9 Ιουν 2012

Σύμπτωση ἤ ὁ καιρός γάρ ἐγγύς;


"ὁ χαλασμός θά γίνη ἀπό ἕναν κασσιδιάρη"

ἡ προφητεία αὐτή ἀνήκει στόν Ἅγιο Κοσμᾶ τόν Αἰτωλό. Συγκεκριμένα ἀναφέρεται σέ ἀνεκπλήρωτη προφητεία τοῦ Ἁγίου, ἡ ὁποία ἔχει ἄμεση σχέση μέ τά γεγονότα τῆς Πόλης!
Σύμπτωση; ὀψόμεθα...

36 σχόλια:

  1. Λες ;;;;;

    Πάντως οι "φίλοι" μας οι Τούρκοι ενοχλήθηκαν ιδιαίτερα από τις δηλώσεις του Νίκου Μιχαλολιάκου για την Κωνσταντινούπολη και για τον Παλαιολόγο.

    Εφημερίδες και κανάλια στην Τουρκία γράφουν ότι το Ελληνικό "ακροδεξιό" κόμμα ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ονειρεύεται να ξανακάνει Ελληνική την Πόλη !

    Όταν οι εχθροί του Έθνους στοχοποιούν την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, εγώ αισθάνομαι δικαιωμένος που την ψήφισα.

    Νομίζω ότι και στις 17 Ιουνίου η ψήφος στην ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι μονόδρομος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλά θα κάνεις, το ίδιο θα κάνω και εγώ! Χρυσή Αυγή για μια Ελλάδα καθαρή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΟΣΟΙ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΧΑΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαλάλι του. Σε τρεις μήνες θα έχει τελειώσει μια για πάντα η κυριαρχία της αριστεράς που κρατούσε υπό ομηρία τη χώρα. Και μαζί της θα τελειώσει και η ψευδοδεξιά δηλαδή η ΝΔ.
      Έτσι θα ανοίξει ο δρόμος για μια πραγματικά ελληνική κυβέρνηση.

      Διαγραφή
    2. Εσύ πάψε να συκοφαντείς απο το εξωτερικό με λύσσα αξίους κληρικούς και μετά μιλάμε.

      Διαγραφή
    3. ΝΔούλος είναι ο Τελεβάντος. Κρίμα... Ευτυχώς είναι στο εξωτερικό και δεν μπορεί να ψηφίσει...

      Διαγραφή
  4. Έχουμε ξυπνήσει πλέον! Ψηφίζουμε Χρυσή Αυγή και δεν μας ενδιαφέρει αν θα βγει ο ΣΥΡΙΖΑ. Προσωπικά νομίζω ότι καλό θα μας κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ, διότι:
    1-Θα κάνει χωρισμό κράτους Εκκκλησίας με αποτέλεσμα να έχουμε πραγματικούς άξιους ιερείς!
    2-Θα αναγεννηθεί ο πατριωτικός χώρος και θα αρχίσουμε να μη φοβόμαστε (οι δεξιοί) να μιλούμε για τα φλέγοντα Εθνικά και Εκκλησιαστικά θέματα!
    3-Πολύς κόσμος θα επιστρέψει στην Εκκλησία, καθώς θα βλέπει τον κίνδυνο της κομμουνιστικής δικτατορίας.
    4-Επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πλέον σίγουρο ότι δεν θα μπορέσει να κάνει ουσιαστικά τίποτα, θα καταποντιστεί στα παλαιά ποσοστά που είχαμε συνηθίσει!
    Δεν μας φοβίζουν τα τρομολαγνικά σχέδια για το ΣΥΡΙΖΑ. Επίσης, η ψήφος στην καραμένη ΝΔ, μπορεί αν θεωρηθεί και χειρότερη από την ψήφο στο ΣΥΡΙΖΑ.
    Ως απαύγασμα, ψηφίζουμε Χρυσή Αυγή, καθώς πολλοί πατέρες και αδελφοί μας προτρέπουν, και ελπίζουμε ότι θα βγούμε νικητές και κερδισμένοι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ Κ ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ9 Ιουνίου 2012 στις 5:37 μ.μ.

    ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΩΖΕΙ ΟΥΤΕ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΟΥΤΕ ΤΟ ΧΡΥΣΟ ΑΥΓΟ...ΟΥΤΕ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΑΔΡΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΑΥΡΑ... ΟΥΤΕ ΟΙ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ-ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ - ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΘΕΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΘΑ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΑΚΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
    ΨΗΦΙΖΩ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΘΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΑΥΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
    ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΔΑΓΚΩΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διαβάστε και εσείς Άγιο Κοσμά Αιτωλό! Μάλλον όσο περνά ο καιρός θα γίνεται όλο και περισσότερο επίκαιρος!

    http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/tributes/patrokosmas/profhteiai.htm
    Ευχαριστούμε Άγιε του Θεού για τη βοήθειά σου σε εμάς, τους ανάξιους, που ακόμα τρωγόμαστε και βαδίζουμε στα τυφλά.

    Μην περιμένετε σωτηρία στα κόμματα, αλλά στην Πίστη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ρε παιδια τη χρυση αυγη και την καθε χρυση αυγη περιμενετε για να αλλαξη η Ελλαδα;;;;;;;;;;;;

    η Ελλαδα και ολος ο κοσμος θα αλλαξη γιατι ο κοσμος εγινε για κλαματα.....

    μετανοειτε, μετανοειτε γιατι χανομαστε... και ο ΘΕΟΣ να μας λυπηθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ρε παιδια τη χρυση αυγη και την καθε χρυση αυγη περιμενετε για να αλλαξη η Ελλαδα;;;;;;;;;;;;

    η Ελλαδα και ολος ο κοσμος θα αλλαξη γιατι ο κοσμος εγινε για κλαματα.....

