Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Σκοπὸς τῆς πρωτοβουλίας αὐτῆς εἶναι ἡ ἐνημέρωση τῶν ψηφοφόρων τῆς ΝΙΚΗΣ, γιὰ τὴ μετάλλαξη τοῦ Κινήματος σὲ ἕνα διαχειρίσιμο συστημικὸ κόμμα, ρίχνοντας φῶς σὲ παραιτήσεις καὶ διαγραφὲς Βουλευτῶν καὶ πολιτευτῶν μετὰ τὸ Συνέδριο, ὅπως τῶν: Γεωργίου Ἀποστολάκη, Νικολάου Παπαδόπουλου, Γεωργίου Καλλιντέρη, Ἀναστάσιου Λουμίδη, Παναγιώτη Τερζή, Ζώη Ζαρταλούδη, Μαρίας Μποζίνη, Ἀθανάσιου Τζουγανάτου, Δημήτριου Χιωτακάκου, Δημήτριου Ἀδαμόπουλου, Ἀναστάσιου Τριγλινοῦ, Κωνσταντίνου Χατζηδάκη, καθὼς καὶ σὲ ἀποχωρήσεις στελεχῶν πρὸ τοῦ Συνεδρίου, των: Γεωργίας Μαραντίδου, Ἑλένης Ρίκου, Ἀπόστολου Γιωτάκου, Κωνσταντίνου Μαυρομουστακάκη, Βασιλείου Δανδίκα, Μιχάλη Μπακογιάννη, Μαριλένας Μανέτα καὶ πολλῶν στελεχῶν ἀπο τοπικὲς κοινότητες. Πιὸ ἀναλυτικὰ σημειώνουμε:...
Πρὶν λίγα χρόνια, μία μικρὴ ὁμάδα ἀνθρώπων ξεκίνησε μία ὄμορφη προσπάθεια μὲ ἀνιδιοτέλεια καὶ θυσιαστικὸ πνεῦμα. Τὸ πνεῦμα ἑνότητας καὶ ὁμόνοιας, ποὺ θὰ προσέλκυε νέα μέλη καὶ στελέχη ἄρχισε νὰ διαρρηγνύεται μετὰ τὴ μεγαλειώδη ἐκλογικὴ ἐπιτυχία τοῦ 2023, διότι παραγκωνίσθηκαν ἀπὸ τὴ διοίκηση ἢ ὠθήθηκαν σὲ παραίτηση πολιτευτὲς καὶ στελέχη ποὺ εἶχαν κοπιάσει καὶ ἐργαστεῖ γιὰ αὐτὴ τὴν ἐπιτυχία, ὡς μὴ ἀρεστοί. Τὴ στιγμὴ λοιπὸν ποὺ ὅλοι πίστεψαν ὅτι ἡ ΝΙΚΗ εἶναι ἕτοιμη νὰ κάνει τὴ διαφορὰ καὶ νὰ ταράξει τὸ πολιτικὸ γίγνεσθαι οὐσιαστικά, ἡ μὴ ἐκλεγμένη μειονότητα στὸ βαθὺ πυρῆνα τοῦ κόμματος ἐπέλεξε νὰ περιφρονήσει καὶ νὰ περιθωριοποιήσει ἐπιστήμονες καὶ ἄλλους συναγωνιστὲς μὲ εἰδικὲς γνώσεις σὲ διάφορα πεδία. Ἔκτοτε, ἡ ἐξουσία συγκεντρώθηκε στὰ χέρια ὀλίγων «ἐκλεκτῶν», ποὺ χωρὶς νὰ ἔχουν εἰδικὲς γνώσεις «ὑπηρετοῦν» σὲ δύο καὶ τρεῖς θέσεις, συχνὰ ἀσυμβίβαστες μεταξύ τους. Ἡ «ἀξιοκρατία» ποὺ ἐπιβλήθηκε ἦταν αὐτὴ τοῦ βολέματος.
Τὸ διευρυμένο θεσμικὸ ὄργανο τῆς Ὀμαιχμίας καταργήθηκε, χωρὶς αἰτιολόγηση, μὲ ἀποτέλεσμα τὴν ὑπερσυγκέντρωση ἐξουσιῶν, σὲ ἕνα μὴ ἐκλεγμένο ὀλιγομελὲς ὄργανο, τὸ Βουλευτήριο, τὸ ὁποῖο δὲν ὑπόκειτο σὲ κανένα θεσμικὸ ἔλεγχο.
Πρὶν λίγα χρόνια, μία μικρὴ ὁμάδα ἀνθρώπων ξεκίνησε μία ὄμορφη προσπάθεια μὲ ἀνιδιοτέλεια καὶ θυσιαστικὸ πνεῦμα. Τὸ πνεῦμα ἑνότητας καὶ ὁμόνοιας, ποὺ θὰ προσέλκυε νέα μέλη καὶ στελέχη ἄρχισε νὰ διαρρηγνύεται μετὰ τὴ μεγαλειώδη ἐκλογικὴ ἐπιτυχία τοῦ 2023, διότι παραγκωνίσθηκαν ἀπὸ τὴ διοίκηση ἢ ὠθήθηκαν σὲ παραίτηση πολιτευτὲς καὶ στελέχη ποὺ εἶχαν κοπιάσει καὶ ἐργαστεῖ γιὰ αὐτὴ τὴν ἐπιτυχία, ὡς μὴ ἀρεστοί. Τὴ στιγμὴ λοιπὸν ποὺ ὅλοι πίστεψαν ὅτι ἡ ΝΙΚΗ εἶναι ἕτοιμη νὰ κάνει τὴ διαφορὰ καὶ νὰ ταράξει τὸ πολιτικὸ γίγνεσθαι οὐσιαστικά, ἡ μὴ ἐκλεγμένη μειονότητα στὸ βαθὺ πυρῆνα τοῦ κόμματος ἐπέλεξε νὰ περιφρονήσει καὶ νὰ περιθωριοποιήσει ἐπιστήμονες καὶ ἄλλους συναγωνιστὲς μὲ εἰδικὲς γνώσεις σὲ διάφορα πεδία. Ἔκτοτε, ἡ ἐξουσία συγκεντρώθηκε στὰ χέρια ὀλίγων «ἐκλεκτῶν», ποὺ χωρὶς νὰ ἔχουν εἰδικὲς γνώσεις «ὑπηρετοῦν» σὲ δύο καὶ τρεῖς θέσεις, συχνὰ ἀσυμβίβαστες μεταξύ τους. Ἡ «ἀξιοκρατία» ποὺ ἐπιβλήθηκε ἦταν αὐτὴ τοῦ βολέματος.
Τὸ διευρυμένο θεσμικὸ ὄργανο τῆς Ὀμαιχμίας καταργήθηκε, χωρὶς αἰτιολόγηση, μὲ ἀποτέλεσμα τὴν ὑπερσυγκέντρωση ἐξουσιῶν, σὲ ἕνα μὴ ἐκλεγμένο ὀλιγομελὲς ὄργανο, τὸ Βουλευτήριο, τὸ ὁποῖο δὲν ὑπόκειτο σὲ κανένα θεσμικὸ ἔλεγχο.
Τὰ αἰτήματα γιὰ ἕνα γνήσια ἀκηδεμόνευτο καὶ ἑνωτικὸ Συνέδριο ποὺ θὰ ἔβαζε τὰ θεμέλια γιὰ τὴν πορεία τῆς ΝΙΚΗΣ πρὸς τὸ μέλλον, ἀντιμετωπίστηκαν ἐξ ἀρχῆς ὡς ἀνεπιθύμητα. Γιὰ περισσότερο ἀπὸ ἕνα ἔτος καὶ μὲ διάφορες προφάσεις (πότε ὅτι δὲν χρειάζεται συνέδριο ἀλλὰ «Ἑόρτια» σύναξη, πότε ἡ οἰκονομικὴ στενότητα κ.ο.κ.) προετοιμάστηκε συστηματικὰ ὁ ἔλεγχος τῆς σύνθεσης τοῦ Συνεδρίου μὲ σταδιακὴ ἀντικατάσταση τῶν ὑπευθύνων καὶ γραμματέων τῶν Τοπικῶν Κοινοτήτων μὲ παρασκηνιακὲς μεθοδεύσεις, καὶ μὲ τὴν ἀναστολὴ ἐγγραφῆς νέων μελῶν στὸ Κίνημα. Δὲν ἔγινε καμία προσπάθεια 14 μῆνες μετὰ τὴν ἐκλογικὴ ἐπιτυχία τῆς ΝΙΚΗΣ, γιὰ τὴν καταγραφὴ καὶ αὔξηση τῶν μελῶν, ἀλλὰ ἀντίθετα ὑπῆρξε ἐσκεμμένη καθυστέρηση καὶ ὑπονόμευση κάθε ὀργανωτικῆς προσπάθειας.
Στὶς Εὐρωεκλογὲς δρομολογήθηκαν σκιώδεις μεθοδεύσεις ὡς πρὸς τὴν ἐπιλογὴ συγκεκριμένων ὑποψηφίων ἀκόμα καὶ ἐνάντια στὴ βούληση τῆς βάσης τοῦ Κινήματος καὶ ἐνῷ ὑπῆρξαν μαρτυρίες καὶ ἀποδείξεις γιὰ κρυφή -ἢ σκανδαλιστικὰ ἐμφανῆ- προώθηση συγκεκριμένων ὑποψηφίων εὐρωβουλευτῶν, οὐδέποτε αὐτὲς ἀξιολογήθηκαν ἢ ἀπαντήθηκαν. Ἡ ἀπουσία στρατηγικῆς στὴν ἐπικοινωνία τοῦ κόμματος εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα νὰ χάσει ἡ ΝΙΚΗ σὲ πραγματικοὺς ἀριθμοὺς 20.000 ἐκλογεῖς, παρὰ τὶς συνθῆκες αὐξημένης γενικῆς ἀποχῆς (κατὰ 1,2 ἑκατ. ἄτομα), οἱ ὁποῖοι δὲν τὴν ἐμπιστεύτηκαν, γεγονὸς ὅμως ποὺ δὲν προβλημάτισε τὴ διοίκηση τῆς ΝΙΚΗΣ γιὰ νὰ προβεῖ σὲ αὐτοκριτικὴ καὶ διορθωτικὲς ἐνέργειες.
Προσπάθειες στελεχῶν γιὰ διάλογο καὶ οὐσιαστικὴ διαμόρφωση προτάσεων, πρὸ τοῦ Συνεδρίου, ἀπαξιώθηκαν ἢ λοιδορήθηκαν καὶ στελέχη μὲ διαφορετικὲς ἀπόψεις κατηγορήθηκαν ἀπὸ μέλη τοῦ Βουλευτηρίου ὡς διασπαστές. Οἱ διαδικασίες ἐκλογῆς Συνέδρων καὶ τοπικῶν κοινοτήτων μεθοδεύθηκαν μὲ ὑπόγεια κατευθυνόμενες ΕΝΤΟΛΕΣ γιὰ καταψήφιση στελεχῶν ποὺ δὲν ἦσαν ἀρεστοὶ στὸ «βαθὺ» κόμμα. Οἱ εἰσηγήσεις τῆς ἐπιτροπῆς διεξαγωγῆς τοῦ Συνεδρίου, ἀλλὰ καὶ νομικῶν συμβούλων, γιὰ ἐπανάληψη ἐκλογικῶν διαδικασιῶν σὲ κοινότητες ὅπου παρατηρήθηκαν φαινόμενα νοθείας, ἀγνοήθηκαν. Ἀποτέλεσμα ἦταν ἡ παραίτηση μέλους τῆς ἐπιτροπῆς διεξαγωγῆς τοῦ Συνεδρίου.
Τὸ μὴ ἐκλεγμένο Βουλευτήριο ἀπέφυγε σκόπιμα νὰ παρουσιάσει ἔγκαιρα πρὸ τοῦ Συνεδρίου, ἕνα προσχέδιο κειμένου ὡς συνέχεια τοῦ ἱδρυτικοῦ καταστατικοῦ τοῦ 2019, ὥστε τὰ μέλη νὰ ἀποτυπώσουν τὶς προτάσεις τους. Πραγματοποιήθηκαν ἕξι (6) προσχηματικές, ἀναποτελεσματικὲς προσυνεδριακὲς συναντήσεις ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα (μὲ χρήματα τῶν φορολογουμένων Ἑλλήνων) χωρὶς ἡμερήσια διάταξη καὶ χωρὶς τήρηση πρακτικῶν.
Στὸ μοναδικὸ προσχέδιο καταστατικοῦ ποὺ κυκλοφόρησε τελικὰ στὴν 7η καὶ τελευταία προσυνεδριακὴ συνάντηση τῆς Ἀθήνας εἶχαν ἀφαιρεθεῖ οὐσιώδεις διατάξεις τοῦ ἱδρυτικοῦ καταστατικοῦ τῆς ΝΙΚΗΣ, ὅπως ἦταν ἡ ὕπαρξη διευρυμένης Κεντρικῆς Ἐπιτροπῆς 101 ἀτόμων. Κοινοποιήθηκε δὲ τὸ προσχέδιο στοὺς Συνέδρους, προσχηματικὰ πρὸς διαβούλευση, ἐλάχιστες ἡμέρες (7 ἡμέρες) πρὶν ἀπὸ τὸ Συνέδριο καὶ οὐσιαστικὰ ἔγινε μόνο καταγραφὴ προτάσεων, οἱ ὁποῖες ὅμως οὐδέποτε συζητήθηκαν ἀπο τὰ μέλη (Συνέδρους). Ἡ ἀδιαφάνεια τῶν διαδικασιῶν πρὸ τοῦ Συνεδρίου εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα τὴ διαμαρτυρία τῶν περισσότερων ἁρμόδιων νομικῶν συμβούλων καὶ τὴν παραίτηση ἑνὸς ἐξ αὐτῶν.
