Ἂς ξεκινήσουμε μὲ μιὰ ὑπόθεση, μία κατὰ φαντασίαν εἰκόνα τῆς κατάσταση τῆς πραγματικότητας, ἡ ὁποία - ὑποτίθεται πώς - θὰ μποροῦσε νὰ συνέχει τὸ γίγνεσθαι τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας.
Ὑποθέτουμε λοιπὸν πὼς ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία βρίσκεται σήμερα σὲ ἀξιοθαύμαστα ὑψηλὸ ἐπίπεδο πνευματικό, ἠθικό, οἰκονομικό, ἀπονομῆς τῆς δικαιοσύνης, σεβασμοῦ τῶν δικαιωμάτων τῆς ἐλευθερίας τοῦ πολίτη, ἐθνικοῦ φρονήματος καὶ ἑτοιμότητας πρὸς ἀποτροπὴ κάθε ἐπιβουλῆς ἐναντίον τῆς πατρίδας καὶ τῆς ἀπὸ αἰώνων παραδοθείσης ἱερᾶς παρακαταθήκης τῶν ἁγίων καὶ τῶν ἡρώων τοῦ ἔθνους. Ἐπίσης, σὲ κάθε ἄλλο παράγοντα, ποὺ συμβάλλει στὴν συνοχή της, τὴν αἴσθηση τῆς ἀσφάλειάς της ἀπὸ ὁποιονδήποτε πιθανὸ κίνδυνο, ἐσωτερικὸ καὶ... ἐξωτερικό, τὴν εὐαισθησία της ὡς πρὸς τὴν ἀρετὴ τῆς φιλοπατρίας, τῆς φιλανθρωπίας καὶ τῆς φιλαλληλίας, τῆς πολυπόθητης εἰρήνης καὶ γενικὰ τῆς προόδου, πάντοτε βέβαια ὑπὸ τὴν αἰγίδα τοῦ κατὰ παράδοση ἐγγυητῆ ὅλων αὐτῶν τῶν ἀγαθῶν, τοὐτέστιν τοῦ κράτους.
Ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία ἔχει καλλιεργήσει ἐπίσης τὶς προϋποθέσεις καὶ δημιούργησε τὸ ἀνάλογο ὑπόβαθρο, ὥστε νὰ προνοεῖ γιὰ τὴν συνέχιση αὐτῆς τῆς πορείας της στὸ μέλλον. Φροντίζει γιὰ τὴν ἀνατροφὴ καὶ τὴν μόρφωση τῶν νέων μὲ τὴν κατὰ φῦσιν καὶ τὴν κατὰ πνεῦμα γνώση, σεβόμενη τοὺς προγόνους της, καθὼς ἔτσι τὴν παρέλαβε.
Ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία δὲν ἔχει πλέον λόγο νὰ ἀνησυχεῖ γιὰ τὸ μέλλον, τὸ ἐγγὺς καὶ τὸ μακράν, ἀφοῦ ἄγγιξε τὴν ἁγιότητα καὶ θεμελίωσε, ἀδιαμφισβητήτως μὲ τὴν πρωτοβουλία τοῦ κράτους, σὲ ἄσειστα θεμέλια τὴν δομή της, τὸ οἰκοδόμημά της.
Ἐπειδὴ ὅμως ἡ ἀρετὴ δὲν ἔχει τέλος, χαρακτηριζόμενη ὡς «ἀτέλεστος τελειότης» καὶ ἐπειδὴ ἡ «καλὴ ἀνησυχία» φωλιάζει στὴν ψυχὴ τοῦ σύγχρονου Ἕλληνα πολιτικοῦ, ὁ εὐέλικτος καὶ λίαν ἐπινοητικὸς μηχανισμὸς τοῦ κράτους ἔρχεται τώρα καὶ ἀποφασίζει νὰ προχωρήσει ἀκόμη βαθύτερα στὴν ἀναζήτηση τῆς περαιτέρω προόδου καὶ τὴν θεσμοθέτηση νόμων, οἱ ὁποῖοι «σεβόμενοι τὴν ἀξιοπρέπεια τῆς ἀνθρώπινης ὑπόστασης», θὰ ἐκτοξεύσουν σὲ δυσθεώρητα ὕψη ἀρετῆς τὴν κοινωνία καὶ τοὺς πολῖτες.
Ποιό εἶναι τὸ θέμα, μὲ τὸ ὁποῖο ἐπιμένει νὰ ἀσχοληθεῖ καὶ νὰ προκαλέσει αὐτὸ τὸ «θαῦμα»; Πιστεύω πὼς τὸ φαντάζεστε: Ἡ ἱκανοποίηση τῶν γούστων τοῦ πρωκτοῦ!!! Ναί! Καὶ ὅλα θὰ ἀλλάξουν! Ἡ χαρά, ἡ εὐτυχία τῆς ζωῆς θὰ ξεκινᾶ καὶ θὰ παίρνει νόημα ἀπὸ κάθε μορφὴ κοπρογενοῦς ἡδονικῆς ἀπόλαυσης!
Πῶς μπορεῖ νὰ μείνει ἀπαθὴς καὶ ἀδιάφορος ὁ Ἕλληνας πολίτης, ὁ ΑΝΘΡΩΠΟΣ;
Σάββας Ἠλιάδης
Δάσκαλος - Κιλκίς
22-1-2024
Το παράκανε ο κ. Ηλιάδης. Όχι και έτσι. Ας το πει με άλλα λόγια, με μεγαλύτερη ευπρέπεια. Καλά κάνει οπωσδήποτε και αντιδρά σ΄ αυτά τα νομοσχέδια. Αλλά με καλύτερο και πιο σεμνό τρόπο να το κάνει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωαννίκιος
Όταν ο απόστολος Παύλος ομιλεί περί "ράκους αποκαθημένης", εκεί δεν υπάρχει "ευπρέπεια"!
ΔιαγραφήΚαι το "ράκος αποκαθημένης" σεβαστέ κ. Ηλιάδη είναι ευπρεπές σε σχέση με την σημερινή ονομασία του. Είναι γραμμένο με ευπρέπεια. Παρακαλούμε να μην ξεφεύγετε και εσείς.
ΔιαγραφήΔεν ζούσατε στην εποχή του Προφήτη Ησαΐα, κ. Ηλιάδη, για να ξέρετε τί σημασία είχαν οι λέξεις αυτές τότε. Οι Προφήτες και οι Απόστολοι είχαν ευπρέπεια.
ΔιαγραφήΙωαννίκιος
Συγγνώμη, το γράφει ο Ησαΐας στο 64ο κεφάλαιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣεβαστοι αδερφοι και οι δυο, σεβαστες και οι γνωμες σας, ομως ισως με την παρεμβαση του κ Ηλιαδη ξυπνησουν καποιοι γιατι αρκετα ασχοληθηκαμε με τον αρεσκεια ορισμενων με τον πρ.....ο τους, ωστε στο τελος θα μας τον επιβαλουν ως κανονικοτητα και ως αντικειμενο αναφορας για την θεσπιση νομων κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι λιγα ειπες δασκαλε.
Καλημερα σας
Γιατί η αναφορά στον πρωκτό δεν είναι ευπρέπεια ; Είναι αποδεκτός ιατρικός όρος. Πολύ καλά τα γράφει ο κ. Ηλιάδης !
ΑπάντησηΔιαγραφήΙατρός
Κάνεις πώς δεν καταλαβαίνεις ιατρέ 6,18 ή "ιατρέ" ;
ΔιαγραφήΣτον εκκλησιαστικό-πνευματικό λόγο, ιατρέ ή "ιατρέ" , αυτά δεν είναι καθόλου ευπρεπή.
Τα ιατρικά είναι διαφορετικά με τον διδακτικό και εκκλησιαστικό λόγο.
Τα σύκα σύκα, καημενούληδες! Κολλήσατε σε μια λέξη, διαγράφοντας το μήνυμα του κειμένου! Όταν ο Καργάκος μίλησε για εκπούστευση της ελληνικής κοινωνίας, δεν ήταν απρεπής! Δηλαδή, σας αναπαύουν μόνο τα υπονοούμενα; Οσονούπω θα ασελγήσουν εν ψυχρώ στα παιδιά σας και στις γυναίκες σας και εσείς μιλάτε για τρίχες...
ΔιαγραφήΚαημενούλη ανώνυμε 5,10μμ
ΔιαγραφήΜην στρεβλώνεις τα λεγόμενα του σχολίου 1,16μμ
Δεν είπε να μην αντιδράσουμε στο νομοθέτημα, με την διόρθωση του λεξιλογίου. Το αντίθετο μάλιστα. Λίγες ειναι οι αντιδράσεις. Μην στρεβλώνεις τα λεγόμενα των άλλων στην προσπάθεια σου να πείσεις για το λάθος σου.
Καημενούλη 5,10
ΔιαγραφήΤα σύκα-σύκα μπορούμε να τα πούμε και χωρίς να χρησιμοποιούμε λεξιλόγιο απρεπές.
Γιά Ανώνυμο 25 Ιανουαρίου 2024 στις 1:16 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή…………..Στον εκκλησιαστικό-πνευματικό λόγο, ιατρέ ή "ιατρέ" , αυτά δεν είναι καθόλου ευπρεπή………….
Ποιός το λέει αυτό ; εσύ η αυθεντία ! Τρέμεις μήπως και λερωθεί η γλώσσα σου με τη λέξη πρωκτός !!
Χρειάζεται προσοχή στη λεγόμενη περιδεή συνείδηση. Υπάρχουν άνθρωποι που βλέπουν παντού σκιές.
Ιατρός Δυτικομακεδόνας
Στον ανώνυμο αυτοεπικαλούμενο "ιατρό Δυτικομακεδόνα"
ΔιαγραφήΠολύ καλά κάνουν όσοι τρέμουν να μην λερωθεί η γλώσσα τους. Σκιές βλέπεις εσύ και περιδεή συνείδηση έχεις εσύ! Την αμαρτία και την εξοικείωση με τις αισχρότητες και τις αισχρολογίες πρέπει να τις φοβόμαστε. Διάβασε ιερό Χρυσόστομο να ξεστραβωθείς λίγο .. . και Αγία Γραφή.
Μη Δυτικομακεδόνας
Ιατρέ Δυτικομακεδόνα 7,31, και ποιός το λέει αυτό; Εσύ η αυθεντία!
ΔιαγραφήΘα σου απαντήσω στην προσοχή που γράφεις ότι χρειάζεται, ότι αυτό χρειάζεται προσοχή είναι στην ελαστική συνείδηση, όπου τα πάντα αθωώνονται στο όνομα του καλού σκοπού!!! Υπάρχουν άνθρωποι που δικαιολογούν τα πάντα!!!!!
ότι αυτό ΠΟΥ χρειάζεται προσοχή
Διαγραφή(ξέχασα το ΠΟΥ)