Menu

28 Απρ 2018

Εἰκόνες ντροπῆς: Ἀθήνα καὶ Φανάρι ἔκαναν ξεχωριστὴ Θεία Λειτουργία στὸν Ἀη Γιώργη Προμπονᾶ

Σχόλιο «Ρωμαίικου Ὁδοιπορικοῦ»: Φαιδρὲς οἱ εἰδήσεις ποὺ ἔρχονται στὰ αὐτιά μας μὲ τὴν ἐγωιστικὴ διαμάχη Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου καὶ Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν γιὰ τὸ «κτῆμα Προμπονᾶ». Ἐπιβεβαιώνουν τὰ σοφὰ λόγια τοῦ Ἁγίου Παϊσίου τοῦ Ἁγιορείτου: «…ἀπό ὅσους φιλενωτικούς ἔχω γνωρίσει, δέν εἶδα νά ἔχουν οὔτε ψίχα πνευματική οὔτε φλοιό. Ξέρουν, ὅμως, νά ὁμιλοῦν γιά ἀγάπη καί ἑνότητα, ἐνῶ οἱ ἴδιοι δέν εἶναι ἑνωμένοι μέ τόν Θεόν, διότι δέν Τόν ἔχουν ἀγαπήσει». Μὲ ἄλλα λόγια, θέλουν νὰ προσεγγίσουν λανθασμένῳ τῷ τρόπῳ τὶς χαώδεις διενέξεις μὲ αἱρετικούς, ἐνῶ δὲν προτίθενται νὰ καταπαύσουν τὰ μικροπροβλήματα μεταξὺ Ὀρθοδόξων ἀδελφῶν. Διαβάστε τὴν εἴδηση...
Τοῦ Ἀνδρέα Λουδάρου
Ἡ μία ντροπὴ μετὰ τὴν ἄλλη συμβαίνουν στὸ ναὸ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου στὸ κτῆμα Προμπονᾶ, ὁ ὁποῖος ἔχει μετατραπεῖ σὲ θέατρο μίας ἀκατανόητης σύγκρουσης μεταξὺ Ἀθηνῶν καὶ Φαναριοῦ μὲ μόνο ἡττημένο… τὴν σοβαρότητα.
Τὴν προηγούμενη ἑβδομάδα κατὰ τὴν ὁποία ἡ Ἐκκλησία τιμοῦσε τὴ μνήμη τοῦ Ἁγίου Γεωργίου τελέστηκαν δύο Ἑσπερινοὶ καὶ δύο Λειτουργίες ἀπὸ διαφορετικοὺς κληρικοὺς ποὺ μνημόνευαν ἄλλη ἀρχή.
Συγκεκριμένα, τὴν παραμονὴ τῆς ἑορτῆς τρεῖς ἱερεῖς τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν τέλεσαν τὴν ἀκολουθία τοῦ Ἑσπερινοῦ στὸν νέο ναὸ τοῦ Ἁγίου Γεωργίου μνημονεύοντας τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο.

Τὴν ἴδια ἀκριβῶς στιγμὴ δέκα μέτρα δίπλα, στὸ παλαιὸ παρεκκλήσιο ἕνας ἱερέας τῆς μονῆς Βλατάδων τέλεσε κι αὐτὸς Ἑσπερινὸ μνημονεύοντας Οἰκουμενικὸ Πατριάρχη.
Ὅπως εἶναι φυσικὸ οἱ κάτοικοι τῆς περιοχῆς ποὺ πῆγαν νὰ ἐκκλησιαστοῦν ἔμειναν μὲ τὸ στόμα ἀνοιχτό, ἀπέναντι σὲ αὐτὴ τὴν γραφικότητα μὲ πολλοὺς ἀπὸ αὐτοὺς νὰ κάνουν λόγο γιὰ ἐνέργειες ποὺ δὲν τιμοῦν οὔτε τὴν Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος οὔτε καὶ τὸ Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο.
Τὸ ἴδιο θλιβερὸ σκηνικὸ ἐπαναλήφθηκε καὶ τὴν κυριώνυμο ἡμέρα μὲ δύο ταυτόχρονες Θεῖες Λειτουργίες, μία στὸ μικρὸ καὶ μία στὸ μεγάλο ναό.
Τὸ δὲ προηγούμενο βράδυ ὁ ναὸς φρουρεῖτο ἀπὸ περιπολικό της ἀσφαλείας.
Ὅλα αὐτὰ στὴν Ἀθήνα τὸ σωτήριο ἔτος 2018.
orthodoxia.info

9 σχόλια:


  1. Η Παναγία δεν μας αφήνει· μας κουβαλάει στην πλάτη Της, αρκεί κι εμείς να το θέλουμε και να μην κλωτσάμε, όπως κάνουν τα άτακτα παιδιά.

    Πάντων προστατεύεις Αγαθή,
    των καταφευγόντων εν πίστει τη κραταιά σου χειρί.
    άλλην γαρ ουκ έχομεν, αμαρτωλοί προς Θεόν,
    εν κινδύνοις και θλίψεσιν, αεί μεσιτείαν,
    οι κατακαμπτόμενοι, υπό πταισμάτων πολλών,
    Μήτερ του Θεού του Υψίστου. όθεν σοι προσπίπτομεν.
    ρύσαι, πάσης περιστάσεως τους δούλους σου.

    Δέσποινα, πρόσδεξε τας δεήσεις των δούλων σου και λύτρωσε ημάς από πάσης ανάγκης και θλίψεως.

    Τὴν πᾶσαν ἐλπίδα μου εἰς σὲ ἀνατίθημι, Μήτηρ τοῦ Θεοῦ, φύλαξόν με ὑπὸ τὴν σκέπην σου.

    Εκ παντοίων κινδύνων τούς δούλους σου φύλαττε, ευλογημένη Θεοτόκε, ίνα σε δοξάζωμεν, τήν ελπίδα τών ψυχών ημών.

    Τη πρεσβεία, Κύριε, πάντων των Αγίων και της Θεοτόκου την σην ειρήνην δος ημίν και ελέησον ημάς ως μόνος οικτίρμων.

    Δι’ ευχών των Αγίων Πατέρων ημών, Κύριε Ιησού Χριστέ ο Θεός, ελέησον και σώσον ημάς.


    Πάντων θλιβομένων η χαρά, και αδικουμένων προστάτις, και πενομένων τροφή, ξένων Τέ παράκλησις, και βακτηρία τυφλών, ασθενούντων επίσκεψις, καταπονουμένων, σκέπη και αντίληψις, και ορφανών βοηθός, Μητερ του Θεού του ύψίστου, συ Υπάρχεις Αχραντε σπευσον, δυσωπούμεν ρύσασθαι τους δούλους σου. (ήχος πλ. δ’ ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όταν πρόκειται για το παγκόσμιο συμβούλιο αιρέσεων και άλλα αιρετικά παραστρατήματα, συμφωνούν σε όλα πάντως και συνεργάζονται άψογα για να πετύχουν το χειρότερο δυνατό αποτέλεσμα για την Εκκλησία.
    Ίσως είναι προτιμότερο να είναι στα μαχαίρια. Μπορεί να γλυτώσουμε καμιά νέα κολυμπάριο. Εξάλλου, δεν ξέρω ποιος χριστιανός θεωρεί ακόμη τους ρασοφόρους από το Φανάρι και την Αθήνα μέλη της Εκκλησίας, ώστε να ντρέπεται για τα χάλια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΤΕΛΕΣΕ ΕΣΠΑΡΙΝΟ ΚΑΙ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΕΞΙ ΧΕΡΙ ΤΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ.
    ΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ Α Δ Ι Σ Τ Α Κ Τ Ο Ι
    ΚΑΙ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΙΣ ΦΙΛΟΔΟΞΙΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΝ Ε Π Ι Π Τ Ω Μ Α Τ Ω Ν...
    Υ.Γ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΡΩΜ.ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ.
    ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ Σ Ο Β Α Ρ Ο Τ Α Τ Η ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΜΑΙ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΟΥ ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία επικοινωνήστε μαζί μας μέσω mail.
      Εκ της διαχείρισης.

      Διαγραφή
  4. Ὀ Πατριάρχης μας εἶναι οἰκουμενιστής,ὄσο καὶ ὁ Ἐρντογάν Μουσουλμάνος.......Ἄς μὴν πέρνουμε ἄσκεφτα φωτιά........
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι άλλο θελεις να δεις από τον πατριαρχη για να πιστεις ότι είναι οικουμενιστης Καλλιοπη?

      Διαγραφή
    2. Άρα, παίζει θέατρο με την πίστη! Πολύ φτωχή η δικαιολογία! Καταστροφική για τα λογικά πρόβατα, που προσβλέπουν προς αυτόν και ελπίζουν! Και όχι μόνο, αλλά προσβλητική προς τους αγώνες και τα μαρτύρια των αγίων! Δεν είναι αυτή η εντολή του Χριστού και του Ευαγγελίου. Είσαι μπερδεμένη με την νοοτροπία της εποχής και νομίζεις πως ο ποιμένας είναι πολιτικάντης! Προσοχή! Η πίστη και η Αλήθεια δεν φείδεται κανενός πράγματος! Κανενός. Η σύγκριση που κάνεις με τον Ερρντογάν είναι ασεβής!

      Διαγραφή
  5. Θεωρώ ότι το θέμα μπορεί να ξεκαθαρίση γραφειοκρατικώς και ίσως και δικαστικως. Σίγουρα θα υπάρχουν τίτλοι ιδιοκτησίας .Ας ερευνηθή από αρμοδίους νομικούς και συμβολαιογράφους να βρεθή ο ιδιοκτήτης. Αν τα χαρτιά που υπάρχουν έχουν ως ιδικτήτη το Φανάρι , ας επικρατήση σύνεσις και ψυχραιμία και κυρίως πνευματική ωριμότης κι ας υποχωρήση η Εκκλησία της Ελλάδος. Αν συμβαίνη το αντίθετον , να υποχωρήση το Φανάρι . Με αγάπη όλα τα προβλήματα λύνονται , αρκεί να υπάρχη ειλικρινής και ανιδιοτελής αγάπη "ήτις ου ζητεί τα εαυτής". Θα αναφέρω κάτι που διάβασα και με εντυπωσίασε και δείχνει την πνευματικότηττα και αγάπη που οφείλουμε όλοι να έχουμε:"Κάποτε δυο μοναχοί αγιορείτες υπερήλικες, που δεν είχαν βγεί ποτέ έξω από το Άγιον Όρος, απεφάσισαν να μαλώσουν , για να ιδούν πώς μαλώνουν στον κόσμο. Λέγει ο ένας στον άλλον. Αδελφέ, πώς θα αρχίσουμε τον καυγά;Κι εκείνος του είπεν : Θα βάλουμε αυτό τον κουβά στη μέση του δρόμου κι εγώ θα σου ειπώ ότι είναι δικός μου, εσύ θα ειπής , όχι , είναι δικός μου κι έτσι θα αρχίση ο καυγάς. Έκαναν αυτό και άρχισεν ο ένας να λέγη στον άλλον. Αδελφέ μου, αυτός ο κουβάς είναι δικός μου, γιατί μου τον πήρες;Κι ο άλλος του απήντησεν. Ευλογημένε, πάρτον , αφού είναι δικός σου".Κι έτσι καυγάς δεν έγινε και οι γέροντες έκαμαν αγάπη ,γιατί κι οι δυό είχαν φθάσει σε ύψη αγιότητος με την άσκησίν τους και την πνευματικότητά τους. Αυτό πρέπει να κάμουν κι οι Ιεράρχες, για να μήν σκανδαλίζουν το πλήρωμα της Εκκλησίας και ευτελίζονται κι οι ίδιοι. Ο Χριστός θέλει αγάπη κι όχι κτήματα. Χριστός Ανέστη . "...και τοις μισούσιν υμάς συγχωρήσωμεν πάντα τη Αναστάσει...".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ὁ Ἐπίσκοπος Ἀθηνῶν εἶναι ὁ Ἱερώνυμος.
    Τί δουλειά ἒχει ἐδῶ ὁ Βαρθολομαῖος νά μνημονεύεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή