27 Νοε 2012


29 σχόλια:

  1. ο π.Βαρνάβας ανάμεσα σε πολλά σωστά ξεφεύγει με το παραπάνω με τις υπερβολές του.

    Η λογική του:

    Είναι προτιμότερο ο νέος να αμαρτήσει μπας και μετανοήσει μετά, παρά να μην δοκιμάσει. Ας κάνει λοιπόν από παιδί σεξ, ας μείνει και έγκυος μια κοπέλα (για τις εκτρώσεις που θα προκύψουν δεν μας λέει τίποτε), ας κολλήσει και σεξουαλικά μεταδιδόμενες ασθένειες, δεν πειράζει, αυτό εκ μέρους μας είναι "Αρχοντιά" .

    "ΝΑ ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΜΑΡΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΤΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΙΣΘΗΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΓΚΑΛΙΑΣΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ" (55:51)

    "ΑΣΤΟΝ ΝΑ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΜΗΛΟ, ΜΗΝ ΤΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΟ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΝΗΣΤΙΚΟΣ" (54:06)
    μάλιστα επικαλείται και τον π.Παϊσιο, δεν διάβασα όμως πουθενά στον π.Παϊσιο να λέει αφήστε τους νέους να κάνουν σεξ ελεύθερα χωρίς ενοχές.

    (τα αποσπάσματα που πληκτρολόγησα ο ίδιος, είναι ακριβής αντιγραφή από το βίντεο).



    Αν ο π.Βαρνάβας θέλει να βρίσκει διαρκώς τρόπο να προκαλεί με το λόγο του και να εντυπωσιάζει με τις υπερβολές του.

    Κατά τα άλλα, τους μόνους που κατηγορεί είναι όσους πιστεύουν σε ιδεολογίες, μόνο αυτοί του φταίνε.
    Άραγε αυτούς γιατί δεν τους αφήνει ελεύθερους;


    Συμπέρασμα, αφήστε τους νέους χωρίς ιδανικά (χωρίς ιδεολογίες), να σαπίζουν στην αμαρτία, αφήστε τους να τρώνε το σάπιο μήλο (μην τολμάτε να τους ενημερώσετε ότι αυτό είναι λάθος),
    μπορεί μια μέρα να μετανοήσουν από μόνοι τους.

    Πολλά είναι τα τσιράκια της Νέας Τάξης
    του πολυπολιτισμού και της παγκοσμιοποίησης
    που θέλει τους ανθρώπους χωρίς ιδανικά, άχρωα και άοσμα ανθρωπάκια, εύκολα καθοδηγούμενα, χωρίς αντιστάσεις και ηθικές αναστολές.
    Ο π.Βαρνάβας -συνεχίζοντας να επιμένει να αδιαφορεί για την εθνική μας ταυτότητα, όταν δεν την πολεμάει- επιλέγει να συστρατεύεται τον ρόλο του νεροκουβαλητή της Παγκοσμιοποίησης και της Νέας Τάξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχητή έχω παρακολουθήσει τα λεγόμενά σου πολλές φορές στο παρελθόν και έχουμε διαφωνήσει και σε άλλες αναρτήσεις. Έχω προσέξει ότι καταφέρεσαι εναντιόν οποιουδήποτε δεν ψήφισε Χρυσή Αυγή και δεν την υποστηρίζει.
      Δεν ασχολούνται όλοι οι ιερείς με τα εθνικά γιατί δεν είναι όλοι για όλα. Άλλος κάνει περισσότερο για ησυχαστική μοναχική ζωή, άλλος είναι πιο κοινωνικός, άλλος ιερέας είναι πιο εσωστρεφής και ασχολείται με την μελέτη και την προσευχή, άλλος πιο δυναμικός κτλ.
      Η Ορθοδοξία δεν είναι οδοστρωτήρας χαρακτήρων αλλά αξαγιάζει τους πάντες. Εσύ έχει δημιουργήσει καλούπια ιερέων και μητροπολιτών και θέλεις να είναι όλοι σύμφωνα με τα πρότυπά σου. Κατάλαβέ το, αυτό δεν γίνεται. Καθένας είναι διαφορετικός και προσφέρει πράγματα ανάλογα με τον χαρακτήρα του.
      Και σε ρωτάω: Τι είναι πιο εύκολο; Να πας να ακούσεις π.χ μια πατριωτική ομιλία ή να κάνεις μία ώρα προσευχή για την σωτηρία της πατρίδας;; Το πρώτο φαίνεται εξωτερικά. Το δεύτερο όχι, αλλά είναι απίστευτα πιο δύσκολο. Το έχω προσπαθήσει και ειλικρινά είναι πολύ πιο επίπονο και κουραστικό. Εμείς οι άνθρωποι ευχαριστιόμαστε όταν κάνουμε το πρώτο ενώ το δεύτερο δεν το κάνουμε ποτέ. Για τον Θεό και την Ορθοδοξία τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
      Πήγαινε στο Άγιον Όρος. Το 98% των μοναχών δεν θα σου μιλήσουν για πατρίδα αλλά για την σωτηρία της ψυχής σου και γενικότερα για θέματα πνευματικά. Αυτό σημαίνει ότι το Άγιον Όρος είναι ανθελληνικό;;; Προς Θεού!
      Στόχος της Εκκλησίας είναι να μας σώσει την ψυχή είτε είμαστε κομμουνιστές, είτε χρυσαυγίτες, είτε κεντρώοι, είτε αναρχικοί. Η Εκκλησία δεν είναι για τους δεξιούς που την έχουν καπηλευτεί και την έχουν χλευάσει όσο κανείς άλλος. Αν ήσουν ιερέας θα μπορούσε να έρθει να εκκλησιαστεί στην ενορία σου ένας αναρχικός;;; Αν όχι, τότε δεν έχει αντιληφθείς την ουσία της Ορθοδοξίας!
      Αυτά προς το παρόν περιμένω απάντηση.

      Διαγραφή
    2. To να απομονώνεις φράσεις μαχητή συνιστά μια μέθοδο εντελώς λανθασμένη. Εσύ κατάλαβες από όλη την ομιλία ότι ο π. Βαρνάβας λέει να έχουν οι νέοι ελεύθερη σεξουαλική ζωή χωρίς την ευλογία του μυστηρίου του γάμου;;;;
      Να πως δημιουργούνται οι παρεξηγήσεις. Κυριολεκτικά από το τίποτα.

      Διαγραφή
    3. 1ον: Που τη βλέπεις τη Χρ.Αυγή μου λες;


      2ον:Έγραψα επί λέξη:
      "Ο π.Βαρνάβας -συνεχίζοντας να επιμένει να αδιαφορεί για την εθνική μας ταυτότητα, όταν δεν την πολεμάει- "
      επίτρεψέ μου να ξέρω λίγο περισσότερο τον π.Βαρνάβα από εσένα.

      Όταν πριν χρόνια είχαμε το δημοψήφισμα για το σχέδιο Ανάν (δημοψήφισμα στην Κύπρο) ο π.Βαρνάβας απαντούσε σε όσους αντιδρούσαν στο σχέδιο: "μα καλά και οι άλλοι δεν έχουν επιχειρήματα";
      Αν ακούγαμε το σκεπτικό του η Κύπρος σήμερα θα ήταν προτεκτοράτο.

      Ομοίως όταν γινόταν ο αγώνας της εκκλησίας για την αναγραφή του θρησκεύματος για τις ταυτότητες τότε στήριζε ουσιαστικά το σχέδιο της Κυβέρνησης (κατ εντολήν του Οικουμενικού Πατριαρχείου προφανώς).

      Συνηθισμένη φράση του πατρός Βαρνάβα είναι "η Εκκλησία δεν είναι δεκανίκι κανενός έθνους". Δεν καταλαβαίνει ότι η Εκκλησία είναι ο ίδιος ο λαός, και όταν ο λαός πονάει, πρέπει να πονάει μαζί του και η εκκλησία. Το ίδιο και όταν ο λαός αγανακτεί και εξεγείρεται.

      Τον πατέρα Βαρνάβα τον ακούω πολλά χρόνια, επίτρεψέ μου να μπορώ να διατυπώνω μια άποψη για τον λόγο του.


      3ον:
      Οι φράσεις που πληκτρολόγησα είναι από το βίντεο. Μπορείς να το διαπιστώσεις. Δυστυχώς ΔΕΝ αλλοιώνουν το νόημα.

      Μπορεί να μιλάει για τον έρωτα με το Χριστό που είναι η ουσία αλλά επίσης επιμένει στο ότι "αφήστε τους νέους να αμαρτήσουν".
      Ειλικρινά δεν βρίσκω μεγαλύτερη ανοησία. Όταν ο καθένας μας παλεύει να αντέξει, ειδικά ο έφηβος, πως γίνεται να προτρέπεται από ιερείς να μην μπορεί να ακούσει τη φωνή της αλήθειας και να την ακούει μόνον αφού έχει αμαρτήσει.

      Επίσης την συγκεκριμένη άποψη του πατρός Βαρνάβα την άκουσα και σε παλαιότερα κηρύγματά του. Έλεγε ότι αν δεν άφηνε η μητέρα του Ιερού Αυγουστίνου τον γιό της να αμαρτήσει δεν θα είχαμε σήμερα Ιερό Αυγουστίνο.
      Αφήστε τα παιδιά σας ελεύθερα έλεγε και τότε, μην τα γεμίζετε με ενοχές και απαγορεύσεις.
      Διάβασα αργότερα για τη ζωή του Ιερού Αυγουστίνου και διαπίστωσα ότι η μητέρα του όχι μόνον δεν τον άφηνε να αμαρτήσει αλλά αρνιόταν να τον δεχθεί στο σπίτι της όταν αυτός ήθελε να την επισκεφθεί με την σύντροφό του.


      4ον:
      Δεν διαφωνώ ότι η Εκκλησία πρέπει να ενώνει. Και να είναι υπεράνω κάθε ιδεολογίας. Αλλά ταυτόχρόνα ως καλή μάννα πρέπει να προστατεύει τα παιδιά της. Όπως ο Καλός Ποιμένας.
      Και σήμερα κάποιοι προσπαθούν να μετατρέψουν τα παιδιά της σε άβουλα άψυχα καταναλωτικά όντα.

      Διαγραφή
  2. Απαντώντας στον Π.Κυριαζίδη,

    Αντιστρέφω την ερώτηση:
    Εσύ αυτό κατάλαβες από το σχόλιό μου;

    Εγώ κατάλαβα ότι ο π Βαρνάβας λέει: Αφήστε τους νέους να αμαρτήσουν, γιατί μετά μπορεί να μετανοήσουν.Εγώ αυτό κατάλαβα. Αυτό το έχω ακούσει και σε κηρύγματά του.

    Και δεν κατάλαβα να προκύπτει από το βίντεο το δικό σου συμπέρασμα :
    "οι νέοι ΝΑ ΜΗΝ έχουν ελεύθερη σεξουαλική ζωή χωρίς την ευλογία του γάμου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θέλει πολλή προσοχή η ομιλία του π. Βαρνάβα! Οι εκφράσεις του άνετα παρεξηγούνται. Λόγος όχι ξεκάθαρος και κρυστάλλινος, όπως ο των Πατέρων. Τον υπαινιγμό για τον Μητροπολίτη Πειραιώς για τον "στοματικό έρωτα", όσο απαράδεκτος κι αν είναι, ας τον αφήσουμε ασχολίαστο... Π. Κυριαζίδη, από πού εξήγαγες το ορθό συμπέρασμά σου ότι πρέπει " οι νέοι να ΜΗΝ έχουν ελεύθερη σεξουαλική ζωή χωρίς την ευλογία του γάμου"; Όχι, πάντως, από την ομιλία που παρατίθεται ανωτέρω. Ίσως θα ήθελες να είχε πει αυτό ο π. Βαρνάβας, για λόγους που εσύ ξέρεις. Αντιθέτως, ο π.Βαρνάβας μας λέει εν ολίγοις ότι, αν κάποιος ζει ασύδοτη σεξουαλική ζωή εκτός γάμου, αλλά δεν έχει γνωρίσει τον Χριστό ώστε να μπορεί να κατανοήσει τι είναι αμαρτία, αυτός προτιμότερο είναι να συνεχίσει να δουλεύει στον άρχοντα του αιώνος τούτου αβοήθητος μέχρι να μετανοήσει παρά να ακούσει έναν διακριτικό έλεγχο για την οδό της απωλείας που βαδίζει...Αφού δεν έχει γνωρίσει τον Χριστό, δεν έχει νόημα να του μιλήσουμε! Ας φάει τα μούτρα του, για να νιώσει το κενό του και να αναζητήσει μόνος του τον Χριστό! Είναι αυτό ποιμαντική; Αν δεν κατανοήσει ποτέ τι είναι αμαρτία, τότε τι γίνεται; Έχουμε ευθύνη εμείς που τον αφήσαμε να το βρει μόνος του; Μήπως έχει ευθύνη και ο Χριστός που "δεν περιέγραψε με σαφήνεια" τις εξωτερικές συμπεριφορές που συνιστούν αμαρτία; Μήπως το Άγιο Ευαγγέλιο είναι ελλιπές (ήμαρτον Θεέ μου), διότι δεν περιέχει τον ορισμό της αμαρτίας, οπως τον διατυπώνει ο π.Βαρνάβας; Και, αν κάποιος αργήσει να καταλάβει τι είναι αμαρτία, ώστε να μετανοήσει, εμείς, που απλά τον αφήσαμε να μετανοήσει και δεν προσπαθήσαμε να τον αποτρέψουμε από την αμαρτία, έχουμε ή δεν έχουμε ευθύνη για τις εκτρώσεις που τυχόν έγιναν και για τους δύσμοιρους συντρόφους του που ίσως να αυτοκτόνησαν από ερωτική απογοήτευση; Εύκολο είναι να μεγαλορρημονούμε, αλλά σε θέματα ηθικής θα πρέπει να εξετάζουμε ακόμη και τις ακραίες συνέπειες των λεγομένων μας και το ενδεχόμενο με τη "σοφή" διδασκαλία μας να γινόμαστε ηθικοί αυτουργοί σε εγκλήματα...
    Όσο για την αναφορά στην "αρχοντιά" του Γέροντος Παϊσίου, τι να πει ή τι να γράψει κανείς; Θα τρίζουν τα αγιασμένα οστά του Γέροντος από αυτά που ακούγονται στο video. Ας μη λησμονεί ο π.Βαρνάβας ότι, εκτός των άλλων, ο Γέροντας είχει πει πως, αν αγαπάμε πραγματικά και πονάμε κάποιον, του λέμε την αλήθεια με όποιο κόστος και όχι "κάτσε να τρως το σάπιο μήλο σου" ή "δε βαριέσαι, ας φάει τα μούτρα του και θα μετανοήσει"...Τέτοιες "εξυπνάδες" σε θέματα ηθικής ευτυχώς δεν τις είπε ο Γέροντας.
    Μαχητή, συμφωνούμε. Δε γνωρίζω, ὀπως εσύ, επί προσωπικού τον π.Βαρνάβα και, ως εκ τούτου, δεν ξέρω τις θέσεις του στα εθνικά θέματα. Πάντως, αναφορικά με τις εδώ διατυπωθείσες προτάσεις του π.Βαρνάβα, ο σχολιασμός σου με αναπαύει πλήρως.
    Τέλος, θα επιθυμούσα και κάποιο σχολιασμό από τους διαχειριστές του ιστολογίου με τη θερμή παράκληση να σχολιάζουμε επί των λεχθέντων και όχι επί του τι μπορεί να εννοούσε ο π. Βαρνάβας, ώστε να αποφύγουμε την κριτική των απόψεών του. Δε μας αφορά ποιος τις διατυπώνει και φυσικά δεν έχουμε κάτι προσωπικό μαζί του (προσωπικά, αν και σπούδασα στη Θεσσαλονίκη, ούτε εξ όψεως δεν τον έχω δει), αλλά η ορθότητα των εκφρασθεισών θέσεων καθ'εαυτών.

    ΑΡΚΑΔΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μία ομιλία του ήταν αρκετή για να μου αλλάξει την ζωή 180 μοίρες και από το σκοτάδι να βρεθώ στο φως και να ενταχθώ ενεργά στη μυστηριακή ζωή της Εκκλησίας. Αυτό μου αρκεί! Θα τον ευγνωμονώ για πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο λόγος που παρακολούθησα για 2-3 χρόνια ομιλίες του π.Βαρνάβα είναι ακριβώς ότι έχει πρωτότυπο λόγο. Και επιπλέον τονίζει την ουσία, που είναι η Ένωση και η σχέση με την Χριστό. Όντως λοιπό νο λόγος του διαφέρει από τςς "κλασσικές" ομιλίες και αυτό είναι κάτι όμορφο.

      Από την άλλη, οι θέσεις του -έστω και σαν σπόντες- στα εθνικά θέματα, δεν με βρίσκουν καθόλου σύμφωνο. Ούτε και η παρούσα τοποθέτησή του, για το πως να χειριστούμε τους νέους που αμαρτάνουν -την οποία όπως έγραψα την έχω ακούσει κ σε ομιλίες του, επίσης δεν με βρίσκει σύμφωνο.

      Ο π.Βαρνάβας έχει όντως χάρισμα λόγου και ευφυΐα.
      Αλλά μην ξεχνάτε ότι οι αιρετικοί ήταν επίσης ευφυείς ως πρόσωπα. Όταν βαδίζεις στην κόψη του ξυραφιού και στηρίζεσαι στις ικανότητές σου, κινδυνεύεις να πέσεις.

      Διαγραφή
    2. Μαχητή αφού άκουγες 2-3 χρόνια τις ομιλίες του έχει λόγο να μιλας

      Διαγραφή
    3. θα επαναλάβω, ότι ως ομιλητής είναι χαρισματικός, έχει πολύ καλή αίσθηση του χιούμορ και βαθιά σκέψη. Ειλικρινά ξεχωρίζει.
      Απλά στο συγκεκριμένο θέμα νομίζω επέλεξε να προκαλεί και εμένα μου φαίνεται λάθος η τοποθέτησή του.

      Όταν σε άλλη περίπτωση είχε πεθάνει ο Πάπας και είχαν πάει Ορθόδοξοι να κάνουν δέηση (μεταδόθηκε από τα κανάλια για όσους θυμούνται, είχαν κατέβει κάτω οι καθολικοί ιερωμένοι από την εξέδρα και ανέβηκαν οι Ορθόδοξοι να θυμιατίσουν τον νεκρό Πάπα, για να μην θεωρείτε συμπροσευχή..), ο π.Βαρνάβας είπε γιατί δεν χαίρεστε που ακούστηκε σε όλο τον κόσμο το Χριστό Ανέστη; (ήταν τότε αναστάσιμη περίοδος).
      Έξυπνος είναι, δεν νομίζω να προσποιείται ότι δεν καταλαβαίνει ότι υπάρχει πολιτικόθρησκευτικό παρασκήνιο στην υπόθεση, για να το δικαιολογεί την παρουσία Ορθοδόξων και τη σχετική δέηση στην κηδεία του Πάπα.


      Πάντως για να μην τον αδικώ θα ξαναγράψω ότι οι ομιλίες του στην συντριπτική πλειοψηφία (πέρα από μεμονωμένες ακρότητες) είναι μοναδικές, όμορφες, τις απολαμβάνεις.

      Διαγραφή
    4. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ, ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΟΝΟΝ ΚΟΜΜΑΤΑΚΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ -ΒΛΕΠΕ ΩΡΑΙΕΣ ΟΜΙΛΙΕΣ- (ΕΝΩ ΟΛΟ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ), ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΜΙΩΘΕΙΣ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ. ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΞΕΦΕΥΓΕΙ/ΑΠΟΚΛΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ, ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΦΡΟΝΙΜΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟΝ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΕ ΣΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΣ ΠΗΓΕΣ, ΚΙ ΑΣ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΔΟΝΗ ΜΙΑΣ ΣΑΓΗΝΕΥΤΙΚΗΣ ΠΛΗΝ ΖΗΜΙΩΓΟΝΑΣ ΟΜΙΛΙΑΣ. ΕΞΑΛΛΟΥ, ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΜΙΛΙΕΣ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΟΤΙ ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ!!!

      ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

      Διαγραφή
    5. κι εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ πως "με επανέφερε στη ζωή" και μου έδωσε δύναμη να συνεχίσω!

      Διαγραφή
  5. Συμπέρασμα
    Να προσέχει περισσότερο ο παπα Βαρνάβας ώστε να μην παρεξηγούνται οι εκφράσεις του άνετα.
    Αν είναι νικολαϊτης και δεν θεωρεί τίποτα τις φοβερές σαρκικές αμαρτίες τότε να κρεμάσει το πετραχήλι του ΑΜΕΣΑ. Δεν τον άκουσα αλλά απο τα σχόλια που είδα, βλέπω ότι δεν είναι τόσο προσεκτικός και λέει πράγματα καταστροφικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν βλεπω τον λόγο να σχολιάζουμε έναν πνευματικό που κάνει μια ομιλία για κατηχητές και θέλει να τονίσει κάτι σε συγκεκριμένο κοινό.Καλό θα ήταν οι διαχειριστές του ιστότοπου να έχουν πάρει ευλογία απο τον Πάτερ όταν δημοσιεύουν μια ομιλία του και επιτρέπουν τον σχολιασμό απο όλους πάνω σε αυτήν(υπάρχει ο κίνδυνος της ιεροκατάκρισης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λέει ρε το άτομο..
      για να αναδημοσιεύσεις μια βιντεοσκοπημένη ομιλία, πρέπει λέει να πάρεις ευλογία από τον πάτερ..
      Δεν ξέρει ο πάτερ ότι βιντεοσκοπείται η ομιλία του;
      πρέπει κάθε ιστολόγιο (που καλοπροαίρετα προφανώς) την παρουσιάζει να παίρνει ευλογία;!

      Λοιπόν, ευλογία παίρνουν οι μοναχοί. Αυτοί για κάθε τι που κάνουν πρέπει να παίρνουν ευλογία.
      Οι λαϊκοί έχουμε καθοδηγητή τον πνευματικό μας (για τις γενικές κατευθύνσεις) και μας έδωσε ο Θεός μυαλό να κρίνουμε. Δεν χρειάζεται να παίρνουμε ευλογία από τον πνευματικό μας αν θα πάρουμε λεωφορείο ή ταξί, αν θα πάρουμε το τάδε λεωφορείο ή το άλλο, αν θα ψωνίσουμε από το ένα μαγαζί ή από το άλλο.

      Διαγραφή
  7. Τα ατομα και τα μόρια ανήκουν αλλού.Μιλάμε για ψυχές.Η ιεροκατακριση δεν ανήκει σε γενική κατεύθυνση;ο σχολιασμός πάνω σε μια πνευματική ομιλία που έγινε σε κατηχητές και δεν δοθηκε ευλογία ή άδεια αν θέλετε (για να καταλαβαινόμαστε) για σχολιασμό πάνω σε αυτήν είναι το θέμα.Ο πάτερ ξέρει οτι βιντεοσκοπείται η ομιλία απο την Μητρόπολη Δημητριάδος επίσημα δεν ξέρει οτι αναδημοσιεύται χωρίς άδεια με ανοιχτό σχολιασμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Εκκλησία κήρυττε, κηρύττει και θα κηρύττει πάντοτε στεντορεία τη φωνή ότι οι προγαμιαίες σχέσεις συνιστούν αμαρτία.Και μάλιστα μεγάλη αφού αποτελεί η εν λόγω αμαρτία κώλυμα ιερωσύνης! Αυτήν την κρυστάλλινης διαύγειας διδασκαλία παρέλαβε απ το Χριστό και τους αποστόλους και αυτήν κηρύττει στον κόσμο. Το αν ο τελευταίος δεν την καταλαβαίνει ή/και την απορρίπτει, κάτι τέτοιο δε συνιστά φευ! αιτία μη διακήρυξής της γιατί εν εναντία περιπτώσει η Εκκλησία αρνείται την αποστολή της. Μας έφαγε, κληρικούς και μη, το κόμπλεξ του ψευτοπροοδευτισμού και της ανθρωπαρέσκειας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστός ανώνυμε των 1:39 μ.μ. Η αμαρτία είναι αμαρτία κι έτσι πρέπει να ονομάζεται!

      Διαγραφή
  9. Για την αποκατάσταση της αλήθειας και επειδή εγώ ήμουν αυτός που ξεκίνηε την όλη συζήτηση και κατηγόρησα τον π.Βαρνάβα για τις θέσεις του στα εθνικά θέματα, τον επισκέφθηκα σήμερα το πρωί -σε μια πολύ σύντομη συνάντηση-για να τον ενημερώσω για τα σχόλια της παρούσας ανάρτησης (πολλά σχόλια αρνητικά σε βάρος του, ήταν δικά μου).

    Μου εκμυστηρεύθηκε ότι ως ΕλληνοΚύπριος, ως οικογένεια, είχαν διωχθεί επί Μακαρίου για τις έντονες φιλελληνικές του θέσεις και δράσεις και για το λόγο αυτό αναγκάστηκαν να έρθουν στην Ελλάδα. Μου απαρίθμησε άτομα του απολύτως στενού οικογενειακού του περιβάλλοντος που υπηρετούν τώρα την πατρίδα (μου είπε που υπηρετεί ο καθένας), μου είπε ο θείος του είχε αποδεδειγμένα βασανιστεί από τους Άγγλους και ο παππούς του στήριζε τους συχωριανούς του ενάντια στους τούρκους. Με διαβεβαίωσε κατηγορηματικά ότι αγαπάει -εν Χριστό- την πατρίδα μας, την Ελλάδα.

    Για το θέμα της τοποθέτησής του για τη σεξουαλικότητα των νέων στο βίντεο, η θέση του είναι θεραπευτική προσέγγιση όπως μου είπε. Προφανώς αναγνωρίζει ότι οι σεξουαλικές σχέσεις εκτος γάμου είναι αμαρτία. Αλλά αν το πεις έτσι απλά, και σκέτα, σε κάποιον που δεν έχει γνωρίσει την εκκλησία, δεν τον βοηθάς. Επίσης μου είπε ότι όπως στην παραβολή του Ασωτου ο πατέρας επέτρεψε στον γιό να φύγει με την προσμονή να τον δει να ξαναγυρίζει, έτσι αν κάποιος θέλει οπωσδήποτε να φύγει, δεν μπορούμε να τον εξαναγκάζουμε.
    (μεταφέρω πολύ σύντομα και όπως κατάλαβα το σκεπτικό του πατρός Βαρνάβα), κυρίως ότι αυτό δεν είναι θέση αλλά θεραπευτική προσέγγιση. Του ζήτησα αν μπορέσει να γράψει 2-3 γραμμές σε σχέση με τα σχόλια, ήταν πολύ ασπασχολημένος (πολύς κόσμος τον περίμενε για να εξομολογηθεί οταν πήγα να τον βρω), πιθανώς να στείλει απάντηση.

    Απλά έκρινα χρήσιμο να σας μεταφέρω την σύντομη συζήτησή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαχητή σε ευχαριστούμε θερμότατα γι' αυτό που έκανες!!!
      Από τις πράξεις σου φαίνεται πως είσαι καλοπροαίρετος. Σου ζητάω ταπεινά συγγνώμη που παραφέρθηκα σε παραπάνω σχόλια.