    μετανοειτε, μετανοειτε γιατι χανομαστε... και ο ΘΕΟΣ να μας λυπηθει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΝΤΩΝΗΣ
    Ειλικρινά εκπλήσσομαι με μερικούς Ορθόδοξους Χριστιανούς που θεωρούν την Χρυσή Αυγή
    ως το πιο Ορθόδοξο Κόμμα !!!!!! Θα τρελλαθούμε εντελώς αδέρφια; Οι νεοπαγανιστές-12θεϊστές-σατανιστές βαφτίζονται Ορθόδοξοι Χριστιανοί; Ότι λένε το καταπίνετε αμάσητο χωρίς να το ψάξετε; Το τι σας λένε πιστεύετε και όχι τι πραγματικά είναι; Ούτε καν πατριώτες δεν είναι.
    Διεθνιστές είναι,τα ίδια τα έντυπά τους το αποδεικνύουν που αναφέρονται σε μια Νέα Τάξη Πραγμάτων.
    Κανείς Έλληνας δεν ψάχνει τι κρύβεται πίσω από το οποιοδήποτε κόμμα πριν ψηφίσει ;;;

    Πριν βιασθούν μερικοί να με χαρακτηρίσουν ως αριστερό ή οτιδήποτε άλλο, διευκρινίζω ότι
    τίποτα δεν είμαι, είμαι απλά Ορθόδοξος Χριστιανός, ένας Έλληνας που αγαπά την Πατρίδα του
    -όπως και εσείς- και δεν παγιδεύεται πλέον από κανένα προδοτικό-μασωνικό-ανθελληνικό κόμμα.Και δεν αναφέρομαι μόνο στα γνωστά κόμματα που κατέστρεψαν την χώρα μας αλλά και στα νέα μορφώματα-παγίδες της Νέας Τάξης Πραγμάτων που θα μας οδηγήσουν στο απόλυτο χάος και την καταστροφή, που σκοπό έχουν να ροκανίσουν τον κορμό της χώρας και να οδηγήσουν στην παγκόσμια κυβέρνηση-δικτατορία. Η Χρυσή Αυγή (κανείς δεν ξέρει την σχέση με την μασωνική
    "Ερμητική Χρυσή Αυγή" ???) και οι αναρχοαριστεροί είναι οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος,
    δημιουργήματα του Διεθνούς Σιωνισμού.Μέσα από τις συγκρούσεις των δύο άκρων θέλουν να επιφέρουν το χάος για να προωθήσουν τα σχέδιά τους, για να προκαλέσουν διχόνοια και εξέγερση. Το ίδιο κάνουν και σε άλλες χώρες, θέλουν μέσα από εξεγέρσεις να προωθήσουν
    την κατάργηση των Εθνικών Κρατών και την εγκαθίδρυση της παγκόσμιας κυβέρνησης.
    Αδέρφια ψάξτε πρώτα καλά πριν αποφασίσετε.Μην αφήνετε να σας παγιδεύσουν οι προβατόσχημοι
    λύκοι, όποιοι και αν είναι αυτοί. Ιδίως αυτοί που παριστάνουν τους Χριστιανούς είναι λύκοι
    με δοράν προβάτου. Ζητώ συγγνώμη από όλους για το ύφος γραφής μου,δεν είχα πρόθεση να προσβάλω ή να υποτιμήσω κανέναν, ούτε παριστάνω τον έξυπνο. Απλά πονάω -όπως και εσείς-
    για την πατρίδα μας που βρίσκεται μισό βήμα πριν την ολοκληρωτική καταστροφή.
    Δυστυχώς αδέρφια δεν έχουμε καμμία επιλογή, είμαστε παγιδευμένοι.Όλα τα κόμματα είναι
    όργανα της Ν.Τ.Πραγμάτων,η πολιτική τους-τα ίδια τα προγράμματά τους το φανερώνουν.Ακόμα
    και τα λεγόμενα κόμματα της "Οικολογίας" είναι προδοτικά-ανθελληνικά και χρηματοδοτούνται
    από τον Σόρος και λοιπά σκοτεινά κέντρα. Μην περιμένετε σωτηρία από τα κόμματα.
    Μόνη ελπίδα μας ο Θεός. Το σχόλιο (παραπάνω)του kwstis007 -το οποίο αντιγράφω- τα λέει όλα:

    ""ρε παιδια τη χρυση αυγη και την καθε χρυση αυγη περιμενετε για να αλλαξη η Ελλαδα;;;;;;;;;;;;

    η Ελλαδα και ολος ο κοσμος θα αλλαξη γιατι ο κοσμος εγινε για κλαματα.....

    μετανοειτε, μετανοειτε γιατι χανομαστε... και ο ΘΕΟΣ να μας λυπηθει""

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ...ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ,ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΚΑΛΟΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙ.ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ;ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΛΕΞΟΥΜΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ;ΕΑΝ ΠΡΕΠΕΙ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΕΙΣ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ;440000 ΜΑΣΩΝΟΥΣ,ΔΩΔΕΚΑΘΕΙΣΤΕΣ, ΚΛΠ ΕΧΕΙ Η ΧΩΡΑ;ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΜΥΣΤΙΚΩΝ.ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΩ.ΑΛΗΘΕΙΑ,ΣΤΗΝ ΚΑΝΕΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ,ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΑΠΕΙΛΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΦΑΞΕΙ ;(ΒΛΕΠΕ ΑΝΤ1 ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΙΝΟΠΟΥΛΟ)

      Διαγραφή
  11. Αγαπητέ Αντώνη,

    σέβομαι την άποψή σου διότι είναι καλοπροαίρετη, αλλά στο συγκεκριμένο θέμα κάνεις λάθος.

