
Ὁ πόλεμος ἐναντίον τῆς Ἑλλάδας καὶ τοῦ πιστοῦ πλὴν "ἀπείθαρχου" Ὀρθόδοξου Ἑλληνικοῦ λαοῦ ἔχει ξεκινήσει ἤδη ἀπὸ τότε ποὺ ἡ κυβέρνηση Σημίτη μᾶς ἀπαγόρευσε νὰ ὀνομαζόμαστε ἐπισήμως Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ θεωρώντας ὅτι ἀναγραφοντὰς τὸ στὶς ταυτότητές μας καταστρέφουμε τὶς θρησκευτικὲς ἐλευθερίες τῆς μειοψηφίας (τότε) τῶν ἐτεροφδόξων καὶ ἀλλοδόξων συμπολιτῶν μας.
Ἡ προηγούμενη κυβέρνηση ὄργωσε τὴν παιδεία μὲ τὰ νεοεποχήτικα καὶ ἐθνομηδενιστικὰ κηρύγματα πότε τῆς κ. Ρεπούση καὶ πότε τῆς κ. Γιαννάκου, ἀπαγόρευσε στοὺς μαθητὲς νὰ ἐκφράζουν τὴν Ὀρθόδοξη βούλησή τους διὰ τῆς προσκλήσεως στὸ σχολεῖο Ἱερέων γιὰ ἐξομολόγηση ,ἐνῶ ταυτοχρόνως μὲ ἐγκυκλίους τοὺς προέτρεπε νὰ σέβονται τὴν "διαφορετικότητα" τῶν ὁμοφυλοφίλων. Πρὶν ἀντιληφθοῦν ὅτι καὶ αὐτοὶ ἤσαν...
"ἀναλώσιμοι" καὶ πρὶν ἀκόμα ἔλθει ἡ "ἄνωθεν" διαταγὴ γιὰ ἀναχώρηση καὶ παράδοση τῆς ἐξουσίας στὸν ἑπόμενο ἐντολοδόχο, θεσμοποίησαν τὴν ἀριθμοποίηση τοῦ ἀνθρώπινου προσώπου διὰ τοῦ ΑΜΚΑ θεμελιώνοντας ἔτσι τὴν ἀνοικοδόμηση τῶν φυλακῶν τῆς ἠλεκτρονικῆς δικτατορίας, τὴν ὁποία ἡ σημερινὴ κυβέρνηση ὀνόμασε ,κατὰ τὴν διεθνῆ ὁρολογία τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων , "ἠλεκτρονικὴ διακυβέρνηση" καὶ τῆς ὁποίας τὸ κυριώτερο ἐργαλεῖο εἶναι οἱ ἠλεκτρονικὲς χειροπέδες ("Κάρτα τοῦ Πολίτη").
Σήμερα ἡ πατρίδα μᾶς δέχεται μία ὁλομέτωπη καὶ πολυεπίπεδη ἐπίθεση ἀπὸ τὶς ἀντιχριστες δυνάμεις τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων.
Ἡ οἰκονομία τῆς χώρας μας ὅπως φαίνεται ἔχει ἤδη καταρρεύσει καὶ....
οὐδεὶς πλέον ἐμπιστεύεται τὶς περὶ τοῦ ἀντιθέτου δηλώσεις ἀκόμα καὶ ἂν προέρχονται ἀπὸ τὸ στόμα τοῦ πρωθυπουργοῦ.Ἐξ΄ἄλλου ἀπὸ τὴν πρώτη στιγμὴ μὲ λόγια καὶ μὲ ἔργα ἔδειξε ὅτι ὁ δρόμος τῆς δῆθεν σωτηρίας μᾶς εἶναι αὐτὸς τῆς ἀπεμπόλησης κάθε ἐθνικῆς μας κυριαρχίας ἀλλὰ καὶ συνειδήσεως.
Τὸ τελευταῖο "ἐμπόδιο" γιὰ τὰ ἐθνοκτόνα σχέδια τῶν δυνάμεων τῆς παγκόσμιας κυβέρνησης εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία , ἡ ὁποία ἀνέκαθεν στὶς δύσκολες ὧρες ἀποτελοῦσε τὴν πνευματικὴ πυριτιδαποθήκη ἀλλὰ καὶ τὸ στήριγμα τῶν Ἑλλήνων .Αὐτὴ ἦταν πάντοτε ὁ στόχος καὶ ἐναντίον αὐτῆς- εἰδικὰ σήμερα - ἔχουν στραφεῖ ὅλα σχεδὸν τὰ πυρά.
Τὶς τελευταῖες ἑβδομάδες δὲν ἔχει περάσει οὔτε μία ἡμέρα ποὺ νὰ μὴν χτυπήθηκε ἄνανδρα καὶ χυδαία ἡ Ὀρθόδοξη συνείδηση τῶν Ἑλλήνων .
Τὰ ἑλληνικὰ ἰδιωτικὰ τηλεοπτικὰ δίκτυα τὸ ἕνα μετὰ τὸ ἄλλο ἐξαπολύουν τόνους λάσπης , βλασφημιῶν καὶ ὕβρεων ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ καὶ τῶν Ἁγίων της Ἐκκλησίας μας.Ἀκόμα καὶ ἡ περιεκτικὴ καὶ σωτήρια εὐχὴ μὲ τὸ κομποσκοίνι ἀποτέλεσε θέμα γιὰ χλευασμὸ καὶ ὕβρη ἀπὸ τηλεοπτικὴ δημοσιογραφικὴ ἐκπομπή.
Δὲν πέρασαν οὔτε λίγες ὧρες καὶ εἴδαμε τοὺς μουσουλμάνους νὰ κατακλύζουν τὰ προπύλαια τοῦ Πανεπιστημίου ἀλλὰ καὶ ἄλλους δρόμους καὶ πλατεῖες γιὰ νὰ κάνουν δημόσια τὴν μουσουλμανικὴ τελετή τους.
Ἀμέσως μετὰ ἦλθε καὶ ἡ ἀνακοίνωση τοῦ state department ἡ ὁποία μᾶς κατηγορεῖ γιὰ ἀντισημιτισμὸ καὶ περιορισμὸ τῶν θρησκευτικῶν ἐλευθεριῶν τῶν ἀλλοδόξων καὶ ἐεροδόξων , ἐνῶ μᾶς μαλώνει γιατί στὸ ἐθνικό μας σύνταγμα ἀναφέρουμε ὡς ἐπίσημη καὶ ἐπικρατοῦσα θρησκεία τὴν Ὀρθόδοξη Χριστιανικὴ .
Ἡ μόνη θετικὴ ἀναφορὰ ἀφορᾶ στὸν Μακαριώτατο Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν, ὁ ὁποῖος ὅπως τονίζει ἡ ἀμερικανικὴ κυβερνητικὴ ἀνακοίνωση, συνέβαλε στὴν πρόοδο τοῦ διαθρησκειακοῦ διαλόγου.
Ἂς δοῦμε ὅμως πὼς περιγράφεται ἡ εἴδηση στὸ δημοσίευμα τῆς ἐφημερίδας "Ἐλευθεροτυπία":
Τὸ Στὲτ Ντιπάρτμεντ γιὰ τὶς θρησκευτικὲς ἐλευθερίες στὴν Ἑλλάδα
Ἐπικριτικὴ εἶναι ἡ φετινὴ ἔκθεση τοῦ Στέιτ Ντιπάρτμεντ γιὰ τὶς θρησκευτικὲς ἐλευθερίες στὴν Ἑλλάδα, μὲ ἀναφορὲς γιὰ ...τὰ ἐπεισόδια κατὰ μουσουλμάνων, μερικὲς περιπτώσεις ἀντισημιτισμοῦ στὸν Τύπο καὶ γενικότερα τὰ προβλήματα ποὺ ἀντιμετωπίζουν θρησκευτικὲς μειονότητες ὅπως γιὰ παράδειγμα τὶς ἀδειοδοτήσεις γιὰ τὴν κατασκευὴ ἢ τὴ λειτουργία χώρων λατρείας.
Ἡ φετινὴ ἔκθεση τοῦ Στέιτ Ντιπάρτμεντ γιὰ τὶς θρησκευτικὲς ἐλευθερίες ἀνὰ τὸν κόσμο, καλύπτει τὴν περίοδο ἀπὸ τὸν Ἰούλιο τοῦ 2009 ἕως τὸν ἀντίστοιχο μήνα τοῦ 2010.
Τὸ κεφάλαιο γιὰ τὴν Ἑλλάδα ἐπισημαίνει ὅτι ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνηση σέβεται ἐν γένει στὴν πράξη τὰ ζητήματα θρησκευτικῶν ἐλευθεριῶν καὶ στὴν εἰσαγωγικὴ σύνοψη γίνεται λόγος γιὰ γραφειοκρατικὰ κυρίως προβλήματα ποὺ ἀντιμετωπίζουν οἱ θρησκευτικὲς μειονότητες, ὅπως γιὰ τὶς ἀδειοδοτήσεις γιὰ τὴν κατασκευὴ ἢ λειτουργία χώρων λατρείας, καὶ γιὰ συνέχιση φαινόμενων θρησκευτικῶν διακρίσεων καὶ ἐκδηλώσεων ἀντὶ-σημιτισμοῦ.
Ἐπισημαίνονται τὰ θετικὰ βήματα τοῦ Ἀρχιεπισκόπου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδας γιὰ τὴν πρόοδο τοῦ διαθρησκειακοῦ διαλόγου μὲ τὴν Ἀγγλικανικὴ Ἐκκλησία καὶ ἄλλα θρησκευτικὰ δόγματα.
