26 Ιαν 2010

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΣΟΚ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΟΥ ΒΑΤΙΚΑΝΟΥ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ «ΑΣΠΙΛΗΣ ΣΥΛΛΗΨΗΣ» ΤΗΣ ΘΕΟΜΗΤΟΡΟΣ ΜΑΡΙΑΣ ΕΧΕΙ ΥΠΑΓΟΡΕΥΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΑΤΑΝΑ!



ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΛΛΑ ΑΛΗΘΙΝΟ!

ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΒΑΤΙΚΑΝΟ;


Γράφει
Ιωάννης Παλαιτσάκης

πως εναι γνωστό σέ λο τό Χριστιανικό κόσμο (καί δίως στούς θεολόγους καί τούς κληρικούς) μία πό τίς πολλές δογματικές διαφορές, πού χωρίζουν τήν ρθόδοξη Χριστιανική Πίστη καί Διδασκαλία π’ κείνη τς δυτικς -Ρωμαιοκαθολικς κκλησίας, εναι καί «σπιλη Σύλληψη» τς Θεομήτορος. Τό δόγμα, δηλαδή, τς Παπικς θεολογίας, τι ΟΠΩΣ Κύριός μας ησος Χριστός συλλήφθηκε (καί γεννήθηκε), ς νθρωπος, κ Πνεύματος γίου, χωρίς Μητέρα Το Μαρία νά χει ρθει σέ σαρκική παφή μέ τόν μνηστήρα τς ωσήφ, ΕΤΣΙ, κριβς, δηλαδή μέ τόν διο τρόπο, ΚΑΙ Θεομήτωρ Μαρία συλλήφθηκε (καί γεννήθηκε) ς νθρωπος κ Πνεύματος γίου, χωρίς μητέρα τς ννα νά χει λθει προηγουμένως σέ σαρκική παφή μέ τό σύζυγό της ωακείμ!

Καί καθ’ σον μέν φορ στόν Κύριο ησο Χριστό, τόσον παρθενία τς Μητέρας Το Μαρίας, σον καί κ Πνεύματος γίου, νευ σαρκικς παφς, πραγματικά σπιλη Σύλληψή Του ναφέρονται ρητς καί βεβαιώνονται σαφς στά κείμενα τς Καινς Διαθήκης (πού ποτελε Πηγή καί Θεμέλιό της Χριστιανικς Πίστης καί Διδασκαλίας) πό τούς Εαγγελιστές Ματθαο (1: 18-25) καί Λουκ (1:26-35)’ καί γιά τόν λόγο ατό περφυσική ατή νσάρκωση το Λόγου το Θεο [πού εχε προφητευθε καί ναφέρεται καί στήν Παλαιά Διαθήκη πό τούς Προφτες σαΐα (7:14) καί Μιχαία (5:1-4)] πετέλεσε πό τήν ρχή τς δρυσης πί τς γής καί πρώτης καί διάσπαστης κκλησίας το Χριστο, καί θ’ ποτελε ως συντέλειας τν αώνων διαμφισβήτητο, πανθομολογούμενο καί παρασάλευτο ΔΟΓΜΑ τς Χριστιανικς Πίστης καί Διδασκαλίας.

Παρόμοια, μως, ναφορά περί σπιλης Σύλληψης τς Θεομήτορος Μαρίας ΔΕΝ πάρχει, οτε καθ’ παινιγμό, μέσα στά κείμενα τς Καινς Διαθήκης. ν τούτοις στή Δογματική της Παπικς Θεολογίας, «σπιλη Σύλληψη» τς Μαρίας, πού παξιώνει, ετελίζει καί ναιρε τήν σπιλη Σύλληψη το Κυρίου μς ησο Χριστο ς ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ θαυμαστο στορικο (κατά τήν Καινή Διαθήκη καί τήν πίστη τν Χριστιανν) γεγονότος, καί χει δηγήσει τούς Ρωμαιοκαθολικούς στήν ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ, χει καθιερωθε ς «Δόγμα».

Πς μως καί μέ ποιά θεολογικά κριτήρια καί πιχειρήματα μφυτεύτηκε στό νο τν Παπικν τό «δόγμα» ατό, πού νοθεύει τήν Χριστιανική Πίστη καί Διδασκαλία μέ τήν «νίερη ξίσωση» το Θεανθρώπου Κυρίου ησο Χριστο (ς νσαρκωμένου Λόγου καί Προσώπου τς κτιστης Τριαδικς Θεότητάς μας) καί τή μητέρα Τονθρωπο καί κτίσμα;

Τήν πάντηση τή δίνει, μέσα πό μία ΑΠΡΟΣΜΕΝΗ λλά ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ καί ΣΥΓ-ΚΛΟ-ΝΙ-ΣΤΙ-ΚΗ μολογία Καρδηνάλιος καί Εδικός ξορκιστής το Βατικανο Κορράντο Μπαλντούτσι (Monsignor Corrado Balducci) ποος, στό βιβλίο του μέ τόν τίτλο «La possessione diabolica, πού χει μεταφραστε στά λληνικά καί κυκλοφορε στήν λλάδα πό τό 1980 μέ τόν τίτλο «Στήν ξουσία το Διαβόλου» γράφει κατά λέξη τά ξς (σέλ. 250-251):

«Θέλω νά τελειώσω μέ μία διήγηση μέ τόν τίτλο « ποιητής δαίμονας» πού πρα π’ τό περιοδικό « φίλος του κλήρου» (Κιέτι, 1 [1949], τόμ. ΧΧΧΙV, 3). Τό πεισόδιο ναφέρεται πίσης στό « φωνή το Πίου ΙΧ» (Ρώμη, 1 [1995], τόμ. ΙΙ, 12).

Στά 1823 στό ντριανό τς Πούλια, στήν περιοχή το βελίνο, να δωδεκάχρονο παιδί, ναλφάβητο, κυριεύτηκε πό τό δαίμονα. Μετά πό διάφορες περιπέτειες κατέφυγαν στόν ξορκισμό.

Δυό μεγάλοι ερες, ο δομηνικανοί πατέρες Γκασίτι καί Πανιατάρο, πού βρίσκονταν κε γιά μία ποστολή, πέβαλαν στό Σαταν, στό νομα το Θεο, νά ποδείξει θεολογικά, μέ να ποίημα μέ ρίμα, τήν σπιλη Σύλληψη τς Παρθένου, πού τόσο συζητοσαν κενο τόν καιρό.

μικρός διαμονισμένος επε τότε τό ξς ποίημα:

Πραγματική Μητέρα εμαι γώ νός Θεο πού εναι Υός κι εμαι Κόρη Του, ν καί Μητέρα του.

Στήν αωνιότητα γεννήθηκε Ατός κι εναι Υός μου,

Στόν χρόνο γεννήθηκα γώ κι μως εμαι μητέρα Του.

Εναι Δημιουργός μου καί εναι Υός μου, γώ εμαι Δημιούργημά του κι εμαι Μητέρα Του,

ταν θαμα πού γινε Υός μου

νας αώνιος Θεός, καί νάχει μέ Μητέρα.

Τό εναι σχεδόν κοινό εναι μεταξύ Μητέρας καί Υο

Γιατί τό εναι π’ τόν Υό πρε Μητέρα

Καί τό εναι τς Μητέρας πρε κι Υός.

Κι ν τό εναι το Υο πρε Μητέρα,

θά πομε τι στιγματίστηκε Υός

χωρίς στίγμα θά πομε τι εναι Μητέρα.

Μετά πό τριάντα χρόνια, στά 1854, Πίος ΙΧ, πάγγειλε τό δόγμα τς σπιλης Συλλήψεως.

Τήν δια χρονιά Πάπας κουσε ατό τό ποίημα πού λθε π’… τήν κόλαση πρός τιμήν τς Μαρίας. Συγκινήθηκε καί θαύμασε, ξαιτίας τς κρίβειας τν λέξεων, τόν μοναδικό ποιητή.»

Ατά γράφει Corrado Balducci καί περιμένουμε νά δομε τί λέει τό Βατικανό καί προπαντός καί δομε ΕΑΝ, στό Διάλογο γιά τήν ‘νωση τν Δυό κκλησιν, ο ρθόδοξοι Κληρικοί καί Θεολόγοι, θά χουν – μετά τή δημοσιοποίηση τς συγκλονιστικς μολογίας το Corrado Balducci – τή διάθεση καί τό σθένος νά ζητήσουν πό τούς Παπικούς τήν κατάργηση το «δόγματος» τς «σπιλης Σύλληψης» τς Μαρίας ς δαιμονόπνευστης «φυτείας» πού πρέπει, κατά τά λόγια του Κυρίου μας (ΜΑΤΘ. 15 : 13) «νά κριζωθε»! Καί τό ρώτημα νός ταπεινο Χριστιανο σάν κι ατόν πού πογράφει τό παρόν εναι τό ξς:

άν ο Παπικοί κληρικοί καί Θεολόγοι (λέμε ΕΑΝ) εχαν καταλάβει, πίστευαν καί φάρμοζαν τά λόγια του Κυρίου μς ησο Χριστο (πού παγόρευε στούς δαίμονες κόμη καί νά μολογον κι ατή τή Θεότητά Του (ΜΑΡΚ.1:23-26,34/3:11-12 ΛΟΥΚ 4:33-35,41)] καί το ποστόλου Παύλου (πού παγορεύει στούς Χριστιανούς νά χουν πικοινωνία καί συνομιλίες μέ τούς δαίμονες (ΚΟΡΙΝΘ. ’ 10-20)) θά εχαν παραπλανηθε π’ τόν «μετασχηματισμένο» πονηρό σέ «μοναδικό ποιητή» (!) καί θά εχαν περιπέσει στήν παγίδα το ψεύτικου, πατηλο καί βλάσφημου «δόγματος» τς «σπιλης Σύλληψης» τς Μαρίας;

/


Συντάκτης: ΠΑΛΑΙΤΣΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2010


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.