24 Μαρ 2011

ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821 ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΓΡΑΙΚΥΛΟΙ


Θ πρέπει ν διαθέτει κανες ρκετ φέλεια γι ν δεχθε τι προσπάθεια πο καλλιεργεται  τελευταίως π διαφόρους γνωστος-γνώστους κύκλους, περ ναθεωρήσεως τς λληνικς στορίας, κινεται π γν λατήρια κα κατευθύνεται π γαθς διαθέσεις.
Φυσικά, μόνο ατ δ συμβαίνει. Κα τοτο φαίνεται ξεκάθαρα, σ’ σους τουλάχιστον θέλουν ν βλέπουν τ  πρόσωπα κα τ πράγματα στ σωστή τους διάσταση. ρκε κα μόνο τ ν δε κανες ποιο εναι ατο πο κινον τν λη διαδικασία, λλ κα τος διαύλους πικοινωνίας (Μ.Μ.Ε. = Μέσα Μαζικς ξαχρειώσεως) πο χρησιμοποιονται, μέσω τν ποίων  προβάλονται εκαίρως καίρως κα συστηματικς ο θνεες ντιλήψεις πο ροκανίζουν τ θεμέλια του λληνικο μας θνους.
Λησμονον βέβαια λοι ατο πο τολμον ν γγίζουν κόμα κα ατ τν θικ πόσταση τν νδόξων ρώων του 1821 τι δν παυσαν, οτε φυσικ θ παύσουν ν λειτουργον ο πνευματικο νόμοι ο ποοι διέπουν κα ρυθμίζουν τν σορροπία κα τν θικ τάξη. Πολλς φορς ο νόμοι ατοί, μαζ μ τν στορία κα τος δικούς της δέκαστους νόμους, κδικονται παραδειγματικ σους...
τολμον ν περβαίνουν τ σκαμμένα...
Βεβαίως, δν θ τος κάνουμε τν τιμ ν σχοληθομε σήμερα μ τν γραικυλισμ πο ποπνέουν κα κπροσωπον, τόσο γι ν μ μολύνουμε τν τμόσφαιρα, σο κυρίως γι ν πογραμμίσουμε δύο λήθειες πο χουν μεση σχέση μ τς σελαγίζουσες μορφς πο δωσαν τν ζωή τους «γι το Χριστο τν Πίστην τν γίαν κα τς Πατρίδος τν λευθερίαν».
Ά) ς προσπαθήσουμε ν σκεφθομε, στω κα γι λίγο, ποι θ ταν σύγχρονη εκόνα το λληνισμο, ν δν εχε θεμελιωθε πνευματικ πάνω στν νεπανάληπτη κα μοναδικ θνικ πανάσταση το 1821.
Τί θ πρχε σήμερα στν ερ τοτο βράχο πο λέγεται ΕΛΛΑΣ, ν ο πρωταγωνιστς το πους (γνωστο κα νώνυμοι), βίωναν τν κοσμοθεωρία τν συκοφαντν τους κα εχαν παρουσιάσει τν νάλογη γραικυλικ συμπεριφορ το «σφάξε μ γά μου ν’ γιάσω» τν κατάπτυστη θεωρία το «λοι εμαστε τ διο»;
Δν χρειάζεται τολμηρ φαντασία γι ν συλλάβει κανες τν φρικτ εκόνα πο θ παρουσίαζε σήμερα  λληνισμός, ν τότε  δν πραγματοποιοσε τν προσμέτρητο θλο το ξεσηκωμο.
Τ αματηρ ξεκλήρισμα το Ποντιακο κα Μικρασιατικο λληνισμο, διχασμς τς Κύπρου κα τραγωδία τς λυτρώτου εσέτι Β. πείρου -γι ν μν ναφερθομε κα σ λλες λησμόνητες λληνικς Πατρίδες- δίνουν νάγλυφη τν εκόνα κα κάνει τν καθένα πο δν χασε π τν συνείδησή του κα τ τελευταο μόριο το πατριωτισμο, ν συγκλονίζεται. Κα κριβς, διότι κέραιη στορικ λήθεια συγκλονίζει μ κα λέγχει, κάνει σους περγάζονται (ματαίως) τν λεθρο το θνους, ν γωνιον στ πς θ’ λλοιώσουν τ στορικ δεδομένα, καταντώντας βεβαίως ο διοι, τ λιγότερον καταγέλαστοι...
σον φορ τώρα κάποιες κυρίες ο ποες βαυκαλίζονται τι «γράφουν στορία» κα διδάσκουν «πς περνούσαμε καλ μ τος θωμανος» κα τι «τ γυναικεο φύλο πολάμβανε π τν Τορκο, σεβασμο κα λευθερίας», ατές, ς νοίξουν τ μάτια τους ν δον πόσο καλ περν τν ζω το κόμα κα σήμερα γυναικεος πληθυσμς στς χρες πο κυριαρχον ο συνήθειες τς ποες ηδιαστικς ο διες κθειάζουν...
λλ δόξα τ Θε, ο γυνακες το Ζαλόγγου στν πειρο, ο θρυλικς γυνακες στν λαγονία τς Καλαμάτας κα που λλο, μ τν συγκλονιστική τους ατοθυσία, θ παραμένουν σαε τ φωτειν μετέωρα τν λληνίδων γυναικών. Πρς καταισχύνη λοιπν τν νιστόρητων  τ λιγότερον κα πρς δόξαν τν γνησίων λληνίδων, τ ρωικ ατ πρόσωπα θ διασαλπίζουν μ τ θυσία τους πς ο γυνακες στν λλάδα μς γενννται γι ν ζον λεύθερες κα μόνο λεύθερες. π τν βασιλοπούλα γραυλο τν κόρη το βασιλέα τν θηνν Κέκροπα, μέχρι κα τ τέλος τς στορίας, ο λληνίδες γνωρίζουν ν προτιμον τν θάνατο παρ τν σκλαβι κα τν τίμωση κα πόσο μλλον ατ τν θωμανική. ντως, γι ν θυμηθομε κα τν ποιητή: «π τν πειρο στ Μωριά, κι π’ τ σκοτάδι στ λευτεριά, τ πανηγύρι κρατάει χρόνια, στ μαρμαρένια του Χάρου λώνια».
Τί κι ν κάποιες ταλαίπωρες πάρξεις ς βάκιλλοι ναπτύσσονται πάνω στν καθαρσία τς Τουρκολαγνείας; Τί κι ν ο σπάλακες σβαρνίζονται μέσα στ παρξιακά τους σκότη κα στν δυσωδία τν παθν τς τιμίας; Τ «μελισσάκια» τς λληνοχριστιανικς ρετς, θ τρυγον πάντοτε τ γλυκύτατο νέκταρ τς πονεμένης Ρωμηοσύνης κα θ εωδιάζουν τ ρωμα το πάμφωτου κα ξαπέραστου λληνοχριστιανικο μας πολιτισμο!
Β)  ελογημένη πανάσταση το 1821 μς ποδεικνύει τι λληνισμς δν εναι τόσο λικό, σο κυρίως εναι πνευματικ μέγεθος. Εναι νάγκη ν μ χάνουμε π τν θόνη τς καρδις μς ατ τ πνεμα το λληνισμο. Κα τ πνεμα πο στάθηκε πηγ τς ζως το θνους μας δν εναι βεβαίως κάτι τ γενικ κα όριστο. Εναι κάτι τ πολύτως συγκεκριμένο. πως συγκεκριμένο κα γάργαρο εναι τ κρυστάλλινο δωρ τς νερομάνας το βουνο πο ξεδιψ τν κουρασμένο διαβάτη.
