4 Δεκ 2012

Πρακτικὰ Ἡμερίδας Μητροπόλεως Πειραιῶς μὲ θέμα: Οἱ πλάνες τῶν «Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβὰ»

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, ΓΡΑΦΕΙΟΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ.
Ἡ Ἱερὰ Μητρόπολις Πειραιῶς, μὲ τὴν εὐλογία τοῦ Σεβασμιώτατου Μητροπολίτου μᾶς κ.κ. Σεραφείμ, σὲ συνεργασία μὲ τὸ Γραφεῖο ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων καὶ τῶν Παραθρησκειῶν, μὲ τὴν πρόθυμη ἀνταπόκριση τοῦ Ἱεροῦ ἐνοριακοῦ Ναοῦ Προφήτου Ἡλιοῦ Καστέλλας, διοργάνωσε καὶ πραγματοποίησε τὴν Κυριακὴ 2 Δεκεμβρίου 2012 καὶ ὥρα 4 μ.μ. στὴν αἴθουσα τοῦ πνευματικοῦ κέντρου του ὡς ἄνω Ἱεροῦ Ναοῦ Ἀντιαιρετικὴ Ἡμερίδα μὲ θέμα: «Οἱ πλάνες τῶν "Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβά", στὴν ὁποία μετεῖχαν πλῆθος κληρικῶν, οἱ ἀρχὲς τοῦ τόπου καὶ ὁ πιστὸς λαὸς τῆς Πειραϊκῆς Ἐκκλησίας.
Τὴν ἔναρξη τῶν ἐργασιῶν τῆς ἡμερίδος κήρυξε ὁ Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης μᾶς κ. Σεραφείμ. Στὴ συνέχεια τὸ θέμα ἀναπτύχθηκε διεξοδικὰ ἀπὸ...
δύο ἐκλεκτοὺς ὁμιλητὲς σὲ δύο εἰσηγήσεις· τὸν αἰδεσιμολογιώτατο πρωτοπρεσβύτερο π. Κυριακὸ Τσουρό, Γραμματέα τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐπὶ τῶν αἱρέσεων τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁ ὁποῖος ἀνέπτυξε εἰσήγηση μὲ θέμα: «Οἱ αἱρετικὲς διδασκαλίες τῶν «Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβὰ» καὶ τὸν ἐλλογιμώτατο ἐρευνητὴ κ. Μηνᾶ Ἀναστασάκη, ὁ ὁποῖος ἀνέπτυξε εἰσήγηση μὲ θέμα: «Μέθοδοι δράσεως καὶ προσηλυτισμοῦ ἐκ μέρους τῶν λεγομένων Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβὰ καὶ τρόποι ἀντιμετωπίσεως τῶν.    
Ἡ ἡμερίδα, μετὰ τὸ πέρας τῶν εἰσηγήσεων καὶ μετὰ ἀπὸ ἐκτενῆ συζήτηση ἐπ’ αὐτῶν, κατέληξε στὰ ἀκόλουθα πορίσματα :
ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ
1. Μεταξύ   των   «ψευδοχρίστων   καί   ψευδοπροφητῶν» τῶν νεωτέρων χρόνων ἐντάσσονται καὶ οἱ λεγόμενοι «Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβά», εὐρύτερα γνωστοὶ ὡς «Χιλιαστές». Μὲ τοὺς ὀπαδοὺς τῆς αἱρέσεως αὐτῆς δὲν ἔχομε τίποτε τὸ κοινὸ στὴν πίστη. Ἀσχέτως ἐὰν χρησιμοποιοῦν τὴν Ἁγία Γραφὴ (καὶ τὸ ἐρώτημα εἶναι ποιά;), ἀσχέτως ἂν μεταχειρίζονται χριστιανικὴ ὁρολογία, ἂν λένε ὅτι πιστεύουν στὸν Χριστό, ἂν ἐπιδιώκουν (καὶ στὴν Ἑλλάδα σχεδὸν τὸ ἔχουν ἐπιτύχει) νὰ καθιερώσουν μὲ τὴν ἑταιρεία τοὺς τὸν τίτλο "Χριστιανοὶ Μάρτυρες τοῦ Ἰεχωβὰ ", τίποτε ἀπ’ ὅλα αὐτὰ δὲν ἰσχύει.
