Menu

4 Απρ 2011

Παραθρησκευτικὲς Ὀργανώσεις καὶ σατανολατρεία


ΟΙ "ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΕΣ ΛΑΤΡΕΙΕΣ"

Παραθρησκευτικς ργανώσεις κα σατανολατρεία 

Ο καταστροφικς λατρεες κα ο σκοποί τους
Πρέπει ν ξέρεις τι ο πολυάριθμες λοκληρωτικς αρέσεις κα παραθρησκευτικς ργανώσεις πο δρον στ χώρα μας, εναι μάδες πο ντάσσονται στ ρεμα τς«Νέας ποχς το δροχόου», ποία κηρύσσει να νέο «Χριστό», κυρώνοντας τ Εαγγέλιο το ησο Χριστο. Ο μάδες ατς κρύβονται πίσω π παραπλανητικ προσωπεα πως: χριστιανικά, ψευδοχριστιανικά, χιλιαστικά, σχατολογικά, φιλοσοφικά, φιλανθρωπικά, πολιτιστικά, ποκρυφιστικά, νεογνωστικά, γκουρουϊστικά, νδουϊστικά, βουδιστικά, απωνικά, σλαμικά, ναλλακτικν θεραπειν, πολεμικν τεχνν, νστιτοτα ψυχολογίας, παραψυχολογικά, μέχρι κα νεοειδωλολατρικ κα σατανιστικά. Μερικς μάλιστα διατείνονται τι εναι κα «ρθόδοξες»!
Τ τραγικ εναι τι λες ατς ο μορφς τς πλάνης δν ποκαλύπτουν πάντοτε τ ληθινό τους πρόσωπο, γι' ατ κα εκολα μπορον ν πιτύχουν τν προσηλυτιστικό τους σκοπό. τσι παρατηρεται στν ποχ μς μία νέντιμη κμετάλλευση τν συνανθρώπων μας. κάθε νθρωπος πο εναι πληροφόρητος, καλοπροαίρετος κα δν χει γνήσιο κκλησιαστικ φρόνημα μπορε ν πέσει σ σύγχυση κα ν γίνει να ποψήφιο θύμα. δίως κινδυνεύουν ο νέοι πο ψάχνουν γι δανικ στν λόφρονα κοινωνία πο ζομε, λλ κα σοι βρίσκονται σ δύσκολη περίοδο τς ζως τος (σθένεια θάνατος γαπημένου προσώπου, διαζύγιο σπουδς κ.α.). κμεταλλεύονται δηλαδ λα τ παρξιακ προβλήματα το σύγχρονου νθρωπου καὶ....

τς συναισθηματικές του καταστάσεις γι ν παραπλανήσουν κα ν περάσουν τ σχέδιά τους. Γι ν πιτύχουν τος σκοπος τος ατος χρειάζονται μέλη μ πλήρη φυσικ κα ψυχικ ξάρτηση.
Ο διάφορες μάδες κμεταλλεύονται ατή σου τν γωνία κα σο δίνουν τν ντύπωση τι προσφέρουν λα κενα «πο μέχρι τώρα ναζητοσες χωρς ν τ βρες». Σο προσφέρουν κόμη πλουστευμένες «λύσεις», φαινομενικ λογικές. Κα σχυρίζονται οτι ποτελον τ «νέα κοινωνία», τ «νέα ποχή», τν «κοινωνία το Νέου Κόσμου» τι χουν ποκαταστήσει τν «Παράδεισο στ γ» γι σους χουν νταχθε σ μία π τς Κοινότητες τν «Παιδιν το Θεο» χουν «ελογηθε» π τος «τέλειους γονες» μας ἢ χουν προσληφθε στν «τέλεια οκογένεια», τι χουν παρακολουθήσει σεμινάρια «ναπτύξεως το νο» κ.λπ. λες μως ατς ο λκυστικς εκόνες πο προβάλλουν πρς τ ξω εναι τ προπέτασμα γι ν σ παγιδεύσουν, καλύπτοντας τ ζοφερ πραγματικότητα πο πικρατε μέσα σ' ατς τς μάδες.
Ατ τν κατάσταση τν χουν νομάσει διεθνς «ψυχοναρκωτικ» κα δηγε ναπόφευκτα στν δίστακτο βιασμ συνειδήσεων, στν πώλεια τς ψυχς μας κα τς ν Χριστ σωτηρίας, ν δν πάρξει γκαιρη φύπνιση ν δν πάρξει γυρισμός.
διαδικασία εναι σχεδν δια σ' λες τς μάδες: «μονοπώληση τς πηγς πληροφόρησης, δεολογικ κα κοινωνικ ταύτιση μ τν μάδα, πλήρης πασχόληση, πίεση χρόνου, σκηση τρομοκρατίας, αστηρο κανόνες πο θέτουν σ κίνδυνο κόμη κα τ ζω τν θυμάτων, πόλυτη ποταγ στν γεσία, ξουδετέρωση τς λεύθερης διαπροσωπικς σκέψης κα κρίσης, ξουθένωση τς προσωπικότητας το τόμου, πλήρης ποδούλωση». Γι' ατ ο παραθρησκευτικς μάδες (σέκτες) χαρακτηρίζονται διεθνς ς «καταστροφικς λατρεες», «λευθεριοκτόνες μάδες» «μάδες χειρισμο το νο».

