«Ποιὸ εἶναι τὸ γνώρισμα τοῦ παπᾶ;
Νὰ μαζεύει πρόσφορα;
Νὰ λειτουργάει;
Νὰ κάνει ὡραῖες ἀκολουθίες;
Νὰ κηρύττει χαριτωμένα καὶ νὰ χρηστολογεῖ ἀπὸ των ἀμβώνων, καὶ νὰ δακρύζουν τὰ μάτια μερικῶν δεσποιναρίων γιὰ τοὺς στοχαστικούς του λογισμούς;
Ποιὸ εἶναι τὸ γνώρισμα τοῦ παπᾶ, τοῦ δεσπότη σ’ αὐτὰ τὰ δύσκολα χρόνια;
Τὸ γνώρισμα τοῦ δεσπότη καὶ τοῦ παπᾶ εἶναι ἡ μαχητικότης, εἶναι ἡ παρρησία. Εἶναι ἐκεῖνο ποὺ εἶπε ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ὅτι «οἱ θέλοντες εὐσεβῶς ζῆν διωχθήσονται». Ὅσοι διώκονται.
Ἐὰν δεῖτε παπά, ἂν δεῖτε θεολόγο, ἂν δεῖτε μητροπολίτη, ἀρχιεπίσκοπο ποὺ δὲν διώκεται ἀλλὰ ἀπολαμβάνει τῆς ἀγάπης καὶ τῆς ἐκτιμήσεως κατὰ ἐκεῖνο ποὺ εἶπε ὁ Χριστὸς ὅταν εἶπε ὅτι οἱ πάντες οἱ ἄνθρωποι νὰ λένε «εὖγε», νὰ ξέρετε πολὺ καλὰ ὅτι δὲν βαδίζει καλῶς.»
Διαβαστε τα σχολια στο fb του Μεσογαιας και ισως κατανοησετε το νοημα των φωτισμενων λογων του Καντιωτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως τον αντιλαμβανόταν δηλαδή τον παπά ο μακαριστός; Αγιατολάχ παπαφλέσα; Γι' αυτό και δεν άφησε ποτέ να γίνει μοναστήρι στην επαρχία του;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντηση στον 9:08 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον παπά τον αντιλαμβανόταν ο μακαριστός Φλωρίνης Αυγουστίνος όπως πρέπει να είναι.
Όχι κακόμοιρος και άνθρωπος του κοσμικού πνεύματος και των ανθρώπων που ζούν μέσα στην κάθε λογής αμαρτία χωρίς ντροπή.
Φιλούμενος
Άγιε Επίσκοπε Αυγουστίνε Καντιώτη, πρέσβευε υπέρ ημών εις τον ουράνιον Θεόν.-
ΑπάντησηΔιαγραφή