    Το Ελληνικό Εθνικιστικό κόμμα ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΧΕΣΗ με το αποκρυφιστικό - εωσφορικό τάγμα της "Χρυσής Αυγής" των αρχών του 20ου αιώνα.

    Το Ελληνικό κόμμα Λα'ι'κός Σύνδεσμος - Χρυσή Αυγή πήρε το όνομά του από το ποίημα του Εθνικού μας ποιητή Κωστή Παλαμά, που μιλάει για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ του Ελληνισμού.

    Δυστυχώς αυτή η ατυχής συνωνυμία με το ομώνυμο εωσφορικό τάγμα, έχει γίνει συχνά αιτία προβλημάτων και παρεξηγήσεων από αγνούς πατριώτες που - δικαιολογημένα - αναρωτιούνται εάν η συνωνυμία αυτή είναι σύμπτωση.

    Το πρόβλημα αυτό είχε τεθεί στον Νίκο Μιχαλολιάκο, και κάποια στελέχη είχαν προτείνει να αλλάξει το όνομα του κόμματος για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις.

    Τελικά το όνομα δεν άλλαξε, διότι με αυτό το όνομα το κόμμα είχε γίνει γνωστό στην νεολαία και στην κοινωνία, και μια αλλαγή του ίσως να προκαλούσε κακή εντύπωση.

    Κι εγώ προσωπικά είχα επιφυλάξεις, εως ότου αποφάσισα να επισκεφτώ ο ίδιος τα γραφεία της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ στην πόλη μου για να δω ιδίοις όμμασι τι γίνεται.

    Φοβόμουν ότι θα δω κάποιους αποκρυφιστές με μανδύες ή κάποιους αντεροβγάλτες - όπως τους παρουσιάζουν τα κανάλια - , αλλά ευτυχώς διαψεύστηκα ευχάριστα.

    Παντού είδα Ελληνικές και Βυζαντινές σημαίες, εικόνες Ηρώων του 1821, του Παλαιολόγου και του Ιωάννη Μεταξά.

    Είδα απλούς, φυσιολογικούς Έλληνες, μεροκαματιάρηδες, φοιτητές, εργαζόμενους, αγρότες κλπ.

    Ούτε τέρατα είδα, ούτε αντιχρίστους, ούτε φονιάδες.

    Απλά Έλληνες που αγαπούν την Πατρίδα και το Έθνος τους και τα βάζουν ΥΠΕΡΑΝΩ ΟΛΩΝ.

    Όσο για το θέμα της θρησκείας, η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ επισήμως αναγνωρίζει την Ορθοδοξία ως την επικρατούσα θρησκεία των Ελλήνων σύμφωνα με το Σύνταγμα.

    Κατά τα άλλα, δεν γίνονται θρησκευτικές συζητήσεις στα γραφεία της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ.

    Οι χρυσαυγίτες δεν είναι ούτε περισσότερο , ούτε λιγότερο θρησκευόμενοι από τους υπολοίπους Έλληνες.

    Δεν ξέρω εάν υπάρχουν "12θε'ι'στές" στις τάξεις της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ. Εγώ πάντως στην πόλη που ζω δεν έχω δει κανέναν.

    Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ θαυμάζει το Ηρω'ι'κό Ιδεώδες και την οργάνωση της Αρχαίας Σπάρτης και έχει μια αδυναμία στην Αρχαία Ελλάδα. Αυτό είναι γεγονός.

    Όμως εξίσου θαυμάζει την Βυζαντινή Αυτοκρατορία μας και δεν είναι τόσο ηλίθια ώστε να πιστεύει ότι οι...θεοί ζουν στον Όλυμπο !

    Νομίζω λοιπόν ότι είναι προσβολή στις 440.000 Ελλήνων πατριωτών που ψήφισαν ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, να τους βάζουμε στην κατηγορία των ...αντιχρίστων !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τί το χριστιανικό έχει η χρυσή αυγή στον κώδικά συμπεριφοράς της;

      Διαγραφή
    2. Αυτό να το ρωτήσεις στον Κολοκοτρώνη και στον Κανάρη και στον Καραϊσκάκη, όταν πολεμούσαν την Τουρκιά, "τι χριστιανικό είχε η συμπεριφορά τους".

      Όταν ξυπνήσεις, θα καταλάβεις ότι όταν έχεις πόλεμο, όταν έχεις κατακτητή, όταν ο εισβολέας έχει μπει στην πατρίδα σου και λεηλατεί, δεν υπάρχει άλλη λύση από το να πάρεις τα όπλα.

      Αυτό βιώνουμε σήμερα στην πατρίδα μας: Βιώνουμε την ΕΙΣΒΟΛΗ.
      Ήρθαν 2 εκατομμύρια λαθρομετανάστες με την εγκληματική ανοχή ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΚΚΕ, τώρα απαιτούν να βγάλουμε την Ορθοδοξία από τα σχολεία για να μην δυσαρεστούνται οι λαθρομετανάστες, οι γιαγιάδες δεν μπορούν να πάνε στην εκκλησία, τρέμουν μην τους κλέψουν στο δρόμο, διαρκείς εισβολές στα σπίτια Ελλήνων και εν ψυχρό εκτελέσεις με Καλάσνικοφ και εσύ ρωτάς πόσο χριστιανική συμπεριφορά έχει η Χρυσή Αυγή. Να μην την ψηφίσεις ποτέ ΕΣΥ την Χρυσή Αυγή. Γεννήθηκες σκυμμένος, με σαμάρι, έτσι θα παραμένεις. Απλά το τραγικό είναι ότι θεωρείς την δηλεία σου "χριστιανική". Οι χριστιανοί δεν φοβόταν να πούνε την αλήθεια και να αγωνιστούν γι αυτή.