Τ μυστήριο τς νομίας «μάδες χειρισμο το νο»
ριθμός τους στν λλάδα, πως καταγράφηκε π τν «Ζ' Πανορθόδοξη Συνδιάσκεψη ρθοδόξων κκλησιν κα ερν Μητροπόλεων γι θέματα αρέσεων κα παραθρησκείας» (λίαρτος 20-26.9.1995), πολογίζεται σ περισσότερες π 422. Σ' ατν προστίθενται συνεχς νέοι τίτλοι, καθόσον ο αρέσεις λλάζουν συχν νόματα ποδιαιρονται κα δημιουργονται νέες. κτς π τς παραθρησκευτικς ατς μάδες, πάρχουν κα ο νεώτερες χριστιανικς αρέσεις κα παραχριστιανικς μάδες.
Τ μυστήριο τς νομίας νεργεται στν στορία, διάβολος ξακολουθε ν γενν τ κακ κα ν κάνει τ καταστροφικό του ργο π τ στιγμ πο μφανίσθηκε κκλησία. βιβλικ κα πατερικ παράδοση, ξω π κάθε θεωρητικ κα θικ θεώρηση το καλο κα το κακο, μιλ γι τν πονηρ ντίπαλό του Θεο κα τν χθρό του νθρώπου. Εναι διάβολος, στν ποο πάρχει μόνο ρνηση κα ποος καταστρέφει κα νεκρώνει τ
πάντα, γιατί εναι πνεμα νεκρότητας κατ' ποβολ τς ντως ζως. διάβολος εναι κενος πο διαιρε, πο χωρίζει, πο κόβει κάθε πικοινωνία κα κατεβάζει τ ν στν σχατη μοναξιά. λες ατς ο παραθρησκευτικς μάδες-αρέσεις, κα διαίτερα σατανολατρία, εναι κατασκευάσματα κα νέργειες το χθρο του νθρώπου, το σαταν.

Λέγουν μερικοί: δν πάρχει διάβολος
Λέγουν μερικοί: δν πάρχει διάβολος. λλ ρνηση τν δαιμόνων σοδυναμε μ τν πόρριψη τς Οκονομίας τς γίας Τριάδος. Χριστς ξευτέλισε κα πογύμνωσε τς δαιμονικς ρχές. ρνηση τς πάρξεως το διαβόλου διευκολύνει σο τίποτε τ ργο του. Γινόμαστε συχν θεατς τν πι καταπληκτικν σημείων κα τεράτων το διαβόλου, μ τ ποία ζητ ν θρέψει τ σύγχρονο νθρωπο· μ τ ν κάνει τς πέτρες ψωμί. Πρέπει ν εμαστε τοιμοι ν ντιμετωπίζουμε στν ποχή μας τς μυστικς πλάνες κα νθρωποκτόνες, πο σημαίνουν τ νέο σκοτάδι τς γς π τν κτη ς τν νάτη ρα, μέσα στ ποο ξαντλεται νθρωπος κα κενώνονται τ ργα του. Διαπιστώνομε συχν «τι που δν εναι Χριστός, εναι ο δαίμονες, κα κε πο εναι ο δαίμονες ο ρθο λογισμο διαφθείρονται κα διαστρέφονται».
διάβολος «μετασχηματίζεται ες γγελον φωτς» κα ο διάκονοι το «ες διακόνους δικαιοσύνης» (Β' Κόρ. α' 14-15). διάβολος εναι ξένος πρς τ Σταυρ το Χριστο. Δ σταυρώνεται διος, γιατί δν χει σχέση μ τν γάπη κα τ θυσία, οτε ζητάει π τος νθρώπους ν σηκώσουν τ σταυρό τους. πόσχεται εκολία κα νεση μ μοναδικ ρο τν πλήρη ποταγή μας. σατανς δ θ πάψει ν διακωμωδε κα ν περιπαίζει, ν μεταμορφώνεται κα ν πατ, ν διαφθείρει κα ν διαστρέφει τ Εαγγέλιο το Χριστο κα τν λευθερία το Σταυρο Του μ τ ν πόσχεται νεση κα ετυχία. Κα πάρχει κίνδυνος ν φθάσει νθρωπος στν πλήρη ξευτελισμ μ τν παράδοσή του στος δαιμονικος πειρασμούς, κα τν νταξή του στς παραθρησκευτικς «λατρεες».
νθρωπος πο συνδέεται μ τ Θε στ πρόσωπο το Χριστο, μέσα στν κκλησία χι μόνο θεραπεύεται π τ διάφορα πάθη, λλ κτινοβολε π χαρά, ερήνη κα γάπη.
πειρασμς κα πόλεμος το διαβόλου δν εναι ποτ πάνω π τς δυνάμεις το νθρωπου, δ βιάζει τ ατεξούσιο κα δ θίγει τ φυσικ λογισμό του πο Θες δωσε ν κρατ μ τ διάθεση κα λευθερία του. δύναμη το διαβόλου δν εναι ναγκαστική, λλ ξαρτται πάντοτε π τν λευθερία μας. Τ ν ποκύψουμε στος πειρασμος εναι πόθεση δική μας. Τ ν κάνει κράτος κα ν σκε ξουσία σατανς, ατ συνδέεται μ τν νεργ πόφαση το νθρωπου, πο διαστρέφοντας τν λευθερία το λέει χι στ Θε κα να στ διάβολο. Ο Πατέρες τς κκλησίας πογραμμίζουν πς νθρωπος δ μένει ποτ μόνος. ν ποδημήσει π τ Χάρη το Θεο, γίνεται εάλωτος σατανικν πιδράσεων. «ν τ μέλη το νθρώπου δν τ χειρίζεται Χριστς ς ρματα», λέγει γιος Συμεν Νέος Θεολόγος, «τ χειρίζεται διάβολος, μ τ συγκατάθεση κα τ συνεργασία το νθρώπου».

«δράση» τν καταστροφικν λατρειν - μιλον τ γεγονότα
νταξη στς μάδες ατς δν δηγε μόνον νύποπτες ψυχς π τν ρθ πίστη στν πλάνη. Ο ποικίλοι κα πουλοι τρόποι πο χρησιμοποιονται γι τν θέμιτο προσηλυτισμ παδν, δηγον τελικ σ γκλωβισμ τν παδν μέσα σ καταστάσεις διαίτερα πικίνδυνες κα καταστροφικς γι τ τομο κα τ κοινωνικ σύνολο. ποτέλεσμα τν μεθοδεύσεων κα τν διαφόρων τεχνικν πο χρησιμοποιον ο μάδες ατς εναι συχν καταστροφ τς νθρωπίνης προσωπικότητας κα ξιοπρέπειας κα τν οκογενειακν κα κοινωνικν σχέσεων. Τ θύματα ποκόπτονται π τ οκογενειακό, παγγελματικ κα κοινωνικ περιβάλλον, τ ποο χαρακτηρίζεται χθρικ διαβολικό, κα ξαναγκάζονται ν πηρετον τυφλ τν μάδα κα τν ρχηγό, πιστεύοντας τι τσι πηρετον τ καλό της νθρωπότητας. Κι' ατ πιτυγχάνεται μ τν «διανοητικ χειρισμ» κα μ τς διάφορες «τεχνικς» πο φαρμόζονται μέσα στς μάδες ατές.
κτς μως π τς γενικώτερες ατς ρνητικς συνέπειες πο δημιουργονται π τν δραστηριότητα τν μάδων ατν, πάρχουν κα λλες πο φορον εδικότερα στν ψυχοσωματικ γεία τν θυμάτων, λλ κα στ κοινωνικ σύνολο.
Μέχρι σήμερα χουν καταγραφε κα πολλς μαδικς ατοκτονίες, π τς ποες ο πι τραγικς ταν:
1)   Τ 1978, κατόπιν ντολς το «Μεσσία» Jim Jones, 923 μέλη το «Ναο το Λαο» ατοδηλητηριάστηκαν στ Jonestown τς Γουιάνα.
2)   Τ 1987, 32 μέλη τς αρέσεως νταεγινγκ Κό, καρατομήθηκαν μ σπαθί.
3)   Τ 1993 στ Γουάκο το Τέξας 85 παδο το «Μεσσία» Ντέηβιντ Κορές, δηγήθηκαν στ ν καον ζωντανοί. 17 π ατος ταν παιδιά!
4)  To 1993 ποκαλύπτεται τι στ γεγονότα τς Παλλήνης, 2 γυνακες θυσιάστηκαν στ βωμ το σαταν. Θύματα κα θύτες μπλέχτηκαν στ δίχτυα διεθνν κέντρων το Νεοσατανισμο. πίσης, μητέρα νεαρς μαθήτριας, πο ατοκτόνησε στ Χανιά, ποκάλυψε τι κόρη τς εχε μπλέξει μ σατανιστές, ν στν Κοζάνη συλλαμβάνεται καθηγήτρια πο μυοσε μαθητές της στ σατανισμ μ τελετς κα σέξ. λλ κα διεθνς χουν καταγγελθε «τελετουργικς» νθρωποθυσίες σ σατανιστικς τελετές.
5)  Τ 1994 στν λβετία κα στ Κεμπκ το Καναδ. 53 μέλη τς μάδας «Νας το λίου», το μοιοπαθητικο «γιατρο» Λκ Ζυρέ, ατοκτόνησαν (ο πι δειλο «βοηθήθηκαν» π τος λλους). Τ 1995 λλα 15 μέλη βρέθηκαν δολοφονημένα στ δάσος Βεκόρ, Γαλλία.
6)  Τ 1995 μάδα «ομ Σίνρι Κίο», το άπωνα γκουρο Σόκο σαχάρα, πιτίθεται μ τ φονικ έριο «Σαρν» στ μετρ το Τόκυο. ποτέλεσμα: 11 νεκρο κα 5.000 τραυματίες. δια μάδα συγκέντρωνε δηλητήρια γι ν ...πισπεύσει τ γεγονότα τς «ποκάλυψης»!
7)  Τ 1997, στν Καλιφόρνια, 39 μέλη τς «σέκτας» «Πύλη το Παραδείσου», χειριστς πολογιστν, ατοκτόνησαν μ δηλητήριο, γι ν νωθον μ ξωγήινους, ταξιδεύοντας μ τν κομήτη Χέιλ Μπόπ.
8)  Τν Μάρτιο το 2000, 653 τομα τς αρεσης «Κίνηση γι τν ποκατάσταση τν Δέκα ντολν», ατοκτόνησαν βρέθηκαν θαμμένα, γιατί θέλησαν ν πνε γρηγορότερα στν παράδεισο.
9)  π τ 1968 ως κα σήμερα, χιλιάδες κοπέλες κπορνεύονται γι ν φέρουν χρήματα κα παδος στν ργάνωση «Παιδι το Θεο» « Οκογένεια τς γάπης» το David Berg (Mo).
10)   π τ δεκαετία το '60 ως κα σήμερα, τύχη χιλιάδων νέων πο ψαξαν γι σοφία κα γνώση στν νδία σ λλες χρες τς πω νατολς, γνοεται.
11)   Μεγάλος ριθμς νθρώπων χει χάσει τ ζωή του χει σοβαρ προβλήματα γείας, πειδ ντ τς κλασικς ατρικς χρησιμοποίησε «θεραπευτικς» μεθόδους παραθρησκευτικν μάδων.
12)   Πολλ μέλη τν «Μαρτύρων το εχωβ» χουν πεθάνει, πειδ ργάνωση παγορεύει τ μετάγγιση αματος.
13)   νθρωποι παραθρησκευτικν ργανώσεων χουν ποχρεωθε π τν «γέτη» τους ν παντρευτον τομα πο δν χουν διαλέξει, δηγονται ντεχνα στν γκατάλειψη τς οκογένειάς τους.
14)   Πολλο γονες ναζητον τ παιδιά τους, τ ποία χουν νταχθε σ ργανώσεις πως ο «Χάρε Κρίσνα» «Σαηεντολογία».
Κανες δν μπορε ν παριθμήσει λα τ περιστατικά. Κανες δν μπορε ν περιγράψει τν πόνο τν νθρώπων, πο χουν χάσει κάποιο μέλος τς οκογένειάς τους ξαιτίας μίας καταστροφικς λατρείας.

ντιμετώπιση - Βοήθεια - ατοπροστασία
Μετ π τς διαπιστώσεις ατές. Διεθνες ργανισμοί, πως τ Ερωπαϊκ Κοινοβούλιο κα τ Συμβούλιο τς Ερώπης, κάνουν λόγο γι «γκληματικ δραστηριότητα» μερικν παραθρησκευτικν μάδων. Γι' ατ χουν λάβει δραστικς ποφάσεις γι τν ντιμετώπιση το προβλήματος. Τ Ερωπαϊκ Κοινοβούλιο χει κδώσει τρία Ψηφίσματα (22.5.1984, 29.2.1996, 17.3.1998), μ τ ποία καλε τς κυβερνήσεις τν χωρν τς νωμένης Ερώπης ν λάβουν μέτρα γι τν ντιμετώπιση τς πικίνδυνης δραστηριότητος μερικν παραθρησκευτικν μάδων κα τν νημέρωση τν πολιτν τους.
λλ κα τ Συμβούλιο τς Ερώπης χει κδώσει τς Συστάσεις 1176/1991 κα 1492/1999 γι τν προστασία κυρίως τς νεότητος. πίσης πολλς χρες τς Ερώπης χουν συστήσει εδικς πηρεσίες γι' ατ τ σκοπό.
κόμη σ παγκόσμια κλίμακα γονες κα οκογένειες-θύματα τν αρέσεων χουν ργανωθε σ μάδες πρωτοβουλίας κα ατοβοήθειας μ ξιόλογη δραστηριότητα. Γι τ σκοπ ατ δραστηριοποιεται κα στν κκλησία μας Συνοδικ πιτροπ π τν Αρέσεων, καθς κα «Πανελλήνια νωση Γονέων γι τν Προστασία το λληνορθόδοξου Πολιτισμο τς Οκογένειας κα το τόμου», κα κδίδεται τ περιοδικ «Διάλογος», πο χουν σν στόχο: α) τν νημέρωση το κοινο κα τν ρμοδίων φορέων, β) τν προσφορ βοήθειας σ τομα κα οκογένειες, γ) τν προσφορ τν ναλλακτικν λύσεων τς δικς μας παράδοσης, κα δ) τ διεθν συνεργασία γι τν ντιμετώπιση κοινν προβλημάτων.
Γι κάθε περίπτωση πληροφορία μπορετε ν τηλεφωνετε στ Γραφεο τς πιτροπς π τν Αρέσεων τς κκλησίας μς (τήλ. 210-7272.240-3), στν «Πανελλήνια νωση Γονέων γι τν Προστασία τς Οκογένειας κα το τόμου» (τήλ. 210-6082.271),  ν πευθύνεστε στν ερέα τς νορίας σας.

ησος Χριστός, παράκληση το νθρώπου
στόσο δν χρειάζεται φόβος. πάρχει Χριστός, κκλησία, λατρευτικ ζωή, προσευχή, πνευματικ νδρεία,
μελέτη το Λόγου το Θεο, νημέρωση, μετάνοια. Μία ρθοδοξία πο δ νικ, λλ νικται π τ διάβολο, πο δν εναι φοβερή, λλ φοβται τος δαίμονες, δν εναι το Χριστο κα τς κκλησίας. ρθόδοξη κκλησία μς σέβεται τ νθρώπινο πρόσωπο κα τν λευθερία το νθρώπου κα κηρύσσει τν γάπη κα τν φιλανθρωπία το Χριστο.
Μ τ φετηριακ κα μέγιστο χάρισμα το Βαπτίσματος εσέρχεται νθρωπος στν πραγματικότητα τς κκλησιαστικς κοινωνίας. σοι νώνονται μ τ σμα το Χρίστου, τν κκλησία, πανέρχονται στ θεανθρώπινη κοινωνία, πανευρίσκουν τ χαμένη στν Παράδεισο οκογένειά τους, ντικρίζουν τν Θε Πατέρα τους κα τος λλους νθρώπους δελφούς τους, μετέχουν στν ναπνο το σώματος πο εναι προσευχ τς κκλησίας, συντονίζονται μ τν προσευχ τν γίων, γωνίζονται ν καταστείλουν τν νταρσία τς μαρτωλς τους φύσης μ τος κανόνες κα τος ρους τς σκησης τν γίων. Συντονισμένοι μ τ κκλησιαστικ σμα, τρέφονται μαζ μ τος μάρτυρες κα τος μολογητές, μ τ δώρημα το Σώματος κα το Αματος το Χριστο, τν ρτο κα τν Ονο, πο νώνει γ κα ορανό.
γιος γνάτιος Θεοφόρος διδάσκει: «Σπουδάζετε ον πυκνότερον συνέρχεσθαι ες εχαριστίαν κα ες δόξαν. ταν γρ πυκνς π τ ατ γίνεσθε, καθαιροΰνται α δυνάμεις το σαταν κα λύεται λεθρος ατο ν τ μονοία μν τς πίστεως».
τσι μπορομε ν μαρτυρήσουμε μέσα π τ δογματική μας συνείδηση τι Κύριος του κόσμου κα τς στορίας εναι Χριστός. γιος ωάννης Χρυσόστομός μας παρακινε ν στολίζουμε τ ρθ δόγματα τς πίστεως κα τς διδασκαλίας μας μ τν ρθ τρόπο τς ζως μας. Ατ κα μς θ στηρίξει στν πίστη, λλ κα κάθε πλανεμένο δελφό μας θ βοηθήσει ν κατανοήσει κα ν πιστέψει τι «οκ στιν ν λλω οδεν σωτηρία, οδ γρ νομα στιν τερον π τν ορανν τ δεδομένον ν νθρώποις ν δε σωθναι μς» (Πράξ. δ' 12), παρ μόνον τν νομα το ησο Χριστο, ποος εναι « δός, λήθεια κα Ζω» (ωάν. δ' 6).

ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΘΗΝΑ (2007) www.apostoliki-diakonia.gr - ασίου 1,
115 21 θήνα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου