13 Ιουλ 2011

Ὅταν ἡ βολιώτικη μεταπατερικότητα συνάντησε τὸν φαναριώτικο οἰκουμενισμὸ


το ωάννη Τάτση, Θεολόγου
ρχς ουλίου Μητροπολίτης Δημητριάδος γνάτιος κα περ ατν πατρομάχος καδημία Θεολογικν Σπουδν το Βόλου πισκέφτηκαν τ Φανάρι. Ο προσφωνήσεις πο ντηλλάγησαν μεταξύ του Μητροπολίτου Δημητριάδος, το Οκουμενικο Πατριάρχη, το Συντονιστ τς καδημίας λλ κα το παρόντος στν πίσκεψη Μητροπολίτου Περγάμου φανερώνουν περίτρανα τι τ Οκουμενικ Πατριαρχεο χι πλς παρέχει κάλυψη λλ στηρίζει λοθερμ τς δράσεις κα τς θέσεις τς πατρομάχου καδημίας το Βόλου. στεν σχέση μεταξ τν δύο, Πατριαρχείου κα καδημίας, εχε γίνει γνωστ κα κατ τ παρελθόν, ατ μως τ φορ πιβεβαιώθηκε μ τν πι πίσημο τρόπο.
ναμφίβολα μεταξύ του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως κα τς καδημίας το Βόλου πάρχει μοιότητα, κοιν προοπτική, κοιν φιλοσοφία κα μία κοιν δός, πο μως βρίσκεται μακρι π τν δ τν γίων Πατέρων. Και ο δύο μφανίζουν να «σύγχρονο» πρόσωπο, πρωτοτυπον σ νεωτερισμος κα καινοτομον πικίνδυνα κα ντιπατερικά. μεταπατερικ θεολογία τς καδημίας πο ρητὰ...
μφισβητε τος γίους Πατέρες κα κάνει λόγο γι πέρβασή τους ξυπηρετε πλήρως τν οκουμενιστικ βηματισμ το Φαναρίου πο πορεύεται ξω π τ ρια πο θεσαν ο γιοι Πατέρες στς σχέσεις μ τος αρετικος τεροδόξους κα τος λλοθρήσκους. Στ πλαίσια μίας μεταπατερικς θεολογίας καπράξης Κανόνες ερο κα διδάγματα Συνόδων κα Πατέρων μπορον εκολα ν καταπατηθον προκειμένου ν χτίσουμε τ «νέα ρθοδοξία» το διαλόγου κα τς οκουμενιστικς γάπης. 


μεταπατερικότητα ς σύμπτωμα τς νεωτεριστικς διανοητικς φιλοσοφίας τν πρωτεργατν τς καδημίας το Βόλου ποτελε θεωρητικ θεμέλιό της κολουθούμενης κατ τ τελευταία χρόνια οκουμενιστικς πορείας τν Φαναριωτν. Γι’ ατ κα π τν πρώτη στιγμ τ Φανάρι δν παρέλειψε ν ποστείλει εσηγητς στ συνέδρια το Βόλου, κόμη κα τν κύριο κπρόσωπό του κα πρόεδρο λων τν οκουμενι(στν δράσεων Μητροπολίτη Περγάμου ωάννη. 

Βολιώτικη μεταπατερικότητα κα φαναριώτικος οκουμενισμς εναι δύο ψεις το διου νομίσματος. ταν λοιπν συναντήθηκαν ο κπρόσωποι τν δύο ατν μάδων εχαν πολλ ν πονε. Πόσο μοιάζουν τελικ μεταξύ τους! χουν μάλιστα ντιληφθε τι π τ γρυπνοντα μέλη τς ρθόδοξης κκλησίας δν διαφεύγει μοιότητά τους, γι’ ατ σπευσαν κα ο μν κα ο δ ν καταδικάσουν τος συκοφάντες το ργου τους πο εναι κοινοί! ντ μως τς ψευδος κατηγορίας περ συκοφαντιν πο δθεν δέχονται, θ ταν καλύτερα μόνοι τους ν κάνουν σύγκριση τς «θεολογίας» κα τς κκλησιαστικς τους πράξης μ τν πατερικ Θεολογία κα ζω γι ν διαπιστώσουν τν πόσταση πο τος χωρίζει π τν διαχρονικ ρθόδοξη παράδοση. Κι ν δν χει πλήρως μβλυνθε τ ρθόδοξο ασθητήριό τους ς δεύσουν στ ξς πόμενοι τος γίοις πατράσι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.