Ὡστόσο ὑπάρχουν ἀναφορὲς γιὰ τὰ ἐπεισόδια κατὰ μουσουλμάνων, ὅπως ἡ ἐμπρηστικὴ ἐπίθεση κατὰ τοῦ τεμένους στοὺς Τοξότες, Ξάνθης, βανδαλισμοὶ σὲ ἄλλο τζαμὶ καὶ κοιμητήριο στὴν Θράκη, καὶ ἡ ἐπεισοδιακὴ διαμαρτυρία χιλίων περίπου μουσουλμάνων μεταναστῶν στὴν Ἀθήνα, τὸν Μάιο τοῦ 2009, λόγω «βεβήλωσης ἀντιτύπου τοῦ κορανίου ἀπὸ ἀστυνομικό».
Ἐπίσης στὴν ἔκθεση σημειώνεται ἡ συνέχιση ἐκφάνσεων ἀντισημιτισμοῦ στὸν Τύπο καὶ στὴν κοινωνία, περιστατικὰ βανδαλισμῶν ἑβραϊκῶν μνημείων καὶ περιουσιῶν, καὶ οἱ δύο ἐμπρηστικὲς ἐπιθέσεις κατὰ τῆς Συναγωγῆς Χανίων, ἐνῶ ὡς θετικὴ ἐξέλιξη προβάλλεται ὁ ἐγκαινιασμὸς τοῦ Μνημείου Ὁλοκαυτώματος στὴν Ἀθήνα ἀπὸ τὸν ὑπουργὸ Ἐπικρατείας τὸν περασμένο Μάιο.
Ἀκόμη στὰ ἐπιμέρους τμήματα, ἐπαναλαμβάνεται ὅτι τὸ Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδας καθιερώνει τὴν Ἑλληνορθόδοξη Ἐκκλησία ὡς τὴν ἐπικρατοῦσα θρησκεία, ἀλλὰ συγχρόνως προστατεύει τὸ δικαίωμα κάθε πολίτη νὰ ἐπιλέγει τὴ θρησκεία του, ὅτι ἡ κυβέρνηση σέβεται τὸ δικαίωμα αὐτό, ἀλλὰ μὴ-ὀρθόδοξες θρησκευτικὲς ὁμάδες μερικὲς φορὲς ἀντιμετωπίζουν διοικητικὰ ἐμπόδια ἢ νομικοὺς περιορισμοὺς στὴν ἄσκηση τῆς λατρείας τους. Σημειώνεται ὅτι ἡ Ἑλληνορθόδοξη Ἐκκλησία ἐξακολουθεῖ νὰ ἀσκεῖ σημαντικὴ πολιτικὴ καὶ οἰκονομικὴ ἐπιρροή, ὅτι ἀπαγορεύεται ὁ προσηλυτισμὸς καὶ ὅτι ἀπὸ τὸ 2006 δὲν ἔχουν ἐκδοθεῖ νέες ἄδειες λειτουργίας τόπων λατρείας σὲ μὴ-ὀρθόδοξες θρησκευτικὲς ὁμάδες.
Τὸ Στέιτ Ντιπάρτμεντ ἀναφέρεται στὴ διάκριση μεταξύ της μουσουλμανικῆς κοινότητας τῆς Θράκης, ποὺ ἐμπίπτει στὸ εἰδικὸ καθεστὼς τῆς Συνθήκης τῆς Λωζάννης μὲ εἰδικὰ προνόμια, καὶ στοὺς μουσουλμάνους μετανάστες ποὺ κατοικοῦν κυρίως στὴν Ἀθήνα (ὑπολογίζονται σὲ 200.000), καὶ ἀκολουθοῦν ἀναφορὲς σὲ ἐπιμέρους προβλήματα γύρω ἀπὸ τοὺς τρόπους ἀναγνώρισης θρησκειῶν καὶ θρησκευτικῶν ὁμάδων (διαμαρτυρίες Σαϊεντολόγων καὶ Πολυθεϊστῶν), φορολογικὲς καὶ ἄλλες διακρίσεις, ἐρωτήματα ἰσχύος τοῦ ἰσλαμικοῦ νόμου (σαρία) στὴ Θράκη, ἀδειοδοτήσεις γιὰ τὴν κατασκευὴ ἢ λειτουργία χώρων λατρείας.
Τέλος, ἀναφέρεται ὅτι σὲ ἀπάντηση ἀνησυχιῶν τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἐπιτροπῆς κατὰ τοῦ Ρατσισμοῦ καὶ τῆς Μισαλλοδοξίας γιὰ τὴ νομικὴ ἀπαγόρευση τοῦ προσηλυτισμοῦ (Ἔκθεση Σεπτ. 2009), ἡ ἑλληνικὴ κυβέρνηση διευκρίνισε ὅτι ἡ σχετικὴ νομοθεσία εἶναι στὴν πράξη ἀπὸ καιρὸ ἀνεφάρμοστη.
(Πληροφορίες ΑΠΕ-ΜΠΕ)
Ὀρθόδοξο Παρατηρητήριο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου