9 Ιαν 2024

Τοὺς γονεῖς τοὺς ρωτήσατε; Τὸ «Πολύχρωμο Σχολεῖο» κάνει φροντιστήρια Λοατκισμοῦ στὰ Δημοτικὰ σχολεῖα μὲ τὶς εὐλογίες τοῦ ὑπουργείου (παρα)Παιδείας!

Γράφει ὁ Ἐλευθέριος Ἀνδρώνης 
Παιδιὰ τς ἕκτης δημοτικοῦ μυοῦνται ἀπὸ πρόθυμους ἐκπαιδευτικοὺς στὸ «τρίτο φῦλο» καὶ ὅλες τὶς σεξουαλικὲς παρεκκλίσεις, ἀπὸ ψηφιακὴ πλατφόρμα! 
Ἡ στρατολόγηση μαθητῶν καὶ ἐκπαιδευτικῶν στὸ νεοταξικὸ στρατόπεδο τῆς woke δικτατορίας, πραγματοποιεῖται σὲ ὅλο καὶ πιὸ ἐντατικοὺς ρυθμοὺς στὰ σχολεῖα μας. Ἡ κουλτούρα τῆς δικαιωματιστικῆς «ἀφύπνισης» (woke) δὲν εἶναι τίποτε ἄλλο ἀπὸ ἰσοπέδωση τῆς ἀνηλικότητας μέσῳ τῆς πρόωρης ἀφύπνισης τῶν σεξουαλικῶν ὁρμῶν στὰ παιδιά, καὶ μύησή τους... στὶς σεξουαλικὲς παρεκκλίσεις. 

Ἀφοῦ ἡ ἑλληνικὴ σημαία στὰ σχολεῖα καὶ ὁ ἐθνικὸς ὕμνος «ἐνοχλούν», οἱ μαθητικὲς παρελάσεις «ἐνοχλοὺν» καὶ ἡ προσευχὴ «ἐνοχλεὶ» ἐπίσης, φέρνουν σταδιακὰ τὰ ὑποκατάστατά τους, μὲ μιὰ παρέλαση «ὑπερήφανης» προπαγάνδας μέσα στὶς τάξεις καὶ τὸ «εἰκόνισμα» τοῦ οὐράνιου τόξου νὰ κοσμεὶ νοερὰ τὶς αἴθουσες μὲ ὅλα τὰ χρώματα τῆς ἀνωμαλίας. 

Τὰ ἐγχειρίδια ἐκμαυλισμοῦ τῶν παιδιῶν καταρτίζονται καὶ διοχετεύονται στὴν ἐκπαίδευση ἀπὸ μιὰ ΜΚΟ ποὺ τείνει νὰ μετατραπεὶ πλέον σὲ ἕνα παραϋπουργεῖο Παιδείας ποὺ λειτουργεὶ στὴν καρδιὰ τοῦ ἑλληνικοῦ ἐκπαιδευτικοῦ συστήματος. Ἡ ἀτζέντα τῆς ἐν λόγῳ ὀργάνωσης, φυσικὰ εἶναι ἀπολύτως εὐθυγραμμισμένη μὲ τὶς ντιρεκτίβες τῆς ὑπερκυβέρνησης τοῦ Νταβὸς περὶ προώθησης καὶ ταχείας ἐπιβολῆς τῆς ΛΟΑΤΚΙ κουλτούρας. 

Τὸ θέμα ἀφορᾷ τὴ διαβόητη ΜΚΟ «Πολύχρωμο Σχολεῖο», ἡ ὁποία – νὰ ὑπενθυμίσω – ὅτι εἶναι ἡ ὀργάνωση ποὺ στὰ πλαίσια τοῦ «Thessaloniki Pride» πραγματοποίησε πέρυσι σὲ ἰδιωτικὸ χῶρο ἕνα δρώμενο «ἀφύπνισης» μὲ τὴν ἀνάγνωση παραμυθιῶν ἀπὸ δύο «Drag Queens» σὲ παιδιὰ ἕως 13 ἐτῶν γιὰ νὰ τοὺς μάθει ὅτι ἂν εἶσαι ἄντρας, τὸ νὰ ντύνεσαι σὰν καρναβαλιστὴς μὲ γυναικεία περούκα καὶ ροῦχα, σὲ κάνει αὐτομάτως... γυναῖκα. 

Ἐπιπλέον, τὸ «Πολύχρωμο Σχολεῖο» ἔχει ἤδη ξεκινήσει νὰ κάνει «σεμινάρια» Λοατκισμοῦ σὲ ἐκπαιδευτικοὺς δημόσιων σχολείων τῆς χώρας, ὅπως ἀναδείξαμε σὲ ἀποκλειστικὸ δημοσίευμα τοῦ Sportime. Σὲ περασμένο ἄρθρο εἴχαμε ἀναφέρει ὅτι τὸ «Πολύχρωμο Σχολεῖο» ἔχει λάβει ἔγκριση ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖο Παιδείας γιὰ νὰ παρέχει ἐκπαιδευτικὸ ὑλικὸ σὲ μαθητές/μαθήτριες Πρωτοβάθμιας καὶ Δευτεροβάθμιας Ἐκπαίδευσης ὅλης τῆς χώρας, ποὺ ἀφορᾷ θέματα ΛΟΑΤΚΙ. 

Τὴν περασμένη ἑβδομάδα σὲ τηλεοπτικὴ ἐκπομπὴ παρουσιάστηκε (μὲ ἐπαίνους) τὸ περιεχόμενο τῆς «πολύχρωμης» προπαγάνδας ποὺ μέσῳ μιᾶς ἐπίσημης πλατφόρμας (ἐγκεκριμένης ἀπὸ τὸ ὑπουργεῖο (παρὰ)Παιδείας καὶ τὸ Ἰνστιτοῦτο Ἐκπαιδευτικῆς Πολιτικῆς) διοχετεύεται σὲ ἐκπαιδευτικοὺς ποὺ διδάσκουν στὴν Ἕκτη Δημοτικοῦ. 

Τὸ ὑλικὸ αὐτὸ ποὺ ὄζει ἀπὸ πανσεξουαλικὴ προπαγάνδα, πρὸς τὸ παρὸν ἀφήνεται στὴν κρίση τῶν ἐκπαιδευτικῶν ἂν θὰ τὸ ἐντάξουν στὸ μάθημα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης ἢ ὄχι. Ὡστόσο ἡ σκανδαλώδης προώθηση τοῦ «Πολύχρωμου Σχολείου», προδιαγράφει ὅτι αὐτὸ τὸ ἐκπαιδευτικὸ ἀπόβλητο προσηλυτισμοῦ τῶν παιδιῶν, θὰ εἰσβάλλει σὲ ὅλο καὶ περισσότερες αἴθουσες διδασκαλίας. 

Πλύση ἐγκεφάλου 
Στὸ «ἐκπαιδευτικὸ» ὑλικὸ ποὺ ἀντλοῦν οἱ δάσκαλοι ἀπὸ τὴν πλατφόρμα τῆς συγκεκριμένης ΜΚΟ, μαθαίνουμε ὅτι τὸ φῦλο δὲν εἶναι δυαδικό, ἀλλὰ «εἶναι τὸ πῶς ἐσείς, στὸ μυαλό σας, σκέφτεστε τὸν ἑαυτό σας. Εἶναι ἡ χημεία ποὺ σᾶς συνθέτει καὶ τὸ πῶς τὴν ἑρμηνεύετε». 

Ὁ ἄνθρωπος λοιπὸν δὲν εἶναι ἕνα ὀν μὲ ψυχή, νοῦ, θέληση, λογική, καὶ δυνατότητα διαχείρισης τῶν ὁρμῶν καὶ τῶν λογισμῶν του, ἀλλὰ ἕνα «ζῶο» ποὺ διαφεντεύεται ἀπὸ τὶς ὁρμόνες καὶ τὰ ἔνστικτά του, ἐξουσιάζεται ἀπὸ τὴ «χημεία» του, καὶ αὐτοκαθορίζεται μόνος του, χωρὶς νὰ ἔχει ὁποιαδήποτε συνάρτηση μὲ τὴν ὑπόλοιπη φύση. Ἔχοντας ἕνα θεοποιημένο «ἐγώ», αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος ἀγνοεῖ τοὺς νόμους τῆς δημιουργίας καὶ «ἀναδημιουργεῖ» τὸν ἑαυτό του σύμφωνα μὲ τὶς φαντασιώσεις του ἢ σύμφωνα μὲ τὴν πλαστὴ πραγματικότητα ποὺ θὰ διαμορφώσει τὸ νυστέρι ἑνὸς χειρουργοῦ. 