Στὸ Συνέδριο ἐπιβλήθηκε, μὲ τρόπο ἀνάρμοστο γιὰ δημοκρατικὸ κόμμα μία μᾶλλον παγκόσμια πρωτοτυπία, νὰ γίνει πρῶτα ἡ ψήφιση τοῦ νέου Καταστατικοῦ καὶ μετὰ νὰ ἀκουστοῦν οἱ ἀπόψεις τῶν Συνέδρων ἐπ’ αὐτοῦ. Ἡ ἀπόφαση αὐτὴ ἦταν ἀντίθετη καὶ μὲ τὸ Δελτίο Τύπου ὑπ.αριθμ 10/29-10-2024 τῆς ἐπιτροπῆς συνεδρίου ποὺ καθόριζε ὅτι ἡ ψήφιση τοῦ καταστατικοῦ θὰ γίνει στὸ τέλος τῆς πρώτης ἡμέρας τοῦ Συνεδρίου. Τρεὶς ἐνστάσεις ποὺ κατατέθηκαν ἀπὸ δύο Βουλευτὲς καὶ ἕνα Σύνεδρο νομικὸ Ἀστικοῦ καὶ Ποινικοῦ Δικαίου ἀντίστοιχα, ἀγνοήθηκαν ἀπὸ τὴν ἐπιτροπὴ Συνεδρίου καὶ δὲν τέθηκαν στοὺς Συνέδρους πρὸς ψήφιση, ὅπως ἐπιτάσσει ἡ δεοντολογία. Γιὰ λόγους εὐπρέπειας καὶ πολιτικοῦ πολιτισμοῦ ἀκολουθήσαμε τὴ διαδικασία τῆς ψηφοφορίας ποὺ ἐπιβλήθηκε καὶ δὲν ἀπείχαμε.
Ἀπὸ τοὺς ἐκλέκτορες τοῦ Συνεδρίου ἐκλέχθηκε ἕνα 15μελὲς ὄργανο, τὸ νέο Βουλευτήριο, μὲ προειλημμένη ἀπόφαση καὶ χωρὶς διάλογο. Κατ’ αυτόν τὸν τρόπο ἀκυρώθηκε τὸ Συνέδριο στὴν πράξη, διότι δὲν ἔγινε διαβούλευση τῶν Συνέδρων γιὰ τὴ μορφὴ διοίκησης τοῦ κόμματος. Ὑπόψη, ὅτι τὸ Βουλευτήριο «ἔχει δικαίωμα ἀρνησικυρίας σὲ ἀποφάσεις ἄλλων ὀργάνων» (ἄρθρο 5.1.3), ἐνῷ ἡ συνταγματικὰ ἐκλεγμένη ἀπο τὸν ἑλληνικὸ λαὸ Κοινοβουλευτικὴ Ὁμάδα ἔχει ἐλάχιστες ἁρμοδιότητες στὴ λήψη ἀποφάσεων (πλὴν τοῦ προέδρου τοῦ κόμματος).
Οἱ δόλιες ἀλλαγὲς στὸ ἱδρυτικὸ Καταστατικὸ ἐπεκτάθηκαν σὲ τέτοιο βαθμό, ὥστε πολλὰ μέλη τοῦ νέου Βουλευτηρίου νὰ διατηροῦν ἔμμισθες θέσεις (ὡς ἀποσπασμένοι ὑπάλληλοι, μετακλητοὶ στὴ Βουλὴ ἢ ἐπιστημονικοὶ συνεργάτες), ἐνῷ ἡ ἀρχικὴ προϋπόθεση ἦταν νὰ παρέχουν ὑπηρεσίες ἀμισθί. Πῶς νοεῖται τὰ μέλη τοῦ Βουλευτηρίου νὰ ἐλέγχουν τοὺς ἑαυτούς τους, ἔχοντας ταυτόχρονα τὴν ἰδιότητα τοῦ ἐργοδότη καὶ τοῦ ἐργαζομένου, τοῦ προϊσταμένου καὶ τοῦ ὑφισταμένου, ἄμεσα ἢ ἔμμεσα ἀμειβόμενοι γιὰ τὶς ὑπηρεσίες τους; Οἱ ἔμμισθες ὑπηρεσίες τους στὸ Βουλευτήριο ὑποδεικνύουν μία σειρὰ συγκρούσεων καθηκόντων καί, δυστυχῶς, συμφερόντων.
Δεῖγμα ἐπίσης τῆς ἀσέβειας τῆς μὴ ἐκλεγμένης διοίκησης τῆς ΝΙΚΗΣ πρὸς τοὺς Συνέδρους καὶ πρὸς τὶς διαδικασίες, ὑπῆρξε ἡ τροποποίηση τῶν χρωμάτων τοῦ λογοτύπου τῆς ΝΙΚΗΣ (χωρὶς αἰτιολόγηση, συζήτηση ἢ ψήφιση). Τὸ λογότυπο τῆς ΝΙΚΗΣ εἶχε συμβολικὴ ἔννοια καὶ ἡ τροποποίησή του ἀπὸ ἄγνωστα κέντρα καὶ μὲ ἐξαπάτηση τῶν Συνέδρων σηματοδοτεῖ καὶ τὴν ἀλλαγὴ νοοτροπίας τοῦ κόμματος.
Μετὰ τὸ Συνέδριο, παγιώθηκαν ἡ εὐνοιοκρατία, ἡ παρεοκρατία καὶ ὁ νεποτισμὸς (οἰκογενειοκρατία). Ἀκόμη καὶ τὸ νέο Καταστατικὸ παραβιάζεται τελικά, καθὼς ἡ ἡγετικὴ ὁμάδα τῆς ΝΙΚΗΣ νιώθει δυνατὴ καὶ ἐπιδιώκει τὸν ἀπόλυτο ἔλεγχο. Μὲ τὸν τρόπο αὐτό, ἡ νέα ἐκλεγμένη διοίκηση ὁδήγησε σὲ ἀπαξίωση κάθε προσώπου ποὺ ἐξέφραζε διαφορετικὴ ἄποψη ἢ ἀσκοῦσε ἐποικοδομητικὴ κριτική. Προτάσεις ὑποβλήθηκαν γιὰ τὴ βελτίωση τῆς λειτουργίας τοῦ Κινήματος (π.χ. δημιουργία ἐπιτροπῆς διαχείρισης παραπόνων καὶ ἀξιολόγησης προτάσεων ποὺ θὰ ἀποτελοῦσε στρατηγικὸ ἐργαλεῖο ἀνάπτυξης, σύμπνοιας καὶ ἑνότητος), ἀλλὰ ἀπαξιώθηκαν. Ἡ ἐλεύθερη ἔκφραση ποινικοποιήθηκε στὴν πράξη. Στελέχη ἀδικήθηκαν, συκοφαντήθηκαν καὶ ἀπομονώθηκαν. Ὅμως, ἡ ἀδικία, ἡ μεροληψία, ἡ ἀδιαφάνεια καὶ τὸ βόλεμα τῶν ἡμετέρων δὲν ἀνήκουν στὶς ἱδρυτικὲς ἀξίες τοῦ Κινήματος.
Τέλος, ἡ οἰκονομικὴ διαχείριση σκεπάστηκε μὲ ἕνα πέπλο μυστηρίου, καὶ τὸ αἴτημα στελεχῶν καὶ μελῶν γιὰ διαφάνεια καὶ ἔλεγχο παρέμεινε ἀνεκπλήρωτο. Συνεχίστηκε, δηλαδή, ἡ πρὸ τοῦ Συνεδρίου ἀδιαφανὴς οἰκονομικὴ διαχείριση ἀπὸ τὸ παλαιὸ Βουλευτήριο, μὲ χαρακτηριστικὸ τὸ γεγονὸς ὅτι, μόλις Βουλευτής, μέλος τῆς τότε πενταμελοῦς ἐπιτροπῆς οἰκονομικῶν, ζήτησε νὰ ἐλέγξει οἰκονομικὰ στοιχεῖα, ἀντικαταστάθηκε ἄμεσα στὴν ἐπιτροπὴ ἀπὸ ἄλλον Βουλευτή. Ἡ δὲ ἀντίστοιχη ἐπιτροπὴ Οἰκονομικοῦ Ἐλέγχου «ὅπως αὐτὴ προέκυψε» ἀπὸ τὸ «Συνέδριο», δὲν λειτούργησε ποτέ.
Τί ἀπὸ αὐτὰ συνάδει μὲ τὶς ἀξίες τῆς Ρωμηοσύνης καὶ τῆς ΝΙΚΗΣ; Ἡ πίστη νὰ βάλεται (βλ. τὰ γεγονότα στὴν ἐθνικὴ πινακοθήκη) καὶ νὰ ποινικοποιεῖται (βλ. οἰκονομικὲς κυρώσεις καὶ ἀγωγή €500.000 (!!!) ἐνάντια στὸν «ἐπαναστάτη» Βουλευτή), ἡ πατρίδα καὶ τὸ ἔθνος νὰ κινδυνεύει (βλ. ἐξωτερικὴ πολιτική, δημογραφικὸ καὶ μεταναστευτικό), ἡ ἀνθρώπινη ἀξιοπρέπεια νὰ ἀπειλεῖται (βλ. ἐπιβολὴ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καὶ ἀπώλεια τῆς ἐλευθερίας τοῦ προσώπου), ἡ ἀλήθεια καὶ οἱ κυβερνητικὲς εὐθύνες νὰ ἀποσιωπῶνται (βλ. Τέμπη καὶ ἀποτελέσματα ὑποχρεωτικῶν ἐμβολιασμῶν), καὶ ἡ ΝΙΚΗ ἀντὶ νὰ εἶναι στὶς ἐπάλξεις γιὰ νὰ κινητοποιήσει καὶ τὸν τελευταῖο πολίτη, ἐνδιαφέρεται γιὰ ἐσωτερικὲς ἐκκαθαρίσεις καὶ διασφάλιση τῆς κομματικῆς ἐξουσίας. Τελικὰ ἡ ΝΙΚΗ θέλει λέοντες πολιτικοὺς ἢ μυρμηγκολέοντες πολιτικάντηδες;
Ὡς ἀποτέλεσμα τῆς ἀδιαφάνειας καὶ τῶν ἀντιδημοκρατικῶν διαδικασιῶν, ὑπῆρξαν σιωπηρὲς ἢ δημόσιες ἀποκηρύξεις - παραιτήσεις στελεχῶν, ποὺ ἔκαναν ἐμφανεῖς ὅλες αὐτὲς τὶς παθογένειες. Δὲν ἦταν ἡ ἀπογοήτευση γιὰ προσωπικὲς ἐπιδιώξεις τῶν «διαφωνούντων» Βουλευτῶν ποὺ ἀντέδρασαν ἢ τῶν στελεχῶν ποὺ μίλησαν «ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια», ὅπως ἐπιχειρήθηκε καὶ ἐπιχειρεῖται νὰ παρουσιάζεται, στοχεύοντας στὸ θυμικό του Ἕλληνα. Ἦταν ἡ βαθιὰ ἀπογοήτευσή μας γιὰ τὸν ἐμπαιγμὸ καὶ τὴν κοροϊδία, πρωτίστως δὲ ἡ ἀγωνία γιὰ τὸ μέλλον ποὺ ἔρχεται.
Τὸ μόνο ποὺ ἀπομένει ὡς ἐξήγηση γιὰ τὴ στασιμότητα τῆς ΝΙΚΗΣ, εἶναι ὅτι κάποιοι ἐντὸς τοῦ κόμματος, τὴν ἐπιδιώκουν. Ἕνα πολιτικὸ Κίνημα μὲ τὶς ἀρχές της Ρωμηοσύνης, ὅπως αὐτὸ τῆς ΝΙΚΗΣ, ἦταν μία πραγματικὴ ἐλπίδα γιὰ τοὺς ταλαιπωρημένους καὶ προδομένους συμπατριῶτες μας. Εἶναι πλέον ξεκάθαρο ὅτι αὐτὸ ποὺ δρομολόγησε τὴν ἀπομάκρυνση τῶν ψηφοφόρων τῆς ΝΙΚΗΣ ἀπο τὶς Εὐρωεκλογὲς καὶ τὸν ἐκφυλισμὸ τοῦ ἀρχικοῦ ἐνθουσιασμοῦ τῶν στελεχῶν, εἶναι μία στρατηγικὰ σχεδιασμένη ἐπιχείρηση ἐλέγχου τοῦ κομματικοῦ μηχανισμοῦ ἀπο ἰδιοτελεῖς ὁμάδες. Ἀντὶ γιὰ ἕνα ἀνοιχτό, δημοκρατικὸ καὶ πατριωτικὸ κίνημα ποὺ λειτουργεῖ ὡς ἕνα βαθὺ καὶ πλατὺ ποτάμι ἀλλαγῆς, τὸ κέντρο ἀποφάσεων τῆς ΝΙΚΗΣ δείχνει στρατηγικὰ νὰ ἔχει κάνει τὴν ἐπιλογή του γιὰ ἕνα μικρότερο ἀλλὰ πλήρως ἐλεγχόμενο κομματικὸ μηχανισμό, ὅπως οἱ ὑπόλοιποι ποὺ κυκλοφοροῦν στὴ Βουλή.
Ἐμεῖς, δηλώνουμε παρόντες σὲ ὅ,τι πρόκειται νὰ διαμορφώσει καὶ νὰ δώσει σάρκα καὶ ὀστᾶ στὴν ἔκφραση τῆς σιωπηλῆς πλειοψηφίας τῶν Ἑλλήνων. Αὐτῶν, ποὺ συνειδητὰ ἀπέχουν ἀπὸ τὴ διαδικασία τῶν ἐκλογῶν καὶ ἀποτελοῦν τὴ δύναμη καὶ τὴν ἐλπίδα γιὰ τὴν Ἀνάσταση τῆς Πατρίδας μας.
Στὶς Εὐρωεκλογὲς δρομολογήθηκαν σκιώδεις μεθοδεύσεις ὡς πρὸς τὴν ἐπιλογὴ συγκεκριμένων ὑποψηφίων ἀκόμα καὶ ἐνάντια στὴ βούληση τῆς βάσης τοῦ Κινήματος καὶ ἐνῷ ὑπῆρξαν μαρτυρίες καὶ ἀποδείξεις γιὰ κρυφή -ἢ σκανδαλιστικὰ ἐμφανῆ- προώθηση συγκεκριμένων ὑποψηφίων εὐρωβουλευτῶν, οὐδέποτε αὐτὲς ἀξιολογήθηκαν ἢ ἀπαντήθηκαν. Ἡ ἀπουσία στρατηγικῆς στὴν ἐπικοινωνία τοῦ κόμματος εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα νὰ χάσει ἡ ΝΙΚΗ σὲ πραγματικοὺς ἀριθμοὺς 20.000 ἐκλογεῖς, παρὰ τὶς συνθῆκες αὐξημένης γενικῆς ἀποχῆς (κατὰ 1,2 ἑκατ. ἄτομα), οἱ ὁποῖοι δὲν τὴν ἐμπιστεύτηκαν, γεγονὸς ὅμως ποὺ δὲν προβλημάτισε τὴ διοίκηση τῆς ΝΙΚΗΣ γιὰ νὰ προβεῖ σὲ αὐτοκριτικὴ καὶ διορθωτικὲς ἐνέργειες.
Προσπάθειες στελεχῶν γιὰ διάλογο καὶ οὐσιαστικὴ διαμόρφωση προτάσεων, πρὸ τοῦ Συνεδρίου, ἀπαξιώθηκαν ἢ λοιδορήθηκαν καὶ στελέχη μὲ διαφορετικὲς ἀπόψεις κατηγορήθηκαν ἀπὸ μέλη τοῦ Βουλευτηρίου ὡς διασπαστές. Οἱ διαδικασίες ἐκλογῆς Συνέδρων καὶ τοπικῶν κοινοτήτων μεθοδεύθηκαν μὲ ὑπόγεια κατευθυνόμενες ΕΝΤΟΛΕΣ γιὰ καταψήφιση στελεχῶν ποὺ δὲν ἦσαν ἀρεστοὶ στὸ «βαθὺ» κόμμα. Οἱ εἰσηγήσεις τῆς ἐπιτροπῆς διεξαγωγῆς τοῦ Συνεδρίου, ἀλλὰ καὶ νομικῶν συμβούλων, γιὰ ἐπανάληψη ἐκλογικῶν διαδικασιῶν σὲ κοινότητες ὅπου παρατηρήθηκαν φαινόμενα νοθείας, ἀγνοήθηκαν. Ἀποτέλεσμα ἦταν ἡ παραίτηση μέλους τῆς ἐπιτροπῆς διεξαγωγῆς τοῦ Συνεδρίου.
Τὸ μὴ ἐκλεγμένο Βουλευτήριο ἀπέφυγε σκόπιμα νὰ παρουσιάσει ἔγκαιρα πρὸ τοῦ Συνεδρίου, ἕνα προσχέδιο κειμένου ὡς συνέχεια τοῦ ἱδρυτικοῦ καταστατικοῦ τοῦ 2019, ὥστε τὰ μέλη νὰ ἀποτυπώσουν τὶς προτάσεις τους. Πραγματοποιήθηκαν ἕξι (6) προσχηματικές, ἀναποτελεσματικὲς προσυνεδριακὲς συναντήσεις ἀνὰ τὴν Ἑλλάδα (μὲ χρήματα τῶν φορολογουμένων Ἑλλήνων) χωρὶς ἡμερήσια διάταξη καὶ χωρὶς τήρηση πρακτικῶν.
Στὸ μοναδικὸ προσχέδιο καταστατικοῦ ποὺ κυκλοφόρησε τελικὰ στὴν 7η καὶ τελευταία προσυνεδριακὴ συνάντηση τῆς Ἀθήνας εἶχαν ἀφαιρεθεῖ οὐσιώδεις διατάξεις τοῦ ἱδρυτικοῦ καταστατικοῦ τῆς ΝΙΚΗΣ, ὅπως ἦταν ἡ ὕπαρξη διευρυμένης Κεντρικῆς Ἐπιτροπῆς 101 ἀτόμων. Κοινοποιήθηκε δὲ τὸ προσχέδιο στοὺς Συνέδρους, προσχηματικὰ πρὸς διαβούλευση, ἐλάχιστες ἡμέρες (7 ἡμέρες) πρὶν ἀπὸ τὸ Συνέδριο καὶ οὐσιαστικὰ ἔγινε μόνο καταγραφὴ προτάσεων, οἱ ὁποῖες ὅμως οὐδέποτε συζητήθηκαν ἀπο τὰ μέλη (Συνέδρους). Ἡ ἀδιαφάνεια τῶν διαδικασιῶν πρὸ τοῦ Συνεδρίου εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα τὴ διαμαρτυρία τῶν περισσότερων ἁρμόδιων νομικῶν συμβούλων καὶ τὴν παραίτηση ἑνὸς ἐξ αὐτῶν.
Στὸ Συνέδριο ἐπιβλήθηκε, μὲ τρόπο ἀνάρμοστο γιὰ δημοκρατικὸ κόμμα μία μᾶλλον παγκόσμια πρωτοτυπία, νὰ γίνει πρῶτα ἡ ψήφιση τοῦ νέου Καταστατικοῦ καὶ μετὰ νὰ ἀκουστοῦν οἱ ἀπόψεις τῶν Συνέδρων ἐπ’ αὐτοῦ. Ἡ ἀπόφαση αὐτὴ ἦταν ἀντίθετη καὶ μὲ τὸ Δελτίο Τύπου ὑπ.αριθμ 10/29-10-2024 τῆς ἐπιτροπῆς συνεδρίου ποὺ καθόριζε ὅτι ἡ ψήφιση τοῦ καταστατικοῦ θὰ γίνει στὸ τέλος τῆς πρώτης ἡμέρας τοῦ Συνεδρίου. Τρεὶς ἐνστάσεις ποὺ κατατέθηκαν ἀπὸ δύο Βουλευτὲς καὶ ἕνα Σύνεδρο νομικὸ Ἀστικοῦ καὶ Ποινικοῦ Δικαίου ἀντίστοιχα, ἀγνοήθηκαν ἀπὸ τὴν ἐπιτροπὴ Συνεδρίου καὶ δὲν τέθηκαν στοὺς Συνέδρους πρὸς ψήφιση, ὅπως ἐπιτάσσει ἡ δεοντολογία. Γιὰ λόγους εὐπρέπειας καὶ πολιτικοῦ πολιτισμοῦ ἀκολουθήσαμε τὴ διαδικασία τῆς ψηφοφορίας ποὺ ἐπιβλήθηκε καὶ δὲν ἀπείχαμε.
Ἀπὸ τοὺς ἐκλέκτορες τοῦ Συνεδρίου ἐκλέχθηκε ἕνα 15μελὲς ὄργανο, τὸ νέο Βουλευτήριο, μὲ προειλημμένη ἀπόφαση καὶ χωρὶς διάλογο. Κατ’ αυτόν τὸν τρόπο ἀκυρώθηκε τὸ Συνέδριο στὴν πράξη, διότι δὲν ἔγινε διαβούλευση τῶν Συνέδρων γιὰ τὴ μορφὴ διοίκησης τοῦ κόμματος. Ὑπόψη, ὅτι τὸ Βουλευτήριο «ἔχει δικαίωμα ἀρνησικυρίας σὲ ἀποφάσεις ἄλλων ὀργάνων» (ἄρθρο 5.1.3), ἐνῷ ἡ συνταγματικὰ ἐκλεγμένη ἀπο τὸν ἑλληνικὸ λαὸ Κοινοβουλευτικὴ Ὁμάδα ἔχει ἐλάχιστες ἁρμοδιότητες στὴ λήψη ἀποφάσεων (πλὴν τοῦ προέδρου τοῦ κόμματος).
Οἱ δόλιες ἀλλαγὲς στὸ ἱδρυτικὸ Καταστατικὸ ἐπεκτάθηκαν σὲ τέτοιο βαθμό, ὥστε πολλὰ μέλη τοῦ νέου Βουλευτηρίου νὰ διατηροῦν ἔμμισθες θέσεις (ὡς ἀποσπασμένοι ὑπάλληλοι, μετακλητοὶ στὴ Βουλὴ ἢ ἐπιστημονικοὶ συνεργάτες), ἐνῷ ἡ ἀρχικὴ προϋπόθεση ἦταν νὰ παρέχουν ὑπηρεσίες ἀμισθί. Πῶς νοεῖται τὰ μέλη τοῦ Βουλευτηρίου νὰ ἐλέγχουν τοὺς ἑαυτούς τους, ἔχοντας ταυτόχρονα τὴν ἰδιότητα τοῦ ἐργοδότη καὶ τοῦ ἐργαζομένου, τοῦ προϊσταμένου καὶ τοῦ ὑφισταμένου, ἄμεσα ἢ ἔμμεσα ἀμειβόμενοι γιὰ τὶς ὑπηρεσίες τους; Οἱ ἔμμισθες ὑπηρεσίες τους στὸ Βουλευτήριο ὑποδεικνύουν μία σειρὰ συγκρούσεων καθηκόντων καί, δυστυχῶς, συμφερόντων.
Δεῖγμα ἐπίσης τῆς ἀσέβειας τῆς μὴ ἐκλεγμένης διοίκησης τῆς ΝΙΚΗΣ πρὸς τοὺς Συνέδρους καὶ πρὸς τὶς διαδικασίες, ὑπῆρξε ἡ τροποποίηση τῶν χρωμάτων τοῦ λογοτύπου τῆς ΝΙΚΗΣ (χωρὶς αἰτιολόγηση, συζήτηση ἢ ψήφιση). Τὸ λογότυπο τῆς ΝΙΚΗΣ εἶχε συμβολικὴ ἔννοια καὶ ἡ τροποποίησή του ἀπὸ ἄγνωστα κέντρα καὶ μὲ ἐξαπάτηση τῶν Συνέδρων σηματοδοτεῖ καὶ τὴν ἀλλαγὴ νοοτροπίας τοῦ κόμματος.
Μετὰ τὸ Συνέδριο, παγιώθηκαν ἡ εὐνοιοκρατία, ἡ παρεοκρατία καὶ ὁ νεποτισμὸς (οἰκογενειοκρατία). Ἀκόμη καὶ τὸ νέο Καταστατικὸ παραβιάζεται τελικά, καθὼς ἡ ἡγετικὴ ὁμάδα τῆς ΝΙΚΗΣ νιώθει δυνατὴ καὶ ἐπιδιώκει τὸν ἀπόλυτο ἔλεγχο. Μὲ τὸν τρόπο αὐτό, ἡ νέα ἐκλεγμένη διοίκηση ὁδήγησε σὲ ἀπαξίωση κάθε προσώπου ποὺ ἐξέφραζε διαφορετικὴ ἄποψη ἢ ἀσκοῦσε ἐποικοδομητικὴ κριτική. Προτάσεις ὑποβλήθηκαν γιὰ τὴ βελτίωση τῆς λειτουργίας τοῦ Κινήματος (π.χ. δημιουργία ἐπιτροπῆς διαχείρισης παραπόνων καὶ ἀξιολόγησης προτάσεων ποὺ θὰ ἀποτελοῦσε στρατηγικὸ ἐργαλεῖο ἀνάπτυξης, σύμπνοιας καὶ ἑνότητος), ἀλλὰ ἀπαξιώθηκαν. Ἡ ἐλεύθερη ἔκφραση ποινικοποιήθηκε στὴν πράξη. Στελέχη ἀδικήθηκαν, συκοφαντήθηκαν καὶ ἀπομονώθηκαν. Ὅμως, ἡ ἀδικία, ἡ μεροληψία, ἡ ἀδιαφάνεια καὶ τὸ βόλεμα τῶν ἡμετέρων δὲν ἀνήκουν στὶς ἱδρυτικὲς ἀξίες τοῦ Κινήματος.
Τέλος, ἡ οἰκονομικὴ διαχείριση σκεπάστηκε μὲ ἕνα πέπλο μυστηρίου, καὶ τὸ αἴτημα στελεχῶν καὶ μελῶν γιὰ διαφάνεια καὶ ἔλεγχο παρέμεινε ἀνεκπλήρωτο. Συνεχίστηκε, δηλαδή, ἡ πρὸ τοῦ Συνεδρίου ἀδιαφανὴς οἰκονομικὴ διαχείριση ἀπὸ τὸ παλαιὸ Βουλευτήριο, μὲ χαρακτηριστικὸ τὸ γεγονὸς ὅτι, μόλις Βουλευτής, μέλος τῆς τότε πενταμελοῦς ἐπιτροπῆς οἰκονομικῶν, ζήτησε νὰ ἐλέγξει οἰκονομικὰ στοιχεῖα, ἀντικαταστάθηκε ἄμεσα στὴν ἐπιτροπὴ ἀπὸ ἄλλον Βουλευτή. Ἡ δὲ ἀντίστοιχη ἐπιτροπὴ Οἰκονομικοῦ Ἐλέγχου «ὅπως αὐτὴ προέκυψε» ἀπὸ τὸ «Συνέδριο», δὲν λειτούργησε ποτέ.
Τί ἀπὸ αὐτὰ συνάδει μὲ τὶς ἀξίες τῆς Ρωμηοσύνης καὶ τῆς ΝΙΚΗΣ; Ἡ πίστη νὰ βάλεται (βλ. τὰ γεγονότα στὴν ἐθνικὴ πινακοθήκη) καὶ νὰ ποινικοποιεῖται (βλ. οἰκονομικὲς κυρώσεις καὶ ἀγωγή €500.000 (!!!) ἐνάντια στὸν «ἐπαναστάτη» Βουλευτή), ἡ πατρίδα καὶ τὸ ἔθνος νὰ κινδυνεύει (βλ. ἐξωτερικὴ πολιτική, δημογραφικὸ καὶ μεταναστευτικό), ἡ ἀνθρώπινη ἀξιοπρέπεια νὰ ἀπειλεῖται (βλ. ἐπιβολὴ προσωπικοῦ ἀριθμοῦ καὶ ἀπώλεια τῆς ἐλευθερίας τοῦ προσώπου), ἡ ἀλήθεια καὶ οἱ κυβερνητικὲς εὐθύνες νὰ ἀποσιωπῶνται (βλ. Τέμπη καὶ ἀποτελέσματα ὑποχρεωτικῶν ἐμβολιασμῶν), καὶ ἡ ΝΙΚΗ ἀντὶ νὰ εἶναι στὶς ἐπάλξεις γιὰ νὰ κινητοποιήσει καὶ τὸν τελευταῖο πολίτη, ἐνδιαφέρεται γιὰ ἐσωτερικὲς ἐκκαθαρίσεις καὶ διασφάλιση τῆς κομματικῆς ἐξουσίας. Τελικὰ ἡ ΝΙΚΗ θέλει λέοντες πολιτικοὺς ἢ μυρμηγκολέοντες πολιτικάντηδες;
Ὡς ἀποτέλεσμα τῆς ἀδιαφάνειας καὶ τῶν ἀντιδημοκρατικῶν διαδικασιῶν, ὑπῆρξαν σιωπηρὲς ἢ δημόσιες ἀποκηρύξεις - παραιτήσεις στελεχῶν, ποὺ ἔκαναν ἐμφανεῖς ὅλες αὐτὲς τὶς παθογένειες. Δὲν ἦταν ἡ ἀπογοήτευση γιὰ προσωπικὲς ἐπιδιώξεις τῶν «διαφωνούντων» Βουλευτῶν ποὺ ἀντέδρασαν ἢ τῶν στελεχῶν ποὺ μίλησαν «ἔξω ἀπὸ τὰ δόντια», ὅπως ἐπιχειρήθηκε καὶ ἐπιχειρεῖται νὰ παρουσιάζεται, στοχεύοντας στὸ θυμικό του Ἕλληνα. Ἦταν ἡ βαθιὰ ἀπογοήτευσή μας γιὰ τὸν ἐμπαιγμὸ καὶ τὴν κοροϊδία, πρωτίστως δὲ ἡ ἀγωνία γιὰ τὸ μέλλον ποὺ ἔρχεται.
Τὸ μόνο ποὺ ἀπομένει ὡς ἐξήγηση γιὰ τὴ στασιμότητα τῆς ΝΙΚΗΣ, εἶναι ὅτι κάποιοι ἐντὸς τοῦ κόμματος, τὴν ἐπιδιώκουν. Ἕνα πολιτικὸ Κίνημα μὲ τὶς ἀρχές της Ρωμηοσύνης, ὅπως αὐτὸ τῆς ΝΙΚΗΣ, ἦταν μία πραγματικὴ ἐλπίδα γιὰ τοὺς ταλαιπωρημένους καὶ προδομένους συμπατριῶτες μας. Εἶναι πλέον ξεκάθαρο ὅτι αὐτὸ ποὺ δρομολόγησε τὴν ἀπομάκρυνση τῶν ψηφοφόρων τῆς ΝΙΚΗΣ ἀπο τὶς Εὐρωεκλογὲς καὶ τὸν ἐκφυλισμὸ τοῦ ἀρχικοῦ ἐνθουσιασμοῦ τῶν στελεχῶν, εἶναι μία στρατηγικὰ σχεδιασμένη ἐπιχείρηση ἐλέγχου τοῦ κομματικοῦ μηχανισμοῦ ἀπο ἰδιοτελεῖς ὁμάδες. Ἀντὶ γιὰ ἕνα ἀνοιχτό, δημοκρατικὸ καὶ πατριωτικὸ κίνημα ποὺ λειτουργεῖ ὡς ἕνα βαθὺ καὶ πλατὺ ποτάμι ἀλλαγῆς, τὸ κέντρο ἀποφάσεων τῆς ΝΙΚΗΣ δείχνει στρατηγικὰ νὰ ἔχει κάνει τὴν ἐπιλογή του γιὰ ἕνα μικρότερο ἀλλὰ πλήρως ἐλεγχόμενο κομματικὸ μηχανισμό, ὅπως οἱ ὑπόλοιποι ποὺ κυκλοφοροῦν στὴ Βουλή.
Ἐμεῖς, δηλώνουμε παρόντες σὲ ὅ,τι πρόκειται νὰ διαμορφώσει καὶ νὰ δώσει σάρκα καὶ ὀστᾶ στὴν ἔκφραση τῆς σιωπηλῆς πλειοψηφίας τῶν Ἑλλήνων. Αὐτῶν, ποὺ συνειδητὰ ἀπέχουν ἀπὸ τὴ διαδικασία τῶν ἐκλογῶν καὶ ἀποτελοῦν τὴ δύναμη καὶ τὴν ἐλπίδα γιὰ τὴν Ἀνάσταση τῆς Πατρίδας μας.
Ἀκολουθοῦν ὀνόματα κατ’αλφαβητική σειρά.
A/A Ονοματεπώνυμο Επάγγελμα - Ἰδιότητες
A/A Ονοματεπώνυμο Επάγγελμα - Ἰδιότητες
1 Αδαμόπουλος Δημήτριος Ελεύθερος ἐπαγγελματίας, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Μεσσηνίας, τ. ὑπεύθυνος Νομαρχιακῆς Κοινότητος Ν. Μεσσηνίας (Σύνεδρος)
2 Αλεβίζος Δημήτριος Αντιστράτηγος ε.α., τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ἐπικρατείας, πρώην μέλος Βουλευτηρίου - Συντονιστὴς (Σύνεδρος)
3 Ανθρακεύς Γεώργιος Δικηγόρος Ἀθηνῶν, Δρ. Νομικῆς Γερμανίας, τ. ὑποψήφιος Εὐρωβουλευτὴς 2024
4 Βλαχόπουλος Γεώργιος Δικηγόρος Ἀθηνῶν καὶ Μονάχου, τ. Βοηθὸς Νομικῆς Σχολῆς Πανεπιστημίου Ρεγκενσμπουργκ, τ. ὑποψήφιος Εὐρωβουλευτὴς 2024 (Σύνεδρος)
5 Βούζιος Κωνσταντῖνος Σύμβουλος Ἐπιχειρήσεων MSS, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Α΄ Θεσσαλονίκης
6 Γεωργάκης Παῦλος Καθηγητής Ἀγγλικῆς Στρατιωτικῆς Ὁρολογίας Στρατιωτικῶν Σχολῶν & Σωμάτων Ἀσφαλείας, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Λευκάδος (Σύνεδρος)
7 Γκεκόπουλος Σωτήρης Νομικός, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Α΄ Θεσσαλονίκης
8 Δασκαλούλης Γεώργιος Νομικός, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Λάρισας (Σύνεδρος)
9 Ζαρταλούδης Ζώης Γεωπόνος, Ἱδρυτικὸ μέλος ΝΙΚΗΣ, τ. ὑποψήφιος Βουλευτής Ν. Χαλκιδικῆς καὶ Σερρῶν, τ. μέλος Ὀμαιχμίας καὶ Βουλευτηρίου τῆς ΝΙΚΗΣ (Σύνεδρος)
10 Ζάχος Ἰωάννης Αξιωματικός ε.α., ὀργανωτικὸς ὑπεύθυνος Ν. Ἀργολίδος (Σύνεδρος)
11 Ζάχος Φώτιος Ιδιωτικός Ὑπάλληλος, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Β3 Νοτίου Τομέα Ἀττικῆς (Σύνεδρος)
12 Ζωγραφάκη Τάνια Συνταξιούχος βρεφοκόμος παιδοκόμος, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Β΄ Πειραιῶς (Σύνεδρος)
13 Καζεπίδου Εἰρήνη Καθηγήτρια Φυσικῆς Ἀγωγῆς, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Ν. Πιερίας, τ. μέλος Θεματικῶν Ὁμάδων Παιδείας καὶ Ὑγείας (Σύνεδρος)
14 Καλαϊντζίδου Εὐανθία Συνταξιούχος νοσηλεύτρια, τ. ὑπεύθυνη Τοπικῆς Κοινότητας Β΄ Θεσσαλονίκης (Σύνεδρος)
15 Καλλιντέρης Γεώργιος Δρ. Φυσικῆς, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Ἰωαννίνων, τ. μέλος Ὀμαιχμίας ΝΙΚΗΣ, ὑπεύθυνος Θεματικῆς Ὁμάδας Ἐνέργειας καὶ Περιβάλλοντος, τ. ὑπεύθυνος Τοπικῆς Κοινότητας Ν. Ἰωαννίνων (Σύνεδρος)
16 Καπλάνης Νικόλαος Πολιτικός Ἐπιστήμονας - Θεόλογος, τ. μέλος Θεματικῆς Ὁμάδος Ἐξωτερικῆς Πολιτικῆς
17 Καραΐσκος Κοσμᾶς Δημοσιογράφος, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Α΄ Ἀθηνῶν (Σύνεδρος)
18 Καρασσαβίδης Γεώργιος Λογιστής, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Πέλλας (Σύνεδρος)
19 Καραχάλιος Παναγιώτης Θεολόγος, Ἱεροψάλτης, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Ἀργολίδος (Σύνεδρος)
20 Κλήμης Διονύσιος Επιχειρηματίας, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Β΄ Πειραιᾶ, νῦν ὑπεύθυνος Τομέα Β΄ Πειραιᾶ (Σύνεδρος)
21 Κορέτση Ὄλγα Φιλόλογος, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Ν. Ἰωαννίνων
(Σύνεδρος)
22 Κρασσακοπούλου Χριστίνα Επιχειρηματίας (μεσίτρια), τ. γραμματεία Β1 Βόρειου Τομέα Ἀττικῆς (Σύνεδρος)
23 Κώττης Ἰωάννης Οδοντίατρος, Ἐκπαιδευτικὸς Μέσης Ἐκπαίδευσης, τ. γραμματέας Τοπικῆς Κοινότητος Α΄ Ἀθηνῶν (Σύνεδρος)
24 Λουμίδης Ἀναστάσιος Ελεύθερος ἐπαγγελματίας, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Β2 Δυτικοῦ Τομέα Ἀττικῆς, πρώην ἀναπληρωματικὸ μέλος Βουλευτηρίου, τ. ὑπεύθυνος Νομαρχιακῆς Κοινότητος Β2 Δυτικοῦ Τομέα Ἀττικῆς (Σύνεδρος)
25 Μαλλιαρού Ἀντιγόνη Καθηγήτρια γαλλικῶν, τ. ὑπεύθυνη Νομαρχιακῆς Κοινότητος Β1 Βόρειου Τομέα Ἀττικῆς, γραμματεία Θεματικῆς Ὁμάδος Ἐξωτερικῆς Πολιτικῆς (Σύνεδρος)
26 Μισαηλίδου Ζωὴ Ιδιωτική ὑπάλληλος, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Β΄ Περιφέρειας Πειραιᾶ (Σύνεδρος)
27 Μπακογιάννης Μιχάλης Τεχνολόγος Διατροφῆς, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Ἠλεῖας
28 Μποζίνη Μαρία Ιδιωτική ὑπάλληλος, Ἱδρυτικὸ μέλος ΝΙΚΗΣ, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Ν. Κοζάνης, πρώην μέλος Βουλευτηρίου ΝΙΚΗΣ (Σύνεδρος)
29 Πάλλας Φώτιος Εκπαιδευτικός φιλόλογος, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Τρικάλων (Σύνεδρος)
30 Πάγκαλος Στέργιος Αξιωματικός ε.α., τ. μέλος Κοινότητος Ν. Πιερίας (Σύνεδρος)
31 Παπαδάμου Βασιλική Φιλόλογος, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Ν. Ροδόπης
32 Παπαδόπουλος Νικόλαος Θωρακοκαρδιοχειρουργός, Βουλευτὴς Β΄ Θεσσαλονίκης, πρώην μέλος Ὀμαιχμίας ΝΙΚΗΣ (Σύνεδρος)
33 Παπαδόπουλος Ἄγγελος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, τ. μέλος ΝΙΚΗΣ (Σύνεδρος)
34 Παπαδόπουλος Δημήτριος Ηλεκτρολόγος Μηχανικός, τ. μέλος ΝΙΚΗΣ (Σύνεδρος)
35 Παπαδόπουλος Κωνσταντῖνος Φοιτητής Νομικῆς, τ. μέλος ΝΙΚΗΣ (Σύνεδρος)
36 Παπακωνσταντίνου Σπυρίδων Δημόσιος ὑπάλληλος, πρώην μέλος γραμματείας Ν. Λάρισας (Σύνεδρος)
37 Πουλής Γεώργιος Πολιτικός Μηχανικός, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Β3 Τομέα Δυτικῆς Ἀττικῆς (Σύνεδρος)
38 Ρωμανίδης Μωυσῆς Συνταξιούχος, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Α΄ Θεσσαλονίκης
39 Σενή Μαρίνα Θεολόγος, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Α΄ Πειραιῶς (Σύνεδρος)
40 Σύρπης Γεώργιος Ψυχίατρος, Ἱδρυτικὸ μέλος ΝΙΚΗΣ, τ. ὑποψήφιος Βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης (Σύνεδρος)
41 Τερζής Παναγιώτης Μηχανολόγος Μηχανικὸς Α.Π.Θ., τ. μέλος Bουλευτηρίου καί Ὀμαιχμίας, τ. Γενικὸς Γραμματέας ΝΙΚΗΣ, τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Β΄ Θεσσαλονίκης (Σύνεδρος)
42 Τριγλινός Ἀναστάσιος Πληροφορική, τ. ἀναπληρωματικὸ μέλος Βουλευτηρίου (Σύνεδρος)
43 Τσιούρβας Δημήτριος Αξιωματικός ε.α., τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Ν. Λάρισας, τ. ἀναπληρωτὴς ὑπεύθυνος Ν. Λάρισας (Σύνεδρος)
44 Τσουγανάτος Ἀθανάσιος Υποστράτηγος ε.α., τ. ὑποψήφιος Βουλευτὴς Α΄ Ἀθηνῶν, τ. μέλος Βουλευτηρίου καὶ Ὀμαιχμίας ΝΙΚΗΣ, ὑπεύθυνος Νομαρχιακῆς κοινότητος Α΄ Ἀθηνῶν(Σύνεδρος)
45 Φασουλή-Τσαμπαλά Κωνσταντίνα Φιλόλογος, τ. ὑποψήφια Βουλευτὴς Ν. Ἰωαννίνων (Σύνεδρος)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου