6 Ιουλ 2011

Ἡ Ὀρθόδοξη ἀπάντηση στὴν σύγχυση τῆς "Νέας Ἐποχῆς".

ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Το κ. Κωνσταντίνου Παπαχριστοδούλου,
 Τ μεγαλύτερο «πίτευγμα» τς «Νέας ποχς» εναι σπορ τς σύγχυσης στ σύγχρονο νθρωπο. τσι, συνεχίζοντας τ ργο της, «Νέα ποχ» προσπαθε ν μς πείσει τι ) νασχόληση μ τεχνικς ατοεξέλιξης, β) πίστη στ «κάρμα» κα τ «μετενσάρκωση», γ) γκατάλειψη τν παραδοσιακν θρησκειν, ς ξεπερασμένων, κα δ) ποθέωση το ποκρυφισμο κα το Παγανισμο, μπορον ν δηγήσουν τν νθρωπο στ φώτιση κα τ σωτηρία του. πρόκειται σφαλς γι' ατ πο πολ εστοχα νόμαζε μακαριστς π. ντώνιος λεβιζόπουλος, ς «εαγγέλιο το φεως». Τι εχε ποσχεθε «φις» στν νθρωπο; τι μπορε ν γίνει θεός, χωρς Θεό. Μόνος το, μ τς δικές του δυνάμεις. Μόλις μως ποκόπηκε π τ Θεό, ατ πο κέρδισε ταν θάνατος.
Ατ πόσχεται κα «Νέα ποχή». Τν «ατοεξέλιξη», τν «ατοπραγμάτωση», τν «ατοσωτηρία». ρθόδοξη πίστη μως διδάσκει, τι καμία σωτηρία δν μπορε ν χει νθρωπος παρ μόνο δι το ησο Χριστο κα μάλιστα ντός της μίας, γίας...
καθολικς κα ποστολικς κκλησίας Του. Η ποψη, πο μετ' πιτάσεως διακηρύττει «Νέα ποχή», τι, δηλαδή, μπορε κανες ν εναι χριστιανός, ν κκλησιάζεται, ν κοινωνε, ν μετέχει τν μυστηρίων κα παράλληλα ν ξασκε τεχνικς διαλογισμο κα γιόγκα, ν πηγαίνει σ μάγους, ν πιστεύει στν στρολογία κα στν μετενσάρκωση, ατ ποψη ποτελε δαιμονικ πλάνη κα εναι καταδικαστέα π τν κκλησία.
Πλάνη ποτελε κα πίστη τς «Νέας ποχς» τι « Θες εναι μέσα μας» κα τι ν ναπτύξουμε τς «κρυμμένες μς δυνατότητες» μπορομε ν ατοεξελιχθομε. νθρωπος, κατ τ χριστιανικ ντίληψη δν περιμένει τ σωτηρία «π μέσα», λλ «π ξω», π τ Θεό. πίσης χριστιανς δν ναμένει τ σωτηρία π κάποιες «παγκόσμιες δυνάμεις», μ φηρημένη ννοια, πο βρίσκονται δθεν ξω κα πέρα π τν ασθητό μας κόσμο.
χριστιανός, πρτα π' λα, πιστεύει σ «προσωπικ Θεό», πο ποκαλύπτει τ θέλημά Του κα καλε τν νθρωπο σ πακοή. λλ κα ν ποστατήσει κα δοκιμάσει πτώσεις, χριστιανς γνωρίζει πς δρόμος τς μετανοίας κα τς ταπείνωσης εναι ελογημένος κα τι μπορε ν ζητήσει τ λεος κα τν γάπη το Θεο, χι μόνο μία φορ λλ ξαν κα ξανά, στ διάρκεια λόκληρής της ζως του.[1]
Μεσσίας, πο πικαλονται ο «νεοεποχίτες» δν χει καμία σχέση μ τν ησο Χριστό. Ατο μιλον γι «χριστικ κατάσταση» στν ποία καθένας μπορε δθεν ν φτάσει, φόσον μ διάφορες τεχνικς μπορέσει ν «ατοεξελιχθε». ησος Χριστς ποτελε, γι μς τος χριστιανούς, τν Υἱὸ κα Λόγο το Θεο, τ δεύτερο πρόσωπο τς γίας Τριάδος. Ατόν, πο σαρκώθηκε γι τ σωτηρία μαςσε συγκεκριμένο τόπο κα χρόνο. «κ Παρθένου Μαρίας γεννηθέντα κα π Ποντίου Πιλάτου σταυρωθέντα, παθόντα κα ταφέντα».
χριστιανς δν μπορε ν πιστεύει στ μετενσάρκωση γιατί, πλούστατα, πιστεύει στν νάσταση. νθρωπος, σύμφωνα μ τν ρθόδοξη πίστη, γεννιέται μία φορά, κολουθε μία πορεία ζως μ γώνα, πίστη κα μετάνοια πρς τν Θεό, μία φορ πεθαίνει –μ τν χωρισμ ψυχς κα σώματος- κα βρίσκεται σ κατάσταση ναμονς γι τν νάσταση, κατ τν μέρα τς Κρίσεως. Ατ πορεία διαφυλάσσει τ μοναδικότητα το προσώπου μας «ες τν αώνα». νθρωπος καθίσταται θάνατος μόνο σ σχέση μ τν αώνιο Θεό. Τ δυνατότητα ατ μας δωσε διος Κύριος μν ησος Χριστς μ τν νάστασή Του. πωσδήποτε ατ δν χει καμία σχέση μ τν «έναο κύκλο τν μετενσαρκώσεων», πο τελικ στόχο χουν ν ξαφανίσουν τν νθρωπο μέσα σ να πρόσωπο κεανό, πο «Νέα ποχ» νομάζει «θεό».
Κα τίθεται πιτακτικ τ ρώτημα: πς μπορομε σήμερα ν προφυλαχθομε πρακτικά, π τ «τσουνάμι» πο λέγεται «Νέα ποχή»;
Σύμφωνα μ τν μακαριστ π. ντώνιο λεβιζόπουλο[2] : « πρόληψη εναι πολ καλύτερη π τν θεραπεία. Γι' ατ ο γονες πρέπει ν βρίσκονται σ παγρύπνηση κα ν ξετάζουν προσεκτικ κάθε φορέα, πο προσφέρει διάφορες δυνατότητες γι τ παιδιά τους, γυμναστική, πολεμικς τέχνες, κόμη κα φροντιστήριο ξένων γλωσσν. Ο διάφορες νεοφανες αρέσεις κα παραθρησκευτικς μάδες δρον μ κατοντάδες προσωπεα κα νυποψίαστα νόματα, μ ποτέλεσμα ν παγιδεύουν πολλούς». κίνδυνος εναι πραγματικ σοβαρός. μες θ συμπληρώναμε τι να σημερινς νέος, κινούμενος μέσα σ να περιβάλλον πως ατ πο περιγράψαμε νωτέρω, δν χρειάζεται καν ν νταχθε σ μία ργάνωση γι ν λλοιωθε προσωπικότητά του. Μπορε ν ζε μέσα σ να περιβάλλον σύγχυσης, ν χει μμονς κα φαντασιώσεις κα ν δηγεται σιγ σιγ σ μία ψυχικ κα κοινωνικ πομόνωση. περιρρέουσα τμόσφαιρα, τ περιβάλλον τς «Νέας ποχς», πο χει μ πουλο τρόπο διαβρώσει, λες πλέον τς πτυχς τς σύγχρονης ζως, καθς κα εκολία, πο χουν σήμερα στν «πληροφορία» ο πάντες, πιτάσσουν γρήγορση π λους.
Ο γονες πρτα π' λα πρέπει ν χουν σωστ κα συνεχ παφ μ τ παιδιά τους. σημερινς τρόπος ζως, γκατάλειψη τν παιδιν σ τρίτα πρόσωπα κα πλημμελς νασχόληση μ τ παιδί, μπορε ν δώσουν τν εκαιρία σ κάθε πιτήδιο ν τ προσεγγίσει κα ν το προσφέρει ατ πο ναζητ κα πο τυχν δν βρίσκει στ περιβάλλον του, τν γάπη. πάρχουν πολλς «σέκτες» σήμερα πο στν πρώτη παφή τους μ να νέο προσφέρουν ατ πο νομάζεται«βομβαρδισμς γάπης». Σ μία συνάντηση διάρκειας τριν ρν μπορε ν καταφέρουν τέτοια λλοίωση στν προσωπικότητα ωστε τ παιδ ν ρχίσει ν μφισβητε τ σχέση του μ τος γονες του. Δεν πρέπει ν φήνουμε στ παιδι κεν γάπης γιατί ατ τ κεν κάποιος λλος θ προσπαθήσει ν τ γεμίσει.
πως συχν ναφέρουμε στν «Διάλογο», χρειάζεται διαίτερη προσοχ στς πιλογς τν παιδικν παιχνιδιν κα στς κπομπές, πο πιτρέπουμε ν παρακολουθήσει να παιδ στν τηλεόραση. Πολλς φορς ο γονες γκαταλείπουν τ μικρ κυρίως παιδιά, μπροστ στν θόνη τς τηλεόρασης προκειμένου «ν χουν τν συχία τους». Σήμερα μως κυκλοφορον κατοντάδες παιδικς ταινίες κα κινούμενα σχέδια, πο μπορε νετα ν εσαγάγουν κάποιον στν ποκρυφισμ κα τς διδασκαλίες τς «Νέας ποχς» π τν παιδικ κόμα λικία. Ο γονες, τουλάχιστον ο χριστιανο γονες, πιβάλλεται ν λέγχουν σχολαστικ τ τηλεοπτικ θεάματα το παιδιο. Ατ σημαίνει μως τι κα ο διοι πρέπει ν νημερώνονται σχετικ στε ν ποφεύγουν τς παγίδες.
Ατ πο λοι πεύχονται, εναι ν διαπιστώσουμε ξαφνικ τι τ παιδ μς μφανίζει ποκλίνουσα συμπεριφορά διοτι χει δη μπλακε στ δίχτυα κάποιας ργάνωσης. Τα συμπτώματα πολλς φορς μοιάζουν μ ατ πο προκαλε ξάρτηση π τ ναρκωτικά. Στν περίπτωση μας έχουμε ν κάνουμε μ να εδος «ψυχοναρκωτικν». Πρέπει ν γνωρίζουμε τι τυχν σχέση μ μία «σέκτα» μπορε ν ποδομήσει ντελς τν προσωπικότητα το θύματος. Τ θύμα πόκειται σ πραγματικ πλύση γκεφάλου κα μετ π λίγο πιστεύει τι δν πάρχει σωτηρία ξω π τν ργάνωση· τι κόσμος –μαζι κα οκογένειά του- νήκουν σ κατώτερη ξελικτικ τάξη, στν καλύτερη περίπτωση, νήκουν στ στρατόπεδο το διαβόλου, στν χειρότερη. τσι, τ θύμα ρχίζει ν ποκόπτεται π τ οκογενειακό, φιλικ κα παγγελματικ περιβάλλον κα βυθίζεται μέσα στν ργάνωση. μάδα κα «δάσκαλός» της, χουν τέτοια πίδραση στ μέλη, πο εναι δυνατν να παιδ ν μισήσει τος γονες του κα ν γκαταλείψει χι μόνο τ σπίτι λλ κα τ χώρα προκειμένου ν μν πηρεάζεται π' ατούς. ξάρτηση εναι πόλυτη. χουμε, μάλιστα, τν κραία περίπτωση, παιδ ν δολοφονε τος γονες το μετ π ντολ τς ργάνωσης! ναφερόμαστε σ' ατς τς περιπτώσεις χι γι ν τρομοκρατήσουμε, λλ γι ν δημιουργήσουμε τ παραίτητο κλίμα γρήγορσης. Κλίμα πο θ ποτρέψει σως τέτοιες τραγικς καταστάσεις.
Ο γονες πρέπει ν προσέχουν κόμα κα τν παραμικρ πόκλιση στ συμπεριφορ το παιδιο. ν ρχίσει ν χει τάσεις πομόνωσης, ν διαβάζει περίεργα βιβλία, ν πουσιάζει συχν π τ σπίτι, ν φοράει μαρα ροχα κα περίεργα ξεσουάρ, ν ποφεύγει συστηματικ στ φαγητ το τ κρέας κα πιμένει στ χορτοφαγία. Πιθανν ν χει παρασυρθε π κάποια μάδα κάποιους «περίεργους» φίλους. Χρειάζεται προσεκτικ προσέγγιση κα πωσδήποτε γάπη κα κατανόηση.
Δν εναι σπάνιο ν πάρξουν θύματα κόμα κα μέσα σ χριστιανικς οκογένειες.Εναι συχν τόσο καλυμμένη κα «πιστημονικ» προσεγμένη προσέγγιση νς θύματος π τν ργάνωση-σέκτα, πο μπορε ν βρίσκεται κάποιος παγιδευμένος στν ργάνωση, ν σκε τς πρακτικές της κα παράλληλα ν νομίζει τι τσι γίνεται καλύτερος χριστιανός. Χρειάζεται, λοιπόν, παφ μόνο μ γι στοιχεα, ντός του χώρου τς κκλησίας κα πωσδήποτε πρέπει ν πευθυνόμαστε σ πνευματικούς, πο γνωρίζουν σ βάθος τ θέματα τν αρέσεων κα τς παραθρησκείας κα μπορον ν δώσουν σωστς κατευθύνσεις. Μία λάθος πνευματικ καθοδήγηση μπορε ν δημιουργήσει μεγαλύτερα προβλήματα. πάρχει κίνδυνος, μετ τν πεξάρτηση π μία μάδα-σέκτα, πνευματικός, πο θ ναλάβει τ θύμα, πλς ν ντικαταστήσει στ μάτια το θύματος τν γκουρού. Δηλαδ τ θύμα ν βλέπει τν πνευματικ ς γκουρο κα πνευματικς ν μν τ καταλαβαίνει. σφαλς πρόκειται γι μία δύσκολη κα περίπλοκη πόθεση, πο δν εναι τς παρούσης ν πεκταθομε.
Τελειώνοντας, νομίζουμε τι, κτς π τν γρήγορση κα τν σωστ κα γκυρη νημέρωση, χρειάζεται ς γονες, ν σκύψουμε πάνω στ παιδι κα ν τ «νακαλύψουμε». Ν βρομε: τί ζητάει σήμερα νας νέος νθρωπος κα πρν προλάβουν λλοι, ν σπεύσουμε ν προσφέρουμε μες τ σωστ παιδαγωγία, μ προσοχή, σύνεση κα χριστιανικ ντίληψη. γιος ωάννης Χρυσόστομος, πολλος αἰῶνες πρίν, πισημαίνει: « νεότητα εναι μία δύσκολη λικία, πο εναι σταθής, πο ξαπατται εκολα, πιρρεπς στν πτώση κα πο παιτε πολ δυνατ χαλινάρια». λλο παρατηρε: « νεότητα εναι γριο πράγμα κα γι' ατ χει νάγκη π πολλος πιστάτας, δασκάλους, παιδαγωγούς, κολούθους, φροντιστές». Πριν π' λα μως πρέπει μες ν χουμε σωστ παιδεία, χριστιανικ γωγ κα κκλησιαστικ φρόνημα. Μόνο τσι θ μπορέσουμε ν καθοδηγήσουμε σωστ τ παιδι κα ν προλάβουμε τ χειρότερα. να χαρακτηριστικ πόσπασμα π τ «μερολόγιο το γίου ωάννη τς Κροστάνδης» μιλ στν καρδι το θέματος κα δίδει τν κανόνα γι' ατ τν πορεία. Γράφει λοιπν γιος ωάννης: «Γι ν καθοδηγες τος λλους, εναι νάγκη πρτα ν μάθεις ν καθοδηγες τν αυτό σου. Γι ν διδάσκεις τος λλους εναι νάγκη διος ν ποκτήσεις γνώσεις... Τν κάθε νθρωπο πο σ πλησιάζει ν τν δέχεσαι μ καλοσύνη κα μ χαρούμενη διάθεση».
Μπορε μ λα ατά, πο πισημαίνουμε κατ καιρος ν δημιουργεται να κλίμα ντονης νησυχίας, σως κα πογοήτευσης γι περχόμενα δεινά. Ας μν παραβλέπουμε μως τν δυνατότητα τς προσευχς. θερμ κα πλ προσευχ εσακούεται π τν Θε κα τότε ατ πο δν κατάφεραν ο νθρωποι μ κόπους, γώνα, δάκρυα κα θλίψεις, λύνεται «νωθεν» κα μάλιστα μ τρόπο, πο δ θ μπορούσαμε ποτ ν φανταστομε. Τα παραδείγματα εναι πολλά. Ατ δν σημαίνει βέβαια, τι δένουμε τ χέρια κα περιμένουμε μόνο τν «ξ ψους» βοήθεια. νημέρωση, γρήγορση κα πίστη στ Θε κα τν κκλησία Το εναι τ τρίπτυχο, πο μπορε ν δώσει λύση στ μεγάλο, ντως πικίνδυνο κα πολυπλόκαμο «τέρας», πο μς πειλε κα κούει στ νομα, «Νέα ποχή».
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ «ΔΙΑΛΟΓΟΣ»
Τεχος 49, ούλιος-Σεπτέμβριος 2007
[1] π. ντωνίου λεβιζοπούλου: «Ατογνωσία, Ατοπραγμάτωση, Σωτηρία», κδ. ερς Μητροπόλεως Νικοπόλεως κα Πρεβέζης, θήνα 1991, σέλ. 119.
[2] π. ντωνίου λεβιζοπούλου: «ντιμετώπιση τν Αρέσεων κα τς Παραθρησκείας. Πρακτικς δηγς γι τν οκογένεια», κδ. Π.Ε.Γ. θήνα 1996, σέλ. 43. 

2 σχόλια:

  1. ΕΛΛΗΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΗΣ5 Ιουλίου 2011 στις 6:18 μ.μ.

    Συνέλληνα οδοιπόρε, και πάλι συγχαρητήρια γι'αυτή την ανάρτηση!Πρέπει να σου πω ότι,για ένα διάστημα της ζωής μου, είχα εμπλακεί στην λεγόμενη "Νέα Εποχή", κυρίως μέσω της "ΟΥΦΟλογίας". Η φυσική μου αγάπη για την μελέτη του Σύμπαντος και την αστρονομία, καθώς και η μελέτη βιβλίων επιστημονικής φαντασίας, με έκαναν να ασχοληθώ και με την ΟΥΦΟλογία. Στην πορεία ανακάλυψα ότι κάτι πολύ σκοτεινό κρύβεται πίσω από αυτό το φαινόμενο των "UFO" και την όλη συζήτηση περί "εξωγήινων". Για να μην πολυλογώ και σε κουράζω, δύο είναι οι βασικές κατευθύνσεις των νεοεποχιτών..Η πρώτη μιλάει για τους "καλούς" και "φωτισμένους" εξωγήινους δασκάλους, που θα επέμβουν για να σώσουν την ανθρωπότητα με τις "ανώτερες" γνώσεις τους, και θα καταργήσουν τα σύνορα, τους στρατούς, τους πολέμους κλπ ( βλέπε ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ). Η δεύτερη μιλάει για τους "κακούς" εξωγήινους, οι οποίοι θα εισβάλλουν για να καταστρέψουν τη Γη και να μας υποδουλώσουν, οπότε πρέπει να "ενωθούμε" για να τους αντιμετωπίσουμε ( βλέπε πάλι ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ). Η δεύτερη τάση κερδίζει έδαφος τα τελευταία χρόνια. Θυμήσου τις υπερπαραγωγές του Χόλυγουντ "ημέρα ανεξαρτησίας", "transformers", κλπ, καθώς και τον καταιγισμό νέων ταινιών περί "εξωγήινης" εισβολής στη Γη. Αδελφέ οδοιπόρε, επειδή είδα κάποια πράγματα εκ των έσω, σου λέω ότι αυτό το θέμα των "εξωγήινων" είναι το πιο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ από όλα τα τεχνάσματα της Νέας Εποχής, και θα χρησιμοποιηθεί εντέχνως ( με τρόπους που μόνο να υποθέσω μπορώ ) για να πεισθούν οι μάζες να δεχτούν ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. Όλα αυτά βέβαια σε συνδυασμό με την παγκόσμια οικονομική και πολιτική κατάρρευση που ετοιμάζουν και μεθοδεύουν, όπως βλέπουμε να κάνουν "δοκιμαστικά" στην δύσμοιρη Πατρίδα μας.

    ΤΡΟΠΟΙ ΑΜΥΝΑΣ
    ΠΡΩΤΟΝ - Η Εκκλησία να βάλει ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ και ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ κληρικούς να ασχοληθούν με τα θέματα αυτά, διότι το θέμα της Νέας Εποχής είναι πολυεπίπεδο, από τον αποκρυφισμό μέχρι την οικονομία και την πολιτική.Χρειάζονται μορφωμένοι πνευματικοί, γνώστες των πραγμάτων και ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ για όσα συμβαίνουν γύρω μας, ώστε να καθοδηγούν σωστά τον κόσμο.

    ΔΕΥΤΕΡΟΝ - Οι γονείς να δίνουν από νωρίς στα παιδιά τους τα ΕΘΝΙΚΑ και ΟΡΘΟΔΟΞΑ ερεθίσματα, ώστε να αποκτήσουν υγιή πρότυπα. Αντί να δώσεις στο παιδί "transformers" και εξωγήινα τερατάκια, αγόρασέ του μια παιδική σειρά βιβλίων για τους Αγωνιστές του 1821. Πάρε στο παιδί σου μια παιδική έκδοση της Αγίας Γραφής, και ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. Δίδαξε στο παιδί σου να είναι υπερήφανο για την Ελληνορθόδοξη κληρονομιά του. Αντί για τον δαιμονόμορφο BATMAN, πάρε στο παιδί σου ένα αγαλματάκι του Λεωνίδα ή του Αλεξάνδρου, και ΕΞΗΓΗΣΕ του ποιοί ήταν και τι έκαναν, και γιατί πρέπει να τους έχει ως πρότυπα. Όσο το παιδί σου μεγαλώνει, δίνε του να διαβάζει Πλάτωνα, Αριστοτέλη, Πλούταρχο, Πατέρες της Εκκλησίας, Ελληνική Ιστορία. ΜΟΝΟ Η ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ, ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΙ ΒΙΩΜΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΗΛΙΚΙΑ, ΠΑΡΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΥΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ "ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ" !! Εδώ είναι καθοριστικός ο ρόλος των γονιών και της Εκκλησίας, διότι δυστυχώς και τα σχολεία σήμερα έχουν αλωθεί από αριστεροκουλτουριάρηδες καθηγητές, και προωθούν επισήμως πλέον το νεοεποχίτικο δόγμα του "πολυπολιτισμού" !

    ΕΛΛΑΣ + ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ = Η ΜΟΝΗ ΑΜΥΝΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστούμε για μία ακόμη φορά για τα καλά σου λόγια και για το εμπεριστατωμένο και κατατοπιστικότατο σχόλιο σου. Πράγματι στην αντιμετώπιση των νεοεποχίτικων διδασκαλιών βασικότατο ρόλο παίζει η Εκκλησία και οι γονείς. Ο ένας θεσμός θα πρέπει να συμπληρώνει τον άλλο. Ζούμε σε εποχή δύσκολη που θα μπορούσε να συγκριθεί με τους διωγμούς των πρώτων χριστιανικών αιώνών. Και σήμερα όποιος αγωνιστεί για να κρατήσει Χριστό και Ελλάδα θα είναι ισάξιος των μαρτύρων και των ηρώων. Είθε ο Θεός να μας αξιώσει να διατηρήσουμε άσβεστη τη λαμπάδα της πίστεως και της αγάπης για τη μητέρα Πατρίδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.