Ἔτσι μαθαίνουμε ἀπὸ τὸ «ἐκπαιδευτικὸ» ὑλικὸ ὅτι ἡ ταυτότητα γένους δὲν εἶναι θέμα χαρακτηριστικῶν γνωρισμάτων ποὺ προσδίδει ἡ ἴδια ἡ φύση, ἀλλά... ἐγκεφαλικὸ θέμα, δηλαδὴ ζήτημα... κρίσης καὶ ἀπόφασης, ποὺ δὲν εἶναι καθόλου ἀπότοκο ἐλευθερίας βέβαια, ἀφοῦ ὅπως εἴδαμε παραπάνω καθορίζεται ἀπὸ τίς... χημικὲς ἑνώσεις. Ἔτσι λοιπόν, ἡ παράνοια τοῦ «ὅ,τι δηλώνεις, εἶσαι», διδάσκεται σὲ παιδιὰ τοῦ Δημοτικοῦ, ξεριζώνοντας ἐκ θεμελίων ὅλα τὰ διαχρονικὰ ἀξιώματα τῶν ἐπιστημῶν ποὺ ἀσχολοῦνται μὲ τὸν ἄνθρωπο καὶ τὴ φυσιολογία του. 

Στὸ κεφάλαιο γιὰ τὸ «Ἔμφυλο Ἄτομο» τὸ ὁποῖο καὶ παρουσιάστηκε, γίνεται ἀπολύτως σαφὲς καὶ ἐπαναλαμβανόμενο μὲ σχήματα καὶ διαγράμματα, ὅτι τὰ φῦλα εἶναι τρία καὶ στὸ τρίτο φῦλο ὑπάγονται οἱ δεκάδες σεξουαλικὲς παρεκκλίσεις ποὺ συνωστίζονται γιὰ νὰ πάρουν μερίδιο «φυσιολογικότητας» στὴ συστημικὴ προπαγάνδα τῆς Νέας Ἐποχῆς. Πέρα ἀπὸ τὸ βιολογικὸ φῦλο, ἔχουμε καὶ τὸν ἀντιεπιστημονικὸ προσδιορισμὸ τοῦ «κοινωνικοῦ φύλου», ὅπου ὁ καθένας ἔχει δικαίωμα νὰ προσδιορίζει τὴ φύση του ἀνάλογα μὲ τὸ τί θὰ τὸν διατάξουν τὰ ὑπογάστριά του καὶ τί θὰ κατεβάσει ἡ γκλάβα του. Ὅπως ἀκριβῶς ἔχει δικαίωμα καὶ νὰ ἰσχυρίζεται ὅτι ὁ οὐρανὸς εἶναι πράσινος, τὸ δάσος εἶναι μπλέ, ἡ θάλασσα εἶναι κόκκινη καὶ οἱ πορτοκαλιὲς παράγουν σταφύλια. 

Καὶ κάπως ἔτσι τὰ παιδιὰ δασκαλεύονται γιὰ τό... «ρευστὸ φῦλο», τὴν «ἀνδρόγυνη» ἔκφραση φύλου καὶ τὸν ἀμφίφυλο καὶ ὁμόφυλο ἐρωτικὸ προσανατολισμό. 

Στὴν παράγραφο περὶ σεξουαλικοῦ προσανατολισμοῦ, τὰ παιδιὰ διαβάζουν πρῶτα γιὰ τὶς λεσβίες, τοὺς Gay καὶ τοὺς ἀμφιφυλόφιλους, καὶ παραπεταμένους στὴν τελευταία κατηγορία βρίσκουν τελικῶς καὶ τοὺς ἑτεροφυλόφιλους, ποὺ μπορεῖ νὰ εἶναι ἡ συντριπτικὴ πλειοψηφία τοῦ πληθυσμοῦ, ἀλλὰ στὴν κατηγοριοποίηση τοῦ «Πολύχρωμου Σχολείου» εἶναι μιὰ ἀμελητέα κατηγορία ποὺ μόλις καὶ μετὰ βίας ἀναφέρεται. 


Παιδιὰ τὶς ἕκτης δημοτικοῦ μυοῦνται ἀπὸ πρόθυμους ἐκπαιδευτικοὺς στὸ «τρίτο φῦλο» καὶ ὅλες τὶς σεξουαλικὲς παρεκκλίσεις, ἀπὸ ψηφιακὴ πλατφόρμα! 

Παρακάτω οἱ μαθητὲς μαθαίνουν τί εἶναι καὶ πῶς θὰ κάνουν τὸ «coming out», δηλαδή το νὰ κατασταλάξουν σὲ μιὰ σεξουαλικὴ παρέκκλιση καὶ νὰ τὴν ἐκδηλώσουν ἐπίσημα, ἀπὸ 11-12 χρονῶν. Ἕνα ἄθλιο καὶ ἐξολοκλήρου διεφθαρμένο ἐκπαιδευτικὸ σύστημα θεωρεὶ τὰ 11χρονα παιδιὰ ἕτοιμα νὰ καθορίσουν τὸν σεξουαλικὸ προσανατολισμό τους, ἐνῶ τὸ μυαλὸ τοῦ ἐφήβου δὲν ἔχει «πήξει» οὔτε κἂν στὰ 18. 

Αὐτὴ ἡ πρόωρη σεξουαλικοποίηση καὶ ἡ «ἀφύπνιση» τῶν παρὰ φύσιν ἐπιλογῶν εἶναι ἀκριβῶς τὸ μεγάλο ζητούμενο τῆς ΛΟΑΤΚΙ στρατολόγησης ποὺ προωθεῖται στὰ σχολεῖα. Ἐνδεικτικά, σὲ ἕνα ἀπὸ τὰ σενάρια ποὺ παραθέτει τὸ «Πολύχρωμο Σχολεῖο» στοὺς μαθητές, γιὰ ἀσκήσεις τύπου «σκέφτομαι καὶ γράφω», ἀναφέρεται: 

«Οἱ γονεῖς τῆς Ἄννας ἔχουν χωρίσει καὶ τώρα ἡ μαμὰ τῆς ζεὶ μὲ τὴ σύντροφό της. Οἱ φίλοι τῆς Ἄννας δὲν θέλουν νὰ τὴν ἐπισκεφτοὺν στὸ σπίτι της πιά, γιατί λένε ὅτι ἡ μαμά της εἶναι «παράξενη». Πῶς μπορεὶς νὰ βοηθήσεις τὴν Ἄννα;». 

Θυματοποίηση τῶν ΛΟΑΤΚΙ, δημιουργία τεχνητῶν τύψεων στὰ παιδιά, στοχοποίηση καὶ ὀμαδοποίηση τῶν ἑτεροφυλόφιλων ὡς κοινωνία «στενόμυαλων ρατσιστῶν», κανονικοποίηση τῶν ὁμοφυλόφιλων ζευγαριῶν ὡς «οἰκογένεια», ὅλα στὸ πακέτο τοῦ ἑνός, σὲ μιὰ ἐρώτηση «πολύχρωμου» γεμπελισμοῦ, ποὺ παγιδεύει τὰ παιδιὰ στὴ νοοτροπία τοῦ ἀφύσικου. 

Καὶ αὐτὸ εἶναι μόνο ἕνα ἐλάχιστο παράδειγμα, ἀπὸ παρόμοιου τύπου ἀσκήσεις ποὺ ἀκολουθοῦν τὸ ἴδιο μοτίβο. Αὐτὰ τὰ «ἐκπαιδευτικὰ» αἴσχη διδάσκονται μὲ τὴ «βοῦλα» τοῦ ὑπουργείου Παιδείας... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.