17 Μαρ 2011

Ἀντιρρήσεις κατὰ τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη ἀπὸ θρησκευτικῆς καὶ πολιτιστικῆς ἀπόψεως



Μὲ ἀφορμὴ τὴ Συγκέντρωση διαμαρτυρίας ΚΑΤΑ τῆς Κάρτας τοῦ Πολίτη στὴ Θεσσαλονίκη τὴν ἐρχόμενη Κυριακὴ 20/3/2011 στὶς 13:00 στὴν Πλ. Ἀριστοτέλους (στὸ ἐπάνω μέρος - Ἄγ.Βενιζέλου) δημοσιεύουμε τὴν παρακάτω ἐπιστολὴ τοῦ δικηγόρου Βλάση Σαμαρτζῆ. Εἶναι ἐκτενὴς ἀλλὰ ἀξίζει νὰ τὴ διαβάσετε!

1. Αὐτὸν τὸν καιρὸ πολὺς θόρυβος καὶ συζήτηση γίνεται σχετικὰ μὲ τὸ ἀνωτέρω θέμα. Πανεπιστημιακοί, Ἱερωμένοι, πρόσφατα καὶ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Δημοσιογράφοι, ἁπλοὶ ἄνθρωποι (Πολίτες) κλπ. διατυπώνουν τὶς ἀπόψεις τοὺς ἐπ’ αὐτοῦ σὲ διάφορες συγκεντρώσεις ἢ διαμαρτυρόμενοι σὲ συλλαλητήρια ἢ μὲ ἄρθρα σὲ ἐφημερίδες περιοδικὰ κλπ.

2. Πολλοὶ ὑποστηρίζουν (ἐδῶ καὶ στὸ Ἐξωτερικό, καὶ ἔτσι πρέπει νὰ εἶναι – βλ. κατωτέρω ἀνάπτυξη τοῦ ὅλου θέματος) ὅτι ἡ Νέα Ταυτότητα, ποὺ θὰ χρησιμοποιεῖται «γιὰ ὅλες τὶς δουλειές», δήλ. γιὰ ὅλες τὶς ἀνάγκες καὶ χρήσεις τῶν Πολιτῶν (π.χ. ὡς ἄδεια ὁδηγήσεως, ἀναλήψεως χρημάτων ἀπὸ τὰ μηχανήματα τῶν Τραπεζῶν, ὡς Διαβατήριο, ὡς Κάρτα ὑγείας, κινήσεως κλπ.) δὲν θὰ εἶναι μία ἁπλὴ Κάρτα, ἀλλὰ θὰ περιέχει μικροτσὶπ ἢ μία ἠλεκτρονικὴ ταινία, ὅπου θὰ....

 καταχωρηθοῦν πάσης φύσεως πληροφορίες καὶ στοιχεῖα γιὰ τὸν χρήστη αὐτῆς (ἀκόμη καὶ τὰ λεγόμενα προσωπικὰ δεδομένα) καὶ θὰ μποροῦν αὐτὰ ἀνὰ πάσαν στιγμὴν νὰ διαβάζονται ἀπὸ μία Δημόσια Ὑπηρεσία (λ.χ. τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν ἢ ἀλλοῦ) καὶ νὰ παρακολουθεῖται ἀπὸ αὐτὴν στενὰ ὁ Πολίτης σὲ κάθε τοῦ ἐκδήλωση.

Τὸ δικό μας ἁρμόδιο Ὑπουργεῖο διαβεβαιώνει ὅτι αὐτὸ (ἡ ἔκδοση τῆς νέας Ταυτότητας) γίνεται μόνο καὶ μόνο γιὰ λόγους ἀσφαλείας τοῦ Πολίτη, γιατί εἶναι δύσκολο ἕως ἀδύνατο νὰ διαβάζονται αὐτὰ τὰ στοιχεῖα ἀπὸ ἀσχέτους (γιατί εἶναι ΤΑΧΑ νόμιμο καὶ «φυσικὸν» νὰ διαβάζονται αὐτὰ ἀπὸ Ὑπαλλήλους τοῦ Δημοσίου καὶ γιατί πρέπει νὰ καταχωρηθοῦν στὴν Κάρτα αὐτὴ τόσα καὶ τέτοια προσωπικὰ στοιχεῖα τοῦ Πολίτη;;;) καὶ εἶναι τὸ ἴδιο δύσκολη ἕως ἀδύνατη ἡ κλοπή, πλαστογράφηση κλπ. τῆς Κάρτας καὶ τοῦ περιεχομένου της. Αὐτὸ (τὸ τελευταῖο) διαβεβαιώνουν καὶ οἱ μεγάλες ἑταιρεῖες (MONDEX, MOTOROLA, IBM) ποὺ ἔχουν ἀναλάβει ἀποκλειστικὰ στὶς ΗΠΑ (καὶ μᾶλλον παγκοσμίως) τὴν κατασκευὴ τοῦ ἄνω μικροτσὶπ ἢ τῆς νέας Τεχνολογίας RFID ἢ ὅ,τι ἄλλο ἔχει ἐφευρεθεῖ, καθὼς καὶ νέα Τεχνολογία ἀναγνώσεως αὐτῶν.