      Εγώ είμαι πολύ ευτυχής που η Χρυσή αυγή έχει αλλάξει αρκετά, που έχει εγκαταλείψει κάτι τι που σχετίζεται με ναζισμό και δηλώνει σήμερα ξεκάθαρα την υπέρμετρη αγάπη για την Ελλάδα και το σεβασμό της στην Ορθοδοξία. Αυτό για μέσα είναι πρόοδος. Οι χρυσαυγίτες είναι αλτρουιστές, έχουν τραβήξει πολλά (έχουν στοχοποιηθεί, κυκλοφορούν οι φωτογραφίες τους στο Indymedia, έχουν βάλει βόμβες και γκαζάκια στα σπίτια και στα γραφεία τους, ένας αλτρουιστής σπάνια μπορεί να είναι ψεύτης, κανένας δεν ρισκάρει τη ζωή του χωρίς λόγο). Γι αυτό εκτιμώ ιδιαιτέρως τη στροφή που έκαναν προς τα αγνά ιδανικά της φυλής μας, την Ελλάδα και την Ορθοδοξία.

      Διαγραφή
    3. Καλά ας πιστέψουμε ότι είναι τυχαίο πράγμα η σύμπτωση του ονόματος Χρυσή Αυγή με το εωσφορικό τάγμα. Μήπως είναι τυχαίο πράγμα ΚΑΙ οι ύμνοι του αρχηγού του, του Μιχαλολιάκου στον ΕΩΣΦΟΡΟ όπως μας έδειξε το έγκυρο ιστολόγιο ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ;
      http://thriskeftika.blogspot.gr/2012/05/blog-post_1645.html

      ΔΗΜ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμε 3:12, στο θέμα αυτό έχει απαντήσει επανειλημμένα ο Νίκος Μιχαλολιάκος και δεν νομίζω ότι αξίζει τον κόπο να το αναμασάμε συνέχεια.

      Ο ίδιος ο Μιχαλολιάκος δήλωσε ανοικτά ότι είναι Ορθόδοξος Χριστιανός και τα εν λόγω "ποιήματα" τα έγραψε σε ηλικία 25 ετών, ως λογοτεχνικές απόπειρες και τίποτα περισσότερο.

      Ο Εθνικός μας ποιητής Κωστής Παλαμάς έγραψε τον ύμνο στον τραγόμορφο Θεό Πάνα.

      Ήταν σατανιστής ο Παλαμάς ;;

      Αλήθεια, γιατί οι μασώνοι δημοσιογράφοι ρωτάνε ΜΟΝΟ τον Μιχαλολιάκο για τα θρησκευτικά του πιστεύω και όχι τους άλλους πολιτικούς αρχηγούς ;;

      Αυτό ονομάζεται ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ !

      Και όπως πολύ σωστά γράφει ο φίλος ΜΑΧΗΤΗΣ πιο πάνω, όταν το Έθνος μας βρίσκεται σε ΠΟΛΕΜΟ και οι Έλληνες ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝΤΑΙ καθημερινά, δεν θα κάτσουμε σαν ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ να αναλύουμε πόσο "χριστιανική" είναι η συμπεριφορά αυτών που αντιστέκονται !

      Η Ορθοδοξία είναι η Πίστη Μαρτύρων και Ηρώων, και όχι δειλών !

      Μην καλύπτετε την δειλία σας με το περιτύλιγμα του "καλού χριστιανού" !

      Διαγραφή
    5. Δεν με ξέρεις ανώνυμε 4:36μμ και γι αυτο μην μιλάς για δειλία. Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και την ίδια ευκολία μπορώ εγώ να σε κατηγορήσω για δειλία όμως δεν είναι αυτό κουβέντα αλλά ύβρεις αναπόδεικτες.

      Αν θέλεις μπορούμε να συζητήσουμε για το αν είναι σχετικα καλύτερη λύση σήμερα που έχουμε πόλεμο και δολοφονούνται Έλληνες όπως σωστά λες.

      Όμως δεν μπορείς να αμφισβητήσεις αυτά που υπάρχουν στο http://thriskeftika.blogspot.gr/2012/05/blog-post_1645.html
      Είναι ντοκουμέντα και δεν διαψεύδονται. Ποτέ δεν δήλωσε μετάνοια γι' αυτά που έγραψε ο "ορθόδοξος" Μιχαλολιάκος. Ακόμα και χιτλερικά και αποκρυφιστικά βιβλία διαφημίζονται ΣΗΜΕΡΑ στο ηλεκτρονικό βιβλιοπωλείο της Χ.Αυγης. Αυτά δεν διαψεύδονται και δεν μπορούν να διαψευστούν και δείχνουν την "ορθοδοξία" της Χ.Αυγής.

      Μην κρύβεσαι πίσω απο ύβρεις για δήθεν δειλίας μας, επειδή δεν εθελοτυφλούμε μπροστά στον μη χριστιανικό χαρακτήρα της Χ.Αυγής.

