Ἡ ἐπαναφορὰ στὴν Ἐθνικὴ Πινακοθήκη τῶν βλάσφημων καὶ ἀντιχριστιανικῶν ἐμεσμάτων, ποὺ παρουσιάζονται σὰν «ἔργα τέχνης», δὲν εἶναι καπρίτσιο τῆς κυβέρνησης ἢ τοῦ κυκλώματος ποὺ προωθεῖ τοὺς «δημιουργούς» τους. Ἡ ἐπανατοποθέτηση τῶν ἔργων αὐτῶν εἶναι μία ἀπὸ τὶς πολλὲς ἀποδείξεις τῆς ἐμπεδωμένης ἄποψης τοῦ συνόλου τῆς ἐξουσίας γιὰ τὸ πῶς θέλει νὰ ἐξελιχθοῦν τὰ πράγματα στὴν Ἑλλάδα.
Ἡ κυβέρνηση τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη, ἡ διοίκηση τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης, οἱ κραταιὰ οἰκονομικοὶ χορηγοὶ τέτοιων ἢ παρόμοιων ἐκθέσεων καὶ ἐκδηλώσεων καὶ οἱ δημοσιολογοῦντες ποὺ τὰ ἐξυμνοῦν (συνήθως μὲ τὸ ἀζημίωτο) βρίσκονται στὴν πρώτη γραμμὴ τῆς ἐφόδου ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ, τοῦ ἐθνικοῦ χαρακτῆρα τοῦ κράτους, τῆς παράδοσης καὶ τῶν ἀξιῶν ποὺ διατηροῦν ἑνωμένη... τὴν κοινωνία μας καὶ νοηματοδοτοῦν τὸν βίο τῶν ἀνθρώπων ἐδῶ καὶ χιλιετίες.
Ἡ κυρίαρχη ἐξουσία, ἐκείνη δηλαδὴ ποὺ ἔχει τὴν ἰσχὺ νὰ «περνάει» τὴν ἄποψή της γιὰ τί εἶναι σωστὸ καὶ τί λάθος, τί ἠθικὸ καὶ τί ἀνήθικο, ἐπιθυμεῖ τὴν ἀποϊεροποίηση καὶ τὸν διασυρμὸ κάθε θρησκευτικοῦ συμβόλου καὶ ἔννοιας, τὸν χλευασμὸ τῶν ὁσίων καὶ τῶν ἱερῶν. Στὴ θέση τους ἐπιδιώκει νὰ ἐγκαταστήσει τὴ λατρεία του δικαιωματισμοῦ, τὰ φεστιβὰλ ὁμοφυλόφιλης ὑπερηφάνειας, τὶς παρανοϊκὲς θεωρίες περὶ δεκάδων φύλων καὶ περὶ τοῦ δικαιώματος τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ κάποιου προσώπου ἀκόμα καὶ ὡς... σκύλου.
Ἡ παράνοια ἔχει ἐξώσει τὴ λογικὴ ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ βρίσκεται: στὸ κέντρο τῆς συλλογικῆς ἑστίας. Ὁ μισανθρωπισμός, ποὺ φοράει τὴ δορὰ τῆς ὑπεράσπισης τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, ἐκδηλώνεται μὲ τοὺς ἀπηνεῖς διωγμοὺς ὅσων ὑπερασπίζονται τὸν Χριστό, τὴν Ἑλλάδα, τοὺς φυσιολογικοὺς ἀνθρώπους καὶ τὸ δικαίωμα τοῦ λαοῦ μας νὰ συνεχίσει νὰ βαδίζει στὰ χνάρια τῶν ἔνδοξων προγόνων του.
Ἡ ἐπίθεση αὐτὴ ἐναντίον τῆς πίστης καὶ τοῦ πολιτισμοῦ μας βρίσκεται ἐν ἐξελίξει ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Ἁπλῶς αὐτὴ τὴν περίοδο παρακολουθοῦμε τὴν ταχεῖα κλιμάκωσή της.
Ἡ ἀντίδραση ποὺ προτείνεται στὴν προέλαση τῆς ἀσχήμιας εἶναι περισσότερη ὀμορφιά. Ἡ ἀντίσταση στὸν ἀντιχριστιανισμὸ δὲν εἶναι ἄλλη ἀπὸ τὸ θέριεμα τῆς πίστης στὸν Κύριο. Καὶ ἡ ὑπονόμευση τοῦ ἔθνους μπορεῖ νὰ ἀπαντηθεῖ μὲ ἐντατικοποίηση τοῦ ἀγῶνα γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῆς πατρίδας μας.
Ἡ κυβέρνηση τοῦ Κυριάκου Μητσοτάκη, ἡ διοίκηση τῆς Ἐθνικῆς Πινακοθήκης, οἱ κραταιὰ οἰκονομικοὶ χορηγοὶ τέτοιων ἢ παρόμοιων ἐκθέσεων καὶ ἐκδηλώσεων καὶ οἱ δημοσιολογοῦντες ποὺ τὰ ἐξυμνοῦν (συνήθως μὲ τὸ ἀζημίωτο) βρίσκονται στὴν πρώτη γραμμὴ τῆς ἐφόδου ἐναντίον τοῦ Χριστοῦ, τοῦ ἐθνικοῦ χαρακτῆρα τοῦ κράτους, τῆς παράδοσης καὶ τῶν ἀξιῶν ποὺ διατηροῦν ἑνωμένη... τὴν κοινωνία μας καὶ νοηματοδοτοῦν τὸν βίο τῶν ἀνθρώπων ἐδῶ καὶ χιλιετίες.
Ἡ κυρίαρχη ἐξουσία, ἐκείνη δηλαδὴ ποὺ ἔχει τὴν ἰσχὺ νὰ «περνάει» τὴν ἄποψή της γιὰ τί εἶναι σωστὸ καὶ τί λάθος, τί ἠθικὸ καὶ τί ἀνήθικο, ἐπιθυμεῖ τὴν ἀποϊεροποίηση καὶ τὸν διασυρμὸ κάθε θρησκευτικοῦ συμβόλου καὶ ἔννοιας, τὸν χλευασμὸ τῶν ὁσίων καὶ τῶν ἱερῶν. Στὴ θέση τους ἐπιδιώκει νὰ ἐγκαταστήσει τὴ λατρεία του δικαιωματισμοῦ, τὰ φεστιβὰλ ὁμοφυλόφιλης ὑπερηφάνειας, τὶς παρανοϊκὲς θεωρίες περὶ δεκάδων φύλων καὶ περὶ τοῦ δικαιώματος τοῦ αὐτοπροσδιορισμοῦ κάποιου προσώπου ἀκόμα καὶ ὡς... σκύλου.
Ἡ παράνοια ἔχει ἐξώσει τὴ λογικὴ ἀπὸ ἐκεῖ ποὺ θὰ ἔπρεπε νὰ βρίσκεται: στὸ κέντρο τῆς συλλογικῆς ἑστίας. Ὁ μισανθρωπισμός, ποὺ φοράει τὴ δορὰ τῆς ὑπεράσπισης τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, ἐκδηλώνεται μὲ τοὺς ἀπηνεῖς διωγμοὺς ὅσων ὑπερασπίζονται τὸν Χριστό, τὴν Ἑλλάδα, τοὺς φυσιολογικοὺς ἀνθρώπους καὶ τὸ δικαίωμα τοῦ λαοῦ μας νὰ συνεχίσει νὰ βαδίζει στὰ χνάρια τῶν ἔνδοξων προγόνων του.
Ἡ ἐπίθεση αὐτὴ ἐναντίον τῆς πίστης καὶ τοῦ πολιτισμοῦ μας βρίσκεται ἐν ἐξελίξει ἐδῶ καὶ δεκαετίες. Ἁπλῶς αὐτὴ τὴν περίοδο παρακολουθοῦμε τὴν ταχεῖα κλιμάκωσή της.
Ἡ ἀντίδραση ποὺ προτείνεται στὴν προέλαση τῆς ἀσχήμιας εἶναι περισσότερη ὀμορφιά. Ἡ ἀντίσταση στὸν ἀντιχριστιανισμὸ δὲν εἶναι ἄλλη ἀπὸ τὸ θέριεμα τῆς πίστης στὸν Κύριο. Καὶ ἡ ὑπονόμευση τοῦ ἔθνους μπορεῖ νὰ ἀπαντηθεῖ μὲ ἐντατικοποίηση τοῦ ἀγῶνα γιὰ τὴν ὑπεράσπιση τῆς πατρίδας μας.
Η επαναφορά της σατανοτέχνης , δείχνει πόσο πορωμένοι είναι οι δαιμονισμένοι της πινακοθήκης , υπουργοί , προιστάμενοι και γενικώς οι κυβερνώντες .Άραγε οι αξιωματούχοι της Εκκλησίας που αντί να αντιδρούν δυναμικά και να τους αφορίζουν , τους δέχονται στις Εκκλησίες και τους τιμούν , πως αισθάνονται όταν θυμιαζουν και ψάλλουν την Τιμιωτέραν ;
ΑπάντησηΔιαγραφή