28 Αυγ 2012

Ἀφιέρωμα στὸν Μητροπολίτη Αὐγουστίνο Καντιώτη ποὺ σὰν σήμερα "πέταξε στοὺς οὐρανοὺς"


16 σχόλια:

  1. Το να βλέπεις βέβαια τον Ιερώνυμο να μιλάει για τον π.Αυγουστίνο είναι λίγο ... ειρωνεία.

    Ο ένας έδρασε ως Άγιος Κοσμάς, δεν δίστασε να αγωνιστεί για τα εθνικά θέματα και να τα βάλει με όλους και με όλα αλλά δεν δίστασε και να κατακεραυνώσει την Ιερά Σύνοδο και τον Αρχιεπίσκοπο (Σεραφείμ) για τον απαράδεκτο τρόπο που διοικούσε την εκκλησία.
    Ο άλλος ;;;
    Ήτανε λέει "γραμματέας της Συνόδου"!

    Αν διαβάσετε τα έντυπα του επισκόπου Αυγουυστίνου Καντιώτη, το ΣΠΙΘΑ που εξέδιδε, θα εκπλαγείτε.
    Έβγαζε φωτογραφίες και αποκάλυπτε ποιοι δεσποτάδες έχουν στην κατοχή τους διαμερίσματα και περιουσία που θα κληρονομούσαν τα ανίψια τους.

    Βέβαια για να τα κάνεις αυτά πρέπει να έχεις τη συνείδησή σου ήσυχη. Δεν πρέπει να φοβάσαι για τίποτε. Μόνον ένα πεντακάθαρο άτομο σαν τον Αυγουστίνο Καντιώτη θα τολμούσε να μη διστάζει να χτυπάει το κακό.

    Είναι ακριβώς το αντίθετο με μερικούς σημερινούς αρχιερείς που ένοχα ΣΙΩΠΟΥΝ.


    Και με ποιους δεν τα βαλε,
    με τον Βασιλιά όταν έμαθε ότι θα έδινε χρήματα στη Μασονική Στοά (σταμάτησε να τον μνημονεύει και άμεσα ο Βασιλιάς ανακάλεσε την απόφασή του)
    με τα καλεστεία, με τις εκτρώσεις, με τους Σκοπιανούς,
    αγωνίστηκε για τη Β.Ήπειρο (στη Φλώρινα έγινε η 1η συγκέντρωση για τη Β.Ήπειρο γύρω στο 1980 αν θυμάμαι καλά),
    αντέδρασε όταν ήρθαν Αλβανικά μουσικά συγκροτήματα να παίξουν στη Φλώρινα και τους είπε ότι δεν μπορούμε να γλεντάμε όταν οι αδερφοί μας βορ/τες είναι φυλακισμένοι και διώκονται.

    Αυτός έκανε την 1η συγκέντρωση ενάντια στις εκτρώσεις όταν το ΠΑΣΟΚ ανακοίνωσε ότι θα περνούσε νομοσχέδιο για να τις νομιμοποιήσει.
    Αυτός αντέδρασε στην ανθελληνική ταινία του Θόδωρου Αγγελόπουλου.
    Αυτός αρνήθηκε να υποδεχθεί τον Σαρτζετάκη στην εκκλησία στην επίσημη δοξολογία επειδή είχε υπογράψει το νομοσχέδιο για τις εκτρώσεις.


    Άκουγες κήρυγμά του και δάκρυζες (σε αντίθεση και πάλι με μερικούς σημερινούς ιερείς και δεσποτάδες που ενώ πήραμε φωτιά αυτοί μιλάνε βαρετά περί ανέμων και υδάτων).

    Στην γερμανική Κατοχή στην Κοζάνη έκανε συσσίτιο για χιλιάδες ορφανά παιδιά. Αυτός τους έσωσε. Με τα φλογερά του κηρύγματα έπειθε τον κόσμο να του δώσουν τα μισά από τα φαγητά τους για να θρέψει όσους πεινάνε.

    Παλικάρι..

    Κοντός κι αυτός
    όπως κ ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός
    όπως και ο σημερινός μητροπολίτης Κονίτσης Ανδρέας

    τους βλέπεις στο σώμα και τους λυπάσαι αλλά όταν αρχίσουν να μιλάνε βγάζουν σπίθες.