      Διαγραφή
    2. Ας ζητήσω κι εγώ συγνώμη από τον π.Βαρνάβα, ειδικά στον τομέα για τη στάση του για την πατρίδα ήμουν υπερβολικός. Βέβαια συνήθως θυμόμαστε αυτά που μας "πείραξαν/στεναχώρησαν" από μια ομιλία οπότε η παράθεση -εκ μέρους μου- μόνον τέτοιων παραδειγμάτων από τις ομιλίες του, τις αδικεί (δεν είναι τυχαίο που ο κόσμος κάνει ουρά να πάρει τα cd με τις ομιλίες του).

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία θα ήταν αν μπορούσαμε να ακούμε τον άλλον και να μη βάζουμε μπροστά τις δικές μας απόψεις. Αν καταλαβαίναμε λόγους σαν αυτόν του π. Βαρνάβα θα ζούσαμε σε μιαν άλλη χώρα πιο κοντά στην Ελληνική Ορθοδοξία των Αγίων Πατέρων παρά στον επιβεβλημένο Δυτικόμορφο ξερό και σκληρό χριστιανισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δασκαλε που διδασκες......μεγας υποκριτης.!!!....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ολοι εσεις που τον κατακρινετε να πατε να μαθετε να καταλαβαινετε ομιλιες και μετα να μιλατε ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τί πετυχαίνεις αδερφέ με το να τους επιτίθεσε;

      Άλλο κατάκριση και άλλο ορθή κρίση βέβαια θα πει κανείς...

      Διαγραφή
  13. Λυπάμαι αλλά είστε άσχετος κύριε Μαχητή αν βγάλατε αυτό το συμπέρασμα από την ομιλία. Το νόημα είναι πολύ βαθύτερο και χρειάζεται την ανάλογη παιδεία για να το κατανοήσει κανείς και φυσικά να μην είναι αρνητικά προκατειλημμένος και να μένει στην επιφάνεια αποσπασμάτων της ομιλίας όπως εσείς. Αν ακούσετε την ομιλία με αγάπη,θα καταλάβετε την ουσία και δε θα την κρίνετε. Μόνο ο θεός έχει την ικανότητα να κρίνει και κανένας άλλος. Ο ίδιος ο Θεός μας δίνει την ελευθερία να επιλέξουμε. Οπότε αν δε σας αρέσει, κρατήστε την άποψη σας για τον εαυτό σας και μη παρακολουθείτε αυτές τις ομιλίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιοι κληρικοί, όπως ο π.Βαρνάβας Γιάγκου, προσπαθώντας να ασκησουν ποιμαντική τα κάνουν επιεκώς "μαντάρα"!

      Διαγραφή
    2. Πάνε εσύ τότε, "Ανώνυμε 11 Ιουνίου 2013 - 1:34 π.μ.", και να μην τα κάνεις μαντάρα!

      Αλήθεια, προτιμάς να ασκείται ποιμαντική ή να μην ασκείται καθόλου;

      Σταύρος.

      Διαγραφή
  14. Κάποιοι κολλάνε σε λέξεις και σε φράσεις της ομιλίας και δεν καταλαβαίνουν τα νοημάτα της. Ζουν εκτός πραγματικότητας και πληγώνομαι γιατί υποτίθεται πως είναι και της εκκλησίας.Όσοι δεν μπορούν να τον φτάσουν τον π.Βαρνάβα προσπαθούν να τον μειώσουν. Είναι η μειονότητα αυτοί που μιλούν έτσι γιαυτόν άλλα να ξέρουν οτι π.Βαρνάβας βρίσκεται πολύ ψηλά για τα δικά τους δεδομένα. Ο άνθρωπος του Θεού που δίνεται ολοκληρωτικά στους ανθρώπους δεν μπορεί παρά να είναι συνδεδεμένος με τον Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.