Menu

22 Ιουν 2011

ΟΤΑΝ Ο ΕΥΓΕΝΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΩΣ ΑΓΕΝΗΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ

Κα πάλι μαζ φίλοι μας, γι ν δομε ατ τ φορ τ παθήματα τν «Πεντηκοστιανν», ο ποοι προφανς δν εχαν μάθει γι τ ρεζίλεμα πο πέστησαν ο  «Μάρτυρες το εχωβά», κα τσι δοκίμασαν κα ο διοι μέσα στ κατακαλόκαιρο τν ζωνταν παρουσία τς ρθοδόξου κκλησίας μας στν περιοχή.
λλ’ ς ξεκινήσουμε π τν ρχή.
Σάββατο μεσημέρι 18 ουνίου.να ατοκίνητο σταματ στν κεντρικ πλατεία Κονίτσης κα ποβιβάζονται τρες κύριοι κα δύο κυρίες. Μέχρις δ, λα πολύτως φυσιολογικ κα οδν σχόλιον. λλωστε τόσος κόσμος εχε ρθει στν μικρή μας πολιτεία τν μέρα ατ κα γι τν λόγο...
 τι στν αθουσα το δημαρχιακο μεγάρου πραγματοποιετο σύναξη τν μελν, π’ λη τν λλάδα,  το Συλλόγου «νωμένη Ρωμιοσύνη» (ΕΡΩ).
(Μέρα πο βρκαν ν ρθουν κα ο «φιλότιμοι»... ρα βάσει τς θεωρίας τν πιθανοτήτων, πόσες πιθανότητες εχαν ν ρθουν στν Κόνιτσα γι «κήρυγμα», κα ν πέσουν πάνω ) στ σύναξη το ΕΡΩ κα β) στν προετοιμασία τς ερς Μητροπόλεως γι τ συλλαλητήριο περ τς «Κάρτας το Πολίτη» πο πραγματοποιήθηκε μ μεγάλη πιτυχία τν λλη μέρα; Θ χρειαστε προφανς μεγάλο κομπιοτερ γι ν βρομε κρη στν μαθηματικ προβληματισμό. Κα μως, ο ταλαίπωροι πεσαν κριβς πάνω στν περίσταση. λη Κόνιτσα π ποδς πολέμου κα ο «πράοι» Πεντηκοστιανοί, ς «μαϊντανός», γι ν γρεύσουν θύματα! δ σχύει λόγος: «Πο πς ρ φίλε, πο πς; Καλ δν ξερες, δν ρώταγες, μως, γι ν μάθεις πρν ξεκινήσεις;».
πενταμελς λοιπν ατ μάδα, βγαλε π τ πρτ μπαγκζ το ατοκινήτου τς φημερίδες, χωρίστηκε σ δύο μάδες κα ξεκίνησε γι τ ργο το «εαγγελισμο».
Ξεκίνησαν ν κηρύξουν, πως λεγαν, τν Χριστ στν Κόνιτσα. (Βλέπετε στν Κόνιτσα πάρχει κελτικ λατρεία κα ο πιστο λατρεύουν τ δωδεκάθεο, κα εχαν νάγκη ν γνωρίσουν τι πάρχει κα Χριστιανικ Πίστη).
Τ τί γινε;
Ά) ναψαν τ τηλέφωνα, εδοποιώντας ο πιστοί τους πευθύνους κληρικούς, μ τ εδικ σύνθημα γι’ ατς τς περιπτώσεις «λύκοι στ πρόβατα».
Β) Ο περισσότεροι πιστο ταν ρχονται πρόσωπο πρς πρόσωπο μ τος ατόκλητους «εραποστόλους», τος λεγαν κα μ μία δόση στειότητας τι χάνουν τν χρόνο τους, τ καύσιμα κα τ χρήματά τους, κα τι δν εναι τώρα καιρο γι σπατάλες... Σοβαρ μως τος παρακαλοσαν ν φύγουν π τν πλάνη κα ν πιστρέψουν κα ν γνωρίσουν καλ τν ρθοδοξία π τν ποία κι φυγαν.
Γ) Δν λειψαν βέβαια κα ρκετο πο κράτησαν τν φημερίδα πο τος πρόσφεραν τ ταλαίπωρα θύματα κα ,τι σχετικ ντυπο. Θ ρωτήσετε τώρα, κα μ τ δίκιο σας, γι ποι λόγο δέχτηκαν ν τ κρατήσουν;
Θ κπλαγετε ταν κούσετε τν πάντηση, πως ξεπλάγημεν κι μες.
Πρ καιρο χει ξεκινήσει κα στν Κόνιτσα εδικ κστρατεία γι τν νακύκλωση το χαρτιο.
πειδ μως ο κάτοικοι δέχτηκαν παρατηρήσεις π τος πευθύνους γι τν σχετικ διαφορία τος π το θέματος, τώρα βρκαν κα ατο τν εκαιρία ν δείξουν τι γιναν καλο μαθητς κα τι πέκτησαν «οκολογικ συνείδηση». τσι λοιπόν, λες ο φημερίδες κα ,τι σχετικό, λαβαν τν «γουσαν» γι τ ροκάνισμα τς νακυκλώσεως. (Μεταξύ μας, ο κάτοικοι φάνηκαν καλο μαθητς διότι εναι καλοκαίρι. ν ατ συνέβαινε τν χειμώνα, τ ντυπα θ ταν ,τι πρεπε γι προσανάμματα. πως κριβς εχε συμβε μ τ ντυπα «Σκοπι» κα «Ξύπνα» τν «Μ.τ.Ι». Τί ν κάνουμε φίλοι μου, κάποιες φορς ο περιστάσεις μς ναδεικνύουν κα οκολόγους... χι παίζουμε).
Μία λλη φαιδρ σκην πο σημειώθηκε εναι ξς: Σ κάποιο στιατόριο τς γραφικς μας πόλεως, κάποιοι σύνεδροι το ΕΡΩ, γευμάτιζαν. (ταν νομικοί, ατροί, καθηγητς κ.λπ.). λοιπόν, θεώρησαν ο «πόστολοι τς πεντηκοστς» ν πνε σ’ ατος γι ν τος κάνουν «κατήχηση». Φυσικ ο νθρωποι δν θελαν ν χαλάσουν τν μορφη τμόσφαιρα τς παρέας τους κα δν διναν σημασία. Ο κύριοί της «πεντηκοστς» πέμεναν. ως του νας π τν παρέα τος λέει: «Ρ παιδιά, πρώτη φορ ρθα γι ν’ πολαύσω τν Κόνιτσα, κα θ μο τ βγάλετε ξινό; Δν μς νδιαφέρει. μλλον, λτε σ λίγο στ συνέδριο κι κε ν τ πομε ξεκάθαρα»... Γι τ πότε ξαφανίστηκαν, οτε κα ο διοι κατάλαβαν.
ν τ μεταξ κατέφτασαν κα ο πεύθυνοι κληρικο π τν αρέσεων. Τ τί γινε; Γι ν μ σς κουράζουμε, σς παραπέμπουμε ν διαβάσετε τ τί συνέβη μ τν πίσκεψη τν «Μ.τ.Ι». Περίπου στ διο μοτίβο βρίσκονται ο διάλογοι κα ο σπαρταριστς παντήσεις τν θυμάτων.
Τ δ θεμελιώδη ρωτήματα  πο θεταν ο ρθόδοξοι, μεναν ναπάντητα.
Ο ταλαίπωροι προσπαθοσαν ν λλάζουν θέματα, λλ τ μόνο πο κατόρθωναν ταν ν γίνονται καταγέλαστοι...
κε δ πο «πεφτε τ γέλιο», εναι τ ξς: Στν ρχή, ο Πεντηκοστιανο φαίνονταν εγενέστατοι κα μελιστάλακτοι κα τν κάθε φράση τος τν κλειναν, κατ τν συνήθειά τους, μ τ «μν» κα τ «λληλούια». ταν μως ρχισαν ν πέφτουν βροχ τ ρωτήματα π τος ρθοδόξους κα τ θύματα κατάπιναν τ γλώσσα τους, τότε ς δικός τους ντίλαλος κουγόταν τώρα π τν πλευρ τν Κονιτσιωτν πο εχαν συγκεντρωθε. «μν κα λληλούια».
Φυσικ δν ντεξαν ο καημένοι ο νθρωποι. Κα ξαφνικ γιναν τ φοβερ ποκαλυπτήρια! Ο μέχρι τ στιγμ κείνη, εγενες κα πράοι κα σύχιοι, ρχισαν ν ρίονται, ν τ χάνουν, ν μ μπορον ν συγκρατήσουν τ γλώσσα τος (κυρίως πεύθυνος), σ τέτοιο βαθμ μάλιστα πο νας ξ ατν πραγματικ αφνιδιάστηκε μ τ κατάντημα το δελφο του, πο πως σχυριζόταν πρν ρθει στν Κόνιτσα, εχε λάβει τ «βάπτισμα το πνεύματος» κα μάλιστα τ χάρισμα τς «προφητείας» κα δίως τς «πραότητας».
φτασε μάλιστα στ σημεο ( πράος) ν κάνει δθεν μ τ κινητ τι καλε τν στυνομία γι παρεμπόδιση «κηρύγματος» (ντως τύπος ατς βγαζε πολ γέλιο).
ταν μως ο κληρικο το επαν τι θέλουν ν ρθει χι μόνο στυνομία, λλ θ κληθον κα ο δημοσιογράφοι μ τς κάμερες πο παρεβρίσκονταν γι τν κάλυψη τν κδηλώσεων, τι θ ρθουν κα νομικο κα τι θ νέβουν λες ο σκηνς στ You Tube, τότε πραγματικ πέστησαν πανωλεθρία. Κόντεψαν ν μαλώσουν μεταξύ τους κα μέσα στ σύγχυση κα τν πανικ ψαχναν ν βρον τ ατοκίνητο γι «τακτη φυγή», πράγμα φυσικ πο γινε.
Στν ρώτηση τν πιστν, μ πο πάτε; σες ο διοι δν καλέσατε τν στυνομία; Ο παντήσεις θύμιζαν νθρώπους, χοντες προσφέρει «σπονδ στν Βάκχο». (Δηλαδ νθρωποι χι το Πνεύματος, λλ το ονοπνεύματος).
Τ δ χειρότερο γι τν μάδα ταν τ τι καθς φευγαν, ρχηγός τους, μέχρι πρν λίγη ρα «μν κα λληλούια», μ κατασκότεινο πρόσωπο, π τν ργ λόγω το ρεζιλέματος, φησε τν χαλίνωτη γλώσσα του ν βρίζει. Ν βρίζει χυδαία, βγάζοντας ντως μέσα π τν καρδι το τ «πνεμα το Πείθωνος» πο τν εχε κυριεύσει...
Ατ φίλοι μου, συνοπτικ τ τρόπω γι τος Πεντηκοστιανος πο καναν κα ατο τ λάθος ν ρθουν στν Κόνιτσα. Κα πωσδήποτε θ τ θυμονται καλ τ ραο μάθημα πο πραν.

Υ.Γ.: Μετ τ πέρας το πεισοδίου, ο κληρικο προέτρεψαν τος πιστος ν γίνει θερμ προσευχ γι τ θύματα κα ατς τς αρέσεως, κα ταυτοχρόνως πεσήμαναν τ τί θ πε στν πράξη ν φύγει κανες π τν μοναδικ κιβωτ τς σωτηρίας πο εναι κκλησία μας. πίσης, κλρος κα λαός, γι μία κόμη φορ θαύμασαν τν ξία τς ρθοδόξου Πίστεώς μας λλ κα τν ποιμαντικ μέριμνα τς κκλησίας μας.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου