3 Αυγ 2011

Ἀπίστευτο: Διδασκαλία τῆς Τουρκικῆς γλώσσας στὸ Γυμνάσιο γιὰ ἀνάπτυξη ἐπικοινωνιακῆς καὶ κοινωνιολογικῆς ἱκανότητας...

Σ Φ.Ε.Κ. το 2006 το πουργείου Παιδείας βρήκαμε «ξαφανισμένους» στόχους το πουργείου, ο ποοι μς καναν διαίτερη κπληξη κα σς τ παραθέτουμε:

ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ 
ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Ἄρ. Φύλλου 867  10 Ἰουλίου 2006 ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ Ἀριθμ. 61539/Γ2

Ἀναλυτικὸ Πρόγραμμα Σπουδῶν γιὰ τὴ διδασκαλία τῆς Τούρκικὴς Γλώσσας στὴν Α΄, Β΄ καὶ Γ΄ τάξη τοῦ Γυμνασίου .

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ  Ἔχοντας ὑπόψη:

1. Τὶς διατάξεις τοῦ ἐδαφ. γ. τῆς παραγράφου 11 του ἄρθρου 5 τοῦ ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167 Ἃ΄/23.9.1985, ὅπως τροποποιήθηκε καὶ ἰσχύει μὲ τὶς διατάξεις 1 καὶ 2 του ἄρθρου 7 τοῦ ν. 2525/1997 «Ἑνιαῖο Λύκειο, πρόσβαση τῶν ἀποφοίτων στὴν... Τριτοβάθμια Ἐκπαίδευση, ἀξιολόγηση τοῦ ἐκπαιδευτικοῦ ἔργου καὶ ἄλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 188 Ἃ΄/23.9.1997). 

2. Τοῦ ἄρθρου 90 τοῦ «Κώδικα Νομοθεσίας γιὰ τὴν Κυβέρνηση καὶ τὰ Κυβερνητικὰ Ὄργανα» ποὺ κυρώθηκε μὲ τὸ ἄρθρο πρῶτο του π.δ. 63/2005 (ΦΕΚ Ἃ΄ 98), καὶ τὸ γεγονὸς ὅτι ἀπὸ τὴν ἀπόφαση αὐτὴ δὲν προκαλεῖται δαπάνη σὲ βάρος τοῦ κρατικοῦ προϋπολογισμοῦ.

3. Τὴν ὑπ’ ἀριθμ. 37876/ΣΤ5 (ΦΕΚ 608 τ.Β΄/26.4.2004) ἀπόφαση μὲ θέμα «Καθορισμὸς ἁρμοδιοτήτων Ὑφυπουργῶν τοῦ Υ.ΠΕ.Π.Θ.».

4. Τὴν εἰσήγηση τοῦ Παιδαγωγικοῦ Ἰνστιτούτου, ὅπως αὐτὴ διατυπώθηκε στὴν ὑπ’ ἀριθμ. 7/2006 πράξη τοῦ Τμῆματος Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης, ἀποφασίζουμε: Καθορίζουμε τὸ Ἀναλυτικὸ Πρόγραμμα Σπουδῶν γιὰ τὴ διδασκαλία Τουρκικῆς Γλώσσας στὴν Α΄, Β΄ καὶ Γ΄ τάξη τοῦ Γυμνασίου ὡς ἑξῆς:

ΕΠΙΠΕΔΟ ΑΡΧΑΡΙΩΝ

1. Εἰδικοὶ Σκοποὶ

Μὲ τὴ διδασκαλία τῆς τουρκικῆς γλώσσας στὸ Γυμνάσιο ἐπιδιώκεται οἱ μαθητὲς νὰ ἀναπτύξουν τὴν ἐπικοίνωνιακὴ ἱκανότητα προκειμένου νὰ ἔρθουν σὲ ἐπαφὴ μὲ τὴν ἐπίσημη γλώσσα μίας γειτονικῆς χώρας, τῆς Τουρκίας. Συγκεκριμένα:

• Νὰ κατανοοῦν καὶ νὰ παράγουν προφορικὸ καὶ γράπτὸ λόγο.

• Νὰ ἀναπτύσσουν γλωσσολογικὴ καὶ κοινωνιογλωσσικὴ

ἱκανότητα. Ἡ ἐκμάθηση τῆς τουρκικῆς γλώσσας θὰ σύμβάλλει στὴν ἐνεργὸ συμμετοχὴ σὲ μία πολυπολιτισμικὴ κοινωνία καὶ τὴν κατανόηση τῆς διαφορετικότητας.

• Νὰ ἐξοικειώνονται μὲ διαφορετικὰ ἐπίπεδα καὶ εἴδη λόγου.

• Νὰ ἀναπτύσσουν πραγματολογικὴ ἱκανότητα, δηλαδὴ νὰ ἀναπτύσσουν λειτουργικὲς δεξιότητες λόγου.

• Νὰ χρησιμοποιοῦν τὴν τουρκικὴ γλώσσα ὡς μέσο ἀπόκτησης νέων γνώσεων καὶ πολιτισμικῶν ἐμπειριῶν.

2. Στόχοι, Θεματικὲς ἑνότητες, Ἐνδεικτικὲς δράστηριότητες                                  

Ὁρίζονται μόνο θεματικὲς περιοχὲς μέσα ἀπὸ τὶς ὁποῖες πραγματώνονται οἱ γλωσσικὲς πράξεις καὶ ἡ κοινωνιογλωσσικὴ διάσταση τῆς γλώσσας.


Εχαριστομε τν φίλο Θ.Π. γι τν πόδειξη το Φ.Ε.Κ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.