατε. Τώρα που η ΝΔ έγινε εμφανώς και απροκάλυπτα ένας γαλάζιος ΣΥΡΙΖΑ, τώρα ακόμα επιμένετε;

      Τέλος, το τι δε θα ψήφιζα εγώ είναι 100% προσωπικό. Πιστεύω ότι έχω δίκαιο στο να ψηφίζω Κοινωνία, αλλά θα προτιμούσα να έβλεπα χριστιανούς να ψηφίζουν κόμματα που δεν είναι στην βουλή και τα οποία δε θα ψήφιζα εγώ (Νικολόπουλο, Λεβέντη, Παπαθεμελή, -- ίσως ακόμα και Χ.Α., Μερα24 και Βελόπουλο, οι οποίοι πιστεύω ότι είναι ίδιοι με την ΝΔ και το ΣΥΡΙΖΑ), παρά να ψηφίζουν τους γνωστούς αντίχριστους. Τουλάχιστον, για αυτούς έχουν δικαιολογία, ότι δεν τους γνωρίζουν καλά, γιατί δεν τους είχαν ποτέ στην κυβέρνηση.

      Διαφορετικά, αν είναι να ψηφίζουμε πάντα αντίχριστους, να πάψουμε να διαμαρτυρόμαστε για τα αντίχριστα που αυτοί κάνουν. Πόσα χρόνια θα διαμαρτυρόμαστε για τα αποτελέσματα των επιλογών μας; Μερικοί από εμάς έχουν και άλλες δουλειές. Δεν μπορούν να είναι σε κόντρα με την εκάστοτε κυβέρνηση και να τρώνε ξύλο από τα ΜΑΤ για 30 χρόνια συνεχόμενα, μόνο και μόνο επειδή μερικοί δεν θέλουν να πάψουν να ψηφίζουν την Σκύλα και την Χάρυβδη. Έχει αρχίσει να γίνεται γελοίο το όλο πράγμα πλέον. Ελπίζω να το κατανοείς.

      Διαγραφή
    15. ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗ,ΟΤΑΝ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΤΟΝ ΨΗΦΙΣΑ.Χ.Α.ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΟΗΤΗ ΓΙΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ.
      ΚΟΙΝΩΝΙΑ,ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ ΠΟΤΕ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ.
      ΔΕΝ ΧΑΙΡΟΥΝ ΕΚΤΙΜΗΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ(εἶναι ἄκρως ἀπελπιστικὸ νὰ ἀπογοητεύεσαι ἀπὸ χριστιανούς)ΑΝ ΨΗΦΙΖΑ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟ,ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ! Ἔ,ΝΑΙ ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΕΧΤΩ ! ΤΟ ΨΕΥΤΟΡΩΜΑΙΊΚΟ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΜΕΝΩ !ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΗ,ΑΚΟΥΣΑ ΝΑ ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ !!ΤΟ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΛΟΙ,ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ.ΕΠΡΑΞΑ ΕΝ ΠΛΗΡΕΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕΤΑΝΟΙΩΝΩ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΝΔ ΨΗΦΙΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΔΕΞΙΑ !!ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ;ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΟΛΛΑΣ;;
      Καλλιοπη

      Διαγραφή
    16. Δηλαδή Καλλιόπη, δεν χαίρουν εκτιμήσεως και εμπιστοσύνης κάποιοι χριστιανοί με χριστιανικό πρόγραμμα στο κόμμα τους (Κοινωνία), αλλά χαίρει περισσότερης εκτιμήσεως και εμπιστοσύνης η αντίχριστη ΝΔ;

      Τώρα που δεν βγήκε ο Τσίπρας, αλλά βγήκε ο γαλάζιος Τσίπρας, άλλαξε κάτι; Πριν απαντήσεις βάλε τα συναισθήματά σου στην άκρη. Γιατί μόνο με βάση αυτά βρίσκεις κάποια διαφορά μεταξύ των δυο Τσιπρών. Εγώ, ούτε με βάση τα συναισθήματα βρίσκω.
      Τι έγινε που ορκίστηκαν; Ίσα-ίσα, είναι και επίορκοι τώρα. Δεν λέω να μην ορκίζονται (αν και είναι μεγάλη συζήτηση αυτό το θέμα...), αλλά η ουσία είναι οι κυβερνητικές πράξεις τους, όχι το πόσο καλά φέρονται στον ιερώνυμο και στις παραδόσεις μας που τις έχουν γραμμένες έτσι κι αλλιώς.

      Το ψευτορωμαίικό όταν πέσει, θα χαθούν Έλληνες και η πατρίδα μας θα είναι μάλλον αγνώριστη. Γιατί δεν είναι το ψευτορωμαίικό που φταίει, αλλά εμείς που είμαστε ψευτορωμιοί. Το ψευτορωμαίικο νοιώθω πως το αξίζουμε.

      Δεν σου κολλάω. Απλά μιλάμε και σου μεταφέρω σκέψεις μου και την αίσθηση που έχω για τα πράγματα.

      Διαγραφή
    17. ΤΟ ΝΑ ΛΕΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΣ,ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.
      ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΣ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΥΒΡΙΖΕΙΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΑΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΟ.
      Καλλιόπη

      Διαγραφή
  4. Αποτελεί,μεγαλη ντροπή και σοβαρή πνευματική έκπτωση για μας τους χριστιανούς να είμαστε και κάτι άλλο αριστεροί δεξιοί βόρειοι και νότιοι. Αυτό, ειναι το μείζον πρόβλημα της, πατρίδος μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γίνεται πολιτική συζήτηση ΜΟΝΟ με θρησκευτικούς όρους. Ο Τρόπος που εφαρμόζεται ο Χριστιανισμός στην πολιτική και στα καθημερινά προβλήματα μπορεί να ποικίλει σε τέτοιο βαθμό που να νομίζει κάποιος ότι η θέση του σε ένα θέμα είναι η χριστιανική ενώ στην πραγματικότητα (χωρίς να το ξέρει) να είναι η αντίχριστη και η ανθελληνική

      Διαγραφή
    2. Όταν όμως η ουσία της αριστεράς και της δεξιάς, αλλά και όλους τους αριστεροδέξιου άξονα, είναι η εφαρμογή του αντι-χριστιανισμού (πράγμα που συμβαίνει σήμερα κατά κόρον), τότε η πολιτική συζήτηση μπορεί να γίνεται καθαρά και αποκλειστικώς με θρησκευτικούς όρους. Γιατί είναι το μόνο πεδίο αντιπαράθεσης που ξεχωρίσει η ήρα από το στάρι...
      Ας αποφασίσουμε πρώτα να πορευτούμε χριστιανικά σαν χώρα, κάνοντας στροφή 180 μοιρών, και ο τρόπος που θα το κάνουμε συζητιέται. Δεν είναι το πρόβλημα στον τρόπο. Στην απόφασή μας είναι.

      Διαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.