    Καλό Παράδεισο.
    Έλα και πάλι να μας ξυπνήσεις από το λήθαργο σεβαστέ μας πατέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ "Μαχητη της Θεσσαλονίκης" να μην μιλάς για τον π. Αυγουστίνο. Εσύ υποστήριζες τα άσεμνα ντεκολτέ, της Χαράς Νικοπούλου σε κάποια ανάρτηση, έχεις παρωπίδες εθνικιστικές και βάζεις πάνω απο τον Θεό το έθνος. Όταν κάτι είναι άσεμνο πρέπει να το λέμε και να το επικρίνουμε άσχετα αν το άτομο αυτό έχει θετική εθνική δράση.
      Ο Μακαριστός π. Αυγουστίνος σε αντίθεση με εσένα χτυπούσε τις άσεμνες ενδυμασίες όπου τις έβρισκε.
      Γι αυτο καλύτερα να σιωπάς "Μαχητη" της Θεσσαλονίκης".

      Ι.

      Διαγραφή
    2. Πόσο άρρωστος είσαι ρε φίλε;;;
      Πόσο αξιολύπητος ..

      Από τη Χαρά Νικοπούλου το μόνο που πρόσεξες είναι το ντεκολτέ της
      Από εμένα το μόνο που θυμάσαι είναι ότι το "υποστήριξα".
      Πρέπει να έχει περάσει πάνω από 1 χρόνος, ίσως κ 2 και ακόμη αυτό θυμάσαι)
      θυμάσαι τι λέει στο πάτερ ημών;
      να μας συγχωρήσεις όπως και εμείς συγχωρούμε τις αμαρτίες των άλλων
      Σου πέρασε ποτέ από το μυαλό πόσο μακρυά είσαι από το Χριστό και την ουσία της διδασκαλίας του;

      Σου φαίνεται στην εποχή μας να σκανδαλίζει ένα νορμάλ φόρεμα όταν όλες φοράνε πολύ πολύ πιο προκλητικά;
      Πόσο κολλημένος είσαι ρε φίλε;
      (εκτός αν είσαι γυναίκα και εκφράζεις την αρρωστημένη γυναικεία ζήλια σου είτε στη Χαρά και τον αγώνα της είτε σε φορέματα που δεν σ αφήνουν να φορέσεις).


      Ειλικρινά λυπάμαι..
      Κάθισα και έγραψα την εμπειρία μου από τον π.Αυγουστίνο και συνεχίζεις να ασχολείσαι με ανοησίες.
      Σε νορμάλ καταστάσεις αυτό που κάνεις θα χαρακτηριζόταν στο ιντερνετ "τρολιά", δηλαδή εσκεμμένη προσπάθεια αποπροσανατολισμού της συζήτησης με ανοησίες που επισκιάζουν την ουσία.
      Όταν όμως δεν γίνεται εσκεμμένα, μήπως πρόκειται για αρρώστια;;
      για πολύ μίζερο χριστιανισμό;
      γεμάτο κανόνες και χωρίς Χριστό;

      Διαγραφή
    3. Οπαδέ του Χρυσαυγιτισμού, τόσο άρρωστος είσαι; Δεν καταλαβαίνεις ότι Χριστός χωρίς σεμνότητα και ιερούς κανόνες δεν μπορεί να βρεθεί;;

      Δεν καταλαβαίνεις ότι είσαι αντιφατικός όταν υποστηρίζεις και το άσεμνο ντύσιμο και την ίδια στιγμή αυτούς που το κυνήγησαν χωρίς σταματημό;

      Δεν καταλαβαίνεις ότι γίνεσαι αστείος όταν απο την μια χαρακτηρίζεις ως κολλημένους, μίζερους, ανόητους, αυτούς που λένε τα ίδια με τον π. Αυγουστίνο για το ντύσιμο και απο την άλλη μας παριστάνεις τον θαυμαστή του π. Αυγουστίνου που δεν επέτρεπε στους Ναους τέτοια ντυσίμα αλλά και έλεγε ότι ούτε έξω απο την Εκκλησία επιτρέπεται να τα φορούν οι χριστιανές;

      Είσαι πολύ κολλημένος και εγωιστής για να μην θέλεις να παραδεχθείς τα λάθη σου και να έχεις και το θράσος να μιλάς και απο πάνω.
      Τόσο κοσμικός έχεις καταντήσει; Τέτοια κατεστραμμένα μυαλά κουβαλάς;

