27 Μαρ 2015

Ἡ Ἁγια-Σοφιὰ καὶ ὁ Παρθενώνας, οἱ μῆτρες τῆς Ἐπανάστασης τοῦ 21

Γράφει ὁ Φώτιος Μιχαήλ, ἰατρὸς
Ἀπὸ τὸ 1453 μέχρι τὸ 1821 πραγματοποιήθηκαν πάνω ἀπὸ 100 κατὰ τόπους ἐπαναστατικὰ κινήματα καὶ τουλάχιστο 6 ὀργανωμένες ἐπαναστάσεις. 
Τὸ 1462 ἐπαναστατεῖ ἡ Λέσβος. 
Τὸ 1481 ξεσηκώνεται ἡ Ἤπειρος. 
Τὸ 1571 ἐπαναστατοῦν Ρούμελη καὶ Ἤπειρος μαζί. 
Τὸ 1585 ἐπαναστατεῖ ἡ Ἀκαρνανία. 
Τὸ 1617, μὲ ἐπικεφαλῆς τὸν Ἐπίσκοπο Σταγὼν Διονύσιο, ἀπελευθερώνονται τὰ Τρίκαλα. 
Τὸ 1678 ἐπαναστατεῖ ἡ Πιερία μὲ ἀρχηγὸ τὸν Ἐπίσκοπο Κίτρους Νικόλαο. κ.ο.κ. 
Λένε μερικοί, ὅτι τάχα ἡ Ἐπανάσταση τοῦ ’21 εἶναι ἀπότοκος τοῦ λεγομένου Εὐρωπαϊκοῦ Διαφωτισμοῦ. 
Ἀλήθεια, στὰ 1462 καὶ στὰ 1481 τί ἐπικρατοῦσε στὴν Εὐρώπη; Ἐπικρατοῦσε Διαφωτισμὸς ἢ μήπως μεσουρανοῦσε μαῦρος καὶ ἀπάνθρωπος Μεσαίωνας; Ἀσφαλῶς, Μεσαίωνας, ἀπολυταρχικός, φεουδαρχικὸς καὶ προπάντων φράγκικος στὰ μέτρα τοῦ Καρλομάγνου καὶ τῶν αἱρετικῶν ἀπογόνων του. Ἀπὸ ποῦ κι ὡς ποῦ, λοιπόν, τὸ Ἀπελευθερωτικὸ Κίνημα τῶν Ἑλλήνων κατὰ τῶν Τούρκων εἶναι ''πνευματικό τέκνο τοῦ διαφωτισμοῦ''; 
Ἐδῶ εἶναι, ποὺ ὁ Λόγος τοῦ Μεγάλου Στρατηλάτη Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, ἀκυρώνει ἐντελῶς κάθε παρόμοια ἀντίληψη: ’’Ὅταν ἐπιάσαμε τὰ ἅρματα, εἴπαμε πρῶτα ὑπὲρ Πίστεως καὶ ἔπειτα ὑπὲρ Πατρίδος’’. Ἐπανάσταση γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία καὶ τὴν...
Ἑλλάδα. Ποῦ τὸν βρήκαμε τὸν Διαφωτισμὸ στὰ λόγια του Κολοκοτρώνη; 
Ὁ Στρατηγὸς Μακρυγιάννης, στὰ Ἀπομνημονεύματά του, μᾶς παραδίδει ἐπίσης πειστικότατο δεῖγμα γιὰ τὰ κίνητρα καὶ τοὺς σκοποὺς τῆς Ἐπανάστασης. Κίνητρα καὶ σκοπούς, ποὺ ἀνάγονται στὸ Πνεῦμα καὶ τὰ κατορθώματα τῶν Ἀρχαίων προγόνων μας καὶ ὄχι στὶς ταξικὲς διεκδικήσεις τοῦ ’’Εὐρωπαϊκοῦ σκοταδισμοῦ’’.
Διηγεῖται: ’’Εἶχα δύο ἀγάλματα περίφημα, μία γυναίκα κι’ ἕνα βασιλόπουλο, ἀτόφια – φαίνονταν οἱ φλέβες· τόση ἐντέλειαν εἶχαν. Ὅταν χάλασαν τὸν Πόρον, τὰ ’χαν πάρη κάτι στρατιῶτες καὶ εἰς τ’ Ἄργος θὰ τὰ πουλοῦσαν κάτι Εὐρωπαίων· χίλια τάλλαρα γύρευαν. Ἀντεσε κ’ ἐγὼ ἐκεῖ, πέρναγα· πῆρα τοὺς στρατιῶτες, τοὺς μίλησα· «Αὐτά, καὶ δέκα χιλιάδες τάλλαρα νὰ σᾶς δώσουνε, νὰ μὴν τὸ καταδεχτῆτε νὰ βγοῦν ἀπὸ τὴν πατρίδα μας. Δι’ αὐτὰ πολεμήσαμεν».
Γιὰ τὰ Μάρμαρα τοῦ Παρθενώνα, γιὰ τὴν Δωδώνη, γιὰ τοὺς Δελφούς, γιὰ τὴν Ἀμφίπολη καὶ τὴν Μαρώνεια πολεμήσαμε, δηλώνει ξεκάθαρα ὁ μεγάλος μας Στρατηγὸς Μακρυγιάννης. Ὑπάρχουν ἀκόμη ἀμφιβολίες;
Φτάνει πιὰ τόση παραχάραξη καὶ τόση διαστρέβλωση τῆς Ἱστορικῆς μας Ἀλήθειας ἐν ὀνόματι τῆς ὅποιας ἰδεολογικῆς ''προκρούστειας κλίνης''. Ἂς διαβάσουμε, ἐπιτέλους, καὶ λίγη Ἱστορία κατευθείαν ἀπὸ τὶς Πηγὲς καὶ ὄχι ἀπὸ τὰ ράφια τῶν κομματικῶν μας γραφείων. Καὶ τοῦτο γιὰ ἕναν καὶ μόνο λόγο: Τὴν διακονία τῆς Ἀλήθειας καὶ τῆς Ἑνότητας τοῦ Λαοῦ μας, πού, τὴν περίοδο αὐτή, τὴν χρειαζόμαστε τόσο πολύ… 
27 Μαρτίου 2015

1 σχόλιο:

  1. Μόνο στο ανιστόρητο μυαλό του Τσίπρα - και του κάθε ευρωλιγούρη, μαρξιστή ή φιλελευθέρου - η Ελληνική Εθνεγερσία έχει την οποιαδήποτε σχέση με τον Διαφωτισμό.

    Από πότε ο Πατροκοσμάς Αιτωλός, ο Κολοκοτρώνης, ο Καρα'ι'σκάκης και ο Παπαφλέσσας έγιναν εκπρόσωποι του....Διαφωτισμού ???

    Όπως πολύ σωστά λέει το άρθρο, οι ίδιοι οι πρωτεργάτες της Επαναστάσεως φρόντισαν από την αρχή να ξεκαθαρίσουν ότι ο Αγώνας ήταν Εθνικοθρησκευτικός και ΟΧΙ "ταξικός" ή "κοινωνικός".

    "Εμείς ΔΕΝ είμαστε σαν τους καρμπονάρους και τους γιακωβίνους", λέει χαρακτηριστικά ο Κολοκοτρώνης στα Τρίκορφα.

    Αντιθέτως, ο πολύς Κοραής - κατ'εξοχήν θιασώτης του Διαφωτισμού - ήταν αντίθετος στην Επανάσταση, διότι την θεωρούσε "πρόωρη".

    Στην Ιστορία παίρνετε ΜΗΔΕΝ κύριε πρωθυπουργέ και κύριοι της θολοκουλτούρας.

    Αλλά δυστυχώς απευθύνεστε σε έναν ανιστόρητο λαό - εσείς και οι όμοιοί σας φροντίσατε γι'αυτό εδώ και 40 χρόνια - και δεν βρέθηκε κάποιος να σας βάλει στην θέση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.