
Τὸ κείμενο ποὺ ἀκολουθεῖ εἶναι πραγματικὴ βόμβα στὰ σαθρὰ "θεμέλια" του διχασμοῦ τῶν Ἑλλήνων ποὺ ἐπιχειροῦν οἱ νεοπαγανιστές, ὑβρίζοντας τὴν Ὀρθοδοξία καὶ παραχαράσσοντας τὴν Ἱστορία. Ὁ συνεργάτης τοῦ ἰστολογίου μας, ἀπαντᾶ μὲ ἀδιάσειστα ἱστορικὰ στοιχεῖα στὸ ἐρώτημα ἂν τὸ χριστιανικὸ Βυζάντιο ἦταν ἑλληνικό. Ἀξίζει νὰ τὸ διαβάσετε:
Γράφει ο ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Ὅπως ἔχουμε δείξει σὲ προηγούμενα ἄρθρα μας τὸν τελευταῖο καιρὸ παρατηρεῖται ἡ δράση κάποιων ἀτόμων καὶ ὁμάδων, ποὺ μὲ τὸν μανδύα τῆς "ἀρχαιολατρείας" καὶ τῆς "ἑλληνολατρείας", παίζουν ἕναν πολὺ ὕποπτο ρόλο. Συγκεκριμένα, ἐπιχειροῦν νὰ διασπάσουν τὴν ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ τοῦ Ἑλληνισμοῦ καὶ τὴν ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ τῶν Ἑλλήνων, ἰσχυριζόμενοι ὅτι, δῆθεν, τὰ τελευταία 1700 χρόνια ὁ "Ἑλληνισμὸς" βρίσκεται ὑπὸ "κατοχὴ" ἀπὸ τὸν Χριστιανισμό. Παρουσιάζουν τοὺς ἑαυτούς τους ὡς δῆθεν "γνήσιους Ἕλληνες", καὶ περιφρονητικὰ ἀποκαλοῦν ἐμᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς "ἐβραιολάτρες", "ἑλληνοφώνους Ρωμιούς", καὶ ἀρκετοὺς ἄλλους μειωτικοὺς - κατὰ τὴν γνώμη τοὺς - χαρακτηρισμούς. Κάποιοι μάλιστα ἀπὸ αὐτούς, σὲ ρόλο ἐμφανῶς ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ καὶ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ, ἔχουν φτάσει στὸ σημεῖο νὰ ...ἐγκαλοῦν τὴν Ἑλλάδα , μέσω τῆς Εὐρωπα'ἰ'κῆς Ἕνωσης , γιά...καταπίεσή της...Ἑλληνικῆς θρησκευτικῆς μειονότητας !!
Ναί, καλὰ διαβάσατε ! Οἱ γελοῖοι αὐτοὶ πρακτορίσκοι, καταγγέλουν τὴν... Ἑλλάδα, ὅτι καταπιέζει τὴν...Ἑλληνικὴ μειονότητα! Ἀναφέρομαι φυσικὰ στὸ λεγόμενο "ὕπατο συμβούλιο Ἑλλήνων Ἐθνικῶν" καὶ στὸν "πρόεδρό" του, Βλάση Ρασσιᾶ. Οἱ κύριοι αὐτοὶ διεκδικοῦν ἀποκλειστικὰ γιὰ τὸν ἑαυτὸ τοὺς τὸν χαρακτηρισμὸ "Ἕλληνες", καὶ δὲν διστάζουν νὰ...
συμμετέχουν σὲ ἀντεθνικὲς ἡμερίδες καὶ συνέδρια μαζὶ μὲ Ἀλβανούς, Τούρκους, ὁμοφυλοφίλους κλπ. Παριστάνουν κι αὐτοὶ τὴν "καταπιεσμένη μειονότητα" !!
