27 Σεπ 2016

Γιατί ἡ Γενοκτονία καὶ ἡ Ἐκκλησία νὰ μὴν ὑπάρχουν;

Τί θὰ ἔκανες ἂν ζοῦσες σὲ μία χώρα πού ἀπαγόρευαν τὴ θρησκεία σου; Μπορεῖ βέβαιά το ἐρώτημα νὰ μὴν σ' ἐνδιαφέρει γιατί εἶσαι σὲ μία δημοκρατία. Τί θὰ ἔκανες ὅμως ἂν ἔχανε τὰ χαρακτηριστικά της ἐπειδὴ ἡ ἐξουσία θὰ ἄλλαζε μὲ ὕπουλο τρόπο τὴ νομοθεσία καὶ τὸ ἐπίσημο πρόγραμμα; Τώρα θὰ δεῖς τί θὰ ἔκανες.
Ὅποιος κατηγορεῖ τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας γιὰ ἔλλειψη καινοτομίας εἶναι σίγουρα ἀπαράδεκτος. Διότι γιὰ νὰ μᾶς πεῖ ἕνας Ὑπουργὸς ὅτι ἡ Γενοκτονία καὶ ἡ Ἐκκλησία δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχουν, εἶναι ὄντως μιὰ καινοτομία καὶ μάλιστα βαρβαρότητας.  Ἔτσι ἂν μερικοὶ εἶχαν ἀκόμα κάποια ἀμφιβολία γιὰ τὸ ἐπίπεδό το γνωστικό το Ὑπουργοῦ, τώρα τὸ ἔχουν καὶ μὲ βούλα.  Τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι πιὰ αὐτός, ἀλλὰ ὁ ἑλληνικὸς λαός. Διότι πρόκειται γιὰ τὴ δεύτερη φορὰ ποὺ εἶναι ἀντισυνταγματικὸς καὶ τὸ πρέπον εἶναι τουλάχιστον νὰ παραιτηθεῖ καὶ μποροῦμε νὰ βοηθήσουμε ἂν ὑπάρχει ὄντως μιὰ δυσκολία. 
Πάντως σὲ κάθε περίπτωση δὲν πρόκειται ν’ ἀφήσουμε ἀπροστάτευτούς τους μικροὺς ἀνθρώπους καὶ νὰ τοὺς ἀφήσουμε νὰ....
ὑποστοῦν ἕνα πρόγραμμα βαρβαρότητας μόνο καὶ μόνο ἐπειδὴ προέρχεται ἀπὸ μιὰ ὑπουργικὴ ἀπόφαση. 
Δὲν εἶναι καν θέμα διαλόγου, διότι αὐτὸς ὁ διάλογος θὰ ἔπρεπε νὰ ἀφοροῦσε τὸ Σύνταγμα τῆς Ἑλλάδας. Ἐδῶ πρόκειται γιὰ μιὰ βαρβαρότητα ποὺ γίνεται ἐναντίον τῶν Ἑλλήνων ποὺ εἶναι ἀνάλογη ἀπὸ αὐτὲς ποὺ ἔκαναν τὰ ἀπολυταρχικὰ καθεστῶτα ὅταν μποροῦσαν νὰ ἐπιβάλουν τὴ γνώμη τους μὲ τὸν πιὸ ἀπαράδεκτο τρόπο. 
Αὐτὴ ἡ μηδενιστικὴ ἰδεολογία πρέπει νὰ παύσει. Ἡ ἀσχετοσύνη ἡ ἱστορικὴ δὲν μπορεῖ νὰ ὀνομαστεῖ ἐπιστημονικὸς διάλογος. Καὶ ἡ καταπάτηση τοῦ γνωστικοῦ πεδίου τῆς θεολογίας δὲν μπορεῖ νὰ γίνεται δίχως κόστος. Ὡς ἐδῶ καὶ μὴ παρέκει φωνάζει ἤδη ὁ ἑλληνικὸς λαός.

Δὲν εἴμαστε ἐδῶ
μόνο γιὰ μιὰ μάχη ἀκόμα κι ἂν αὐτὲς
εἶναι ἡ γενοκτονία ἢ ἡ ἐκκλησία
καὶ πρέπει ν' ἀντέξεις τὶς ἐπιθέσεις
τῆς φρίκης τοῦ ὄχλου 
τῆς βαρβαρότητας
ὅταν προστατεύεις ἀθώους
γιὰ νὰ μὴ γίνουν θύματα
κρατήσου λοιπὸν
κι ἄνοιξε τὸ μυαλό σου
γιὰ νὰ μὴν κάνεις τὰ λάθη 
τοῦ παρελθόντος στὸ μέλλον.

Τί θὰ ἔκανες - Δὲν εἴμαστε ἐδῶ | Ν. Λυγερὸς
Ἐπιμέλεια: Σοφία Ντρέκου

2 σχόλια:

  1. Ποιοί είναι οι πυλώνες πάνω στους οποίους στέκεται ο Έλληνας και ορθόδοξος χριστιανός; Η ορθή πίστη στο Χριστό,η γλώσσα του,και τα χώματα που πατάει. Τα χώματα τα παίρνουν,τη πίστη τώρα χτυπούν και η γλώσσα έπεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την Ελληνική γλώσσα την έχουν ήδη κτυπήσει (μονοτονικό, κ.λπ.).

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.