Ποι εναι τώρα ατ τ συγκεκριμένο περιεχόμενο το πνεύματος τς παναστάσεως το εκοσιένα; Εναι νας πέροχος κα φθαρτος κόσμος ξιν κα δανικν, παραδόσεων κα στορικν καταβολν, πο κινεται γύρω π τν γιοπνευματοδίδακτη ρθοδοξία, σν π σταθερ κα μετακίνητο ξονα. Κα τοτο τ πνεμα το λληνισμο, ς γνωστόν, τ διαφύλαξε φθαρτο κα νέγγιχτο ρθόδοξη κκλησία μας κατ τ μαρα κα πικρ χρόνια της Τουρκικς σκλαβις. (ς μς δείξουν ο σύγχρονοι Γραικύλοι ναν θνικ γωνιστ πο ν εχε ρνηθε τν ρθόδοξη πίστη του ν κήρυττε τν διεθνισμό, πως τρομάρα τους κα ο σημερινο δθεν ναθεωρητς τς στορίας. Κα ς μ μς προβάλλουν κάποιοι τν Ρήγα Φεραο, διότι Ρήγας ταν συνειδητς ρθόδοξος Χριστιανός, λλ κα καθαρ λληνοκεντρικός).
πιλεκτικ κα πειδ λόκληρη γλυκιά μας πατρίδα βρέχεται π θάλασσα τν «μορφη τν λληνική», ς σταθομε μπροστ στν πυρπολητ Κανάρη κα μ κομμένη νάσα π τν συγκίνηση, ς τν κούσουμε μ τν σεμνότητα πο τν χαρακτηρίζει ν μς διηγεται τ πρωτάκουστο κατόρθωμά του.
«Καπετν Κανάρη, πς ποφάσισες ατν τν ποκοτιά;» τν ρώτησε κάποιος ξένος τν τρόμητο μπουρλοτιέρη μας. Κα μ αθεντικ λληνοχριστιανικ λεβεντι γενναος Ψαριανς πάντησε: «ΜΕΤΑΛΑΒΑ τ Σμα κα Αμα το Χριστο στ Ψαρά, σπάστηκα κα ποχαιρέτισα τ γυναίκα μου κα επα ποφασιστικ σν ντιμετώπισα τ χρέος μου: «Καπετν Κωνσταντή, πόψε πεθαίνεις»!  
Ατ τν λιτή, λληνικ πάντηση δωσε πιστότατος Κανάρης, κφράζοντας βεβαίως κα τν λην περιρρέουσαν τμόσφαιρα τς ποχς του.
λλ’ ς ξαναδομε φίλοι μου προσεκτικ τν πάντησή του. Μέσα στς τρες πλές του φράσεις, θ δομε ν ξετυλίγονται μπροστ στ μάτια μας τ δανικ τς λληνικς μας Φυλς.
α) ρθοδοξία (Μετάλαβα τ Σμα κα τ Αμα το Χριστο)
β) Πατρίδα – λευθερία (Κωνσταντή, πόψε πεθαίνεις).
γ) Οκογένεια (σπάστηκα κα ποχαιρέτισα τ γυναίκα μου)
λήθεια, μπορε ν σκέπτεται κα ν νεργε κατ’ ατν τν τρόπο νας πο περν καλ κα τ χει λα π τν Τορκο βάρβαρο κατακτητή; Κα εναι ν μν γανακτε κανες ταν κούει τς τόσες νοησίες π τος νεγκέφαλους, χωρς ν παρουσιάζεται μία διαμαρτυρία, τουλάχιστον π τος πίσημους φορες τς χώρας μας ;  (κκλησιαστικούς, Πολιτικούς, καδημαϊκος κ.α.) ν ποθέσει κανες τι λόκληρος πνευματικς κόσμος τς πατρίδας μς πέστη πνευματικ ενουχισμ κα δν τολμ ν ψώσει νάστημα; λλ τότε παρουσία του, ν δη δν χει γίνει,  κινδυνεύει, θάττον βράδυον ν καταντήσει χι μόνο περιττ λλ πιβλαβς κα πιζήμια... Κα φυσικά, οτε λόγος ν γίνεται ν προκειμένω περ δθεν συνετς σιωπς περ διακριτικς ντιμετωπίσεως...
Βεβαίως, ς νθρωποι ο πρωταγωνιστς τς παναστάσεως, πως φυσικ κα λαός, εχανε τ πάθη κα τ λαττώματά τους, τς δυναμίες τους κα τς θικές τους πτώσεις. Μά, ν δν ποδιοργανώθηκαν θικς (πως συμβαίνει δυστυχς σήμερα), ν δν ποκτηνώθηκαν νεπανόρθωτα (πως σχεδιάζουν ο σύγχρονοι «θνοπατέρες» μ τος νόμους τους...), κα ν δν συμβιβάστηκαν διαμαρτύρητα μ τ μοίρα τς σκλαβις τος (πως προσπαθον ν τ περάσουν ς τρόπον ζως σήμερα στν κοινωνία κα κυρίως στ νεολαία μας), τοτο χει τν ξήγησή του. Τοτο φείλεται στο «Χριστο τν Πίστη τν γία» δήλ. στν ρθόδοξη κκλησία κα δ τν λληνικ μ τν κατανίκητη ναγεννητική της δύναμη.
πωσδήποτε, λοι ατο ο κύριοι πο στρογγυλοκάθισαν στς πολυθρόνες τους κα μς κηρύττουν τ «ρρητα ρήματα» τς θολοκουλτούρας κα τς διαστροφς εναι βέβαιον τι γνωρίζουν πολ καλ τς λήθειες ατές. Κα κριβς, διότι τσι χουν τ πράγματα προσπαθον μ τν διαστροφ τς στορικς λήθειας, ν χτυπήσουν τ δένδρο τς Ρωμηοσύνης στς ρίζες του.
Τος τ λέμε μως ξεκάθαρα. Ματαιοπονον. Ματαιοπονον ο ταλαίπωροι κα «Κύριος κγελάσεται ατούς», μ ποτέλεσμα, λη τρισαθλία τους προσπάθεια, τελικς ν τος γυρίσει «μπούμεραγκ» κατ τ δ λεγόμενον. (λλ’ π’ ατο, δοθείσης εκαιρίας θ πανέλθουμε...).
Κλείνοντας τ ρθρο ατό, δν χουμε παρ ν εχηθομε: Θεός, ποος «πέγραψε τν λευθερία τς λλάδος (Κολοκοτρώνης)», ν ναπαύει τς ψυχς τν ειμνήστων γωνιστν ν χώρα ζώντων στε ν πρεσβεύουν ατο ο δίκαιοι, ο σιοι κα μάρτυρες, πρ το  θνους μας κα πρ τν λυτρώτων πίσης δελφν μας...
Τέλος δ δελφοί μου, ς μ πτοούμεθα π τς νιστόρητες κα νανδρες φωνς τν σων μέσα στς φλέβες τους, παυσε ν κοχλάζει τ ζωνταν κα γν αμα τς Ρωμηοσύνης. Τν σων μέσα στς ρτηρίες τος ργοκυλάει τ πύον το δαιμονισμένου θεϊσμο κα το πάρατου διεθνισμο.
ς κοάζουν ο βάτραχοι τς ψευτοκουλτούρας κα το νθελληνισμο.
Κύριος ησος Χριστς κα Πανάχραντος Μητέρα του, Κυρία Θεοτόκος, πο χει ς κλρον της στν Πατρίδα μας τ περιβόλι τς (γιον ρος), ελόγησαν κα συνεχίζουν ν ελογον τ θνος μας. Ατ δ τ θνος θ ζήσει κα θ συνεχίσει τν πορεία του πρς πεσμα τν δαιμόνων κα τν ργάνων τους, λλ κα πρς αωνία δόξα σων γωνίζονται γι τ θάνατα δανικ τς Φυλς μας.
ΖΗΤΩ ΤΟ ΑΘΑΝΑΤΟ 1821 – ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΑΣ ΕΘΝΟΣ.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.