Ἐπειδὴ ὅμως αὐτὸ δὲν εἶναι ἀληθὲς (καὶ τὸ γνωρίζουν οἱ παραπάνω ἑταιρεῖες) καὶ ἀποδείχθηκε λ.χ. στὴν Γερμανία (καὶ ἀλλοῦ), ὅπου διάσημοι ΧΑΚΕΡΣ, ἠλεκτρονικοὶ Ἐπιστήμονες καὶ ἄλλοι Εἰδικοὶ «ἔσπασαν» τοὺς σχετικοὺς ἢ τὸν σχετικὸ ΚΩΔΙΚΑ – BARCODE (ἢ ἄλλους σχετικοὺς μ’ αὐτοὺς – ἐπικουρικοὺς ἢ μὴ – ποὺ χρησιμοποιοῦν, ὡς π.χ. UPC, EAN 13 κλπ.) γεγονὸς ποὺ ὁδήγησε στὴν ἀπόσυρση τῆς Κάρτας ἐκ μέρους τοῦ Κράτους, καταλήγουν στὸ συμπέρασμα καὶ στὴν ἀπόφαση( νὰ τὴν πραγματοποιήσουν, ὅταν πάρουν τὴν σχετικὴ ἐντολή, ἀλήθεια ἀπὸ ποιούς;;;) ὅτι ἡ πλέον ἀσφαλὴς καὶ ἀπαραβίαστη Ταυτότητα θὰ ἦτο ἡ ἐμφύτευση τοῦ Βιοτσὶπ στὸ χέρι ἢ στὸ κεφάλι (π.χ. τὸ Μέτωπο) τοῦ ἀνθρώπου!!!

Δὲν σᾶς θυμίζει αὐτό, ἀκριβῶς τὸ «χάραγμα» (τοῦ ἀντιχρίστου) τῆς Ἄγ. Γραφῆς (Βλ. Ἀποκάλ. Ἰωάννου, Κεφάλ. ΙΓ’, 16, ἤτοι «καὶ ποιεῖ πάντας… ἴνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν…);;;

3. Γιὰ μᾶς τοὺς Ἕλληνες, ἀπόγονους τῶν μεγάλων ἀρχαίων Σοφῶν καὶ Ὀρθόδοξους Χριστιανούς, ἡ ἄρνηση νὰ δεχθοῦμε μία τέτοια Ταυτότητα – Κάρτα (καθὼς καὶ ὁποιαδήποτε ἄλλη τέτοια Κάρτα) εἶναι (νομίζω) ΚΑΙ αὐτονόητη ΚΑΙ ἐπιβεβλημένη γιατί αὐτὸ μας ἐπιβάλλει ὁ Πολιτισμός μας καὶ ἡ Θρησκεία μας.

Ἔτσι:
3.1. Ἂν ἡ καινούργια αὐτὴ Ταυτότητα ἐπιβληθεῖ ἀπὸ τὸ Κράτος καὶ θὰ ἔχει στὸ ἐνσωματωμένο σ’ αὐτὴν Βιοτσὶπ ἢ ταινία τόσες πολλὲς προσωπικὲς γιὰ τὸν χρήστη τῆς πληροφορίες, ποὺ θὰ μποροῦν μάλιστα νὰ διαβάζονται ἀπὸ πολλοὺς ἀνθρώπους τῶν Ὑπουργείων ἢ ἀπὸ ἄλλους ἄσχετους, αὐτὸ θὰ ἀποτελεῖ μία ΑΠΑΝΘΡΩΠΗ πράξη καὶ πρακτική, δήλ. ἐναντίον τῆς ἐλευθερίας, αὐτεξουσιότητας, ἀξιοπρέπειας κλπ., τοῦ ἀτόμου καὶ ἔτσι ΔΕΝ μποροῦμε νὰ ἀνεχθοῦμε νὰ ζοῦμε, νὰ συμπεριφερόμαστε καὶ νὰ ὑπάρχουμε «μαρκαρισμένοι» σὰν τοὺς σκύλους, τὰ βοοειδῆ κλπ.

3.2. Αὐτὸ – ὅπως ἐλέχθη ἀνωτέρω – ἀντιστρατεύεται ρητὰ στὴν παράδοσή μας, τὸν πολιτισμό μας ἐν γένει, ἀφοῦ οἱ Ἀρχαῖοι μας Πρόγονοι εἶχαν καθιερώσει Ἀρχές, Ἀξίες, Ἐνδιαφέροντα κλπ. (ὅπως τῆς ἐλευθερίας, δικαιοσύνης, ἀρετῆς, μονοθεΐας, μουσικῆς κλπ.) μὲ ἐθιμικοὺς καὶ γραπτοὺς νόμους (ποὺ προέβλεπαν καὶ ποινὲς γιὰ παραβάσεις μερικῶν ἀπὸ τὶς ἀνωτέρω ἀρχὲς καὶ ἀξίες) ὅπως π.χ. «Θεοὺς σέβειν», τὴν μὴ προσκύνηση ἀνθρώπου καὶ Θεῶν ἀπὸ Ἕλληνα, «ἀνόσιον τὸ κτίνειν ἄνθρωπον», «μὴ ἐπιορκεῖν», «εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον», «θεὸν σὲ ποιήσει τὸ μηδὲν ἀνάξιον αὐτοῦ πράττειν» κλπ. (Βλ. π.χ. στοῦ συναδέλφου Δικηγόρου καὶ Δρ. Φιλολογίας Π. ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, Ἀρχαῖο Ἑλληνικὸ Δίκαιο, σέλ. 61,    87, 104, 115, 156-167) ὅπως καὶ «πάσα δουλεία παρὰ φύσιν ἐστὶ» (Ἀντιφάνης), «Ἐλεύθερος φύλασσε τὸν σεαυτὸν τρόπον», «μὲ μουσικὴ καὶ γυμναστικὴ δεῖ τέτραφθαι τὸν ἄνθρωπον» (Πλάτων) κλπ. (Βλ. Δ. ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ, τὸ Φῶς τῶν Σοφῶν της Ἑλλάδος, σέλ. 269 καὶ 167), δήλ. ἀξίες, ἐντολές, ἰδανικὰ κλπ. γιὰ λίαν ὑψηλοῦ ἐπιπέδου ἄτομα, ἀνθρώπου. Ἐπίσης στὸ ἰσχῦον Σύνταγμά μας ὑπάρχουν πλεῖστες ὅσες διατάξεις – ἄρθρα ποὺ προστατεύουν πλῆθος ἀτομικῶν δικαιωμάτων καὶ ἐλευθεριῶν τοῦ Πολίτη, ὅπως τῆς περιουσίας, τῆς ἐλευθερίας, τῆς ἴσης μεταχειρίσεως, τῆς ἐλεύθερης διαμορφώσεως τῆς προσωπικότητας, τῆς μορφώσεως, τῆς θρησκευτικότητας, τῆς δικαιοσύνης κλπ.

Τέλος καὶ ἀπὸ τὸν ΟΗΕ καὶ τὴν ΕΕ θὰ βροῦμε πάμπολλες Συνθῆκες Ἀποφάσεις καὶ Ὁδηγίες ποὺ προστατεύουν ρητὰ τὶς ἀνωτέρω ἐλευθερίες καὶ δικαιώματα τοῦ ἀτόμου, τοῦ Πολίτη. Ἐμεῖς θὰ ἀναφέρουμε ἐδῶ τελείως παραδειγματικὰ τὴν ἀπὸ 4.11.1950 Σύμβαση τῆς Ρώμης (Ἰδρυτική της ΕΕ) ποὺ ἐπικυρώθηκε ἀπὸ μᾶς μὲ τὸν Ν. 2329/53 («περὶ προασπίσεως τῶν δικαιωμάτων τοῦ ἀνθρώπου καὶ τῶν θεμελιωδῶν ἐλευθεριῶν») καὶ τὴν ἀπὸ 20/11/1989 ἀπόφαση τοῦ ΟΗΕ (ἐπικυρώθηκε ἀπὸ μᾶς τὴν 2/12/1992, Βλ. καὶ τὴν C 364/18.2.2000 ἀπόφαση τῆς ΕΕ) οἱ ὁποῖες ἀπαγορεύουν στὰ Κράτη – Μέλη νὰ ἐπεμβαίνουν στὰ προσωπικὰ καὶ ἀτομικὰ θέματα τῶν Πολιτῶν (Θρησκεία, Παιδεία, διαπαιδαγώγηση κλπ.) καθὼς καὶ τῶν παιδιῶν καὶ τῶν γονέων τους.

Ἀλλὰ καὶ ἀπὸ ὅλες τὶς Συμβάσεις ποὺ προηγήθησαν ἢ ἀκολούθησαν (ἂν καὶ σὲ μερικὲς ἐξ αὐτῶν «πέρασαν» ὁρισμένες διατάξεις γιὰ μᾶς περίεργες ἢ ὀλίγον ἕως πολὺ ἀπαράδεκτες), ἤτοι τοῦ Μάαστριχ τοῦ 1992, τοῦ Σένγκεν τοῦ 1997, τοῦ Ἀμστερνταμ τοῦ 1997 καὶ τῆς Λισαβώνας τοῦ 2007, προκύπτει ὅτι ἡ ΕΕ (καὶ ὁ ΟΗΕ βέβαια) τουλάχιστον στὴν ἀρχὴ τῆς ζωῆς τοὺς (παρόλο ὅτι ἐπεδίωκαν τὴν οἰκονομικὴ ἕνωση τῆς Εὐρώπης) ἤσαν καὶ εἶναι φαινομενικὰ καὶ γενικὰ πιστοὶ στὸν σεβασμὸ τῶν δικαιωμάτων καὶ τῆς προσωπικότητας τῶν Πολιτῶν. Ἄλλο βέβαια εἶναι τὸ θέμα, ἂν κατόπιν ἔρχονται (ἄλλα Κέντρα Ἐξουσίας κλπ.) μὲ διάφορες ἀθῶες ἢ ΔΗΘΕΝ ἀπαραίτητες προσθῆκες, συμπληρώσεις κλπ. (ὅπως π.χ. γιὰ τὴν καταπολέμηση τῆς τρομοκρατίας κλπ.) καὶ προσπαθοῦν νὰ τὶς ἀκυρώσουν κατὰ περιεχόμενο ἢ νὰ καταργήσουν ἀξίες, ἰδανικά, κλπ., γιατί ὄχι καὶ ἐλευθερίες καὶ δικαιώματα τῶν Πολιτῶν.

3.3. Ἀλλὰ καὶ ἡ Θρησκεία μας (ἡ Ὀρθοδοξία) ἀπαγορεύει τέτοιες δεσμεύσεις καὶ παραβιάσεις ἀτομικῶν δικαιωμάτων καὶ ἐλευθεριῶν. Ἐκτός του γνωστοῦ πλαστήκαμε κατ’ εἰκόνα καὶ ὁμοίωση τοῦ Θεοῦ καὶ «ὅστις θέλει ὀπίσω μου ἐλθεῖν» (πρόσκληση πρὸς ἐλευθέρους ἀνθρώπους) τοῦ Χριστοῦ, διάσπαρτος εἶναι ἡ Ἁγία Γραφὴ ἀπὸ ρητά, ἐντολές, διδασκαλίες κλπ. περὶ αὐτῶν (Βλ. π.χ. Ἰακώβου Ἐπιστ., Κέφ. Β΄12: «οὕτω λαλεῖτε καὶ οὕτω ποιεῖτε, ὡς διὰ νόμου Ἐλευθερίας μέλλοντες κρίνεσθαι» καὶ Κέφ. Ἃ’ 25 «ὁ δὲ παρακύψας εἰς νόμον τέλειόν της ἐλευθερίας καὶ παραμείνας… οὗτος μακάριος ἐν τὴ ποιήσει αὐτοῦ ἔσται». Ἐπίσης Ἀποστ. Παύλου, Ἐπιστ. Πρὸς Γάλ. Ἐ’ 13: «Ὑμεῖς γὰρ ἐπ’ ἐλευθερία ἐκλήθημεν ἀδελφοί, μόνον μὴ τὴν ἐλευθερία εἰς ἀφορμὴν τὴ σαρκί, ἀλλὰ διὰ τῆς ἀγάπης δουλεύετε ἀλλήλοις» καὶ πρὸς Κορινθ. Β’ Ἐπιστ. Κέφ. Γ’ 17, «ὁ δὲ Κύριος τὸ Πνεῦμα ἐστίν, οὐ δὲ τὸ Πνεῦμα Κυρίου, ἐκεῖ ἐλευθερία) κλπ. Νομίζω ὅτι ἐδῶ πρέπει νὰ ἀναφέρουμε καὶ τὸ μεγάλο ἀγαθό, ἀξία, ἰδανικὸ κλπ. καὶ τὸν σχετικὸ ὕμνο τοῦ Ἀποστ. Παύλου (Βλ. Ἐπιστ. Ἃ’  πρὸς Κορινθίους Κέφ. ΙΓ, 1-8) τῆς ἀγάπης ποὺ ἔφερε καὶ δώρησε στὸν ἄνθρωπο καὶ στὸν πολιτισμὸ τοῦ ὁ Χριστιανισμός, κατὰ τὸν ὁποῖο ἐὰν ὁμιλῶ ὅλες τὶς γλῶσσες τῶν ἀνθρώπων καὶ τῶν Ἀγγέλων, ἂν κατέχω ὅλην τὴν γνώση καὶ σοφίαν τῶν ἀνθρώπων… ἐὰν μπορῶ καὶ βουνὰ  νὰ μετακινῶ («ὅρη μεθιστάνειν») κλπ., «ἀγάπην δὲ μὴ ἔχω ΟΥΔΕΝ εἰμί»!!!

4. Καὶ νὰ πᾶμε καὶ πιὸ πέρα: Ἂν τὰ ἀνωτέρω Βιοτσὶπ ἢ ἡ ταινία εἶναι τόσο ἀθώα καὶ ἄσχετα ἀπὸ ἀπώτερους σκοποὺς καὶ ἐπιδιώξεις, γιατί νὰ ἔχει συνδεθεῖ μὲ τὸν ΚΩΔΙΚΑ (BARCODE) 666 ἢ μὲ ἄλλον σχετικὸν μὲ αὐτόν;;; Δὲν ἔβρισκαν καὶ ΔΕΝ ἔθεταν ἕναν ἄλλον τυχαῖον καὶ ἄσχετον ἀριθμό, ποὺ νὰ μὴ προσβάλλει τὴν σχετικὴ ἐλευθερία τοῦ ἀτόμου, ἐκτὸς βέβαια πάντα τοῦ ἀπαράδεκτου γεγονότος, γιατί ΠΡΕΠΕΙ νὰ «μαρκαρισθοῦμε» σώνει καὶ καλὰ (ποὺ λέγει ὁ λαὸς) σὰν τοὺς σκύλους καὶ τὶς ἀγελάδες μὲ κάποια Κάρτα;;;

5. Καὶ ἄλλες προσεγγίσεις, παρατηρήσεις, ἐρωτήματα καὶ προτάσεις

5.1. Ἡ Ἐκκλησία μας (καὶ οἱ ἄλλες Ἐκκλησίες τοῦ ἐλεύθερου κόσμου) στὴν χλιαρὴ ἢ ἐλάχιστη (δυστυχῶς) ἀντίσταση ποὺ προβάλλουν στὸ θέμα αὐτὸ καὶ τὴν προσπάθεια αὐτὴν ποὺ γίνεται (σχεδὸν παγκοσμίως), ἀλλὰ καὶ τὸ Κράτος μας ποὺ ἐπιχειρεῖ τώρα καὶ ἐπισπεύδει τὴν διαδικασία καὶ τὴν προσπάθεια αὐτή, ἂν δὲν βρίσκουν ἄλλα ἐπιχειρήματα μποροῦν νὰ προβάλουν τὸν βάσιμο ἰσχυρισμό, ὅτι καὶ ἄλλα Κράτη (ὅπως λ.χ. ἡ Ἀγγλία καὶ ἄλλα Κράτη τῆς Εὐρώπης καὶ τῆς Ἀμερικῆς, ἀλλὰ καὶ ἡ Γερμανία μετὰ τὸ «σπάσιμο» τῶν Κωδικῶν)δὲν δέχθηκαν τὴν Κάρτα τοῦ Πολίτη καὶ μάλιστα ΟΧΙ γιὰ λόγους θρησκευτικούς!! Ἐμεῖς γιατί νὰ τὴν δεχθοῦμε;;; Εἴμεθα ὀλιγοτερο δημοκράτες, φιλελεύθεροι, αὐτεξούσιοι, ἀνθρωπιστὲς κλπ.;;;; ΑΙΔΩΣ ΑΡΓΕΙΟΙ!!!

5.2. Ἐδῶ πρέπει νὰ ἀναφερθεῖ καὶ κάτι ποῦ ἔχει ὑποστηριχθεῖ ἀπὸ μερικοὺς (φανατικοὺς ἢ ποῦ γνωρίζουν κάτι περισσότερο ἀπό μας;;;) ὅτι δήλ. μὲ τὸ ἀναφερθὲν ἐμφύτευμα (βιοτσὶπ ἢ ταινία) εἶναι δυνατὸν (μὲ τὴν τεράστια πρόοδο τῆς τεχνολογίας ποὺ ἔχει σημειωθεῖ στὸν τομέα αὐτόν): α) Μέσω διαβιβαζομένων ἀπὸ τὰ διάφορα ΚΕΝΤΡΑ μικροκυμάτων νὰ ἐπηρεασθεῖ ἡ συμπεριφορὰ μᾶς (σωματική, διανοητικὴ καὶ ψυχολογικὴ) καὶ ἔτσι νὰ καταντήσουμε νὰ ζοῦμε καὶ νὰ συμπεριφερόμεθα σὰν «ζόμπι»!! β) Ὅταν κάποιος ἀπὸ μᾶς θελήσει νὰ «ξηλώσει» αὐτὰ τὰ πράγματα ἀπὸ τὸ Βιοτσὶπ ἢ αὐτὸ τοῦτο τὸ Βιοτσὶπ μπορεῖ πάλι μέσω μικροκυμμάτων νὰ προκληθεῖ μικροέκρηξη ἢ πλήρωση τοῦ ὀργανισμοῦ μας μὲ μικρόβια θανατηφόρων ἀσθενειῶν!!! Αὐτὸ βέβαια (ὅταν ἔχουν πάρει μία τέτοια Κάρτα ἑκατομμύρια ἀνθρώπων) θὰ σημάνει τὴν πλήρη καταστροφὴ τοῦ ἀνθρώπινου γένους, ἐκτὸς βέβαια ὀλίγων ἀνθρώπων ποὺ θὰ χειρίζονται καὶ θὰ ἐπιβάλλουν αὐτά!!!

5.3. Ἡ ἐν λόγω Κάρτα  εἶναι ἀπαράδεκτη καὶ ἐκ τοῦ λόγου ὅτι αὐτὴ ἐπιβάλλεται ἀπὸ τὸ Κράτος στοὺς Πολίτες τελείως ἀναγκαστικὰ καὶ ἐκβιαστικά, ἀφοῦ μάλιστα συνοδεύεται καὶ ἀπὸ τὴν ἀπειλή, ὅτι ὅποιος δὲν τὴν λάβει θὰ στερεῖται τῶν χρημάτων του, φαρμάκων, ἄλλων ἀγαθῶν ἢ θὰ θεωρηθεῖ ἀκόμη καὶ παράνομος κλπ., πράγμα ποὺ σημαίνει ὅτι ὁ Πολίτης θὰ ὁδηγηθεῖ ἔτσι (καὶ μάλιστα σὲ σύντομο χρονικὸ διάστημα) σὲ πλήρη ἐξαθλίωση καὶ – γιατί ὄχι – καὶ στὸν θάνατο.
Δικαιολογοῦνται λοιπὸν τέτοιες ἀπειλὲς καὶ ἐπαπειλούμενες καταστροφὲς ἀπὸ ἕνα Κράτος δικαίου ἢ ὁ ἰσχυρισμὸς ὅτι ὅλα αὐτὰ γίνονται πρὸς τὸ συμφέρον τῶν Πολιτῶν;;; Πέραν τούτων ἡ ὅλη αὐτὴ «ἐπιχείρηση» δὲν γίνεται ὑπὲρ τοῦ Δημοσίου (ὡς ἐλέχθη) συμφέροντος, ἀφοῦ οἱ Πολίτες δὲν ἐρωτοῦνται σχετικά, ὅλοι ἢ ἕνα μεγάλο μέρος αὐτῶν δὲν τὴν θέλουν, τὸ δὲ ΔΗΘΕΝ ἀγαθὸ ποὺ δὶ’ αὐτῆς θὰ προστατευθεῖ (τὰ προσωπικὰ δεδομένα) ΔΕΝ προστατεύεται καὶ οἱ συναλλαγὲς δὲν ἁπλοποιοῦνται οὔτε ἀπόλυτα ἐξυπηρετοῦνται.

5.4. Ἄλλωστε τὸ ΔΗΘΕΝ Δημόσιο ἀγαθὸ ποὺ θὰ προστατευθεῖ μὲ τὴν Κάρτα (δήλ. ἂν μᾶς ποῦν ὅτι αὐτὸ εἶναι ἡ διευκόλυνση καὶ ἁπλοποίηση τῶν συναλλαγῶν, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ) τοῦτο δὲν εἶναι τόσο ἐπεῖγον καὶ ἀναγκαῖον νὰ γίνει, δὲν εἶναι τὸ σύστημα μὲ τὴν παλαιὰ Ταυτότητα νοσηρὸν ἢ ἐπικίνδυνον, οὔτε ἐκινδύνευσαν πιὰ τόσο πολὺ οἱ Πολίτες μὲ τὴν χρήση αὐτὴν (παλαιᾶς Ταυτότητας), ὥστε νὰ ἀπαιτεῖται ἡ ἐπέμβαση τοῦ Κράτους γιὰ προστασία.

5.5. Θὰ μᾶς ἐπιτραπεῖ ἐδῶ καὶ μία, ἂς ποῦμε, ἑρμηνευτικὴ καὶ λογικὴ προσέγγιση τοῦ θέματος, ἤτοι: Κατὰ τὴν ἐπίσημο ἄποψη τῆς Θρησκείας μας θὰ ἐμφανιστοῦν δύο Θηρία (ὑποχείρια του Σατανᾶ) τὸ 1ο ποὺ θὰ βγεῖ ἀπὸ τὴν θάλασσα (Βλ. Ἀποκάλυψη Ἰωάννου Κεφάλ. ΙΓ, 1-10) καὶ τὸ 2ο ποὺ θὰ βγεῖ ἀπὸ τὴν γῆ (Βλ. Ἰωάννου, ὄπ.ἄν., 11-18)… βοηθὸς τοῦ 1ου Θηρίου, μὲ πάρα πολλὲς καὶ τὰ δύο ἱκανότητες, ἐξουσίες καὶ δυνατότητες (ἀφεθεῖσες ἢ παραχωρηθεῖσες ἀπὸ τὸν Θεό, ἴσως πρὸς δοκιμασίαν στὸ μέλλον τῶν πραγματικὰ πιστῶν του). Ἐκεῖνο ποὺ ρητὰ σημειώνει ὁ Ἀπόστολος Ἰωάννης εἶναι, ὅτι τὸ 1ο Θηρίο (ποὺ εἶναι καὶ ὁ ἀντίχριστος) θὰ εἶναι ἄνθρωπος, «ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστι καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς΄» ἤτοι 666, σημειώνει!!! Ἂν ὅμως εἶναι ἄνθρωποι (ἔστω καὶ μὲ τόσο ἀφάνταστες γιὰ μᾶς δυνατότητες καὶ ἐξουσίες παραχωρηθεῖσες (ὡς ἐλέχθη) ἀπὸ τὸν Θεό, ΠΩΣ μποροῦμε ἐμεῖς νὰ τοὺς δώσουμε τοὺς ἑαυτούς μας, νὰ ὑποταχθοῦμε σ’ αὐτοὺς καὶ νὰ τοὺς ἀναγνωρίσουμε ὡς παντοκράτορες, δημιουργούς του Σύμπαντος κλπ.;;;;

Ἄλλωστε – κατὰ τὴν Χριστιανικὴ Διδασκαλία – ὁ 666 εἶναι πρώην (ἐκπεσῶν) Ἄγγελος (Βλ. Χ. ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΥ, Δογματική της Ὀρθοδ. Ἀνατολ. Ἐκκλησίας 1956, 2α ἔκδ., σέλ. 127 – 129) καὶ ὡς τέτοιος θὰ ἔπρεπε νὰ γνωρίζει τὴν παντοδυναμία κλπ. τοῦ Θεοῦ καὶ ὅτι εἶναι ἐκ τῶν προτέρων καταδικασμένος καὶ ἐξουθενωμένος, ἀφοῦ θέλησε νὰ τὰ «βάλει» μὲ τὸν Θεὸ καὶ νὰ γίνει αὐτὸς Θεός!!! Καὶ ὅσες ἐξουσίες, δυνάμεις καὶ ἱκανότητες καὶ ἂν ἔχει ΠΑΛΙ δὲν μπορεῖ νὰ βλάψει τὸν ἄνθρωπο καὶ νὰ τὸν ὁδηγήσει στὴν καταστροφή, ἀφοῦ μὲ τὰ πνευματικὰ μέσα καὶ τὶς πρακτικὲς ποὺ ἔχει καὶ προτείνει ἡ Θρησκεία μᾶς (προσευχή, Θεία Μετάληψη, πνευματικὸ ἀγώνα κλπ.) μπορεῖ νὰ κατανικηθεῖ ὁ 666 καὶ νὰ μὴν ἐπηρεάσει (ὅπως παρατηρεῖ ὁ ἄνω μεγάλος Θεολόγος καὶ Φιλόσοφος Χ. ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ (Βλ. ὄπ. ἄν., σέλ. 128) τὴν ἐλευθερία καὶ τὸ αὐτεξούσιό της προσωπικότητάς μας. Μποροῦμε, λοιπὸν ἐμεῖς, νὰ ἐμπιστευθοῦμε νὰ ἀκολουθήσουμε καὶ νὰ προσκυνήσουμε μία τέτοια ἀφελῆ καὶ ἀνόητη Ὀντότητα;;; Μποροῦμε συνειδητὰ ἢ ἀπὸ ἀδιαφορία νὰ δεχθοῦμε ὡς Ἀρχηγὸ καὶ Δημιουργό του Σύμπαντος τὸν Σατανᾶ;;; Δὲν θὰ εἶναι αὐτό, ἐκτὸς ἄλλων, καὶ ΝΤΡΟΠΗ γιά μας;;;

5.6. Γιὰ τὸ Κράτος (ἂν αὐτὸ τοῦ τὸ ἐπιβάλλει ἡ Ε.Ε. ἢ ἄλλες δυνάμεις καὶ ἐξουσίες) ἔχει τρόπους ὑπεκφυγῆς, ὡς π.χ. ὅπως ἐλέχθη ἀνωτέρω – μὲ τὴ δικαιολογία ὅτι τὸ ἀνωτέρω δὲν τὸ δέχθηκαν ὅλα τὰ Κράτη, ὅτι αὐτὸ δὲν τὸ δέχονται οἱ Πολίτες, δὲν μπορεῖ νὰ ἐκβιάσει καὶ ἀπειλήσει τοὺς Πολίτες του καὶ μάλιστα μὲ ποινὲς ἐξουθενώσεως καὶ τέλειου ἀφανισμοῦ.

5.7. Ἄλλωστε, μετὰ τὸ «σπάσιμο» τῶν κωδίκων στὴ Γερμανία (ὅπως ἀνωτέρω ἐλέχθη καὶ τὴν ἀπόσυρση τῆς Κάρτας), τὸ ἀγαθὸ ποὺ δῆθεν ἠθέλησε νὰ προστατεύσει τὸ Κράτος μὲ αὐτὴν (τάχα τὰ προσωπικὰ δεδομένα) ἀποδείχθηκε ὅτι ΔΕΝ προστατεύεται!! Ἐδῶ, γιὰ νὰ μὴν αὐταπατώμεθα πρέπει νὰ σημειωθεῖ, ὅτι τὸ Γερμανικὸ Κράτος, οἱ Ὑπηρεσίες του καὶ ὅποιοι «Μεγάλοι» «κρύβονται» πίσω του, ΔΕΝ ἐνοχλήθηκαν ἐπειδὴ οἱ ΧΑΚΕΡΣ καὶ οἱ ἄλλοι Εἰδικοὶ διάβασαν ἁπλῶς τά… «ἀθώα» προσωπικὰ στοιχεῖα ποὺ κάθε Χρήστης δίδει ἐλευθέρως καὶ οἰκειοθελῶς γιὰ τὶς ταυτότητές του καὶ τὶς διάφορες κάρτες τοῦ (π.χ. ὄνομα, διεύθυνση κατοικίας, ἔτος γεννήσεως κ.λπ.), ἀλλ’ ἐπειδὴ ἐδιάβασαν ἢ μποροῦσαν νὰ διαβάσουν μᾶλλον τὶς ἄλλες πληροφορίες ποὺ θὰ περιεῖχε ἢ ἐπρόκειτο νὰ περιέχει ἡ συγκεκριμένη Κάρτα (ὅπως π.χ. πολιτικὰ καὶ κοινωνικὰ φρονήματα, κοσμοθεωριακὲς τοποθετήσεις ἀπόψεις καὶ δράσεις, σεξουαλικὲς σχέσεις, συγγραφικὴ δραστηριότητα κ.λπ.».

5.8. Ἐπίσης: Ἂν ὑποτεθεῖ ὅτι τὸ ἀγαθὸ ποὺ θέλει νὰ προστατεύσει τὸ Κράτος εἶναι ἡ ἁπλοποίηση καὶ διευκόλυνση τῶν συναλλαγῶν (ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ὅπως ἀνωτέρω πάλι ἐλέχθη), πάλι κατὰ ἔμμεση ὁμολογία τοῦ ἰδίου τοῦ Κράτους δὲν χρειάζεται καὶ δὲν ἐπαρκεῖ πρὸς τοῦτο ἡ Κάρτα, ἀφοῦ τὸ ἴδιο τὸ Κράτος ἑτοιμάζει νὰ ἐπιβάλει καὶ ἄλλες Κάρτες, ὅπως αὐτὲς ποὺ ἔχουν ἤδη ἀνακοινωθεῖ, ἤτοι τῆς Ἐφορίας καὶ τῆς Ἐργασίας.

5.9. Ἑπομένως, γιὰ νὰ ἀποφευχθοῦν συγκρούσεις, «λαϊκὰ ξεσηκώματα», δεινὰ καὶ προβλήματα ἀπὸ τοὺς Πολίτες καὶ γιὰ τοὺς Πολίτες, τὸ Κράτος (ἂν θέλει ὁπωσδήποτε νὰ καθιερώσει τέτοιες ἀχρείαστες καὶ πονηρὲς Κάρτες, πιεζόμενο ἀπὸ διάφορες ἐξουσίες καὶ δυνάμεις, ὡς μὴ ὄφειλε), μπορεῖ νὰ κυκλοφορήσει ὅσες θέλει Κάρτες (καὶ μὲ ὁποιουσδήποτε Κωδικούς), τῶν ὁποίων ὅμως ἡ παραλαβὴ νὰ εἶναι ἐλευθέρα. Ὅποιος θέλει νὰ τὶς παραλαμβάνει, χωρὶς νὰ ἐκβιάζονται, ἀπειλοῦνται, τιμωροῦνται κ.λπ. οἱ μὴ δεχόμενοι αὐτὲς Πολίτες καὶ εἶναι πάρα πολλοὶ αὐτοί, ἑκατομμύρια (ἂς θυμηθοῦμε τί ἔγινε τότε μὲ τὶς ἰσχύουσες ταυτότητες, γιὰ τὴν ἀναγραφὴ δήλ. σ’ αὐτὲς ἢ μὴ τοῦ θρησκεύματος). Μάλιστα (σ’ αὐτὴ τὴν περίπτωση καὶ ἡ σχετικὴ δαπάνη τοῦ Κράτους) θὰ εἶναι μικρότερη ἕως μηδαμινή.

Βλάσης Σαμαρτζὴς
Δικηγόρος
elora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.