2. Ἡ ὀργάνωση τῶν "Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβὰ" ἢ Χιλιαστῶν εἶναι μία πολυεθνικὴ μετοχικὴ ἑταιρεία, δηλαδὴ ἐμπορικὴ ἐπιχείρηση, μὲ θρησκευτικὸ-ψευδοχριστιανικὸ προσωπεῖο, μὲ ἕδρα τὸ Μπρούκλιν τῆς Ν. Ὑόρκης. Ἱδρύθηκε τὸ ἔτος 1884 ἀπὸ τὸν Κάρολο Ρῶσσελ κυρίως μὲ ἀμερικανοὺς μετόχους, οἱ ὁποῖοι ἀποκτοῦσαν κάθε μετοχὴ μὲ 10 δολλάρια. Ξεκίνησε μὲ τὸν τίτλο "Φυλλαδικὴ Ἑταιρεία Σκοπιὰ τῆς Σιῶν» καὶ τὸ ἔτος 1886 μετονομάστηκε σὲ «Βιβλικὴ καὶ Φυλλαδικὴ Ἑταιρεία Σκοπιά», τίτλο ποὺ φέρει μέχρι σήμερα. Ἐχρησιμοποίησε καὶ τὸν τίτλο «Σπουδασταὶ τῶν Γραφῶν». Ὁ δεύτερος Πρόεδρός της, ὁ Ἰωσὴφ Ρόδερφορδ, τὴν ἀνεκήρυξε σὲ θεοκρατία καὶ ἔκτοτε θεωρεῖ τὸν ἑαυτὸ τῆς ἐκπρόσωπο τοῦ Θεοῦ στὴν γῆ.
3.Οἱ κυριώτερες πλάνες τῶν «Μαρτύρων τοῦ Ἰεχωβὰ» εἶναι :
α) Ὁ Θεὸς ἔχει ἕνα καὶ μοναδικὸ ὄνομα, τὸ ὄνομα Ἰεχωβά.
β) Ἡ Ἁγία Τριάδα θεωρεῖται ὡς «διαβολικὴ ἐπινόηση». 
γ) Ὁ Ἰησοῦς Χριστὸς εἶναι τὸ πρῶτο καὶ τελειότερο κτίσμα. 
δ) Ὁ ἄνθρωπος δὲν ἔχει ψυχὴ-πνεῦμα. 
ε) Η Β' Παρουσία ἔγινε τὸ 1914. 
στ) Τὸ τέλος τοῦ κόσμου, ὁ Ἀρμαγεδδώνας ἔπρεπε ἤδη νὰ ἔχει συμβεῖ. 
ζ) Ἡ "Θεία Κοινωνία" εἶναι μόνο γιὰ λίγους. 
4. Ἀπέναντι στὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τηροῦν ἐχθρικὴ καὶ ἀπορριπτικὴ στάση, διότι :
α) Διαστρεβλώνουν καὶ παραχαράσσουν τὸ Ἱερὸ Κείμενο τῆς Ἁγίας Γραφῆς
β) Ἀπορρίπτουν συλλήβδην καὶ πολεμοῦν ὅλα τὰ δόγματα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας μας.
γ) Ὑβρίζουν τὴν Ἐκκλησία, τοὺς ναούς μας, τοὺς κληρικοὺς καὶ τὰ μοναστήρια μας.
5. Τηροῦν ἐχθρικὴ καὶ ἀπορριπτικὴ στάση ἀπέναντι στὴν πολιτεία καὶ σὲ κάθε ὀργανωμένη κοινωνία, διότι χαρακτηρίζουν τὰ ἔθνη, τὶς κυβερνήσεις, τοὺς ὀργανισμούς, τοὺς στρατούς, τὰ δικαστήρια, τὶς ἀστυνομίες ὡς «στρατόπεδο τοῦ Σατανᾶ» καὶ τοὺς ταυτίζουν μὲ τὸ «θηρίον» τῆς Ἀποκαλύψεως. Ἐπίσης ἀπαγορεύουν τὴν στράτευση καὶ τὴν μετάγγιση αἵματος.
6. Προκειμένου νὰ ἐπιτύχουν τοὺς προσηλυτιστικούς τους στόχους ἔχουν ἱδρύσει εἰδικὲς σχολές, στὶς ὁποῖες ἐκπαιδεύουν ἐφ’ὄρου ζωῆς τὰ μέλη τους, προκειμένου νὰ προσελκύσουν νέους ὀπαδούς. Στὰ μυστικὰ ἔντυπά τους περιλαμβάνονται ὅλες οἱ πρακτικὲς λεπτομέρειες τῆς δράσεως τῶν. Τὰ κυριότερα περιοδικά, ποὺ κυκλοφοροῦν, γιὰ νὰ διαδώσουν τὶς πλάνες τῶν, εἶναι «Ἡ Σκοπιὰ» καὶ τὸ «Ξύπνα».
7. Ἐπειδὴ ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ εἰδικὰ ἐκπαιδευμένους· αἱρετικούς, κατευθυνομένους εἰς τὸ νὰ μᾶς ἀποσπάσουν μὲ ἐπιτηδειότητα ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία, γι’ αὐτὸ θὰ πρέπει:
α) Νὰ μὴν ἀνοίγουμε διάλογο μαζί τους, ἐφ’ὅσον δὲν γνωρίζουμε καλὰ τὴν Ἁγία Γραφή.
β) Νὰ μὴν δεχόμαστε τὰ ἔντυπά τους.
γ) Νὰ τοὺς ἀπομακρύνουμε μὲ εὐγένεια καὶ σταθερότητα.
δ) Νὰ ἀπευθυνθοῦμε στοὺς ποιμένες τῆς ἐνορίας μας καὶ στὸ Εἰδικὸ Γραφεῖο ἐπὶ τῶν Αἱρέσεων, στὴν περίπτωση, κατὰ τὴν ὁποία κάποιο μέλος τῆς οἰκογενείας μᾶς ἔχει μπλεχτεῖ στὰ δίχτυα τῆς αἱρέσεως αὐτῆς.
ε) Νὰ προσευχόμεθα γιὰ τὴν σωτηρία τους.
8. Ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας, ἐπὶ 2000 τώρα χρόνια κηρύττει ἀδιάκοπα καὶ ἀναλλοίωτα τὸ Εὐαγγέλιο   τοῦ Χριστοῦ καὶ ἀποδεικνύεται «στύλος καὶ ἑδραίωμα τῆς ἀληθείας» (Ἃ΄ Τίμ. 3, 15). Δὲν ἐμφανίστηκε αὐθαίρετα σὲ μεταγενέστερους χρόνους, ὅπως συμβαίνει  μὲ  ὅλους  τους  αἱρετικούς,  ἀλλά,  μὲ ἐγγύηση τὴν «Ἀποστολικὴ Διαδοχὴ» τῆς ἀποτελεῖ τὴν Μία, Ἁγία, Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία, τὴν Κιβωτὸ τῆς σωτηρίας. Σ’ Αὐτὴν ἂς ἐμπιστευθοῦμε τὴν πορεία τῆς σωτηρίας μας, ἔχοντας ὑπόψιν μᾶς τὴν παραγγελία τοῦ Ἀποστόλου Παύλου «διδαχαῖς ποικίλαις καὶ ξεναις μὴ παραφέρεσθε» (Ἑβρ. 13, 9) καὶ σ’ Αὐτὴν ἂς καλέσουμε νὰ ἐπιστρέψουν καὶ οἱ πλανεμένοι ἀδελφοί μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.