ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
Σήμερα ἔπεσε στὰ χέρια μου τὸ ἔντυπό της ἀπογραφῆς "κατοικίας-νοικοκυριοῦ", ἡ ὁποία ἄρχισε ἤδη. Ἀποτελεῖται ἀπὸ δέκα (10) σελίδες. Φυλλομετρώντας στὴν ἀρχὴ καὶ μελετώτας τὸ ἔντυπο αὐτὸ σὲ δεύτερη φάση ἀνεκάλυψα δύο μαργαριτάρια! Σᾶς τὰ παρουσιάζω.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑ!
Παρὰ τὸ γεγονός, ὅτι τὸ ἐρωτηματολόγιο εἶναι ἐξαντλητικό, καλύπτοντας μύριες ὅσες λεπτομέρειες, γιὰ τὸ θρήσκευμα τοῦ ἀπογραφομένου δὲν ὑπάρχει ἐρώτηση. Γιατί ἄραγε; Μήπως γιὰ νὰ μὴ στενοχωρηθοῦν οἱ Μουσουλμάνοι μετανάστες, ὅπως ἔλεγε ὁ Δήμαρχος Ἀθηναίων κ., Καμίνης; Μήπως, ἐπειδὴ τὸ θρήσκευμα ἐντάσσεται στὰ προσωπικὰ δεδομένα τοῦ ἀνθρώπου; Ἀσφαλῶς ὄχι! Τότε γιατί παρέλειψαν τὴ σχετικὴ ἐρώτηση: Κατὰ τὴ γνώμη μας οἱ ξένες δυνάμεις, ποὺ μᾶς κυβερνοῦν, καὶ σχεδιάζουν τὴν "παγκοσμιοποίηση" ἂφ΄ἑνὸς καὶ ἂφ΄ἕτερου οἱ πολιτικοί μας, δήλ. οἱ ὑποτακτικοί τους, οἱ ὁποῖοι ἀποτελοῦν τὰ ἐκτελεστικά τους ὄργανα στὸ ἑλλαδιστᾶν, μᾶς ὁδηγοῦν μὲ ἀργά, πλὴν ὅμως σταθερά, βήματα, στὸ λεγόμενο "κοσμικὸ Κράτος" δήλ. στὸ Κράτος, ὅπου δὲν γίνεται καμμιὰ ἀναφορὰ στὸ Θεό! Στὸ Κράτος αὐτὸ ὁ Θεὸς εἶναι ὁ μεγάλος Ἐξόριστος ἀπὸ τὴν ζωὴ τῆς ἀνθρώπινης κοινωνίας! Οἱ Κοινωνίες στὰ Κράτη αὐτὰ καὶ δαιμονίζονται καὶ δαιμονοκρατοῦνται!
Στὴν πορεία μας πρὸς συγκρότηση αὐτοῦ του κοσμικοῦ Κράτους ἐδῶ στὴ Χώρα μας τὰ πρῶτα βήματα ἔγιναν! Ἀρχίσαμε μὲ τὸν πολιτικὸ Γάμο. Προχωρήσαμε μὲ τὴν διαγραφὴ τοῦ θρησκεύματος ἀπὸ τὴν ἀστυνομικὴ ταυτότητα ἀπὸ τὴν....
καταραμένη Κυβέρνηση Κώνστ. Σημίτη. Θεσπίσαμε τὴν πολιτικὴ Κηδεία. Τὸ Πρόγραμμα τῆς Globalization, δήλ. τῆς παγκοσμιοποιήσεως, συμπληρώθηκε μὲ τὸν πολιτικὸ Ὅρκο! Τώρα προσπαθοῦν νὰ μᾶς ἐπιβάλουν τὴν Κάρτα τοῦ Πολίτη. Καὶ ἕπεται συνέχεια!
Ὅ,τι λοιπὸν ἔχει σχέση μὲ τὸν Χριστὸ πρέπει νὰ ἀντικατασταθῆ! Ἑπομένως δὲν χρειάζεται νὰ γνωρίζουμε πόσοι εἶναι οἱ Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ στὴν Ἑλλάδα, πόσοι οἱ Ρωμαιοκαθολικοί, πόσοι οἱ Ἑβραῖοι, πόσοι Μουσουλμάνοι κλπ. Πρέπει ὅλοι νὰ γίνουμε "ἕνας ἀχταρμάς", ὅπως ἔλεγε καὶ ὁ μακαριστὸς Χριστόδουλος. Προφανῶς, σὲ ἐξυπηρέτηση τῶν παραπάνω σχεδίων τῶν Μασσωνο-Ἑβραίων, τῶν ἀείποτε διωκτῶν τοῦ Σωτῆρος Χριστοῦ μας, οἱ συντάκτες τοῦ ἀπογραφικοῦ ἐντύπου διέγραψαν τὸ θρήσκευμα ἀπὸ τὸ Ἔντυπό της Ἀπογραφῆς καὶ τὸ ἔγραψαν στὰ "παληὰ τοὺς ὑποδήματα"! Ντροπή σας, κύριοι, ὅποιοι κι ἂν εἶσθε, ὅσο ψηλὰ κι ἂν εὐρίσκεσθε! Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ ἀνατρέπετε τὶς ἑλληνοχριστιανικὲς Ἀρχὲς καὶ Παραδόσεις τοῦ Λαοῦ μας καὶ μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ παραβιάζετε θεμελιώδεις διατάξεις τοῦ Συντάγματος, τὶς ὁποῖες θὰ ἐπικαλεσθῶ παρακάτω.
2. ΕΠΙΣΗΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΟΡΟ "ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ"!
Αὐτοὶ λοιπὸν οἱ ἀνεγκέφαλοι συντάκτες τοῦ ἐρωτηματολογίου προέβησαν καὶ σὲ ἕνα δεύτερο ἔγκλημα. Ἰσοπεδώνουν τοὺς ὅρους Σύζυγος καὶ Σύντροφος! Εἶναι ἐξ ἴσου ἀποδεκτοὶ ὅσοι βιώνουν τὴν νόμιμη συζυγία μὲ ὅσους προτιμοῦν τὴν παράνομη συμβίωση! Ὠνόμασαν τὴν πορνεία καὶ τὴν μοιχεία "ἐλεύθερη συμβίωση" γιὰ νὰ τὶς δώσουν ἕνα νομικὸ φόρεμα! ΄
Σύμφωνα μὲ τὶς ἑλληνοχριστιανικὲς παραδόσεις μας ἡ γυναίκα ποὺ παντρεύεται "μὲ παπὰ καὶ μὲ κουμπάρο" ὀνομάζεται Σύζυγος, ἐνῶ ἡ γυναίκα ποὺ συζεῖ "ἀστεφάνωτη", δήλ. αὐτὴ ποὺ πορνεύει ἡ μοιχεύει μὲ κάποιον ἄνδρα, δήλ. ἡ "ἀστεφάνωτη" ὀνομάζεται "Σύντροφος"! Ἡ πρώτη εἶναι νόμιμη, ἐνῶ ἡ δεύτερη εἶναι παράνομη! Μπορεῖ ἴσως τὸ ἀστικὸ δίκαιο νὰ ἀναγνωρίζει κάποια ἀστικὰ δικαιώματα καὶ σ' αὐτήν, δήλ. τὴν "ἀστεφάνωτη", ἡ τὴν "παλλακίδα¨ κατὰ τοὺς ἀρχαίους προγόνους μας, ἀλλὰ παρὰ ταῦτα κατὰ τὸ νόμο τοῦ Θεοῦ ἡ ἀστεφάνωτη γυναίκα εἶναι ἡ πόρνη τοῦ Εὐαγγελίου, ἂν εἶναι ἄγαμη ἢ ἡ μοιχαλίς, ἂν εἶναι παντρεμμένη, ἂν δήλ. παίζει σὲ δύο γήπεδα! Τὸ ἴδιο ἰσχύει καὶ ἀντιστρόφως, προκειμένου δήλ. γιὰ τὸν ἄνδρα. Κι αὐτὸς εἶναι πόρνος ἢ μοιχός! Μπορεῖ οἱ λέξεις νὰ εἶναι σκληρές, αὐτὴ ὅμως εἶναι ἡ ἀρχαιόθεν ἐφαρμοσθεῖσα ὁρολογία, οὐ μὴν ἀλλὰ καὶ ἡ ὁρολογία τῆς "καθὼς πρέπει Κοινωνίας". Ὁ ὅρος "Σύντροφος" εἶναι νεώτερη ὁρολογία, εἰσαχθεῖσα κατὰ τὰ τελευταία τοῦτα χρόνια ἀπὸ τὴν "μὴ καθὼς πρέπει Κοινωνίαν" γιὰ νὰ δικαιολογήσει τὰ ἀδικαιολόγητα!
Ὁ Νόμος τοῦ Χριστοῦ καταδικάζει ὅλα αὐτὰ τὰ ἀρρωστημένα φαινόμενα. Συνθέτουν τὴν ἀνήθικη μερίδα τῆς Κοινωνίας. Νὰ τί μᾶς λέγει ὁ Ἄπ. Παῦλος: "Μὴ πλανάσθε· οὔτε πόρνοι, οὔτε εἰδωλολάτραι, οὔτε μοιχοί, οὔτε μαλακοί, οὔτε ἀρσενοκοῖται, ....Βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσιν"( Ἃ΄Κόρ. κέφ. 6, 9-10)
Καὶ ὅμως τὸ Ἑλληνικὸ Κράτος, ἡ συντεταγμένη Ἑλληνικὴ Πολιτεία διὰ τοῦ ἐντύπου της ἀπογραφῆς νομιμοποιεῖ αὐτὴν τὴν ἠθικὴ ἀθλιότητα! Διότι στὴ δεύτερη σελίδα τοῦ σχετικοῦ ἐντύπου καὶ κάτω ἀπὸ τὸ κεφάλαιο "Β΄. ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΟΥ" ὑπάρχουν ἑπτὰ (7) στῆλες, ἐκ τῶν ὁποίων ἡ τρίτη ἔχει ἐπικεφαλίδα "Σύζυγος¨ ἡ δὲ τέταρτη στήλη ἔχει ἐπικεφαλίδα τὴ λέξη "Σύντροφος". Μὲ τὸν τρόπο αὐτὸ καταπατεῖται ἡ χριστιανικὴ Ἠθικὴ καὶ χλευάζεται ὁ Νόμος τοῦ Θεοῦ! Ἐπειδὴ δὲ στὴν ἴδια σελίδα ἀναγράφεται τὸ ὄνομα καὶ τὸ ἐπώνυμό του ἀπογραφομένου, τὰ λεγόμενα προσωπικὰ δεδομένα στὴν προκειμένη περίπτωση ρίπτονται στὸν κάλαθο τῶν ἀχρήστων!
Καὶ ἐρωτῶ: Πὼς εἶναι δυνατὸν νὰ ἀποτελεῖ ἀπόρρητο στοιχεῖο τὸ θρήσκευμα ἑνὸς ἀτόμου καὶ δὲν ἀποτελεῖ ἀπόρρητο ἐπίσης στοιχεῖο ἡ προσωπικὴ -ἀνήθικη ὅμως- ζωή του;
ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣYΝΤΑΓΜΑΤΟΣ
1. τὸ ἄρθρο 2 παράγρ. 1 τοῦ Συντάγματος, τὸ ὁποῖον ἐπιτάσσει, ὅτι "Ὁ σεβασμὸς καὶ ἡ προστασία τῆς ἀξίας τοῦ ἀνθρώπου ἀποτελοῦν τὴν πρωταρχικὴ ὑποχρέωση τῆς Πολιτείας¨ Μὲ τὴν ἰσοπέδωση τῶν ἐννοιῶν Σύζυγος καὶ Σύντροφος εὐτελίζετε τὴν ἀξία τοῦ ἀνθρώπου!
2. Τὸ ἄρθρο 5 παράγρ. 1, ποὺ ὁρίζει, ὅτι ¨Καθένας ἔχει δικαίωμα νὰ ἀναπτύσσει ἐλεύθερα τὴν προσωπικότητά του ....ἒφ΄ὅσον ........δὲν παραβιάζει ...τὰ χρηστὰ ἤθη"
3. τὸ ἄρθρο 21 παράγρ. 1, ποὺ ὁρίζει ὅτι "ἡ Οἰκογένεια ὡς θεμέλιό της συντήρησης καὶ προαγωγῆς τοῦ Ἔθνους, καθὼς καὶ ὁ γάμος, ἡ μητρότητα καὶ ἡ παιδικὴ ἡλικία τελοῦν ὑπὸ τὴν προστασία τοῦ Κράτους"
4. Τὸ ἄρθρο 25 παράγαφ. 1, τὸ ὁποῖον ὁρίζει, ὅτι "Τὰ δικαιώματα τοῦ ἀνθρώπου ὡς ἀτόμου καὶ ὡς μέλους τοῦ κοινωνικοῦ συνόλου...τελοῦν ὑπὸ τὴν ἐγγύηση τοῦ Κράτους".
Φθάνει πιὰ ὁ ἐμπαιγμός μας ἀπὸ τὰ ἁρμόδια Ὑπουργεῖα, τὶς διάφορες Ἀρχὲς Προστασίας κλπ. Ὅλοι μας ἐμπαίζουν! Ὡς Ἕλλην Πολίτης διὰ-μὰ-ρτὺ-ρὸ-μαί!
ΔΗΛΩΣΙΣ
Ἐπικαλούμενος λοιπὸν τὴ διατάξη τοῦ ἄρθρου 120 παράγρ. 4 τοῦ Συντάγματος, διὰ τῆς ὁποίας θεσπίζεται ὅτι ¨ἡ τήρηση τοῦ Συντάγματος ἐπαφίεται στὸν πατριωτισμὸ τῶν Ἑλλήνων, ποὺ δικαιοῦνται καὶ ὑποχρεοῦνται νὰ ἀντιστέκονται μὲ κάθε μέσο ἐναντίον ὁποιουδήποτε ἐπιχειρεῖ νὰ τὸ καταλύσει....."
ΔΗΛΩ ΔΗΜΟΣΙΩΣ
ὅτι, γιὰ ὅλους τους παραπάνω λόγους, κυρίως δὲ διότι διὰ τοῦ ἐντύπου της Ἀπογραφῆς νομιμοποιεῖται ἡ ἀνήθικη ζωὴ καὶ πολιτεία καὶ χλευάζεται ἡ χριστιανικὴ Ἠθικὴ στὴ Χώρα τούτη τῶν Ἁγίων καὶ τῶν Ἡρώων ἐκφράζω ὄχι μόνο τὴν ἀγανάκτησή μου, ἀλλὰ καὶ τὸν ἀποτροπιασμό μου πρὸς τοὺς ἁρμοδίους παράγοντες τῆς Στατιστικῆς Ὑπηρεσίας,
ΑΡΝΟΥΜΑΙ νὰ συμμετάσχω στὴν Ἀπογραφή, διότι παθητικῶς καθίσταμαι συνένοχος στὰ ἑξῆς ἀδικήματα:
α) Στὴν ταπείνωση τῆς Ὀρθοδόξου χριστιανικῆς μου ἰδιότητος,
β) Στὸν εὐτελισμὸ καὶ τὸν χλευασμὸ τῆς Χριστιανικῆς Ἠθικῆς, καὶ
γ) Στὴν νομιμοποίηση τῆς παρανόμου συμβιώσεως.
Αἴγιον 10 Μαΐου 2001
+ Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΚΑΙ ΑΙΓΙΑΛΕΙΑΣ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου