24 Απρ 2012

Τό ἔξυπνο πείραμα μίας δασκάλας ποῦ ἔγινε σέ ἑλληνικό σχολεῖο

Σήμερα στό σχολεῖο ἔπρεπε νά καλύψω τό κενό ἑνός συναδέλφου ποῦ ἔλειπε. Ἔμεινα λοιπόν στήν τάξη καί πρότεινα στούς μαθητές μου νά παίξουμε ἕνα παιχνίδι. Τούς ζήτησα νά φανταστοῦν πῶς εἴμαστε κάτοικοι τῆς Σμύρνης καί μαθαίνουμε ὅτι αὔριο θά κάψουν οἱ Τοῦρκοι τά πάντα καί θά μᾶς ἀναγκάσουν νά φύγουμε ἀπό τά σπίτια μας. Σκεφτεῖτε, λοιπόν, εἶπα στά παιδιά μου, ἕνα μόνο ἀντικείμενο ποῦ θά παίρνατε γιά πάντα μαζί σας ἀπό τό σπίτι σας καί γράψτε τό μέ τό ὄνομά σας  σέ ἕνα χαρτί..
Γεμίσαμε λοιπόν ἕνα κουτί μέ 22 χαρτάκια. Στή συνέχεια τούς εἶπα ὅτι οἱ ἀρχαῖοι φιλόσοφοι ἔλεγαν πῶς εἴμαστε ὅ,τι εἶναι καί οἱ ἐπιθυμίες – ἀνάγκες μας. Ἄρα ὅ,τι γράψατε στό χαρτί αὐτό εἶστε. Κοιτάχτηκαν μεταξύ τους αἰφνιδιασμένα. Χώρισα, λοιπόν, τρεῖς ὁμάδες καί τίς ἔγραψα στόν πινάκα. Στήν πρώτη τά ὑλικά. Ἄν ἔχετε γράψει ἀντικείμενα γιά νά πάρετε μαζί σας ἀπό τό σπίτι ποῦ θά χάσετε γιά πάντα σκεφτεῖτε, τούς εἶπα, πῶς ὅταν πεθαίνουμε δέ μᾶς χρησιμεύουν σέ τίποτα. Ἄρα εἴμαστε ἕνα τίποτα. Στή δεύτερη ὁμάδα ἔβαλα μία σημαία καί ἀντικείμενα ἐθνικά καί ὅσοι τά προτίμησαν εἶναι γνήσιοι Ἕλληνες καί στήν τρίτη Σταυρό καί εἰκόνες Ἁγίων καί ἄρα ἐπιλογή χριστιανῶν Τά παιδιά ἀνήσυχά μου ζήτησαν νά ξαναπάρουν πίσω τά χαρτάκια γιά νά συμπληρώσουν κάτι. Ναί ἀγαπητοί μου. Ἄρχισαν νά καταλαβαίνουν τή λάθος ἐπιλογή..
Ἀφοῦ ἀρνήθηκα μέ γλυκό τρόπο νά δώσω πίσω τά χαρτάκια, τούς ὑπενθύμισα πῶς....