      Διαγραφή
    4. 1ον: "οπαδός" δεν είμαι κανενός, ιδανικά μου είναι η Ελλάδα κ η Ορθοδοξία, και οι αξίες της φυλής μας.
      Αν ένα κόμμα-κίνημα κάνει κάτι σωστό, αισθάνομαι την ανάγκη να το επαινώ, αν κάνει κάτι κακό, το κατακρίνω.
      Σ αυτή τη χρονική συγκυρία η Χρ.Αυγή έχει κάνει μια μεγάλη στροφή προς την Ελληνορθοδοξία (αποποιήθηκε κάθε σχέση με το ναζισμό και δηλώνουν Χριστιανοί Ορθόδοξοι). Μπορώ να σου υποδείξω πλήθος τέτοιων προσφάτων περιστατικών (από δημοσιοποιήσεις) που δείχνουν εμπράκτως αυτή την αλλαγή στάσης τους.
      Οπότε έχω το χρέος να τους επαινέσω και να προβάλω την αξιέπαινη "στροφή" τους (έτσι τουλάχιστον εγώ την αντιλαμβάνομαι). Πολύ χαίρομαι όταν κάποιος -έστω κ μέσα από λάθη- βρίσκει το σωστό δρόμο.
      Μπράβο τους και θα τους επαινώ και θα τους στηρίζω όσο βαδίζουν σωστά.
      Με τον ίδιο τρόπο επαινούσα βουλευτές του ΛΑΟΣ που έκαναν ερωτήσεις στη Βουλή (πχ Πολατίδης). Όταν εκφράζεσαι θετικά για την πρωτοβουλία κάποιου δεν σημαίνει ότι αυτός είναι αλάθητος (λες κ είναι κανείς από εμάς αλάθητος). Αναγνωρίζω τα καλά που λέει ή κάνει κάποιος κι ας μην έχει αποδεχθεί την "κασέτα" και τη "στολή" που θέλουμε κάποιοι να του φορέσουμε.
      Μακάρι πχ το ΚΚΕ να άλλαζε κι αυτό και να αναγνώριζε τα λάθη του Στάλιν και των υπόλοιπων εγκληματιών και να αναγνώριζαν την αξία της Ορθοδοξίας. Και μακάρι πριν από την αγάπη τους για τον κομμουνισμό να ερχόταν η αγάπη τους για την Ελλάδα. Τότε φυσικά θα τους επαινούσα.
      Και μακάρι ο Σαμαράς να ανακήρυτε την ΑΟΖ αρχίζοντας άμεσα τις εξορύξεις πετρελαίου στο Αιγαίο. Αλλά βλέπεις επιλέγουν όλοι το ρόλο του "σκυλιού" του ξένου "αφέντη".
      Φαίνεται εσύ δεν έχεις μάθει να επαινείς παρά μόνον να ψάχνεις λεπτομέρειες για να κατακρίνεις -για να αισθανθείς αυτοδικαίωση.


      2ον: Ποιος σου είπε ότι "υποστηρίζω το άσεμνο ντύσιμο";
      Που το έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;
      Απλά όταν κάποιος βλέπει την Χαρά Νικοπούλου να εξιστορεί πως πέρασε δια "πυρός και σιδήρου" και τι μαρτύρια έζησε στο Δέροιο από τους πράκτορες του Τουρκ.Προξενείου, και αντί να συγκινηθεί για το τι συμβαίνει κοιτάει να κρίνει το ντύσιμό της, ε, τότε έχει πρόβλημα.
      Το ίδιο συμβαίνει όταν βλέπεις κάποιον να αλλάζει προς το καλό και αντί να τον επαινείς, να του υπενθυμίζεις πόσο κακός ήταν πριν αλλάξει.
      Το τραγικό είναι ότι όχι μόνον δεν το καταλαβαίνεις αλλά και επιμένεις να κατακρίνεις όποιον σου το λέει.


      3ον: Τον π.Αυγουστίνο τον άκουγα από παιδάκι,
      στις κατασκηνώσεις του μεγάλωσα, στην Πρώτη Φλωρίνης,
      στις αδελφότητές του πήγαινα,
      χάρη σ αυτόν έχω σε κάποιο βαθμό ασυμβίβαστο χαρακτήρα,
      επίτρεψέ μου να έχω ιδίαν άποψη και να την καταθέτω -η άποψή μου αφορά τις υπέροχες εμπειρίες μου από τον π.Αυγουστίνο και όχι τη "στολή" που δημιούργησαν κάποιοι.
      Το πρόβλημα με την αμφίεση το έχεις εσύ και αυτοί που σε μετέτρεψαν από άνθρωπο με ελεύθερη βούληση σε "ρομπότ" και "παπαγάλο".
      Φυσικά ο μόνος τρόπος να υπάρχεις -αφού δεν έχεις σχέση με τον αληθινό Χριστό- είναι να ασχολείσαι με τους άλλους και να τους κρίνεις διαρκώς για να αυτοδικαιώνεσαι.


      Δεν θα ξαναασχοληθώ ούτε με τη βλακεία ούτε με την εμπάθειά σου,
      και την προηγούμενη φορά κατάφερες να γεμίσεις την ανάρτηση με σχόλια άσχετα με την ουσία της. Ας μην σου δίνω αφορμή να το συνεχίζεις.

      Απλά αδερφέ, είναι τόσο τραγικό για κάποιους χριστιανούς, ούτε οι ίδιοι να γεύονται "Χριστό", ούτε να αφήνουν τους άλλους να "εισέλθουν στο δείπνο".

      Διαγραφή
    5. Διότι ο αληθινά πιστός χριστιανός ελευθερώνεται από την ενοχή
      Με την εξομολόγηση και την άφεση
      Και χαίρει στην ελευθερία αυτή που του χάρισε ο Χριστός
      Γνωρίζοντας δε ότι αυτό είναι δώρο Θεού ευγνωμονεί και δεν περιφρονεί.


      http://lllazaros.blogspot.gr/2012/09/a.html

      Διαγραφή
    6. Εμπάθεια, ύβρεις, υπερηφάνεια και βλακεία πολύ υπάρχει στα σχόλια σου "Μαχητά" της "Αλήθειας"

      Διαγραφή
    7. Μαχητα της Χρυσης Αυγής θέλεις να σου αποδείξω ότι Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ δεν είναι ορθόδοξο κόμμα αλλά έχει παγανιστικές αντιλήψεις; Και εσύ λες ψέματα όταν λές ότι έχει ορθόδοξες θέσεις;

      Διαγραφή
    8. 2. Μαχητά της Χρυσής Αυγής κανείς δεν ακύρωνει το έργο της Χαράς αν της πει με αγάπη ένα σφάλμα της για να διορθωθεί. Αν εσύ κουβαλας κατεστραμμενα μυαλά και νομίζεις ότι να δειξεις σε κάποιον το σφάλμα του, σημαίνει ότι ακυρώνεις το έργο του, δεν φταίει κανείς.
      Ο εθνικός ήρωας δεν είναι ούτε αλάθητος ούτε άγιος.

      Ι.

      Διαγραφή
    9. 3. Ο Γέρων Αυγουστίνος να είσαι σίγουρος ότι θα έλεγε μπράβο στη Χαρά για την εθνική της δράση αλλά θα της έκανε και παρατηρήσεις για το ΤΟΤΕ ντύσιμο της για να διορθωθεί, όπως και διορθώθηκε όπως είπε η Χαρά. Σε καλό βγήκε, όχι σε κακό όπως νομίζουν τα κατεστραμμένα εθνικιστικά -οχι εθνικά- μυαλά που άναψαν απο μια απλή παρατήρηση και χάλασαν τον κόσμο........

      Ι.

      Διαγραφή
  2. Ο μητροπολίτης Κονίτσης συνεχίζει επάξια το έργο του μακαριστού Σεβαστιανού.Μπορεί άραγε να λεχθεί κάτι παρόμοιο και για το διάδοχο του π.Αυγουστίνου στη Φλώρινα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σας ευχαριστώ θερμά για την άμεση ανταπόκρισή σας,στο αίτημά μου, να προβάλλετε απο το ΡΩΜΑΙΚΟ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ,κάτι σχετικό στην μνήμη του γέροντος Αυγουστίνου. Ο Θεός να αναπάυσει την ψυχή του, και να μας εχει όλους κάτω απο την προστασία Του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντρόπη σας που δεν είσαι αμερόληπτοι! Ντροπή καί πάλι ντροπή! ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ! ΣΑΣ ΚΑΙΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=28646
    Τι συμβαίνει βρε παιδιά στη μητρόπολη Φλώρινας;΄Τόσο πολύ έχει προχωρήσει η αποκαντιωτικοποίηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πιστεύουμε τα όσα γράφει αυτή η κυρά.
      Σε πολλά δεν έχει δίκαιο αλλά τα βλέπει στραβά.
      Στο συγκεκριμένο θέμα της αποκαντιωτικοποίησης μάλλον έχει δίκαιο αλλά έχει άδικο να κατακρίνει τον μητροπολίτη Θεόκλητο.

      Διαγραφή
  6. Γιατί δεν πιστεύετε στην κυρά όπως σκωπτικά την αποκαλείτε; Τι έχει κάνει ο μητροπολίτης Θεόκλητος απ τη στιγμή που ανέλαβε τη μητρόπολη μέχρι σήμερα; Τον είδατε ποτέ να κριτικάρει τον οικουμενισμό, τον Μεσσηνίας με τις παλαβομάρες του, τις διαθρησκειακές ,τα αίσχη του πατριάρχη με τις δωρεές κορανίων και τα τοιαύτα; Ή δεν έχει αφήσει κι αυτός και ο πρωτοσύγκελλός του πανηγύρι για πανηγύρι που να μην έχε πάει; Αυτήν την παρακαταθήκη πήραν απ τον αείμνηστο Καντιώτη; Ούτε κι εγώ συμφωνώ σε όλα με την κυρία κι όχι κυρά αλλά εδώ και δέκα χρόνια η μητρόπολη Φλώρινας δεν έχει καμία σχέση με τη μορφή που είχε επί γέροντος Αυγουστίνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΜΑΣ.