14 Σεπ 2011

Μοναχὸς Μωυσῆς: Ἡ οἰκονομικὴ κρίση δὲν μπορεῖ νὰ γονατίσει τὸν Ἑλληνισμὸ

Ἀφιερώνεται στοὺς δωδεκαθεϊστὲς καὶ στοὺς «γνήσιους»  Ἕλληνες

Ἀπὸ καιρὸ γίνεται συστηματικὴ προσπάθεια ἀπὸ ὁρισμένες γνωστὲς ὁμάδες νὰ διασαλευθεῖ ἡ μακραίωνη καὶ ἑνιαία πνευματικὴ καὶ πολιτισμικὴ ἱστορία τοῦ Γένους τῶν Ἑλλήνων. Μὲ συντονισμό, ἐμπάθεια καὶ ἀτεκμηρίωτες θέσεις γίνεται σφοδρὸς ἀγώνας κατὰ τῆς δύο χιλιάδες χρόνια δυνατῆς παρουσίας του χριστιανισμοῦ στὸν ἑλληνικὸ κόσμο. Θέλουν ἐπίμονα νὰ μᾶς ποῦν καὶ νὰ μᾶς πείσουν ὅτι ὁ χριστιανισμὸς εἶναι ξένος πρὸς τὴν παράδοσή μας καὶ προσπαθοῦν νὰ ἐπαναφέρουν τὸ μυθικὸ δωδεκάθεο. Τὶς ἰδέες αὐτὲς παρουσιάζουν διανοητές, ἀρθρογράφοι καὶ ὁμιλητὲς μὲ φαιδρὰ ἐπιχειρήματα.
Ἂς σημειωθεῖ παρενθετικὰ πὼς τὸ δωδεκάθεο τὸ ἀμφισβητοῦσαν ἀκόμη καὶ οἱ μεγάλοι, ἀρχαῖοι ἕλληνες φιλόσοφοι, λέγοντας πὼς δὲν εἶναι δυνατὸν τὸ θεῖο νὰ εἶναι ἐμπαθές. Οἱ μοντέρνοι αὐτοὶ ἄθεοι βρῆκαν καταφύγιο σὲ θεοὺς μὲ μίση, κακίες, ζηλοφθονίες, φονικὰ καὶ ἅγια πάθη.
Ξαφνικὰ οἱ ἄθεοι ἔγιναν πιστοὶ θεῶν...
ἀπίστων. Ἔχουν μεγάλη ἔχθρα καὶ ἐκδικητικότητα κατὰ τοῦ χριστιανισμοῦ καὶ τῶν χριστιανῶν καὶ δὲν χάνουν καμία εὐκαιρία νὰ κατηγορήσουν καὶ νὰ συκοφαντήσουν. Φθάνουν μάλιστα εὔκολα νὰ διαγράφουν τὴν πλούσια σὲ προσφορὰ καὶ ἐπιτεύγματα ἑλληνοχριστιανικὴ περίοδο. Νὰ ταυτίζονται μὲ τοὺς ἐχθρούς της φυλῆς μας, τοὺς κατηγόρους τοῦ βυζαντινοῦ θαύματος. Θέλουν νὰ μᾶς πείσουν μὲ ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα ἀνύπαρκτα ὅτι ὁ χριστιανισμὸς εἶναι μεγάλος ἐχθρός του ἑλληνισμοῦ. Μιλοῦν γιὰ ἐβραιογέννητο καὶ ἐβραιοκίνητο χριστιανισμό, ποὺ καταπιέζει μέχρι...

 σήμερα τοὺς Ἕλληνες.

Ὅλοι αὐτοὶ κινοῦνται μὲ ἄνεση ἀνενόχλητοι, θέλοντας νὰ διχάσουν τὸν ἑλληνικὸ λαό, νὰ τὸν κάνουν νὰ ἀρνηθεῖ τὴν πίστη του. Πρὸς τοῦτο χρησιμοποιοῦν ὅλα τὰ μέσα πρὸς ἐπηρεασμὸ τῶν ἀδαῶν.

Σὲ μία περίοδο ποὺ ἡ χώρα μᾶς ἔχει μεγάλη ἀνάγκη ἀπὸ ἑνότητα καὶ σύμπνοια ἀνίερες ἐνέργειες, ὅπως αὐτές, ποὺ τὶς τορπιλίζουν, θὰ πρέπει νὰ εἶναι καταδικαστέες.

Ὁ καθηγητὴς κ. Λ. Σκόντζος ὀρθὰ ἀναφέρει πὼς "εἶναι βεβαίως ἀπαράδεκτο κάποιοι πολίτες νὰ μονοπωλοῦν τὸν τίτλο τοῦ Ἕλληνα εἴτε μὲ βάση τὶς θρησκευτικές τους ἰδιαιτερότητες εἴτε μὲ βάση τὶς πολιτιστικές τους ἐπιλογές.

Εἶναι ἐπίσης ἀπαράδεκτο νὰ ὁρίζεται ὡς Ἕλληνας ὁ ὀπαδὸς τῆς ἀρχαίας θρησκείας, τὴν ὁποία εἶχαν ἀποκηρύξει ὁριστικὰ οἱ Ἕλληνες ἐδῶ καὶ δεκαέξι αἰῶνες καὶ νὰ ἀπαιτεῖται ἡ ἀφαίρεση τῆς ἑλληνικότητας ἀπὸ τὸν πιστό της ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία ὑπάρχει, ὡς δευτέρα φύση στὸν ἑλληνικὸ λαό, χωρὶς διακοπῆ ἐδῶ καὶ χίλια ἑξακόσια χρόνια!"

Οἱ πλεῖστοι τῶν θεμελιωτῶν τοῦ νεοελληνικοῦ κράτους ἦταν πιστὰ τέκνα τῆς Ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας.

Τὰ φληναφήματα τηλεοπτικῶν ἐκπομπῶν δὲν μπόρεσαν νὰ πείσουν τοὺς σοβαροὺς μελετητὲς τῆς ἱστορίας, ποὺ δὲν φοροῦν ἔγχρωμα γυαλιά. Ἔφθασαν νὰ κατηγορήσουν τὸν στρατηγὸ Μακρυγιάννη ὡς παρανοϊκό. Ἡ ἀγαστὴ συμπόρευση κράτους καὶ Ἐκκλησίας ἐνοχλεῖ ὁρισμένους ἀρκετὰ καὶ γι' αὐτὸ θέλουν νὰ τὴν τορπιλίσουν.

Ἡ Ἐκκλησία πάντως θὰ πρέπει νὰ εἶναι ἕτοιμη γιὰ τὰ πάντα. Ὁ γνήσιος καὶ ἀφανάτιστος πατριωτισμὸς ἀπὸ παλαιὰ καὶ μέχρι σήμερα γέρνει πρὸς τὴ μεριὰ τῶν ὀρθόδοξων χριστιανῶν.

Οἱ χριστιανοὶ πρῶτοι σέβονται τὴν ἱστορία, τὴν παράδοση τὸν πολιτισμό, τὸ ἔθνος. Δὲν ὑπάρχουν στοιχεῖα γιὰ νὰ κατηγορηθοῦν οἱ χριστιανοὶ γιὰ κάτι τέτοιο. Εἶναι συνήθως φιλονόμοι, φιλήσυχοι, πολύτεκνοι, τίμιοι, εἰλικρινεῖς καὶ μὲ φόβο Θεοῦ.

Ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι πάντοτε ὑπὲρ τῆς μελέτης, τῆς γνώσεως, τῆς ἐπιλογῆς, τῆς προόδου, τῆς ἐλευθερίας καὶ τοῦ σεβασμοῦ τοῦ ἄλλου.

Δὲν μισεῖ κανένα, δὲν ἐχθρεύεται ποτὲ κάποιον, εἶναι ἀρχοντική, στοργικὴ μητέρα, τροφὸς τοῦ γένους. Ἔχει πανανθρώπινο χαρακτήρα, οἰκουμενικὴ διάσταση, σεβάσμια αἴγλη. Τὸ ἴδιο καὶ ὁ ἑλληνισμός.

Ἡ οἰκονομικὴ κρίση στὴν Ἑλλάδα δὲν μπορεῖ νὰ γονατίσει τὸν ἑλληνισμό.

Εἶναι γεγονὸς πὼς τὰ κράμα, τὸ μεῖγμα καὶ ἡ σύνθεση Ὀρθοδοξίας καὶ ἑλληνισμοῦ γέννησε κατόρθωμα πολιτισμικὰ ὑψηλό, ποὺ ἡ λαμπρότητά του ἀστράφτει σὲ ὅλη τὴν πολιτισμένη οἰκουμένη.

15 σχόλια:

  1. Με εγκύκλιο του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως, που εξεδόθη το 1819 μεταξύ άλλων, απαγόρευε στους Έλληνες να δίνουν ελληνικά ονόματα στα παιδιά τους, ως "ανάρμοστα"!
    "Ανάρμοστο" να ονομάζεις το παιδί σου, Πλάτωνα, Όμηρο, Σοφοκλή, Ευριπίδη, Λεωνίδα, Αχιλλέα, Σωκράτη, Αφροδίτη, Ιφιγένεια, Ηρώ, Τερψιχόρη κ.τ.λ., αλλά "πατροπαράδοτο" να το ονομάζεις Μωυσή, Ιωσήφ, Εφραίμ, Εμμανουήλ, Αβακούμ, Ιωήλ, Γαβριήλ, Δανιήλ, Μιχαήλ, Σεραφείμ, Ελισαίος, Ελισάβετ, Σάρα, Μάρα (....και
    το κακό συναπάντημα! ) κ.α. Βεβαίως και σήμερα, η Εκκλησία έχει φροντίσει να "αγιοποιήσει" σχεδόν όλα τα αρχαία ελληνικά ονόματα.
    Φυσικά, δεν χρειάζεται να νιώθουν ενοχές όσοι φέρουν εβραϊκό όνομα. Δεν το επιλέξατε εσείς. Αλλά κι αυτοί που το επέλεξαν για σένα (δηλαδή οι γονείς σου), κινήθηκαν μέσα στα πλαίσια που ο Εβραιοχριστιανισμός τα έχει καταστήσει δεδομένα και φυσιολογικά. Κοντά σ’ αυτά θα πρέπει να συνυπολογίζεται και η άγνοια των παλαιότερων γενεών, σε σχέση με την ιστορία και ειδικότερα με την πλαστή "αρμονική" σχέση Ελληνισμού και Εβραισμού, που προπαγανδίζει έως και σήμερα η Εκκλησία.
    Επιπροσθέτως, η ελληνική ονοματοδοσία, δεν νοθεύτηκε μόνο με εβραϊκά ονόματα, αλλά και ρωμαϊκά (π.χ. Κωνσταντίνος, που σημαίνει "σταθερός").

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε είσαι λιγάκι μπερδεμένος. Είθε να σε φωτίσει ο Θεός να ξεφύγεις από την πλάνη σου.
    Δυστυχώς οι αρχαιόπληκτοι-δωδεκαθεϊστές δεν μπορούν να καταλάβουν ότι χωρίς τη συνδρομή της Εκκλησίας σήμερα δεν θα είχε μείνει ίχνος Ελληνισμού. Πως θα διαβάζαμε Πλάτωνα, Ηρόδοτο, Αισχύλο και τόσους άλλους χωρίς τους μοναχούς-αντιγραφείς που επί Βυζαντίου διέσωσαν όλον αυτόν τον πλούτο;
    Πως θα επαναστατούσαν οι Έλληνες το 1821 αν η Εκκλησία δεν φρόντιζε μέσω του κρυφού σχολειού να αφυπνίζει την εθνική συνείδηση των παιδιών;
    Πόσα σχολεία ίδρυσε ο Άγιος ΚΟσμάς ο Αιτωλός σε όλη την επικράτεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το εκπαιδευτικό όραμα του Κοσμά όπως φαίνεται μέσα από τα δικά του λόγια…
    1. Ο ρόλος του σχολείου πρέπει να είναι θρησκευτικός και να προετοιμάζει τον άνθρωπο για το μοναστήρι: "Να μαζευθήτε όλοι να κάμετε ένα σχολείον καλόν, να βάλετε και επιτρόπους να το κυβερνούν, να βάνουν διδάσκαλον να μανθάνουν όλα τα παιδιά γράμματα, πλούσια και πτωχά. Διότι από το σχολείον μανθάνομεν τι είνε Θεός, τι είνε Αγία Τριάς, τι είνε Άγγελοι, δαίμονες, παράδεισος, κόλασις, αρετή, κακία· τι είνε ψυχή, σώμα κ.λ.π. Διότι χωρίς το σχολείον περιπατούμεν εις το σκότος· από το σχολείον ανοίγει το μοναστήριον" (Διδαχή Α΄).
    "Και αν δεν σπουδάσης τα ελληνικά, αδελφέ μου, δεν ημπορείς να καταλάβης εκείνα οπού ομολογεί η Εκκλησία μας. Καλύτερον, αδελφέ μου, να έχης ελληνικόν σχολείον εις την χώραν σου, παρά να έχης βρύσες και ποτάμια· και ωσάν μάθης το παιδί σου γράμματα, τότε λέγετε άνθρωπος. Το σχολείον ανοίγει τας εκκλησίας· το σχολείον ανοίγει τα μοναστήρια" (Διδαχή Ε΄).
    2. Το σχολείο έχει σαν σκοπό τη γνωριμία με την ορθοδοξία: "Διατί πάντα εις τα σχολεία γυμνάζονται οι άνθρωποι και ηξεύρουν και μανθάνουν το τι εστί ο Θεός, το τι είνε οι άγιοι άγγελοι, τι είνε οι καταραμένοι δαίμονες και το τι είνε η αρετή των δικαίων. Το σχολείον φωτίζει τούς ανθρώπους. Ανοίγουν τα ομάτια των ευσεβών και ορθοδόξων χριστιανών να μανθάνουν τα μυστήρια". (Διδαχή ΣΤ΄).
    3. Οποιαδήποτε γνώση εκτός της ορθοδοξίας είναι του Διαβόλου: "Έμαθα και πέντε εξ ελληνικά και έμαθα πολλών λογιών γράμματα, εβραϊκά, τουρκικά, φράγκικα και από όλα τα έθνη, με την χάριν του Χριστού μας και πολλά τα εδιάβασα. Και όλα τα εθνικά κάλπικα τα ηύρα· όλα ευρέματα και σπέρματα του Διαβόλου, και κατά αλήθειαν, αδελφοί μου, τόσον τα εμελέτησα τα γράμματα". (Διδαχή Η΄).
    4. Όσο για τις υπόλοιπες γνώσεις…: "Ωσάν εξέπεσεν το πρώτον τάγμα και έγιναν δαίμονες, τότε επρόσταξεν ο πανάγαθος Θεός και έγινεν ο κόσμος ούτος. Και από τον καιρόν οπού έκαμε τον κόσμον είνε 7288 χρόνοι…. Ο ήλιος, η σελήνη και τα άστρα είνε κολλημένα εις τον ουρανόν". (Διδαχή Α΄).
    Αυτό ήταν το εκπαιδευτικό όραμα του Κοσμά του Αιτωλού. Να ανοίξουν σχολεία όπου οι χριστιανοί (όχι οι "μιαροί" Έλληνες) να μαθαίνουν ελληνικά ώστε να καταλαβαίνουν το ευαγγέλιο (περί ιστορίας ουδείς λόγος), να μάθουν την ορθόδοξη πίστη και να προετοιμαστούν για το μοναστήρι. Το σχολείο αντιμετωπίζεται από τον Κοσμά σαν απαραίτητη προϋπόθεση για την προώθηση της ορθοδοξίας και όχι του έθνους, έννοια η οποία απουσιάζει παντελώς από τις διδαχές του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή οι αρχαιόπληκτοι "δωδεκαθε'ι'στές" επιμένουν να γελοιοποιούνται με αυτά που λένε και γράφουν, θα συνεχίσουμε κι εμείς να καταρρίπτουμε τους ανιστόρητους μύθους τους, έναν προς έναν :

    ΜΥΘΟΣ ΠΡΩΤΟΣ : Το δωδεκάθεο είναι η "εθνική" και "πατριωτική" θρησκεία των Ελλήνων, ενώ η Ορθοδοξία είναι ξενόφερτη, "εβραιολατρική" και εθνοπροδοτική.

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Ας μας πουν οι δωδεκαθε'ι'στές, πόσοι από τους θεούς τους ήταν όντως "ελληνικής" προελεύσεως ;; Ο Διόνυσος ήταν θρακοφρυγικής προελεύσεως, η Ρέα - Κυβέλη επίσης φρυγικής προελεύσεως, ενώ ο Απόλλων ζούσε το μισό έτος στην Ελλάδα, και το άλλο μισό στην ...Υπερβορεία ! Φαίνεται ότι την Ελλάδα την είχε μόνο για τις ...διακοπές του !

    Αλλά ας πάμε στα πιο σοβαρά : Το 480 πΧ, ο Ξέρξης εισβάλλει στην Ελλάδα, με 1.000.000 στρατό. Οι Έλληνες, ανήσυχοι, στέλνουν ανθρώπους στο "απολλώνειο" δελφικό μαντείο, για να ζητήσουν χρησμό.
    Και τότε, το "πατριωτικό" μαντείο, δίνει τον ηττοπαθή και προδοτικό χρησμό : "Ο σώζων εαυτόν σωθήτω, τρέξτε να κρυφτείτε, γιατί οι Πέρσες θα ισοπεδώσουν τα πάντα" !
    Τι είχε συμβεί ;; Πολύ απλά, το ηλιολατρικό δελφικό ιερατείο είχε δωροδοκηθεί από τους - επίσης ηλιολάτρες Πέρσες - και υπαγόρευσε στην Πυθία τον προδοτικό χρησμό.
    Ευτυχώς για τον Ελληνισμό που βρέθηκε τότε ο Θεμιστοκλής, ο οποίος κατάλαβε τι συμβαίνει, και με την χρήση απειλών και δωροδοκίας, ανάγκασε την Πυθία να δώσει - με δική του υπαγόρευση προφανώς - τον δεύτερο χρησμό με τα "ξύλινα τείχη". Έτσι, έπεισε τους Έλληνες να μείνουν και να πολεμήσουν στην Σαλαμίνα, σώζοντας την Ελλάδα και την Ευρώπη.

    Αγαπητοί "δωδεκαθε'ι'στές", οι ψευτοθεοί σας δεν έκαναν ποτέ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΕ για την Ελλάδα !
    Οι αδελφοκτόνοι πόλεμοι, οι αλληλοσφαγές και οι προδοσίες, έδιναν κι έπαιρναν στον αρχαίο κόσμο των "εθνικών", τον οποίο νοσταλγείτε !

    Μια χαρά "εθνικός" ήταν ο Εφιάλτης, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να προδώσει !

    Μια χαρά "εθνικοί" ήταν οι Θηβαίοι, αλλά μήδισαν και πολέμησαν στο πλευρό των Περσών στις Πλαταιές !

    Μια χαρά "εθνικοί" ήταν οι Αθηναίοι, αλλά εξόντωσαν τους ομοεθνείς τους στην Σάμο, στην Μήλο, στην Ιστιαία, στην Μένδη κλπ κλπ.

    Μια χαρά "εθνικοί" ήταν οι Σπαρτιάτες , αλλά είχαν δούλους τους Έλληνες Μεσσηνίους για 300 χρόνια.

    Μια χαρά "εθνικός" ήταν ο μικρονο'ι'κός Δημοσθένης, αλλά αυτό δεν τον εμπόδισε να αποκαλεί "βαρβάρους" τους Μακεδόνες !

    Μια χαρά "εθνικοί" ήταν οι Αιτωλοί, αλλά κάλεσαν τους Ρωμαίους σε βοήθεια κατά των ομοεθνών τους Μακεδόνων, κι έτσι άρχισε η αντίστροφη μέτρηση για την Ρωμαιοκρατία !