 ὁ ὀδοντίατρος μπορεῖ νά μᾶς πονέσει ἀλλά φροντίζει τά δοντιά μας. Ἔτσι καί ἡ δασκάλα τούς μπορεῖ νά τούς πονέσει μέ αὐτό τό παιχνίδι, μά ὁ δρόμος ποῦ θά μᾶς ὁδηγήσει στό νά βρουμε ποιοί εἴμαστε καί νά διορθωθοῦμε ὁπού χρειάζεται, εἶναι δύσκολος. Τά μικρά μου ἀγγελούδια τό δέχτηκαν καί συνέχισαν. Διάβαζα μεγαλόφωνα τί ἔγραψε κάθε παιδί ὀνομαστικά καί ἕνα-ἕνα σηκωνόταν καί μόνο τοῦ ἔγραφε στόν πινάκα σέ ποιά ὁμάδα ἄνηκε..
Στό τέλος, λοιπόν, διαπιστώσαμε ὅτι ἀπό τούς 22 μόνο 7 ἔγραψαν ὅτι θά ἔπαιρναν ἕνα ἀντικείμενο ἑλληνικό ἤ χριστιανικό. Καί ἡ μικρή Ἕλλη σήκωσε τό χέρι της καί μοῦ εἶπε. Καλά λέει ὁ μπαμπάς μου κύρια ὅτι εἴμαστε μέσα στήν κρίση γιατί εἴμαστε ὑπερκαταναλωτές. Χαμογέλασα ἁπλά καί κυρίως ἀνακουφίστηκα ποῦ εἴχαμε φτάσει στήν αὐτογνωσία. Μοῦ ζήτησαν νά τό ξαναπαίξουμε αὐτό τό παιχνίδι καί ἀφοῦ τά κυτταξα τρυφερά τους εἶπα: αὐτή ἦταν μία πρόβα. Ἄν πότε αὐτό συμβεῖ στήν πραγματικότητα ἐσεῖς θά εἶστε ἕτοιμοι γιά τό σωστό, γιατί θά ξέρετε ποιοί εἴστ Ἕλληνες..
Ὁδηγῆστε τά παιδιά μας στό δρόμο τῆς αὐτογνωσίας. Εἶναι τό κλειδί γιά τήν ἀναγέννηση τῆς Ἑλλάδος.
triklopodia.com

24 σχόλια:

  1. συγχαρητηρια στη φωτισμένη χριστιανή δασκάλα δινει ελπιδες σε γονείς και αληθινόυς εκπαιδευτικους πως αξίζει να στέλνουμε ακόμη τα παιδιά μας σε αυτο το υποβαθμισμένο σχολείο απο τα κακόγραμένα βιβλία επιβαλομενα απο σιονιστές που βγάλαν καθε εθνικό πατριοτικό και χριστιανικό πρώτυπο και αντι για ήρωες σαν τους ήρωες του 21 προβαλουν βλακοδως ηρωες ζώα και τολμουν να συγκρίνουν τα μάτια του χριστού μας με τα μάτια της γάτας και πολλά πολλά άλλα ακατανόμαστα !! Γονεις ξυπνήστε διαβάστε τα σχολικά βιβλια των παιδιών σας και δώστε το αντιδωτο της αλήθεινής ιστορίας της πίστης μας ας ζήσουμε ξανά το κρυφό σχολειό ως καθοδηγειτές τους αν θέλουμε να υπάρξουμε σαν αλήθινοί ορθοδοξοι έλληνες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ποιο σχολειο συνεβη και ποτε; Αοριστο και γενικο το αρθρο μοιαζει να εχει κατασκευαστει η ιστορια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα γιατί έχει σημασία τόσο ποιό σχολείο και πότε για σένα ; Μάλλον δεν κατάλαβες το σπουδαίο της ιστορίας και λυπάμαι που κολλάς εκεί. Το σπουδαίο λοιπόν έχει να καταλάβουμε όλοι μας, και αυτό το πείραμα να το κάνουμε πρώτα και στούς ευατούς μας για να δούμε τι θα διάλεγε ο καθένας και που πορευόμαστε, τι επιλογές παίρνουμε και που θα καταλήξουμε σε αυτή τη ζωή. Και βέβαια μακάρι να υπάρχουν τέτοιοι παιδαγωγοί να δώσουν τέτοιες ευκαιρίες κριτικής απο νωρίς σε νέους ανθρώπους.

      υστ. Αν μαθευτεί που έγινε και ποιά ήταν η δασκάλα με αυτό το καθεστώς, τόχεις απίθανο να εκδιωχτεί όπως η δασκαλίτσα στούς πομάκους στον Εβρο που βάναυσα απομακρύνθηκε επειδή απλώς τούς μάθαινε τον Ελληνισμό ;