      Πριν απο 2-3 το ιστολόγιο Θρησκευτικά έδειξε ότι ο Μιχαλολιάκος παραδέχεται την λευκή φυλή μόνο. Είναι αυτό ορθόδοξο;
      http://thriskeftika.blogspot.gr/2012/06/blog-post_6638.html

      Διαγραφή
  12. Έχετε απόλυτο Δίκιο ο κάθε πικραμένος λεέι τον πόνο του και εναπωθέτει τις ελπίδες τους σε κάθε υποτιθέμενη σανίδα "σωτηρίας" . Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΠΗΘΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κυρα-Τούλα: Μια γυναίκα θα σας δώσει την απάντηση η οποία Έζησε στην Γερμανία και κατάλαβε πολύ καλά το "ήθος" και τα Συμφέροντα των Γερμανών! Δεν θα περάσει ο ΝΑζισμός και Ο Θεός Να Μας Ελεήσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανωνυμος
    ο θεος να μας ελεησει τιποτε αλλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. H ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΩΝ\ΠΟΛΗ.ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΓΝΟΙΑ ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΟΓΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΒLOG ΡΩΜΑΙΙΚΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΑΣ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ Η ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΛΕΙΤΑΙ.Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΟΔΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΗ.Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΝΑ ΔΙΑΚΟΝΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΤΟΝ ΑΛΗΘΙΝΟ ΘΕΟ. ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΚΑΙ ΠΡΑΟΣ ΚΑΙ ΕΧΘΡΟΣ Ο ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΙΛΟΣ.ΜΕ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΚΑΙ ΝΗΣΤΕΙΑ ΚΑΤΑΔΙΩΚΟΝΤΑΙ ΤΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΟΥΝ. ΥΓ.... ΜΑΘΗΤΕΥΣΑΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΕΘΝΗ , ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΕΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ... ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΕΦ.ΚΗ ΣΤΙΧ 19

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δείτε χυδαιότητα της Χρυσής Αυγής.
    http://www.xryshaygh.com/index.php/enimerosi/view/olo-to-politiko-susthma-enantia-sthn-chrush-augh

    Ημίγυμνη πάνω στον Σταυρό! Δεν σέβονται τίποτα άραγε;
    Στον τίμιο Σταυρό δεν βάζουμε ότι μας κατέβει στο κεφάλι μας αλλά μόνο σεμνά και ότι έχει σχέση με τον Χριστό. ΑΙΣΧΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "Μαχητή της Θεσσαλονίκης" είμαι ο ανώνυμος που μίλησες. Αν και δεν συνόδεψες τις προτάσεις σου από κανένα επιχείρημα αλλά από προσωπικές επιθέσεις για να δικαιωθείς, θα κάνω εγώ την αρχή, όσο μπορούν οι δυνάμεις μου.

    -Αρχή αντιγραφής-

    είπες:
    1. Αυτό να το ρωτήσεις στον Κολοκοτρώνη και στον Κανάρη και στον Καραϊσκάκη, όταν πολεμούσαν την Τουρκιά, "τι χριστιανικό είχε η συμπεριφορά τους".

    2. Όταν ξυπνήσεις

    3. εσύ ρωτάς πόσο χριστιανική συμπεριφορά έχει η Χρυσή Αυγή. Να μην την ψηφίσεις ποτέ ΕΣΥ την Χρυσή Αυγή. Γεννήθηκες σκυμμένος, με σαμάρι, έτσι θα παραμένεις. Απλά το τραγικό είναι ότι θεωρείς την δηλεία σου "χριστιανική". Οι χριστιανοί δεν φοβόταν να πούνε την αλήθεια και να αγωνιστούν γι αυτή.

    και μέσω του Ελληνορθόδοξου:
    4. Μην καλύπτετε την δειλία σας με το περιτύλιγμα του "καλού χριστιανού" !

    -Τέλος αντιγραφής-

    Είμαι καλός αμαρτωλός και προσπαθώ να γίνω χριστιανός. Δεν είδα κάπου στο κείμενό μου να αυτοανακυρήσομαι "καλός χριστιανός" οπότε παίρνω την ευκαιρία που μου δώσατε και το ξεκαθαρίζω. Έχω πολύ άθλια συμπεριφορά, γι'αυτό ξέρω να την ξεχωρίζω όταν την βλέπω και αλλού.

    Μου αρέσουν οι Χριστιανοί και η πορεία τους έχει δείξει ότι η ταπεινότητά τους και η πραότητά τους είναι θεία δύναμη. Δεν είναι δειλοί, όταν βρίσκονται στην αρένα με λιοντάρια. Η παρρησία τους τους ανέβασε στη μάχη.

    1. Σε ποια βάση θεωρείς λογικό να συγκρίνεις π.χ. τον Κολοκοτρώνη και τον Κανάρη με το πολιτικό κομμάτι που θαυμάζεις και υπερασπίζεσαι στην επίθεσή σου;
    Την αντικρούω μαθηματικά:

    Οι αγωνιστές του 1821 δεν προσπάθησαν να κυριαρχήσουν στην εξουσία φέρνοντάς την στα μέτρα τους και όταν παραγκωνίστηκαν δεν παραπονέθηκαν ότι τους απέκλεισαν ούτε προκάλεσαν το φανατισμό των υπερασπιστών τους. Το κομμάτι που θαυμάζεις, κατά γενική παραδοχή θέλει να προσαρμόσει την εξουσία στα μέτρα του. Επίσης, όσο δεν έχει την εξουσία, παραπονιέται έντονα ότι συνομωτούν εναντίον του άπαντες (συγκεκριμένη με την ιδεολογία: "Μόνος εναντίον όλων"). Συμπερασματικά, όχι απλά δεν μοιάζουν ως συμπεριφορές, αλλά έρχονται και σε σύγκρουση μεταξύ τους.

    2. Αδερφέ, σ'ευχαριστώ που ασχολείσαι μαζί μου αλλά δεν κοιμάμαι. Αν εννοείς τα πνευματικά, τότε όντως είμαι σε ύπνο βαθύ αφού ο καταραμένος με τριβελίζει για να σου την πω πολύ χοντρά. Έχω όπως σου είπα μεγάλο θράσος και άθλια συμπεριφορά που προσπαθώ να αποφεύγω για να μη δίνω κακό όνομα στους Χριστιανούς.
    Δεν αρκεί να λες ότι είσαι Χριστιανός. Δεν αρκεί να μιλάς για χαμένες πατρίδες. Σημασία έχει αυτά να βρίσκονται μέσα στην καρδιά σου, και όχι στα χείλη σου. Τις φωνητικές χορδές να τις χρησιμοποιούμε για να βγάζουμε αρμονία στο λόγο μας και όχι άναρθρες βαρβαρικές κραυγές. Τα χέρια για να διακονούμε έμπρακτα, όχι για να κρύβουμε τις ακαθαρσίες μας με το πρόσχημα της αγάπης στον συνάνθρωπο και της υπεράσπισης του δικαίου του. Φυσικά και κάνουμε αυτά που πρέπει, γι'αυτό και θεώρησα καλό να σου απαντήσω και να μην αποφύγω τις ευθύνες μου.

    3. Όλη η ζωή είναι μία αρένα. Μία διαρκής ημερήσια και βραδινή μάχη. Δεν είναι μία ψηφοθηρία και ένα κόμμα.

    4. Καλός χριστιανός δεν είμαι και ούτε πιστεύω ότι όποιος συμφωνεί μαζί μου, πιστεύει ότι είναι καλός χριστιανός.

    Χριστιανό δε σε κάνει το όνομα, αλλά η πράξη.
    Χριστιανό δε σε κάνει το να έχεις στον πλευρό σου έναν παπά, αλλά να έχεις εντός σου το Θεό.
    Χριστιανό δε σε κάνει το να αλλάζεις ρητορική, αλλά να αλλάζεις ζωή, να ζεις εν συνεχή μετανοία.

    Έχεις δίκιο. Εσύ προτίμα να είσαι ό,τι θες, εγώ προτιμώ να γίνω Χριστιανός.

    Δε μου έδωσες επιχειρήματα, αλλά μου τη βγήκες στο θέμα της παρησσίας. Σου έδειξα μικρό δείγμα από το πόσο άθλιος μπορώ να γίνω ασχολούμενος με ασήμαντα πράγματα, αλλά σου έδωσα και τα επιχειρήματα για να σε πείσω ότι δεν έχω άδικο οταν ρωτάω αυτό που ρώτησα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον Ελληνορθόδοξο, θέλω να επισημάνω κάτι:
      Σε ένα σημείο του λόγου σου έγραψες:

      "ευτυχώς διαψεύστηκα ευχάριστα.
      Παντού είδα Ελληνικές και Βυζαντινές σημαίες [...]"
      Πολλοί πολιτικοί φορείς φέρουν τα εθνικά μας σύμβολα στις δραστηριότητές τους. Δεν είναι μέτρο πατριωτισμού να φέρεις τα σύμβολα της πατρίδας σου αλλά να τα τιμάς. Οι σταυροφόροι τίμησαν το παγκόσμιο σύμβολο του Σταυρού που έφεραν ως σημείο τους; Οι αιρετικοί τίμησαν την Εκκλησία λέγοντάς ότι την εκπροσωπούν και ρημάζοντας το ποίμνιο για να εδραιώσουν τις αντιλήψεις τους;

      Επίσης, αν μου επιτρέπεις, δεν υπάρχουν "Βυζαντινές" σημαίες. Η ρίζα του προσδιορισμού αυτού έχει προσβλητικές για την πατρίδα μας καταβολές.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμε 7:30 μμ τις ύβρεις του για δειλία ο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ τις είπε για εμένα όχι για εσένα. Γιατί απαντάς εσύ;

      ο ανώνυμος 3:12μμ
      ΔΗΜ.

      Διαγραφή
  18. Ο Ζαφειρόπουλος, το Νο2 της ΧΑ γιατί έφυγε απο τη Χ.Α. και πήγε στο ΛΑ.Ο.Σ;
    ->http://te-ra-stio.blogspot.co.at/2012/04/blog-post_4625.html

    O Koυσουμβρής γιατί έβγαλε όλα τα άπλυτα της Χ.Α. στη φόρα;
    -> http://tinyurl.com/chs4c94 (Να το διαβάσετε)

    Γιατί μέλη της Χ.Α. είναι στη φυλακή για δολοφονίες;
    -> http://www.alfavita.gr/artro.php?id=29958

    Έχει κανείς λογικά επιχειρήματα για να απαντήσει,
    γιατί μέχρι στιγμής μόνο βρισιές και κραυγές διαβάζω από μέλη της Χ.Α. σε διάφορα blogs. Κλασσική "κασιδιάρικη" συμπεριφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. 12 χρόνια στη Χρυσή Αυγή΄΄ – Χ. Κουσουμβρής
    ΄΄Την πρώτη φορά που θα γευτείς το αίμα σου μπαίνεις σε ένα δρόμο χωρίς επιστροφή, όπου το μόνο που σκέφτεσαι είναι η εκδίκηση΄΄…
    http://provato.wordpress.com/2010/02/08/%CE%84%CE%8412-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AE-%CE%B1%CF%85%CE%B3%CE%AE%CE%84%CE%84-%CF%87-%CE%BA%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%B2/
    ===========================================================================================
    ΧΑΡΗΣ ΚΟΥΣΟΥΜΒΡΗΣ - ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ

    http://www.scribd.com/doc/53789478/%CE%A7%CE%91%CE%A1%CE%97%CE%A3-%CE%9A%CE%9F%CE%A5%CE%A3%CE%9F%CE%A5%CE%9C%CE%92%CE%A1%CE%97%CE%A3-%CE%93%CE%9A%CE%A1%CE%95%CE%9C%CE%99%CE%96%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%91%CE%A3-%CE%A4%CE%9F-%CE%9C%CE%A5%CE%98%CE%9F-%CE%A4%CE%97%CE%A3-%CE%A7%CE%A1%CE%A5%CE%A3%CE%97%CE%A3-%CE%91%CE%A5%CE%93%CE%97%CE%A3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ψήφισα Χ.Α. στις εκλογές και οι αδελφοί λένε ότι έδωσα την ψήφο μου στους σατανιστές.Τους παρακαλώ να φανερώσουν τι ψηφίσανε και μετά να συζητήσουμε για τους αρχηγούς των κομμάτων αυτών,για τους υποψηφίους,τις αρχές τους,για να δούμε πόσα λαβράκια θα βγάλουμε.Θα ήθελα επίσης,επειδή δεν κατέχω καλά τα εκκλησιαστικά,να μου μιλήσουν για τους αγίους που είναι στρατηλάτες(πχ ΑΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ),γιατί ευλογούμε τον ΦΙΛΟΧΡΗΣΤΟ ΗΜΩΝ ΣΤΡΑΤΟ(και καλά κάνουμε εννοείτε) και το ρωτάω γιατί έχω γνωρίσει στη θητεία μου στην αεροπορία πιλότους που σκοτώθηκαν(και σκοτώσαν τούρκους).Δεν πρέπει δηλαδή να αμυνθούμε;Ίσως οι αδελφοί πιστεύουν ότι οι εισβολή των λάθρο δεν αφορά την εθνική μας ασφάλεια,για μένα όμως είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για το έθνος και την ορθοδοξία.
    Υ.Γ. σύμφωνα με αυτόπτη μάρτυρα,πριν δύο Σάββατα στο κέντρο της Θεσααλονίκης μου έσπασε το αμάξι πακιστανός και μου έκλεψε ένα τσαντάκι μικρό(δεν φαινόταν κιόλας),απόγευμα με τον κόσμο να κυκλοφορεί......Με ειδοποίησε η ασφάλεια,αλλά το συμβάν δεν είναι καταγεγραμμένο γιατί δεν έκανα μύνηση.....
    Φανταστείτε ότι αύριο μας χαρίζουν όλα τα χρέη.Οι ορδές τουν μουσουλμάνων θα φύγουν;Μάλλον όχι και θα πρέπει να κάνουν τα τζαμιά τους,τα νεκροταφία τους και θα ζητήσουν στο μέλλον εφαρμογή της σαρίας.Όταν δε σε μερικά χρόνια,θα είναι και περισσότεροι πληθυσμιακά,θα θελήσουν αλλαγή του συνταγμάτος,της σημαίας(γαλανόλευκη με μισοφέγγαρο).
    Έχετε κάθε δικαίωμα να με χαρακτηρίσετε ακραίο,ρατσιστή(δεν σκότωσα κανένα μαύρο,ούτε έδειρα κανέναν από αυτούς-και ούτε θα το κάνω),να πάνε όμως πίσω στην πατρίδα τους.Και όπως πετυχημένα έλεγε ο Καψάλης από τον ΣΤΟΧΟ(πολλοί δεν πιστεύουν αυτά που γράφει η εφημερίδα,γιατί δεν γίνονται από την στιγμή που θα την αγοράσει κάποιος,μέχρι να πάει σπίτι του...).Δεν έχετε όμως το δικαίωμα να επιτρέψετε να συμβεί αυτό και τα παιδιά μου να μου πουν:καλά ρε μπαμπά,τί έκανες για να μας προστατεύσεις;
    Σε αυτό το -σημαντικότερο για μένα-πρόβλημα,η μοναδική φωνή αντίστασης είναι η Χ.Α. και όλοι οι άλλοι,απλά διαπίστωσαν την οργή του κόσμου και προσπαθούν να αρπάξουν κανένα ψηφαλάκι.Ας τους αφήσουμε λοιπόν να κάνουν την δουλειά τους και αν όντος είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από χριστιανοί,ας τους πετάξουμε μετά.
    Και για να κλείσω,επειδή στο ερώτημα που είχα θέσει κανείς δεν απάντησε,εγώ θέλω να παίρνω δώρο Χριστουγέννων και όχι μπαιραμιού....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΣ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΠΟΛΙΤΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΓΕΝΝΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΔΡΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ Η ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΙΟΝ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΦΟΒΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ.ΣΥΝΗΘΩΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΝΑΠΤΥΣΟΥΝ ΟΙ ΑΔΥΝΑΜΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΤΟΙ.ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΤΗ ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ Σ'ΑΥΤΟ.ΑΥΤΟ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΚΡΑΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΑΤΑΙ ΣΕ ΟΛΛΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΧ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ,ΟΔΗΓΗΣΗ,ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ,ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΛΠ. ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΑΡΕΙ ΓΕΝΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΧΑΟΣ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΕΤΡΟΥ,ΑΡΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ....ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλά τα λες αδερφέ και εγώ συμφωνώ με όσα γράφεις,όχι δεν είσαι ρατσιστής.
    Όμως, όπως γράφει κάποιος φίλος παραπάνω, στην πραγματικότητα δεν έχουμε καμμία επιλογή.
    Θα σου μιλήσω για μένα. Ψήφισα τον Σύνδεσμο Εθνικής Ενότητας (Σ.Ε.Ε.) αν και γνώριζα ότι
    δεν θα μπεί στη Βουλή. Τους προτίμησα αν και δεν συμφωνούσα με όλες τις θέσεις τους. Αυτή την φορά δεν κατεβαίνει στις επερχόμενες εκλογές και δεν πρόκειται να ψηφίσω κανέναν άλλο. Λόγω του εκλογικού νόμου και στις δύο περιπτώσεις είναι σαν να έδωσα
    την ψήφο μου στους δύο πρώτους. Γι' αυτό και ήταν πολύ μεγάλος ο προβληματισμός μου πριν
    αποφασίσω.Ψήφισα κατά συνείδηση. Αυτό μου έλεγε ο πνευματικός μου, αυτό και Αγιορείτες πατέρες.Όπως έλεγε ένας
    γέροντας, ψηφίστε με γνώμονα το γενικό συμφέρον και όχι το ατομικό. Στο ερώτημα αν δεν
    μπουν στην Βουλή είναι σαν να ψηφίζουμε τα μεγάλα κόμματα, απάντησε:"Δεν έχει σημασία, δεν
    φταίτε εσείς αν αυτοί έφτιαξαν τους νόμους όπως τους βολεύει."
    Όμως αδερφέ μου, κάνεις μεγάλο λάθος αν νομίζεις ότι θα σώσουν την χώρα οι Χρυσαυγίτες.
    Αυτοί στο μυαλό τους έχουν μόνο τη βία. Στις τάξεις της υπάρχουν υπόδικοι,φυλακισμένοι και
    και γενικότερα εγκληματίες του κοινού ποινικού δικαίου. Φυσικά δεν αναφέρομαι στους ψηφοφόρους οι οποίοι στην πλειονότητά τους δεν γνωρίζουν τι κρύβεται.
    Αν λέμε άλλους κωλοτούμπες, αυτοί
    κάνουν 300 κωλοτούμπες την ημέρα, ότι θέλουν δηλώνουν και δυστυχώς έχουν μπερδέψει πολύ
    κόσμο. Είναι σατανιστές, παγανιστές αλλά και χριστιανοί όποτε τους βολεύει. Μισούν τους
    αριστερούς, τους αλλοδαπούς και θεωρούν τις γυναίκες κατώτερα όντα, από τα βιβλία τους προκύπτει.
    Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα, τα έχουν γράψει άλλοι παραπάνω. Πως θα λύσουν το πρόβλημα
    με τους λαθρομετανάστες; 15-20 άτομα μαζί να δέρνουν έναν αλλοδαπό; Με αυτό τον τρόπο θα φύγουν;;; Τους Αλβανούς γιατί δεν τους πειράζουν πλην μεμονομένων περιπτώσεων; Μήπως επειδή
    ο Μιχαλολιάκος τους θεωρεί αδελφούς; Αδέρφια μας Αλβανοί έγραφε κάποτε. Είναι όργανα των παγκοσμιοποιητών, οι ίδιοι έχουν γράψει για Νέα Τάξη Πραγμάτων.
    Τα γραπτά μένουν,όχι ότι λένε τώρα προεκλογικά. Πως γίνεται να είναι πατριώτες όταν η νέα
    τάξη θέλει να καταργήσει τα κράτη-έθνη ;;;
    Πολύς κόσμος τους ψήφισε για να πλακώσουν τους άλλους πολιτικούς στο ξύλο. Αν είναι δυνατόν
    να πιστεύουν κάποιοι ότι θα λυθούν τα προβλήματα επειδή κάποιοι πολιτικοί ενδεχομένως φάνε ξύλο! Αυτό φίλε μου δείχνει ανωριμότητα. Αν υποθέσουμε ότι γίνονται έκτροπα στη Βουλή εσύ
    τι πιστεύεις; Η όποια κυβέρνηση θα μείνει άπραγη ή θα δώσει εντολή στα ΜΑΤ να μπουν μέσα;
    Σκέψου που μπορεί να οδηγήσουν τέτοιες καταστάσεις. Σε τέτοια περίπτωση πιστεύεις ότι οι
    ακροαριστεροί θα παραμείνουν Θεατές; Για σκέψου την πιθανότητα αυτά τα έκτροπα να ανάψουν
    την σπίθα και να μεταφερθούν οι συγκρούσεις στους δρόμους.Θα σφάζονται χρυσαυγίτες με ακροαριστερούς και πάντα ελοχεύει ο κίνδυνος να οδηγηθούμε σε εμφύλιο. Η βία φέρνει βία.
    Δεν θα σε κουράσω άλλο αδερφέ μου. Σκέψου, κάνε τον σταυρό σου, άκουσε την συνείδησή σου
    και πράξε ανάλογα. Να είσαι πάντα καλά.
    Φιλικά-Τάσος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ακόμα μια απάντηση σε όσους Ορθόδοξους Χριστιανούς πίστεψαν την "ομολογία πίστεως" του Μιχαλολιάκου

    http://klassikoperiptosi.blogspot.gr/2012/06/blog-post_11.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΟΙ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ "ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ" ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΗ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥΣ http://www.xryshaygh.com/index.php/kinima : "1) Δέχομαι την τρίτη μεγάλη ιδεολογία της Ιστορίας, την πιο ριζωμένη στο ιστορικό παρελθόν του Λαού μου. Το ίδιο ενάντια στον κομμουνισμό-διεθνισμό όσο και στον φιλελευθερισμό-οικουμενισμό". ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ (ΤΡΙΤΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΤΙΚΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ) ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΣΙΩΝΙΣΤΗ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ "ΣΦΑΓΕΑ" ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΥΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ. ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΣΙΩΝΙΣΤΗ ΧΙΤΛΕΡ "ΣΦΑΓΕΑ" ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΛΑΙΚΙΣΤΕΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ, ΣΑΤΑΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΠΟΥ ΜΙΛΑΝΕ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟΝ ΑΝΑΣΤΗΜΕΝΟ ΧΡΙΣΤΟ...
    ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΙΛΑΜΕ;

    Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΥΜΝΕΙ ΤΟΝ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟ ΧΙΤΛΕΡ http://www.youtube.com/watch?v=P5ihHuXtiz0&feature=player_embedded .

    ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ Ο ΕΩΣΦΟΡΙΣΤΗΣ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΚΑΙ Η ΧΙΤΛΕΡΙΚΗ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" ΤΟΥ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ" http://www.youtube.com/watch?v=lLXYvGxkdO8&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.