    Πού ήταν οι ψευτοθεοί σας ΔΙΑΣ, ΑΘΗΝΑ κλπ για να τα αποτρέψουν όλα αυτά ;;

    Οι αρχαίοι μας πρόγονοι ήταν όντως πολιτιστικοί και φιλοσοφικοί ΓΙΓΑΝΤΕΣ, αλλά στο πολιτικό επίπεδο ήταν ΝΑΝΟΙ ! Αυτή είναι η αλήθεια, και μόνοι τους αλληλοσφάχτηκαν και καταστράφηκαν.

    Οι ψευτοθεοί των "εθνικών", δεν έκαναν ΤΙΠΟΤΕ για να εμποδίσουν τους Έλληνες να αυτοκαταστραφούν, και πώς να κάνουν άλλωστε αφού ήταν ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΙ ;;

    Αντίθετα, η Ορθόδοξη Πίστη προσέδωσε στο Ελληνικό Έθνος έναν βαθμό εσωτερικής συνοχής και ομοιογένειας τέτοιο, που θα ήταν αδιανόητος στην αρχαιότητα.

    Το αυτοκρατορικό όραμα και το μεγαλείο της Βασιλεύουσας, ο θρύλος του Μαρμαρωμένου Βασιλιά και η πολιτική παράδοση του Βυζαντίου, ήταν η μαγιά που κράτησε το Γένος μας ζωντανό στα μαύρα χρόνια της Τουρκοκρατίας, κι αυτό δεν αλλάζει όσο κι αν προσπαθούν οι "δωδεκαθε'ι'στές" και οι κάθε λογής δυτικοθρεμμένοι ευρωλιγούρηδες !

    Αγαπητοί "δωδεκαθε'ι'στές", μελετήστε λίγο καλύτερα την Ελληνική Ιστορία ! Δεν βλάπτει να διαβάσετε και κανένα ΣΟΒΑΡΟ βιβλίο για το Βυζάντιο και την Τουρκοκρατία !

    Αυτά προς το παρόν και θα επανέλθουμε !

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύγε για την τοποθέτησή σου φίλε ! Η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός πηγαίνουν χέρι - χέρι εδώ και 2000 χρόνια σχεδόν.Οι αρχαίοι πρόγονοί μας είχαν απορρίψει το Δωδεκάθεο πολύ πριν γνωρίσουν τον Χριστό και περίμεναν με προσδοκία την Αλήθεια, "τον Άγνωστο Θεό".
      Οι μεγάλοι σοφοί της αρχαιότητας απέρριψαν επιδεικτικά την αρχαιοελληνική θρησκεία, την οποία χαρακτήρισαν απαράδεκτη, παράλογη και εν πολλοίς επικίνδυνη για την ανθρώπινη κοινωνία! Όλα σχεδόν τα μεγάλα πνεύματα της αρχαιότητας άσκησαν κριτική και αρνήθηκαν την αρχαιοελληνική ειδωλολατρία.

      Ο Αναξίμανδρος (610-564 π.Χ.) αποφάνθηκε πως το θείον είναι «αθάνατον καί ανόλεθρον», «περιέχει δε άπαντα καί πάντα κυβερνά» (Αριστ., Μεταφ. 203Β).
      Ο Εμπεδοκλής (493-433 π.Χ.) καταδίκασε έντονα τον ανθρωπομορφισμό της αρχαιοελληνικής θρησκείας και όρισε ότι το θείον είναι πνεύμα (Β΄ 134)
      Ο Παρμενίδης (5ος αιών π.Χ.) αρνήθηκε μετά βδελυγμίας τις απαράδεκτες αντιλήψεις της εποχής του για το θείο και αποφάνθηκε πως αυτό είναι πέρα από κάθε φυσικό φαινόμενο και ανθρώπινη σύλληψη. Το θείον είναι «ατεμές» και «ακίνητον» (Β΄ 23, 24, 26)
      Ο Αναξαγόρας (490-427 π.Χ.) απεφάνθη ότι ο ήλιος, η σελήνη και τα αστέρια, δεν είναι θεοί, όπως πρέσβευε η ειδωλολατρική θρησκεία και η οποία απαιτούσε λατρεία γι’ αυτά, αλλά πύρινες μάζες. Το ίδιο είχαν υποστηρίξει και ο Αναξίμανδρος, ο Αναξιμένης, ο Θαλής, ο Λεύκιππος, ο Δημόκριτος.
      Ο Πρωταγόρας (480-411 π.Χ.) θεμελίωσε την έννοια της απόλυτης υπερβατικότητας του θείου και σατίρισε την παιδαριώδη θρησκευτικότητα της εποχής του, γι’ αυτό οι φανατικοί ειδωλολάτρες αποφάσισαν να τον σκοτώσουν (Θ.Η.Ε., τομ. 10,692).
      Ο Ηρόδοτος (480-421 π.Χ.) δεν δίστασε να ασκήσει κριτική στο Μαντείο των Δελφών για ψεύτικους χρησμούς και στηλίτευσε την απαράδεκτη ιερή πορνεία (Ιστ. Ι. 199).

      Ο Ευριπίδης (480-406 π.Χ.) χαρακτήρισε τις γελοίες για τους θεούς διηγήσεις των ποιητών «αοιδών δυστήνους λόγους» (Ευρ., Ηρακλ. Μαιν. 1346) και υποστήριξε πως «εί οι θεοί εισί κακοί ουκ εισί θεοί».

      Ο Σωκράτης (469-399 π.Χ.) υπήρξε σαφώς μονοθεϊστής. Κατά κανόνα ομιλούσε για Θεό και σπανιότατα ομιλούσε για θεούς. Στους μαθητές του δίδασκε διαφορετική θρησκευτική πίστη, γι’ αυτό καταδικάστηκε σε θάνατο ως «έτερα καινά δαιμόνια εισφέρων».

      Ο Πλάτων (428-347 π.Χ.) φυγάδευσε κυριολεκτικά τον Όμηρο από την «Πολιτεία» του, διότι θεώρησε ότι οι ανήθικοί μύθοι για τους θεούς αποτελούν επιζήμια πρότυπα για τους νέους. Τόνισε εμφατικά ότι ο Όμηρος και ο Ησίοδος έπλασαν ψευδείς και ανάξιους μύθους για τους θεούς (Πολιτ. 368Α-383C). Αρνήθηκε ουσιαστικά την πατρώα ειδωλολατρική θρησκεία και προσηλώθηκε στην δική του ιδεατή θεότητα, το «Όντως Όν». Χαρακτηριστικά είναι τα εξής αποφθέγματα του μεγάλου φιλοσόφου, τα οποία προδίδουν τις μονοθεϊστικές αντιλήψεις του: «Ο δή Θεός ημίν πάντων χρημάτων μέτρον άν είη μάλιστα» (Νομ. IV 716e), «Ομοιούσθαι Θεώ» (Πολ. 613Β), «Ο Θεός έχει ταίς χερσίν αυτού τήν αρχήν, το μέσον και το πέρας πάντων των όντων» (Νομ. Δ’ 713e).

      Ο Αριστοτέλης (384-322 π.Χ.) όρισε το θείον ως «τό πρώτον κινούν ακίνητον», ως «Νόησιν Νοήσεως» και ως «Ζώον αΐδιον άριστον» (Μεταφ. 1072, Β’ 29) ορίζοντας έτσι την πίστη του σε μία υπερβατική αρχή. Υπεράσπισε την ενότητα της θείας ουσίας ως εξής: «ουκ πολυκοιρανίη εις κοίρανος» (Μεταφ. 1076Α). Αρνήθηκε κατηγορηματικά τις ανόητες περί θεών πίστεις της αρχαιοελληνικής θρησκείας και γι’ αυτό κατηγορήθηκε για αθεϊσμό!

      Οι σύγχρονοι «αρχαιολάτρες» πολύ μικρή σχέση έχουν με την αρχαία Ελλάδα. Καπηλεύονται ορισμένα επιλεκτικά στοιχεία του αρχαιοελληνικού πολιτισμού, όσα εξυπηρετούν τους στόχους τους, δηλαδή την εδραίωση του νεοαποκρυφιστικού παγανισμού. Απόδειξη ότι ουδέποτε αυτοί αναφέρονται στην αντιρρητική γραμματεία των αρχαίων συγγραφέων κατά της ειδωλολατρικής θρησκείας. Οι μονοθεΐζοντες σοφοί συγγραφείς Ξενοφάνης, Ηράκλειτος, Ευριπίδης, Πρωταγόρας, Πλάτων, Αριστοτέλης είναι τα «μαύρα πρόβατα» για τους νεοπαγανιστές, διότι οι μονοθεϊστικές αντιλήψεις τους θεωρούνται σαφώς αιρετικές, σε σχέση με την ειδωλολατρία που πρεσβεύουν!

      δείτε το ενδιαφέρον βιβλιαράκι περί αρχαιολατρών εδώ:
      http://img.pathfinder.gr/clubs/files/28244/1.html

      Διαγραφή
  5. Θα μας δωσεις καποια πηγη γι'αυτη την "εγκυκλιο"; Η΄ειναι μια ακομα απο τις "αποδειξεις" που εχετε επινοησει και ανακυκλωνετε εδω και χρονια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΘΕΟ;; ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΤΟ ΕΓΓΥΑΤΑΙ; Ο ΣΑΟΥΛ Ή Ο ΠΑΥΛΟΣ; ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΟΛΑ; ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ, ΑΝΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΥΒΡΙΣ, ΝΑ ΛΕΤΕ ΠΩΣ ΕΣΕΙΣ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΤΑΝ
    ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ ΔΗΛ. ΗΛΙΘΙΟΙ, ΕΝΩ ΟΙ ΙΟΥΔΑΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΟΣ ΛΑΟΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΘΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ; ΕΓΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΚΑΘΕ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΔΕΧΟΜΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΕΝ ΜΕ ΦΟΒΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΗ. ΟΛΟΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ Η ΣΙΓΟΥΡΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΠΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΤΕ, ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΠΑΘΗΤΙΚΟΥΣ, ΣΠΕΡΝΕΤΕ ΤΟΝ ΔΙΧΑΣΜΟ. ΤΟΝ ΘΕΟ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΙ ΟΥΤΕ ΕΠΕΣΕ ΤΟΣΟ ΧΑΜΗΛΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΘΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΕΝΤΑ ΤΟΥ ΜΩΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ Η ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΑΥΝΑΝ Ή ΝΑ ΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ "ΜΑΖΕΨΕΙ" ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ! ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΘΕΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ;
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΡΑΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχεις το θρασος ρε καραγκιοζακο και πιανεις στο στομα σου τον ΜΕΓΑ ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΟ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΑΡΤΥΡΑ Κοσμα τον Αιτωλο, που οργωσε κυριολεκτικα την Ελλαδα για να φτιαξει σχολεια σωζοντας ετσι την ελληνικη γλωσσα απο τους φιλους σου τους τουρκους και τους παπικους, που προπαγανδιζαν ανελεητα τοτε;

    Ναι ρε ανιστορητε, εκεινη την εποχη τα Ευαγγελια ηταν η μονη πηγη για να μαθουν γραμματα τα παιδια! Ακομα και σημερα ειναι τα μονα κειμενα που ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, εστω στην απλουστερη μορφη της!

    Ξυδακι "ελληναρα".

    Υ.Γ. Ο Αγιος Κοσμας εκτελεστηκε απο τουρκους κατοπιν προδοσιας των ΕΒΡΑΙΩΝ. Εσυ θα εκανες κατι τετοιο , που εχεις το θρασος να μιλας για "εβραιοχριστιανους";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελληνιδα κοψε το παραμυθακι επιτελους! Ποιος σου ειπε οτι εισαι προγονος ιουδαιων; Δηλαδη ο Κολοκοτρωνης και οι αλλοι αγωνιστες που πιστευαν στον Χριστο και την Παναγια ηταν εβραιοι; Μας δουλευεις;;; Διαβασε τα οσα γραφει ο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ και ξεκολλα απο τις γελοιοτητες που διασπειρουν οι εβραιομασωνοκινητοι "δωδεκαθειστες" προκειμενου να διχασουν τους Ελληνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αγαπητή κ.Ερατώ, που είδες το φανατισμό από μέρους μας; Μάλλον κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια.. Δεν αναρωτιέστε εσείς οι δωδεκαθεϊστές, γιατί τόσος μίσος από μέρους σας; Γιατί οι σφοδρές επιθέσεις, σε ομάδες και άτομα που τυγχάνει να μην έχουν τα ίδια πιστεύω με τα δικά σας; Και κατά 99,9% εναντίον της Ορθοδοξίας; Αυτό το υπερφίαλο μένος μεταφράζεται όχι μόνο σε φανατισμό και πνευματική καχεξία, αλλά σε κάτι πολύ ουσιαστικότερο.. Σε αναζήτηση λόγου και αιτία ύπαρξης- επαλήθευσης των θέσεων και των πιστεύων σας. Σαν τη μέθοδο του αποκλεισμού δηλαδή.Θα είναι αλήθεια κάτι όταν αποδείξουμε ότι δεν είναι αλήθεια κάτι άλλο που μας ακυρώνει. Νιώθεις να σε αναπαύει αυτό, νιώθεις καλά μέσα σου;

    Εμμανουήλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. O Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, υπήρξεν όχι μόνον
    Διδάσκαλος, αλλά και Μεγάλος Έλλην πατριώτης.
    Τα λόγια του ιδίου το πιστοποιούν. Ιδού αι επαναστατικαί κι εθνικαί διδαχαί του Αγίου:
    • "Σας λυπάμαι για την περηφάνεια, οπού έχετε. Το ποδάρι μου εδώ δεν θα ξαναπατήση. Και εάν δεν αφήσετε αυτά τα πράγματα που κάνετε, την αυθαιρεσία και ληστεία, θα καταστραφήτε. Σε κείνο το κλαρί, που κρεμάτε τα σπαθιά σας, θά ‘ρθη μια μέρα που θα κρεμάσουν οι γύφτοι τα όργανά τους" (ελέχθη στο χωριό Άγιος Δονάτος Σουλίου, από το βιβλίο Κοσμάς ο Αιτωλός του Αυγ. Καντιώτη.)
    • "Εμείς, χριστιανοί μου, δεν έχομεν εδώ πατρίδα… Δια τούτο και ο Θεός μας έβαλε τον νουν εις το επάνω μέρος, δια να στοχαζώμεθα πάντοτε την ουράνιον βασιλείαν, την αληθινήν πατρίδα μας" (Διδαχή Α , 1, Ι. Μενούνου).
    • "Και βαθμοφόροι Τούρκοι μου παρέχουν τώρα την προστασίαν των. Ο καθείς από αυτούς επιζητεί την παρουσίαν του ιερωμένου εις τα χωριά, όπου έχουν τα φέουδά των, διότι ούτος παρακινεί τους Έλληνας να φέρωνται νομοταγώς και να πληρώνουν τα δικαιώματα εις τους φεουδάρχας των" (Κ. Μέρτζιου, "Το εν Βενετία", σελ. 6). Στη διδαχή αυτή φαίνεται καθαρά ο ρόλος του κλήρου κατά την Τουρκοκρατία. Στο χειρόγραφο 12 της Μονής Λευκοπηγής αναγράφεται, ότι ο Κοσμάς παρακίνησε τους οπλοφόρους από τους ακροατές του να παραδώσουν τα όπλα "εις τους ζαπιτάδες" (Φ. Μιχαλόπουλος, "Κοσμάς ο Αιτωλός", σελ. 271).
    • "Να ρίψετε τ’ άρματα και να ελπίζετε εις τον Θεόν" (Παπά-Αρσενίου Βλιαγκόφτη, ΙΓ Πάτρια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aκολουθούν μερικαί επιστημονικαί
    θέσεις του Μεγάλου Διδασκάλου Αγίου Κοσμά
    του Αιτωλού:
    • "Ο ήλιος και το φεγγάρι και τ’ άστρα είναι κολλημένα εις τον ουρανόν και ο ουρανός γυρίζει μαζί με τον ήλιον… Όπου πηγαίνει ο ήλιος εκεί γίνεται ημέρα" (Χειρόγραφο 12 Λευκοπηγής, σελ. 31).

    • Όταν ο γάμος γίνεται όχι όπως θέλει ο Θεός αλλά ο Διάβολος, τότε πεθαίνει κάποιος από τους συζύγους, "και παιδιά κάμνουν και εκείνα όλα κορίτσια, στραβά, κουτσά, λωλά, αναποδιασμένα". (Έκδοση Αποστολιά, σελ. 74.)
    Τα κορίτσια εξομοιώνονται με τα παιδιά με αναπηρίες.
    • "Και από τον καιρό οπού έκαμεν ο πανάγαθος Θεός τον κόσμον είναι επτά χιλιάδες και διακόσιοι ογδοήντα οκτώ χρόνοι" (Διδαχή Α2 , 19, Ι. Μενούνου).
    Δηλαδή ο Θεός κατασκεύασε τον κόσμο περί την 6η χιλιετία π.Χ.. Τα ίδια πάντως υποστηρίζει κι η επίσημη Εκκλησία σήμερα.
    • "Να μην τρώγωμεν οψάρια τες Τετράδες και τες Παρασκευές, ότι είναι μεγάλη αμαρτία, και όποιος τρώγει να ηξεύρη, ότι σταυρώνει τον Χριστόν" (Διδαχή Α2 , 930, Ι. Μενούνου).
    • "Πάλιν εσύ, γυναίκα, έχεις περισσότερον χρέος από τον άνδρα να ανατρέφεις τα παιδιά σου και να τα νουθετάς εις τα καλά έργα. Όταν το παιδί σου σηκώνεται το ταχύ από τον ύπνον και ευθύς σου γυρεύει ψωμί, εσύ μη του δώσεις, αλλά επάρε το και πήγαινέ το εις την εικόνα του Χριστού και ειπέ του: Εγώ παιδί μου ψωμί δεν έχω, ο Χριστός μας έχει. Έλα κάμε το σταυρόν σου να τον προσκηνύσωμεν και να τον παρακαλέσωμεν να μας δώσει. Και έτσι συνηθίζει το παιδί από μικρόν εις το καλόν" (Διδαχή Α2 , 935, Ι. Μενούνου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φιλαράκο "ανώνυμε" δωδεκαθε'ι'στή, τον Άγιο Κοσμά Αιτωλό τον κρέμασαν οι Τούρκοι και σκύλευσαν το πτώμα του οι Εβραίοι.

    Όταν έστω και ΕΝΑΣ από εσάς τους νεοπαγανιστές κρεμαστεί από τους Τούρκους και σκυλευτεί από τους Εβραίους, ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ θα δικαιούστε να πιάνετε στα βρωμοστόματά σας τον Άγιο Εθνομάρτυρα Κοσμά Αιτωλό !

    Όσο για τις ειρωνείες σου, μάθε ότι και ο Αριστοτέλης υποστήριζε ότι ο Ήλιος κινείται γύρω από τη Γη, όπως και ο Πτολεμαίος. Αυτό μειώνει την συνολική τους αξία ;;

    Και επειδή προφανώς είσαι και ημιμαθής, όπως όλοι οι δωδεκαθε'ι'στές, μάθε ότι την μελέτη των φυσικών επιστημών στην νεώτερη Ελλάδα την έφεραν οι κληρικοί Ευγένιος Βούλγαρης και Νικηφόρος Θεοτόκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΩΔΕΚΑΘΕΪΣΤΕΣ...ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ...ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΤΗΡΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φυσικά δεν θα μπορέσει η οἰκονομικὴ κρίση να γονατίσει τον Ελληνισμό, εφόσον ούτε η 1000-χρονη ιαχοβοκρατία και η 450-χρονη ισλαμοκρατία δεν μπόρεσαν.

    Ο Ελλην πρέπει όμως σύντομα να προσανατολιστη στον Ελληνισμό του, για να προοδεύει.

    Ο Ιαχοβίτης ας κάνει ότι θέλη, ας συνεχίζει να δοξάζει με το Αλληλούια ("δόξα τον Ιαχωβά") τον θεό τον αδελφών του της Μέσης Ανατολής.


    Φωκίων Χριστός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.