      Διαγραφή
  3. ΑΟΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ ΦΙΛΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ακομη κ ετσι οπως λες φιλε μου(αοριστο κ γενικο) αυτο που ηθελε να μας διδαξει η ιστοριουλα ειναι σημαντικο ο νοων νοητω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κρίμα στα παιδάκια που τους δηλητηριάζουν το μυαλό με ανόητες φοβίες... Ντροπή σε όσους λένε συγχαρητήρια για αυτή τη γυναίκα που προφανώς είναι ικανή μονο για προσηλυτισμό και σε καμία περίπτωση για να ανοίξει τα μυαλουδάκια των παιδιών... Φαντάζομαι ότι αυτό το σχόλιο δεν θα δημοσιοποιηθεί, απλώς εσύ που θα το διαβάσεις και θα κρίνεις αν θα το δημοσιοποιήσεις ή όχι, θυμήσου την Ελεύθερη Βούληση και ξανασκέψου πόσο κακό κάνετε με την θρησκεία σας. Φυσικά και το ξέρετε όμως, αλλιώς δεν θα βαφτίζατε τους ανθρώπους χριστιανούς προτού μπορέσουν να περπατήσουν καν... Ντροπή και πάλι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνω φίλε. Κρίμα στα παιδιά.Όλοι αυτοι που δίνουν συγχαρητήρια,δυστυχω΄ς ψηφίζουν κιόλας.

      Διαγραφή
  6. πείτε σε ποιό σχολείο έγινε, για να πέσουν μηνύσεις. Δώστε το όνομα της "δασκάλας" στον λαό να την κρεμάσει για αντι-ορθολογιστική προπαγάνδα και προσηλυτισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό που περιγράφετε δεν είναι "πείραμα".
    Ονομάζεται ως μέθοδος βιωματικό εργαστήριο.
    Βέβαια με τον τρόπο που το έκανε η "δασκάλα" (δε θέλω να πιστέψω ότι υπάρχει πραγματικά), κατέληξε όχι μόνο πείραμα, αλλά "ψυχολογική καρμανιόλα".

    Εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι:

    Τα βιωματικά εργαστήρια είναι εκπαιδευτικές δραστηριότητες για να φέρουν στην επιφάνεια τα βιώματα, τις στάσεις μας και τα κοινωνικά στερεότυπα γύρω από ένα θέμα, ώστε να "συνδεθούμε" καλύτερα με αυτό.

    Βασικός κανόνας είναι ότι στο βιωματικό εργαστήριο δεν υπάρχει "σωστό" και "λάθος".
    Όταν κατασκευάζει το βιωματικό συγκρούσεις μεταξύ ομάδων ή αναπαριστά στερεότυπα και ταυτίσεις, αυτό γίνεται αν ο στόχος είναι να διαπραγματευτεί τη συγκεκριμένη σύγκρουση. Δηλαδή γίνεται μόνο στην περίπτωση που το θέμα του βιωματικού είναι η επίλυση της συγκεκριμένης σύγκρουσης.
    Ο στόχος δεν είναι να ενδυναμώσει τα στερεότυπα και να τσιμεντώσει κι άλλο τη σύγκρουση.

    Στα βιωματικά είναι απαραίτητη η αλλαγή ρόλων και η χρήση της ενσυναίσθησης (μπαίνω στη θέση του άλλου και νιώθω αυτά που νιώθει ο άλλος).
    Απαράδεκτη η χρήση της καταστροφής της Σμύρνης σε ένα βιωματικό που διερευνά τα συναισθήματα και τη στάση απέναντι στις ανάγκες!

    Επίσης απαγορεύονται οι ερμηνείες, οι αξιολογήσεις, η χρήση της "αυθεντίας" και οι αφοριστικές ρήσεις, από το πρόσωπο που συντονίζει (δάσκαλος/α).

    Ότι δηλαδή έκανε η δασκάλα αυτή είναι απαράδεκτο!!!
    Είναι παιδαγωγικά απαράδεκτο να χρησιμοποιείται ως σημείο μόχλευσης στο βιωματικό οποιαδήποτε επίκληση αυθεντίας, όπως π.χ. "οι αρχαίοι φιλόσοφοι".
    Ειδικά όσον αφορά τις ανάγκες, υπάρχουν εξαιρετικά ευαισθητοποιημένες και λεπτές προσεγγίσεις από τα παιδαγωγικά βιωματικά εργαστήρια, τις οποίες ισοπεδώνει με οδοστρωτήρα η συνάδελφος..

    Τραγελαφικά αντιπαιδαγωγικός ο διαχωρισμός που έγινε από τη δασκάλα σε ομάδες με "ἀντικείμενα ἐθνικά που ὅσοι τά προτίμησαν εἶναι γνήσιοι Ἕλληνες καί στήν τρίτη Σταυρό καί εἰκόνες Ἁγίων καί ἄρα ἐπιλογή χριστιανῶν".

    (Συνεχίζεται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. (Συνέχεια)

    Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να διαβάσεις αυτό που έγραψε ένα παιδί δημόσια, να το ερμηνεύεις όπως σε εξυπηρετεί και να το ταυτίσεις χρησιμοποιώντας "αυθεντία" ("οι αρχαίοι φιλόσοφοι είπαν": ποιος το είπε, γιατί το είπε και τι εννοούσε;) καθαρά για να παράγεις αυτό που θέλεις με βάση αυτό που σχεδίασες ως εκπαιδευτικός.
    Το παιδί που διάλεξε το αρκουδάκι του δεν είχε την ευκαιρία να εξηγήσει στα άλλα παιδιά γιατί το διάλεξε, να μιλήσει για τα συναισθήματά του και την ανάγκη που έχει να κρατήσει αυτό το αρκουδάκι. Μπορεί να το διάλεξε γιατί του το χάρισε η αγαπημένη του γιαγιά που πέθανε πριν ένα μήνα. Μπήκε όμως στην κατηγορία των προδοτών.

    Αναφέρει η δασκάλα: "Διάβαζα μεγαλόφωνα τί ἔγραψε κάθε παιδί ὀνομαστικά καί ἕνα-ἕνα σηκωνόταν καί μόνο τοῦ ἔγραφε στόν πινάκα σέ ποιά ὁμάδα ἄνηκε.."
    Μιλάμε για έκθεση, χαρακτηρισμό, στοχοποίηση κλπ κλπ!!!
    Αυτό ήταν κανονικός ΒΙΑΣΜΟΣ!!!
    Τα παιδάκια δεν πρόκειται να δεχτούν ποτέ ξανά να ανοιχτούν στην ομάδα και χωρίς φόβο να καταθέσουν κάτι που σχετίζεται με τις ανάγκες τους. Έμαθαν ότι "σημασία δεν έχουν οι ανάγκες σου, όπως τις αισθάνεσαι εσύ, αλλά το τι θεωρεί η δασκάλα σωστό".
    Η εμπιστοσύνη και το κλίμα ασφάλειας πήγαν περίπατο.
    (Εδώ ο παιδαγωγός οποιασδήποτε χώρας σκίζει πτυχία και διπλώματα και αρχίζει να χτυπάει το κεφάλι του όπου βρει γωνία εύκαιρη).

    Επίσης είναι καταστροφικά απαράδεκτη η αφοριστική ρήση "Είμαστε ένα τίποτα", από τη δασκάλα.
    Τι λες καλή μου κυρία??? Είσαι με τα καλά σου???? Το μηδενισμό και την παράνοιά σου θα τη βγάλεις πάνω στα παιδάκια?????
    Δηλαδή είναι να κλαίει κανείς...

    Πάμε παρακάτω.
    Την ερμηνεία και την αξιολόγηση καλείται να την κάνει το ίδιο το πρόσωπο, δηλαδή το παιδί, μέσα στην ομάδα μαζί με τα άλλα παιδιά και στο βαθμό που επιθυμεί.
    Σε καμία περίπτωση, μα ΣΕ ΚΑΜΙΑ, δεν επιτρέπεται από τον εκπαιδευτικό (και γενικά το συντονιστή κάθε βιωματικού) να προβαίνει σε ερμηνείες, χαρακτηρισμούς, κατηγοριοποιήσεις και κρίσεις με βάση τα στερεότυπα που κουβαλάει.
    Γιατί ακριβώς ο στόχος είναι να ελευθερωθούν τα παιδιά από αυτούς, όχι να φορεθούν κι άλλους και να γίνουν υποχείρια.

    Για να μην παρεξηγούμαστε... Το θέμα δεν είναι οι συγκεκριμένες στάσεις που ήθελε να διαπραγματευτεί(π.χ. σχέση για την θρησκεία, πατρίδα, υλικά αγαθά), αλλά ο α-πα-ρα-δε-κτος παιδαγωγικά τρόπος που το έκανε.

