Γιὰ τὴν ἐφαρμογὴ τοῦ κανονισμοῦ τῆς ΕΕ ποὺ ἀφορᾶ τὴν πρόληψη διάδοσης τρομοκρατικοῦ περιεχομένου στὸ διαδίκτυο εἶναι ἀπαραίτητο νὰ ἑρμηνευθεῖ ἐπακριβῶς ὁ ὁρισμὸς τῆς «τρομοκρατίας» γιὰ νὰ μὴν ὁδηγηθοῦμε σὲ ἐπικίνδυνες καὶ ὀλιγαρχικὲς ἀτραποὺς ποὺ θὰ ἐπιφέρουν πλήρη φίμωση τῆς ἐλευθερίας.
Ἡ ΝΙΚΗ θέτει σοβαροὺς προβληματισμοὺς διότι μὲ τὸ πρόσχημα μιᾶς ὑποτιθέμενης ἀσφάλειας μπορεῖ νὰ ὁδηγηθοῦμε στὸν περιορισμὸ τῆς δημοκρατικῆς πολυφωνίας καὶ τῶν διαφορετικῶν ἀπόψεων.
Δὲν πρέπει σὲ καμιὰ τῶν περιπτώσεων νὰ μετατραπεῖ τὸ διαδίκτυο σὲ πεδίο μετάδοσης τρομοκρατικοῦ ὑλικοῦ, ποὺ βάλλει κατὰ τῶν θεσμῶν καὶ τῆς δημοκρατίας ἀλλὰ ἀπὸ τὴν ἄλλη μεριὰ ἐλλοχεύει σοβαρὸς κίνδυνος νὰ γίνουν λάθη μὲ ἀποτέλεσμα νὰ ἀφαιρεῖται νόμιμο ὑλικὸ τὸ ὁποῖο δὲν ἀποτελεῖ... τρομοκρατικὸ περιεχόμενο.
Ὁμιλία τοῦ βουλευτοῦ Λαρίσσης κ. Γεωργίου Ρούντα στὴν ὁλομέλεια τῆς βουλῆς γιὰ τὸ σ/ν τοῦ Ὑπ. Δικαιοσύνης, μὲ θέμα «Ἐφαρμογὴ διατάξεων τοῦ κανονισμοῦ ΕΕ 2021/784 τοῦ Ε.Κ καὶ τοῦ Συμβουλίου τῆς 29-04-2021 γιὰ πρόληψη διάδοσης τρομοκρατικοῦ περιεχομένου στὸ διαδίκτυο καὶ λοιπὲς ρυθμίσεις τοῦ Ὑπουργείου Δικαιοσύνης» (16.11.2023).
καὶ μετά, ψἠφισαν ΝΑΙ !
ΑπάντησηΔιαγραφή