Γενικά, ὁ χῶρος τῶν λεγόμενων "ἀρχαιολατρῶν" βρίθει ἀπὸ Μασώνους (ΙΔΕΟΘΕΑΤΡΟΝ, ΠΕΡΙΣΤΥΛΙΟΝ , ΔΑΥΛΟΣ κλπ ), ψώνια ( ὁμάδες Ἐ κλπ ), ΟΥΦΟΛΟΓΟΥΣ καὶ γενικὰ κάθε καρυδιᾶς καρύδι, ὅπου ὁ καθένας βγάζει τὴν θεωρία του καὶ λέει τὶς ἀρλοῦμπες του.
Κοινὸ σημεῖο ὅλων αὐτῶν εἶναι φυσικὰ ἡ ἀντιπάθεια πρὸς τὴν Ὀρθοδοξία καὶ τὸ Βυζάντιο. Τὸ πιὸ συνηθισμένο τσιτάτο ποὺ ἐπαναλαμβάνουν χρόνια τώρα ὅλοι αὐτοὶ οἱ "ἑλληναράδες" τῆς πλάκας, εἶναι τὸ ἑξῆς : "Τὸ Βυζάντιο ἦταν σκοταδιστικὸ καὶ ἀνθελληνικό, καταδίωκε τοὺς Ἕλληνες, καὶ ἡ λέξη Ἕλλην ἦταν βρισιὰ γιὰ τοὺς Βυζαντινούς".
Ἕνα δεύτερο τσιτάτο, ἐπίσης δημοφιλὲς στοὺς "ἀρχαιολάτρες ", εἶναι καὶ τὸ ἑξῆς: "Σὲ κανένα κείμενο ἢ πηγὴ τῆς ἐποχῆς, οἱ Βυζαντινοὶ δὲν ἀναφέρονται ὡς Ἕλληνες".
Πρὶν ξεκινήσουμε τὸ ξεγύμνωμα αὐτῶν τῶν ἀντιλήψεων, ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες, πρέπει νὰ ξεκαθαρίσουμε δύο βασικὰ πράγματα, πρὸς ἀποφυγὴ παρεξηγήσεων :
ΠΡΩΤΟΝ : Ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ τιμοῦμε καὶ σεβόμαστε ΑΠΟΛΥΤΑ τὸν ὑπέρλαμπρο πολιτισμὸ τῶν Ἀρχαίων Προγόνων μας, ποὺ ὅμοιό του δὲν ἀνέδειξε κανένας ἄλλος λαός.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ : Ἐμεῖς οἱ Ἕλληνες Ὀρθόδοξοι Χριστιανοὶ θεωροῦμε τοὺς ἑαυτοὺς μᾶς γνησίους ἀπογόνους τῶν Ἀρχαίων Ἑλλήνων Προγόνων μας, καὶ δὲν ἐπιτρέπουμε σὲ κανέναν νὰ τὸ ἀμφισβητήσει αὐτό.
Τὸ πρόβλημα ὅμως εἶναι ὅτι οἱ "ἀρχαιολάτρες" διεκδικοῦν τὸ μονοπώλιο τῆς "ἑλληνικότητας" , καὶ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ σ'ἐμᾶς τοὺς Ὀρθοδόξους Χριστιανοὺς τὸ δικαίωμα νὰ λεγόμαστε Ἕλληνες.
Γι'αὐτὸ τοὺς καταγγέλουμε ὡς ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ καὶ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ τῆς ἑνότητας τῶν Ἑλλήνων !
Στὴν συνέχεια θὰ ἀποδείξουμε, ὅτι σὲ ΟΛΑ σχεδὸν τὰ κείμενα τῆς ἐποχῆς, οἱ Βυζαντινοὶ ἀναφέρονται ὡς Ἕλληνες ! Πᾶμε λοιπὸν :
ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΡΩΤΟ : Ἐπιστολὴ τοῦ Πέρση βασιλιᾶ Χοσρόη Β' πρὸς τὸν αὐτοκράτορα Ἡράκλειο, ἔτος 624 μΧ :
" Δὲν θέλησες νὰ ὑποταχθεῖς σὲ ἐμᾶς, ἀλλὰ ἀποκαλεῖς τὸν ἑαυτό σου δεσπότη καὶ βασιλέα. Ξόδεψες τὸν θησαυρό μου καὶ ἐξαπάτησες τοὺς ὑπηκόους μου. Καὶ ἔχοντας σχηματίσει ἕναν στρατὸ ἀπὸ ληστές, δὲν μὲ ἀφήνεις σὲ ἡσυχία. Δὲν κατέστρεψα τοὺς ΕΛΛΗΝΕΣ λοιπὸν ;; Καὶ ὑποστηρίζεις ὅτι ἔχεις ἐμπιστοσύνη στὸν Θεό σου ;; "
ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΥΤΕΡΟ : Περιγραφὴ τοῦ αὐτοκράτορα Νικηφόρου Φωκᾶ ἀπὸ τὸν ἀνθέλληνα παπικὸ ἐπίσκοπο Λιουτπράνδο, ἔτος 968 μΧ :
"Ὁ αὐτοκράτωρ τῶν ΓΡΑΙΚΩΝ ( = ΕΛΛΗΝΩΝ )....αὐθάδης στὴν γλώσσα, πονηρὸς σὰν ἀλεποῦ, πανοῦργος καὶ ψεύτης ὅπως ὁ ΟΔΥΣΣΕΑΣ".
ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΡΙΤΟ : Σχέσεις μὲ τὴν Ἰταλία καὶ τὴν Δυτικὴ Εὐρώπη :
"Ὅταν ὁ Λιουτπράνδος ἀντελήφθη ὅτι οἱ ΕΛΛΗΝΕΣ παρέτειναν σκοπίμως τὶς διαπραγματεύσεις θέλοντας νὰ κερδίσουν χρόνο γιὰ τὴν ὀργάνωση μίας ἐκστρατείας στὴν Ἰταλία, προσπάθησε νὰ φύγει ἀπὸ τὴν Κωνσταντινούπολη".
ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΕΤΑΡΤΟ : Ἐπιστολὴ τοῦ πάπα στὸν Νικηφόρο Φωκά, 968 μΧ :
" Νικηφόρος ὁ τῶν ΓΡΑΙΚΩΝ αὐτοκράτωρ παρεκινεῖτο νὰ συνάψη ἐπιγαμίαν καὶ φιλίαν μετὰ τοῦ προσφιλοῦς καὶ πνευματικοῦ υἱοῦ Ὄθωνος, τοῦ σεβαστοῦ Ρωμαίων αὐτοκράτορος".
ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΕΜΠΤΟ : Προοίμιο στὴν "Ἀλεξιάδα" τῆς Ἄννας Κομνηνῆς, κεφάλαιο 1 :
"Καὶ τὸ ΕΛΛΗΝΙΖΕΙΝ ἒς ἄκρον ἐσπουδακυία καὶ ρητορικῆς οὐκ ἀμελήτως ἔχουσα καὶ τὰς ἀριστοτελικᾶς τέχνας εὖ ἀναλεξάμενη καὶ τοὺς Πλάτωνος διαλόγους".
Μετάφραση : Ἔχω σπουδάσει σὲ βάθος τὴν ΕΛΛΗΝΙΚΗ παιδεία, ἔχω ἐντρυφήσει στὴν ρητορικὴ καὶ ἔχω μελετήσει καλὰ τὰ ἀριστοτελικὰ ἔργα καὶ τοὺς Πλατωνικοὺς διαλόγους".
Πηγὴ : Μαθήματα νεώτερης Ἱστορίας, Σαράντου Καργάκου, ἐκδόσεις Γεωργιάδης, τόμος Ἰ, σέλ. 22.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΚΤΟ : Οἱ μισθοφόροι Σκανδιναβοὶ Βάραγγοι στὸ Βυζάντιο :
" Γνωρίζουμε ἐπίσης τὰ ὀνόματα ἀρκετῶν Βαράγγων διοικητῶν, ὅπως τοῦ Ράνγκβαλντ, ἑνὸς Σουηδοῦ τοῦ 11ου αἰώνα, ὁ ὁποῖος στὴν ἐπιγραφὴ τοῦ μνήματός του ἀναφέρεται ὡς ἀρχηγὸς στρατοῦ στὴν χώρα τῶν ΕΛΛΗΝΩΝ".
Πηγὴ : Βασίλειος Β' ὁ Βουλγαροκτόνος, Γεωργίου Καρδάρα, ἐκδόσεις ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ, σέλ. 39.
KEIMENO EBΔOMO : Ἡ Ἑλληνικὴ Παιδεία στὸ Βυζάντιο :
" Στὴν πράξη, ὡστόσο, ἡ σπουδὴ περιοριζόταν στὴ μελέτη τῆς λογοτεχνίας τῆς ἀρχαίας Ἑλλάδας, καὶ εἰδικὰ τῶν Ἀθηνῶν τῆς κλασικῆς περιόδου, ἡ ὁποία κατὰ τοὺς Βυζαντινοὺς ἐνσωμάτωνε τὰ τελειότερα παραδείγματα ἑλληνικῆς ποίησης καὶ πεζοῦ λόγου. Μελετοῦσαν, λοιπόν, τοὺς ποιητὲς ΟΜΗΡΟ καὶ ΗΣΙΟΔΟ, τοὺς φιλοσόφους ΠΛΑΤΩΝΑ καὶ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ καὶ τοὺς ρήτορες ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ καὶ ΛΥΣΙΑ. Τὸ ἀντικείμενο τῆς μελέτης δὲν ἦταν μόνο ἡ ἀνάγνωση αὐτῶν τῶν κειμένων. Ὁ σπουδαστὴς ἔπρεπε νὰ μπορεῖ νὰ ΑΦΟΜΟΙΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΤΕΛΕΙΑ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ καὶ νὰ μπορεῖ νὰ τὴν μιμηθεῖ. Ἡ πλέον κοινὴ ἄσκηση γιὰ τοὺς σπουδαστὲς ἦταν νὰ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ ΣΤΟ ΥΦΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΤΩΝΑ 'Η ΤΟΥ ΛΟΥΚΙΑΝΟΥ μιμούμενοι τὴν φρασεολογία τῶν προτύπων. Αὐτὸ ἀκριβῶς εἶχαν στὸ μυαλὸ τοὺς οἱ συντάκτες τοῦ ΘΕΟΔΟΣΙΑΝΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ὅταν μιλοῦσαν γιὰ ἐπιδέξια χρήση τῶν γραμμάτων".
Πηγὴ : Τὸ Βυζάντιο καὶ οἱ Σταυροφορίες, Jonathan Harris, ἐκδόσεις ΩΚΕΑΝΙΔΑ, σέλ. 53.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΥ : Πολύ...ἀνθέλληνες αὐτοὶ οἱ Βυζαντινοί, ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες !! Ἀλήθεια, ποῦ εἶναι ἐκεῖνοι οἱ...φωστῆρες νεοπαγανιστὲς ποὺ μᾶς ἔλεγαν ὅτι ὁ Θεοδοσιανὸς Κώδικας διέταζε νά...σκοτώνουν τοὺς Ἕλληνες ;;;
ΚΕΙΜΕΝΟ ΟΓΔΟΟ : Ἡ γλώσσα τῶν Βυζαντινῶν :
" Μία μέρα, ὁ Κωνσταντῖνος Θ' περιφερόταν στὸ παλάτι συνοδευόμενος ἀπὸ τὴν μετρέσα του καὶ ἕνα πλῆθος αὐλικῶν. Ἕνας ἀπὸ αὐτούς, θέλοντας νὰ κολακέψει καὶ νὰ κερδίσει τὴν εὔνοια τοῦ αὐτοκράτορα , μουρμούρισε χαμηλόφωνα, ἀλλὰ ἀρκετὰ δυνατὰ ὥστε νὰ ἀκουστεῖ, τὰ λόγια ΟΥ ΝΕΜΕΣΙΣ... Αὐτὸ ἦταν ἀρκετὸ γιὰ νὰ προκαλέσει τὸν θαυμασμὸ τῶν ὑπολοίπων αὐλικῶν. Ἦταν ὅλοι κάτοχοί της ΙΔΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ὅποτε κατάλαβαν ἀμέσως τὸν ὑπαινιγμό, καθὼς ἐπίσης καὶ ὅτι ἡ φράση προερχόταν ἀπὸ τοὺς στίχους τῆς ΙΛΙΑΔΑΣ : ΟΥ ΝΕΜΕΣΙΣ ΤΡΩΑΣ ΚΑΙ ΕΥΚΝΗΜΙΔΑΣ ΑΧΑΙΟΥΣ ΤΟΙΗΔ'ΑΜΦΙ ΓΥΝΑΙΚΙ ΠΟΛΥΝ ΧΡΟΝΟΝ ΑΛΓΕΑ ΠΑΣΧΕΙΝ ( = δὲν εἶναι ντροπὴ ποὺ ὑποφέρουν Τρῶες κι Ἀχαιοὶ γιὰ μία γυναίκα σὰν κι αὐτὴ ) - φράση ποὺ ἀναφέρεται στὴν ὀνομαστὴ ὡραία Ἑλένη".
Πηγὴ : Τὸ Βυζάντιο καὶ οἱ Σταυροφορίες, Jonathan Harris, ἐκδόσεις ΩΚΕΑΝΙΔΑ, σέλ. 55.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΝΑΤΟ : Ἐπιστολὴ τοῦ Φρειδερίκου Βαρβαρόσσα στὸν αὐτοκράτορα Μανουὴλ Κομνηνὸ :
" Μὲ τὴν ἰδιότητα τοῦ Ρωμαίου αὐτοκράτορα, ὁ Φρειδερίκος ζητοῦσε ἀπὸ τὸν Μανουήλ, ὡς τὸν ΕΛΛΗΝΑ βασιλιά, νὰ τοῦ ἀποδώσει τὴν ὀφειλόμενη ὑπακοή".
Πηγὴ : Ἱστορία τοῦ Βυζαντινοῦ κράτους, Georg Ostrogorsky, ἐκδόσεις Βασιλοπουλος, τόμος 3, σέλ. 59.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΔΕΚΑΤΟ : Συνάντηση τῆς πρεσβείας τῶν Σταυροφόρων μὲ τὸν αὐτοκράτορα Ἰσαάκιο Β' καὶ τὸν Ἀλέξιο Δ', ἔτος 1203 ( ἀπὸ τὸ χρονικό του Βιλλεαρδου'ἲ'νοῦ ) :
" Οἱ ΕΛΛΗΝΕΣ ἐξεπλάγησαν καὶ συγκλονίστηκαν ἀπὸ αὐτὸ τὸ προκλητικὸ μήνυμα... ὁ ἴδιος ὁ αὐτοκράτορας Ἀλέξιος καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι ΕΛΛΗΝΕΣ, οἱ ὁποῖοι τόσες φορὲς στὸ παρελθὸν τοὺς εἶχαν χαιρετήσει μὲ χαμογελαστὰ πρόσωπα, τώρα κοιτοῦσαν βλοσυροί τους ἀπεσταλμένους".
Πηγὴ : Τὸ Βυζάντιο καὶ οἱ Σταυροφορίες, Jonathan Harris, ἐκδόσεις ΩΚΕΑΝΙΔΑ, σέλ. 334.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΝΔΕΚΑΤΟ : Ὁ τελευταῖος λόγος τοῦ Κωνσταντίνου Παλαιολόγου, 28 Μὰ'ἲ'οὒ 1453 :
" ...Τοὺς κάλεσε, μὲ τὴν βοήθεια τῆς Παναγίας, νὰ ὑπερασπιστοῦν τὴν πόλη τοῦ Κωνσταντίνου, τὸ καταφύγιον τῶν Χριστιανῶν, ΕΛΠΙΔΑΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΝ ΠΑΝΤΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ....ἀδελφοὶ καὶ συστρατιῶται, παραδώσατε εἰς τὴν αἰωνιότητα τὴν ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ φήμην, τὴν ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ δόξαν, τὴν ΕΛΛΗΝΙΚΗΝ ἐλευθερίαν " !!
Πηγὴ : Κωνσταντῖνος Παλαιολόγος, Κ. Τσοπάνης, ἐκδόσεις ΠΕΡΙΣΚΟΠΙΟ, σέλ. 67.
Ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες, δὲν θὰ σᾶς κουράσουμε ἄλλο. Ἐπιλέξαμε ἕντεκα χαρακτηριστικὰ κείμενα, ὅπου φαίνεται σαφῶς ἕνα πράγμα : σὲ ΟΛΑ τὰ διπλωματικὰ ἔγγραφα, στὰ χρονογραφήματα καὶ στὰ ἔργα τῶν κορυφαίων βυζαντινολόγων παγκοσμίως, οἱ Βυζαντινοὶ ἀναφέρονται ὡς ΕΛΛΗΝΕΣ !!
Ἀπὸ τὴν Περσία ὡς τὴν Σκανδιναβία καὶ ἀπὸ τὴν Δυτικὴ Εὐρώπη ἕως τὴν Μέση Ἀνατολή, ὅλοι οἱ ξένοι ἡγεμόνες, χρονογράφοι καὶ ἱστορικοί, ὅταν μιλᾶνε γιὰ τοὺς Βυζαντινούς, χρησιμοποιοῦν τὴν λέξη ΕΛΛΗΝΕΣ.
Ὄχι "ἑλληνόφωνοι", "ἀνατολικοὶ Ρωμαῖοι", "ἀνατολικοὶ χριστιανοὶ" ἢ ὁτιδήποτε ἄλλο. Ἁπλὰ καὶ μονολεκτικὰ ΕΛΛΗΝΕΣ !
Τελεία καὶ παύλα !
Ὑπάρχουν δεκάδες τέτοια κείμενα καὶ ἀποσπάσματα, καὶ μπορεῖ νὰ τὰ βρεῖ ὅποιος ἔχει τὴν διάθεση νὰ μελετήσει ΣΟΒΑΡΑ τὸ ἔνδοξο χιλιόχρονο ΕΛΛΗΝΙΚΟ Βυζάντιο !
Ἡ Ἑλληνικὴ ἐθνολογικὴ καταγωγὴ , ἡ Ἑλληνικὴ Παιδεία καὶ γλώσσα τῶν Βυζαντινῶν δὲν ἀμφισβητήθηκαν ποτὲ ἀπὸ κανέναν στὰ 1100 χρόνια ζωῆς τῆς Αὐτοκρατορίας, εἰδικὰ μετὰ τὸν 7ο αἰώνα, ὅταν ἡ Αὐτοκρατορία περιορίστηκε στὶς καθαρὰ Ἑλληνικὲς περιοχὲς ( Μικρὰ Ἀσία, χερσόνησος τοῦ Αἵμου, Νότια Ἰταλία καὶ Σικελία ).
Ἡ Ἑλληνικὴ Παιδεία δὲν ἔπαψε ποτὲ νὰ διδάσκεται στὸ Βυζάντιο, ἀπὸ τὸ 425 μΧ, ὅταν ἡ ΕΛΛΗΝΙΔΑ αὐτοκράτειρα Ἀθηνᾶ'ἲ'ς - Εὐδοκία ( κόρη τοῦ ΕΘΝΙΚΟΥ φιλοσόφου Λεοντίου ) ἵδρυσε τὸ ΠΑΝΔΙΔΑΚΤΗΡΙΟΝ στὴν Κῶν/πόλη, τὸ πρῶτο ὁλοκληρωμένο Πανεπιστήμιο τῆς Ἱστορίας, ὅπου διδασκόταν ἡ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ καὶ ΡΗΤΟΡΙΚΗ.
Ἀλήθεια, ἀγαπητοὶ "ἀρχαιολάτρες", πῶς καὶ δέχτηκε ὁ..."ἑλληνοφάγος" - κατὰ τὰ λεγόμενά σας - Θεοδόσιος Β' νὰ νυμφευθεῖ Ἑλληνίδα, κόρη ΕΘΝΙΚΟΥ φιλοσόφου, καθὼς καὶ νὰ ἱδρυθεῖ ΕΛΛΗΝΙΚΟ Πανεπιστήμιο ;; Κανονικά, θὰ ἔπρεπε νὰ τοὺς...ἀποκεφαλίσει ὅλους ! Ἔτσι δὲν λέτε στὰ τσιτάτα σας ;;
Ὁ ὅρος "Ρωμαῖοι", ποὺ χρησιμοποιοῦσαν συχνὰ γιὰ τοὺς ἑαυτοὺς τοὺς οἱ Βυζαντινοί, ἦταν ὅρος ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ, καὶ ὄχι ΕΘΝΟΛΟΓΙΚΟΣ. Πολλὲς αὐτοκρατορίες διεκδίκησαν τὴν Ρωμα'ἰ'κὴ πολιτικὴ κληρονομιά, ὅπως ἡ Γερμανική, ἡ Αὐστριακὴ κλπ. Ἀκόμα καὶ οἱ Ρῶσοι ὀνόμασαν τὴν Μόσχα " τρίτη Ρώμη". Τὸ Βυζάντιο ἦταν ὁ νόμιμος πολιτικὸς κληρονόμος τῆς Ρώμης, καὶ αὐτὸ τὸ διεκδίκησε ὡς τὸ τέλος. Ἡ ἐθνολογική του σύσταση ὅμως ἦταν ΕΛΛΗΝΙΚΗ, καὶ αὐτὸ τὸ γνώριζαν ὅλοι οἱ σύγχρονοί του.
Καταρρίπτεται ἑπομένως τὸ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΨΕΥΔΟΣ τῶν "δωδεκαθε'ἰ'στῶν", ὅτι δῆθεν ἡ λέξη ΕΛΛΗΝ ἦταν ὕβρις γιὰ τοὺς Βυζαντινούς, καὶ ὅτι πουθενὰ οἱ Βυζαντινοὶ δὲν ἀναφέρονται ὡς Ἕλληνες !!
Ἀποτελεῖ σταθερὴ ἰδεολογικὴ θέση τοῦ γράφοντος, ὅτι ὁ Ἑλληνισμὸς ἀποτελεῖ μία ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΗ ἱστορικὴ καὶ ἐθνολογικὴ ὀντότητα μέσα στὸν χρόνο. Αὐτὴ τὴν ἄποψη διατυπώνουμε σὲ ὅλα τὰ ἄρθρα μας.
Ὁ Ἑλληνισμὸς ἔχει μία συνέχεια, καὶ ἡ συνέχεια αὐτὴ περνάει μέσα ἀπὸ τὸ Βυζάντιο, εἴτε αὐτὸ ἀρέσει σὲ κάποιους, εἴτε ὄχι.
Τὸ Ἑλληνικὸ Ἔθνος δὲν ...τηλεμεταφέρθηκε ἀπὸ τὸ 300 π.Χ στὸ 1821 μ.Χ !! Μεσολάβησε τὸ Βυζάντιο καὶ ἡ διαμόρφωση τῆς "ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ", δηλαδὴ τοῦ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ Χριστιανικοῦ βιώματος, χωρὶς τὸ ὁποῖο ΔΕΝ μπορεῖ νὰ κατανοηθεῖ τὸ πολιτισμικὸ συγκείμενο τοῦ Νέου Ἑλληνισμοῦ !
Ἀγαπητοὶ "ἀρχαιολάτρες", δὲν εἶναι κακὸ τὸ νὰ λατρεύετε τὴν Ἀρχαία Ἑλλάδα. Κάθε ἄλλο. Ὅλοι οἱ Ἕλληνες πατριῶτες πρέπει νὰ μελετοῦν καὶ νὰ ἐμπνέονται ἀπὸ τὸ μεγαλεῖο τῶν ἀρχαίων προγόνων μας.
Ὅταν ὅμως ξεπερνᾶτε τὰ ὅρια καὶ μετατρέπετε τὴν ἀγάπη σας γιὰ τὴν Ἀρχαία Ἑλλάδα σὲ μίσος καὶ ὕβρεις γιὰ τὴν Ὀρθοδοξία, τὸ Βυζάντιο καὶ τοὺς ΟΜΑΙΜΟΥΣ Ἕλληνες Χριστιανοὺς ἀδελφούς σας, μᾶς δίνετε τὸ δικαίωμα νὰ σᾶς καταγγέλουμε ὡς ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΕΣ, ΕΘΝΟΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ, καὶ σὲ τελικὴ ἀνάλυση, ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΕΣ !
Ἑλληνορθόδοξος
Φίλε οδοιπόρε, σ'ευχαριστώ που δημοσιεύεις και πάλι δικό μου άρθρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠραγματικά η στήριξή σου με τιμά.
Τώρα που το Έθνος μας βάλλεται από παντού, είναι ο καιρός να αγωνιστούμε για ΕΛΛΑΔΑ και ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ !
Οι προσπάθειες να διασπαστούν η ΕΘΝΙΚΟΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΟΜΟΙΟΓΕΝΕΙΑ και η ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΟΜΟΨΥΧΙΑ των Ελλήνων, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ!
Και πάλι σ'ευχαριστώ !
Οτιδήποτε σχετικό γράφεις μπορείς να μας το αποστέλεις. Και εμείς σε ευχαριστούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως κάποιος εκ των αναγνωστών
ΑπάντησηΔιαγραφήγνωρίζει, ο Μ. Κωνσταντίνος,
ο Ιουστινιανός, ο Θεοδόσιος,
ο Ηράκλειος, ο Βασίλειος, ο Τσιμισκής,
ο Κ. Παλαιολόγος ήσαν "Έλληνες";
Τί ήταν η Σκυθόπολις;
Αγαπητέ κύριε,
ΑπάντησηΔιαγραφήKανένας από τους αυτοκράτορες του Βυζαντίου δεν υπήρξε Έλληνας (και η καταγωγή μερικών εξ αυτών που θεωρούνται Έλληνες, είναι εξαιρετικά αμφισβητήσιμη).
- Ο Κωνσταντίνος ο επονομαζόμενος Μέγας δεν γνώριζε ούτε καν ελληνικά! (Το όνομα του
είναι λατινικό, από το κονσταν που σημαίνει σταθερός.)
-Ο Θεοδόσιος ήταν Ισπανός, "ευγενής εξ Ιβήρων", σύμφωνα με τον Λέοντα τον Γραμματικό.
-Ο Ιουστινιανός ήταν Ιλλυριός (το πραγματικό του όνομα ήταν Γιουτπράδα).
-O Ηράκλειος ήταν Καππαδόκης.
-O Βασίλειος ο ιδρυτής της Μακεδονικής Δυναστείας ήταν Αρμένιος.
-O Ιωάννης Τσιμισκής ήταν Αρμένιος (το πραγματικό του όνομα ήταν Τσεμίσκε).
-O τελευταίος αυτοκράτορας του Βυζαντίου Κωνσταντίνος Παλαιολόγος ήταν Σέρβος στην καταγωγή (το πραγματικό του όνομα ήταν Κονσταντίν Ντράγκατς) από την πλευρά της μητέρας του, ενώ απ’ την πλευρά του πατέρα του υπάρχει ένα χάος, καθώς προέρχεται από ένα συνονθύλευμα πρόσμιξης εθνοτήτων.
Ανώνυμος20 Νοεμβρίου 2011 3:16 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφή--
Μα τι γράφεται ότι κανένας από τους αυτοκράτορες του Βυζαντίου δεν υπήρξε Έλληνας (και η καταγωγή μερικών εξ αυτών που θεωρούνται Έλληνες, είναι εξαιρετικά αμφισβητήσιμη).
Όταν η χριστιανική εκκλησία μας λέη ότι είτανε Έλληνες τότε δεν έχει κανένας το δικαίωμα να το αμφισβητηση. Στα πολύ παλλια χρόνια η εκκλησία πλέον έλεγε ότι ο Ελλην είτανε ιδολολατρης, τώρα έχει όμως εξήγησης ότι ο ελληνισμός και χριστιανισμός το ίδιο είναι, δίδυμα είναι.
Βλέπεται, ενα ΘΑΥΜΑ ζούμε, απο εχθρία εγηνε φιλία (αγάπη) της εκκλησιας.