    Εκφράσεις και χειριστικές συμπεριφορές όπως:
    "ἀρνήθηκα μέ γλυκό τρόπο"
    "Τά μικρά μου ἀγγελούδια τό δέχτηκαν"
    "τά κυτταξα τρυφερά"
    είναι ενδεικτικές του παιδαγωγικού βάθους της εν λόγω συναδέλφου.

    Δηλαδή με απλά λόγια, αυτό το βιωματικό όπως εφαρμόστηκε ήταν ένα κλασικό παράδειγμα χρήσης των παιδαγωγικών μεθόδων με εντελώς αντιπαιδαγωγικό τρόπο.
    Όπως θα γινόταν σε ένα ολοκληρωτικό εκπαιδευτικό σύστημα στο Ιράν, ή σε ένα κατηχητικό.

    Αλλά αυτά μέχρι τώρα ήταν πταίσματα.
    Το τελειωτικό χτύπημα έρχεται με το κλείσιμο που επέλεξε να κάνει η συνάδελφος:
    "Ἄν πότε αὐτό συμβεῖ στήν πραγματικότητα ἐσεῖς θά εἶστε ἕτοιμοι γιά τό σωστό, γιατί θά ξέρετε ποιοί εἴστε Ἕλληνες.."
    ...
    Εδώ πραγματικά αδυνατώ να πιστέψω ότι υπάρχει εκπαιδευτικός που χρησιμοποιεί βιωματικό που διαπραγματεύεται τις ανάγκες και τα συναισθήματα, με στόχο να καταλήξει να ξεχωρίσει τα μικρά σε "πατριώτες" και "προδότες".
    Είναι απλά εγκληματικό...


    Η συνάδελφος σε ενδεχόμενη παιδαγωγική ανάλυση που θα έκανε γι' αυτό το βιωματικό εργαστήριο μπροστά σε ένα εκπαιδευτικό συνέδριο, θα έπρεπε να ψάχνει τρύπα να κρυφτεί...


    Ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μας δώσατε να ενημερωθούμε για το τι μπορεί να συμβαίνει σε μια κλειστή τάξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέτρο, σε ευχαριστώ από τα βάθη της ψυχής μου!

      Διαγραφή
    2. Μπράβο στον συνάδελφο, τελείως αντιπαιδαγωγική μέθοδος της Δασκάλας..

      Διαγραφή
  9. Μπλα μπλα μπλα κάποιοι άθεοι τι θέλουν και έρχονται εδώ ποιος τους κάλεσε,
    κατηγορείτε την άξια αυτή δασκάλα με λόγια μπλα μπλα μπλα, εάν δεν σας αρέσει αγαπητοί από εδώ παν' και οι άλλοι.
    Με τόση κρίση που περνάει η πατρίδα μας αντί να "ανοίξουν" τα μάτια της ψυχής σας βυθίζεστε όλο και περισσότερο στο βούρκο των πολέμιων της Ορθοδοξίας και των διεθνών μασόνων, ειλικρινά πολύ λυπάμαι, κρίμα, εύχομαι

    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ να σας ελεήσει όπως και όλους τους Ορθοδόξους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ Νίκο, τα παιδαγωγικά θέματα είναι θέματα που σχετίζονται με την κοινωνικοποίηση και τις στάσεις απέναντι στις γνώσεις και τις αξίες.
    Απαιτούν πολύ γερές βάσεις και επισταμένη θέση.
    Όσο μεγαλύτερη κοινωνική κρίση βιώνουμε, τόσο πιο ποιοτική εκπαίδευση χρειαζόμαστε.
    Αν βαριόμαστε να χτίζουμε συνεπείς διαδικασίες, τότε το μόνο που μας μένει είναι να απαξιώνουμε σύμφωνα με τους συναισθηματικούς μας φόβους.
    Νομίζω ότι αξίζουμε κάτι καλύτερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο Πέτρο, να είσαι καλά που τα έγραψες τόσο ξεκάθαρα και αναλυτικά.
    Χαίρομαι που τέτοιες σκοταδιστικές νοοτροπίες για την παιδαγωγική, όπως αυτή που εκφράζει η δασκάλα αρθρογράφος, εκλείπουν σιγά σιγά.

    Πραγματικά, ή δασκάλα που το έκανε αυτό, αφού είναι τόσο περήφανη, ας μας πει το όνομά της και το σχολείο που εργάζεται. Δεν έχει τίποτε να φοβηθεί αφού θεωρεί ότι έκανε το σωστό, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θεωρώ οτι όσοι πραγματικά αγαπούν και σέβονται την ορθόδοξη εκκλησία και πίστη, και φυσικά αναγνωρίζουν αυτή με τον τρόπο που ο Ιδρυτής της την δημιούργησε, θα συμφωνούν με τον Πέτρο (που δεν την νοιάζεται όπως ένας χριστιανός). Ένα τέτοιο "πείραμα" είναι και παιδαγωγικά και εκκλησιαστικά απαράδεκτο. Και ο τρόπος ακόμα που η "δασκάλα" το κατονόμασε, είναι απαράδεκτος. Από πότε -μετά το Χίτλερ και άλλους ομοϊδεάτες του- επιτρέπεται να πειραματιζόμαστε με ανθρώπους εν αγνοία τους; Πόσο μάλλον με παιδιά. Και σκεφτείτε το και ανάποδα, για όσους σπεύσουν να με χαρακτηρίσουν και μένα ανορθόδοξα. Θα θέλατε το δικό σας παιδί, Χριστιανοί, να είναι πειραματόζωο κάποιου άθεου- φανατικού-ανορίοτου δασκάλου; Ο Χριστιανός σέβεται και αναζητά την ελευθερία.
    Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Από τον τίτλο του ιστότοπου εδώ καταλαβαίνω πως ο / οι ιδιοκτήτης /τες του είναι Ρωμυοί και όχι έλληνες . Το άρθρο του ¨πειράματος ¨ αυτού είναι αόριστο και γενικευμένο πέρα ως πέρα . Καλώ λοιπόν τους διαχειριστές να δώσουν τα στοιχεία της αρθρογράφου κυρίας προκειμένου να υποβληθούν μηνύσεις εναντίον της .

    Θεόδωρος Σ. Σούτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ντροπη στη δασκαλα και σε οσους την υποστηριζουν και την συγχαιρουν. Τα παιδια δεν ζητησαν πισω τα χαρτακια επειδη καταλαβαν το ''λαθος'' τους. Ηταν αποτελεσμα ψυχολογικης τρομοκρατιας, επιβολης του ανωτερου και ψυχολογιας της μαζας. Δειχνει παντως το οτι αν καποιος δεν σου πει οτι υπαρχει θεος δεν προκειται να νιωσεις την αναγκη. Ευχαριστουμε που πεφτετε στις ιδιες σας τις αντιφασεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ντροπή σας που κακοποιείτε ψυχολογικά τα παιδάκια. Τι σας φταίνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα ίδια κάνουν και στην Κύπρο

    http://www.cyprusfreethinkers.org/archives/701

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εμένα η γιαγιά μου από τη φλεγόμενη Σμύρνη πάντως, πρόλαβε να πάρει 2 κουβέρτες για να κουκουλώσει τα 3 ανήλικα μην κρυώσουν και 5 λίρες που είχαν "για την κακιά την ώρα". Φαίνεται ούτε αρκετά ελληνίδα ήταν ούτε αρκετά χριστιανή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για όνομα... Να ένα σχολείο στο οποίο δεν θα έστελνα ΠΟΤΕ το παιδί μου! Και τι πάει να πει δηλαδή ελληνικό αντικείμενο;; Αν φεύγοντας ο μικρός Κωστάκης έπαιρνε από το τσουκάλι τη κατσαρόλα με τη φασουλάδα θα ήταν ελληνικό το αντικείμενο;; Θα είχε ελληνική ψυχή ο Κωστάκης;; Αν η Μαιρούλα έπαιρνε την αγαπημένη της κασετίνα, αυτό θα σήμαινε πως είναι ανθελληνικό πουλημένο τομάρι, κατεστραμμένη από τον καπιταλισμό;;; Και φυσικά όποιος κουβαλούσε τον όποιο Άγιο Πατάπιο θα αξίζει να λέγεται Έλληνας με "Ε" κεφαλαίο.

    Αφήστε σας παρακαλώ τα "πειράματα" για το εργαστήριο όχι για τις ψυχές των παιδιών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.